[IA] Nylon kabelmesh

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Btw, PO? Omdat ik mijn 2e bestelling via mail ipv laupro heb gedaan, kan ik daarvan wel per meel een bevestiging krijgen als je dat geld binnen hebt (of iig de bevestiging dat je mijn meeltje betreffende die overmaking hebt ontvangen, want dan heb ik er alle vertrouwen sowiezo wel in dat alles goed komt, wacht ik gewoon nog effe geduldig op pakje #2) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zogauw centen binnen zijn meld ik dat even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zo k heb de spullen ook binnen. Mooi stevig spul man, had niet verwacht dat de kwaliteit zo goed zou zijn :Y) Tnx PO :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:29:
Zogauw centen binnen zijn meld ik dat even
ok dan.

want tsja heb het via girotel gedaan dan weet je het maar nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Spul ontvangen, ziet er netjes uit. Thx weer PO (aka quick and dirty ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Straks gaan de ingepakte weer op de bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
de TPG zal wel denken

Pure optical Distributions bv :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

JONGENS, IK HEB DETIP OM JE DRADEN MAKKELIJK UIT JE MOLEX CONNECTORS TE HALEN!!!!!

Je pakt een passer, dan heb je dat draai-dingetje wat het potlood vasthoud, dat dingetje heeft de perfecte maat om precies over dat metaaltje te gaan waardoor die weerhaakjes inklappen en je rustig het draadje eruit kan trekken :)

In een wanhopige bui heb ik dat maar geprobeerd toen ik het op de grond zag liggen, en tot mijn verbazing werkte het gewoon ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

molex connectors is toch geen probleem?
ATX kabel, daar zit mijn probleem.

Krijg er wel een naald tussen maar dan kan ik dus geen kracht zetten om die haakjes naar binnen te duwen.
Zit gewoon echt TE krap.

Hoe moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouw meteen ff proberen, ik zag dat er al een pakje voor me klaar is, maar moet nog op de post :)
must be prepared heh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:46:
wouw meteen ff proberen, ik zag dat er al een pakje voor me klaar is, maar moet nog op de post :)
must be prepared heh :D
zo de eerste is al uit elkaar lol
binnen een minuut gefixd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
eeuhm die molex kan zoooo makkelijk hoef ik me passer niet voor te gaan slopen
bovendien heb ik niet zon antieke ;)

atx stekker
nogmaals
met de kleinste schroevendraaier uit een horloge schroevendraai setje kan je er wel tussen
beetje vringen waardoor de pinnetjes ietswat gaar worden maar dat buig je naderhand maar weer recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet ik ff zo'n schroevedraaier gaan zoeken.

D8 dat we er nog wel 1 hadden maar kon hem niet vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het maakt niet uit of je je zwarte molex connectors omdraait hé ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 19 November 2002 @ 17:35:
Het maakt niet uit of je je zwarte molex connectors omdraait hé ???
Al vaak langs geweest hoor ....

NEE, dat maakt niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de beslling vandaag gekregen, thanx! (status aangepast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:19

PnD

like in Pinda ^_^

Keb et binnen :D

en je moet er idd je vingers niet insteken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch steeds met die Tweakers :

Moeten meteen overal hun vingers in steken!

Denk dat ik maar niet naar een Tweakers Meeting ga, stel je voor dat we dan gaan stappen in een leuke Discotheek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 17:55:
Wat is dat toch steeds met die Tweakers :

Moeten meteen overal hun vingers in steken!

Denk dat ik maar niet naar een Tweakers Meeting ga, stel je voor dat we dan gaan stappen in een leuke Discotheek 8)7
Stappen? Tweaken zul je bedoelen B)

* Tentacle1 ziet het al voor zich, een vinyl plaat opvoeren tot 52x :D

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor 17.00 uur verzonden: Laupro is updated..

Betalingen bijgewerkt plus extra betalingen van: Asmore..., Twix, Pais en rubbie. Straks ff zoeken of ik hun mailtje nog kan vinden. Ik hoop iedereen morgen te kunnen bevooraden, maar ik denk dat de eerste lichting ver op is. Maar....... 2e zending reeds besteld en zal morgen of donderdag binnenkomen. Vrijdag lever ik niks uit > ik sta dan naast mijn case op de HCC (TIP KOmt dat zien, komt dat zien, ik zal jullie eens echt laten zien wat casemodden is!!! >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Tentacle1 schreef op 19 november 2002 @ 17:57:
* Tentacle1 ziet het al voor zich, een vinyl plaat opvoeren tot 52x :D
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 18:00:
Voor 17.00 uur verzonden: Laupro is updated..

Betalingen bijgewerkt plus extra betalingen van: Asmore..., Twix, Pais en rubbie. Straks ff zoeken of ik hun mailtje nog kan vinden. Ik hoop iedereen morgen te kunnen bevooraden, maar ik denk dat de eerste lichting ver op is. Maar....... 2e zending reeds besteld en zal morgen of donderdag binnenkomen. Vrijdag lever ik niks uit > ik sta dan naast mijn case op de HCC (TIP KOmt dat zien, komt dat zien, ik zal jullie eens echt laten zien wat casemodden is!!! >:) )
Hopelijk is m'n geld morgen wel bijgeschreven, is zondag avond van me rekening afgeschreven, maarja postbank is niet echt snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar PO, waarom sta je er zaterdag dan niet?? Kwil je case namelijk ook zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 18:52:
Maar PO, waarom sta je er zaterdag dan niet?? Kwil je case namelijk ook zien :(
Z'n case staat er dan ook gewoon, alleen staat hij er niet bij. Als je hem wilt zien moet je dus gewoon naar de stand van Space komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Syzzer schreef op 19 November 2002 @ 20:37:
[...]

Z'n case staat er dan ook gewoon, alleen staat hij er niet bij. Als je hem wilt zien moet je dus gewoon naar de stand van Space komen.
jaaaah, ik wil degene zien die heeft gezorgd voor mijn kabelmesh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:19

PnD

like in Pinda ^_^

Ik ben blij dat mijn atx kabel al gemeshed is :D

Enermax pwns0rs :P

Volgende week me ATX-jes maar is doen, en alles sjit van HCC erinmikken :D

En dan zal ik is een topic maken van me AWP/AWM in me sidepanel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
PO het is er :9~ , en me broertje vond het wel leuk en deed zijn linker en rechterwijsvinger erin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ik kom vrijdag naar hcc..
kzal je wel ff zoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Ben ook blij dat mijn atx kabel al gemeshed is. Zojuist al de powerkabels ook gemesh en afgewerkt met krimpkous. Nog best veel werk, maar zeer mooi resultaat >:)

Nu alleen nog die twee P4 connectoren. Maar hoe krijg ik die er in G#dsnaam af :? :?

Iemand ideeen/ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Phant0m schreef op 19 November 2002 @ 22:24:
PO het is er :9~ , en me broertje vond het wel leuk en deed zijn linker en rechterwijsvinger erin :O
Broertjes, af en toe zou je willen dat je ze per kilo kon verkopen, net als oud ijzer >:)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Beun_de_Haas schreef op 19 November 2002 @ 22:46:
Ben ook blij dat mijn atx kabel al gemeshed is. Zojuist al de powerkabels ook gemesh en afgewerkt met krimpkous. Nog best veel werk, maar zeer mooi resultaat >:)

Nu alleen nog die twee P4 connectoren. Maar hoe krijg ik die er in G#dsnaam af :? :?

Iemand ideeen/ervaringen
Ik dacht ook eerst.....hmm hoe ga ik dat bewerk stel-liggen maar na ong 25min :X prutsen met alles en nog wat lukt het het beste met een spelt en een hele kleine schroeven (zo`n horloge ding(platte)). die past er pecies tussen. beetje wrikken en rustig eraan trekken dan gaat ie er wel uit. maar is wel zeer lastig daar was ik :z . van al dat gepruts!

btw mijn 1ste voeding is al af nu mijn enermax nog heheh daar hoeft de ATX niet van >:)

[ Voor 0% gewijzigd door loodgieter op 19-11-2002 23:02 . Reden: hehehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:09
Paid je hept morguh / overmorgen Centjes binnen :*)

en ik dan die stukjes erna :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

hmmm, nog niet helemaal duidelijk hoe dat dan precies zit bij een P4 aansluiting. Moet ik een intern plastic-je wegdrukken of het metaal verbuigen, aan 1 of 2 kanten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
achja bij mij ook
- hey peter wat is dit
* das cable mesh.. afrblijven
- speelt er wa mee
* NEEEJ niet je vinger erin..

