Post hier foto's en specs van je home-cinema! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.752 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:34
Thnx :)
Dat zit wel goed, hoewel het van de voorkant lijkt alsof er bijna geen ruimte tussen zit, zit het er wel (5cm). Het meubel bestaat uit twee melkglas platen op een frame en aan de achterkant loopt het frame niet onder de bovenste glasplaat door zodat er genoeg ruimte voor luchtverplaatsing blijft :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/~crew/Abbadon/pics/receiver_space.jpg

Let niet op het stof, valt me nu op :X

spaceboy schreef op 18 januari 2003 @ 18:40:

Wel effe wat netter die snoeren wegwerken...

Je ziet teveel :+ Maar je hebt gelijk, de snoeren liggen hier nogal 'onweggewerkt' door m'n appartementje.

[ Voor 24% gewijzigd door Abbadon op 18-01-2003 18:47 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Duncan_R schreef op 18 januari 2003 @ 17:41:
Inmiddels heb ik vanmiddag bij Staffhorst een andere center gekocht het is deze [afbeelding]

Nu ga ik binnenkort mijn JBL's vervangen voor 906's van mordaunt-short en de rears worden 902

http://www.mordaunt-short.co.uk/products/900series.asp
Was je toevallig in de achterste luisterkamer aan het demo-en?
Ik was er ook toevallig, wilde even weten of ze nog mission ms-74 speakers hadden staan (kan zijn dat ik nu even niet de goede type noemt, voel me een beetje vaag) ik ga volgende keer wel ff overdag erheen, was nu een beetje te druk en ik miste een aantal speakers (zal wel komen door de winter sale), maar ik kom zelfden bij Staffhorst eigenlijk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Nee dat was ik niet, de voorraad word er idd een stuk kleiner. Zaterdag is het altijd druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat voor soort soort (/merk) front-speakers raden jullie aan bij een Yamaha 630?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 07:17
MeNTaL_TO schreef op 19 januari 2003 @ 12:16:
Wat voor soort soort (/merk) front-speakers raden jullie aan bij een Yamaha 630?
Ik denk dat je toch echt zelf moet gaan luisteren, en zelf moet besluiten welke boxen er het best bijpassen. De mening over boxen is namelijk erg subjectief.

Dus loop eens een audiozaak binnen en luister zelf eens naar een aanal verschillende boxen die bij jouw budget passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
duncanvdlinden schreef op 18 January 2003 @ 13:03:
Ik weet niet of het hier mag... :X
maareh ik wil ff zeggen dat mijn nieuwe site over homecinema's klaar is!
er zit ook een uitgebreid forum in!

neem is een kijkje op:
www.dvdhomecinema.nl.tt
Mooie foto van een B&W speaker op de frontpage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 18 January 2003 @ 18:40:
Ziet er ook lang niet slecht uit hoor Abbadon, je hebt altijd Garmt boven baas... :-)
Wel effe wat netter die snoeren wegwerken...
Jajaja... :) Over een maandje zijn alle snoeren weggewerkt. Als het donker is zie ik ze toch niet.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Scarp schreef op 19 January 2003 @ 18:00:
[...]

Mooie foto van een B&W speaker op de frontpage :)
daarom heb ik hem er ook opgezet :p
er mooie speaker :9~
maareh ik moet er nog veel aan verbeteren ;)

ik heb btw nu 2 audioquest kabels tussen m'n dvd speler en receiver zitten, echt een betere klank! ;)

[ Voor 18% gewijzigd door duncanvdlinden op 19-01-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 11-09 09:46
duncanvdlinden schreef op 19 januari 2003 @ 19:42:
[...]

daarom heb ik hem er ook opgezet :p
er mooie speaker :9~
maareh ik moet er nog veel aan verbeteren ;)
Ik krijg deze foutmelding Could not insert data into users table als ik me wil registreren op je forum...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
idd klopt, foutje van mij,
je kunt alleen buiten het board om aanmelden, dus je moet op de portal zelf aanmelden en daar kun je ook mee inloggen op het forum.
als je op de portal inlogt wordt je ook automatisch ingelogd op het forum en vanaf het forum naar de portal.
ik zal die bug ff fixen als je inlogt vanaf het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rumbapiet schreef op 06 January 2003 @ 13:13:

blabla

En mijn trots, ik ben nog bezig met de software. Een 9 inch dstn schermpje met touchscreen.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/IMG_0344.jpg

edit:
Heb nou de plaatjes op theforumisdown.com geplaatst
Wat kost nou zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
dit zijn mijn nieuwe kabeltjes, ik had ze btw nog liggen, ff opnieuw gesoldeert :9
doen t' perfect zitten tussen m'n dvd en receiver.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hifi2002/kabels.JPG

merk is audioquest, is amerikaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGras
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Afbeeldingslocatie: http://home-1.concepts.nl/~capsis/Heleset.jpg

Allereerst excuses voor de waardeloze kwaliteit van de foto maar ik heb ff nix beters.

Linker rack:

Pioneer DV-535 DVD speler
Jvc HiFi stereo Videorecorder
Kenwood KX3060 Cassettedeck
Denon AVR 1801 DD/DTS Receiver

Rechter rack:

Thorens TD166 platenspeler met Denon element
Rotel RQ970BX platenspeler voorversterker
Sphinx Project 2 voorversterker
Accuphase DP-65 cd speler
2 x Sphinx Project 12 mono eindversterkers

Speakers front: B&W Matrix 802
Speaker center: B&W CC6sII
Speakers rear: Kef HT2001

Speakerkabel: Siltech FT-12
Interconnects: Siltech FTM3, Siltech SQ56, Siltech ST18, Siltech HF7si, van den Hul m.c.102MkII

Homecinema gaat via pre-out van de Denon richting de voorversterker zodat stereo en meerkanaals weergave volledig gescheiden kunnen blijven.

