=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Fred_Perry schreef op 18 November 2002 @ 14:53:
[...]

dat zijn toch gewoon de verkoopcijfers van vorige week he. Van welke site heb je die eigenlijk?
hebben die hier al gestaan dan?? :) heb ze van www.nintendofire.com

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 19:54
schnumi schreef op 18 november 2002 @ 14:53:
[...]

hebben die hier al gestaan dan?? :) heb ze van www.nintendofire.com
uhm, geen idee of ze hier al hebben gestaan... maar ik had ze vorige week al gezien, vandaar :)

Dit is denk ik een beter overzicht:
Konsole Verkaufte Einheiten (St.) Vorwoche 2002 Total
PlayStation2 ..............39.200 45.800 3.033.700
Game Boy Advance ....37.000 39.300 2.119.600
Gamecube .................18.800 12.000 870.000
PSone .........................2.580 2.400 201.900
Xbox ...........................2.500 1.400 270.300
WonderSwan Crystal .1.100 1.300 99.600
WonderSwan Color .......870 480 114.100
Game Boy Color .............440 1.000 79.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik denk dat die mij toch anders is er staat namelijk ook geen gameboy colour meer in. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

By Elroy
Six reasons why Xbox Live may fail
...
Ja dat is zeker waar wie speelt er nou alleen sport en vecht games? Nou niemand! Ik denk dat zon Live-gedoe (PS2-XBox-NGC) alleen gaat werken als er van die MMORPG's komen want dan is de bomb :)
By Fred_Perry
RE:Zero
Ziet mijn oog dat RE:Zero 59 blocks nodig heeft, bah wat slegt dan moet je MP eens zien... ;) :Y)
* NoTimeRemains is de saveblock looking master :)
By RareGast
... Metroid Bl44t ...
Metroid Prime wordt/is een rage! Daarom is de Big N zo slim om een nieuwe Metroid voor de GBA te maken. En eerlijk is eerlijk Metroid Fusion is best goed, maybe niet zo goed als Super Metroid maar zeer zeker goed.
By Silverbolt
Doe mij maar zo'n doosje :P :P :P
Alleen t doosje? Nou das tog nie zo moeilijk pak een willekeurige DVD hoes en en printscreen de voorkant :9 ...
By Schnumi
damm waar ik wel van baal is dat die jappen bij bijna elke game standaard een nieuwe memcard krijgen.

Mogen wij dat ook niet eens een keer?
Die japaners krijgen zoveel gratis: Used X-Boxen, X-Box HD's, X-Box Originele Controllers, X-Box Keychains, X-Box ... ;)
By PhuseBox
ik heb een animal crossing memcard...whehe
maar kan animal crossing zelf niet spelen
doe mij maar gelijktijdige releases ipv zo'n *PIEP* memcard
Iemand nog wat gehoord van de Freeloader?
By DeddieKoel
De vertraging van Metroid Prime is nog alles behalve zeker. Maar de reden dat Nintendo langer over de PAL conversies doet is volgens mij omdat ze er ook echt hun tijd voor nemen en er ECHT een goede conversie van maken met een fatsoenlijke 50 en 60 Hz optie.

Ik verwacht persoonlijk ook niet dat de game pas in Mei uitkomt maar als ie vertraagd het hoogstens een maand zal zijn.
Tog wel belangrijk die 60 Hz optie want je ziet bij veel PS2 spellen dat dat niet gedaan is en dat vind ik persoonlijk best wel slordig/jammer...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd zie het verschil tussen 50Hz en 60Hz bij SMS. :)

Man toen ik die game perongeluk op 50Hz speelde schrok ik me dood. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aankondiging van morgenochtend...zou dat niet de Europese Release van Animal Crossing kunnen zijn? Ik hoop in ieder geval van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:58:
Die aankondiging van morgenochtend...zou dat niet de Europese Release van Animal Crossing kunnen zijn? Ik hoop in ieder geval van wel :D
dat zou ook wel :9~ zijn maar het lijkt me sterk lees dit maar:
regarding peripherals for GameCube
denk dat het meer om iets gaat dat met hardware te maken heeft dus een platinum cube ofzo. :) of wat dachten jullie van een Q voor US en EU! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
schnumi schreef op 18 november 2002 @ 15:56:
Idd zie het verschil tussen 50Hz en 60Hz bij SMS. :)

Man toen ik die game perongeluk op 50Hz speelde schrok ik me dood. :Y)
Hoe kun je dat dan instellen? ik zou echt niet weten hoe ik dat moet veranderen. Wat moet je er voor veranderen. Ik heb btw een sony TV (nieuw 2 maanden of zo) en het beeld gaat via scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 18 November 2002 @ 16:08:
[...]

