Zogauw het hier binnen is ...........Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 17:17:
PO, ik heb je een aantal dagen geleden een mailtje gestuurd over die 'verkeerde' bestelling, maar nog niks gehoord, hoe staat t ermee ?
Het geld is inmiddels afgeschreven....
Het zwerft meestal een paar dagen in niemandsland, ff wachten tot het bijgeschreven is dus!O.D.Smolik schreef op 27 November 2002 @ 18:24:
[...]
Ik zie het nergens staan hoor![]()
Maar het geld is inmiddels van mijn rekening afgeschreven
Verwijderd
PO,
is het mogelijk dat ik nog een zooitje bij bestel?
ik heb nog nodig: 1 rolletje dun van 5 meter, en 2 dikke meters.(totaal 8,70 euro).
is het mogelijk dat ik nog een zooitje bij bestel?
ik heb nog nodig: 1 rolletje dun van 5 meter, en 2 dikke meters.(totaal 8,70 euro).
Verwijderd
Zow, na 4 en een half uur bezig te zijn geweest met mijn atx kabel, doet me pc het weer
Ik heb bijna alles geprobeert om die draadjes los te krijgen, spelden naalden, passer, haarspeld, veiligheidsspeld, splitpen, pincet, stukjes plastic, schroevendraaiers, etc.... Maar uiteindelijk kwam ik op het fantastische idee om 2 nietjes te gebruiken, eerst het ene nietje naast het ene weerhaakje steken en daarna het andere nietje naast het andere weerhaakje steken en dan heeel hard aan het kabeltje trekken, werkt perfect.
Kheb helaas geen pics, maar die komen ooit nog wel een keer als mijn case helemaal gemod is.
Maar uiteindelijk is het het wel allemaal waard, de andere kabels had ik gister al gedaan.
Kheb helaas geen pics, maar die komen ooit nog wel een keer als mijn case helemaal gemod is.
Maar uiteindelijk is het het wel allemaal waard, de andere kabels had ik gister al gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 20:56 . Reden: wel ff zeggen dat het mooi is. ]
Ok dan.
5 meter 5 grijs
1 meter 10 grijs
Besteld en betaald.
Nice!
5 meter 5 grijs
1 meter 10 grijs
Besteld en betaald.
Nice!
Laupro updated, verders betalingen van: Dhr Romijn (extra best) en Bubble Joey.
P,Janssen zet ik ff op hold i.a.v. bijbetaling.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 22:58 ]
Al een tijdje geen pics gezien 

Klik plaatje voor full-size
PO bedankt voor de geweldige IA en de perfecte afhandeling

Klik plaatje voor full-size
PO bedankt voor de geweldige IA en de perfecte afhandeling
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Verwijderd
Ok, dus het gaat door zoals ik in het mailtje schreef ? Dan zal ik de rest van het geld op de bus doen. Bedankt !Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 22:57:
Kan ik ook mijn bekabeling zelf aanpassen? Dat het bijvoorbeeld zoiets wordt:

Dus alle molexen aan 1 kabel, of krijg ik dan storing / overbelasting oid?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Vandaag kan ik helaas niks inpakken maar ik beloof jullie dat het morgen de deur uit gaat hiero (iig van die mensen die op betaald V staan)
ik vrees wel voor overbelasting op die manier, met wat pech smelten je kabels gewoon door als er teveel aan hangt, kan je denk ik wel berekenen, maar vraag mij niet hoe (hier zitten zeker wel mensen die er meer van kennen dan ik)Empie schreef op 28 november 2002 @ 10:38:
[afbeelding]
je kunt misschien dan beter je kabels vervangen door iets dikkere, dan is dat probleem weggewerkt
Ik heb dit ook gedaan er zit nu een Floppy + brander + 3x 7200rpm schijfen.Empie schreef op 28 november 2002 @ 10:38:
[afbeelding]
Werkt nog steeds goed hoor.
Vraag me niet of het echt goed verantwoordelijk is...
Je bedoelt of het wel verantwoord is.
Ik denk dat het eigenlijk wel meevalt met het smelten van de kabels (de mantels, niet het metaal natuurlijk). De stromen van alle apparaten gaan dan natuurlijk wel samen door één kabel (aan het begin van de kabel, 'stroomopwaarts' iig). Maar ik denk dat de vertakkingen van de molexkabels die je bij voedingen altijd hebt meer met het kunnen bereiken van elke hoek van de kast te maken heeft.