Toekomstplannen:

B&W ASW2500 subwoofer
Losse DD/DTS processor (Meridian, Lexicon of Proceed)
3 extra Sphinx Project 12 mono eindversterkers
Beamer + scherm

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rumbapiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 10:17
Ik heb voor dat touchscreen zo'n 1000 gulden betaald. Dat was wel 2-3 jaar geleden, ik denk dat je nu voor zo'n 500 euro al een tft schermpje met touchscreen kan hebben.

Ik moet nog een keertje op zoek gaan naar een goede retailer in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

rumbapiet schreef op 20 January 2003 @ 12:18:
Ik heb voor dat touchscreen zo'n 1000 gulden betaald. Dat was wel 2-3 jaar geleden, ik denk dat je nu voor zo'n 500 euro al een tft schermpje met touchscreen kan hebben.

Ik moet nog een keertje op zoek gaan naar een goede retailer in Nederland.
500 euro is meer dan 1000 piek... zijn touchscreens niet goedkoper geworden in 2-3 jaar :?

;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op 20 januari 2003 @ 13:50:
[...]

500 euro is meer dan 1000 piek... zijn touchscreens niet goedkoper geworden in 2-3 jaar :?

;)
denk het niet.. met de € is alles duurder geworden.. jammer genoeg op op HiFi gebied :'(

ik zal zo ook ff een foto plaatsen van mijn (zeer simpele en niet perfecte) audio rack. foto's van het geheel heb ik nog niet

edit: ok hier is ie dan:
Afbeeldingslocatie: http://ick.gamepoint.net/stereo.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Leipo op 20-01-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rumbapiet
  • Laatst online: 11-09 10:17
Hmm, nee ik denk niet dat ze veel goedkoper zijn geworden, anders waren ze nou wel gemeengoed.
En ik had een dstn schermpje met resolutie van 640x480. Ik denk wel dat je voor die 500 euro een tft kan hebben met 800x600 of 1024x768.
En misschien met een wat grotere diagonaal; die van mij is ong 9 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Welke merk meubels zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rumbapiet schreef op 20 januari 2003 @ 14:33:
Hmm, nee ik denk niet dat ze veel goedkoper zijn geworden, anders waren ze nou wel gemeengoed.
En ik had een dstn schermpje met resolutie van 640x480. Ik denk wel dat je voor die 500 euro een tft kan hebben met 800x600 of 1024x768.
En misschien met een wat grotere diagonaal; die van mij is ong 9 inch.
Ik weet dat bart_banaan (GoTTer) ook bezig is met zo'n touchscreen voor in de auto, hij had dacht ik zelf een soort folie gebruikt hiervoor.
Ik zal het hem wel eens vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGras

GreenGras

Audiofiel

Soundstyle, check www.soundstyle.net... ze hebben net een nog mooiere serie uitgebracht! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 17:19

Adonias

Oe! Buttons :9

Mijn beurt om eindelijk 's wat digipics te laten zien...

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/fronts.jpg
Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/frontsnude.jpg
Fronts en TV. De 3 fronts zijn allen de B&W DM220. De centre ligt iets uit het midden om het geluidsbeeld recht te trekken.

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/rears
Mijn achter kanalen.. (links zit achter de plant ;) Mijn motto is: het zijn slechts effecten.... (de compu speakertjes zijn niet aangesloten ;) )

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/set.jpg
De hele set:
Denon CDC735 (cd speler)
Denon TU235 (tuner)
Denon DRS640 (cassettedeck)
Technics SA-100 (versterker voor de sub en voorversterker voor mijn platenspeler)
Harman Kardon AVI 250 THX

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/AVI250THX.jpg
specs
Ook in stereo is deze versterker uitzonderlijk goed.

Afbeeldingslocatie: http://130.161.88.44/plaatjes/ht/Sub.jpg
De "sub". Jaja, nog een DM220... deze stuur ik dus aan met de technics versterker. Het is een een tussenoplossing, maar het werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
GreenGras schreef op 20 januari 2003 @ 20:40:
Soundstyle, check www.soundstyle.net... ze hebben net een nog mooiere serie uitgebracht! ;-)
Mooi spul, alleen beetje te duur vindt ik.

Trouwens nog wat leuke piccies van de kabels achter mijn systeem (misschien een leuk topic: "post hier de achterkant van je geluidssysteem" :P):
Receiver:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.o.janssen/cables3.jpg
Dvd speler.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.o.janssen/cables4.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Scarp op 28-01-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOA
  • Niet online

DOA

Van een paar bladzijden terug, waar op de volgende link
http://garmt.dvdfreak.nl/htfotos.htm
deze foto te vinden is.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zandhuis/HT4.jpg

|:( |:( |:( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias

Adonias

Ach... het gaat vooral om de aansluitingen. En die tulpjes sluiten prima aan op die BNC aanlsluiting (en die dure cinches zijn om goed op de kabel aan te sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/HomeTheater/HT/image009.jpg

http://users.skynet.be/HomeTheater/HomeTheater.htm

Totaal vernieuwde site!

Wees niet bang om het gastenboek aan te vullen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou dus net mijn setje posten maar word hier gewoon panish van iedereen met zijn b&w boxen wou dak dat kon betalen )-:

Of weet ik gewoon weer eens niet de goedkope adresjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Blijf het toch vreemd vinden dat mensen gewoon andere componenten op hun eindtrappen zetten...zitten niet voor niets gaten in die dingen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 00:40:
wou dus net mijn setje posten maar word hier gewoon panish van iedereen met zijn b&w boxen wou dak dat kon betalen )-:

Gewoon posten :) Niet druk maken om systemen van anderen. De een kan er nou eenmaal meer geld/tijd/moeite insteken dan een ander, maar betekend niet dat andere systemen minder zijn. Het gaat hier juist om zoveel mogelijk systemen te hebben zodat je kan kijken naar andere, ideeen opdoen, tips geven, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGras

GreenGras

Audiofiel

Euh Semmy... Misschien moet je gewoon wat beter zoeken... Ik ben even marktplaats opgegaan en kwam een hele leuke B&W speaker tegen om mee te beginnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/audio/luidspeakers/29597.jpg

Het is de B&W 330i, vroeger heeft de hele 300 serie ontzettend veel prijzen gewonnen en deze 330 is daarvan het topmodel.
De aanbieder vraagt 160 euro voor de set... Da's toch best bij elkaar te sparen?

In ieder geval veel suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adonias

Adonias

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 00:40:

Mijn B&W's (DM220) kun je voor een prikkie op marktplaats vinden. Het zijn luidsprekers die gewoon erg goed klinken (mits aangesloten op een stevige versterker (!) )

edit:
[quote]GreenGras schreef op 29 januari 2003 @ 10:25:
Euh Semmy... Misschien moet je gewoon wat beter zoeken... Ik ben even marktplaats opgegaan en kwam een hele leuke B&W speaker tegen om mee te beginnen:

[afbeelding]

Het is de B&W 330i, vroeger heeft de hele 300 serie ontzettend veel prijzen gewonnen en deze 330 is daarvan het topmodel.
De aanbieder vraagt 160 euro voor de set... Da's toch best bij elkaar te sparen?

In ieder geval veel suc6![/quote]

Precies. De DM330(i) is een iets grotere variant van de DM220(i) de "i" staat trouwens voor het feit dat de kast iets verstevigd is en dat het filter iets "geavanceerder" is (lees: er zit een overbelasting beveiliging in). Beide types (220/330) klinken geweldig, en als je niet zoveel ruimte hebt kun je ook nog voor de DM110 gaan (die heb ik persoonlijk nooit gehoord dus ik weet niet hoe die spelen)

[ Voor 54% gewijzigd door Adonias op 29-01-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 29 January 2003 @ 00:44:
Blijf het toch vreemd vinden dat mensen gewoon andere componenten op hun eindtrappen zetten...zitten niet voor niets gaten in die dingen.
Helemaal gelijk. Ik had 2 sony receivers (nog niet eens mosfet) op elkaar staan, de onderste (voor de sub) schoot toen regelmatigs in protect, laten we zeggen elke keer als ik 5 minuten hard achter elkaar speelde.
5cm extra tussen ruimte genomen en probleem opgelost. Dat was dus bij een Sony STR-DE415, een simpel versterkertje.

Hebben die zware eindtrappen dan zoveel betere koeling dat die daar geen last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greengras adonias thnx. Ik ben nu zelf maar eens naar de kringloopwinkel hier gerend voor de lol om te kijken wat ze daar hadden en ze hadden en heb daar 2 hele mooie grote zeuz boxen vandaan gehaald zelfde als dat de muziekband waarbij ik PA ben gebruikt erg lekkere boxen dus. alleen wat erg groot en vierkant (-:

Zogauw ik ze heb opgehange krijgen julie pics (-:

En misschien dat ik die b&w boxen ook haal van marktplaats. maar ik meot helaas aan mijn huur en voedsel van de komende maand denken.

Misschien maar in hongerstaking voor het goede doel (-:

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 10:36:
[...]
Hebben die zware eindtrappen dan zoveel betere koeling dat die daar geen last van hebben?
Maakt niet veel uit of die bakken nu grotere koelblokken hebben of niet; als ze hun warmte niet kwijt kunnen dan is dat gewoon slecht voor je apparatuur !

Ik heb 8cm ruimte en in mijn receiver zit een fan maar die heeft nog nooit hoeven draaien :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 29 januari 2003 @ 11:35:
[...]

Maakt niet veel uit of die bakken nu grotere koelblokken hebben of niet; als ze hun warmte niet kwijt kunnen dan is dat gewoon slecht voor he apparatuur !

Ik heb 6cm ruimte en in mijn receiver zit een fan maar die heeft nog nooit hoeven draaien :)
Je ziet natuurlijk ook veel eindtrappen met koeling aan de zijkant. van die dikke alu koelribben. Maar idd, zeker slecht, die warmte concentraties kunnen de rest van de componenten om zeep helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 11:44:
[...]
Je ziet natuurlijk ook veel eindtrappen met koeling aan de zijkant. van die dikke alu koelribben. Maar idd, zeker slecht, die warmte concentraties kunnen de rest van de componenten om zeep helpen. ;)
Alleen staat warme lucht warmte niet zo makkelijk aan alu af...andersom wel; alu aan lucht. Maar juist de warmte lucht moet wegkunnen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik naar een nieuw meubel ga kijken en wat zwaardere componenten erin doe moet ik ook enigzins trachten te zorgen dat ik 5 cm speling aan de bovekant van de zware componenten houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, toch wel minimaal voor je versterker ja. Het liefst zou ik 8 a 10 cm hebben.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dat goed om te weten want ga over 2 maanden verhuizen en wil dan een nieuw stereo meubel halen.
Kan ik daar alvast rekening mee houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 29 January 2003 @ 12:21:
[...]

Alleen staat warme lucht warmte niet zo makkelijk aan alu af...andersom wel; alu aan lucht. Maar juist de warmte lucht moet wegkunnen.
Die alu profielen zitten juist aan de zijkant zodat dat alle warmte (die de componenten die tegen het profiel geschroefd zitten ontwikkelen), niet in de binnenkant van de amp concentreerd.

Niet dat dat voldoende is, ook zulke trappen hebben meestal nog gewoon ruimte aan de bovenkant nodig.
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 12:38:
Dan is dat goed om te weten want ga over 2 maanden verhuizen en wil dan een nieuw stereo meubel halen.
Kan ik daar alvast rekening mee houden
Ik zou dan ook een vertikaal rek kopen met verstelbare "planken", dan kun je altijd nog je setup veranderen als je iets nieuws aanschaft. Ook is het wel mooi dat elk komponent net zo veel ruimte boven zich vrij heeft. Dat kan natuurlijk moeilijk worden als je 10 cm afstand neemt voor je amp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee om een topic: Post de achterkant van je hifi set te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA :D Ik zal binnenkort ook ff digicam regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 13:44:
Goed idee om een topic: Post de achterkant van je hifi set te openen?
Wma, ze zijn hier niet zo dol op opsom topics, kun je niet gewoon de achterkant van je set meeposten in het post hier je home cinema set topic? ;)hier dus :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 14:45:
[...]
Wma, ze zijn hier niet zo dol op opsom topics, kun je niet gewoon de achterkant van je set meeposten in het post hier je home cinema set topic? ;)
Ik zal (of iemand anders :P) wel eens overleggen met een modje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Achterkant van je systeem posten was maar een grapje hoor :)
Kan je gewoon doen in dit topic denk ik aangezien het deel is van je HT systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:04
Achterkant mag je inderdaad hier posten :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Soms wel interessant om te zien wat mensen allemaal qua aansluitingen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 28 januari 2003 @ 21:47:
[...]

Mooi spul, alleen beetje te duur vindt ik.

Trouwens nog wat leuke piccies van de kabels achter mijn systeem (misschien een leuk topic: "post hier de achterkant van je geluidssysteem" :P):
Receiver:
[afbeelding]
Dvd speler.
[afbeelding]
Van welk merk is die lichtblauwe kabel voor je tuner :?
En merk je wat van de kwaliteit van het geluid van je tuner, dan wanneer je gewoon van die witte kabel van een doe het zelf zaak gebruikt :?

En wat heb jij een super :9~ dvd-audio/sacd-speler (de Onkyo SP-800 toch?) Als de nieuwe dvd-audio/sacd-speler DVD-2900 van Denon niks is wordt het waarschijlijk ook de Onkyo of de Pioneer 757Ai.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je merkt het altijd als je andere kabel gebruikt.
Misschien niet als je een simpel home theatre systeempje hebt.

Ik ben bijvoorbleed elk weekend met livebands bezig in een hardrockcafe en weet uit ervaring dat het een hele hoop verschil maakt (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:37:
[...]
En merk je wat van de kwaliteit van het geluid van je tuner, dan wanneer je gewoon van die witte kabel van een doe het zelf zaak gebruikt :?
Dit vroeg ik mij ook al af. Volgens mij kan het echt niets schelen met een normale witte coaxkabel. Ziet er natuurlijk wel super uit :)
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 12:07:
Je merkt het altijd als je andere kabel gebruikt.
Misschien niet als je een simpel home theatre systeempje hebt.

Ik ben bijvoorbleed elk weekend met livebands bezig in een hardrockcafe en weet uit ervaring dat het een hele hoop verschil maakt (-:
Je beseft niet wat je hier mee kan ontketenen, er zijn topics waar 1 iemand een onschuldige opmerking maakt over het nut van kabels, en vervolgens krijg je 3 paginas met geflame over en weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Andere kabel merk ik zeker wel, maar je moet het wel in proporties houden. Voor een HT amp van 1000 euro zou ik een analoge interlink van een eurootje of 25-45 nemen. Voor budget setjes is Profigold bijvoorbeeld weer leuk.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
ook bij een amp van 400 euro kan er een groot verschil zitten tussen een analoge en een digitale interlink. ik heb nu een audioquest interlink (stereo) tussen m'n panasonic rv32 dvdspeler en mijn marantz sr4200.
met muziek klinkt het analoog, minder dof, bas wat mooier en gedetialeerder.
maar de dac's zijn ook wel weer goed van m'n dvdspeler.
of analoog beter klinkt als digitaal hangt dus ook van je dvd speler af.
digitaal hangt ook weer wat af van de receiver, die zet t' weer om.

dus gewoon proberen wat het beste klinkt bij je set, verschilt per set.
test b.v een dropveterdun analoog kabeltje uit, klinkt dat al beter zou ik zeker een mooie profigold kabel kopen ofzo. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 30-01-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 16:37:
[...]

En wat heb jij een super :9~ dvd-audio/sacd-speler (de Onkyo SP-800 toch?) Als de nieuwe dvd-audio/sacd-speler DVD-2900 van Denon niks is wordt het waarschijlijk ook de Onkyo of de Pioneer 757Ai.
ff denken ... welke lichtblauwe?
Bij het eerste plaatje (de receiver) van links naar rechts:
Oehlbach XXL series optical (die met de 90 graden hoek aansluiting), deze loopt naar mijn cd speler.
Daarboven een digital coax van merk Harmony nogwat (weet precieze naam niet).
Die dikke rode daarnaast is de pre-out naar de subwoofer, een oehlbach subwoofer kabel.
Daaronder 6 VLS cinch kabels naar m'n dvd speler voor dvd-a en sacd.
Daarnaast de gewone stereo aansluitingen, die zilverkleurige/witte kleurige is een VLS cinch uit de silver series. Daaronder een VLS kabel naar de videorecorder (geluid van video naar receiver). Daaronder een VLS kabel naar de tv (geluid van tv naar receiver).
Daarnaast een SVideo kabel van Oehlbach uit de XXL series naar de videorecorder (beeld van video naar receiver). Daarboven (donker grijs) loopt nog een svideo->scart kabel naar de tv (beeld van receiver naar tv). En dan verder nog 7 speaker kabels.
De dikke blauwe die van boven naar beneden loopt is een Oehlbach Scart uit de XXL series.
Dus voornamelijk XXL Oehlbach kabels en VLS kabels.
Overigens is het een receiver en geen tuner. Onkyo noemt het ook wel Ampli-tuner :) Radio signaal is niet eens aangesloten.

Ja, de Onkyo DV-SP800 speler. Speelt dvd-a en sacd. Deze is gebaseerd op de 747 van Pioneer (zelfde chips enzo), maar heeft wel wat uitbreidingen. De 757 van pioneer is nieuwer en heeft ook waarschijnlijk pal progressive, dus dat is een prima keuze. Pioneer levert erg goede dvd spelers.

De vls kabeltjes kosten zo'n 39 euro per paar. Het klinkt echt beter dan een standaard goedkoop kabeltje. Ik vind dat je kabels moet nemen die relatief dezelfde prijs hebben. Dus voor een versterker van 500 euro moet je geen cinch kabels van 350 euro nemen (eichmann six bijvoorbeeld), dat voegt weinig toe denk ik.
Dus geluidskwaliteitsverschil is er zeker. Alleen al die subwoofer kabel, daar had ik eerst een gewoon standaard (lees goedkoop) cinch kabeltje tussen hangen, nu met deze kabel is het er erg op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
De 757 van pioneer is nieuwer en heeft ook waarschijnlijk pal progressive,
Heeft ie niet. Onduidelijk is of Pioneer een firmware update gaat leveren (waarschijnlijk niet).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
s_roubos schreef op 30 January 2003 @ 18:48:
[...]

Heeft ie niet. Onduidelijk is of Pioneer een firmware update gaat leveren (waarschijnlijk niet).
De importeur van Onkyo wist ook al niets voor een upgrade van mijn speler, ik vermoed van niet. In audiovision stond al dat Onkyo Pal progressive niet belangrijk vindt.
Maar jah, als ik nog eens een beamer koop doe ik er wel een SDI inbouwen en dan via een htpc en H3D de projector aansturen :)
Of ik koop voor 399 euro de 963 van Philips, die is PAL en NTSC progressive. ff code invoeren en hij is pal progressive. ff andere code invoeren en hij is regio vrij :)

[ Voor 11% gewijzigd door Scarp op 30-01-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Da's heel leuk, maar Philips komt er bij mij niet in. En volgens mijn dealer kan de nieuwe Marantz DV4300 ook niet PalPS worden gemaakt...

Blijven de duurdere Denons over, en de HK DV25 (allebei waardeloos design) en de Arcam DV88+ (prachtig, maar te duur).

De 757 zou ideaal zijn; meteen ook DVD-A en SACD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Of tagmclaren :P
De 747 kan trouwens wel gemodificeerd worden met PAL PS.
http://www.jvb.nl/pages/1sdpii18.htm, 1300 euro ex btw. De marantz 8300 trouwens ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Scarp op 30-01-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 30 januari 2003 @ 18:43:
[...]

ff denken ... welke lichtblauwe?
Bij het eerste plaatje (de receiver) van links naar rechts:
Oehlbach XXL series optical (die met de 90 graden hoek aansluiting), deze loopt naar mijn cd speler.
Daarboven een digital coax van merk Harmony nogwat (weet precieze naam niet).
Die dikke rode daarnaast is de pre-out naar de subwoofer, een oehlbach subwoofer kabel.
Daaronder 6 VLS cinch kabels naar m'n dvd speler voor dvd-a en sacd.
Daarnaast de gewone stereo aansluitingen, die zilverkleurige/witte kleurige is een VLS cinch uit de silver series. Daaronder een VLS kabel naar de videorecorder (geluid van video naar receiver). Daaronder een VLS kabel naar de tv (geluid van tv naar receiver).
Daarnaast een SVideo kabel van Oehlbach uit de XXL series naar de videorecorder (beeld van video naar receiver). Daarboven (donker grijs) loopt nog een svideo->scart kabel naar de tv (beeld van receiver naar tv). En dan verder nog 7 speaker kabels.
De dikke blauwe die van boven naar beneden loopt is een Oehlbach Scart uit de XXL series.
Dus voornamelijk XXL Oehlbach kabels en VLS kabels.
Overigens is het een receiver en geen tuner. Onkyo noemt het ook wel Ampli-tuner :) Radio signaal is niet eens aangesloten.

Ja, de Onkyo DV-SP800 speler. Speelt dvd-a en sacd. Deze is gebaseerd op de 747 van Pioneer (zelfde chips enzo), maar heeft wel wat uitbreidingen. De 757 van pioneer is nieuwer en heeft ook waarschijnlijk pal progressive, dus dat is een prima keuze. Pioneer levert erg goede dvd spelers.

De vls kabeltjes kosten zo'n 39 euro per paar. Het klinkt echt beter dan een standaard goedkoop kabeltje. Ik vind dat je kabels moet nemen die relatief dezelfde prijs hebben. Dus voor een versterker van 500 euro moet je geen cinch kabels van 350 euro nemen (eichmann six bijvoorbeeld), dat voegt weinig toe denk ik.
Dus geluidskwaliteitsverschil is er zeker. Alleen al die subwoofer kabel, daar had ik eerst een gewoon standaard (lees goedkoop) cinch kabeltje tussen hangen, nu met deze kabel is het er erg op vooruit gegaan.
Oj!oj!oj! wat een mooie serie kabels heb je op je Onkyo aangesloten :)

Ik bedoelde de coax kabel die je nu hebt. Merk je qua geluid verschil in kwaliteit dan wanneer je een gewone witte coax kabel van een doe het zelf zaak zou gebruiken :? (sorry kwam effe niet op de naam coax 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Of tagmclaren
De 747 kan trouwens wel gemodificeerd worden met PAL PS.
http://www.jvb.nl/pages/1sdpii18.htm, 1300 euro ex btw. De marantz 8300 trouwens ook.
Tag: te duur
8300: te duur
747: te duur en voor dat geld nog niet eens regiovrij, dan liever de DV88, superieur qua klank en beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-01-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:19:
[...]

Ik bedoelde de coax kabel die je nu hebt. Merk je qua geluid verschil in kwaliteit dan wanneer je een gewone witte coax kabel van een doe het zelf zaak zou gebruiken :? (sorry kwam effe niet op de naam coax 8)7)
Hij heeft dus geen coax kabel, das gewoon een interlink met een 90 graden stekker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
s_roubos schreef op 30 januari 2003 @ 19:20:
Da's heel leuk, maar Philips komt er bij mij niet in. En volgens mijn dealer kan de nieuwe Marantz DV4300 ook niet PalPS worden gemaakt...

