ik heb 820k nu... hoop de miljoen te halen voor vrijdag, maar ben bang dat dat niet gaat lukken
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
enne
Gewoon ff de hele dag je broertje achter pc zetten met de opdracht op d epc te blijven rammen (het toetsenbord dus!
Life is all about priorities!!
Verwijderd
hij gooit zomaar keys weg.
gisteravond had ik hem iets over de 200.000 staan.
sta ik vanmorge op (dúh) en ben wat aan het typen kijk ik op de flushe teller geeft ie aan dat ik nog net iets onder de 200.000 zit.
en dat terwijl ik bijna zeker was dat ik over de 200.000 was, nouja kan me vergissen.
heb ik hem in de loop van de dag over de 210.000 gezet, keek ik daarnet weer staat die op de 208.xxx.
weet iemand hoe dit mogelijk is?
zo schiet het natuurlijk niet op.
het enige dat ik me kan bedenken is mohaa-sh, ik denk dat de keys die ik in dat spel gebruik er later weer worden af gehaald.
maar daar had ik geen last van toen ik spearhead er nog niet op had staan.
ra ra hoe kan dit?
Verwijderd
Nee, dat kan niet. Er is wel iets met pods, zodat je bepaalde groepen gebruikers binnen zo'n pod met elkaar kunt vergelijken. Dat zie je echter niet terug in de user of team rankings.Maksietje schreef op 08 December 2002 @ 21:54:
Weet iemand eigenlijk of je een sub-team bij Pulse kunt maken, ik denk dat het niet kan, maar ik kan me natuurlijk ook gigantisch vergissen
Edit: had ff moeten quoten want d'r zit iemand tussen nu.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 22:03 ]
Maar ik haal nu wel lekker de strokes binnen met het intikken van dit berichtje en mijn vorige en mijn vorige en....
Life is all about priorities!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:11:
/me is ook van plan een team op te gaan richten
omgeving nijmegen iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 22:12 ]
Das kinderarbeidX-G schreef op 08 December 2002 @ 20:50:
Gewoon ff de hele dag je broertje achter pc zetten met de opdracht op d epc te blijven rammen (het toetsenbord dus!
Any ideas... owjah, ook hier even nog stel wat key strokes neer planten... tomtiedomtiedom
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Btw, ik heb er nu een 16.000, ben pas sinds gisteren terug begonnen. (een HELE tijd niet meegedaan wegens cliënt niet geïnstalleerd na format)
If you can't beat them, try harder
Verwijderd
sorry, maar nou dat ik het in de gaten heb begint het me steeds meer te irriteren.
na een half uur typen wilt ie beweren dat ik er maar 1000 keys bijgehaald heb.
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:00:
ik kwam vanmorge tot de ontdekking dat mijn pulse rare kuren krijgt.
hij gooit zomaar keys weg.
gisteravond had ik hem iets over de 200.000 staan.
sta ik vanmorge op (dúh) en ben wat aan het typen kijk ik op de flushe teller geeft ie aan dat ik nog net iets onder de 200.000 zit.
en dat terwijl ik bijna zeker was dat ik over de 200.000 was, nouja kan me vergissen.
heb ik hem in de loop van de dag over de 210.000 gezet, keek ik daarnet weer staat die op de 208.xxx.
weet iemand hoe dit mogelijk is?
zo schiet het natuurlijk niet op.
het enige dat ik me kan bedenken is mohaa-sh, ik denk dat de keys die ik in dat spel gebruik er later weer worden af gehaald.
maar daar had ik geen last van toen ik spearhead er nog niet op had staan.
ra ra hoe kan dit?
uhm...Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 21:09:
Total saved: 10.977.379
11.006.379
:-D
Gaat lekker jongens (en meisjes)!
btw: moet ik nu op de 12e of de 13e flushen??
Als jullie geflusht hebben, meteen weer spaarstand aan, op de 31e komt de laatste flush van dit jaar van DPC en die moet eigenlijk ook wat groter zijn!, Op 1 januari komt namelijk versie 1.0 uit van Pulse!
Verwijderd
Damm,ik weet niet of ik dan zoveel key klick kan samen voegen.dingstje schreef op 10 December 2002 @ 12:26:
dat gaat een 'boem' geven
de dertiende mf en de 31ste nog eens... wiiiihaa
Misschien een eens een kat kopen en over mijn keyboard laten lopen.
