Logitech Z-560/Z-680

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.513 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 21:20:
Nee ik bedoel voor het kastje met de vollume knop, het is een soort ps/2 connector.

Sorry dat ik het er niet bij had staan 8)7
ik denk dat je die krijgt bij dezelfde electronica wnikel :)

en anders kunnen zij em wel voor je bestellen denk ik.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Effe een stukje van IGN :
Klipsch 5.1 vs. Logitech 5.1 Head-to-Head

Final Verdict

Well, that wasn't as hard as I thought. Logitech wins all categories. Before I get hate mail from you Klipsch fans, please know that the GMX is an excellent system and that I have great respect for Klipsch speakers in general. However, in this case the Logitechs offer better sound, many more features, smarter design, and outstanding value. It's simply a combination that Klipsch cannot match.

Winner: Logitech
Als jullie de hele review willen lezen, dan moet je even een gil geven :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

ff voor de duidelijkheid, het gaat in die review om GMX, niet om de ProMedia 5.1!

Neem bijv. eens deze review:
http://www.gamespy.com/ha...eakershootout/index.shtml
PM5.1 vs Z680 vs MW550
Both the Creative and Klipsch loudspeaker systems are superior in clarity and depth compared to the Logitech Z-680
De Z680 heeft wel duidelijk de beste features t.o.v. de 550 en de PM51, en gaat ook het hardst. Maar kwa geluidskwaliteit overtreft de 550 de Z680 op het gebied van neutraalheid (en is ook een stuk goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Megaworks 6.1 lijkt me wel geinig voor de pc. Ik heb normaal een hekel aan creative, maar deze speakertjes lijken me wel geinig voor gaming. Mij benieuwen waneer ze nou "echt" komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

De MegaWorks THX 6.1 650 lijkt me ook idd interessant.
http://www.americas.creat...tegory.asp?Category=3#258
In America schijn je ze dus al te kunnen bestellen bij Creative sinds kort. Maar ze zijn dacht ik nog niet in de winkels.

Nadeel is wel dat je ook een Audigy2 (of andere analoge 6.1 geluidskaart). Het kan ook zijn dat er op de 650 een upmix knop is van 5.1 naar 6.1, zoals bij de Inspire 6600 ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atgast schreef op 05 maart 2003 @ 21:37:
[...]

ik denk dat je die krijgt bij dezelfde electronica wnikel :)

en anders kunnen zij em wel voor je bestellen denk ik.
Nou volgens mij is het moeilijker dan het lijkt want op het werk van mijn vader kennen ze deze connector ook niet en daar lopen wel wat mensen rond met flink wat kennis van dit soort spul. Ik ben ook op de site van Farnell geweest die verkopen onderandere ps/2 connectors en dat soort spul maar deze niet dus als er nog mensen zijn met een idee dan hoor ik het graag. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je ze op kan hangen, Zit achter de satalieten een soort haakjes ofzo :? of heb je special boxen ophang beugels nodig ?
En hoe kan je de kabeltjes verlengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen hoe je ze op kan hangen, Zit achter de satalieten een soort haakjes ofzo :? of heb je special boxen ophang beugels nodig ?
En hoe kan je de kabeltjes verlengen :?
Van de z560:
Het steuntje kun je met een bijgeleverde sleutel (ben ff vergete hoe dat heet) losmaken en dan kun je hem met een bout ofzo aan de muur bevestigen.

Kabels zijn gewoon van die kabels die ook bij stereo's zitten.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 07 maart 2003 @ 19:09:
[...]

Kabels zijn gewoon van die kabels die ook bij stereo's zitten.
Danku, Je bedoelt tulp stekkers :? neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:15:
[...]

Danku, Je bedoelt tulp stekkers :? neem ik aan :)
Saekerhett in "Logitech Z-560/Z-680"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een nuttige kick :P Ik heb net een maatje gesproken bij McDos over de 680(nederlands grootste leverancier van computer onderdelen) die heeft op zijn beurt weer gesproken met de vertegenwoordiger van logitech Nederland. De setjes met control Pod Rom 1.1.2 zullen begin april leverbaar zijn in Nederland. Thanks John :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 18:06:
Hier een nuttige kick :P Ik heb net een maatje gesproken bij McDos over de 680(nederlands grootste leverancier van computer onderdelen) die heeft op zijn beurt weer gesproken met de vertegenwoordiger van logitech Nederland. De setjes met control Pod Rom 1.1.2 zullen begin april leverbaar zijn in Nederland. Thanks John :)
En ik wacht er nu al zeker 3 weken op, nouja nog een keer 3 a 4 weken dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al vanaf december te wachten. Dus die 3 af 4 weken van jou is ECHT HELEMAAL NIKS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:15:
Ik zit al vanaf december te wachten. Dus die 3 af 4 weken van jou is ECHT HELEMAAL NIKS :P
:Z :z uhhh huh... vanaf de eerste berichten van de ruis heb ik besloten te wachten tot er A. een oplossing was of B. een gelijkwaardig of beter alternatief (in dezelfde prijsklasse) naja... nog een maand :O :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:13
beetje D00D hier,

is er al iets bekend of ze die nieuwe pods al kunnen opsturen.
en wat je er voor moet doen om de control pod te laten vervangen?

groeten, Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat dit topic zo elke 2 dagen een kick krijgt totdat het begin april is en de meeste mensen hun pod krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar of ze ook allemaal nuttig zijn 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Mensen,

Ik woon sinds kort op kamers en heb zoals iedereen wel heeft die op zichzelf woont TE WEINIG RUIMtE :/

Ik zat dus f te browsen en vond deze topic :) na het zien van de reviuews en pics was ik verkocht! Maar er is 1 ding ik heb al een Panasonic Rv-32 en een HE-90 ( DD , DTS 5x100 etc) alleen ik heb heel erg last van luidsprekers , die zitten me gewoon in de weg :S dus ik dacht hey zo een 5.1 setje ( hifi) zou cool zijn maar prijzig.

Sinds afgelopen weekend heb ik een Xp1600 , met 1gb ram en 300gb + hd ruimte tot mijn beschikking voor HTpc , daarop wil ik win2k Sp3 draaien met myHTPC ( www.myhtpc.net ) nu zou het wel ubervet zijn als ik een z-680 als speaker set kon gebruiken , maar ik zit dan met een andere amp wat ik dan vrijwel neit zal gebruiken :S

is het niet mogelijk om de z-680 samen emt mijn amp te gebruiken ? Amp heeft 3x toslink en ook passive out voor sub. iemand met gouden link of info ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 18:12:
[...]

En ik wacht er nu al zeker 3 weken op, nouja nog een keer 3 a 4 weken dan maar :(
Ik ook en nu zijn er weer een hoop met een kapotte chip, MAAR IK ZAL EM HEBBEN! GRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:18

JWO

Mary Wana schreef op 12 maart 2003 @ 10:20:
Mensen,

Ik woon sinds kort op kamers en heb zoals iedereen wel heeft die op zichzelf woont TE WEINIG RUIMtE :/

Ik zat dus f te browsen en vond deze topic :) na het zien van de reviuews en pics was ik verkocht! Maar er is 1 ding ik heb al een Panasonic Rv-32 en een HE-90 ( DD , DTS 5x100 etc) alleen ik heb heel erg last van luidsprekers , die zitten me gewoon in de weg :S dus ik dacht hey zo een 5.1 setje ( hifi) zou cool zijn maar prijzig.

Sinds afgelopen weekend heb ik een Xp1600 , met 1gb ram en 300gb + hd ruimte tot mijn beschikking voor HTpc , daarop wil ik win2k Sp3 draaien met myHTPC ( www.myhtpc.net ) nu zou het wel ubervet zijn als ik een z-680 als speaker set kon gebruiken , maar ik zit dan met een andere amp wat ik dan vrijwel neit zal gebruiken :S

is het niet mogelijk om de z-680 samen emt mijn amp te gebruiken ? Amp heeft 3x toslink en ook passive out voor sub. iemand met gouden link of info ?
satalietjes direct op je versterker uitgangen, en je sub op de sub out van de receiver.. moet lukken denk ik, misschien dat je wat in de kabels moet snoeien, alleen denk ik dat je voor het zelfde geld een mooier sat. systeem kan kopen bij je receiver.... bv. een setje van JBL of magnat (metric serie is sat. systemen) dan kom je toch denk ik als snel boven de kwaliteit van de logitech, en kwa formaat maakt het niet veel uit.

en deze setjes kunnen denk ik iets meer input vermogen hebben dan die logitech ?

[ Voor 3% gewijzigd door JWO op 12-03-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 17:52
Kawa schreef op 10 March 2003 @ 21:56:
[...]

:Z :z uhhh huh... vanaf de eerste berichten van de ruis heb ik besloten te wachten tot er A. een oplossing was of B. een gelijkwaardig of beter alternatief (in dezelfde prijsklasse) naja... nog een maand :O :z :Z
hehehe me too!!! (maandje of 4 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Wachten jullie maar lekker. Ondertussen geniet ik al vanaf eind November van deze set. En ik peins er niet over om hem weg te doen. Niet iedereen heeft zo'n last van de ruis. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
( Ik heb hier Sblive 5.1 met Audigy 2 Drivers en ik moet eerlijk zeggen dat het een stuk beter klinkt.
Vooral die presets zijn cool en het instellen van boxen is handig, had voorheen namelijk gewoon windows drivers )

(Bron : http://www3.telus.net/henryho/sblive2audigy/)

Ik heb Logitech Z560, maar gebruiken mensen die deze boxen ook hebben, met Audigy 2 drivers op Sblive, Nou 2 speakers en dan M3D aan of gewoon 4 Speakers zonder M3D. Ik persoonlijk vind het laatste het beste klinken. Als je 2 boxen met M3D aanzet dan galmt het geluid meer door 4 boxen, dit vind ik niet zo mooi klinken. Maar ik zou graag willen weten wie het op de eerste manier mooier vind klinken en waarom.

(Ps. 2 boxen met M3D is gewoon 4 boxen geluid, het is gewoon een soort surround.)
Dit heb ik ook gepost in Sblive > Audigy topic, maar ik d8 misschien krijg ik hier
beter antwoord ;) :P

Ps2. Ik lees hier dingen over ruis maar wat is dit dan precies ? en als je dit hebt kan je hem dan later inruilen bij Logitech ?! want volgens mij heb ik die ruis ook :(

Als ik mijn geluid vol open zet dan hoor ik een best harde ruis, maar als ik de volume gewoon in windows controller uitzet (wave/mp3 en play controller) dan is die ruis er nog. Ik heb gelezen dat dan aan je Geluidskaart zou moeten liggen. Is dit bij mij het geval of ligt het gewoon echt aan de boxen ?!

Het gaat hier dus om de Z560 met SBLIVE 5.1 (met Audigy 2 Drivers)

[EDIT] Kheb mijn set op andere geluidskaart getest ( oude computer met een Tutrle Beach kaart ofzo :P, hij is 4 jaar oud) en op die kaart is de ruis aanzienlijk minder en hij klinkt ook nog beter dan mijn 5.1 vind ik, hoe kan dit ?! :P

[ Voor 36% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-03-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

even een schopje voor diegene die iets tegen gestuckte muren hebben:

Sylver - In Your Eyes
Dat plaatje heeft precies een bass toon die op een 'bult' in de freq. curve zit van de sub.
gegarandeerd afbrokkelend stuckwerk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

STIMPPYYY schreef op 14 March 2003 @ 15:48:

Ps2. Ik lees hier dingen over ruis maar wat is dit dan precies ? en als je dit hebt kan je hem dan later inruilen bij Logitech ?! want volgens mij heb ik die ruis ook :(

Als ik mijn geluid vol open zet dan hoor ik een best harde ruis, maar als ik de volume gewoon in windows controller uitzet (wave/mp3 en play controller) dan is die ruis er nog. Ik heb gelezen dat dan aan je Geluidskaart zou moeten liggen. Is dit bij mij het geval of ligt het gewoon echt aan de boxen ?!

Het gaat hier dus om de Z560 met SBLIVE 5.1 (met Audigy 2 Drivers)

[EDIT] Kheb mijn set op andere geluidskaart getest ( oude computer met een Tutrle Beach kaart ofzo :P, hij is 4 jaar oud) en op die kaart is de ruis aanzienlijk minder en hij klinkt ook nog beter dan mijn 5.1 vind ik, hoe kan dit ?! :P
Om het te testen moet je alle input's eruit trekken.
Zoals van pc naar setje.
Als je dan nog steeds last hebt van extreem ruis dan zijn de boxen/decoder niet goed. Als je dan gewoon geen ruis hebt dan ligt het toch echt aan je geluidskaart.

Probeer anders even de orginele drivers te installeren die je op cd meegeleverd kreeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Elroy op 21-03-2003 16:49 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een nieuwe fijne review hier: http://reviews.designtechnica.com/review38_main188.html

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 16:18

Dizzy

Where am I?

Elroy schreef op 21 maart 2003 @ 16:48:
[...]

Om het te testen moet je alle input's eruit trekken.
Zoals van pc naar setje.
Als je dan nog steeds last hebt van extreem ruis dan zijn de boxen/decoder niet goed. Als je dan gewoon geen ruis hebt dan ligt het toch echt aan je geluidskaart.

Probeer anders even de orginele drivers te installeren die je op cd meegeleverd kreeg.
Drivers?
ik had bij de speakers alleen een dubbelgevouwen boekje wat geen ruk voorstelt.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Dizzle schreef op 27 March 2003 @ 10:18:
[...]

Drivers?
ik had bij de speakers alleen een dubbelgevouwen boekje wat geen ruk voorstelt.
Drivers van je geluidskaart ;) 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al bericht gekregen wanneer hij een nieuwe controlpod krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK no problemo dan ga ik hier verder :)

Ik ben altijd best nieuwschierig geweest en dat is nu niet anders. Ik heb een van mijn sattelietjes voorzichtig open gehaald om te weten te komen of het chassis ook nog een ander merk draagt behalve logitech.

Er zit dus achter op de magneet een ronde witte sticker met lochitech er op en op die stikker zit nog een kleiner stickertje met een nummer en 8 ohm. Door dat kleine stickertje heen staat weer 8 ohm maar ook 15W nou vraag ik me dus af of dit gewoon een versie nummer is of dat ze 15 Watt bedoelen aan gezien de spec's zijn 53 Watt.

Zijn er hier nog meer mensen die hun sattelietje's open hebben gehaalt en dit gezien hebben of weet nog niemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
Logitech Z680 heeft een 100 watt sub en 15 watt speakers. Was met de Logitech Z560 ook al zo. Hoe Logitech op 450 komt weet ik niet precies maar, heeft misschien met vermogen te maken van de versterker. Trek je er iig niet te veel van aan, zegt vrij weinig hoor Watt!! Logitech speakers gaan al hard zat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

AmRuLeZ schreef op 27 maart 2003 @ 17:35:
Logitech Z680 heeft een 100 watt sub en 15 watt speakers. Was met de Logitech Z560 ook al zo. Hoe Logitech op 450 komt weet ik niet precies maar, heeft misschien met vermogen te maken van de versterker. Trek je er iig niet te veel van aan, zegt vrij weinig hoor Watt!! Logitech speakers gaan al hard zat!!!
dit klopt dus helemaal niet.

200 wat sub en 65watt satalieten (niet exact, maar iets in die richting)

wat je over het wattage zegt klopt wel, het zegt niks. 110dB daarintegen alles, zeker zonder/met weinig vervorming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar toch vind ik het vreemd dat ze zeggen 53 Watt rms en dat er 15 op staat, ik weet dat rms eigenlijk niks zegt maar als je in het algemeen kijkt word rms gebruikt voor het wat echter realischtisch vermogen en pmpo voor piekvermogen.

Ik bedoel zet dan neer "Music 15w en piek 53w". Dat is bij duurdere speakers toch ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo, ik heb sinds vandaag mijn Logitech Z640 set :D echt masterlijk geluid.. ik heb er over nagedacht om de 680 te kopen, maar die was me te duur...
dus nu, van een Aldi Medion setje naar deze Z640 :) erg tevreden, goed geluid, veel kracht. precies wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 17:48:
Ok maar toch vind ik het vreemd dat ze zeggen 53 Watt rms en dat er 15 op staat, ik weet dat rms eigenlijk niks zegt maar als je in het algemeen kijkt word rms gebruikt voor het wat echter realischtisch vermogen en pmpo voor piekvermogen.

Ik bedoel zet dan neer "Music 15w en piek 53w". Dat is bij duurdere speakers toch ook zo.
officeel word rms vrij streng gemeten, en is het een redelijk geode representatie van het vermogen van je apparaat. Als ik me niet vergis is dit ook het geval bij de z680, ale waarden zijn RMS, hoewel ze laatst zon kreet van "1000Watt PMPO" vermogen hebben laten rondzwerven. Trek je daar maar niks van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik ga een dezer dagen eens bellen voor de controlpod, btw, is bij jullie de headphone output ook qualitatief rot ? das wel jammer, hoewel ik me nooit gebruik, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Atgast schreef op 27 March 2003 @ 20:58:
ik ga een dezer dagen eens bellen voor de controlpod, btw, is bij jullie de headphone output ook qualitatief rot ? das wel jammer, hoewel ik me nooit gebruik, maar toch...
Ik heb vandaag effe gebelt en nu zeiden ze weer eind april :(
Ze houden ons gewoon aan een lijntje.

En die headphone moet ik bij bij bijna helemaal voluit draaien om er geluid uit te krijgen

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atgast schreef op 27 maart 2003 @ 20:58:
Klopt heb ik ook last van !!!

Ik baal der wel van dat het nou weer eind april is !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ter info: ik heb net een Z-680 getest en gaat hier om versie 1.1.2 (dus nieuwe versie) incl. geen ruis !!!

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
Vtec hoe kom je aan de info? en betekent dat ,dat de Z680 snel leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik werk bij een distributeur van Logitech en ik had er zelf één effe getest. Ze worden ook nu uitgeleverd aan de winkels die ze al hadden besteld. Volgens mij net zo snel weer weg als ze waren gekomen (ze gaan als warme broodje over de toonbank).

O ja: het is geen 1 april grap !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
dit betekent dus dat ze weer leverbaar zijn?? of duurt het even voordat de verkoop op gang komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem weer zo snel mogelijk hebben :D kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
AmRuLeZ schreef op 01 april 2003 @ 19:12:
dit betekent dus dat ze weer leverbaar zijn?? of duurt het even voordat de verkoop op gang komt?
De aantallen die wij binnen hebben gekregen worden uitgeleverd aan onze dealers. De meest hiervan zijn volgens mij pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij ons 3x een Z-680 binnengehad(Funprice Arnhem) met Control Pod versie 1.1.2, echter nog steeds die fokking ruis, lijkt dus nog steeds niet opgelost.

V-Tec:

Ik heb alleen subwoofer, pod en center speaker gepakt, in alle gevallen(ook stereo mode) geeft de center toch aardig wat ruis, lijkt me niet echt normaal, aangezien die center op dat moment niet wordt aangesproken

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede zaak hopelijk komt het een beetje snel op gang....we wachten allemaal al zo lang :P
Hmmmmm vreemd.... nou ik zie het wel als hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Tweakhoer: wat ik heb gedaan is met een hier al staande Z-680 setje alleen de pod verwisseld en deze pod vergeleken met de 1.0.3 pod en de ruis was een stuk minder. Heel ver weg hoor je misschien nog een heel klein beetje ruis, maar een heel stuk minder dan met de 1.0.3. Deze ruis was ook zo zacht, dat je het alleen zou horen wanneer je je oor tegen de centre speaker zou leggen. Bij de 1.0.3 hoorde je het meteen al. Een paar keer de pods verwisseld en je hoort duidelijk een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmRuLeZ
OKey mooi dan zal het gelukkig niet zo heel lang meer duren!! Wat nu wel gebeurd, is dat de prijzen weer omhoog gaan :( maarja dat moeten we er maar voor over hebben dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op 02 April 2003 @ 12:57:
Tweakhoer: wat ik heb gedaan is met een hier al staande Z-680 setje alleen de pod verwisseld en deze pod vergeleken met de 1.0.3 pod en de ruis was een stuk minder. Heel ver weg hoor je misschien nog een heel klein beetje ruis, maar een heel stuk minder dan met de 1.0.3. Deze ruis was ook zo zacht, dat je het alleen zou horen wanneer je je oor tegen de centre speaker zou leggen. Bij de 1.0.3 hoorde je het meteen al. Een paar keer de pods verwisseld en je hoort duidelijk een verschil.
Hmm, zou inderdaad kunnen, had geen vergelijkingsmateriaal bij de hand in de vorm van ROM 1.0.3
Neem er vanavond denk ik ff eentje mee naar huis, kijken wat er dan gebeurt.

VTec: krijgt Hastec die control POD's ook van Logitech geleverd, of moet je daarvoor echt bij Logitech zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
@Tweakhoer: daarvoor moet je bij Logitech zelf zijn (voor de POD's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik heb maandag een telefoontje gekregen van logitech. Ze vertelde me dat er voor mij een nieuwe control pod vanuit zwitserland opgestuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb thuis nog eens geprobeerd en het maakt totaal niks uit, als ik de front-satellet 40cm van mn oor hou is duidelijk ruis hoorbaar(met center idem), klopt neem ik aan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik heb een z560 gekocht een tijdje geleden (ong 1 maand) maar ik heb geen ruis :) (input eruit gehaald en getest :) ), volgens mij komt het bij deze versie ook niet echt veel voor of wel ?

Het ligt dus gewoon bij mij aan mijn geluidskaart.
Wat is een goede geluidskaart met een prijsje onder de €100 die geen ruis veroorzaakt?!.
Ik heb gelezen dat iemand een Terratec XBM x-Fire 1024L aanraden :)

Btw :

Z560 =
188Watt Subwoofer
4 x 53Watt Satellites

z680 =
185Watt subwoofer
5 x 63Watt Satellites

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 06-04-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmRuLeZ schreef op 02 April 2003 @ 13:40:
OKey mooi dan zal het gelukkig niet zo heel lang meer duren!! Wat nu wel gebeurd, is dat de prijzen weer omhoog gaan :( maarja dat moeten we er maar voor over hebben dan...
Ik ga em zaterdag halen bij norrod (lwd) ik hoop dat ze em hebben; Op de site staat nameliijk "Beperkt leverbaar" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puschkin schreef op 02 april 2003 @ 22:34:
Ik heb maandag een telefoontje gekregen van logitech. Ze vertelde me dat er voor mij een nieuwe control pod vanuit zwitserland opgestuurd was.
Mag ik vragen met welk nummer jij contact heb gelegd!!

Welk email moet ik hebben om logitech in nederland te bereiken.

Ik heb er namelijk ook 1 gestuurd maar geen antwoord, mischien dat ik de verkeerde adres heb gestuurd.

Ik heb trouwens op me control center, het volgende nummer staan:
1060350244A Betekent dat ik een 1.0.6 versie heb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik heb gebeld met 010-243 88 98, technische helpdesk van logitech. Ik heb gisteren mijn pakketje gekregen met een nieuwe control pod, v1.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handige reply, RUIS OF GEEN RUIS? :)

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in Belgie en heb de Z-680 set al een maand of twee besteld. Wil dit nu zeggen dat mijn set normaal binnen een week zou moeten binnen zijn?
Aangezien jullie hier zeggen dat de pre-orders al doorgestuurd worden naar de leveranciers? Ik weet wel niet welke leverancier dit juist is ... kzou het eens moeten vragen aan m'n compboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puschkin schreef op 05 April 2003 @ 14:36:
Ik heb gebeld met 010-243 88 98, technische helpdesk van logitech. Ik heb gisteren mijn pakketje gekregen met een nieuwe control pod, v1.1.2
Dan ga ik ook morgen maar is bellen, is de ruis bij jou nou minder geworden ?

Ik hoop echt dat de ruim minder is geworden !!

Het is echt een lekker set , alleen dat ruis vind ik jammer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ja maar als je ruis hebt krijg je een nieuew POD van Logitech of nieuwe set zonder ruis. Ik meen dat dit alleen geld als je hem voor 2003 hebt gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een audgy player, maar..... kan ik mijn boxen ook op die kaart digitaal aansluiten??? ik krijg er geen coax of die ander (hoet heet die ook alweer) in. Maar hij kan wel digitaal geluid weergeven?? moet ik dan een iets kopen zodat ik mijn coax kabel toch aangesloten krijg op mijn audgy ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:07:
ik heb een audgy player, maar..... kan ik mijn boxen ook op die kaart digitaal aansluiten??? ik krijg er geen coax of die ander (hoet heet die ook alweer) in. Maar hij kan wel digitaal geluid weergeven?? moet ik dan een iets kopen zodat ik mijn coax kabel toch aangesloten krijg op mijn audgy ???
De benodigte kabels zitten er gewoon bij, anoloog 3x, digitaal, coaxoaal

Ik heb em dus sinds gister ook :) geluid klinkt heel goed maar hij had wel wat harder gekunt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 07:24:
[...]

De benodigte kabels zitten er gewoon bij, anoloog 3x, digitaal, coaxoaal

Ik heb em dus sinds gister ook :) geluid klinkt heel goed maar hij had wel wat harder gekunt :X
dan check je output van je geluidskaart maar eens, 110dB is nooit grappig.

Ook moet je eens kijken of je niet een tv oid in de line in aansluiting voorop je controlpod hebt zitten. Het geluid word volgens mij gedempt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 06 april 2003 @ 22:03:
Ja maar als je ruis hebt krijg je een nieuew POD van Logitech of nieuwe set zonder ruis. Ik meen dat dit alleen geld als je hem voor 2003 hebt gekocht :/
Ik ga dan zo maar is bellen, ik heb hem na de hcc beurs gekregen !
En dat is in het jaar 2002 :)

Het gaat toch om het nummer of niet dan ?
Dat zou niet eerlijk zijn , stel je voor:

Je koop in jan. de logitech z-680 blijkt het een rev. 1.0.6 te zijn !!
Dat zou toch niet eerlijk zijn, dat bedrijf heeft gewoon een zwaar ouwe versie verkocht ! Terwijl er al lang weer nieuwere versie's zijn !!

Ik hoef alleen de nummers door te geven die op mijn control panel staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atgast schreef op 07 april 2003 @ 08:36:
[...]

dan check je output van je geluidskaart maar eens, 110dB is nooit grappig.

Ook moet je eens kijken of je niet een tv oid in de line in aansluiting voorop je controlpod hebt zitten. Het geluid word volgens mij gedempt dan.
Mijn NforceII soundstorm staat gewoon volopen, Ik vind dat het gewoon wel harder kan :/ als dit 110decibel is weet ik het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met logitech , en die vertelde mij dat de hele set terug moet naar de winkel !!
Ik heb versie 1.0.3 kom ik ook achter !! Ben niet zo blij nu , moet ik alles van de muren af halen !! Ligt verschijnlijk aan de sub!!

[edit]

Heeft iemand voor mij het email adres van klanten service in Nederland!!

Al vast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
ik wil deze week een z680 halen, maar hoe kan ik snel zien of ik de goede versie in mijn handen krijg geduwd?

ga namelijk geen 400 euro betalen om em daarna meteen weer om te ruilen...

ps. wat is eigenlijk het voordeel van deze set t.o.v. een surround set van JVC bijvoorbeeld van 500 euro?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 18:01:
ik wil deze week een z680 halen, maar hoe kan ik snel zien of ik de goede versie in mijn handen krijg geduwd?

ga namelijk geen 400 euro betalen om em daarna meteen weer om te ruilen...

ps. wat is eigenlijk het voordeel van deze set t.o.v. een surround set van JVC bijvoorbeeld van 500 euro?
Je kan eigenlijk wel aannemen dat er nu alleen nog nieuwe versies worden verkocht.

Om het te checken moet je de control panel op standby zetten.
En dan tegelijkertijd de meest linker boven knop + de meest rechter boven knop in te drukken !! En na 5 sec komt het versie nummer er te staan !!
Dat is de enigste manier om te checken welke versie het is !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 12:37:
[...]

Mijn NforceII soundstorm staat gewoon volopen, Ik vind dat het gewoon wel harder kan :/ als dit 110decibel is weet ik het ook niet meer
110db voel je wel hoor :)

als ik em voluit zet dan zie ik ook de conussen van de satalietjes duidelijk op en neer springen, tegen die tijd gaat t mij veel te hard overigens. kan me niet voorstellen dat jij dát geluidsniveau niet erg hard vind. Dus check je instellingen nog es goed zou ik zeggen. gebruik overigens alle 4/5 de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atgast schreef op 07 april 2003 @ 19:09:
[...]

110db voel je wel hoor :)

als ik em voluit zet dan zie ik ook de conussen van de satalietjes duidelijk op en neer springen, tegen die tijd gaat t mij veel te hard overigens. kan me niet voorstellen dat jij dát geluidsniveau niet erg hard vind. Dus check je instellingen nog es goed zou ik zeggen. gebruik overigens alle 4/5 de speakers.
Alle instellingen staan inmiddels goed, Het is nu wel iets harder. Ik heb de matrix ffe gekeken OMG wat een verbetering! *)
BTW het is nu wel iets harder maar ik heb nogsteeds zo iets van "is dit alles" maar ik geloof wel dat het 110decibel is :) aan de andere mensen in huis tezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nou met de logitech 680 nog een versterker/reciever nodig als je deze boxen wil aansluiten op bijvoorbeeld een losse dvd speler, want dit is volgens mij wel nodig bij een surround boxen set van bijvoorbeeld pioneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 23:15:
Heb je nou met de logitech 680 nog een versterker/reciever nodig als je deze boxen wil aansluiten op bijvoorbeeld een losse dvd speler, want dit is volgens mij wel nodig bij een surround boxen set van bijvoorbeeld pioneer.
nee de versterker zit in de subwoofer... decoder zit in de controlpod denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ga morgen maar eens een setje halen in duitsland
hier in nederland schiet het niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Phusebox schreef op 08 April 2003 @ 17:40:
ik ga morgen maar eens een setje halen in duitsland
hier in nederland schiet het niet op
Ik heb hem net besteld bij Yorcom Computers & Componenten, volgens hun site zijn er nog voldoende op voorraad.

Ik heb deze draad helemaal gelezen en een hoop reviews doorgespit, en mijn conclusie is dat deze set perfect bij mij past.
Heb het setje gehoord bij een aantal winkels, draaide volume even voluit, dat doe ik dus nooit meer :)
Ik zocht namelijk al geruime tijd een setje die ook op me tv/dvd combi aangesloten kan worden en op de pc.

Spaart me zo een hoop geld uit :*)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 14:27
Heb hem net een paar dagen. Ik moet zeggen dat het geluid erg hard kan en ook heel laag. Wel lijk ik de "midden hoge" tonen zeg maar een beetje te missen. Een beetje een gat tussen de woofer en de satellites. Maar morgen krijg ik een audigy ipv mijn huidige AC'97 die ik nu gebruik.

De woofer gaat wel ongelooflijk laag zeg, ik hoor een bass waar ik die vroeger nooit hoorde (inspire 5300). Op de laagste stand is ie het mooist vind ik. (6ch. direct, op dolby pro logic moet ie hoger en bij S/P DIF weet ik niet meer wat mooist is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik zie zo'n z-560 eigenlijk ook wel zitten na alle goede reviews en natuurlijk de hele goede bang for your buck. Ik heb veel (maar niet alle) pagina's gelezen in dit topic maar ik heb niet kunnen vinden of de 560 nou ook last heeft van die ruis die sommigen bij de 680 ervaren.

Dus: Heeft de 560 ook last van ruis?
En is het verschil in geluid (iig wel in prijs) tussen de 560 en 680 groot eigenlijk??

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:24
Weet iemand in welke winkel de z-680 staat opgesteld, het liefst in een redelijke HT-setup. Ik wil nou wel eens horen hoeveel ruis deze boxen veroorzaken.

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
Hmm heb net me audigy2 geinstalleerd. Dat is een wereld van verschil !! Veel mooier en warmer geluid.

Ik heb absoluut geen ruis.
versie 1.12 van de pod btw.

[ Voor 10% gewijzigd door 1Mark op 09-04-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Ah,

Ik bel net op en dan krijg ik weer een newby aan de telefoon.
Nu kan ik de hele set om gaan ruilen ipv dat ze alleen de decoder opsturen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
die van mij komt idd van merchandize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zeg je dat niet eerder dan..........

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de beste instellingen want als ik mijn z-680 op dolby film ofzo zet dan valt de helft weg...Nu heb ik em via me geluidskaart op 6 kanaals zonder dolby ofzo en me boxen op 6ch direct

specs NforceII soundstorm, z-680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Elroy schreef op 09 April 2003 @ 15:12:
Ah,

Ik bel net op en dan krijg ik weer een newby aan de telefoon.
Nu kan ik de hele set om gaan ruilen ipv dat ze alleen de decoder opsturen.
de hele set omruilen? pfff... kun je niet iets met logitech zelf regelen...

ik heb er dus vandaag 1 gekocht en heb versie 1.03... :( en ze verzekereden me ervan dat het de nieuwe was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Meijer
  • Laatst online: 20:37

Vincent Meijer

You better believe it!

Phusebox, waar heb je die van jouw gekocht? Dan ga ik 'm in ieder geval niet daar bestellen :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

markclausing schreef op 09 april 2003 @ 15:10:
Hmm heb net me audigy2 geinstalleerd. Dat is een wereld van verschil !! Veel mooier en warmer geluid.

Ik heb absoluut geen ruis.
versie 1.12 van de pod btw.
Welke geluidskaart had je hiervoor ?? :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag op me controlpod staat onderaan het serinummer: 106949-0309A Betekent dat dat ik een versie zonder ruis heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
meijern schreef op 09 April 2003 @ 19:19:
Phusebox, waar heb je die van jouw gekocht? Dan ga ik 'm in ieder geval niet daar bestellen :)
mediamarkt

overigens heb ik nog geen ruis gehoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de niet topic lezers.

www.merchandize.nl heeft versie 1.12 op voorraad, en ze hebben GEEN ruis.

Quote Merchandize "sinds vorige week is het ruis probleem opgelost.

Onze leverancier heeft me verzekerd dat dit een ruisvrije versie
betreft, we hebben er al een stuk of 30 uitgeleverd en ik heb nog geen
enkele klacht ontvangen over deze versie

Met vriendelijke groet,
Johan de Jong
Merchandize"

Kheb hem net besteld :) En laagste prijs van de pricewatch :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Z 680 dinsdag (08-04) bij Gistron besteld, vandaag bij mij thuis afgeleverd.
Versie 1.1.2 en het geluid is geweldig en geen ruis. :)
Nu maar hopen dat ik mijn buren te vriend kan houden. (woon in een flat) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb dus vandaag met logitech gebeld over mijn versie 1.0.3
en die vent zei: omdat je ook ruis hebt op de subwoofer kan het niet aan de controlpod liggen???
en dus kom ik niet in aanmerking voor een nieuwe controlpod... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 10:24:
ik heb dus vandaag met logitech gebeld over mijn versie 1.0.3
en die vent zei: omdat je ook ruis hebt op de subwoofer kan het niet aan de controlpod liggen???
en dus kom ik niet in aanmerking voor een nieuwe controlpod... ???
Ik zou dan net zo lang doorzeuren totdat je wel een nieuwe control-pad krijgt, want het ligt echt wel aan die control-pad vanjou (is een ouwe versie). Anders moet je het maar proberen bij de winkel waar je hem hebt gekocht.

Ik zou het in iedergeval niet pikken :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 11:38:
[...]

Ik zou dan net zo lang doorzeuren totdat je wel een nieuwe control-pad krijgt, want het ligt echt wel aan die control-pad vanjou (is een ouwe versie). Anders moet je het maar proberen bij de winkel waar je hem hebt gekocht.

Ik zou het in iedergeval niet pikken :D
ja dacht ik zelf ook al
aangezien ik 100km heb moeten reizen om de set te halen ga ik echter niet naar de winkel
maar eis ik van logitech een nieuwe pod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh ik wordt gek van logitech... ze beweren bij hoog en laag dat de ruis die ik heb normaal is en dat het absoluut geen 'probleem' is... ...laatste keer logitech voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 15:26:
argh ik wordt gek van logitech... ze beweren bij hoog en laag dat de ruis die ik heb normaal is en dat het absoluut geen 'probleem' is... ...laatste keer logitech voor mij
Ik snap zowiezo niet waarom je niet even gewacht hebt met de aanschaf.
Het was vanaf het begin al bekend dat de meeste setjes ruis hadden, ik heb de mijne 3 dagen geleden besteld zodat ik zeker weten geen ruis heb.
Het is tenslotte bijna 400 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Procyon for life schreef op 10 April 2003 @ 15:29:
[...]

Ik snap zowiezo niet waarom je niet even gewacht hebt met de aanschaf.
Het was vanaf het begin al bekend dat de meeste setjes ruis hadden, ik heb de mijne 3 dagen geleden besteld zodat ik zeker weten geen ruis heb.
Het is tenslotte bijna 400 euro..
ja en ik heb ook gewacht
ik heb hem gisteren gekocht!!!!

ff met het hoofdkantoor gebeld; die waren wel behulpzaam
krijg een nieuwe pod eind april

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
Hiervoor had ik de onboard sound van het asus moederbord. Is wel een groot verschil met een audigy2 ja.

Stom als logitech zo moeilijk doet. Krijg je niet iemand "aan de lijn" als je ze een mail stuurt voor alleen een nieuwe control pod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 11-09 11:23
markclausing schreef op 10 april 2003 @ 16:44:
Hiervoor had ik de onboard sound van het asus moederbord. Is wel een groot verschil met een audigy2 ja.
Txs, loop op het moment ook te denken om maar weer eens wat te gaan investeren in het geluid.
Heb nu een Asus a7v266-e met onboard sound in combinatie met een Cambridge soundsworks 4.1 van 4 jaar oud, op zeg wel aardig, maar de laatste tijd kijk ik best veel dvd op de pc, ook luister ik best veel muziek, games doe ik wel, maar niet vaak meer.
Denk dat ik maar een Audigy 2 met een megaworks 550 aan ga schaffen. Die 680 klinkt allemaal mooi en aardig, maar dat ruis vehaal, zint me voor geen meter.
Any comments uiteraard welkom, pc staat trouwens wel in de woonkamer, moet dus wel een beetje krachtig zijn. O-)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op 10 April 2003 @ 17:18:
[...]

Txs, loop op het moment ook te denken om maar weer eens wat te gaan investeren in het geluid.
Heb nu een Asus a7v266-e met onboard sound in combinatie met een Cambridge soundsworks 4.1 van 4 jaar oud, op zeg wel aardig, maar de laatste tijd kijk ik best veel dvd op de pc, ook luister ik best veel muziek, games doe ik wel, maar niet vaak meer.
Denk dat ik maar een Audigy 2 met een megaworks 550 aan ga schaffen. Die 680 klinkt allemaal mooi en aardig, maar dat ruis vehaal, zint me voor geen meter.
Any comments uiteraard welkom, pc staat trouwens wel in de woonkamer, moet dus wel een beetje krachtig zijn. O-)
Ik zou gewoon voor een Z-680 gaan, Ik kan met de mijne zo goed als de hele bovenverdieping laten dreunen, En tegenwoordig heb je wel 99% kans op 1 ZONDER ruis, BTW is het blauwe van de controlpod ook erg gaaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 11-09 11:23
Het vermogen van die 680 lijkt me in mijn geval een beetje overkill, maar beter teveel power als te weinig. Als ik ome Tom mag geloven, is voor mijn doeleinde een 550 beter geschikt en dan ook nog eens goedkoper en geen kans op ruis zover ik weet.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.