De kwaliteit van dat spider rack is enorm hoog. Alleen de verpakking al, elke verhooging was apart in een doosje met speciale bescherming erom.
Die verticale stangen zijn van aluminimum.
Ja, hij is niet goedkoop, maar zoiets koop je 1 keer en dan doe je er vervolgens heel lang mee. Sommige mensen geven ook kapitalen aan banken uit of andere meubels. Ik wilde mijn apparatuur in een goede rek en toen ik deze voor het eerst zag was ik meteen verkocht.
Je kiest dat rack op basis van het oppervlakte dat je erop wil zetten, daarna kies je de hoogte en het aantal niveaus.
Met de dikkere niveau's kan ie 100 kg per niveau aan ! Dat doen er niet veel na.
Qua stof, tja, zelfs in mijn vorige meubel trok alles stof aan. Gewoon af en toe af doen.
Bereikbaarheid van kabels is goed, maar je ziet ze wel nu hangen.
Qua geluidskwaliteit weet ik niet. Ik kan moeilijk een 1 op 1 vergelijk doen. Het is er zeer zeker niet slechter opgeworden. Alles klinkt perfect. Als er iets met het geluid is, dan ligt het zeer zeker niet aan dit rack. Alle apparaten staan op speciale rubbertjes en niet op het hout zelf. Trouwens het meest foute wat je bij dit rack kan doen is er glasplaten bij opleggen (behalve als 'm voor een tv gebruikt ofzo).
Ik ben benieuwd naar Garmt z'n resultaten met die Ceraballs. Voegt net weer iets extra toe

En tja, geld moet rollen lijkt me
Volgorde van apparatuur moet nog anders. Ik denk bovenaan de receiver, dan dvd, dan cd wisselaar en dan rotel amp. De receiver zit nu een stuk lager vanwege warmte productie. Als ie bovenop staat dan hoeft dat niet meer, zodat de niveaus omhoog kunnen en ik m'n laatste niveau ook kan plaatsen. Die Rotel amp produceert weinig warmte, dus dat is niet zo erg. Op deze manier heb ik onderaan nog een niveau vrij voor eventuele uitbreiding
Dat Lack tafeltje heb ik ook trouwens

Daar stond de receiver ff op een paar dagen terug
Anyway, ik ben er tevreden mee