Ja, kinderarbeid werkt beter, zo heb ik een patser aan het werk gezet, toch al 150.000 keys
Zet er zo 2, eentje op n en eentje op y om de 2 seconden
Met andere woorden, je mag ieder uur 3600 x 8 = 28800 keys per uur flushen. Dus dat zijn (28000 x 24 =) 672000 keys die je per dag mag flushen.
M.A.W. maak een machientje van legotechnic, die 8 toetsen per seconde aanduwt en pak je oude 100 mhz bak, knal er pulse op, sluit dat machientje aan op het toetsenbord, en laat het 24:7 draaien. Zo kun je binnen 1 maand ong. 20.832.000 keys stijgen, zonder te cheaten!
Mmmm.. ik ga dit ook doen :p!
Verwijderd
want een normaal mens kan geen 672000 keys typen.
enne, op de 31e ben ik er helaas niet.
Ik denk ik ook niet, maar ik zet mun remote admin wel aan, dan kan ik altijd wel flushenVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:14:
dat word wel gezien als cheaten.
enne, op de 31e ben ik er helaas niet.
Ik doe dus ook mee, huidige stand, +/- 130.000 in de wachtrij
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
Ik geef je gelijk. Het is niet eerlijk en zal ons team ook niet in dank worden afgenomen denk ik zo.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 17:14:
dat word wel gezien als cheaten.
Verwijderd
tennminste met andere distributed projects krijg je redelijk wat connection ( niet de bus maatschappij ) problemen?
oja voor ik 't vergeet sdsidhdfwhirhweirehrhreirhehrdfhsujheeh
Verwijderd
Het laatste wat ik las, was dat ze iedere maand de stand resetten.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 19:18:
als op 1 januari de nieuwe versie op het net gezet wordt zal het wel moeilijk worden verbinding te krijgen om 'm te laten updaten, kan je dan ook met de oude client even door blijven gaan ( sparen )?
Gaan ze dat doen want dan stop ik er per 31-12 mee.
Verwijderd
Maar om iedere maand de stats te resetten vind ik echt een slecht idee. Ik zal er dan toch ook over nadenken om niet meer verder te gaan.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
hmmm..same here.......X-G schreef op 11 December 2002 @ 09:27:
Dan ga ik ook stoppen, hoe leuk het ook is om hoog te staan.. dat heeft gewoon geen zin.
Stellen we onze megaflush dan niet beter uit totdat er gereset is? Anders hebben we een tiental miljoen keys geflushed en hebben we de volgende dag allemaal 0
wat moet ik als user invullen?
nevermind... wat moeti k bij proxy invullen? pulse.qik.nl?
[ Voor 36% gewijzigd door G33rt op 11-12-2002 15:03 ]
Verwijderd
Nee, daar hoef je nix in te vullen.G33RT schreef op 11 December 2002 @ 14:50:
nevermind... wat moeti k bij proxy invullen? pulse.qik.nl?
Tuurlijk is dat wel cheatenX-G schreef op 10 December 2002 @ 15:58:
Mmm.. Er zit een hold tussen van 8 keys per/sec.
Met andere woorden, je mag ieder uur 3600 x 8 = 28800 keys per uur flushen. Dus dat zijn (28000 x 24 =) 672000 keys die je per dag mag flushen.
M.A.W. maak een machientje van legotechnic, die 8 toetsen per seconde aanduwt en pak je oude 100 mhz bak, knal er pulse op, sluit dat machientje aan op het toetsenbord, en laat het 24:7 draaien. Zo kun je binnen 1 maand ong. 20.832.000 keys stijgen, zonder te cheaten!
Mmmm.. ik ga dit ook doen :p!
Maar, is er nu wel of niet gewaarschuwd voor die MegaFlush© ? Anders komen die enorme hoeveelheid keys niet door
maar ja, sta dan in 1x wel behoorlijk hoog in de rankings, rond de 2.5 miljoen...
Op deze computer zitten we op: 420.000 Mijn andere ong. 170.000
Dus.. gaat wel lekker hiero!
Trouwens, probeer toch die 1 miljoen te halen, en iedereen, doe ff nog de stats invullen
http://pulse.qik.nl
Krijgen we een beter overzicht. Ik denk dat we ong. 13 á 15 miljoen gaan flushen!
Verwijderd
Die enorge hoeveelheden maken voor de server niets uit, alles wat er door wordt gestuurd is het aantal keys, dus gewoon één getal.Rafe schreef op 12 December 2002 @ 08:18:
[...]
Maar, is er nu wel of niet gewaarschuwd voor die MegaFlush© ? Anders komen die enorme hoeveelheid keys niet door
Het is echter wel interessant voor sommige mensen om te weten of de throttle er morgen af is. Ik denk het eigenlijk niet.
Taal fouten inbegrepen ;)
LOL, dan verdelen we het toch gewoon over 2 dagen. Hebben 2 MFadamvansanten schreef op 12 December 2002 @ 15:10:
uhm klaasbram, het is de bedoeling dat je morgen pas alles stuurd...
Ik sta nu op bijna 800k
Ik ook nie.. net mijn keys geupdate bij de mf counter
staat nu op 213.000 voor mij, tis niet echt veel, maar jah, alle kleine beetjes helpen
(Dit is ook een onzinnige post van mij maar ja, het levert wel keys op
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Jah! Lekker flushen! Trouwens, iemand een idee hoe laat we vandaag gaan flushen?
Na het flushen:Robin typed 2,782,956 keys and contributed 2,519,878 keys to Dutch Power Cows in 0 pulses (last pulse: 2002-11-08 19:14:10) - Ranking: 2572
Niet echt gestegen in de rankings, maar what the hell. Tis een vriendelijke competitieRobin typed 3,262,704 keys and contributed 2,999,626 keys to Dutch Power Cows in 0 pulses (last pulse: 2002-12-13 06:58:48) - Ranking: 1958
[ Voor 1% gewijzigd door Robin op 13-12-2002 16:54 . Reden: Nieuwe ranking :Y) ]
Voila
en gelijk weer dicht
[ Voor 28% gewijzigd door cybermans op 13-12-2002 16:25 ]
Verwijderd
hier komt het typwerk van vanavond nog bij.
o ja heb alweer 11k staan...
Dusse, trouwens.. pulse.qik.nl offline?
Verwijderd
Ik heb trouwens 354k gedaan
'k Heb helaas 2 maanden geen internet meer gehad, thus ik heb al die tijd niet kunnen chatten...
[ Voor 60% gewijzigd door Ruuddie op 13-12-2002 23:10 ]
Tuurlijk, er zijn altijd keys nodigVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 00:51:
Was het vergeten, zijn m'n keys nog nodig of niet?
Ik ga ff kijken of ik ergens kan zien wat we hadden geflusht gister
Als het zo ging met alle andere DC projecten
mmm, sorry folksX-G schreef op 14 December 2002 @ 08:17:
Nou jongens:
1) 18905200 - Dutch Power Cows - 920034127 - (1)
Dat was de flush van gister, m.a.w. zeer geslaagd!
Alleen, heeft My niet geflusht zie ik hier, Je had 2,5 miljoen!!!
Ik had meerdere pc's 1tje met 2,2M en 1tje met 150K ofzo en nog eentje met de rest, maar toen ik die van 150K ging flushen wilde die van 2,2M daarna natuurlijk niet meer...
En aangezien ik met m'n vriendin naar n kerstgala ging heb ik niet meer kunnen flushen...
Komma komma komma komma, My je bent een EIKEL
Nu wel geflushed
wie doet er mee???
* Rafe schrijft zich in *E-jey schreef op 14 December 2002 @ 17:13:
idd ik ga niet vandaag flushenik ga voor oud en nieuw flushen. hbb we 1 jan mooie stats.
![]()
wie doet er mee???
* Pyrus schrijft zich ook inE-jey schreef op 14 December 2002 @ 17:13:
idd ik ga niet vandaag flushenik ga voor oud en nieuw flushen. hbb we 1 jan mooie stats.
![]()
wie doet er mee???
Verwijderd
Ikke doe mee. !!E-jey schreef op 14 december 2002 @ 17:13:
![]()
wie doet er mee???
