ps. ik spaar al een tijdje... heb nu een 2 MILJOEN keys staan
Idee vind ik goed
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
P.s. als je meedoet schrijf er ff bij hoeveel keys je hebt!
* Rafe met sparen begint *
Edit: moet ik mijn client naar http://pulse.qik.nl laten wijzen ofzo?
ik ben al een tijdje aan het sparen,
heb nu voor 44392500 puntjes wachten
naiko
PSN: nicovc
www.project-dolphin.net en dan aanmelden, progje downen, inloggen en als team Dutch Power Cows pakken en dan gaan typen alsof je bezeten bent
hopelijk krijg ik hier ook veel puntjes voor
naiko
Enne die 13de wel meteen met 1 miljoen hits binnen komen hé!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Leuk het kan draaien naast muonX-G schreef op 10 November 2002 @ 12:33:
Pulse is aantal keystrokes die je maakt
www.project-dolphin.net en dan aanmelden, progje downen, inloggen en als team Dutch Power Cows pakken en dan gaan typen alsof je bezeten bent
Maar waar is het voor. ??!? dat konik niet vinden op de dolphin webpage....
Al 2,85 miljoen keys klaar staan....
Nu al...
Wow...
Me Is Impressed...
Me Is Going To Type Like A Bezetene!
Verwijderd
oke maar het doel. ?? Alleen maar het aantal toets aanslagen tellen.X-G schreef op 10 November 2002 @ 15:10:
Het progje telt alle aanslagen die je maakt op je toetsen bord... zo heb ik na dit berichtje te hebben getypt ongeveer 200 punten erbij!
Al 2,85 miljoen keys klaar staan....
Nu al...
Wow...
Me Is Impressed...
Me Is Going To Type Like A Bezetene!
Hmm keyboard event generator ??
Verwijderd
Hmm een evengenerator is zo gemaakt... denk ik...X-G schreef op 10 november 2002 @ 16:27:
Ja, hij telt alleen maar de toetsenaanslagen. En het doel is om op #1 spot Country's in the world te komen. We staan nu op #2 en we willen ECHT dat het #1 wordt. Daarom deze MegaFlush! En als we meteen wat nieuwe members aan kunnen nemen is dat alleen maar goed
Maarja is wel cheaten...
Do we cheat..
Verwijderd
Niet cheaten... jammer, maar okeRobin Vreuls schreef op 10 november 2002 @ 16:34:
Ik doe mee, maar dan wordt er uiteraard niet gecheat.
Oke, sparen... is het mogelijk om van meerdere machines te sparen en te combinen.
Dan heb ik er nog wel een paar op het werk staan..
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 16:40:
Niet cheaten... jammer, maar oke
Waarom dan wel cheaten? Ik kan het geen competitie meer noemen als er gecheat wordt in een wedstrijd. Ik doe eraan mee om een leuke bezigheid te hebben en ervoor te zorgen dat je op een of andere manier met andere kunt strijden om een eervolle eerste plaats, ook met het team. Ik weet zeker dat er een helehoop mensen (zeg maar gerust iedereen) met een vinger naar jou zullen gaan wijzen als jij binnen DPC-team van Project-Dolphin gaat cheaten en ervoor zorgt dat DPC uitgesloten wordt van een leuke wedstrijd.
Verwijderd
ik had gewoon zin in the cheaten.Robin Vreuls schreef op 10 november 2002 @ 16:45:
[...]
Waarom dan wel cheaten? Ik kan het geen competitie meer noemen als er gecheat wordt in een wedstrijd. Ik doe eraan mee om een leuke bezigheid te hebben en ervoor te zorgen dat je op een of andere manier met andere kunt strijden om een eervolle eerste plaats, ook met het team. Ik weet zeker dat er een helehoop mensen (zeg maar gerust iedereen) met een vinger naar jou zullen gaan wijzen als jij binnen DPC-team van Project-Dolphin gaat cheaten en ervoor zorgt dat DPC uitgesloten wordt van een leuke wedstrijd.