Blijven de duurdere Denons over, en de HK DV25 (allebei waardeloos design) en de Arcam DV88+ (prachtig, maar te duur).

De 757 zou ideaal zijn; meteen ook DVD-A en SACD.
wat voor progressive scan zit er dan wel op de dv4300?
volgens http://homecinemaheaven.co.uk heeft ie progressive scan, daar wordt ie ook geleverd REGIOVRIJ voor 269 pond.
tís wel een erg mooi spelertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Alleen NTSC PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:19
s_roubos schreef op 30 januari 2003 @ 19:20:
Da's heel leuk, maar Philips komt er bij mij niet in.
Is daar een specifieke reden voor? Wat is er dan zo slecht aan Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:19:
[...]

Dank je ;) Ik zit qua kabels best wel boven de 10% van kabels, maar die 10% geld alleen bij gewoon stereo apparatuur. Op het totale budget (speakers, receiver, sub en dvd speler) zit ik denk ik op een 15 a 20 % aan kabels.

Ik heb nooit een witte merkloze coax gebrobeerd. Dan moet je op zo'n kabel ook nog cinch connectors zetten, teveel moeite :P Maar alleen al voor het psychologische verschil doe ik dat soort supergoedkope doe-het-zelf kabels er niet op :)

Hiervoor had ik een oehlbach digital coax (nf13 dacht ik), maar die gaat naar de nieuwe eigenaar van m'n oude dvd player. Deze nieuwe is iets duurder dan die oehlbach. Ik heb ze nooit vlak na elkaar gedraaid, dus kan niet echt oordelen over geluids verschil. Maar het klinkt prima.

s_roubos: die pioneer 747 is simpel met een chipje regiovrij te maken, dat heb ik ook op mijn onkyo. Kost alleen iets van 75 euro (ex btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Is daar een specifieke reden voor? Wat is er dan zo slecht aan Philips?
Lelijk design en slechte ervaringen (betrouwbaarheid).
s_roubos: die pioneer 747 is simpel met een chipje regiovrij te maken, dat heb ik ook op mijn onkyo. Kost alleen iets van 75 euro (ex btw).
Dan kost ie all-in dus al zo'n 1400-1500 euro, en moet ik hem wegbrengen naar een speciaal bedrijf, waardoor ik ook nog mijn garantie kwijt ben. Vind ik geen goed plan. Dan liever de DV88 voor 200 meer, doet alles vanuit de box, en nog veel beter ook. Maar ik heb gewoon een plafond van 1000 euro, dus ze vallen beiden af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dan moet je is naar High Quality gaan in A'dam; daar had ik mijn 525 regiovrij laten maken met nieuw printplaatje en toch had ik nog garantie :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
s_roubos schreef op 31 januari 2003 @ 12:50:
[...]
Lelijk design en slechte ervaringen (betrouwbaarheid).
[...]
Dan kost ie all-in dus al zo'n 1400-1500 euro, en moet ik hem wegbrengen naar een speciaal bedrijf, waardoor ik ook nog mijn garantie kwijt ben. Vind ik geen goed plan. Dan liever de DV88 voor 200 meer, doet alles vanuit de box, en nog veel beter ook. Maar ik heb gewoon een plafond van 1000 euro, dus ze vallen beiden af.
Nee, je hoeft 'm niet weg te brengen. Ik neem aan dat iedereen wel een klein chipje in een klein gleufje aan de achterkant van een dvd speler kan steken. Super simpel :) Dus dat argument valt weg.
Overigens vindt ik de 936 van philips geen lelijk design hebben. Ziet er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Nee, je hoeft 'm niet weg te brengen. Ik neem aan dat iedereen wel een klein chipje in een klein gleufje aan de achterkant van een dvd speler kan steken. Super simpel Dus dat argument valt weg.
747 werkt met een chip die je moet solderen op de printplaat... denk je dat Pioneer het je zo makkelijk zou maken? Een chipcard reader vrij toegankelijk maken achterin het apparaat, voor functionaliteit die ze officieel niet bieden? Lekker efficiënt. Dan hadden ze goedkoper een remote hack kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
http://www.jvb.nl/jvb.asp...ions&page=title&title=415

1 chippie in de service port achterin. Precies zoals bij mijn speler. Kijk maar eens goed op de foto van de achterkant van mijn dvd speler. Net onder de scart rechts zit een kleine opening. Het chipje zelf is maar 4mm bij 4mm op een klein kaartje van 6mm bij 10mm.

Overigens heb ik het over de regiovrij maken. Ik denk dat jij de pal progressive update bedoelt. Die is inderdaad minder makkelijk en goedkoop.

[ Voor 19% gewijzigd door Scarp op 31-01-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Mijn home-pc-cinema;

Altijd onderheven aan upgrades, voor zover mijn bankrekening dat nog toe laat.
De set-up is wat schraal, maar ik heb dan ook zo goed als geen ruimte op dit moment. bij het kijken van DVD's zet ik over het algemeen mijn monitor midden boven de centerspeaker. Op die manier staat hij ook midden voor de bank.

Ik gebruik de volgende onderdelen in mijn setup:

Scherm: IIyama 19" monitor
AV-Receiver: Yamaha RX-V396RDS
Front spkrs: B&W DM630i
Center spkr: B&W LCR 60 S3
Rear spkrs: B&W DM302
DVD-speler: Toshiba DVD-ROM

Foto is klikbaar en opent een VR-java afbeeelding van hieronder, waar je kunt in- en uitzoomen e.d.

