Het nForce2 topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.718 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Astennu schreef op 25 November 2002 @ 13:42:
[...]

Jep zijn op vooraad want een maat van bio_blade heeft em al ( had em binnen 3 dagen ) Ik ga mijn Epox 8K9A2+ terrug brengen en dan die Epox n-force nemen want deze is net zo snel als mijn 8K3A+ :?
Is die maat van je er over te spreken qua snelheid/stabiliteit?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10-2024

jle

Hoe zit het met de "Real Time Dolby Digatal Decoder", ook bekend als "Soundstorm", op het Chaintech moederbord. Als er op het moederbord gebruik wordt gemaakt van de MCP-T zou dit ondersteund moeten worden. Maar in het geval van het Chaintech moederbord wordt hier niks over gezegd, zowel niet op hun site als in de verschillende reviews, terwijl dit bij de andere moederborden gebaseerd op de nForce chipset wel het geval is.

Wie o wie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven, want ik ben van plan om zo'n moederbord aan te schaffen en dit is wel een hele belangrijke criteria voor mij.

Good goan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Als ik het goed begrijp is het dus min of meer mogelijk om PC3200 geheugen synchroon te laten draaien met bijv. een XP1800 ALS die wil lopen een multiplier van 9 x 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Lees gewoon wat reviews/info/specs en hou dit topic in gaten :z

[ Voor 102% gewijzigd door BalusC op 26-11-2002 07:01 . Reden: "welke mobo" requests zijn absoluut Tweaker-onwaardig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 17:14
Abit komt met de NF7-S

Afbeeldingslocatie: http://202.168.194.118/abit/upload/products/NF7_S_large.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door PROnline op 25-11-2002 19:31 . Reden: linkje gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
nja maar die heeft geen gaten rond de socket wat wel suckt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kleinigheidje....

Die Q-fan regeling op mijn asus a7n8x heeft geen zin. Die regelt tussen de 3000 en 5000 rpm. Dat is zinloos omdat mijn pabst maximaal 3000 rpm draait. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 20:46:
kleinigheidje....

Die Q-fan regeling op mijn asus a7n8x heeft geen zin. Die regelt tussen de 3000 en 5000 rpm. Dat is zinloos omdat mijn pabst maximaal 3000 rpm draait. Jammer...
Verlaagt ie niet gewoon het voltage en gaat ie uit van een standaard fan met een hoger rpm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee. Helaas. Staat ook in de handleiding. Ding regelt op toerental. Belachelijk natuurlijk. Geen fatsoenlijke geluidarme fan draait op dergelijke snelheden.

Ik hoop dat ze dat met een bios update nog eens veranderen. Instelbare range graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Kheperi waar heb jij die Asus bord vandaan??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Jammer dat de Vcore van de Asus maar tot 1.85V gaat

De Epox gaat tot 2.2V :9~

Is er al een Vmod voor de Asus??

1.85V is te weinig voor mij :)

Sorry voor dubbelreply ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ken op 26-11-2002 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Kheperi:

Hoe bevalt die A7N8X verder, behalve die Q-fan? Ik ben namelijk ook van plan die te halen, want de Chaintec is me net ff te duur :). Dan bedoel ik dingen als stabiliteit, de bios enz.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
ken schreef op 26 november 2002 @ 01:09:
Jammer dat de Vcore van de Asus maar tot 1.85V gaat

De Epox gaat tot 2.2V :9~

Is er al een Vmod voor de Asus??

1.85V is te weinig voor mij :)

Sorry voor dubbelreply ;)
volgens mij hebben ze het in deze topic (al eerder genoemd) onder andere ook over een vmod :

http://www.xtremesystems....0&perpage=25&pagenumber=2

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Is er nog ergens een Asus/Chaintech NForce2 bord op voorraad? Overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor weinig over Leadtek z'n mama-plankje, mooi & goedkoop bord (+-129 Euro) zonder frutsels (naja, wel lan en sound)!

WinFast K7NCR18D-Pro
Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.com/motherboards/nforce2/k7ncr18d/pics/board.jpg
http://www.leadtek.com/mo...r18d-pro/k7ncr18d-pro.htm

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WinFast K7NCR18D was ook nog op voorraad ook!, kan hem morgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Die Leadtek heb ik mijn oog ook op laten vallen

[ Voor 64% gewijzigd door Stefke op 26-11-2002 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ken schreef op 25 november 2002 @ 22:30:
Kheperi waar heb jij die Asus bord vandaan??
Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 26 November 2002 @ 08:48:
Kheperi:

Hoe bevalt die A7N8X verder, behalve die Q-fan? Ik ben namelijk ook van plan die te halen, want de Chaintec is me net ff te duur :). Dan bedoel ik dingen als stabiliteit, de bios enz.
Ik kan er zo weinig negatiefs aan ontdekken eigenlijk. Werkt volkomen stabiel en de mogelijkheden zijn heel groot. Zelden zo'n compleet bordje gezien. Maar ik kan 'm nog niet tot het uiterste testen. Ik heb er voorlopig even een xp1800+ inzitten. Die draait trouwens heel lekker op een fsb van 145. Met 'agressive' timings. Geen centje pijn. Ik heb de vcore verhoogd naar 1,85, maar eigenlijk is dat niet echt nodig volgens mij. Ik heb'm ook al een tijd gedraait op default Vcore.

