Je kunt gewoon de "edit" knop gebruiken hoor.......
PO, heb je mijn extra betaling al binnen ? (paar dagen geleden bij mij afgeschreven)
PO, heb je mijn extra betaling al binnen ? (paar dagen geleden bij mij afgeschreven)
Verwijderd
Nope, maar die zal een dezer dagen wel komen!Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 08:24:
Je kunt gewoon de "edit" knop gebruiken hoor.......
Verwijderd
Nee dat maakt niet uit, elke kleur geeft dezelfde spanning, dus alle rooie zijn hetzelfde, alle zwarte, alle oranje. Het maakt ook niet uit of je zwarte met zwarten verwisseld, of rooie met rooien.Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 01:02:
Ik ben d'r bijna, maar nog een vraagje, het maakt voor die zwarte kabeltjes toch niet uit waar ze vandaan komen en waar ze zitten, zijn toch allemaal dezelfde ground?
Verwijderd
Een mailtje wil misschien wel helpen, ik heb nog een beetje over!Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 17:34:
ooooh, ik ben dom!!
Ik had me bestelling al een tijdje binnen ik had 2x kabelmesh 10 besteld, ik wou dus vandaag beginnen maar toen kwam ik erachter dat die kabelmesh 10 alleen voor die dikke kabel is.
stom stom, ik zie nu overal staan dat ik die kabelmesh 5 erbij had moeten nemen.
Maar bestellen gaat nu ckr niet meer?
Heeft iemand anders nog 5 meter kabelmesh 5 over mischien?
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 01:02:
Ik ben d'r bijna, maar nog een vraagje, het maakt voor die zwarte kabeltjes toch niet uit waar ze vandaan komen en waar ze zitten, zijn toch allemaal dezelfde ground?
Verwijderd
tjahVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 20:58:
Youk/Ceekay aangezien er een week vergaan is zonder reaktie op meerdere mails mijnerzijde, heb ik de 10 euro die teveel gestort waren op Youks naam terug gestort, de bestelling van Ceekay heb ik nu gewoon ge-annuleerd. Je mag alsnog contact met me opnemen hierover, maar ik reserveer nu niets meer voor Ceekay. Voor mij is deze kwestie gewoon afgehandeld.
Verders dus 4 pakjes verzonden vandaag, zie laupro plus Oliver!
Bespreek dit svp via mail. Indien die 36 euro hier alsnog aankomt klopt het verhaal toch en zal ik alsnog verzenden, alleen jammer dat je niet kunt (of wilt?) mailen.Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 21:53:
[...]
tjah
sorry
maar ik heb dus betaalt
K heb je een mail gestuurt met mn pa zn peecee om dat die van mij ff dr uit lag.
Tjah
voor bij te bestellen is het te laat zekers???
iig die 36 euro van mij zijn gestort via de bank!!!
[off topic]
de mail van mn vader bekijk ik dus niet, kwestie van privacy he
[/off topic]
Verwijderd
Verwijderd
You got mailVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 20:43:
[...]
Een mailtje wil misschien wel helpen, ik heb nog een beetje over!
Verwijderd
Verwijderd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Me is gaar, mail me anders ff, denk dat ik een foutje gemaakt hebtVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 16:40:
Hey P.O.
Nou ontvang ik vandaag alweer een pakketje van jouw. Vind ik opzich niet zo erg, maar ik heb precies hetzelfde gister al ontvangen ... En aangezien sns <-> postbank een paar daagjes opz ich laat wachten weet ik dsu ook niet of danwel hoevaak je mn foutive betaling gecorrigeerd hebt.
wat nu?
Verwijderd
EindelijkVerwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:34:
Betaling ontvangen van P.Janssen
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
[OffTopic]Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 23:12:
[...]
Eindelijk, die trage k*tPostbank ook
Gaat 't spul morgen op de bus en dan overmorgen is huis ? Zou heel mooi zijn !