Verwijderd
FF kijken in D:\Backup\Installatiefiles\Airpower schreef op 14 december 2002 @ 20:21:
Ik zou graag ook meedoen met dolpin. Helaas kan ik niet op de pagina komen om te downloaden. Ik krijg dan de melding dat de pagina niet gevonden kan worden. Kan iemand aub de download ergens mirroren.
Ja daar staat ie.
FF uploaden.
Zie http://home.planet.nl/~schro393/download/Pulse0-95.zip
Zo en ook weer wat keys.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 22:18 . Reden: http:// erbij ]
Maaruh, mensen zijn dan weg en zo....
/edit: gvd, ik zit nu in windows 98 en niet in XP (werkt niet meer), en nu kom ik er achter dat pulse de hele dag niet heeft aangestaan
[ Voor 54% gewijzigd door Ruuddie op 15-12-2002 00:55 ]
Gewoon een leuk oude jaar flushje, hoeft niet mega big te zijn.
MAAR IEDEREEN MOET MEE DOEN! DUS IEDEREEN DIE FLUSHED DE KOMENDE 2 WEKEN IS NIET eeuuuuuhhh.. COOL?
Verwijderd
Rechtermuisknop --> Geen vinkje voor pulsing enabledAirpower schreef op 15 December 2002 @ 11:28:
Hoe zet je de spaarstand aan?
Rechtermuisknop --> Program settings
Daar verander je twee dingen: Server = [url]http://dolphin.bitdevil.comm/[/url]
En je selecteert "I pulse the server manually"
Als je nu per ongeluk dubbelklikt, krijg je een foutmelding vanwege het foute serveradres. Op 31 dec. moet je die tweede m dus weer weghalen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 11:34 ]
Verwijderd
Ja, ik denk dat Airpower er nu helemaal klaar voor is
Ik zou dit tekstje eigenlijk ergens op moeten slaan, zodat ik het niet iedere keer opnieuw hoef in te typen... (wel goed voor de key count overigens
Er is nog geen Pulse FAQ of wel? Hmm om er nu, zo vlak voor versie 1, nog een te maken lijkt me niet echt nuttig.
Verwijderd
Innuedo, zou je alsjeblieft weer de MF-counter kunnen resetten, dan kunen we weer gaan invullen voor 31 december.
En voor de poll:
Q: "Ga jij met Project Dolphin stoppen als de stats iedere maand gereset gaan worden?"
A1: "Ja, zeker weten, want er valt dan geen eer meer te behalen"
A2: "Nee, een maand is voldoende om mijn superioriteit ten toon te spreiden"
A3: "Ik weet het nog niet, ik zie wel wat de overige DPCers doen"
NB: is het "tentoon te spreiden" of "ten toon te spreiden"? Google geeft 213 tegen 473 hits, niet erg overtuigend.
Verwijderd
A1Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 12:42:
Eejj ik heb een ideejj.
Innuedo, zou je alsjeblieft weer de MF-counter kunnen resetten, dan kunen we weer gaan invullen voor 31 december.
En voor de poll:
Q: "Ga jij met Project Dolphin stoppen als de stats iedere maand gereset gaan worden?"
A1: "Ja, zeker weten, want er valt dan geen eer meer te behalen"
A2: "Nee, een maand is voldoende om mijn superioriteit ten toon te spreiden"
A3: "Ik weet het nog niet, ik zie wel wat de overige DPCers doen"
NB: is het "tentoon te spreiden" of "ten toon te spreiden"? Google geeft 213 tegen 473 hits, niet erg overtuigend.
Verwijderd
Oh sorry.
Q = Question
A1 = Answer 1
A2 = Answer 2
A3 = ...nou doe eens een gok
Edit:
Ooh... w8 eens ff...
Ja, voor mij wordt het ook A1. Helaas.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:42 ]
Dankjewel.Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 11:33:
[...]
Rechtermuisknop --> Geen vinkje voor pulsing enabled
Rechtermuisknop --> Program settings
Daar verander je twee dingen: Server = [url]http://dolphin.bitdevil.comm/[/url]
En je selecteert "I pulse the server manually"
Als je nu per ongeluk dubbelklikt, krijg je een foutmelding vanwege het foute serveradres. Op 31 dec. moet je die tweede m dus weer weghalen.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte