Toon posts:

[win98se, winXP] Naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik win 98se naast xp zetten terwijl xp er al opstaat. En kan ik dan ook in 98 gebruik maken van de programmas die in de "xp prog. files map" staan, of moet ik ze dan in 98 weer opnieuw installeren.
Ik wil dit omdat ik toch niet zo heel tevreden ben over xp :( . Hij loopt namelijk standaart vast tijdens warcraft 3 en dat kan ik niet hebben. :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
info?

wat voor filesystem heb je?
en waarom wil je XP er op houden als je er niet zo tevreden over bent? :+

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Toevallig recent van videoaart verwisseld? Daarna begon bij mij warcraft namelijk ook ineens vaag vast te lopen.. alleen een herinstall van winxp heeft geholpen toen..

• Maximum_Overkill
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 08:43

Maximum_Overkill

Merry Winter-een-mas!

Als je 2 partities hebt (bijvoorbeeld een c:\ en d:\) dan zet je gewoon Win98 op c:\ en dan start je de WinXP install en die zet je op d:\. Automatisch maakt ie dan ook een bootmenu aan.

specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dual boot WinXP en daarna pas WIn98 is misschien een mogelijkheid om even door te lezne

Anders even de omegasearch gebruiken want ik zag dat er meerdere topics over waren. Gebruik dan : win98 winxp als woorden en vink zoeken op alle woorden aan.

<edit: dat topic waar blackd naar verwijst is : Dualboot winxp + win98 >

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Pagina: 1