te laat.. hij zat r al in.. GVD :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Beun_de_Haas schreef op 19 november 2002 @ 23:07:
hmmm, nog niet helemaal duidelijk
De 2 metalen ''klemtjes'' indrukken met spelt of dat minischroeven draaiertje. en dan dus aan de gele of zwarte draad trekken. Zei net wel rustig maar mag wel redelijk hard gaat niet snel kapot heb ik onder vonden en ja het is natuurlijk niet een alle daags iets om connectors te slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe snel is de post tegenwoordig?
kan ik et pakje morgen al verwachten als ie vandaag is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:30:
hoe snel is de post tegenwoordig?
kan ik et pakje morgen al verwachten als ie vandaag is verzonden?
jah
teminste ik had het dag later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dj_tsunami schreef op 19 November 2002 @ 20:55:
[...]

jaaaah, ik wil degene zien die heeft gezorgd voor mijn kabelmesh :D
Ik waarschuw jullie: die case is echt heftig en zal hier heel veel stof doen opwaaien. Daar zal nog lang over nagepraat worden en jullie kunnen mij meteen bijschrijven in het rijtje der oppermodders a la Versteegh, Bart Banaan etc etc. BTW mijn casemod avontuur zal vanaf januari te volgen zijn op een nieuwe nederlandstalige casemodsite. Site vordert en zal casemodden een leveltje up brengen. Script en design zijn al ver rond en er is al plenty content. Zie het als de nederlandse Virtual Hideout/Bit tech mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik weet wat er te zien is, en jongens..... hou je maar vast......
Zo'n mooie heb ik nog nooit gezien, en die verdient echt een plaatsje in de ubercases gallery!!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoopass: a man with vision :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
PO die 5 m is dat ruim genoeg (ja toch?) want ik heb voor het gemak 1 powermolexcable vern**kt, de cable mesh bleef steken achter de stekkertjes,

(hoe doen jullie dat met die stekkertjes eigenlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
5 meter was ruim voldoende voor mijn 431 watt enermax met 3 molexsnoeren. TIP: doe een tapje om de connectorweerhaakjes, anders trek je ladders in de kous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Pureoptical: Harstikke bedankt voor deze relaxte IA! Ik heb m'n mesh gister ook binnengehad _/-\o_

Ik kon het inderdaad ook niet laten >:) damn... wat zat m'n vinger toen vast :*) Ik heb m'n 4 zusjes toen ook ff laten proberen :D Was wel lachen! })

Ik ben zeer benieuwd naar jouw case en zal zeker ff langs Space-P. gaan! Misschien zie ik je daar nog wel! (vrijdags) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een deel ingepakt en dat gaat vandaag weg, de rest moet ff wachten zending 2 is onderweg en moet vandaag of morgen binnenkomen dus. Niet pushen, gewoon ff geduld, alles komt goed en wel zo snel als mogelijk. D

Dus sjek Laupro effe en je kan zien wat er vandaag nog uitgaat, en wat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Swop1200 schreef op 20 november 2002 @ 09:13:
Pureoptical: Harstikke bedankt voor deze relaxte IA! Ik heb m'n mesh gister ook binnengehad _/-\o_

Ik kon het inderdaad ook niet laten >:) damn... wat zat m'n vinger toen vast :*) Ik heb m'n 4 zusjes toen ook ff laten proberen :D Was wel lachen! })

Ik ben zeer benieuwd naar jouw case en zal zeker ff langs Space-P. gaan! Misschien zie ik je daar nog wel! (vrijdags) :)
bij mijn broertje heb ik het los moeten knippen hij had beide wijsvingers volledig in de mesh gedaan, maar wat was nou het geval hij kon niet weg omdat ik die 5m mesh buiten gelegd had en die dus door zijn fiets gegaan was, dus zat hij vast aan zijn eigen fiets :)

tenks PO ga het ff proberen, mooi dat ik er ook kimpkous overheen doe aan de uiteinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:01

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bart_Banaan schreef op 20 november 2002 @ 00:29:
Ik weet wat er te zien is, en jongens..... hou je maar vast......
Zo'n mooie heb ik nog nooit gezien, en die verdient echt een plaatsje in de ubercases gallery!!
Ik heb ook een paar sneak-preview pics gezien, en het is gewoon te mooi voor woorden :9~ Dus allemaal naar de HCC komend weekend om hem te bewonderen :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 00:26:
[...]

Ik waarschuw jullie: die case is echt heftig en zal hier heel veel stof doen opwaaien. Daar zal nog lang over nagepraat worden en jullie kunnen mij meteen bijschrijven in het rijtje der oppermodders a la Versteegh, Bart Banaan etc etc. BTW mijn casemod avontuur zal vanaf januari te volgen zijn op een nieuwe nederlandstalige casemodsite. Site vordert en zal casemodden een leveltje up brengen. Script en design zijn al ver rond en er is al plenty content. Zie het als de nederlandse Virtual Hideout/Bit tech mix.
na zon capsones post moet et echt wel een aardverschuiving kunnen veroorzaken denk ik... als er nu ook maar 1 iemand vind die em niet mooi vind dan is et een afgang :D.
neh hij zal vast prachtig zijn, ik weet nog niet of ik hcc ga bezoeken, maar als ik ga kom ik wel ff een blikje erop werpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pics zullen gegarandeerd tijdens de HCC hiero te zien zijn. Enne, tja er lopen hier al zat capsoneleijers rond, dan kan ik er ook nog wel bij!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Neeee!!! Zeg me dat het niet zo is, het is al erg genoeg dat ik aan dit soort dingen meedoe en naar enge zaken als de HCC ga, en dan ook nog eens op vrijdag... Moet ik ook nog een beetje mensen hun (in vergelijking met mij) superieure modding skillz checken, en _zelfs_ nog een beetje dankbaar lopen zijn aan de creator ervan voor een degelijke inkoopactie asl deze? :+ :+ :+ Me like! Nou jah, het is gewoon dat ik mij natuurlijk niet in het openbaar wens te vertonen, vooral omdat computer mijn vriendin niet intresseren, en ze dus niet meegaat, en dus die case iddwel het mooiste zal zijn wat er op de beurs te vinden is, waar anders alles zou verbleken bij mijn vriendin :+

Me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Heeft iemand een specifieke how-to hoe je die ATX connector los haalt, want het wil niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 10:19:
[...]

na zon capsones post moet et echt wel een aardverschuiving kunnen veroorzaken denk ik... als er nu ook maar 1 iemand vind die em niet mooi vind dan is et een afgang :D.
Ik durf best te zeggen dat de afwerking van het niveau a.p. versteeg is, dus misschien is het niet jou smaak, maar strak is ie zeker :)
neh hij zal vast prachtig zijn, ik weet nog niet of ik hcc ga bezoeken, maar als ik ga kom ik wel ff een blikje erop werpen. :)
Tip: neem een kwijlbak mee ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Phant0m schreef op 20 november 2002 @ 10:40:
Heeft iemand een specifieke how-to hoe je die ATX connector los haalt, want het wil niet lukken
• Je pakt de stekker
• Je drukt met een klein schroevendraaiertje de 'weerhaakjes' (soms 1 soms 2) aan de metalen hulsjes in de stekker plat
• Als je alles gehad hebt trek je de draden uit de connector
• Je werkt de mesh over de kabel heen
• Je buigt de weerhaakjes weer terug en drukt ze in de connector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Demoniac schreef op 20 november 2002 @ 11:06:
[...]
• Je pakt de stekker
• Je drukt met een klein schroevendraaiertje de 'weerhaakjes' (soms 1 soms 2) aan de metalen hulsjes in de stekker plat
• Als je alles gehad hebt trek je de draden uit de connector
• Je werkt de mesh over de kabel heen
• Je buigt de weerhaakjes weer terug en drukt ze in de connector
Bedankt voor de wijze les, ik heb het net ff geprobeerd en mijn kabels gemeshd en alles werkt nog >:)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 10:19:
hey, we gaan niks gooien hè :+ als het zo'n mooie case is moet ie niet beschadigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO hoe staat het met mijn xtra bestelling? ist geld al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn case der oppercases is vandaag verstuurt :) die moet je ondertussen al wel hebben PO Alvast bedankt voor de mesh :0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:58
Pure optical,

Staat de : "uber-case"er Zaterdag ook nog? En op welke stand? Dan kom ik ook ff meekwijlen.( :9~ )

Tip: Neem vuilniszak mee van genoeg dik materiaal, dat scheelt weer een teiltje, en dus meer ruimte voor Hcc goodies............ :Y)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

PO, zo ik begreep was mijn geld binnen (Pais), was die ook al verstuurd? Heb vandaag nl. niets ontvangen en anders weet ik dat ik effe op de volgende lading mesh moet wachten waarschijnlijk? :) Still quite pleased actually... Man... Ikke geen zin in vrijdag... Vorig jaar ook al heel bewust de T-net stand ontweken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:37:
PO hoe staat het met mijn xtra bestelling? ist geld al binnen?
Kippenijzer schreef op 20 november 2002 @ 17:52:
PO, zo ik begreep was mijn geld binnen (Pais), was die ook al verstuurd? Heb vandaag nl. niets ontvangen en anders weet ik dat ik effe op de volgende lading mesh moet wachten waarschijnlijk? :) Still quite pleased actually... Man... Ikke geen zin in vrijdag... Vorig jaar ook al heel bewust de T-net stand ontweken :+
sommige mensen weten ook niet van ophouden hè :P kijk op LauPro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spul is binnen, damn het is nog wreder spul dan ik dacht, echt een practsysteempje dat induwen en loslaten, t zit echt goed vast, misschien nog maar een zooi extra bestellen soon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik kan op dit moment fftjes niet op Laupro.nl komen voor de verdere info, maar morgen wordt de overschrijvingskaart(of hoe je dat ook noemt) opgestuurd :) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
grrr. laupro draait toch niet in enschede toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

dj_tsunami schreef op 20 november 2002 @ 17:55:
[...]

[...]

sommige mensen weten ook niet van ophouden hè :P kijk op LauPro!
Tja, dit gaat dan ook om mijn 2e bestelling, en ik heb dus niets via laupro... Ander zou ik het hier niet vragen, maar ik wilde die jongen gewoon niet via de meel gaan lastigvallen, en hier leest hij wel weer een keer overheen... Omdat hij aangaf dat hij mijn betaling wel binnenhad, en als het idd pas uit zijn 2e lading moet komen weet ik dat ik nog effe moet wachten, en dan komt het wel goed... Via laupro is sowiezo ideaal en alle laupro n00bs, tja, daar begin ik niet over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
is laupro down ofzow ?
het duurt nu al 3 min :D
(en dit 2 sec:)) ik zie het later wel ........ Wanneer worden die laupro Stats bijgewerkt ?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Tja, ik deed een traceroute naar www.laupro.nl welke in enkele seconden er was, enkel ging die wel naar een geheel andere hostname... Die bewuste hostname doet het ook wel, alleen laupro zelf dus niet... Maar kan evt. ook een virtual host op dat IP zijn die wel naar een, al dan niet UT twente, IP adres verwijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
pingen kan wel
code:
1
ping  www.laupro.nl -t

(ongelimiteerd :D)
vaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
G4E-PARAD0X schreef op 20 november 2002 @ 19:26:
pingen kan wel
code:
1
ping  www.laupro.nl -t

(ongelimiteerd :D)
vaag :'(
ehm, en hoe zet je dat uit :D

edit:
laat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 16-09 07:30

Kr3Kr

Melpomene

ook nog een ID voor het kabelmash: als je vaak een koptelefoon bij je hebt, en die netjes op wil bergen.... naja, je snapt me al ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm, ik mis een paar adressen, maar ik heb ze nog wel ergens op papier, dus ze gaan er morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

ow joepie :P , hoop dat mijn 2de bestelling daar bij zit.

Verwijderd

Cable mesh ontvangen. Kwaliteit is goed, verzending slecht. Twee postzegels van 78 eurocent zaten op de envelop en ik heb nu een hogere strafport (€ 3,90) dan ik heb betaald aan verzendkosten volgens mij.

• Paradox
:/ wat had je allemaal besteld dan :D
ik hep hiero nogal het een en ander besteld....
W00ps B)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 00:01:
Cable mesh ontvangen. Kwaliteit is goed, verzending slecht. Twee postzegels van 78 eurocent zaten op de envelop en ik heb nu een hogere strafport (€ 3,90) dan ik heb betaald aan verzendkosten volgens mij.
Dus niet betalen: die dingen zijn op het postkantoor afgewogen en gefrankeerd. Kwaliteit is goed, verzending is goed, TPG is KL*TE. Blijkbaar heeft die muts aan het loket haar best niet goed gedaan. Mail me ff.

Verwijderd

done

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Alles goed ontvangen hier! Tnxs PO! O ja, nu zoek ik een IA waar je tijd kan kopen om je kabelmesh om je voedingskabeltjes te doen :P :+

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Morgen PO, ik wou nog wat spul bestellen, kan dat nog?

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 01:27:
Ja kan nog ;)

Maar ligt Laupro eruit ofzo ??
Ik kom er niet op... :(

Verwijderd

Weezer-DC schreef op 21 november 2002 @ 01:44:
[...]

Ja kan nog ;)

Maar ligt Laupro eruit ofzo ??
Ik kom er niet op... :(
Komt door die brand in Twente

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 01:27:
Tuurlijk, jij altijd. Alleen niet te hard vechten op de HCC komend weekeinde. ;) We wachten ff op Laupro.

Verwijderd

Topicstarter
Laupro is weer in de lucht!!! Iedereen van wie de status op betaald plus bevestigd door mij staat, plus de ingepakten, gaan vandaag eruit. Morgen HCC, dus maandag gaat er weer een schip uit. RS kan morgen poas leveren dus dat treft. Ik zal wel dit weekeinde statussen bijwerken en betalingen verwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Done, nog een aantal mensen ingepakt. Voorts gaan de extra bestellingen van de heren: Asmoredjo,Kalkema en Rubbie vandaag de deur uit. Nightwatcher kan ik in twee delen uitleveren, eerste portie gaat er vandaag uit, de rest komt na het weekeinde.

Verwijderd

Topicstarter
hehe updated en verzonden

Verwijderd

Topicstarter
Weer betalingen geupdate.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Alles hier nu gemeshed, ziet er profi uit!

PO, is dit spul er ook als silvermesh te krijgen (net als die rounded IDE kabel)??

Verwijderd

Topicstarter
Denk het wel, maar dat is toch wel link als er geen kunststof overheen gaat, toch!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

hmmm, heb je gelijk in. Had ik nog niet aan gedacht. Dan zou er dus iets isolerends/doorzichtigs overheen moeten...

denk, denk...

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 21 november 2002 @ 22:26:
hmmm, heb je gelijk in. Had ik nog niet aan gedacht. Dan zou er dus iets isolerends/doorzichtigs overheen moeten...

denk, denk...
Als je er dan eerst zwarte tape omheenwikkeld en dan die silvermesh?

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Het gaat juist om de buitenkant. De kabels, die in de mesh worden gemonteerd, zijn als het goed is geisoleerd ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Beun_de_Haas op 21-11-2002 22:47 . Reden: was onduidelijk verhaal ]

Verwijderd

heb bestelling binnen _/-\o_

kan eigenlijk nog setjes 5mm@5mtr gebruiken :)

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 21 November 2002 @ 22:38:
Het gaat juist om de buitenkant. De kabels, die in de mesh worden gemonteerd, zijn als het goed is geisoleerd ;)
Hmmzz, misschien eens Bter nadenken voordat ik reageer.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16

EMP

Krulloos!

Joepie! Ik sta op verzonden :D

even wachten en dan wordt het hobbyen :P

[ Voor 2% gewijzigd door EMP op 21-11-2002 23:22 . Reden: mijn werkwoordsvervoeginen zijn ook niet meer wat het geweest zijn... ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

siver mesh idee: misschien kan ik van die doorzicht slangen bij een aquariumwinkel halen!!

PO, is het mogelijk om 'ns te kijken of je ook aan silvermesh kan komen...

Verwijderd

Topicstarter
maandag, morgen HCC dag voor mij! Sjeck me case!!!!!!!!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zoiets dus?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/cable.jpg

Sja da's niet erg moeilijk:

• Cable rounden en aftapen (indien nodig).
• Cablemesh eroverheen (Dit komt uit een andere afgeschermde kabel B)).
• Dicht tapen met brede doorzichtige tape.

Het is niet zo super flexibel maar het buigt wel dus anders gewoon wat smallere tape gebruiken.

System specs

Verwijderd

Topicstarter
zou toch voor een pvc slang gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

woei, mijn mesh is net binnengekomen, thanx! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/nylonmesh1.jpg
01 - een pakje, welke inkoopactie zou het deze keer zijn? :P

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/nylonmesh2.jpg
02 - woei, twee stukken kabelmesh, een van 1 meter(dik) en een van 5 meter.

Afbeeldingslocatie: http://innovatix.its.tudelft.nl/~jw/got/nylonmesh3.jpg
03 - dit is een stukje mesh ingedrukt, ding wordt aardig wat breder :)

nogmaals thnx, en complimenten voor de snelheid waarmee deze inkoopactie gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
PO, volgens mij heb je mijn pakketje maandag verzonden, maar ik heb nog niks mogen ontvangen.

edit:

Ik begrijp natuurlijk dat jij er niks aan kunt doen, maar dan heb ik het iig even gemeld.

[ Voor 38% gewijzigd door Croccifixio op 22-11-2002 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 23:52:
zou toch voor een pvc slang gaan
idd stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

idd en een stuk lastiger.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter

loodgieter

Bedankt PO heb mijn tweede bestelling binnen. zo tijd voor de volgende voeding :)
En zeker heel wat uurtjes werk :)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.