Sja wat zijn je specifieke wensen? Misschien kan ik daar iets over zeggen.

Wat ik ook een voordeel vind is dat er geen fan op de northbridge zit op het asus bord. Scheelt weer herrie. En er zitten gaten in voor mijn Alpha cooler. Past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cwcheung/naamloos.JPG

Kan iemand mij vertellen hoeveel ruimte hier tussen zit??
Ik heb vandaag de A7N8X Deluxe besteld. Alleen had ik niet gezien dat er zo weinig plaats rond de socket zit
Ik moet daar minimaal 4mm overhouden om mijn Prometeia erop te kunnen zetten

Iemand die dit aub wil meten voor mij _/-\o_

[ Voor 75% gewijzigd door ken op 26-11-2002 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dan de leadtek:
Afbeeldingslocatie: http://www.amdworld.co.uk/leadnf2c2.jpg
genoeg space voor m'n alpha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 20:17:
nee dan de leadtek:
[afbeelding]
genoeg space voor m'n alpha...
Die ATX connector zit wel dicht bij de socket, dat had beter gekund.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Hoop dat Kheperi snel terugkomt :)

Ik wil toch wel 100% zeker zijn dat het past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een vraagje ivm de onboard soundstorm sound,
aangezien ik een analoog surround setje bezig moet ik ook analoge output hebben
ik was van plan het leadtek bordje aan te schaffen omdat dit een enorm sherpe prijs heeft 8).

maar nu zie ik op de foto's van dit bord dat dit blijkbaar enkel stereo output heeft en spdif :(

is het mogelijk om mijn analoge set hierop aan te sluiten? of zou ik best opteren voor de asus a7n8x (deze heeft die outputs wel aan de foto's te zien)

kan hier ook in de reviews nergens iets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
asus heeft alle analoge uitgangen en spdif.
Ennuhhh sorry Ken, maar ik ga mijn pc niet uitelkaar halen om dat op te meten. Dan moet het koelblok er ook af enzo en daarvoor moet ik al die dradenzooi losmaken etc. Da's minstens een uur werk. Sorry. Mijn Alpha past er netjes op. Als die koeler van jou net zo groot is moet het lukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Geen probleem :)

Wat voor alpha heb je dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die leadtek lijkt mij wel mooi... Heeft iemand hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alpha PAL8045 met Papst 8412N/2G - 80 x 80 x 25 mm

Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Mooiii dat wordt voor mij dus ook een Alpha Palleke met Papst als processor koeling :P Hmm zo'n Zalman cp6000 Cu is 33 EUR, en die alpha papst combo 66 EUR...toch nog maar ff sparen :).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Kheperi, Is die 1800+ van jou een Tbred??
Kan die ook lopen op een MP van 11 of is deze gelocked??

[ Voor 19% gewijzigd door ken op 27-11-2002 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee. Da's gewoon een palomino. En hij is hartstikke gelockt. Mplier veranderen in bios doet niks. Ik unlock 'm nog wel eens binnenkort.

Verwijderd

Ondersteunt dit bordje de toekomstige barton processors op 200 mhz fsb?

• lordsnow
  • Laatst online: 13-09 21:07

lordsnow

I know nothing

Wat is het verschil tussen deze twee borden? Op de Epox site staat alleen de tweede vermeld.

Nou maar hopen dat er binnenkort een uitgebreide vergelijkingstest komt van de nieuwe nForce2 mobo's - weten we gelijk welke we moeten aanschaffen :)

Ik was van plan om de Asus te kopen.. maar als de EpoX goede reviews krijgt... :)

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Critical-Billy schreef op 25 november 2002 @ 17:39:
Hoe zit het met de "Real Time Dolby Digatal Decoder", ook bekend als "Soundstorm", op het Chaintech moederbord. Als er op het moederbord gebruik wordt gemaakt van de MCP-T zou dit ondersteund moeten worden. Maar in het geval van het Chaintech moederbord wordt hier niks over gezegd, zowel niet op hun site als in de verschillende reviews, terwijl dit bij de andere moederborden gebaseerd op de nForce chipset wel het geval is.

Wie o wie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven, want ik ben van plan om zo'n moederbord aan te schaffen en dit is wel een hele belangrijke criteria voor mij.
idd een beetje verneukeratief!

Van wat ik er van begrepen heb is "SoundStorm" een soort kwaliteits indikatie.. net zoiets als THX. In dit geval zou 't moeten betekenen dat de 6 benodigde audio uitgangen op het moederbord zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

lordsnow schreef op 28 November 2002 @ 23:27:
[...]

Wat is het verschil tussen deze twee borden? Op de Epox site staat alleen de tweede vermeld.

Nou maar hopen dat er binnenkort een uitgebreide vergelijkingstest komt van de nieuwe nForce2 mobo's - weten we gelijk welke we moeten aanschaffen :)

Ik was van plan om de Asus te kopen.. maar als de EpoX goede reviews krijgt... :)
De verschillen zitten in de uitrusting van het moederbord. De 8RDA+ heeft meer extra's, alleen ik weet niet precies wat. Op de Amerikaanse Epox-site staat dit wel, alleen is ie momenteel down. Je moet iig bij Products/Socket A zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 22:59:
Ondersteunt dit bordje de toekomstige barton processors op 200 mhz fsb?
Ja. Alle mobo's met Nforce2 chipset ondersteunen de barton op 200mhz FSB. Hier de FP nieuwslink + een quote: http://www.tweakers.net/nieuws/24363/?highlight=barton
Vooruitlopend op zijn verslag van de tweede dag op Comdex, meldt AnandTech vernomen te hebben dat AMD's volgende 32-bits Athlon core, de Barton, een FSB zal krijgen van 200MHz, oftewel 400MHz DDR effectief. Dat zou de processor een redelijke boost moeten geven, variërend van 0-15 procent op het nForce2 platform, dat deze FSB-kloksnelheid ondersteunen kan.
Alleen, de grote vraag blijft natuurlijk, wanneer komt die Barton eindelijk es op de markt...ik wil een nieuw sys gaan samenstellen met een Nforce2 mobo, maar dan liefst wel de snelste AMD processor. Als dat dan de Barton kan zijn 8) ...

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ondersteunen zit volgens mij vooral in de bios. 'ondersteunt' betekent volgens mij dat de bios hem herkent en goed instelt op default waardes van de processor. Dus die ondersteuning zal er ook wel komen voor de kt400 via een bios update.
Voor de 'normale tweaker' is er volgens mij niks aan de hand. Je kunt de fsb altijd zelf op 200 zetten. Als je mobo dat aan kan natuurlijk.

Enneh Reemf, Ik ga ook voor de Barton, maar ik heb er voorlopig een 1800+ in gestoken. Die kosten niet veel en de barton zal voorlopig nog vet geld kosten. Ik blijf nog wel een jaartje draaien met mijn 1800+. Best naar tevredenheid trouwens. De spellen die ik op dit moment draai lopen volledig probleem- en schokloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Ik vrees toch echt dat de KT400 moederborden de 200 MHz niet echt gaan trekken. Deze hebben voor zover ik weet geen 1/6 PCI-divider en die is voor zover ik weet niet met een BIOS-update toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
ReemF schreef op 29 november 2002 @ 09:22:
[...]

Ja. Alle mobo's met Nforce2 chipset ondersteunen de barton op 200mhz FSB. Hier de FP nieuwslink + een quote: http://www.tweakers.net/nieuws/24363/?highlight=barton

[...]

Alleen, de grote vraag blijft natuurlijk, wanneer komt die Barton eindelijk es op de markt...ik wil een nieuw sys gaan samenstellen met een Nforce2 mobo, maar dan liefst wel de snelste AMD processor. Als dat dan de Barton kan zijn 8) ...
Maar dat is dus dan mogelijk om synchroon te laten lopen met PC3200 geheugen als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Zo'n NForce2 moederbord lijkt mij ook wel mooi, alleen jammer van dat onboard geluid. Ik heb namelijk een Hercules Game Theater XP geluidskaart, dus dat onboard geluid ga ik niet gebruiken. Of is het onboard geluid beter?

Maar kun je nu beter DDR 333 Mhz (PC2700) of DDR 400Mhz (PC3200) kopen?

Je kunt DDR400 toch ook op 266 of 333 klokken? Of werkt dat niet hetzelfde als bij PC66/100/133?

M.i. kun je het geheugen dus altijd synchroon laten lopen met de FSB, en als je dan DDR400 hebt, dan is het gegarandeerd stabieler als je gaat overklokken boven de 333 Mhz FSB toch? Correct me if I'm wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 29 November 2002 @ 13:38:
Ik vrees toch echt dat de KT400 moederborden de 200 MHz niet echt gaan trekken. Deze hebben voor zover ik weet geen 1/6 PCI-divider en die is voor zover ik weet niet met een BIOS-update toe te voegen.
Is de devider dan 1/5? dat komt op 40Mhz uit voor pci. Dat is wat op't randje...
Dan is die onafhankelijke agp (en pci voorzover ik weet) instelling van Nforce2 (toch in elk geval bij de asus) een sterke troef.

en, metalant, ddr400 geheugen loopt ook op 266 en 333.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
* Glival heeft z'n Chaintech 7NJS binnen en werkend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Glival schreef op 29 November 2002 @ 18:08:
Mooi mobo, alleen wel een beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 17:41:
[...]

Is de devider dan 1/5? dat komt op 40Mhz uit voor pci. Dat is wat op't randje...
Dan is die onafhankelijke agp (en pci voorzover ik weet) instelling van Nforce2 (toch in elk geval bij de asus) een sterke troef.

en, metalant, ddr400 geheugen loopt ook op 266 en 333.
Bij de KT400 is devider is inderdaard 4 of 5 afhankelijk of je een 333FSB of 266FSB hebt.
333 draait namelijk op 166. 166 / 5 = 33MHz.
266 draait namelijk op 133. 133 / 4 = wederom 33MHz.