Het hangt natuurlijk af van hoe zwaar je de voeding belast. Als je bv. 4 harddisks en dvd-drive en brander, en al je fans allemaal op dezelfde kabel aansluit, loopt de stroom natuurlijk aardig op, en kun je denk ik toch beter minstens drie vertakkingen houden.
Afgezien hiervan vind ik ook wel dat er altijd wel erg veel van die vertakkingen zijn, en je kunt het aantal vast wel terugbrengen door er een paar te bundelen. Het lastige van die molexen is alleen dat die pinnen in de molexen met een of andere krimptang aan de draden vastgezet zijn, en je dus niet zomaar draden kunt bundelen in een molexstekker. Bij een zo'n 3 pins fan-connector>>4 pins molex kun je goed zien hoe het rode en zwarte draadje voor de fan bij de pinnen van de molex samen met de 12V en GND draden zijn ingeklemd.
Ik denk dat het eigenlijk wel meevalt met het smelten van de kabels (de mantels, niet het metaal natuurlijk). De stromen van alle apparaten gaan dan natuurlijk wel samen door één kabel (aan het begin van de kabel, 'stroomopwaarts' iig). Maar ik denk dat de vertakkingen van de molexkabels die je bij voedingen altijd hebt meer met het kunnen bereiken van elke hoek van de kast te maken heeft.
Het hangt natuurlijk af van hoe zwaar je de voeding belast. Als je bv. 4 harddisks en dvd-drive en brander, en al je fans allemaal op dezelfde kabel aansluit, loopt de stroom natuurlijk aardig op, en kun je denk ik toch beter minstens drie vertakkingen houden.
Afgezien hiervan vind ik ook wel dat er altijd wel erg veel van die vertakkingen zijn, en je kunt het aantal vast wel terugbrengen door er een paar te bundelen. Het lastige van die molexen is alleen dat die pinnen in de molexen met een of andere krimptang aan de draden vastgezet zijn, en je dus niet zomaar draden kunt bundelen in een molexstekker. Bij een zo'n 3 pins fan-connector>>4 pins molex kun je goed zien hoe het rode en zwarte draadje voor de fan bij de pinnen van de molex samen met de 12V en GND draden zijn ingeklemd.
Zo, ik ben eindelijk klaar met het modden van mijn kabels. Die k*t molex pennetjes gaan er heel moelijk af. De eerste althans, ik heb namelijk een penceeltje gepakt, de haren eruit geboord en het kokertje waar normaal de haren inzitten om de pennetjes van de molex geschoven, hierdoor gaan de pennetjes naar binnen en kun je de kabels er zo uittrekken! TIP! dus voor iedereen.
Verwijderd
Pureoptical,
Wanneer heb je het pakketje voor mij de deur uitgedaan? Op laupro staat hij al op verzonden, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Volgens mij staat hij toch al een aantal dagen op verzonden.
Wanneer heb je het pakketje voor mij de deur uitgedaan? Op laupro staat hij al op verzonden, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Volgens mij staat hij toch al een aantal dagen op verzonden.
PO, heb je m'n overboeking al binnen? Ik heb het gisteren overgetelebankierd, en het was gisteren meteen al van m'n rekening afgeschreven. Het moest naar de SNS bank dacht ik, dus daarom zal het wel eventjes duren. Maar ik hoop iig dat het voor 1 dec. aankomt. Ik val toch niet buiten de boot als het net iets later aankomt
.
offtopic:
Krijg nou wat
ik leunde een tijdje op de rechter shift-toets, komt er opeens een raar geluidje en een venstertje tevoorschijn; het zet blijkbaar StickyKeys aan, van de Accessibility Options. Irritant is dat zeg, je typt opeens hoofdletters, en shift blijft ingeschakeld, dus je selecteert alles als je met de pijltjes door tekst beweegt.
