Dolby Pro Logic 2 is bedoelt om stereo te upmixen naar 5.1
Tijdens een DVD film in Dolby Digital 5.1 en DTS 5.1 kan je PL2 dus beter uitzetten.
Tijdens een DVD film in Dolby Digital 5.1 en DTS 5.1 kan je PL2 dus beter uitzetten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mooi zo!Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 15:08:
uitstekend nieuws voor diegenen die de Z-680 willen kopen
http://gear.ign.com/articles/383/383537p1.html
[ Voor 18% gewijzigd door sds op 26-01-2003 16:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Cyb op 27-01-2003 00:57 ]
Verwijderd
Ik heb die grilles eraf gehaal omdat dat er beter uitziet maar of ik nou echt verschil merk.... niet echt.Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 19:48:
vraagje. heeft er al iemand de Z-680 getest zonder die grilles?
indien ja was er een (merkbaar) verschil?
sommige sites beweren dat er een klein verschil was maar dat lijkt me quasi onmogelijk
thnx
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
De nieuwe versie van de Z-680 bevat als het goed is geen ruis, echter lijkt het erop dat deze versie nog niet in de winkel ligt. Gaat hier om de versie 1.1, versie 1.0.3 heeft last van ruis.Procyon for life schreef op 29 januari 2003 @ 11:11:
voor ik hem bestel,
wat voor afmetingen heeft de SUB? hoogte/breedte/diepte
En moet ik vragen om een speciale versie die geen ruis meer heeft?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 16:23 ]
Verwijderd
h*b*dVerwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 15:10:
Ik zou het je wel willen zechen maar ik heb mijn speakerset niet meer in huis
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 17:36 . Reden: rare smilie ineens ]
yep bij mij is die gewoon zuiver...geen gekraak en gedonder of geruis als ik films kijk. hehe ik zeg niks over logitechVerwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:15:
zo zuiver dat Toms Hardware 2 van de 5 sterren gaf voor de zuiverheid. Het lijkt wel alsof je voor logitech werkt hehe
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 17:31 ]
Verwijderd
Nee, (alleen de bas is harder en zachter te zetten) maar voor pc maakt da nie veel uit ken je een beetje in win** mee equalize.Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 17:29:
Zit er eigenlijk een qualizer in dit aparaatje, bijvoorbeeld om de hoge tonen per kanaal een extra zetje te geven?
Ook jammer dat dit setje niet vergeleken wordt door een echte hifi site, zoals http://www.3dsoundsurge.com/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dus echt heel veel last van die ruis. In stillen sennes van muziek, dvd'tje enz is het echt niet mooit.Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:40:
ik vind de Logitech Z-680 gewoon heel goed en al da gemeut over ruis vind ik ook wel meevallen net als wat hier in de topic gezegd wordt.
als je eenmaal deze setje gebruikt hebt voor Films enzo dan lijken de Creative setjes echt soepkippen. maar ja dit is dan ook een THX gecertificeerd setje en de Creative DTT series zijn ook hierbij niet vergelijkbaar...
enkel de Creative THX 5.1 kan wel vergeleken worden met deze set...
Horen is kopen laat ik het zo zeggen...:P
Verwijderd
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Verwijderd
Verwijderd
sorry hoor, maar er was al bijna 48uur niet meer gepost. Tis nog stil in dit topic, maar als rax.nl zijn zending binnen heeft zal het wel weer drukker wordenVerwijderd schreef op 03 February 2003 @ 19:58:
Ik vraag me af hoelang dit topic nog onnodig gekickt gaat worden, behalve dan de foto dan van Dizzle
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 22:42 ]
Sub zit idd krap, miss dat ik die nog een keer elders ga plaatsen.Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 01:11:
die zwarte aopen is wel erg nice zenne
ik ga die denk misschien zelf ook halen....en een beetje modden of coursie
maare subwoofer zit wel krap daar onderin..ik zou hem ergens anders neerzetten maar ja
your choice
Verwijderd
Verwijderd
Lekker vaag dan, want ik heb vandaag (uhm..gisteren) ook gebeld en de jongen die ik aan de telefoon kreeg heeft me eerst verwezen naar de website waar een document staat om duidelijk te krijgen of het ook echt aan de speakers ligt (opstelling, polariteitVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 19:15:
Ik heb even met Logitech gebeld over het ruis-probleem. Ik zei dat ik 'op internet' had gelezen dat het aan de control pod lag. Dat vond diegene denk ik niet zo leuk, want hij noemde het een gerucht en dat het nog niet zeker was enzo.Hij kon nog niet met zekerheid zeggen wanneer de oplossing binnen zou zijn, maar hij noemde al MAART.
Als het dan maar bij maart blijft, want anders ga ik wel stappen ondernemen. (zijn er wetten over hoe lang een bedrijf erover mag doen om zoiets op te lossen? of moet je dan gewoon je geld terugvragen?)
Verwijderd
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Dat is idd (o.a.) ruis van de geluidskaart.eMAeRCe schreef op 08 februari 2003 @ 20:41:
Als ik zonder muziek de volume knop voluit zet hoor ik een best harde ruis. Als ik het volume naar beneden draai gaat ook de ruis weer weg.
Is dat allemaal met een Creative SoundBlaster Live Player 5.1 verholpen of kan ik beter een Audigi (1) nemen ?
Die H600B is te koop met doorkijkwindow, en evt. met blacklight (paars) die op een normaal stroomstekker van je voeding aangesloten kan worden (zelfde als bij een hd).Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 22:38:
verkopen ze die nou ook met window?
die aopen H600B? wow dan hoef ik hem niet te modden meer haha
Verwijderd
Verwijderd
Breng ze even op een idee, ik vond het wel prima zo !Cyb schreef op 12 February 2003 @ 15:04:
Dus eerst de nieuwe controlpod ontvangen en dan de oude opsturen?
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, bijv. als iemand geen zin heeft om de oude op te sturen. Of ze doen het misschien via een creditcard zoals Maxtor bij advanced RMA's ofzo, dan als je niet meewerkt, gaan ze je creditcard leeghalen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet iedereen met een "oude" versie heeft last van ruis, sommige wel, sommige niet, je moet gewoon geluk hebben. Als je pech hebt moet je gewoon contact opnemen met logitech dan wordt het wel geregeld.Verwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 16:12:
ja, maar als je nu dus een een Z680 koopt, dan heb je wel ruis... eigenlijk kan ik niet wachten tot eind maart of zo![]()
Als ik nou zo'n Z680 setje koop, en ik heb ruis, kan ik dan eind maart toch nog een nieuwe controlpod eisen?
Z-560 op een Terratec DMX-Fire 1024 hiero.. geen ruis.. Ik had wel ruis op mijn oude Live 5.1, oftewel lang leve TerrateceMAeRCe schreef op 12 February 2003 @ 16:57:
Er heeft dus niemand last van geruis van de Logitech Z560 zoals ik heb ? Ik had alleen maar van de Z680 gelezen, dus dan komt het door mn gel krt...
Ah das fijn om te horen, ik was namelijk van plan om de Live 5.1 (of 4.1) te kopen, maar nu zie ik dat ik beter meer uit kan geven aan de audigiOccy74 schreef op 15 februari 2003 @ 19:45:
[...]
Z-560 op een Terratec DMX-Fire 1024 hiero.. geen ruis.. Ik had wel ruis op mijn oude Live 5.1, oftewel lang leve Terratec
[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 15-02-2003 19:48 ]
Verwijderd
THX voor computer speakers moet je jezelf niet veel van aantrekken... De standard voor ECHTE THX zoals bij HiFI speakers zijn heeel anders dan voor computer speakers... dus dat is niet te vergelijken.......Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 22:16:
Ik zou THX zeker niet onderschatten. Heeft Lucasfilm ontworpen en als er iemand veel gedaan heeft voor geluid in de bios zijn zij het wel.
als ik een THX film op zet ipv een een film die dat niet heeft dan merk ik toch wel een verschil hoor
echt waar
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 21:00 ]
Verwijderd
Dynabyte in Alkmaar heeft al een tijdje een set staan: verkoopt niet zeker?Jarno schreef op 11 november 2002 @ 12:43:
Ik ben als een gek op zoek naar de Z680, maar geen enkele winkel heeft 'm op voorraad, helaas.
Verwijderd
THX is THX lijkt me, tuurlijk zit er verchil in Hi-Fi en computerspeakers maar de THX certificatie lijkt me gewoon hetzelfde.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:49:
[...]
THX voor computer speakers moet je jezelf niet veel van aantrekken... De standard voor ECHTE THX zoals bij HiFI speakers zijn heeel anders dan voor computer speakers... dus dat is niet te vergelijken.......
Nope, hier gaat het over 'THX multimedia', da's weer wat anders dan de THX varianten voor hometheatre. De THX certificatie voor bioscopen staat vervolgens weer geheel los van de anderen. Ofwel, THX is niet altijd THX, om het maar ff zo te zeggenVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:14:
THX is THX lijkt me, tuurlijk zit er verchil in Hi-Fi en computerspeakers maar de THX certificatie lijkt me gewoon hetzelfde.
Verwijderd
1x digitaal optisch, 1x digitaal coaxiaal, 1x 6 kanaals direct (3 stereo-mini connectors), 1x Analoog stereo-mini voor MP3 or MiniDisc spelers.Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 14:15:
Kan iemand mij vertellen watvoor aansluitmogelijkheden de logitec z-680 heeft
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Smurff op 27-02-2003 18:49 ]
Wat voor verlengkabel? Als je voor de speakers bedoelt: dat is gewoon standaard audiokabel, kun je bij elke elektronicazaak wel halen.Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 22:16:
Enig idee waar de verleng kabel voor de z-560 te koop kan zijn?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq