Logitech Z-560/Z-680

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38504

Topicstarter
Hallo,
ik ben van plan een nieuwe speakerset voor mijn PS2 en DVD speler te kopen aangezien die ouwe speakerset van mijn Playstation2 verkocht wordt heb ik een nieuwe nodig
nu dacht ik dus aan de Logitech Z-680 voor mijn standaard PS2/DVD speler
deze kwam als het goed is heel goed uit de test en heeft veel aansluitmogelijkheden.

dus wil weten of mensen hier ervaring mee hebben...om dit speakerset alleen voor PS2 en een standalone DVD speler te gebruiken (of alleen voor consoles)
ik gebruik hem voornamelijk dan voor Console Games en DVD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan die 2 niet vergelijken. De 680 is digitaal en bied zeer veel mogelijkheden.
Kan je ook zien aan het prijsverschil, de 680 is 5x duurder dan de 540.

Ligt eraan hoe vaak je hem gaat gebruiken.

Uit eigen ervaring kan ik al zeggen dat de 540 zeer goede speakers zijn voor weinig geld dus een miskoop kan je hieraan niet doen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22

Sick Nick

Drop the top!

waar haal jij die 540 vandaan? Hij heeft het over de 560 (4.1) en de 680 (5.1) versies hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik gebruik hem voornamelijk voor de Playstation2 maar ik zou hem ook voor de PC gebruiken...maar wou ff weten of er mensen zijn die ervaring hebben met deze speakersets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14248

hier een tevreden Z-560 gebruiken, ook bij een hoog volume geen vervormingen. Wat ik wel jammer vindt.. dat wanneer je je volume redelijk hard hebt staan dat je bass ook steeds harder lijkt te worden, een beetje overkill soms. Maar dit is goed te corrigeren met de software van elke geluidskaart zodat dit eigenlijk geen probleem is.
De Z-680 zal naar mijn mening alleen maar beter zijn kwa features, extra center speaker + digitaal.

iig van beide aankopen zul je vast geen spijt krijgen. Je krijgt wel waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinker23
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04-2024
Ja, ik heb bij een maatje van me die Z-560 gehoord, hij gaat echt superhard, en met relatief weinig vervorming bij deze hogere volumes. Bij muziek kan de sub soms echter wel iets te nadrukkelijk aanwezig zijn, voor films en games is ie echter perfect! De Z-640 heeft dezelfde sattelietspeakers als de Z-560, maar heeft dus een Dolby Digital/DTS decoder plus een center speaker en misschien zelfs een iets krachtigere de sub, dat laatste weet ik echter niet zeker.
Controleer wel even of de Z-640 een optische digitale ingang (toshlink) heeft, aangezien de PS2 alleen via die manier het geluid digitaal naar een versterker kan krijgen. Heeft de Z-640 dat niet, dan lijkt het me vrij nutteloos om een meerprijs van 175 eypo's te betalen voor die extra functies, of je zou later eventueel ooit nog eens een andere DVD speler moeten gaan kopen natuurlijk.

Kijk verder voor computerspeakerreviews eens op http://www.3dsoundsurge.com

edit:

Damn Snippie, we must think alike or something ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Anoniem: 14248 schreef op 10 november 2002 @ 23:42:
hier een tevreden Z-560 gebruiken, ook bij een hoog volume geen vervormingen. Wat ik wel jammer vindt.. dat wanneer je je volume redelijk hard hebt staan dat je bass ook steeds harder lijkt te worden, een beetje overkill soms. Maar dit is goed te corrigeren met de software van elke geluidskaart zodat dit eigenlijk geen probleem is.
De Z-680 zal naar mijn mening alleen maar beter zijn kwa features, extra center speaker + digitaal.

iig van beide aankopen zul je vast geen spijt krijgen. Je krijgt wel waar voor je geld.
Zit er op de Z-560 dan geen aparte regelaar voor het bass niveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14248

Saekerhett schreef op 10 november 2002 @ 23:48:
[...]

Zit er op de Z-560 dan geen aparte regelaar voor het bass niveau?
jup die zit er zeker op maar dit was uitgaan van minimale bass met de regelaar op het kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Anoniem: 14248 schreef op 10 November 2002 @ 23:50:
[...]

jup die zit er zeker op maar dit was uitgaan van minimale bass met de regelaar op het kastje.
Dus als ik het goed begrijp, is de bass soms nog steeds te hard bij een hoger volume, zelfs als je de bass regelaar helemaal uit hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sick Nick schreef op 10 November 2002 @ 23:27:
waar haal jij die 540 vandaan? Hij heeft het over de 560 (4.1) en de 680 (5.1) versies hoor
Ik zat ff in de war met de 560 en de 640.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heeft er iemand ervaring met Z-680 al?
tis namelijk wel een duur speakersetje...dus kan wel begrijpen dat niet elke tweaker dit hebbedingetje heeft maar ja...
als er nog meer mensen zijn die ervaring hebben dan hoor ik het graag.
oh enne wat vinden de Z-560 gebruikers van dat Logitech soundcontrol kastje? beetje degelijk? en de kwaliteit van de boxjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben als een gek op zoek naar de Z680, maar geen enkele winkel heeft 'm op voorraad, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Deze tweaker gaat de z680 zeer waarschijnlijk halen op de HCC. :9
Ik wou eerst misschien een Clie SJ30 halen maar toen dacht ik "hmmmmm voor 400 euro dat die clie kost kan ik een vette speakerset halen" en das een hele verbetering op mijn huidige 4point suround setje van creative.

Woehahaha Saving private ryan kijken met DOLBY _/-\o_

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 16:55

sds

Misschien is het ook handig om te weten dat de z-680 nog helemaal niet op de markt is. Hele hoop shops hebben ze op de prijslijst staan maar dat zijn pre-orders, niemand weet wanneer ze nou precies uitgebracht worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Volgens Logitech zelf zouden ze 4 november uitgebracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
En begrijp ik het goed dat de 680 een 560 is met een centerspeaker erbij? Of heeft die 680 nog meer power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Check deze review maar eens van de Z680 link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Ik kan er al aankomen bij de importeur waar hij hem vandaan heeft weer ik niet.

Maar vind de prijs alleen een beetje hoog als ik vergelijk met de prijzen die al in de price watch staan.

Vandaar dat ik er nog effetjes mee wacht.

Maar wil de z680 echt wel hebben *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Bopitje, kun je er ook voor anderen aankomen, of mij doorverwijzen? Ik zit er echt om te springen, prijs maakt me niet veel uit.

jarno@myrealbox.com indien ja. :). thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 12:26

PnD

like in Pinda ^_^

De Z-560 OWNED Robbie, dus reken maar dat die Z-680 het ook doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688

Voor mij ook een Z-680 bij de HCC;-)
Zitten de kabels erook bij (digitaal en coaxiaal?)
HARD voor weinig (zo werk ik BTW ook >:)

BTW kan ik ook met die Z-680 ALLEEN naar de TV aansluiten, zo ja hoe??
JT help me out;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Hoeveel meter kabel zit er eigenlijk bij? Ik wil die achterste boxen wel achter me zetten maar dan heb ik toch ech een meter of 6,5 nodig om dat netjes te doen

Hopelijk zitten er verlengstukken bij ofzo

Denk dat de kans groot is dat de doos van de Z680 groot en lomp is waardoor het moeilijk mee te nemen is. Ik ga pas zondag misschien met de auto :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7312

6,5 meter kun je vergeten, Logitech was bij de Z-560 nogal karig met de kabels.
Maar niet getreurd, de 560/680 maakt gebruik van gewone speakerkabels, dus langere kopen is geen probleem

Mijn Z-680 heb ik als alles meezit zondag op m'n kamer staan, eerst nog een weekendje werken op de HCC(Funprice) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Wie gaat hem verkopen dan op de HCC???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