Bij de Nforce gaan de geruchten dat je de AGP en PCI bus los van de FSB kan instellen.

[ Voor 10% gewijzigd door PROnline op 29-11-2002 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Ik heb verscheidene tests gelezen waaruit gebleken is dat het gebruik van DDR400 tot gevolg heeft dat je systeem langzamer wordt. Dat komt omdat het dan asynchroon gaat lopen t.o.v. de processor FSB.
Dus DDR400 op 200 Mhz, processor DDR333 op 166 Mhz.

Maar als je DDR400 nu synchroon laat lopen? Want daarvan heb ik niks terug kunnen vinden. Dan zou het toch niets uit moeten maken?

Het enige wat niet kan is DDR400 synchroon laten lopen met een processor op 100Mhz draait (als ik het goed heb gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Glival schreef op 29 November 2002 @ 18:08:
Cool! die wilde ik eigenlijk ook hebben eerst. tis een beauty! Noodzakelijk om was cacemoddings uit te voeren. Er MOET bij zo'n bord gewoon een raam in de kast. Vandaar dat ik'm maar niet heb gekocht.... :) want dat is me teveel werk en bovendien heb ik de pc toch in een kast staan, vanwege het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier die driverupdate al uitgevoerd? Ik vraag me een beetje af of ik dat nou kan doen met mijn asus. Die update die je bij nvidia kunt downloaden disabled namelijk het on-board geluid. Tenminste, dat staat in de beschrijving. Ik vraag me af of door het installeren daarna, van de oude (meegeleverde) driver het geluid weer wordt enabled, maar de overige stuff laat staan (omdat het een nieuwere versie is).

Ik vind het ook maar een rare update hoor. Wat is dat nou voor raar idee om een driverupdate uit te brengen die een belangrijke standaard feature van de chipset onbruikbaar maakt...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week de asus besteld, krijg hem denk ik begin volgende week binnen.

Ben benieuwd hoe die is, kan eigenlijk al niet meer wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 22:16:
Ik heb van de week de asus besteld, krijg hem denk ik begin volgende week binnen.

Ben benieuwd hoe die is, kan eigenlijk al niet meer wachten... :)
Verwacht er niet al teveel van hoor :)
Ik had hiervoor een TB1333, en ik merk dat sommige dingen echt veel sneller zijn geworden, maar bij veel dingen, bijv. het booten, is denk ik de HD de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een klein upgrade van mijn P3 550 naar een wat snellere athlon doen.
(Nieuwe Proc / Mobo / Geheugen en kast)

Nu is er bij MaxPC een Leadtek nforce2 moederplank te krijgen met VGA (GF4MX) ingebakken

de Leadtek K7NCR18D-PRO
Deze kost 179 euro. Dus voor de prijs zou ik het niet hoeven te laten
Ik heb nu een gf2 MX400 erinzitten

is het nu verstandiger om een nforce2 zonder graphics te kopen en die gf2MX te houden (tot ik een betere kan kopen :-))
Of gewoon dat mobo met integrated vga kopen?
En die houden totdat ik een betere video-kaart heb...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Ik denk dat een logische vraag hierop is: Wat ga je met je computer doen? Ga je alleen internetten, cd's branden en Office applicaties draaien, dan hoef je daar geen enorm krachtige videokaart voor te hebben. Die ingebakken VGA-chip voldoet dan prima. Wil je ook de nieuwste spellen spelen, dan raad ik je aan om een aparte krachtiger videokaart te kopen (iets in de range van de laatste ATI-serie of de laatste GeForce 4 (non-MX)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik kan de meeste spellen nu ook al op mijn P3 met GF2MX spelen,
(Warcraft 3, GTA3, NWN, FIFA 2003 zijn de meest recente die ik gespeeld heb)
(Op 800x600)
en die draaien goed genoeg.

Ik hoef niet perse spellen op 1600x1200 met 4xFSAA te spelen.

(Ik heb jaren Q2 op 320x240 op mijn laptop gespeeld om maar een beetje FPS te krijgen :) )

Nu is alleen nog de vraag of op dat mobo een TV-out zit, dat kon ik niet op de site van Leadtek vinden. Anders gebruik ik die oude gewoon als DivXBoX :)

edit:
Op de amerikaanse site staat vvel

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 20:32:
Heeft iemand hier die driverupdate al uitgevoerd? Ik vraag me een beetje af of ik dat nou kan doen met mijn asus. Die update die je bij nvidia kunt downloaden disabled namelijk het on-board geluid. Tenminste, dat staat in de beschrijving. Ik vraag me af of door het installeren daarna, van de oude (meegeleverde) driver het geluid weer wordt enabled, maar de overige stuff laat staan (omdat het een nieuwere versie is).

Ik vind het ook maar een rare update hoor. Wat is dat nou voor raar idee om een driverupdate uit te brengen die een belangrijke standaard feature van de chipset onbruikbaar maakt...
Ik ga t vandaag wel even proberen : ik heb de spullen pas sinds gisteravond binnen en ik ben toch nog aan t prutsen zoals je ziet :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.buwalda/DSC00020.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.buwalda/DSC00026.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.buwalda/DSC00030.JPG

:P

[ Voor 3% gewijzigd door Optical op 30-11-2002 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Optical schreef op 30 november 2002 @ 13:31:
[...]

Ik ga t vandaag wel even proberen : ik heb de spullen pas sinds gisteravond binnen en ik ben toch nog aan t prutsen zoals je ziet :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

:P
Is dat de chieftec of de termal take versie van die kast? Ik heb de tt xaser5000+ Ziet er precies zo uit als wat ik daar op de foto's zie :) Beest van een kast! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of er ook al nForce 2 bordjes op de markt zijn met IGP (ingebouwde 3d kaart)

het enige bord wat ik tot nu toe gezien heb met IGP is het reference bord van nVidia :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik denk er ook over om een nforce2 bordje te kopen icm een athlon xp 1800+. De Epox EP-8RDA+leek me ideaal vanwege de overklokmogelijkheden, maar heeft iemand al ervaring met de msi K7N2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwe drivers zelf maar geinstalleerd op mijn asus. Werkt volgens mij gewoon goed. Ik snap er niks van. Er staat enerzijds bij dat de geluiddrivers worden geupdate en verderop staat dat geluid op de asus en nog een paar mobo's wordt gedisabled. Maar er wordt op mijn asus helemaal niks disabled. Alles werkt nog.

Nou niet echt een staaltje duidelijkheid richting klant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 14:29:
weet er iemand of er ook al nForce 2 bordjes op de markt zijn met IGP (ingebouwde 3d kaart)

het enige bord wat ik tot nu toe gezien heb met IGP is het reference bord van nVidia :|
Bij www.MaxPC.nl heb je de leadtek met ingebouwde GF4MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 15:20:
Ik heb de nieuwe drivers zelf maar geinstalleerd op mijn asus. Werkt volgens mij gewoon goed. Ik snap er niks van. Er staat enerzijds bij dat de geluiddrivers worden geupdate en verderop staat dat geluid op de asus en nog een paar mobo's wordt gedisabled. Maar er wordt op mijn asus helemaal niks disabled. Alles werkt nog.

Nou niet echt een staaltje duidelijkheid richting klant :(
Ik heb ze ook geinstalleerd , op een clean install van XP

Ze installeren gewoon , maar audio doet het niet na installatie :

die kun je vrij eenvoudig toevoeggen via device manager , update driver en dan zoeken op de asus cd in de 'all in one map'

Ik heb trouwens de Chieftec kast ...

[ Voor 54% gewijzigd door Optical op 30-11-2002 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ahh ja achteraf begrijp ik het nu ook beter. Dat bedoelen ze kennelijk met hun stukje text bij die driver update. Ze bedoelen precies wat jij deed. In mijn geval had ik de oude driver al werkend en maakt het dus niet uit. Dan blijft geluid gewoon werken.
Ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:45

EaS

Review van de ABIT NF7-S (nForce 2) is verschenen:

FSB tot 237 MHz i.p.v. 211 MHz
Geen 4 gaten rond de socket.
etc. etc. etc........check het hier.

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/ABITNF7S/Mobo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er nou ook een barton processor, als die straks komen, op dit nforce2
gebeuren werken? Vraag het me af omdat ik in januari een nieuwe pc koop en later dat jaar waarschijnlijk wil upgraden naar de barton, maar niet weer een nieuw mobo of geheugen wil kopen.

[Edit] Laat maar!

"Ja. Alle mobo's met Nforce2 chipset ondersteunen de barton op 200mhz FSB. Hier de FP nieuwslink + een quote: nieuws: AMD Barton krijgt 400MHz FSB;

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 17:03:
[...]

Bij www.MaxPC.nl heb je de leadtek met ingebouwde GF4MX
thx, maar ik zoek eigenlijk een bordje met alle extratjes van de asus a7n8x, maar met ingebouwde graphics

want ik ga een nieuwe pc kopen in december, en ik koop pas een 3d kaart in februari (FX), dus ik zou enkele maanden een goedkope oplossing moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die chip met ingebouwde gforce4mx is er nog niet. Ergens op tweakers nieuws was te lezen wanneer die ongeveer beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben sinds woensdag ook de trotse eigenaar van een nforce2 moederbord.
Ik ben gegaan voor de asus a7n8x deluxe omdat die alles aan boord had wat ik wlide hebben.
En het draait ook nog eens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 22:41:
[...]

thx, maar ik zoek eigenlijk een bordje met alle extratjes van de asus a7n8x, maar met ingebouwde graphics

want ik ga een nieuwe pc kopen in december, en ik koop pas een 3d kaart in februari (FX), dus ik zou enkele maanden een goedkope oplossing moeten hebben
Wil precies het zelfde gaan doen, maar ik dacht dat de SPP iets beter zou moeten zijn dan wanneer je de IGP met een losse videokaart zou nemen. Dit weet ik echter niet 100% zeker maar ik neem het risico maar niet.

Ik heb dan nu ook een GeForce 2 GTS 32MB 2ehands gekocht (had een G400) zodat ik nog een beetje kan spelen tot dat de FX er is. Wordt nu alleen helemaal gek van m'n huidige MB en hoop dus ook dat de a7n8x er snel zal zijn (wil em eerst in meerdere winkels zien liggen).

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met de ingebakken geluidskaart. Waar kijkt die naar (snelheid). Bij een pci kaart kijkt hij naar ne pci snelheid. Als je met een gewoon mobo te veel oc't dan gaat je geluidskaart niet meer werken. Dit is ook zo bij de ingebakken geluidskaart. Kan je deze snelheid ook aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
Heeft dual-channel geheugen wel zin eigenlijk? Als de fsb en mem bijvoorbeeld allebei op 200mhz ddr lopen, en je gebruikt dual channel, zou dat theoretisch een effectieve snelheid van 800mhz betekenen, maar de fsb kan dat toch niet bijhouden??

En weet iemand of er al ergens een review is van de msi K7N2? Ik heb gegoogled...

[edit: typo]

[ Voor 5% gewijzigd door cashewnut op 01-12-2002 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je gebruikt 2 dimms dus 2* de fsb. De datastroom ligt theoretisch 2* zo hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik zoek nog een redelijk betaalbaar mobo en ik denk dat ik maar voor de leadtek (K7NCR18D Pro) ga lijkt me wel goed genoeg :)

kost ook maar €119 dus dat valt ook wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

stefijn schreef op 29 november 2002 @ 17:29:
[...]

Maar dat is dus dan mogelijk om synchroon te laten lopen met PC3200 geheugen als ik het goed begrijp?
Klopt stefijn :). 200fsb en 200 voor geheugen. De vraag is of dat de snelste manier is, want sommige review sites zeggen juist dat een a-synchrone setting sneller is, bv 200 133 of 166 133. Maarja we merken het wel. Ik denk dat ik het ga combineren met een 2600+ op 333(166) als de Barton erg lang op zich laat wachten (duur is dus) en dan pc2700 geheugen erbij, aangezien de benchmarks op o.a. ocworkbench geloofik hebben laten zien dat pc2700 in dual ddr mode sneller is dan pc3200. Waarom weet ik verder ook niet helaas.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asynchroon sneller? Bronnen?
Dat heb ik namelijk nog nergens gelezen. Voor zover ik zelf heb geconstateerd is synchroon sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Right, sorry. Dat had dus juist synchroon moeten zijn :) . Hier de link: http://www.gamepc.com/lab...5EE31BCC270BE73EE5C791D01 Is een review van de A7N8X waar dus idd wordt gezegd dat juist synchroon sneller is. Vergeet die post van mij hierboven dus maar :).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
...aangezien de benchmarks op o.a. ocworkbench geloofik hebben laten zien dat pc2700 in dual ddr mode sneller is dan pc3200. Waarom weet ik verder ook niet helaas...
Volgens mij waren die tests met PC2700 CL2 en PC3200 CL2.5. Dat verklaart het verschil.

Als je PC3200 (CL2) lager klokt, dus op dezelfde snelheid als PC2700 (CL2), dan maakt het niet meer uit. Alleen is het dan zonde van het extra geld, want je benut de capactiteit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Synchroon was sneller idd, en er zat een verschil tussen het (dual) PC2700 en PC3200 omdat het PC3200 dus niet synchroon loopt met de fsb. Het dualbankje (of hoe je het ook moet noemen) levert wel winst op, alleen meer als het synchrron is.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
pc3200 geheugen loopt wel synchroon met de fsb als je die op 400 (200ddr) zet, wat iig met de Epox geen probleem moet zijn (aangenomen dat je cpu unlocked is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Dus, ik haal bij Funprice een Athlon 1900+ ... die draait op 1600MHz.

Dan draai ik me mem op 200DDR, en m'n proc stel ik ook in op 200MHz FSB, en multiplier 8?

Begrijp ik dat goed?

De nieuwe lage geklokte Athlons waren toch ge-unlocked tegenwoordig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een a7n8x deluxe en ben zeeeer tevreden over vooral de stabieliteit en sound (zelfs adobe premiere loopt helemaal stabiel wat ik niet kan zeggen van mn vorige 266e plank) Maar ik heb wel een ander probleem als ik mn fsb maar een stapje omhoog zet dan boot i niet maar ik heb een xp1800 en samsung pc2100

op mn vorige plank kwam ik zonder unlock makkelijk stabiel op fsb 150 weet iemand een oplossing?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 08:41 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Demoniac schreef op 29 November 2002 @ 13:38:
Ik heb mijn Epox 8K9A2+ op 200mhz fsb draaien en Rock Stable. Maar de probleemen met de 8x agp vind ik niet leuk :(
EaS schreef op 30 November 2002 @ 21:38:
Review van de ABIT NF7-S (nForce 2) is verschenen:

FSB tot 237 MHz i.p.v. 211 MHz
Geen 4 gaten rond de socket.
etc. etc. etc........check het hier.

[afbeelding]
De Benshmarks mogen er zeker wezen. Maar dat verw8te ik ook niet anders van Abit nu alleen kijken of er ook een versie komt met wel 4 gaten rondom de socket.
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 15:42:
Asynchroon sneller? Bronnen?
Dat heb ik namelijk nog nergens gelezen. Voor zover ik zelf heb geconstateerd is synchroon sneller.
Jah idd is niet sneller. Niet bij Nforce 2 teminste maar okeey hij had een foutje gemaakt :)

Nu heb ik nog een paar vraagjes voor jullie. Wordt op deze planken de 2400+ en hoger ook standaart geunlockt ? en heeft iemand al geoc't ? want ik wil 200 fsb gaan draaien met een multipler van 12. en mijn radeon 9700 pro werkt dus niet op mijn Epox 8K9A2+ omdat deze kaart geen 8x agp aan kan. met deze plank kan ik em niet op 4x zetten kan dat met een NForce 2 wel met 8x kaarten. Zo jah dan neem ik er een >:)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS

EaS

met deze plank kan ik em niet op 4x zetten kan dat met een NForce 2 wel met 8x kaarten.
Zo te zien wel:

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/ABITNF7S/B2.jpg

"As the nForce2 chipset is 8x AGP compliant, you're given the option in BIOS if you have a compatible video card. In brief testing 8x AGP showed a statistically significant gain over 4x in geometry-heavy games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
EaS schreef op 02 December 2002 @ 18:28:
[...]

Zo te zien wel:

[afbeelding]

"As the nForce2 chipset is 8x AGP compliant, you're given the option in BIOS if you have a compatible video card. In brief testing 8x AGP showed a statistically significant gain over 4x in geometry-heavy games."
Nice :P iemand ook een radeon 9700 rev 1.1 op zo'n plank draaien ?
Ik mag die Epox namelijk omruilen maar nu nog kijken welke is neem Abit , Epox, Asus , Chaintech. De max v-core van de asus was nu maar 1.85 toch ? meestal kan ik op mobo hoger Asus a7v333 kon ook 2.0 v

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
lordsnow schreef op 02 December 2002 @ 07:32:
Dus, ik haal bij Funprice een Athlon 1900+ ... die draait op 1600MHz.

Dan draai ik me mem op 200DDR, en m'n proc stel ik ook in op 200MHz FSB, en multiplier 8?

Begrijp ik dat goed?

De nieuwe lage geklokte Athlons waren toch ge-unlocked tegenwoordig??
Als de rest van je hardware (vooral geheugen) deze snelheid aankan, moet het volgens mij lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
  • Laatst online: 24-01-2023
Bij de LIDL komt in Nederland 11 december een mooi pc-tje te koop met de ASUS A7N8X. Verder o.a. XP2600+ en DVD-brander voor ongeveel 1299 Euro. Ik ga denk ik maar heeel vroeg naar de LIDL die dag!! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door topper op 02-12-2002 18:43 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topper schreef op 02 december 2002 @ 18:43:
Bij de LIDL komt in Nederland 11 december een mooi pc-tje te koop met de ASUS A7N8X. Verder o.a. XP2600+ en DVD-brander voor ongeveel 1299 Euro. Ik ga denk ik maar heeel vroeg naar de LIDL die dag!! ;)
Hmz, weer maar 256 MB RAM, net zoals bij de ALDI. En waarom maar een 64 MB graf. kaart (wel RADEON 9500 :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

De retail versie van de Abit krijgt WEL bevestigings gaten in de mobo.

Iemand al een review gezien van, of ervaringen met, de EPoX? Ik zit te twijfelen tussen de EPoX (140? euro) of de Asus Deluxe (153 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
lordsnow schreef op 03 december 2002 @ 09:51:
De retail versie van de Abit krijgt WEL bevestigings gaten in de mobo.

Iemand al een review gezien van, of ervaringen met, de EPoX? Ik zit te twijfelen tussen de EPoX (140? euro) of de Asus Deluxe (153 euro).
Ga voor Epox veel beter in oc dan asus de Epox kan al 2.2 v-core de Asus maar 1.85. Epox kan ook 2.0 zijn wan bij de kt400 namelijk maar toch nog meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Je kan altijd een Vmod doen :)

Mijn Vcore gaat nu tot +2V en Vddr tot +3V :)
Wat ik me alleen afvraag is de PCI lock

Het is niet echt duidelijk of deze een PCI lock heeft

[ Voor 39% gewijzigd door ken op 03-12-2002 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
ken schreef op 03 december 2002 @ 11:41:
Je kan altijd een Vmod doen :)

Mijn Vcore gaat nu tot +2V en Vddr tot +3V :)
Wat ik me alleen afvraag is de PCI lock

Het is niet echt duidelijk of deze een PCI lock heeft
welke had jij ook al weer ? en probeer eens 200 fsb de draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
ik heb epox ff het volgende gemaild:

Geachte heer

Ik heb nu al een Epox 8K9A2+ met Raid. Nu zag ik dat de EP-8RDA+ uit was en ben ik van plan dit bordt te kopen. Nu wil ik graag weten of er een versie is die ook weer een onboard raid controler heeft. Dit kan niemand mij namelijk met zekerheid zeggen. Als de huidige versie dit niet heeft kunt u mij dan zeggen wanneer er een komt die dit wel heeft.

Want met het huidige bordt kan ik mijn Radeon 9700 Pro niet gebruiken. Dat is omdat deze niet 8x agp kan draaien. En ik kan in de bios geen 4x instellen. Dat kan bij ander NForce 2 borden wel dus ik hoop ook bij de EP-8RDA+.

Ik heb nog een 2e probleem gevonde met de 8K9A2+ als ik daar 2.0 v in de bios instel krijg ik maar 1.9 te zien in POST en in windows met USDM.

Want ik wil een EP-8RDA+ of 8K9A2+ die gewoon goed werkt met mijn radeon 9700 Pro

Ik hoop dat ik snel iets van u verneem

MVG Frank

Nu maar kijken wat ze er op zeggen. Ik heb leiver dat ik deze plank kan houden want dit werkt verder ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS

EaS

Er is net een mooie vergelijkende test verschenen tussen de volgende nForce 2 planken (inclusief alles specs in een handige tabel):

• ABIT NF7-S
• ASUS A7N8X
• Chaintech 7NJS
• EPoX 8RDA+
• Leadtek K7NCR18D-Pro
• MSI K7N2

Check het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb op dit moment een amdxp 1800, ecs k7s5a, Ti4400 en x 256mb noname pc2100. Volgens mij zou ik nu een nforce 2 mobo kunnen kopen en dan dual ddr 'doen' en als extra voordeel dat ik dan een beter/nieuwer mobo heb, alleen vraag ik me af of ik er echt veel mee zou opschieten??? (en natuurlijk welk nforce 2 mobo ik het best zou kunne nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
EaS schreef op 03 december 2002 @ 19:50:
Er is net een mooie vergelijkende test verschenen tussen de volgende nForce 2 planken (inclusief alles specs in een handige tabel):

• ABIT NF7-S
• ASUS A7N8X
• Chaintech 7NJS
• EPoX 8RDA+
• Leadtek K7NCR18D-Pro
• MSI K7N2

Check het hier
Nice test maar de prestaies zij wel erg hetzelfde. Maar beter dan de KT400 :P dat wordt ruilen :D. Zijn alle mods voor de Asus al aanwezig ? V-Core mod en DRam V-Mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik draai nu 11.5x204 :)

Vmod en Vddr mod gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de asus vorige week besteld bij informatique, maar daar is ie nog steeds niet binnen. Begin een beetje te balen, wil ook zo graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 13:58
EaS schreef op 03 December 2002 @ 19:50:

• ABIT NF7-S
• ASUS A7N8X
• Chaintech 7NJS
• EPoX 8RDA+
• Leadtek K7NCR18D-Pro
• MSI K7N2

Check het hier
Van MSI komt ook nog en K7N2 LISR uit (met s-ata en Raid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 23:37:

Midi klinkt nog niet geweldig. Ja ik speel wel eens wat midietjes af. Ook die ik zelf heb gemaakt. Volgens de Nforce tray options kan ik SF2 soundfont files gebruiken (dus die voor de SB kaarten), maar dat werkt niet als ik er 1 probeer te laden. Heeft iemand daar meer info over?

.
Heb je wel eens Yamaha Softsynth weet niet precies de naam maar geloof iets van SY-XG100 ofzo geprobeerd??
is een software Midiplayer en klinkt vele male beter dan de standaard midi van SB, enzo hij is alleen niet zo geschikt om zelf midi mee te maken omdat er een kleine vertraging in zit als je een toets aanslaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
ken schreef op 03 december 2002 @ 23:44:
Ik draai nu 11.5x204 :)

Vmod en Vddr mod gedaan :)
heb je een TBred of palamino ? want jah die 2900+ is zekers lekker. Maar dan heb je ook wel een cooling van 650 euro er in zitten ;) Mischien moet ik ook maar eens gaan sparen :9~ Is die 204 de max dat je fsb kan ? en wat voor een mem scores heb je? ik heb nu 3000+ mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 200Mhz FSB heb IK 3070mb/s en op 207Mhz 3154mb/s. Wat haal jij dan Astennu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Welk Nforce 2 moederbord behalve de Epox heeft nog meer 6 PCI sloten?
Ik heb een moederbord nodig met 6 PCI sloten en RAID aan boord....

(PCI sloten nodig voor: videocapturekaart, TVkaart, modem, SCSI kaart, geluidskaart.....gelukkig hebben de nieuwe borden ethernet aaan boord!)

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Soepster schreef op 04 December 2002 @ 09:57:
Welk Nforce 2 moederbord behalve de Epox heeft nog meer 6 PCI sloten?
Ik heb een moederbord nodig met 6 PCI sloten en RAID aan boord....

(PCI sloten nodig voor: videocapturekaart, TVkaart, modem, SCSI kaart, geluidskaart.....gelukkig hebben de nieuwe borden ethernet aaan boord!)
En onboard sound, en volgens mij zag ik zelfs in m'n bios "Onboard Modem: [enabled/disabled]".
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.