en vandaag is het zover
Jah! Lekker flushen! Trouwens, iemand een idee hoe laat we vandaag gaan flushen?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Redelijk intressant om te weten ja
We hadden daarpas om 13:13 geflushed
Ik heb nog beetje meer dan 60000 liggen, niet veel maar alle beetje helpen
If you can't beat them, try harder
Even 480.000 keys dumpen 
. Ik heb mijn deel gedaan, nu de rest nog
Na het flushen:Robin typed 2,782,956 keys and contributed 2,519,878 keys to Dutch Power Cows in 0 pulses (last pulse: 2002-11-08 19:14:10) - Ranking: 2572
Niet echt gestegen in de rankings, maar what the hell. Tis een vriendelijke competitieRobin typed 3,262,704 keys and contributed 2,999,626 keys to Dutch Power Cows in 0 pulses (last pulse: 2002-12-13 06:58:48) - Ranking: 1958
[ Voor 1% gewijzigd door Robin op 13-12-2002 16:54 . Reden: Nieuwe ranking :Y) ]
Dec 13 at 07:19:44am 74,945
Voila
Voila
hier ff 413000 weg schieten --> ZOEF!!!!
en gelijk weer dicht
en gelijk weer dicht
[ Voor 28% gewijzigd door cybermans op 13-12-2002 16:25 ]
Verwijderd
/me heeft er ook al 275000 door heen gejaagd.
hier komt het typwerk van vanavond nog bij.
hier komt het typwerk van vanavond nog bij.
* adamvansanten heeft er net wel 915k doorgejaagd... brengt me op een mooie 2.5 miljoen!
o ja heb alweer 11k staan...
o ja heb alweer 11k staan...
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ikke ga strx 200.000 flushen
Dusse, trouwens.. pulse.qik.nl offline?
Dusse, trouwens.. pulse.qik.nl offline?
Verwijderd
pulse.qik.nl linkt naar http://innuedo.student.utwente.nl/dolphin/ dus er is niets aan de hand voor de Project Dolphin-mensen. Voor de Muon-mensen is het veel erger.
(veel is een relatief begrip overigens.)
Ik heb trouwens 354k gedaan
Ik heb trouwens 354k gedaan
Ehj, jongens, ga eens flushen! Ik zie niet veel verschil meer
Mooi zo, met stip op 3 met 830k 
'k Heb helaas 2 maanden geen internet meer gehad, thus ik heb al die tijd niet kunnen chatten...
'k Heb helaas 2 maanden geen internet meer gehad, thus ik heb al die tijd niet kunnen chatten...
[ Voor 60% gewijzigd door Ruuddie op 13-12-2002 23:10 ]
Tuurlijk, er zijn altijd keys nodigVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:51:
Was het vergeten, zijn m'n keys nog nodig of niet?
Maakt niet uit... Nu gaat iedereen weer saven..
Ik ga ff kijken of ik ergens kan zien wat we hadden geflusht gister
Ik ga ff kijken of ik ergens kan zien wat we hadden geflusht gister
ik heb lekker 2e plaats bij de megaflush met 920k
Zekerzzz...
Als het zo ging met alle andere DC projecten
Dan stonden we er zeer goed voor
Als het zo ging met alle andere DC projecten
Oops ik heb de megaflush een beetje gemist geloof ik, niet op de datum gelet. 516231 Keys liggen hier dus nog.
Oops, ik ben vergeten te flushen
haha
dan flush ik maar vandaag . IK vind wel dat er stats mogen gepost worden op got.
mmm, sorry folksX-G schreef op 14 December 2002 @ 08:17:
Nou jongens:
1) 18905200 - Dutch Power Cows - 920034127 - (1)
Dat was de flush van gister, m.a.w. zeer geslaagd!
Alleen, heeft My niet geflusht zie ik hier, Je had 2,5 miljoen!!!
Ik had meerdere pc's 1tje met 2,2M en 1tje met 150K ofzo en nog eentje met de rest, maar toen ik die van 150K ging flushen wilde die van 2,2M daarna natuurlijk niet meer...
En aangezien ik met m'n vriendin naar n kerstgala ging heb ik niet meer kunnen flushen...
Komma komma komma komma, My je bent een EIKEL
Nu wel geflushed
Zullen we direct een nieuwe MF afspreken, of nu gewoon normaal doen? (dus om de week flushen)
idd ik ga niet vandaag flushen
ik ga voor oud en nieuw flushen. hbb we 1 jan mooie stats.
wie doet er mee???
wie doet er mee???
* Rafe schrijft zich in *E-jey schreef op 14 December 2002 @ 17:13:
idd ik ga niet vandaag flushenik ga voor oud en nieuw flushen. hbb we 1 jan mooie stats.
![]()
wie doet er mee???
* Pyrus schrijft zich ook inE-jey schreef op 14 December 2002 @ 17:13:
idd ik ga niet vandaag flushenik ga voor oud en nieuw flushen. hbb we 1 jan mooie stats.
![]()
wie doet er mee???
Verwijderd
Ikke doe mee. !!E-jey schreef op 14 december 2002 @ 17:13:
![]()
wie doet er mee???
Ik zou graag ook meedoen met dolpin. Helaas kan ik niet op de pagina komen om te downloaden. Ik krijg dan de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Kan iemand aub de download ergens mirroren.
Verwijderd
FF kijken in D:\Backup\Installatiefiles\Airpower schreef op 14 december 2002 @ 20:21:
Ik zou graag ook meedoen met dolpin. Helaas kan ik niet op de pagina komen om te downloaden. Ik krijg dan de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Kan iemand aub de download ergens mirroren.
Ja daar staat ie.
FF uploaden.
Zie http://home.planet.nl/~schro393/download/Pulse0-95.zip
Zo en ook weer wat keys.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 22:18 . Reden: http:// erbij ]
Oud op nieuw?? Okay, afgesproken 
Maaruh, mensen zijn dan weg en zo....
/edit: gvd, ik zit nu in windows 98 en niet in XP (werkt niet meer), en nu kom ik er achter dat pulse de hele dag niet heeft aangestaan
Is weer 20-30k gemist
Maaruh, mensen zijn dan weg en zo....
/edit: gvd, ik zit nu in windows 98 en niet in XP (werkt niet meer), en nu kom ik er achter dat pulse de hele dag niet heeft aangestaan
[ Voor 54% gewijzigd door Ruuddie op 15-12-2002 00:55 ]
Mooi!
Gewoon een leuk oude jaar flushje, hoeft niet mega big te zijn.
MAAR IEDEREEN MOET MEE DOEN! DUS IEDEREEN DIE FLUSHED DE KOMENDE 2 WEKEN IS NIET eeuuuuuhhh.. COOL?
Gewoon een leuk oude jaar flushje, hoeft niet mega big te zijn.
MAAR IEDEREEN MOET MEE DOEN! DUS IEDEREEN DIE FLUSHED DE KOMENDE 2 WEKEN IS NIET eeuuuuuhhh.. COOL?
Hoe zet je de spaarstand aan?
Verwijderd
Rechtermuisknop --> Geen vinkje voor pulsing enabledAirpower schreef op 15 December 2002 @ 11:28:
Hoe zet je de spaarstand aan?
Rechtermuisknop --> Program settings
Daar verander je twee dingen: Server = [url]http://dolphin.bitdevil.comm/[/url]
En je selecteert "I pulse the server manually"
Als je nu per ongeluk dubbelklikt, krijg je een foutmelding vanwege het foute serveradres. Op 31 dec. moet je die tweede m dus weer weghalen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 11:34 ]
Verwijderd
Ja, ik denk dat Airpower er nu helemaal klaar voor is
Ik zou dit tekstje eigenlijk ergens op moeten slaan, zodat ik het niet iedere keer opnieuw hoef in te typen... (wel goed voor de key count overigens
Er is nog geen Pulse FAQ of wel? Hmm om er nu, zo vlak voor versie 1, nog een te maken lijkt me niet echt nuttig.
Verwijderd
Eejj ik heb een ideejj.
Innuedo, zou je alsjeblieft weer de MF-counter kunnen resetten, dan kunen we weer gaan invullen voor 31 december.