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~supert/tweakers/tn_hifi2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
http://www.jvb.nl/jvb.asp...;page=title&title=415

1 chippie in de service port achterin. Precies zoals bij mijn speler. Kijk maar eens goed op de foto van de achterkant van mijn dvd speler. Net onder de scart rechts zit een kleine opening. Het chipje zelf is maar 4mm bij 4mm op een klein kaartje van 6mm bij 10mm.

Overigens heb ik het over de regiovrij maken. Ik denk dat jij de pal progressive update bedoelt. Die is inderdaad minder makkelijk en goedkoop.
Ik heb het over beiden: ik wil zowel PalPS als regiovrij. Dat wordt dus gewoon een (te) duur geintje met de 747.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekdernatuur schreef op 01 February 2003 @ 22:57:

Foto is klikbaar en opent een VR-java afbeeelding van hieronder, waar je kunt in- en uitzoomen e.d.

[afbeelding]
Tis niet de allervetste setup, maar dat picje verdiend toch wel een award :) .

Verder niks mis met je set-up, integendeel ;)
hij is alleen een beetje onhandig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
s_roubos schreef op 01 February 2003 @ 23:27:
[...]
Ik heb het over beiden: ik wil zowel PalPS als regiovrij. Dat wordt dus gewoon een (te) duur geintje met de 747.
Dat klopt, maar ja... de echte thuis theater eigenaar heeft toch alleen regio 1 ntsc dvd's? :) Dan zou pal progressive niets uitmaken.

Maar, dus nog even een poosje wachten tot je een dvd speler koopt. Over een half jaar zijn er vast meer modellen met PALps en NTSCps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 04:16:
[...]
Tis niet de allervetste setup, maar dat picje verdiend toch wel een award :) .

Verder niks mis met je set-up, integendeel ;)
hij is alleen een beetje onhandig :X
klopt, helaas heb ik op dit moment maar 13m2 tot mijn beschikking om in te slapen/leren/wonen dus weinig mogelijkheden. Er is nog wel een woonkamer waar ik het neer zou kunnen zetten, maar dat gebeurt zeker niet hier aangezien ik in een studentenflat woon...

Ik ga kijken of ik op een aanzienbare tijd de frontspeakers kan 'vervangen' door een paar uit de B&W 3 serie. Dan kan ik mijn pa zijn speakers ook weer terug geven die ik illegaal van hem geleend had en nog heb (vond hij niet zo leuk >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dat klopt, maar ja... de echte thuis theater eigenaar heeft toch alleen regio 1 ntsc dvd's? Dan zou pal progressive niets uitmaken.
Waarom heeft de echte thuis theater eigenaar alleen maar regio 1? Bij mij is het 50/50. Ik geef niks om extra's, en het verschil in beeld/geluidskwaliteit is er niet algemeen gezien. Natuurlijk zijn er wel R2 DVDs die slecht zijn, maar die haal ik dan ook niet (b.v. FotR, Ronin).

Maar ik vind het flauwekul om te zeggen dat R2 per definitie slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 29 januari 2003 @ 16:34:
Soms wel interessant om te zien wat mensen allemaal qua aansluitingen hebben :)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/HomeTheater/APP/image004.jpg

ik gebruik maar 1 ingang ( digitaal coax) en de 5.1 luidsprekeruitgangen!
das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel handig dan dat je zoveel in en uitgangen hebt.

Zo is zo'n receiver best wel handig als je er in de toekomst eens een cd-speler of 20 aan wilt hangen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Precies... eigenlijk vind ik het zonde, al die ingangen... met name al die videocircuits die erin zitten. Wie gebruikt die dingen nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
ff je versterker reggen met je serial nummer :P
Maar uiteraard moet je wel een plaatje van je eigen systeem posten, niet eentje van een website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 02 February 2003 @ 19:48:
Maar uiteraard moet je wel een plaatje van je eigen systeem posten, niet eentje van een website.
Op dat plaatje staat toch echt een versterker, ik zie geen website :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering wat een ding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 18:45:
[...]

[afbeelding]

ik gebruik maar 1 ingang ( digitaal coax) en de 5.1 luidsprekeruitgangen!
das alles
ik mis een digitale coax out! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uVo494
  • Laatst online: 11-02-2024

uVo494

................

HAHA, je hebt gelijk, geen coax dig out :D Wat een slechte receiver zeg :D

[ Voor 28% gewijzigd door uVo494 op 02-02-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iig hebben ze nagedacht waar ze de luidsprekeraansluitingen aanbrengen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 02 February 2003 @ 19:48:
plaatje komt van mijn eigen website hoor!
link staat in mijn sig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar we gaan er niet vanuit dat jij die foto geschoten hebt, op een mooie witte achtergrond, helemaal losgekoppeld, zelfs zonder powerkabel :Y)

Verder geef ik iedereen hier complimenten voor hun set, erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 22:11:
Maar we gaan er niet vanuit dat jij die foto geschoten hebt, op een mooie witte achtergrond, helemaal losgekoppeld, zelfs zonder powerkabel :Y)

Verder geef ik iedereen hier complimenten voor hun set, erg mooi!
Ja, dat bedoelde ik. Ik zou graag toch een plaatje zien van het apparaat in je systeem ipv een foto van de producent ofzo. Het zou kunnen dat je deze foto zelf hebt gemaakt, maar een apparaat "in actie" is toch altijd leuker om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 03 February 2003 @ 09:34:
[...]

Ja, dat bedoelde ik. Ik zou graag toch een plaatje zien van het apparaat in je systeem ipv een foto van de producent ofzo. Het zou kunnen dat je deze foto zelf hebt gemaakt, maar een apparaat "in actie" is toch altijd leuker om te zien :)
sorry , ik ben lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Ik kan hieruit concluderen dat de koek op is. Ik heb hier al dagen geen home-cinema meer gezien.

* 4POX durft die van hem niet te posten. Zo'n ouwe rommel is het

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb die van mij al gepost in het speakers topic een paar maanden terug; toch nog een keer hier?

[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-02-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

4POX schreef op 03 February 2003 @ 16:19:
Ik kan hieruit concluderen dat de koek op is. Ik heb hier al dagen geen home-cinema meer gezien.

* 4POX durft die van hem niet te posten. Zo'n ouwe rommel is het
Ho Ho Ho!

hoe kan je mijn uber-theather missen, die op de vorige pagina die de layout zo verpest! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Freekdernatuur schreef op 03 februari 2003 @ 18:57:
[...]

Ho Ho Ho!

hoe kan je mijn uber-theather missen, die op de vorige pagina die de layout zo verpest! :*)
Goed, Zwaar respect _/-\o_ _/-\o_

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik heb 2day eindelijk mijn philips garbo matchline binnengekregen. Helaas is mijn scherm nog niet binnen (eind vd week waarschijnlijk). Dus dan kunnen jullie ook pics verw88 want op een laken projecteren is al geil, maar op een echt screen gaat het helemaal geil worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekdernatuur schreef op 03 February 2003 @ 18:57:
[...]

Ho Ho Ho!

GekkeHekke® is nog aan het sparen voor zijn beginnende ht die gaat bestaan uit een Denon 3803 en een paar Monitor Audio Silver 9i of Monitor Audio New Silver S8 front speakers. Kan alleen niet kiezen welke fronts :(

Van de zomer wil ik mijn set uitbreiden met een Denon DVD-2900 dvd-a/sacd-speler. En een Monitor audio Silver i of new Silver center en Silver i of New Silver rears.

Alleen ik studeer B) nog dus ben hard aan het sparen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ik ben niet zo'n freq. poster (en nog een behoorlijke newbe), maar ik denk dat ik m'n HT-setje ook maar es ga posten.

btw.: ik heb helaas (nog) geen digicam of scanner voor de zéér gewilde foto's, waarvoor mijn nederige excuses. _/-\o_

From the bottom up (so to speak):

Hifi-Versterker: A-702R (Pioneer)
Cassettedeck: CT-S830S (Pioneer)
CD-Speler: PD-S702 (Pioneer)
MD-recorder: MJ-D707 (Pioneer)
Tuner: F-502RDS (Pioneer)

A/V-receiver: VSX-D2011 (Pioneer)
DVD-Speler: DV-545 (Pioneer)
VCR: VS-G720 (AKAI)
TV: 28PW9502/12 (Philips); 70cm breedbeeld

Luidsprekers:
Li/Re Front: 507 (Jamo)
Center: Center-160 (Jamo)
Li/Re Surround: D5SUR (Jamo)
Li/Re Surr.back: E610 (Jamo)
Subwoofer: YST-SW150 (Yamaha)

De Hifi-Versterker heb ik via de Front Pre-outs op m'n nieuwe receiver aangesloten, omdat ik over de prestaties van deze versterker nog steeds erg tevreden ben (dit is er nog eentje van vóór de MOSFET-generatie van Pioneer)

Over de huidige samenstelling van m'n HT-set (na jaren sparen) ben ik zeer tevreden, al blijft het af en toe wel wat kriebelen. (een plasmascherm of beamer zou niet weg zijn, maar dat laat het budget - nog lang niet - toe!) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik zal dan ook maar eens nieuwe fotokes posten ! :)

---
voorkant :
Afbeeldingslocatie: http://home.pi.be/~swinneke/hi-fi-site/front.jpg
fronts : Celestion 9 series - 100 watt - 8 Ohm Ω - 45Hz-20kHz
center : JBL TLX-103 - 75 watt - 100hz-20 Khz
sub : Mission 73PS ( passief dus )
cdspeler : Technics SL-PG380A
dvdspeler : Philips DVD700
tv : Sony KV-C292 Trinitron
amp :
nu : Marantz PM-54 Digital Monitoring Stereo Integrated Amplifier
binnekort : Marantz SR-4300 Receiver

---
achterkant :
Afbeeldingslocatie: http://home.pi.be/~swinneke/hi-fi-site/rear.jpg
rears : JBL TLX-121 - 75 watt - 8 ohm- 55Hz-25kHz
lederen zetel : 3 kussens - 8 doorzakvermogen :p
plakkaat voor op te scheppen :) :
Afbeeldingslocatie: http://home.pi.be/~swinneke/hi-fi-site/plakkaat.jpg

zo dat was het voorlopig :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 17:04
Wel grappig dat heel veel mensen verschrikkelijk dure audio-apparatuur hebben maar vervolgens niet echt strategisch hun boxen plaatsen en er dan ook nog eens een tv van 20 jaar oud bij zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:32
Hier wat foto's van mij

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.j.groeneveld/home02.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.j.groeneveld/home01.JPG

Receiver: Marantz SR-6200

Luidsprekers: 4 x Mordaunt Short 902 + selfmade speaker stands

Center: Mordaunt Short 905C

Dvd speler: (nog) Playstation 2

CD-speler: Dual 1010 RC

[ Voor 5% gewijzigd door tim1981 op 08-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Leuk plakkaat Tom :)
'k heb zelf een echte DD plakkaat en de dts plakkaat is op het NPD depot en de THX plakkaat is onderweg vanuit amerika :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dolby.com/graphics/dstore/digitalsurroundexplaque.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dtsshoppingmall.com/dts/Doc/0/LEUQ0GPVAN44JEAFM7GL0C118B/PI+-+Cinema+Plaque+-+
Afbeeldingslocatie: http://www.brandlocker.com/thx/productimages/thxplaque.jpg

Trouwens, zitten die rears niet een beetje dichtbij je hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Wow scarp , leuke plakkaatjes .. waar vind je die dingen , ebay.com ?

edit : laat maar , heb ze ook gevonden , en heb me een DD plakkaatje besteld :)
edit2 : en over die rears : nee hoor , das gewoon de foto :)

[ Voor 55% gewijzigd door TomSwinnen op 08-02-2003 21:55 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.