Dan kun je maar beter wegblijven. Cheaters worden niet getolereerd binnen DPC, ik kan niet begrijpen dat je er zelfs over denkt...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
En wat die ene vraag betreft: per computer 1 username dus die op het werk moet je een getal geven bijvoorbeeld
Eto-DemerZel01
Eto-DemerZel02
En zo iedere x opnieuw aanmelden en Dutch Power Cows joinen!
Als we zo gaan beginnen met denken kunnen we netzogoed ophouden met die MF en zelfs met DPC in Project-Dolphin. Zoiets maakt mijn zin om mee te doen kapot
[ Voor 0% gewijzigd door _WgV_ op 10-11-2002 16:55 . Reden: typo ]
#StopBurningStuff
X-G schreef op 10 November 2002 @ 16:55:
Ehj, Robin... Rustig.. He's just joking around.. U know...
Ik kan het niet hebben dat er mensen zijn die zoiets willen verpesten. Zijn wij als DPC druk bezig met een wedstrijd en dan komt er iemand binnenwandelen die "gewoon even wilt cheaten"
Ik ga rustig verder met typen (oftewel: op GoT rondneuzen
Verwijderd
heheh..X-G schreef op 10 november 2002 @ 16:55:
Ehj, Robin... Rustig.. He's just joking around.. U know...
Weet je hoe zeer mijn vingers dan van 20.000 key in een dos windows
jhfsdkjhasdkfjlhsadkfhsadkfjhasdlkfjhasdflkjhasdflkjashdflkjasf
te doen.
Ps.
Je hebt gelijk, denken is iets heel anders dan doen.
Ik wil nu ook een zak chips leeg vreten... maar dat mag ook nie .... <Snif>
a;ldsfkjfdas;k;ljfd;lksfa;ljkfdsjlkfa;lafs;dlkfdsa;ljfdsalkpiewquriourewqlk;bnn;bawrejk
l;dafsj;lkkjfdsafdsaljkfdsjl;dfsa;jlkfdsak;jfdasjkfdsaljkf;d;jlkfdsajlkfdsafkjldsajfs;kdfs
dalkjfsadkjl;fsadkjfsdaj;lfds;ljkfdasj;lfads;lkjdafjk;ldfsakj;lfdaskj;lfd;ljkfdsa;kjlfdsafjd
s;lkfdskj;lsfdakj;fdsjak;lfdsajk;fdsjaklfds;alkjfdskljdfsjk;ldsfa;lkj;fdsalkjfds;akjlfdas;k
jfdas;jlkdfsa;jlfdsakj;lfdsajk;fdsajk;fdalks;jfdsalkfdsa;lk;fdas;flkdsajfsajdklk;ljfsadj;lk
fsj;lkfsajkf;dsakj;fskj;alfdsfdslakjfdjslkdsajf;afs
En dan een tijdje niks, zodat de teller op de site zelf niet lastig gaat doen dat ik sneller typ dan de gemiddelde alien
Verwijderd
Hmmm.. ik heb tegen het uur zitten dsafslkf;lksafjs;aldkfjas;ldkfjsad;lfkjasdl;fkjX-G schreef op 10 november 2002 @ 17:05:
Kijk ik doe het gewoon zo als ik ben aan het downloaden:
a;ldsfkjfdas;k;ljfd;lksfa;ljkfdsjlkfa;lafs;dlkfdsa;ljfdsalkpiewquriourewqlk;bnn;bawrejk
l;dafsj;lkkjfdsafdsaljkfdsjl;dfsa;jlkfdsak;jfdasjkfdsaljkf;d;jlkfdsajlkfdsafkjldsajfs;kdfs
dalkjfsadkjl;fsadkjfsdaj;lfds;ljkfdasj;lfads;lkjdafjk;ldfsakj;lfdaskj;lfd;ljkfdsa;kjlfdsafjd
s;lkfdskj;lsfdakj;fdsjak;lfdsajk;fdsjaklfds;alkjfdskljdfsjk;ldsfa;lkj;fdsalkjfds;akjlfdas;k
jfdas;jlkdfsa;jlfdsakj;lfdsajk;fdsajk;fdalks;jfdsalkfdsa;lk;fdas;flkdsajfsajdklk;ljfsadj;lk
fsj;lkfsajkf;dsakj;fskj;alfdsfdslakjfdjslkdsajf;afs
En dan een tijdje niks, zodat de teller op de site zelf niet lastig gaat doen dat ik sneller typ dan de gemiddelde alien
en daar gaat hij al lastig over zijn. ??!
Bleug....
Verwijderd
Ah..X-G schreef op 10 november 2002 @ 17:15:
Nee, kijk het zit zo.. een normaal mens kan max. 8 aanslagen per seconde maken. Als jij dus een uur dat doet moet je ff een kwartier normaal de computer gebruiken. Ff normaal typen. Want anders als jij strx flushed denken ze ook dat ze helemaal gek worden omdat je 16 aanslagen per seconde hebt en DUS wordt je result niet aangenomen!
Verwijderd
Ja, was al bang dat die 20000 weg waren.X-G schreef op 10 November 2002 @ 17:26:
Hehe... he understands!
Oke. r.Daneel to the rescue. !!
Verwijderd
Oke dan
Al die e's en h's heb ik natuurlijk afzonderlijk ingedrukt
P.s. Innuedo, reset die MF counter ff dan kan men de boel invullen!
Ik zit op 15934 keystrokes... en dat ongeveer per dag... dikt wel lekker aan
Edit (voor keystrokes): moet iemand niet even iemand van Project Dolphin vertellen dat er een megaflush aan zit te komen? Anders accepteren de servers het aantal keystrokes misschien niet... 16155
Maar goed, alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Oja, ik typ hier maar gewoon door dat scheelt weer...... een paar...... toetsaanslagen.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Moet ik niet weer perongeluk dubbel klicken op dat #$%^$@#%^$@#Robin Vreuls schreef op 10 November 2002 @ 21:55:
Dan blijf je maar twisten over een datum wat ook niet goed is. We kunnen beter de voorgestelde datum vasthouden (vrijdag 13 december 2003).
ikoon.
Volgens mij istie van DukeBox...X-G schreef op 10 november 2002 @ 19:18:
Hmmm.. het liefst een flush waarmee we in 1x op de #1 spot bij Country's staan...
P.s. Innuedo, reset die MF counter ff dan kan men de boel invullen!
Maar goe... jammer dat we het pas 13 december doen, ik kan nu al bijna niet w88 om te flushen...
2000K
Vorige keer heeft DukeBox die mensen van Dolphin via IRC benadert om te vragen of we mogen megaflushen en om te vertellen wanneer we dat doen. Lijkt me belangrijk om dat nu ook weer te regelen want anders lopen we het risico nogal wat keystrokes kwijt te geraken en da's uitermate zonde.My schreef op 10 November 2002 @ 22:48:
[...]
Volgens mij istie van DukeBox...
Maar goe... jammer dat we het pas 13 december doen, ik kan nu al bijna niet w88 om te flushen...
2000K
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
2002 toch?Robin Vreuls schreef op 10 november 2002 @ 21:55:
Dan blijf je maar twisten over een datum wat ook niet goed is. We kunnen beter de voorgestelde datum vasthouden (vrijdag 13 december 2003).
maar wist nikz van mf
Verwijderd
Maar misschien moet de MF counter gereset worden, er staan nog heel wat dingen in van de vorige MF
Is het trouwens mogelijk om 2 computers (die nooit tegerlijktijd gebruikt worden) op 1 account te draaien, want anders gaan m'n laptop keys verloren
Wel ff goed opletten hè... dat heeft GeniusDex gemaakt, de founder van DPC bij dit 'project'.Kuuke schreef op 10 november 2002 @ 23:31:
[...]
Vorige keer heeft DukeBox die mensen van Dolphin via IRC benadert om te vragen of we mogen megaflushen en om te vertellen wanneer we dat doen. Lijkt me belangrijk om dat nu ook weer te regelen want anders lopen we het risico nogal wat keystrokes kwijt te geraken en da's uitermate zonde.
Maar idd, die counter moet worden gereset, en ik geloof dat dat een fluitje van een cent is alleen moet DukeBox even worden aangesproken...
Dan moet je gewoon ff iets voor of achter dat serveradres waar die naar pulsed typen (of het gewoon helemaal weghalen natuurlijk!)Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:29:
[...]
Moet ik niet weer perongeluk dubbel klicken op dat #$%^$@#%^$@#
ikoon.
Als je dan er op dubbelklikt geeft ie een error, dan pulst ie dus niet
#StopBurningStuff
* _WgV_ start mIRC al op!My schreef op 11 november 2002 @ 15:26:
[...]
Wel ff goed opletten hè... dat heeft GeniusDex gemaakt, de founder van DPC bij dit 'project'.
Maar idd, die counter moet worden gereset, en ik geloof dat dat een fluitje van een cent is alleen moet DukeBox even worden aangesproken...
#StopBurningStuff
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
waarom mag je geen 2 pc's op het zelfde pulse adres draaien?
dat gaat toch veel sneller?
enne, ik doe niet mee aan de megapulse.
vind het veel ste leuk om te zien hoeveel ik elke dag stijg.
Tja, dat zijn nu eenmaal de regels van project-dolphin.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 18:04:
even een vraagje tussendoor.
waarom mag je geen 2 pc's op het zelfde pulse adres draaien?
dat gaat toch veel sneller?
enne, ik doe niet mee aan de megapulse.
vind het veel ste leuk om te zien hoeveel ik elke dag stijg.
Om cheating tegen te gaan is dit verboden. De client maakt geen verschil tussen verschillende computers, en de server van hun ziet het dus als één computer, dus wordt het gezien als cheaten (mits je met tussenposen flushed...).
Het zou in de nieuwe versie (die al 2 maanden geleden is beloofd) moeten kunnen, maarja het w88 op die is nog steeds...
Heel erg knap van jullie om bovenaan te staan als team bij Project Dolphin!
Wat te denken van een van de toppers die zomaar meer dan 1,5 miljoen keys tikt in 2 dagen tijd.
Heeft die man/vrouw nog wel iets anders te doen dan aan zijn pc zitten. Eten/slapen/werken, noem maar op.
Ik hoor graag een reactie op dit verhaal.
Ben al een hele tijd niet meer online geweest dus heb ook nix meer geflusht. Sta nu thus al op 500k
Hoeveel keys moeten we eigenlijk hbb om het een MF te noemen????
Hoe kan ik eigenlijk sparen??? hij flusht toch altijd als je de comp opstart
enne mischien kan iemand een topic openen in hk zodat we daar nieuwe users kunnen werven voor deze actie
Wat cheaten betreft de hand in eigen boezem steken?MarkB schreef op 11 november 2002 @ 18:48:
Het volgende werd gesubmit op wdo. Ik plaats dit echter niet omdat pulse weinig te maken heeft DC. Toch wil ik jullie dit niet onthouden. Hij vraagt om een reactie, maar het lijkt me niet verstandig om dat emailadres hier neer te zetten. Mailen kan eventueel naar markb@dutchpowercows.org (misbruik wordt uiteraard gestraft).
[...]
Het lijkt me dat diegene wel die kant op wil gaan.
Het kan altijd, maar ik verwacht het niet eerlijk gezegd. Ik neem aan dat dit een soort MF was, ik kan de post helaas nergens op de WDO page vindenLoco-Motiv schreef op 12 november 2002 @ 00:37:
[...]
Wat cheaten betreft de hand in eigen boezem steken?
Het lijkt me dat diegene wel die kant op wil gaan.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Goeie !_WgV_ schreef op 11 november 2002 @ 16:33:
[...]
Dan moet je gewoon ff iets voor of achter dat serveradres waar die naar pulsed typen (of het gewoon helemaal weghalen natuurlijk!)
Als je dan er op dubbelklikt geeft ie een error, dan pulst ie dus niet
Done
Bijven ze staan is het op zich ook geen probleem want dat zie je wel aan de datum. Is natuurlijk wel een stukkie lastiger rekenen.
Als jij even al die mensen contact die op die counter staan...Kuuke schreef op 12 november 2002 @ 13:52:
In principe kunnen we de megaFlush-counter zelfs "resetten": gewoon je nieuwe spaarstand invullen en hopen dat degenen die nu niet meedoen hun eigen account verwijderen.
Bijven ze staan is het op zich ook geen probleem want dat zie je wel aan de datum. Is natuurlijk wel een stukkie lastiger rekenen.
geen goed id dus, DukeBox kan het vast met een paar klikjes doen...
Theuno schreef op 12 november 2002 @ 01:00:
[...]
ik kan de post helaas nergens op de WDO page vinden
MarkB schreef op 11 November 2002 @ 18:48:
Het volgende werd gesubmit op wdo. Ik plaats dit echter niet omdat pulse weinig te maken heeft DC.
Ja ik lees weer eens te snel
Nu nog betere koffie...
ik heb egt geen flauw idee meer... ik weet nog wel dat ik 1,5 miljoen in 5 weken bij elkaar had gesprokkeld, dus die 2 miljoen eis van het begin slaat nergens op... ik denk dat 35 miljoen een redelijk aantal is
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Martijn
EDIT: Na nog twee keer geregistreerd te hebben (en wel 3 uur tussentijd) kreeg ik eindelijk een mailtje (gewoon binnen 2 minuutjes). Eindelijk ook puntjes sparen
[ Voor 0% gewijzigd door Quarin op 13-11-2002 16:47 . Reden: update ]
Enne... Ruud.. jij begint me een beetje veel aanslagen te krijgen
alj;kdfjkl;afdsjkl;fds;jkldfasdjaklsjkladfsjkl;fadsjk;flasdjfk;asd :P!
15 miljoen!CaLeX3000 schreef op 13 november 2002 @ 00:01:
ik heb een vraag.. wat hadden we ook al weer bij de vorige MF @ pulse??
ik heb egt geen flauw idee meer... ik weet nog wel dat ik 1,5 miljoen in 5 weken bij elkaar had gesprokkeld, dus die 2 miljoen eis van het begin slaat nergens op... ik denk dat 35 miljoen een redelijk aantal is
Over de 1.0 client:IRC:
[12:31] <nirgle> if the project is even up
[12:31] <nirgle> it might be down durin december
[12:31] <nirgle> maybe not
[12:31] <nirgle> depends
Release staan geplaned voor 1 januari. Wel een nadeel btw dat er flink wat stats gaan verdwijnen om cheaters tegen te houden. Ik zal er iig voor pleiten om teamstats te behouden
[ Voor 0% gewijzigd door GeniusDex op 15-11-2002 12:33 . Reden: insert("quote"); ]
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Vaag, dus maar wél goed dat de 1.0 cliënt er binnenkort al is !
Verwijderd
tss, niemand andwoord op mijn vragen????E-jey schreef op 11 November 2002 @ 19:21:
Hoeveel keys moeten we eigenlijk hbb om het een MF te noemen????
Hoe kan ik eigenlijk sparen??? hij flusht toch altijd als je de comp opstart heb je een soort spaar funtie ofzo??
Het is pas de tweede maal dat we een flush houden.
Dat flushen bij opstarten is uit te zetten door in de instellingen "Pulsing Enabled" uit te vinden. Die keycount moet je dus wél aan laten staan.
Verwijderd
Omdat onder cheaten valt. En aangezien 99 % van DPC voor fairplay is. En geen competitie vervalsing wil. Is dat dus geen optie.Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 13:15:
flans ff een app in elkaar die 'snachts doorgat met keyboard events senden joh, waarom zou je zelf gaan zitten typen..?
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Moet je er wel ff op letten natuurlijk dat ze niet vlak achter mekaar gaan pulsen op 13-12 want dan heb je meer dan 8 aanslagen per seconde en dan zien ze je als cheater ofzoSlinkingAnt schreef op 15 november 2002 @ 17:43:
Kan iemand misschien het setup bestandje uploaden of meelen? Ik krijg een fatal error bij installeren. Wil ook 3 pc's mee laten 'grazen'. Op 2 worden best veel verslagen geschreven, dus dat gaat wel lekker dan!
#StopBurningStuff
ohja, uitpakken is gelukt, had niet alles uitgepakt
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
HET STAAT IN M'N SIG
Ik heb natuurlijk niet voor Jan met z'n korte achternaam die FAQ gemaakt...
FAQ voor Dolphin