Krijg nou wat

Verwijderd
Misschien is het handig als je op Laupro kijkt, PO update elke dag en als hij jou betaling heeft ontvangen, zal hij dat dus bevestigen op Laupro.Thermo man schreef op 28 november 2002 @ 18:13:
PO, heb je m'n overboeking al binnen? Ik heb het gisteren overgetelebankierd, en het was gisteren meteen al van m'n rekening afgeschreven. Het moest naar de SNS bank dacht ik, dus daarom zal het wel eventjes duren. Maar ik hoop iig dat het voor 1 dec. aankomt. Ik val toch niet buiten de boot als het net iets later aankomt.
offtopic:
Krijg nou watik leunde een tijdje op de rechter shift-toets, komt er opeens een raar geluidje en een venstertje tevoorschijn; het zet blijkbaar StickyKeys aan, van de Accessibility Options. Irritant is dat zeg, je typt opeens hoofdletters, en shift blijft ingeschakeld, dus je selecteert alles als je met de pijltjes door tekst beweegt.
(Is trouwens al enkele tientallen keren gezegd)
uhm, dat heb ik niet bijgehouden, maar hij is iig wel verzonden. Heb nog ff geduld, de post is ook wel eens erg traag.Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:06:
Pureoptical,
Verwijderd
Inderdaad ik had gewoon wat geduld moeten hebben. Het pakkie lag vanavond in de bus.uhm, dat heb ik niet bijgehouden, maar hij is iig wel verzonden. Heb nog ff geduld, de post is ook wel eens erg traag.
Ik zal nog een bestelling bij je moeten plaatsen, denk dat ik toch te weinig heb besteld.
Tweakers.net re-invents Gabber music...Tentacle1 schreef op 19 November 2002 @ 17:57:
[...]
Stappen? Tweaken zul je bedoelen
* Tentacle1 ziet het al voor zich, een vinyl plaat opvoeren tot 52x
Ik heb het ook maar besteld is wel leuk hoewel het volgens mij niet echt duurder is dan bij de locale vlieger/hobbyzaak, ik gebruikte dit spul ook altijd rond vlijmscherpe vliegerlijnen om te zorgen dat je knoopjes kan leggen aan de uiteindes...
[ Voor 36% gewijzigd door Makkelijk op 29-11-2002 01:01 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
* kuch *DKasemier schreef op 29 November 2002 @ 00:54:
Tweakers.net re-invents Gabber music...
Kheb gisteravond ff een metertje krimpkous gehaald en de meeste connectors van m'n voeding gehaald, dus ik kan vanavond/morgen lekker modden
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Damn.... ik ben nu al bij de Boerenbond en de Karwei langsgeweest voor krimpkousen, maar geen 1 van die ballententen heeft het.
Zo specifiek product is het toch ook weer niet 
* Swop1200 woont op het platteland en heeft geen electrozaak om de hoek
Vanmiddag ga ik ff naar Breda, daar weet ik wel een electrozaakje zitten. Nu maar hopen dat ze het daar hebben liggen, anders weet ik het ook niet meer.
* Swop1200 heeft ook nog een moeilijke voorkeur: liefst gele krimpkous
Dat staat wel mooi bij m'n zwarte mesh!
* Swop1200 woont op het platteland en heeft geen electrozaak om de hoek
Vanmiddag ga ik ff naar Breda, daar weet ik wel een electrozaakje zitten. Nu maar hopen dat ze het daar hebben liggen, anders weet ik het ook niet meer.
* Swop1200 heeft ook nog een moeilijke voorkeur: liefst gele krimpkous
De meeste elektrozaken (althans die waar ik geweest benSwop1200 schreef op 29 november 2002 @ 09:56:
* Swop1200 heeft ook nog een moeilijke voorkeur: liefst gele krimpkousDat staat wel mooi bij m'n zwarte mesh!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik ben bang van gabber
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Haha en je hebt nog wel met mij gesproken op de HCC!
Nouja ik ben ook absoluut geen gabber, maar ik luister wel naar hun muziek
Zolang ik geen duidelijkheid heb, houdt ik het nog ff vast, in afwachting..............Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 17:15:
PO
Ik heb t geld van youk en steekie samen met dat van mij overgemaakt
Ik heb als meding gebruikt Youk; Steekie; CeeKay.
Youk en steekie staan al op betaalt, maar ik nog nie
K hoop da t zo een beetje duidelijker is geworden.
