Wanneer gaat de volgende lading de deur uit
?
Verwijderd
Als je even de moeite had genomen om de afgelopen 1 a 2 pagina's te lezen had je gezien dat dit maandag zou zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:54 . Reden: man isz geen maan ]
Ik niet, maar waar blijven de pic's?
Verwijderd
PO, ik zie net dat ik niet helemaal goed op heb zitten letten:
Ik heb maar 1 meter 5mm mesh gekocht......en al betaald.....
Ik neem aan dat dit niet genoeg is voor 1 psu toch ? Is hier nog iets aan te doen ?
Ik neem aan dat dit niet genoeg is voor 1 psu toch ? Is hier nog iets aan te doen ?
Verwijderd
Tjah
sorry mensen
K heb t topic nie echt gevolgt na mn bestelling, maar ik heb een klein probje:
ik krijg de molexen nie van mn voeding af.
Heeft iemand tips ivm dit???
k heb echt geen goesitng om aan mn psu te knippen en te solderen
sorry mensen
K heb t topic nie echt gevolgt na mn bestelling, maar ik heb een klein probje:
ik krijg de molexen nie van mn voeding af.
Heeft iemand tips ivm dit???
k heb echt geen goesitng om aan mn psu te knippen en te solderen
wat is de status van je besteling dan?Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 22:43:
PO, ik zie net dat ik niet helemaal goed op heb zitten letten:
Als ie verzonden is ...., zoniet moet je me dit weekeinde ff mailen en dan veranderen we de bestelling
Na vier keer rond de T.net stand gelopen te zijn en niets te hebben gezien wat ik op een case vond lijken, behalve een monitor met pepernoten ben ik maar weer onopgemerkt vertrokken... Thuis aangekomen het door mij voor de zekerheid meegebrachte kwijlbkaje ritueel verbrandt... Ik wil dus PICS!!!Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 21:57:
En wie heeft mijn case vandaag op de HCC bewondert|????
(En hoe staat het nou met mijn 2e bestelling, via mail (spais aapje ai rug nl))
donderdag verzonden dus!Kippenijzer schreef op 22 November 2002 @ 23:35:
[...]
Na vier keer rond de T.net stand gelopen te zijn en niets te hebben gezien wat ik op een case vond lijken, behalve een monitor met pepernoten ben ik maar weer onopgemerkt vertrokken... Thuis aangekomen het door mij voor de zekerheid meegebrachte kwijlbkaje ritueel verbrandt... Ik wil dus PICS!!!
(En hoe staat het nou met mijn 2e bestelling, via mail (spais aapje ai rug nl))
[rml]ReseTTim in "Hier alle foto's van de HCC... [ MxStream"[/rml] hiero staat ie al
idd 1 van de mooiere
Is die Lian Li PC70 van jou
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik die connecter van m'n floppy-drive en dat vierkante ATX-blokje voor P4 borden eraf krijg? Heb al met een pincet lopen kloten, maar krijg ze niet los...
Baybus is homemade volgens het beruchte schema van Exter. Er komen nog gedaaide knopen op met geintegreerde uv led die feller brand als de fan neer stroom krijgt. Maar die waren niet op tijd klaar. Meer pics maak ik wel na de HCC, ik kreeg niet veel tijd fotos te maken aangezien deze mod in een week of 5 onstaan is, en tja overdag werkt deze jongen erg hard om dit soort geintjes te kunnen veroorlovenThe Undertaker schreef op 23 november 2002 @ 09:57:
[...]
Is die Lian Li PC70 van jouZo ja, wordt het hiet eens tijd om ons te vermaken met een paar mooie pics
Waar heb jij trouwens je baybus vandaan, of heb je een schema voor me?
![]()
-TheGrimReaper- schreef op 22 november 2002 @ 16:02:
PO, volgens mij heb je mijn pakketje maandag verzonden, maar ik heb nog niks mogen ontvangen.
edit:
Ik begrijp natuurlijk dat jij er niks aan kunt doen, maar dan heb ik het iig even gemeld.
ik ben net terug van de HCC! Ik heb hem gezien (was zo ongeveer de eerste stand waar we langskwamen
), maar ik had hem wel wat mooier verwacht
De zijkant vind ik mooi, maar de rest was een beetje standaard... (en ik had meer "toeters en bellen" verwacht, er zat niet veel op
)
PO, ik heb het binnen hoor, zoals verwacth. Helemaal toppie!
Mijn fout.
[ Voor 112% gewijzigd door Croccifixio op 23-11-2002 17:08 ]
Hebbie het nou over Pureoptical of over z'n case?dj_tsunami schreef op 23 November 2002 @ 15:48:
ik ben net terug van de HCC! Ik heb hem gezien (was zo ongeveer de eerste stand waar we langskwamen), maar ik had hem wel wat mooier verwacht
De zijkant vind ik mooi, maar de rest was een beetje standaard... (en ik had meer "toeters en bellen" verwacht, er zat niet veel op
)
Heb je wel goed gekeken, er is niks standaard aan die case. |Extras: PSU: meshed, plexi en fanmod. Ledfans, homemade rheobus met backlight, stealthmod, gloeivoetjes die faden, heartbeat powerled, 20 led blue hdd act.meter,kast geheel voorzien van chroom traanplaat, dubbele vloer met RGB ledje, verzonken front met dualcolor verlichting, 10 switchbus etcetcdj_tsunami schreef op 23 November 2002 @ 15:48:
ik ben net terug van de HCC! Ik heb hem gezien (was zo ongeveer de eerste stand waar we langskwamen), maar ik had hem wel wat mooier verwacht
)
ehm, ik weet niet hoe PO eruitziet, dus zijn caseTentacle1 schreef op 23 november 2002 @ 17:29:
[...]
Hebbie het nou over Pureoptical of over z'n case?
PO, was jij om 10 uur bij de Space Promotion-stand? zo ja, aan welke kant stond je
o, dan heb ik inderdaad niet goed gekekenVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 18:12:
[...]
Heb je wel goed gekeken, er is niks standaard aan die case. |Extras: PSU: meshed, plexi en fanmod. Ledfans, homemade rheobus met backlight, stealthmod, gloeivoetjes die faden, heartbeat powerled, 20 led blue hdd act.meter,kast geheel voorzien van chroom traanplaat, dubbele vloer met RGB ledje, verzonken front met dualcolor verlichting, 10 switchbus etcetc
[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 24-11-2002 10:38 ]
LOL nee ik was er niet vandaag. Ben ff hier in de stad gaan kijken of ik gemazzeld heb met mijn aankopen.... en ja, ik heb dus goed gescoord: de zwarte Neovo F17 is bij de Mediamarkt ruim 200 euro duurder als op de hcc, en op de Logitech ramplank heb ik ook 15 euro verdiend, dus niet voor nop geweest!!
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik die connecter van m'n floppy-drive en dat vierkante ATX-blokje voor P4 borden eraf krijg? Heb al met een pincet lopen kloten, maar krijg ze niet los....
Verwijderd
ik heb net de hele dag lopen kutten met het meshen van voedingskabels,
het is nu echt prachtig geworden (pics binnenkort).
nou is dr een probleempje, ik heb de atx kabel (voeding voor het moederboard, die hele dikke
) die pinnetjes eruit gehaald en er weer in gestopt, kleurvolgorde heb ik afgekeken bij een andere atx voeding. stop ik em in mn pc, rode lampjes van msi mobo (betekend proc stuk of mobo dood), najaaaaah denk ik dan zal er wel iets fout zijn gegaan met het terugdoen van de pinnetjes, maar nee ze zitten allemaal goed, en met die andere voeding werkt het wel prima.
weet iemand hoe ik in vredesnaam die voeding weer aan de praat krijg?
ik snap dr werkelijk niets van... (die atxkabel heeft wel meerdere dezelfde kleurtjes pinnetjes, die onderling waarschijnlijk wel anders zitten na het meshen, maar dat moet toch geen rol mogen spelen?)
hellup ik baal
nou is dr een probleempje, ik heb de atx kabel (voeding voor het moederboard, die hele dikke
ik snap dr werkelijk niets van... (die atxkabel heeft wel meerdere dezelfde kleurtjes pinnetjes, die onderling waarschijnlijk wel anders zitten na het meshen, maar dat moet toch geen rol mogen spelen?)
hellup ik baal

zal toch wel iets met dieatx pinkleurtjes te doen hebben. Pft ik ben blij dat ik een Enermaxje heb!Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 21:09:
ik heb net de hele dag lopen kutten met het meshen van voedingskabels,
nou is dr een probleempje, ik heb de atx kabel (voeding voor het moederboard, die hele dikke) die pinnetjes eruit gehaald en er weer in gestopt, kleurvolgorde heb ik afgekeken bij een andere atx voeding. stop ik em in mn pc, rode lampjes van msi mobo (betekend proc stuk of mobo dood), najaaaaah denk ik dan zal er wel iets fout zijn gegaan met het terugdoen van de pinnetjes, maar nee ze zitten allemaal goed, en met die andere voeding werkt het wel prima.
hellup ik baal
Verwijderd
pin loshalen, door de mesh halen, weer in de ATX stoppen, volgende pin losmaken en weer door de mesh halen en in ATX stoppen en zo alle pinnetjes, de mijne is alleen het pinnentje van 3.3 V afgebroken, die zal ik morgen ofzo even opnieuw gaan solderen.Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 00:16:
[...]
zal toch wel iets met dieatx pinkleurtjes te doen hebben. Pft ik ben blij dat ik een Enermaxje heb!
En nu ga ik douce ik moet zo naar de HCC :)'
Verwijderd
ja daar dacht ik dus te laat aan 
alle kleurtjes zitten dus wel in de goede volgorde, maar mijn vraag nu blijft: ligt het aan de pinnetjes die nu fout zitten? of kan het zijn dat ik iets anders gesloopt heb in de voeding?
alle kleurtjes zitten dus wel in de goede volgorde, maar mijn vraag nu blijft: ligt het aan de pinnetjes die nu fout zitten? of kan het zijn dat ik iets anders gesloopt heb in de voeding?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 12:43 . Reden: typo ]
pinnetjes maken niks uit lijkt me....
In de PSU zitten alle zelfde kleurtjes toch aan elkaar gesoldeerd
Denk eerder dat er misschien een pinnetje niet goed met z'n weerhaakjes blijft vast zitten in de atx-connector. Dus dat als je de connector op het moederbord prikt, er 1 of meerdere pinnetjes niet goed contact maken met het moederbord.
Tis maar een wilde gok hoor, so don't sue me
In de PSU zitten alle zelfde kleurtjes toch aan elkaar gesoldeerd
Denk eerder dat er misschien een pinnetje niet goed met z'n weerhaakjes blijft vast zitten in de atx-connector. Dus dat als je de connector op het moederbord prikt, er 1 of meerdere pinnetjes niet goed contact maken met het moederbord.
Tis maar een wilde gok hoor, so don't sue me
Verwijderd
ik sue niemand alleen mezelf dat ik het zo gaar heb gedaan 
maar ik denk dat het probleem is, of dat ik iets in de elektronica heb gemold van de voeding, nah ik zal et nog is nalopen.

maar ik denk dat het probleem is, of dat ik iets in de elektronica heb gemold van de voeding, nah ik zal et nog is nalopen.
Verwijderd
Ik heb net besteld, en met Girotel betaald. Dus over een dag of 2 moet het overgemaakt zijn.
. Geile IA!
Nou mijn 2de voeding zit nu ook netjes ingepakt in de mesh ziet er erg
uit.
Het geluk was dat ik de ATX niet hoefde te doen omdat ik een enermax
heb.
zal binnekort ff pics laten zien!
Het geluk was dat ik de ATX niet hoefde te doen omdat ik een enermax
zal binnekort ff pics laten zien!
Jaaaaaaa, ook ik heb de mesh binnen! Goede kwaliteit! 
Goede inkoopaktie PO!
Goede inkoopaktie PO!
heb je case real time gezien PO en, impressed
alleen dat plastic'uh knoppie 
Die van bart banaan is trouwens veel kleiner dan ik verwachte (maakt 'm trouwens nog mooier)
Die van bart banaan is trouwens veel kleiner dan ik verwachte (maakt 'm trouwens nog mooier)
Knopje zuigt idd, ik had ook een andere button gepland, maar tja ... ia's zuigen. BTW die ledbut zal het goed doen met die heartbeatLED, is ie jullie opgevallen??Beun_de_Haas schreef op 24 november 2002 @ 20:12:
heb je case real time gezien PO en, impressedalleen dat plastic'uh knoppie
heb um vandaag ook realtime bekeken en dat is inderdaad een puik werkje PO....mijn complimenten....zag dat je je kabels ook gemeshed had
Verwijderd
Hoe kun je dat vierkante blokje met 4 draadjes (2x2) voor P4 moederborden loskrijgen?? Moet alleen dat ding nog 'meshen'...
He PO ik zou graag een 2e bestelling plaatsen maar dat gaat niet zo lekker op Laupro, ik had je al gemaild maar daar reageer niet je niet zo goed op (hotmail he)
hoe moet ik nu bijbestellen?
mail nog eens svpChainsaw schreef op 25 November 2002 @ 00:08:
He PO ik zou graag een 2e bestelling plaatsen maar dat gaat niet zo lekker op Laupro, ik had je al gemaild maar daar reageer niet je niet zo goed op (hotmail he)
Verwijderd
Ja dat is me ook gelukt bij de stekkers die naar je hd/cd gaan en die naar je floppy, maar die kabel die speciaal voor P4-moederborgen is (kleine vierkante plug met 4 draden) krijg ik met geen mogelijkheid los!Chainsaw schreef op 25 November 2002 @ 00:11:
gewoon ff met een speld poeren totdat je de weerhaakjes naar binnendrukt en dan trekken aan het draadje (of tegelijker tijd)
Daar zoek ik nog voor naar een oplossing...
AMD kopenVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 08:38:
[...]
Ja dat is me ook gelukt bij de stekkers die naar je hd/cd gaan en die naar je floppy, maar die kabel die speciaal voor P4-moederborgen is (kleine vierkante plug met 4 draden) krijg ik met geen mogelijkheid los!
Daar zoek ik nog voor naar een oplossing...
Ben zaterdag bezig geweest om alle kabel te voorzien van kabelmesh. De P4 kabel gewoon eraf geknipt en netjes afgewerkt met een krimpkous, die zie je dus niet weer
Zal eens een foto maken van het eindresultaat als ik weer thuis ben.
ff lezen zo heb ik dat gedaan?Twix schreef op 19 november 2002 @ 23:01:
[...]
Ik dacht ook eerst.....hmm hoe ga ik dat bewerk stel-liggen maar na ong 25minprutsen met alles en nog wat lukt het het beste met een spelt en een hele kleine schroevendraaier (zo`n horloge ding(platte)). die past er pecies tussen. beetje wrikken en rustig eraan trekken dan gaat ie er wel uit. maar is wel zeer lastig daar was ik
. van al dat gepruts!
btw mijn 1ste voeding is al af nu mijn enermax nog heheh daar hoeft de ATX niet van
en voor de molex kan je dus het beste zo`n ding gebruiken die van je passer waar je je potlood mee vast zet. dat ding er tussen drukken en dan aan het draadje trekken en voila los is die heel erg handig weet alleen niet meer wie dat poste?
suc6
Verwijderd
PO, wil je eens kijken als je de betalingen van Youk, Steekie en Ceekay hebt ontvangen aub.
Deze zijn donderdag op de bus gedaan in geleen (ABN Amro).
uhmm op wie reageer je PO?
en ff nog een keer een piccie van het speldje:
[ Voor 35% gewijzigd door Chainsaw op 25-11-2002 18:00 ]
Verwijderd
Chainsaw, kun je ff een digitale pic maken waar je die speld moet prikken om dat P4-blokje los te maken? Verder, die krimpkousjes..
Waar heb je die vandaan? Gamme, Praxis, Karwei?
als je niet op verzonden staat, is het dus ook nog niet verzondenkieskes schreef op 25 November 2002 @ 18:47:
Is vandaag nou spul verzonden?
Ik sta nl wel op ingepakt, maar ook al verzonden

Dat word vast en zeker niet automatisch geupdatedj_tsunami schreef op 25 november 2002 @ 19:59:
[...]
als je niet op verzonden staat, is het dus ook nog niet verzonden![]()
Verwijderd
ok, toch maar even wat besteld
net ook gelijk betaald, alleen het is met de abn gedaan, dus dat zal dan wel 2 of 3 dagen duren
Ja vandaag ook verzonden, maar ik had nog wat HCC naweeen!
Ook maar meteen statussen aangepast.
Ook maar meteen statussen aangepast.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 23:15 ]
uhmm, als je er gewoon ff een speld bijpakt en je ZIET de weerhaakjes daar prikken dan
eerst een kant duwen met die speld en dan trekken aan het draadje, en dan trek je dat weerhaakje door de huls
en dan de speld aan de andere kant erin om het 2e weerhaakje in te drukken
en die krimpkous heb ik bij de electroboer vandaan
eerst een kant duwen met die speld en dan trekken aan het draadje, en dan trek je dat weerhaakje door de huls
en dan de speld aan de andere kant erin om het 2e weerhaakje in te drukken
en die krimpkous heb ik bij de electroboer vandaan
7 betalingen bijgewerkt, die gaan er vandaag wederom uit.
Nogmaals: mail mij niet om je status na te kijken, daar is laupro voor. Wie toch mailt hoeft geen antwoord te verwachten, get a life!!
Nogmaals: mail mij niet om je status na te kijken, daar is laupro voor. Wie toch mailt hoeft geen antwoord te verwachten, get a life!!
Jeej het is gepost nu nog ff w8ten
morgen hoop ik
tnx PO
tnx PO
Ik denk vandaag, het is gister verzondenG4E-PARAD0X schreef op 26 November 2002 @ 11:19:
Jeej het is gepost nu nog ff w8tenmorgen hoop ik
![]()
tnx PO
Als ik me niet vergis waren ik en 'G4E-PARAD0X' allebei van de laatste lichting. Op msn zei hij dat zijn status het zelfde was als mijn status. Kan ik hieruit afleiden dat ik het handeltje waarschijnlijk ook vandaag binnen krijg?
als je status nu op verzonden staat kan je het vandaag verwachten, die zijn gister weggegaan. Sta je op betaald met een vinkje dan wordt het vandaag verzonden, dus ...............
betar 
Oké mensen, weten we dat ook weerJikke | pArAd0x | Gamers4ever.net | Vandaag vrij zegt:
fuk het zit nu echt aan muh vinger vast
Jikke | pArAd0x | Gamers4ever.net | Vandaag vrij zegt:
okeej tip
Jikke | pArAd0x | Gamers4ever.net | Vandaag vrij zegt:
doe het absoluut niet om je vinger heen
Er zit heus wel plexi in!Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 12:22:
als je status nu op verzonden staat kan je het vandaag verwachten, die zijn gister weggegaan. Sta je op betaald met een vinkje dan wordt het vandaag verzonden, dus ...............
edit:
wrong topic, maar laat em wel staan!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 13:18 . Reden: wrong topic ]
Die mag je inderdaad ff uitleggen, want dit snap ik dus echt niet
'When you're not paying for the product, you are the product!'
kewl, heb het et binnen gekregen, Thnx PO, ga zo lekker met mn voeding kloten
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Ik snap er geen hol van! Hoe krijg ik de mesh over de eerste 3 setjes pinnen om dus het begin van de hele kabel te meshen?

check m'n 1337 paint skillz
Ik kan niet uit de guide halen hoe hij het precies doetThis time I'm gonna be sleevin` up a three (3) connector psu wire. Yes , that means even more work! UGH! That means I've got to slide the long piece of cable sleeving past, not one, but TWO sets of molex pins.....well, let's get to the pics since they'll explain it most of it best!

check m'n 1337 paint skillz
[ Voor 4% gewijzigd door zork op 26-11-2002 15:43 ]
http://www.virtual-hideou...able_sleeving/image21.JPG
Hmm...dubbelvouwen dus...gaan die connectors dan niet kapot? Ziet er namelijk een beetje fragiel uit.
Hmm...dubbelvouwen dus...gaan die connectors dan niet kapot? Ziet er namelijk een beetje fragiel uit.
Wanneer worden de eerstvolgende bestellingen verstuurd?
LOL kun of wil je niet lezenO.D.Smolik schreef op 26 November 2002 @ 15:55:
Wanneer worden de eerstvolgende bestellingen verstuurd?
Het is echt een kippie! Je moet die pinnetjes dus goed dubbelvouwen. Zorg ervoor dat de weerhaakjes van de pinnetjes goed naar binnen zitten, zodat de mesh niet beschadigd raakt. Doe de 2 stukjes krimpkous eromheen, stop de kabels erin en friemelen maar
Maak een soort slangenbeweging (duizendpoot ;-) ). Vooraan aanduwen, achteraan trekken.
InderdaadChainsaw schreef op 26 november 2002 @ 18:30:
jij heb em door
Nou ik vanavond bezig met mun voeding, alle molexen al gedaan, kom ik bij die AT connector en ja hoor, breekt mijn mini schroefendraaiertje af.
Nou moet ik tot morgen wachten
, ff nieuwe halen.
/edit
BTW ik heb voor die ene met 3 connectors voor het eerste gedeelte gewoon eentje van 10mm gebruikt. Zit ook wel goed hoor.

Nou moet ik tot morgen wachten
/edit
BTW ik heb voor die ene met 3 connectors voor het eerste gedeelte gewoon eentje van 10mm gebruikt. Zit ook wel goed hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door BreKev op 26-11-2002 19:51 ]
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
Mail me ff ik snap hier ff niks van, betalingskenmerken en bedragen rammelen alhier.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 16:18:
PO, wil je eens kijken als je de betalingen van Youk, Steekie en Ceekay hebt ontvangen aub.
Voorts heb ik er maar drie kunnen bijwerken plus de extra portie van v.d. wekken
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:04 ]
En klaar is deze Tweaker ;-)

Deze ATX cable is gedaan door een of ander prutserig chineesje voor enermax

Netjes, of niet
Dat is dan fase zoveel van het oneindig aantal fasen van een casemod
Nu nog wachten op m'n rounded IDE cables, de geluidsisolatie (die er al een jaar inhangt) bijwerken, etc.

Deze ATX cable is gedaan door een of ander prutserig chineesje voor enermax

Netjes, of niet
Dat is dan fase zoveel van het oneindig aantal fasen van een casemod
[ Voor 8% gewijzigd door zork op 26-11-2002 23:47 ]
nog ff een vraagje:
waar zitten de weerhaakjes op de stroom kabel voor de floppy druve
kan ze niet vinden
waar zitten de weerhaakjes op de stroom kabel voor de floppy druve
Flying High!
PO, [b]welke woonplaats[/b] moet ik bij m'n overboeking invullen? Laupro is nu down, en ik wil nog een last minute (het is nog geen 1 dec.) betaling doen van m'n bestelling. Twee weken geleden ofzo had ik gezegd dat ik het geld had overgemaakt, maar m'n saldo was toen toch iets te laag. Maar nu kan het wel, maar is Laupro dus weer offline. Dus het is Mark Aretz in ... . Gaarne reactie.
Lama. Het was Heerlen.
Laupro is weer online.
Edit: Plaagje: de weerhaakjes zitten bij de floppyconnector aan de kant waar je het metaal kunt zien. Er zit maar 1 weerhaakje op elke 'pin', en je hoeft alleen het weerhaakje met een schroevendraaiertje naar beneden te drukken zodat de pin onder het plastic van de molex door kan. Tegelijkertijd met een schroevendraaiertje duwen en aan de draad trekken dus. Echt niet moeilijk.
Lama. Het was Heerlen.
Edit: Plaagje: de weerhaakjes zitten bij de floppyconnector aan de kant waar je het metaal kunt zien. Er zit maar 1 weerhaakje op elke 'pin', en je hoeft alleen het weerhaakje met een schroevendraaiertje naar beneden te drukken zodat de pin onder het plastic van de molex door kan. Tegelijkertijd met een schroevendraaiertje duwen en aan de draad trekken dus. Echt niet moeilijk.
[ Voor 41% gewijzigd door Aham brahmasmi op 27-11-2002 15:06 ]
OK ik ben net ook klaar.
de AUX en P4 heb ik niet gedaan. Had niet zoveel zin en zijn toch niet te zien.
Ziet er erg netjes uit zo!
de AUX en P4 heb ik niet gedaan. Had niet zoveel zin en zijn toch niet te zien.
Ziet er erg netjes uit zo!
Zork, welke maten krimpkous heb je gebruikt? Ik ben namelijk even aan het kijken welke maten ik moet kopen (bij Conrad). Ik zie zo'n setje van 8 euro nogwat met verschillende krimpkousen tussen de 0,8 en 6,4 mm na het krimpen. Is dit genoeg/andere grotere maten nodig (voor de ATX-kabel?)?
Verwijderd
PO
Ik heb t geld van youk en steekie samen met dat van mij overgemaakt
Ik heb als meding gebruikt Youk; Steekie; CeeKay.
Youk en steekie staan al op betaalt, maar ik nog nie
K hoop da t zo een beetje duidelijker is geworden.
Normaal krijg je een meeltje van me, is iig een paar uur geleden verstuurt!!!
Ik heb t geld van youk en steekie samen met dat van mij overgemaakt
Ik heb als meding gebruikt Youk; Steekie; CeeKay.
Youk en steekie staan al op betaalt, maar ik nog nie
K hoop da t zo een beetje duidelijker is geworden.
Normaal krijg je een meeltje van me, is iig een paar uur geleden verstuurt!!!
Verwijderd
PO, ik heb je een aantal dagen geleden een mailtje gestuurd over die 'verkeerde' bestelling, maar nog niks gehoord, hoe staat t ermee ?
Het geld is inmiddels afgeschreven....
Het geld is inmiddels afgeschreven....
Verwijderd
Het geld wat ik moest betalen is in ieder geval al een paar dagen op mijn rekening afgeschreven, dus het zal er ook wel zijn.
Verwijderd
PO, heb je het geld van mij al binnen? Heb het eergisteravond al via de rabobank overgemaakt?
Ik heb er ook me nick bij vermeldt en me ID dus ut moet te vinden zijn...
Of is ut nog niet binnen
Ik heb er ook me nick bij vermeldt en me ID dus ut moet te vinden zijn...
Of is ut nog niet binnen
Ik zie het nergens staan hoor
Maar het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven
Ik heb gewoon even de diameter van de kabels opgemeten, standaard molex (4 draden) zijn ~4mm dus moet ie krimpen tot 3mm en de MB kabel is ~12mm en moet dus tot 10mm krimpen...
Ik ben alleen nog op zoek naar grijs kleurig krimpkous, die hebben ze dus niet bij conrad en de plaatselijke elektroboer... nouja, anders neem ik wel transparant
.
Ik ben alleen nog op zoek naar grijs kleurig krimpkous, die hebben ze dus niet bij conrad en de plaatselijke elektroboer... nouja, anders neem ik wel transparant
PO ik heb op mn betaling de verkeerde id ingevuld wel de goede nickname
chineesje id:157
moet zijn
chineesje id: 1111
Kheb ook al een mail gestuurd
chineesje id:157
moet zijn
chineesje id: 1111
Kheb ook al een mail gestuurd
[ Voor 21% gewijzigd door ThomasW op 27-11-2002 19:03 ]
Dit topic is gesloten.