En voor de poll:
Q: "Ga jij met Project Dolphin stoppen als de stats iedere maand gereset gaan worden?"
A1: "Ja, zeker weten, want er valt dan geen eer meer te behalen"
A2: "Nee, een maand is voldoende om mijn superioriteit ten toon te spreiden"
A3: "Ik weet het nog niet, ik zie wel wat de overige DPCers doen"
NB: is het "tentoon te spreiden" of "ten toon te spreiden"? Google geeft 213 tegen 473 hits, niet erg overtuigend.
Innuedo, zou je alsjeblieft weer de MF-counter kunnen resetten, dan kunen we weer gaan invullen voor 31 december.
En voor de poll:
Q: "Ga jij met Project Dolphin stoppen als de stats iedere maand gereset gaan worden?"
NB: is het "tentoon te spreiden" of "ten toon te spreiden"? Google geeft 213 tegen 473 hits, niet erg overtuigend.
Verwijderd
A1Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:42:
Eejj ik heb een ideejj.
En voor de poll:
Verwijderd
Oh sorry.
Q = Question
A1 = Answer 1
A2 = Answer 2
A3 = ...nou doe eens een gok
Edit:
Ooh... w8 eens ff...
Ja, voor mij wordt het ook A1. Helaas.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:42 ]
Dankjewel.Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 11:33:
[...]
Rechtermuisknop --> Geen vinkje voor pulsing enabled
Rechtermuisknop --> Program settings
Daar verander je twee dingen: Server = [url]http://dolphin.bitdevil.comm/[/url]
En je selecteert "I pulse the server manually"
Als je nu per ongeluk dubbelklikt, krijg je een foutmelding vanwege het foute serveradres. Op 31 dec. moet je die tweede m dus weer weghalen.
euh.... volgens mij ben ik wat vergeten......
heeft iemand mijn 600K gemist?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Graag gedaan.
LOL. Ach houd het nou nog maar ff vast tot 31 decemberFreakertje schreef op 15 december 2002 @ 14:54:
euh.... volgens mij ben ik wat vergeten......heeft iemand mijn 600K gemist?
Ik heb ze nog, en ben druk aan het typen met verslagen enzo
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Ik ben eens lekker aan het de hobby geslagen met Delphi en glscene.Freakertje schreef op 15 december 2002 @ 17:06:
Ik heb ze nog, en ben druk aan het typen met verslagen enzo
Vandaag al 90K
lol droog, de helft is dus vergeten te flushen
zinnige megaflush dan... d8 ook wel dat DPC meer in zijn/haar mars had dan maar die magere 20m...
Yup, hartstikke. Het lukt me zelfs niet om de site te bereiken.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
had ik ook al , en d8 ff checken op got of er wat bekend is en ja dus
hm... bij mij werkt ie prima hoor...
Ze zijn wel constant aan het veranderen daar bij project dolphin!
Ze moeten die client is veranderen want ik raak de hele tijd keys kwijt.
Ze moeten die client is veranderen want ik raak de hele tijd keys kwijt.
#StopBurningStuff
Verwijderd
hmmz kep het net een weekje draaien gaat ook maar sparen.
wel leuk dat het naast me koe kan draaien
dat vind ik er idd ook leuk aanVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 01:35:
hmmz kep het net een weekje draaien gaat ook maar sparen.wel leuk dat het naast me koe kan draaien
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 12:24:
[...]
Ja, ik denk dat Airpower er nu helemaal klaar voor is
Ik zou dit tekstje eigenlijk ergens op moeten slaan, zodat ik het niet iedere keer opnieuw hoef in te typen... (wel goed voor de key count overigens)
Er is nog geen Pulse FAQ of wel? Hmm om er nu, zo vlak voor versie 1, nog een te maken lijkt me niet echt nuttig.
HIJ STAAT IN M'N SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry.. maar hier kan ik behoorlijk gestressed van worden...
----
Ennuh, mijn antwoord wordt ook A1, ik vind het nix als ze elke maand de stats resetten...