Normaal krijg je een meeltje van me, is iig een paar uur geleden verstuurt!!!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 16:07 . Reden: typo ]
het is toch simpel: het geld van mij (Youk), Steekie en Ceekay is door Ceekay op je rekening overgeschreven, dus als je mijn geld en dat van Steekie hebt ontvangen, dan moet dat van Ceekay er ook bij zijn
Dus als je het aankoopbedrag van Youk, Steekie en Ceekay samen neemt, dat zou het bedrag van die overschrijving moeten zijn
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is geworden
Ps: de reden waarom alles via Ceekay is gegaan, is omdat wij Belg zijn en Ceekay ook een Nederlandse rekening heeft, op deze manier konden we de internationale overschrijfkosten vermijden
Dus als je het aankoopbedrag van Youk, Steekie en Ceekay samen neemt, dat zou het bedrag van die overschrijving moeten zijn
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is geworden
Ps: de reden waarom alles via Ceekay is gegaan, is omdat wij Belg zijn en Ceekay ook een Nederlandse rekening heeft, op deze manier konden we de internationale overschrijfkosten vermijden
Ik wou dit via mail oplossen, maar daar heb je blijkbaar geen zin in. Dacht dat mijn mail vrij duidelijk was, maar let op: tel die drie bedragen van de bestellingen op:Youk schreef op 29 November 2002 @ 16:57:
het is toch simpel: het geld van mij (Youk), Steekie en Ceekay is door Ceekay op je rekening overgeschreven, dus als je mijn geld en dat van Steekie hebt ontvangen, dan moet dat van Ceekay er ook bij zijn
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is geworden![]()
14.50 + 15 + 35 das dus 64 euro en vijftig cent
nu tel je de betallingen op:
24.50 + 15 = 39 euro en vijftig cent
Waar zijn die 25 euro gebleven?
Nu de opdracht: zoek de drie verschillen. Verders stelde ik je nog een vraag maar daar krijg ik geen antwoord op, maar ik zal de portie van 14.50 en 15 euro maandag verzenden, en ik maak 10 euro terug over. Dan klopt het volgens mijn boekhouding.
Aangezien je mijn mail niet wil antwoorden, lijkt mij dit de beste oplossing.
En idd het is vrij simpel als ik het zo bekijk.

Ik kom net thuis en ik zie het pakje op de deurmat
Echt Uber spul het is gewoon veel steviger dan ik had verwacht.....en je krijgt je vingers d'r echt bijna niet meer uit
Dit weekend maar ff alles in elkaar zetten, en volgend weekend hopelijk pics met de cam van me zwager
[ Voor 3% gewijzigd door cooolkast op 30-11-2002 13:11 ]
ik heb in ieder geval geen mail van je ontvangen, maar ik veronderstel dat je die naar Ceekay verzonden hebt, aangezien hij de betaling naar jou toe regeldeVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 22:37:
[...]
Ik wou dit via mail oplossen, maar daar heb je blijkbaar geen zin in. Dacht dat mijn mail vrij duidelijk was, maar let op: tel die drie bedragen van de bestellingen op:
14.50 + 15 + 35 das dus 64 euro en vijftig cent
nu tel je de betallingen op:
24.50 + 15 = 39 euro en vijftig cent
Waar zijn die 25 euro gebleven?
Nu de opdracht: zoek de drie verschillen. Verders stelde ik je nog een vraag maar daar krijg ik geen antwoord op, maar ik zal de portie van 14.50 en 15 euro maandag verzenden, en ik maak 10 euro terug over. Dan klopt het volgens mijn boekhouding.
Aangezien je mijn mail niet wil antwoorden, lijkt mij dit de beste oplossing.
En idd het is vrij simpel als ik het zo bekijk.
Voor de IA van de ledjes hebben we op dezelfde manier gewerkt, dus alle Belgen naar Ceekay zijn Belgische rekening overgeschreven en hij heeft dan ineens heel het bedrag aan Spacy en Pixxa doorgestort; dat is allemaal perfect verlopen, dus Ceekay is wel te vertrouwen volgens mij.
Ik veronderstel dat er gewoon ergens een foutje in de betaling is geslopen, hetzij door het verkeerd opschrijven van Ceekay of een foutje in de bank.
Zijn betalingen kan ik niet nakijken, dus dat moeten jullie onderling maar even bespreken. Het kan wel zijn dat je een paar dagen moet wachten op antwoord van Ceekay, maar ja, niet iedereen heeft steeds tijd om zijn mail te lezen en beantwoorden
Tis geen kwestie van niet vertrouwen, maar er is of te weinig overgemaakt of teveel besteld, simpel de bedragen kloppen niet. Ik heb em een nette mail gestuurd die hij niet beantwoord. Dus die twee die wel kloppen gaan iig maandag de deur uit en die andere blijft gewoon on hold staan. En of dat nou een foutje van Ceekay of van de bank is, kan ik niet beoordelen en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen boodschap aan, als betalingen kloppen verstuur ik gewoon de spullen, als er iets niet klopt meld ik dat zodat dat geregeld kan worden, meer en / of minder kan ik er niet van maken, soz guys, maar het is up to you!Youk schreef op 30 november 2002 @ 13:33:
[...]
ik heb in ieder geval geen mail van je ontvangen, maar ik veronderstel dat je die naar Ceekay verzonden hebt, aangezien hij de betaling naar jou toe regelde
Voor de IA van de ledjes hebben we op dezelfde manier gewerkt, dus alle Belgen naar Ceekay zijn Belgische rekening overgeschreven en hij heeft dan ineens heel het bedrag aan Spacy en Pixxa doorgestort; dat is allemaal perfect verlopen, dus Ceekay is wel te vertrouwen volgens mij.
Ik veronderstel dat er gewoon ergens een foutje in de betaling is geslopen, hetzij door het verkeerd opschrijven van Ceekay of een foutje in de bank.
Zijn betalingen kan ik niet nakijken, dus dat moeten jullie onderling maar even bespreken. Het kan wel zijn dat je een paar dagen moet wachten op antwoord van Ceekay, maar ja, niet iedereen heeft steeds tijd om zijn mail te lezen en beantwoorden
Pureoptical, kan je nog even kijken of je mij toevallig niet over het hoofd hebt gezien, betaling buiten Laupro om, je zou het binnen moeten hebben.
MMMM nope, mail me ff je gegevens en het exacte bedrag door, dan duik ik er ff helemaal in.The Undertaker schreef op 30 November 2002 @ 21:04:
Pureoptical, kan je nog even kijken of je mij toevallig niet over het hoofd hebt gezien, betaling buiten Laupro om, je zou het binnen moeten hebben.
Ik heb t, ik heb t
nu nog wachten op de te meshen voeding (ik krijg pas over 2 weken een thermaltake XASER 2
nu nog wachten op de te meshen voeding (ik krijg pas over 2 weken een thermaltake XASER 2
mijn gemeshde kabels:
Het is zeer mooi geworden maar op de foto`s is het slecht te zien
Heb het met krimpkous gedaan (zoals je een beetje kan zien
) en dat ging echt heel handig.

Kep de pics maar beschijden gehouden anders vliegt alles weer uit formaat
en....?
met dank aan PO voor de geweldige IA
Het is zeer mooi geworden maar op de foto`s is het slecht te zien
Heb het met krimpkous gedaan (zoals je een beetje kan zien
en....?
ik heb ook nog een rolletje van 5m zwart besteld....overgemaakt met RaboTele. (erg high noon
)
Verwijderd
Pureoptical,
ik zou heel graag nog een zwart rolletje dunne en 2 zwarte (dikke) meters bestellen. ik had dit al eerder gevraagd, maar geen reactie gekregen. is het goed als ik morgen het geld ervoor over maak? ik weet het, de ia is per vandaag afgelopen, maar ik had het ervoor al gevraagd. je zou me er heel veel plezier mee doen.
ik zou heel graag nog een zwart rolletje dunne en 2 zwarte (dikke) meters bestellen. ik had dit al eerder gevraagd, maar geen reactie gekregen. is het goed als ik morgen het geld ervoor over maak? ik weet het, de ia is per vandaag afgelopen, maar ik had het ervoor al gevraagd. je zou me er heel veel plezier mee doen.
Nou OK danVerwijderd schreef op 01 december 2002 @ 20:08:
Pureoptical,
hehe,
blij en pijnlijk heb ik het voor mekaar gekregen. Ik ben klaar
het ergste was die ATX stekker eraf te krijgen, maar na een poosje met spelden in de weer te zijn geweest en een dikke snee in mun duim heb ik het eindelijk voor elkaar. en het ziet er super uit.
thnx PO voor de IA
blij en pijnlijk heb ik het voor mekaar gekregen. Ik ben klaar
het ergste was die ATX stekker eraf te krijgen, maar na een poosje met spelden in de weer te zijn geweest en een dikke snee in mun duim heb ik het eindelijk voor elkaar. en het ziet er super uit.
thnx PO voor de IA
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II
GOUDEN TIP
tenminste voor iedereen die het nog niet wist
Als je je mesh op maat geknipt heb haal dan even snel de aansteker langs de uiteinden. dan ravelt het niet meer af als je het eromheen probeert te k*tten.
Uitgevonden toen ik mijn 2de voeding ging doen
Als je je mesh op maat geknipt heb haal dan even snel de aansteker langs de uiteinden. dan ravelt het niet meer af als je het eromheen probeert te k*tten.
[ Voor 12% gewijzigd door Xavier op 02-12-2002 10:54 ]
zozo welkom to the real world dit werd ook al gezegd op de frontpage van de IA op Laupro als ik me niet vergis ander is het hier wel een keer langs gekomenXavier schreef op 02 december 2002 @ 10:54:
GOUDEN TIP

Update: Er staan er nu 6 op ingepakt, die gaan er vandaag uit!
Verders gaan de volgende pakjes eruit vandaag:
Barman, Baffo, The Undertaker en Thunderman.
Verders gaan de volgende pakjes eruit vandaag:
Barman, Baffo, The Undertaker en Thunderman.
NetjesTwix schreef op 01 december 2002 @ 18:16:
mijn gemeshde kabels:
Het is zeer mooi geworden maar op de foto`s is het slecht te zien![]()
Heb het met krimpkous gedaan (zoals je een beetje kan zien) en dat ging echt heel handig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en....?
Mijn voeding ziet er nu ook ongeveer zo uit, heb 'm alleen nog niet ingebouwd

heb er maarliefst 2 gedaan (erg leuk werkDemoniac schreef op 02 December 2002 @ 11:13:
[...]
Netjes
Mijn voeding ziet er nu ook ongeveer zo uit, heb 'm alleen nog niet ingebouwd(draai weer ff op m'n oude Aopen voeding, ik kijk eerst ff of ik nog andere mods kan verzinnen voor m'n PSU
)
btw --> cool
[ Voor 6% gewijzigd door loodgieter op 02-12-2002 11:18 ]
Knutselen met plexi en prop eens wat ledjes in een transparante ventilatot, succes verzekerd!Demoniac schreef op 02 December 2002 @ 11:13:
[...]
Netjes
Mijn voeding ziet er nu ook ongeveer zo uit, heb 'm alleen nog niet ingebouwd(draai weer ff op m'n oude Aopen voeding, ik kijk eerst ff of ik nog andere mods kan verzinnen voor m'n PSU
)
Je kan niks meer bestellen bij deze inkoopactie. 
Ik heb weer eens wat gemist....
Ik had graag 5 meter van die dunne zwarte en een meter van die wat dikkere willen hebben...
Pureoptical: als je wat overhoudt, graag !!
Ik heb weer eens wat gemist....
Ik had graag 5 meter van die dunne zwarte en een meter van die wat dikkere willen hebben...
Pureoptical: als je wat overhoudt, graag !!
[ Voor 3% gewijzigd door Beekforel op 02-12-2002 16:07 ]
OK dan!! M'n mesh binnen! Perfect spul man, lekker stevig en toch erg flexibel... dit spul mag gewoon niet in je case ontbreken. Thanks, PO.
[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 02-12-2002 16:24 ]
Geil... het is binnen 
Ik zie dat je mijn nick op de envelop wilde opschrijven ipv mijn echte naam
Als het goed is, is mn geld eindelijk overgemaakt
Al die namen ..................O.D.Smolik schreef op 02 December 2002 @ 21:26:
Geil... het is binnen
PO, ik heb mijn tweede bestelling binnen. Nu de rest nog (LCDs, LEDS) en dan kan ik weer verder. Bedankt.
Verwijderd
PO, de rest van het geld is overgemaakt naar je rekening. Nogmaals excuses voor deze niet erg slimme actie. Top afhandeling !
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 18:06 ]
Verwijderd
PO bedankt voor het spul, ik ga eraan beginnen zodra ik tijd heb. Maar nu eerst... birthday party
.
Verwijderd
mn spullen zijn er! Ik kan Laupro nou niet updaten, maar dat doe ik morgen dan wel
Weer een goede IA PO!
Verwijderd
Ik heb ook me spullen, en het ziet er zeer goed uit
Ik gebruik het voor me nieuwe casemod (waar ik al paar maanden aan beezig ben) en die ook (hopelijk) snel langs komt... 
Thnx PO voor alweer een goede IA
Thnx PO voor alweer een goede IA
ik ben zo blij net mijn pakketje binnen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verzonden!
Betalingen ge-update: zie Laupro plus oliver 3x
Betalingen ge-update: zie Laupro plus oliver 3x
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 20:56 ]
Bedankt PureOptical, ik heb alles ontvangen.
Op HCC-dagen een nieuwe voeding gekocht, en tegelijk maar mesh eromheen:

Ik vindt het geslaagd!
PO, leuke kleine IA (met waarschijnlijk vel werk), hulde

Ik vindt het geslaagd!
PO, leuke kleine IA (met waarschijnlijk vel werk), hulde
Verwijderd
ik had je toch verteld dat ik 'per ongeluk' 3x overegmaakt hat ipv 1x heb je notabene screenshot laten zien dat het mis ging de dag erna.
PO suggestion,
switch to secondary core,
shutdown primary core,
reboot primary core,
load backup on primary core,
switch to primary core.
; )
PO suggestion,
shutdown primary core,
reboot primary core,
switch to primary core.
; )
Ja, so??? Mag ik toch wel achter mijn oren krabben toch? Maar ik straks 2 betalingen rebooten!Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 18:01:
ik had je toch verteld dat ik 'per ongeluk' 3x overegmaakt hat ipv 1x heb je notabene screenshot laten zien dat het mis ging de dag erna.
PO suggestion,
shutdown primary core,
reboot primary core,
switch to primary core.
; )
Verwijderd
Shit alles gemist!!!....waar kan ik dit nog meer bestellen?
[EDIT] Ik maak nu nog geld over, ik zie dat je tot 8 dec accepteerd, dus kan het nog?
[EDIT] Ik maak nu nog geld over, ik zie dat je tot 8 dec accepteerd, dus kan het nog?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 20:42 ]
Try my mail!Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 20:35:
Shit alles gemist!!!....waar kan ik dit nog meer bestellen?
Verwijderd
Ik krijg m'n mobo (atx) stekker niet los. Oftewel ik krijg die pinnetjes niet uit die grote witte stekker.
Iemand een tip hiervoor?
Iemand een tip hiervoor?
Is inderdaad een heel ge-etter, maar ik heb ze 1 voor 1 losgehaald en door de mesh gehaald.Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 22:19:
Ik krijg m'n mobo (atx) stekker niet los. Oftewel ik krijg die pinnetjes niet uit die grote witte stekker.
Iemand een tip hiervoor?
Dus: pinnetjes losdrukken->door mesh->pinnetjes terugduwen->terug in stekker ->dat totdat je ze allemaal hebt gehad.
Kost wel ff tijd, en maak hem niet te kort (had ik dus wel, kon ik nog een keer
PS: een beetje voorzichtig wrikken en eraan trekken wil ook vaak helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Thunderman_303 op 05-12-2002 22:24 ]
Verwijderd
Dat wil ik dus doen, maar ik krijg die pinnetjes een voor een dr niet eens uit. Hoe heb jij dat gedaan?
Verwijderd
het die atx strekker los gemaakt met een kopspeld.. 
wat een hels werk..
maar het is gelukt..
(kost wel 5 kopspelden van me vriendin.. die was minder blij )
wat een hels werk..
maar het is gelukt..
(kost wel 5 kopspelden van me vriendin.. die was minder blij )
Verwijderd
Geef es een hint, waar douw ik die kopspeld in, waar zit te trigger, waar zit dat lipje wat het pinnetje tegenhoudt?
Ik heb em al overal in- en opgedouwd, niets help (en ook geen 5 kopspelden
)
Ik heb em al overal in- en opgedouwd, niets help (en ook geen 5 kopspelden
Als je vanaf de kant kijkt waar de draden de stekker in gaan zie je duidelijk de twee weerhaakjes zitten, en die moet je naar binnen duwen.
En op het eind moet je ze weer terugduwen.
Ik heb het trouwens gedaan met een klein schroevendraaiertje.
1 nadeel, bij mij werken sommige weerhaakjes niet meer, dus pennetje zit nu "los" in de ATX stekker.
Succes
Hoe heb je eigenlijk je molex-stekkertjes losgekregen dan? Ging bij mij volgens hetzelfde principe.
En op het eind moet je ze weer terugduwen.
Ik heb het trouwens gedaan met een klein schroevendraaiertje.
1 nadeel, bij mij werken sommige weerhaakjes niet meer, dus pennetje zit nu "los" in de ATX stekker.
Succes
Hoe heb je eigenlijk je molex-stekkertjes losgekregen dan? Ging bij mij volgens hetzelfde principe.
[ Voor 15% gewijzigd door Thunderman_303 op 05-12-2002 22:37 ]
Verwijderd
Kijk daar zat ik op te wachten, ik had ze wel al gezien, maar ze werkte niet, dus nog maar es proberen.
Ik heb trouwens ook zo'n kleine 1 mm schoevendraaiertje gebruikt, as always, maar deze kleine schroevendraaier heb ik inmiddels allang omgedoopt tot multi-tool.
Ik heb trouwens ook zo'n kleine 1 mm schoevendraaiertje gebruikt, as always, maar deze kleine schroevendraaier heb ik inmiddels allang omgedoopt tot multi-tool.
Ik hoop dat het je nu lukt, en pics als het klaar is he?!
Verwijderd
ik heb die kopspel (met tang ander lukt echt nie.. altans bij mijn dan) langs de ondekant er in gedouwd . (kant die in het moederbordstrekker gaat)
Net zolang tot dat je het draadje der uit kan trekken..
Die lipsje zitten in het 4kantengedeelte van je stekker, dus kan er met geen geweld der bij..
behalven als je iets heel duns heb.. kopspeld bijv.
p.s let wel op je vingers..
je zal echt nie de 1ste zijn waar de naald opeens in zijn vingers hangd.
Net zolang tot dat je het draadje der uit kan trekken..
Die lipsje zitten in het 4kantengedeelte van je stekker, dus kan er met geen geweld der bij..
behalven als je iets heel duns heb.. kopspeld bijv.
p.s let wel op je vingers..
je zal echt nie de 1ste zijn waar de naald opeens in zijn vingers hangd.
Verwijderd
Ok, aan de kant waar de draad aan komt, moet je niet wezen, je moet dus aan de andere kant kijken. Voordat je dus de hele zooi uit elkaar gaat halen is het ook handig om een tekeningetje te maken van hoe de draden zaten, of een voorbeeld bij de hand te hebben.
Als je heeeeeel goed kijkt dan zie je links en rechts van zo'n pennetje een heel klein weerhaakje ziten. Ik heb heel veel dingen gebruikt om deze terug te duwen, maar toen kwam ik op het idee om 2 nietjes te gebruiken, deze buig je een beetje bij en dan duw je 1 nietje aan de ene kant van het pennetje en de andere aan de andere kant, hierna trek je aan het draadje en trek je hem zo los.
Het heeft mij 3 en een half uur geduurd om alles te proberen en op dit idee te komen, maar daarna waren ze in 20 minuten allemaal los. Het blijft een klote werk en je houd er wat wonden aan over, maar het resultaat is overweldigend.
Good luck
Als je heeeeeel goed kijkt dan zie je links en rechts van zo'n pennetje een heel klein weerhaakje ziten. Ik heb heel veel dingen gebruikt om deze terug te duwen, maar toen kwam ik op het idee om 2 nietjes te gebruiken, deze buig je een beetje bij en dan duw je 1 nietje aan de ene kant van het pennetje en de andere aan de andere kant, hierna trek je aan het draadje en trek je hem zo los.
Het heeft mij 3 en een half uur geduurd om alles te proberen en op dit idee te komen, maar daarna waren ze in 20 minuten allemaal los. Het blijft een klote werk en je houd er wat wonden aan over, maar het resultaat is overweldigend.
Good luck
Dit topic is gesloten.