Jarno schreef op 20 november 2002 @ 09:13:
Wie gaat hem verkopen dan op de HCC???
Digiworld BV

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
PnD schreef op 19 november 2002 @ 21:57:
De Z-560 OWNED Robbie, dus reken maar dat die Z-680 het ook doet >:)
zeker man de z-680 is :9~
binnenkort gaan mijn ouwe speakers weg dus moet ik wel een nieuwe hebben dus nuff said Pinda dat wordt of course... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He dudes, hoe krijg ik de Z-680 aan me TV (heb geen standalone DVD-speler?)
verheug me al op de 680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt em aan de voorkant op de stereo-ingang aansluiten, deze is erbij geplaatst die bijvoorveeld een MD of Discman er op aan willen sluiten

aha dat wordt dus coaxiaal kabel?
ik ben nog een n00b qua audio termen;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds

sds

Heeft iemand die Z-680 nou al van de HCC (of ergens anders)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb 'n vrijdag niet gezien op de HCC maar het schijnt dat Funprice 'm had staan voor €440
Ik ga zondag (vandaag) nog naar de HCC dus hopelijk heeft iemand 'm voor een redelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Funprice heeft/had hem ja, erg duur 440Euro.

Hastec had een demo staan, ik een ruimte/contrainer met geluidsdempend materiaal aan de wanden (zodat je geen HCC lawaai hebt).
Klonk best wel goed, met Gladiator en Starwars DVD als demo.
Bij hastec stond een prijs van 400Euro ongeveer. Weet alleen niet of ze hem daar ook verkochten, want zag geen dozen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Laatst online: 23:03
Ik heb de Z-680 vrijdag meegenomen van de HCC uit de stand van Funprice.
1 Tip haal hem daar niet op de beurs als je ver moet sjouwen met die doos. Damn wat een gewicht was dat zeg.

Thuisgekomen kwam ik er dus achter dat de kabeltjes die meegeleverd waren, wat aan de korte kant waren voor mijn kamer.

Dus zaterdag eerst ff nieuwe kabels wezen halen.
Aansluiten van alles is in ieder geval erg simpel en alles ziet er netjes afgewerkt uit :).

Daarna ff wat muziek geprobeerd en een film, het geluid wat eruit kwam klonk best wel goed moet ik zeggen. Stukken beter dan mijn oude DTT2200 setje van Creative.
Ik heb in ieder geval geen spijt van het uitgegeven geld.

Maar nu is het zondag en ik voel mijn spieren in mijn armen nog overal zitten zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds

sds

Eindelijk iemand die em heeft :)
Hoe kort is "aan de korte kant"? En is er een optisch en/of coaxiaalkabeltje meegeleverd want de logitech-site geeft tegenstrijdige info
Pakketinhoud:
...
Alle benodigde snoeren en kabels voor pc (inclusief digitale optische en digitale coaxiale kabels)
...

Broningangen:
Digitaal optisch ...(vereist optische kabel, apart verkrijgbaar)
Digitaal coaxiaal ...(vereist coaxiale kabel, apart verkrijgbaar)
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Hr15, vind jij de rear speakers ook wat aan de zachte kant? Bij mij doen ze maar amper mee lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Nou hij was uitverkocht op de HCC dus dat wordt kopen van een bedrijf die in de PW staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
sds schreef op 24 november 2002 @ 11:07:
Eindelijk iemand die em heeft :)
Hoe kort is "aan de korte kant"? En is er een optisch en/of coaxiaalkabeltje meegeleverd want de logitech-site geeft tegenstrijdige info

[...]
De lengte van de speakerkabels is ongeveer van de lengte van een Creative setje (mijn oude DTT2200 dan). voor de achterste luidsprekers dan. De voorste luidsprekers was het snoer denk ik nog maar 2/3 van het totaal.

De kabel voor die console is ook wat aan de korte kant, maar ik kan nu geen lengte van de kabels meer bepalen want die zitten nu allemaal al weggewerkt.

Verder had ik er gewoon een glasvezelkabeltje bij zitten , coax en een analoge versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Jarno schreef op 24 november 2002 @ 16:02:
Hr15, vind jij de rear speakers ook wat aan de zachte kant? Bij mij doen ze maar amper mee lijkt het?
Dat gevoel had ik idd ook in het begin.

Draai die test eens die bij je speakers zit (testknop zit op je afstandsbediening).
Ik had het idee dat het toen al veel beter was, maar nog niet alles staat optimaal hier. Als ik echter gewoon lekker op mijn bed lig hoor ik de rear luidsprekers gewoon goed hoor.

Ik zit er nog steeds mee in de speelfase, aangezien ik heel het weekend heb moeten werken.

Vanavond moet ik verslagen voor school tikken dus weer een beetje erg druk.
Hopelijk kan ik van de week nog wel eens uitgebreid gaan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Die test gaat wel goed, de ruis komt uit alle 4 de surround's even hard iig. Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe de film gebruik maakt van de rear speakers, dat weet ik.

Maar ik had het idee dat je bij DPL2 muziek (gewoon een audio cd-tje dus), altijd ook de rears zou moeten horen? Of is dat gewoon een misvatting van mij?

Bij de openingsscene van Saving Private ryan hoor ik de rears wel regelmatig hard, de kogels vliegen je om de oren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Je kan bij de speaker opties van winXP aangeven wat voor boxen je hebt misschien dat het daaraan ligt dat je muziek cd's niet hoor vanuit de achterste 2 speakers? Ik gooi er maar wat uit.... Volgens de folder van de logitech speakers zou dolby pro logic 2 de stereo geluid om moeten toveren naar 5.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik gebruik de set als stand-alone, geen pc dus. M'n DVD speler, waar ik ook m'n audio cd's op afspeel, is optisch verbonden met de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62477

En Funprice Computers: daar heb ik hem vandaan.
Mooie set, maar erg veel ruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hr15 schreef op 24 November 2002 @ 10:41:
Ik heb de Z-680 vrijdag meegenomen van de HCC uit de stand van Funprice.
1 Tip haal hem daar niet op de beurs als je ver moet sjouwen met die doos. Damn wat een gewicht was dat zeg.

Maar nu is het zondag en ik voel mijn spieren in mijn armen nog overal zitten zeg :+
Vertel mij wat: mijn armen zijn 2 cm langer geworden denk ik!! :+
Maar heb jij geen last van een overdreven ruis?
Ik krijg het maar niet weg! Ook al staat de volume op nul, en de pc uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Anoniem: 62477 schreef op 24 November 2002 @ 21:52:
[...]

Vertel mij wat: mijn armen zijn 2 cm langer geworden denk ik!! :+
Maar heb jij geen last van een overdreven ruis?
Ik krijg het maar niet weg! Ook al staat de volume op nul, en de pc uit.....
Ik heb dat eens ff geprobeerd met het volume op nul.
Als ik met mijn oor tegen zo'n box lig dan hoor ik idd ruis
Vanuit mijn normale luisterpositie hoor ik niets.

Vanaf wat voor afstand hoor jij die ruis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van twee meter afstand hoor ik ruis alsof ik aan de kust woon...
Misschien ben ik verwend, maar mijn vorige speakers (Inspire 5300) maakte absoluut geen ruis met de volume op nul.
Pas als ik een spel start lijkt het weg te gaan. Zodra ik weer uit het spel ga hoor ik gewoon die ruis aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Tsja, als ik ervoor ga liggen, is er idd een ruis. Maar die hoor ik absoluut niet bij het spelen, film kijken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Jarno schreef op 25 november 2002 @ 09:03:
Tsja, als ik ervoor ga liggen, is er idd een ruis. Maar die hoor ik absoluut niet bij het spelen, film kijken, etc.
Nou dat lijkt mij toch niet normaal
gem Zeeman speakers doen dat nog niet :x

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 17:15
Maar nu zijn ze dus wel bij meerdere winkels te koop op internet??? Of is dat nog steeds een drama?? De 680-set is nog nergens te vinden op de officiele logitech-website, dat is iets dat ik wel vreemd vind. })

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Laatst online: 13-07 11:35
Ik had deze set al gehad als ik idd niet amerikaanse en uk klanten op diverse andere fora had horen klagen over deze 'ruis'. Op de hcc heb ik ook gevraagd of ze het geluid uit konden zetten en vond het toch te erg ruisen, tenminste voor die prijs.

Ik wil niemand gek gaan zitten maken en sommige mensen kunnen goed tegen ruis dus. Maar op die andere sites spraken ze regelmatig over productiefout. Ik wacht dus nog even.

[ Voor 3% gewijzigd door koelele op 25-11-2002 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik hoop dat ik mijn z680 setje met sinterklaas krijg :9

en die ruis, dat kan aan je geluidskaart liggen.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
Zou je mij willen vertellen van wie je dit soort Sinterklaar-kado's denkt te krijgen?? Let's say "I'm in as well" :P

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelele
  • Laatst online: 13-07 11:35
Atgast schreef op 25 november 2002 @ 10:24:
ik hoop dat ik mijn z680 setje met sinterklaas krijg :9

en die ruis, dat kan aan je geluidskaart liggen.
Ook als je um direct op je dvd zet krijgt men dit dus....

http://discuss.extremetech.com/extremetech/start/?msg=21250

Nog even 1 van die opgezocht, wat verder in die thread reageren kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
Jeetje zeg, ik schrik een beetje van dat forum. Hiss, hiss en nog eens hiss.......Ik ben benieuwd wat Logitech hierover gaat zeggen.

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 10-07 12:31
Het is mij niet zo opgevallen (de ruis), maar was ook niet echt goed te horen in de container mede omdat daarin ook een ventilator stond. O ja, ik was dus degene die o.a. voor de demonstratie zorgde van de Z-680 op de HCC. Maar ik zal de klacht effe in de gaten houden en eens een balletje op laten gooien bij Logitech.

[ Voor 18% gewijzigd door VTec op 25-11-2002 13:38 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Menniac schreef op 25 november 2002 @ 10:19:
Maar nu zijn ze dus wel bij meerdere winkels te koop op internet??? Of is dat nog steeds een drama?? De 680-set is nog nergens te vinden op de officiele logitech-website, dat is iets dat ik wel vreemd vind. })
Hij staat al een aantal dagen op de officiele logitech site hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Menniac schreef op 25 november 2002 @ 10:28:
Zou je mij willen vertellen van wie je dit soort Sinterklaar-kado's denkt te krijgen?? Let's say "I'm in as well" :P
Rax nederland heb ik mijn bestelling geplaatst, ze verwachten em zoals gezegd op 05-12-02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt niet aan m'n geluidskaart: want ook zonder de boxen aan te sluiten aan m'n PC heb ik ruis.

Ik heb zoieso alles uitgeprobeerd: het blijft zodanig ruisen dat ik ze uitzet als ik geen geluid nodig heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 62477 op 25-11-2002 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VTec schreef op 25 november 2002 @ 13:37:
Maar ik zal de klacht effe in de gaten houden en eens een balletje op laten gooien bij Logitech.
Hou ons op de hoogte... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Anoniem: 62477 schreef op 25 november 2002 @ 18:40:
Het ligt niet aan m'n geluidskaart: want ook zonder de boxen aan te sluiten aan m'n PC heb ik ruis.

Ik heb zoieso alles uitgeprobeerd: het blijft zodanig ruisen dat ik ze uitzet als ik geen geluid nodig heb.
Humz gebruik jij eigenlijk de originele bekabeling van Logitech?
Dat is namelijk het enige wat ik veranderd heb.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik ben hier best benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier hetzelfde probleem met de Z-680(ook bij Funprice vandaan voor 400 euro).
Hoop dat het een produktiefoutje is bij Logitech, kan ik em mooi omruilem zodra ze weer verbeterd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Funprice voor 400€??
ik zag ze bij hun voor 449€!!
scheelt wel wat, welke dag was dat dan voor 400€??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik heb gisteren (bijna) alle bekabeling vervangen voor 1,50 mm2 dik speakerdraad, en de ruis blijft. Had iets te weinig draad, dus de rechterfront en de center heb ik nog ff niet gedaan. Probeer ik van de week nog wel.

Maar, aan de andere kant, ik heb gisteren de SE van ET zitten kijken, en heb geen moment 'last' gehad van ruis ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

vraagje welke uitgang gebruiken jullie de optishe of de gewone aansluitingen ?
want als iemand hem ffe kan testen op optish want mshien lig het daar aan :/

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik gebruik voor DVD's de optische ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Heeft er iemand een e-mail adres van de logitech tech support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
Jarno schreef op 26 November 2002 @ 09:27:
Ik gebruik voor DVD's de optische ingang.
Ik gebruik de analoge uitgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik zal vanavond eens de coax en evt. de analoge ingang gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

gebruik zo veel mogelijk de optishe ingangen die zijn veel zuiverder en ook nog eens sherper met geluid

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
Ook al heb ik de set nog niet gekocht, ik heb zojuist een berichtje naar Logitech gestuurd met de vraag of de ruis problemen bij hen bekend zijn. Verder vroeg ik of daar een oplossing voor gaat komen en of ze me kunnen overtuigen alsnog deze set aan te schaffen.
Zodra ik antwoord heb, horen jullie het.
Hier kun je trouwens je vraag stellen aan de klantenservice:

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

http://www.3dsoundsurge.c...list.pl?Cat=&Board=Forum4

ook wat topics over de Z680

[ Voor 5% gewijzigd door Cyb op 26-11-2002 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik zal mijn best doen om hierna te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Anoniem: 7312 schreef op 26 November 2002 @ 00:24:
Hier hetzelfde probleem met de Z-680(ook bij Funprice vandaan voor 400 euro).
Hoop dat het een produktiefoutje is bij Logitech, kan ik em mooi omruilem zodra ze weer verbeterd zijn
400 Euro is id goedkoop. Heb je hem op de HCC gekocht ? Daar was ie namelijk 449,- en hadden hiervan nog maar 1 staan (bij FunPrice).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb 'm besteld bij een zaak in schiedam. Nu alleen nog een mailtje van hun krijgen wanneer ik 'm op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VTec schreef op 26 november 2002 @ 13:03:
[...]
400 Euro is id goedkoop. Heb je hem op de HCC gekocht ? Daar was ie namelijk 449,- en hadden hiervan nog maar 1 staan (bij FunPrice).
Dat heten secundaire arbeidsvoorwaarden >:) (werk bij Funprice)

VTec, heb je enig idee wanneer je een reactie krijgt van Logitech?
Werd vanochtend al gebeld door een klant die em komt terugbrengen vanwege de ruis :|

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 7312 op 26-11-2002 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Er wordt momenteel aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb zelf ook een Z-680 setje aangesloten en oke, ik hoor ruis wanneer ik mijn oor bij de centre speaker leg, maar volgens mij niet meer dan normaal. Ik weet niet of ze deze ruis bedoel !?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69606

Ik heb er ook een besteld maar als die ook ruis heeft wil ik een nieuwe zonder ruis. Ik betaal niet voor niets zoveel voor een speakerset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

aaarg, nog wachten tot 5 december... het duurt maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Anoniem: 69606 schreef op 26 november 2002 @ 16:59:
Ik heb er ook een besteld maar als die ook ruis heeft wil ik een nieuwe zonder ruis. Ik betaal niet voor niets zoveel voor een speakerset.
Wanneer ie daadwerkelijk een vervelende ruis heeft, dan zou ik hem gewoon terugbrengen naar de winkel. Ik vraag me alleen of hoe erg die ruis is. Wanneer je gebruik maakt van bv pc-speakers heb je altijd wel wat ruis en dat hoor ik nu ook bij de Z-680, maar dit is zeker niet vervelend + was het mij nooit opgevallen wanneer ik niet goed had geluisteren (met mijn oor op de centre speaker). Ik neem aan dat de ruis waarover de klachten zijn vast harder is, want wanneer er gesproken wordt over dezelfde ruis als ik hoor, dan zijn het gewoon zeikers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69606

Gelukich maar want als ik eindelijk die speakers heb dan wil ik ze niet weer gelijk mijn huis uit hebben :D ik hoop dat ze snel komen duurt al een week dus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Nou, ik heb net een stukje Star Wars 2 zitten kijken, en ik hoor dus gewoon GEEN ruis tijdens de film. Zodra er geen signaal is, hoor je idd (op hele korte afstand) een ruis ja, maar niks om je over op te winden, imho.

Als je ZO allergisch bent voor ruis, moet je je uberhaupt niet in het pc segment begeven, maar lekker voor de hifi componenten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 15 stuks van Funprice stuks van Funprice zijn uit Duitsland gehaald, dus niet via Hastec of McDos etc...
Hoorde dat ze nog steeds NIET te leveren zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
OW! Vergeet ik helemaal! :D.

Vlak voor de HCC, werd ik gemailed door Dimension in R'dam, dat ze de set op voorraad hadden! Dit omdat ik al eens navraag had gedaan daar. Dus, als je echt op zoek bent, mail ze eens! Dimension.nl geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er al 1 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was die klant denk ik.
Ik kom zaterdag de speakers terug brengen. Wèl een hele rit, vanaf Enkhuizen, maar goed....

En volgens de helpdesk van Logitech (die heb ik uiteraard ook gebeld) is dit zoieso NIET normaal.

quote:

"Dit is zeker niet normaal. Ik verzoek u de set op een andere audio bron uit
te proberen, om te zien of deze defekt is. Indien dit hetzelfde resultaat
opleverd, dan is het een defekt produkt."

En gezien iedereen hier last van heeft is het een.....fabrieksfoutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jarno schreef op 26 november 2002 @ 20:25:
Als je ZO allergisch bent voor ruis, moet je je uberhaupt niet in het pc segment begeven, maar lekker voor de hifi componenten gaan.
Goh, dus als ik m'n Inspire 5300 (zo stil als wat) omruil voor een set van 450 Euro, zou ik niet moeilijk moeten doen om de ruis, die zelfs door m'n visite wordt opgevallen?
Ruis, als de volume op nul staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds

sds

Anoniem: 69606 schreef op 26 november 2002 @ 20:11:
Gelukich maar want als ik eindelijk die speakers heb dan wil ik ze niet weer gelijk mijn huis uit hebben :D ik hoop dat ze snel komen duurt al een week dus........
zo zo een hele week al... ik heb er eentje op 18 september besteld, meer dan 2 maanden geleden dus, ik had toen al het vermoeden dat het een kerstkado'tje voor mezelf zou worden en dat zal wel zo ongeveer kloppen :O

ben trouwens wel erg benieuwd naar het "ruisprobleem", tis natuurlijk wel erg jammer om 3 maanden te wachten op een speakerset die ruist :)

[ Voor 14% gewijzigd door sds op 26-11-2002 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VTec schreef op 26 November 2002 @ 17:25:
[...]
Ik neem aan dat de ruis waarover de klachten zijn vast harder is, want wanneer er gesproken wordt over dezelfde ruis als ik hoor, dan zijn het gewoon zeikers ;)
Een beetje ruis is niet erg, dat kan je verwachten, maar als ik zoals op dit moment zit te tikken, heb ik de centerspeaker voor mij staan (+/- 60 cm van mij af) en de volume staat op nul, maar het is echt storend hoor! Ik heb dit nooit gehad met andere, goedkopere setjes, dus zou het met deze set al helemaal niet zo moeten zijn.
Het klinkt net als m'n vorige set (Inspire 5300) waarbij de volume bijna voluit staat.
Oh ja, en soms klinkt het harder, dan weer zachter.... beetje vervelend!

De mensen die hier makkelijk over doen hebben of geld tè veel (kan dat?) of zijn tè makkelijk. Of ze hebben dit probleem gewoon niet: dat kan ook nog..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ps: wil iemand MIJN Z-680 overnemen? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62477 op 26-11-2002 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomstar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 22:19
Misschien als je volgorde van posten wat anders was had je em wel kunenn verkopen :P Ik denk dat je nu weinig kans meer maakt ;)
Trouwens, ik heb ook best veel ruis met mijn boxen (Oude logitech Soundman DSR 100 met SB live 5.1) als ik mijn volume open zet en er is even geen signaal. Ook wel storend, weet iemand waar het soms aan kan liggen? PC is geaard enzo. Verder is de TV kaart bij mij ook wel een storende bron, die veroorzaakt heel wat rare ruis enzo (het audio gedeelte dan). Ik hoor bijvoorbeeld een animated gif en ook het scrollen met me muiswiel :P Erg maf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb zelf nog een setje erbij gehaald en ook die heeft er helaas last van.

[ Voor 33% gewijzigd door VTec op 04-12-2002 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Anoniem: 62477 schreef op 26 november 2002 @ 22:55:
Ps: wil iemand MIJN Z-680 overnemen? :+
ja zeker :D voor 100 pleuro neem ik hem })

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik wacht iig tot er een statement van Logitech is. Heb er niet echt last van ofzo, het ding staat alleen aan als ik films aan het kijken ben, of aan het gamen ben, en dan zit ik er dusdanig ver weg van dat ik het gewoon niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

hmmz ik zou eens gaan kijken naar de filter die er in zit mschien een foutieve of zo productie foutje ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Jarno schreef op 27 november 2002 @ 11:43:
Ik wacht iig tot er een statement van Logitech is. Heb er niet echt last van ofzo, het ding staat alleen aan als ik films aan het kijken ben, of aan het gamen ben, en dan zit ik er dusdanig ver weg van dat ik het gewoon niet hoor.
Die mening heb ik ook, maar blijkbaar vinden anderen het wel storend en tja, voor zo'n duur speakersetje maar dat eigelijk niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik ga morgen mijn setje ophalen, kijken of ik daar ook last van heb.

EDIT: Nou ik ben dus net langs geweest om mijn boxen op te halen en wat zie ik daar staan waat ik me bestelling op kon halen? Een kunstof kozijnen zaak. Dus ik dacht WTF! is dit? negen rondjes gelopen door de hele buurt en niks gevonden. Dus ik naar huis en een mailtje sturen blijkt dat ze daar wel gevestigd zijn maar de bord van hun zaak hangt er niet meer en als ik goed keek dan had ik gezien dat ie daar wel zat. ECHT FUCKING BULLSHIT MAN! Moet ik morgen weer langs gaan.

[ Voor 78% gewijzigd door Alpha-sphere op 27-11-2002 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

vraagje als iemand hem op een optiche uitgang aan sluit heb je dan nog steeds last van ruis ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Shunt schreef op 27 November 2002 @ 12:41:
vraagje als iemand hem op een optiche uitgang aan sluit heb je dan nog steeds last van ruis ?
Yups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij geven de centerspeakers trouwens de meeste ruis, de anderen een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

Ik heb sinds vandaag ook de 680 en dat met die ruis is echt geen grapje.
Ik hoop dat ik eraan wen en dat ik het op een gegeven moment niet meer hoor 8)7

Trouwens hoe kan je die dingen ophangen aan de muur.
De documentatie die erbij zit stinkt echt.

Specs Computer

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.