Verwijderd
Nog meer offtopic :
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 17:30 ]
Verwijderd
Losknippen? je bent gek!Swop1200 schreef op 09 December 2002 @ 14:46:
mmm.... leuk spul... Ik ben gister de hele dag bezig geweest en heb de ATX-kabel en 1 molexsnoer al gemeshed. Ziet er tof uit, al vond ik het wel rottig om alles los te moeten knippen en dan weer vast te solderen.
* Swop1200 heeft gelijk maar ff de ATX-kabel ingekort
You are free to do as we tell you to
Waarom mail je niet ff, veel makkelijker!!sleeping_hollow schreef op 09 December 2002 @ 22:06:
Nogmaals:
s het nog mogelijk om te betalen en te ontvangen?
Ik (lees mijn vader) had namelijk problemen met girotel, maar nu werkt het weer.
Dus is het nog mogelijk om vanavond te storten? Ik heet op Laupro ook sleeping_hollow
BTW: Ik heb wel al op laupro besteld.
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik heb geen ander adres van je. Wacht nog ff af, we will work this out!!Taliesin schreef op 10 December 2002 @ 21:39:
PO, heb je wel naar het juiste adres verzonden ? (adres in laupro profiel is goed)
tof, ik was al in paniekVerwijderd schreef op 10 december 2002 @ 23:09:
Betaling van WOODY en YELLOWDIAMONT ontvangen, die verzend ik morgen!
Verwijderd
K heb ook een Qtec en wil van de week ook ff de rest van mn cable mesh doen ao de atx stekker is deze bij de Qtec voedingen goed los te krijgen ?Thunderman_303 schreef op 05 December 2002 @ 16:12:
Op HCC-dagen een nieuwe voeding gekocht, en tegelijk maar mesh eromheen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vindt het geslaagd!
PO, leuke kleine IA (met waarschijnlijk vel werk), hulde![]()
NEEfleppuhstein schreef op 17 December 2002 @ 18:12:
[...]
K heb ook een Qtec en wil van de week ook ff de rest van mn cable mesh doen ao de atx stekker is deze bij de Qtec voedingen goed los te krijgen ?
Verwijderd
Je moet ook geen plastic pinnen indrukken, maar je moet de metalen weerhaakjes naar binnen drukken, deze zitten aan die metalen dingetjes in je plastic molexblokje.Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 18:09:
Kan iemand mij misschien heel kort uitleggen hoe ik die draadjes los van de molex krijg? :"(
Ik zie nergens plastic pinnen die ik moet indrukken op de molex, en trekken helpt ook niet. Ik heb een enermax voeding...
Mwa, heb het in een half-uurtje gedaan, is wel ff kloten, maar lukt uiteindelijk wel.fleppuhstein schreef op 17 december 2002 @ 18:12:
[...]
K heb ook een Qtec en wil van de week ook ff de rest van mn cable mesh doen ao de atx stekker is deze bij de Qtec voedingen goed los te krijgen ?
Okee 1/2 uurtje dan doe ik er wel een 3 kwartier over. En natuurlijk wel ff onthouden welke in welk gaatje moeten. Hoe heb jij dat gedaan ? Allemaal te gelijk of per draad door de mesh en dan weer pin op zn plek ?Thunderman_303 schreef op 17 December 2002 @ 21:47:
[...]
Mwa, heb het in een half-uurtje gedaan, is wel ff kloten, maar lukt uiteindelijk wel.
LET WEL OP: dat de mesh lang genoeg is, anders kun je nog een keertje kl....
Edit: typo
Verwijderd
Eerst een tekeningetje maken, dat is het makkelijkst. En dan niet eentje op de pcfleppuhstein schreef op 17 December 2002 @ 22:08:
[...]
Okee 1/2 uurtje dan doe ik er wel een 3 kwartier over. En natuurlijk wel ff onthouden welke in welk gaatje moeten. Hoe heb jij dat gedaan ? Allemaal te gelijk of per draad door de mesh en dan weer pin op zn plek ?
Mail me maar, ik verzend wel pas weer na 6 januari, vakantie, en erg druk met casejunkies.com , die gaat nieuwjaarsdag online!!Conan schreef op 17 december 2002 @ 23:35:
is er nog wat over van dit spul?of nog te bestellen bij jou (pureoptical
)
ik wil nog wel een stukkie hebben namelijk
Verwijderd
en hoe kom ik daarbij via de aansluiting of via de achterkant waar de draadjes uitkomen? Ik zie wel heel vaag iets van 2 weerhaakjes maar die zitten helemaal in het midden, en ik kom er helemaal niet bij...is er een maniertje voor?Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 21:44:
[...]
Je moet ook geen plastic pinnen indrukken, maar je moet de metalen weerhaakjes naar binnen drukken, deze zitten aan die metalen dingetjes in je plastic molexblokje.
Verwijderd
M'n Oma is een site aan het haken.
mjah...lasercut fan guards zijn erg in trek.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:46:
Mwa Rc autootjes, is dat interressant??? Bensu's en auldey racetins? Blacknoise Ultra Silent fans en mooie biohazard plexi fanguards in speigel plexi? Dat zit momenteel in een vergevorderd stadium
count me inVerwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:07:
Nog ff geduld, over twee weken begin ik een tweede ronde!!
Ik dacht aan 6.50 voor een 80 mm plexi lasercut biohazard in spiegel plexi!Conan schreef op 14 januari 2003 @ 14:26:
[...]
mjah...lasercut fan guards zijn erg in trek.
Jammer dat ze alleen zo duur zijn, dus misschien is een inkoopactie zinvol?
Verwijderd
als ze voor 6.50 gaan, count me in!!!Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 18:44:
[...]
Ik dacht aan 6.50 voor een 80 mm plexi lasercut biohazard in spiegel plexi!
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 13:33 ]
en wat mogen we dan zoal verwachten in deze IA ?Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 13:33:
2e ronde is inde maak, al vrij gevorderd. Helaas is mijn mobo thuis gaar, nieuw besteld, zogauw de ALIAN weer inde luchtis gooi ikde aktie los!!
LOL hier op de zaakis het toetsenbord enigzins gaar,spacedefect!
Nu een echt mobo ipv een SoyoVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 13:33:
2e ronde is inde maak, al vrij gevorderd. Helaas is mijn mobo thuis gaar, nieuw besteld, zogauw de ALIAN weer inde luchtis gooi ikde aktie los!!
LOL hier op de zaakis het toetsenbord enigzins gaar,spacedefect!
Verwijderd
Toppie!! Ik kan zeker wel wat mesh en fan guards gebruikenVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 13:33:
zogauw de ALIAN weer inde luchtis gooi ikde aktie los!!
soyo = klojo
Verwijderd
Bensu Autootjes.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:32 . Reden: doe maar tiepen ]
Dan moet je ff met een naald oid gaan kloten; meestal steken er twee stukjes uit het ronde kabelaansluitinkje dat voorkomt dat hij eruit vliegt. Volgens mij stond er ergens in dit topic ook een guide over hoe je dat moest doen.Eraser127 schreef op 31 January 2003 @ 17:25:
WTF?!?!, heb ik alles ge-meshed behalve m'n ATX kabel krijg ik die connectors met geen mogelijkheid uit de stekker
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Nietjes, hebbik al eens eerder gezegd in dit topic... 2 nietjes nodig, de ene stop je aan de ene kant van het stekkertje waar het weerhaakje zit en de andere stop je aan de andere kant vant stekkertje waart weerhaakje zit. Dan ff flink trekken en dan heb je 1 draadje los en zijn er nog 19 te gaan.Eraser127 schreef op 31 januari 2003 @ 17:25:
WTF?!?!, heb ik alles ge-meshed behalve m'n ATX kabel krijg ik die connectors met geen mogelijkheid uit de stekker
aah, GoTVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 20:51:
[...]
Nietjes, hebbik al eens eerder gezegd in dit topic... 2 nietjes nodig, de ene stop je aan de ene kant van het stekkertje waar het weerhaakje zit en de andere stop je aan de andere kant vant stekkertje waart weerhaakje zit. Dan ff flink trekken en dan heb je 1 draadje los en zijn er nog 19 te gaan.
Wel ff zorgen dat je onthoud war de draadjes zaten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq