Graag gedaan.
LOL. Ach houd het nou nog maar ff vast tot 31 decemberFreakertje schreef op 15 december 2002 @ 14:54:
euh.... volgens mij ben ik wat vergeten......heeft iemand mijn 600K gemist?
Verwijderd
Graag gedaan.
LOL. Ach houd het nou nog maar ff vast tot 31 decemberFreakertje schreef op 15 december 2002 @ 14:54:
euh.... volgens mij ben ik wat vergeten......heeft iemand mijn 600K gemist?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Ik ben eens lekker aan het de hobby geslagen met Delphi en glscene.Freakertje schreef op 15 december 2002 @ 17:06:
Ik heb ze nog, en ben druk aan het typen met verslagen enzo
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Yup, hartstikke. Het lukt me zelfs niet om de site te bereiken.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
#StopBurningStuff
Verwijderd
dat vind ik er idd ook leuk aanVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 01:35:
hmmz kep het net een weekje draaien gaat ook maar sparen.wel leuk dat het naast me koe kan draaien
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 12:24:
[...]
Ja, ik denk dat Airpower er nu helemaal klaar voor is
Ik zou dit tekstje eigenlijk ergens op moeten slaan, zodat ik het niet iedere keer opnieuw hoef in te typen... (wel goed voor de key count overigens)
Er is nog geen Pulse FAQ of wel? Hmm om er nu, zo vlak voor versie 1, nog een te maken lijkt me niet echt nuttig.
Verwijderd
Het spijt mij zeer, ik was er ook niet zeker van (zie vraagteken). Maar ja, ik ga ook niet alle sigs aflopen natuurlijk. En nee, sorry, ik heb em niet gebookmarkedMy schreef op 17 december 2002 @ 11:02:
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...
HIJ STAAT IN M'N SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry.. maar hier kan ik behoorlijk gestressed van worden...![]()
----
Ennuh, mijn antwoord wordt ook A1, ik vind het nix als ze elke maand de stats resetten...
Ik denk dat het zal gebeuren, want wie is er nou wel voor een maandelijkse reset? Behalve Nirgle dan...Van Project Dolphin site:
The rumour of the "stats reset" whispered throughout the grapevine will indeed come to pass some time very early in 2003. Coinciding with the release of the new client (which has been WAY too long in development, I apologize), your personal keycount and team contributions will revert to 0, and if this has the general approval of the public (I will probably poll sometime after the reset on this matter), I'd like to do this on a monthly basis. One thing that has transpired as the popularity of the project has grown is a fierce sense of competition, especially among teams. I hope that the reset, in conjunction with the implementation of a better, more thoroughly thought-out system (ie: less hackable, harder to abuse), will allay most teams' concerns that rival teams are gaining quick and fast because of bogus, false stats and the use of fake accounts. Please let me know what your thoughts are on this matter.
Verwijderd
SuperLOL @ ThanatosThanatos schreef op 17 december 2002 @ 18:07:
Ik wil ook graag meedoen met Pulse, ik heb vernomen dat het hierbij gaat om het aantal getypte karakters of heb ik dit fout?
Kan iemand me een link naar een FAQ geven? Kon niet egt iets vinden met de search... En in de 123 FAQ staat ook niks..
OOGJES OPEN ---------------> HIER DE FAQ VOOR DOLPHIN!!! FAQ voor Dolphin <--------------- | Wat is het verschil tussen een dooie koe? Z'n linker-neusgat!
Verwijderd
Hmm idd niet echt duidelijk. Het programma heet Pulse, het project Dolphin.Thanatos schreef op 18 December 2002 @ 15:25:
hoe de hel moet ik ruiken dat Dolphin het zelfde als Pulse is dan
Maar goed thx anyway
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2002 22:18 . Reden: fixed typo ]
Verwijderd
Thanatos schreef op 17 December 2002 @ 18:07:
Ik wil ook graag meedoen met Pulse, ik heb vernomen dat het hierbij gaat om het aantal getypte karakters of heb ik dit fout?
Kan iemand me een link naar een FAQ geven? Kon niet egt iets vinden met de search... En in de 123 FAQ staat ook niks..
OK, voor de nieuwe mensen is het misschien onduidelijk...Thanatos schreef op 18 December 2002 @ 15:25:
hoe de hel moet ik ruiken dat Dolphin het zelfde als Pulse is dan
Maar goed thx anyway
Verwijderd
ik doe het ook niet na, maar mijn broertje heeft de lycos chat ondekt en doet bijna niks anders meer als die thuis is.Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 22:35:
Nee, is geen probleem, zoalang je onder de throttle zit, en het allemaal op het oog menselijk lijkt, is er niets aan de hand. 300k is nog menselijk (niet dat ik het je na doe hoor)
is er toch nog een voordeel. ik vind ze alleen maar lastig broertjesVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 20:28:
[...]
ik doe het ook niet na, maar mijn broertje heeft de lycos chat ondekt en doet bijna niks anders meer als die thuis is.
Ik zal hem om te helpen ook ff in m'n sig zetten.My schreef op 17 december 2002 @ 11:02:
[...]
Soms zou ik willen dat mensen zouden opletten...
HIJ STAAT IN M'N SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry.. maar hier kan ik behoorlijk gestressed van worden...![]()
----
Ennuh, mijn antwoord wordt ook A1, ik vind het nix als ze elke maand de stats resetten...
#StopBurningStuff
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk, gewoon meesparen!Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 03:01:
Mooi gedaan hoor die FAQ!
![]()
Level 99 comps sparen nu ook mee,
maar heeft dat nog wel zin of kan ik beter daily pulsen?
Level 99
Thnx (ja ik heb er ook een klein beetje aan meegewerktVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 03:01:
Mooi gedaan hoor die FAQ!
![]()
Level 99 comps sparen nu ook mee,
maar heeft dat nog wel zin of kan ik beter daily pulsen?
Level 99
#StopBurningStuff
Maakt toch niet zoveel uit? Dan heb je toch nog niet zoveel alshet goed is.Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 12:07:
[...]
Oeps bij een installatie heb ik al geflushed..
If you can't beat them, try harder
Verwijderd
Och ik moest het ikoon ernaast hebben.Thanatos schreef op 29 december 2002 @ 12:28:
[...]
Maakt toch niet zoveel uit? Dan heb je toch nog niet zoveel alshet goed is.
* Thanatos heeft sinds zijn installatie 260k+ in zn buffer voor 31 december
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik heb em ook weer op spaarstand gezet. Ik type niet zoveel, dus ik moet al vroeg beginnen met de voorbereidingen voor een MFFlapmo schreef op 02 januari 2003 @ 12:35:
hm, ik spaar nog ff door ^^ (heb nog nooit geflushed, doe pas net mee)
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Dat bedoelde ik ook nietFreakertje schreef op 02 januari 2003 @ 13:28:
Zijn die stats nu al gereset dan? Ik zie niet echt veel verschilmet hiervoor...