Verwijderd
Het spijt mij zeer, ik was er ook niet zeker van (zie vraagteken). Maar ja, ik ga ook niet alle sigs aflopen natuurlijk. En nee, sorry, ik heb em niet gebookmarkedMy schreef op 17 december 2002 @ 11:02:
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...
Sorry.. maar hier kan ik behoorlijk gestressed van worden...![]()
----
Ennuh, mijn antwoord wordt ook A1, ik vind het nix als ze elke maand de stats resetten...
Ik denk dat het zal gebeuren, want wie is er nou wel voor een maandelijkse reset? Behalve Nirgle dan...Van Project Dolphin site:
The rumour of the "stats reset" whispered throughout the grapevine will indeed come to pass some time very early in 2003. Coinciding with the release of the new client (which has been WAY too long in development, I apologize), your personal keycount and team contributions will revert to 0, and if this has the general approval of the public (I will probably poll sometime after the reset on this matter), I'd like to do this on a monthly basis. One thing that has transpired as the popularity of the project has grown is a fierce sense of competition, especially among teams. I hope that the reset, in conjunction with the implementation of a better, more thoroughly thought-out system (ie: less hackable, harder to abuse), will allay most teams' concerns that rival teams are gaining quick and fast because of bogus, false stats and the use of fake accounts. Please let me know what your thoughts are on this matter.
Ik wil ook graag meedoen met Pulse, ik heb vernomen dat het hierbij gaat om het aantal getypte karakters of heb ik dit fout?
Kan iemand me een link naar een FAQ geven? Kon niet egt iets vinden met de search... En in de 123 FAQ staat ook niks..
Kan iemand me een link naar een FAQ geven? Kon niet egt iets vinden met de search... En in de 123 FAQ staat ook niks..
Verwijderd
SuperLOL @ ThanatosThanatos schreef op 17 december 2002 @ 18:07:
Ik wil ook graag meedoen met Pulse, ik heb vernomen dat het hierbij gaat om het aantal getypte karakters of heb ik dit fout?
My zegt twee posts hierboven nog, dat de linkt in z'n sig staat.
OOGJES OPEN ---------------> HIER DE FAQ VOOR DOLPHIN!!! FAQ voor Dolphin <--------------- | Wat is het verschil tussen een dooie koe? Z'n linker-neusgat!
hoe de hel moet ik ruiken dat Dolphin het zelfde als Pulse is dan 
Maar goed thx anyway
Maar goed thx anyway
Verwijderd
Hmm idd niet echt duidelijk. Het programma heet Pulse, het project Dolphin.Thanatos schreef op 18 December 2002 @ 15:25:
Maar goed thx anyway
Ok 
Maaree is de server offline ofzow? Want als ik mijn user gegevens op wil vragen zegt ie: Cant connect bladiebla... ik heb geen proxy en dus heb ik ook bij proxy settings op No proxy geklikt... Wie helpt mij
Maaree is de server offline ofzow? Want als ik mijn user gegevens op wil vragen zegt ie: Cant connect bladiebla... ik heb geen proxy en dus heb ik ook bij proxy settings op No proxy geklikt... Wie helpt mij
Laat maar, hij doet het nu wel, en sta geregistreerd bij DPC... heb mijn eerste 500 puntjes al binnen 
t
Ho sjit, zie nou dat als ik dubbelklik hij weer op 0 springt...is dat alleen de teller of verzendt ie dan ook?
t
Ho sjit, zie nou dat als ik dubbelklik hij weer op 0 springt...is dat alleen de teller of verzendt ie dan ook?
Verwijderd
even een vraagje.
vind dolphin het erg als je weekelijks een mf houd?
als je dan een output van 300k hebt dat ze niet moeilijk doen.
vind dolphin het erg als je weekelijks een mf houd?
als je dan een output van 300k hebt dat ze niet moeilijk doen.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 22:18 . Reden: fixed typo ]
Verwijderd
Nee, is geen probleem, zoalang je onder de throttle zit, en het allemaal op het oog menselijk lijkt, is er niets aan de hand. 300k is nog menselijk (niet dat ik het je na doe hoor
)
Thanatos schreef op 17 December 2002 @ 18:07:
OK, voor de nieuwe mensen is het misschien onduidelijk...Thanatos schreef op 18 December 2002 @ 15:25:
Maar goed thx anyway
Ik zet er ook wel Pulse bij...
Verwijderd
ik doe het ook niet na, maar mijn broertje heeft de lycos chat ondekt en doet bijna niks anders meer als die thuis is.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 22:35:
Nee, is geen probleem, zoalang je onder de throttle zit, en het allemaal op het oog menselijk lijkt, is er niets aan de hand. 300k is nog menselijk (niet dat ik het je na doe hoor)
is er toch nog een voordeel. ik vind ze alleen maar lastig broertjesVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 20:28:
[...]
ik doe het ook niet na, maar mijn broertje heeft de lycos chat ondekt en doet bijna niks anders meer als die thuis is.
Ik zal hem om te helpen ook ff in m'n sig zetten.My schreef op 17 december 2002 @ 11:02:
[...]
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...
Sorry.. maar hier kan ik behoorlijk gestressed van worden...![]()
----
O ja vind je het een goed idee om er een nedstat tellertje op te zetten?
#StopBurningStuff
Verwijderd
Mooi gedaan hoor die FAQ!
Level 99 comps sparen nu ook mee,
maar heeft dat nog wel zin of kan ik beter daily pulsen?
Level 99
Level 99
Verwijderd
Tuurlijk, gewoon meesparen!Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 03:01:
![]()
Level 99
Het is nog 11 dagen.
Thnx (ja ik heb er ook een klein beetje aan meegewerktVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 03:01:
![]()
Level 99
#StopBurningStuff
Trouwens, is de counter gereset?
Ik dacht niet (
)
Maar ja..
Trouwens? Hoe vind jullie mijn ava?
Ik dacht niet (
Maar ja..
Trouwens? Hoe vind jullie mijn ava?
Maakt toch niet zoveel uit? Dan heb je toch nog niet zoveel alshet goed is.Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 12:07:
[...]
Oeps bij een installatie heb ik al geflushed..
* Thanatos heeft sinds zijn installatie 260k+ in zn buffer voor 31 december
Ik nu 408656 keys
Strax ffe me stats updaten. 31 december gaat DPC boven het miljoen
En 1 januari staat DPC op 0 want dan worden de stats gereset
Verwijderd
Och ik moest het ikoon ernaast hebben.Thanatos schreef op 29 december 2002 @ 12:28:
[...]
Maakt toch niet zoveel uit? Dan heb je toch nog niet zoveel alshet goed is.
* Thanatos heeft sinds zijn installatie 260k+ in zn buffer voor 31 december
Heb dus 260k ofzo geflushed,
Verwijderd
/me schopje *
He mensen. Niet alleen voor Muon MegaFlushen! Vergeet Project Dolphin niet.
Net 198K geflushed.
He mensen. Niet alleen voor Muon MegaFlushen! Vergeet Project Dolphin niet.
Net 198K geflushed.
"Too big to display"
:-)
159,870
btw: al iets van die nieuwe client vernomen? Even vluchtig gekeken op de officiële site, maar daar staat nog steeds de 0.95 client.
:-)
159,870
btw: al iets van die nieuwe client vernomen? Even vluchtig gekeken op de officiële site, maar daar staat nog steeds de 0.95 client.
hm, ik spaar nog ff door ^^ (heb nog nooit geflushed, doe pas net mee)
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik heb em ook weer op spaarstand gezet. Ik type niet zoveel, dus ik moet al vroeg beginnen met de voorbereidingen voor een MFFlapmo schreef op 02 januari 2003 @ 12:35:
hm, ik spaar nog ff door ^^ (heb nog nooit geflushed, doe pas net mee)
En nu maar hopen dat de stats voorlopig niet gereset worden...
Zijn die stats nu al gereset dan? Ik zie niet echt veel verschilmet hiervoor...
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Dat bedoelde ik ook nietFreakertje schreef op 02 januari 2003 @ 13:28:
Zijn die stats nu al gereset dan? Ik zie niet echt veel verschilmet hiervoor...
Ik hoop dat de stats voorlopig nog gewoon blijven zoals ze zijn.