Hoe kun je dat dan instellen? ik zou echt niet weten hoe ik dat moet veranderen. Wat moet je er voor veranderen. Ik heb btw een sony TV (nieuw 2 maanden of zo) en het beeld gaat via scart.
Wat?? :) Die 60hz/50hz optie krijg ik altijd aan het begin. :)

(heb ook een sony tv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 18 November 2002 @ 16:08:
[...]

Bij de ene tv krijg je al automatisch een schermpje die het vraagt, maar bij sommige moet je tijdens het booten de b-knop ingedrukt houden.
Niet alle spellen ondersteunen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:22:
[...]

Bij de ene tv krijg je al automatisch een schermpje die het vraagt, maar bij sommige moet je tijdens het booten de b-knop ingedrukt houden.
Niet alle spellen ondersteunen dit.
klopt helemaal. Ik krijg het volgens mij automatisch al dat scherm. :)

Spellen die het ondersteunen zijn:
SMS
SSBM
SW: RL2
Capcom VS SNK EO2
RE

voor de rest geen idee. :) oh jah en Rocky want ik had alvast een vraag gesteld en Rocky ondersteund dus ook 60Hz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik heb hier een metroid reclame gezien op tv, maar dat was maar een matige reclame.
die van mario party 4 daarentegen is werkelijk hilarisch gewoon!

in die van metroid zie je samus gewoon een paar keer ronddraaien en een paar seconden ingame beeld, voor de rest niks. beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is die reclame van mario party met je japp-ies met die moeder zo van hai hai hai hai en dan wint ze met zwemmen en die andere zelfde gezin alleen die pa loost de hele tijd :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 18 November 2002 @ 16:59:
is die reclame van mario party met je japp-ies met die moeder zo van hai hai hai hai en dan wint ze met zwemmen en die andere zelfde gezin alleen die pa loost de hele tijd :)
hij is wel erg lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai

das ROFL

en hoe die Pa kijkt als ie daar in de hoek staat! WOW!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
die mario party reclame die ik heb gezien zijn weer met al die figuren in real life in die pakken. echt superdroog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

vaag... hoestie daar verder ik wil meer horen over curacau ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
curacao stinkt. aruba ta hot!!!
het gaat een beetje erg rustig met de vrouwen hiero.
verder is het weer maandag. werken dus :(
het weekend was wel weer uberrelaxed. we hadden een coolbox vol ijs en bier meegenomen naar het strand. erg relaxed.
woensdag is mijn eerste fotorolletje ontwikkeld. dan zal ik eens wat inscannen.

kleine edit: het enige aan vrouwengebeuren van dit weekend was dat er een supermooie meid met haar blote borsten op mij ging liggen op het luchtbed op het water omdat ze erop wou liggen, maar ik wou er ook op liggen.

achjah. klein maar fijn vrouwelijk genot laten we maar zeggen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Fubaruba op 18-11-2002 20:10 . Reden: blote borsteuh!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 19:54
[img]url=http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg[/img] * Fred_Perry Prime Newsflash *
Today Nintendo sent out a press release confirming our suspicion...

Metroid Prime is indeed delayed and will not hit the European shelves until March 3rd next year. Nintendo announced this date along with some other dates:

Metroid Prime March 03
bron: www.cube-europe.com

d³, sorry voor het jatten van je Newsflash layout... maar dit verdient toch wel een newsflash, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

:( :( :( :( aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

*pakt geweer en gaat op zoek naar fransen en duitsers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
schnumi schreef op 18 November 2002 @ 20:42:
:( :( :( :( aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

*pakt geweer en gaat op zoek naar fransen en duitsers*
KOM MAAR!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dont you make me come over. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hele release lijst:
Metroid Prime March 03
Resident Evil 0 March 03
Phantasy Star Online Q1
Super Monkeyball 2 Q1
Rayman 3 Hoodlum Havoc Q1
Tom Clancy's Ghost Recon Q1
The Legend of Zelda Q2
1080º Avalanche Q2 \o/
Wario World Q2
Final Fantasy Crystal Chronicles Q4
True Crime Q2/Q3
Hitman 2: Silent Assassin Q2
Enter The Matrix Q2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik ga echt kebab maken van die Duitsers en Fransen ...

Waarom zijn het nu net die zakken die altijd de nog grotere egoist als anders moeten uithangen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damm wat zou ik nu graag naar Nintendo HQ willen gaan en het ze duidelijk uitleggen wat wij ervan vinden. :( Wij moeten ALTIJD wachten ALTIJD als laatste en wij krijgen nooit leuke extra's als memcards gratis of demo's. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 18 November 2002 @ 21:15:
gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idd waarom nou altijd wij!! echt waar hier word toch iedere nintendogamer ziek van europa word altijd achtergesteld en wij kopen verdomme nog wel meer als 1 milj cubes en we kopen bijna meer RE als US en we krijgen er nooit wat voor terug. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik moet en zal een freeloadert hebbe dit slaat gewoon nergens op!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Tijd voor een HGGT meeting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:45
schnumi schreef op 18 november 2002 @ 21:16:
[...]

idd waarom nou altijd wij!! echt waar hier word toch iedere nintendogamer ziek van europa word altijd achtergesteld en wij kopen verdomme nog wel meer als 1 milj cubes en we kopen bijna meer RE als US en we krijgen er nooit wat voor terug. :'(
Yep, this is europe. |:(

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit toch zwaar aan een amerikaanse cube te denken :)
Die ga ik volgend jaar toch maar eens bestellen. Als ik weer wat geld heb.

Is altijd leuk twee cubes naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt Mortal Kombat eig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Fred_Perry schreef op 18 November 2002 @ 20:38:
d³, sorry voor het jatten van je Newsflash layout... maar dit verdient toch wel een newsflash, vandaar.
Hej, betalen! :( ;) Als het Metroid nieuws is vind ik het heeeelemaal niet erg :*) Zeker niet belangrijk nieuws als dit.

Heb even snel een Active Desktop Metroid Prime Countdown Wallpaper Deluxe v1.0 inelkaar gezet, die telt de tijd af tot de PAL release, recht voor je op je desktop. Wallpapertje is van Nintendo zelf natuurlijk.

Ja, doe mij maar zo'n vette timer!

Readme included, mocht het niet lukken dan hoor ik het wel. Gemaakt voor 1024*768 maar zal ook wel op andere resoluties werken.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_countdown.jpg

100+ dagen nog, nou ja zeg! :( :)
Super Monkey Ball is wat, 8-9 maanden later dan de US? Wat een lachertje. Zelda Q2, hmm als dat zo blijft is dat geeneens zo slecht.
schnumi schreef op 18 november 2002 @ 21:14:
Damm wat zou ik nu graag naar Nintendo HQ willen gaan en het ze duidelijk uitleggen wat wij ervan vinden. :(
Ik zou sowieso graag naar Nintendo HQ gaan :P
schnumi schreef op 18 november 2002 @ 21:16:
Het leek er in het begin even op dat Nintendo Europe herboren was, maar inmiddels is het weer het oude liedje :( Vind je het gek dat ze #3 zijn, prutsers :P
Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 21:58:
heb je die wallpaper ook los voor mij ?
Zoeken naar metroid wallpaper in alle topics leverde 11 resultaten op. :) (1e 3 resultaten hebben allemaal een link)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je die wallpaper ook los voor mij ? en wanneer komt Mk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
that's life ey...
ach ja... wat kun je anders verwachten van Delay-O

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zo gek is dit niet :

http://www.goblindirect.c...e.asp?productCat=GameCube

Afbeeldingslocatie: http://www.goblindirect.com/assets/gifs/productImages/gcPrimePlat1.jpg

GC System US w/Metroid Prime Platinum (LTD)
GoblinDirect Price: £169 (ongeveer €262)
Stock Status: Preorder
Whats in the In The Pack?:

Value Pack Includes

US GameCube Platinum (LTD)
Stepdown converter
Memory Card 59 (3rd party)
Metroid Prime
1 Controller
AV Leads
---

Alleen die 3rd party memory card is minder, maar Platinum Cubeje ( :9~ :9~ :9~ )+ Metroid Prime ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) voor 260 is op zich niet gek. Alleen even kijken hoeveel extra kosten er nog bij kunnen komen, het is EU dus als ik het me goed herinner geen douanerechten + BTW. Shipping is €24 dus totaal 286 euro.

Hmm, verleidelijk :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de commotie niet echt :?. Jullie zijn maar een heel klein beetje pissed :X omdat Metroid Prime vertraagd is met 2 maanden? Jeetje, waar je je allemaal al niet druk over kan maken :/

NEE! PVD, dit is veel belangrijker!!!
The Legend of Zelda Q2 (!!)
Zelda komt pas uit in Q2!!!!!!!! #$&(#$ Dat is toch veel erger!! aargh!!!!! ^#&$^#&$ Mijn hele wereld stort in.. ;(

Nee, even serieus. Vergeet niet dat de cube vandaag precies 1 jaar is geworden in de US. De Amerikanen moesten dus precies 1 jaar wachten op deze topper. In Europa werd de cube op 3 mei gelanceerd en Metroid Prime komt dus op 3 maart. Dat is dus 2 maanden eerder. Relatief gezien hoeven wij dus minder lang te wachten dan onze buren aan de andere kant van de atlantische ocean. :) :Y)

Ohja, en voor de zeikers over de marketing van NoE ( O-)), lees en huiver:
This Christmas there will be over 100 fantastic titles available on the GameCube, over 20 of them exclusive to the platform. Nintendo decided that that is worth spending €20 million on for marketing this december!

Throughout December there will be a heavyweight marketing campaign supporting the 1st & 3rd party game titles available this Christmas and into 2003. The titles featured in the campaign showcase the breadth and depth of games on Nintendo GameCube, and include Eternal Darkness, FIFA 2003, Starfox Adventures, Metroid Prime, Legend of Zelda, Resident Evil 0, Super Mario Sunshine, Final Fantasy: Crystal Chronicles & 1080 Avalanche.
Klik voor hele artikel

Ben benieuwd, in Nederland merken we hier toch waarschijnlijk *bijna* niks van :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 23:12:
Nee, even serieus. Vergeet niet dat de cube vandaag precies 1 jaar is geworden in de US. De Amerikanen moesten dus precies 1 jaar wachten op deze topper. In Europa werd de cube op 3 mei gelanceerd en Metroid Prime komt dus op 3 maart. Dat is dus 2 maanden eerder. Relatief gezien hoeven wij dus minder lang te wachten dan onze buren aan de andere kant van de atlantische ocean. :) :Y)
.
Jij ziet alles wel positief in he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 23:18:
[...]

Jij ziet alles wel positief in he :D
Uiteraard :). Mijn week kan al niet meer stuk :). Daarnaast heerst hier sinds kort teveel negativiteit dus een sprankeltje hoop & positiviteit :*) is wel op zijn plaats in het Grote GameCube topic numero 15. :7

Ik bedoel, we krijgen Metroid Prime gewoon TWEE (!) maanden eerder dan de Amerikanen! Als dat geen goed nieuws is dan weet ik het ook niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

D³ schreef op 18 november 2002 @ 22:43:
Zo gek is dit niet :

http://www.goblindirect.c...e.asp?productCat=GameCube

[afbeelding]

GC System US w/Metroid Prime Platinum (LTD)
GoblinDirect Price: £169 (ongeveer €262)
Stock Status: Preorder
Whats in the In The Pack?:

Value Pack Includes

US GameCube Platinum (LTD)
Stepdown converter
Memory Card 59 (3rd party)
Metroid Prime
1 Controller
AV Leads
---

Alleen die 3rd party memory card is minder, maar Platinum Cubeje ( :9~ :9~ :9~ )+ Metroid Prime ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) voor 260 is op zich niet gek. Alleen even kijken hoeveel extra kosten er nog bij kunnen komen, het is EU dus als ik het me goed herinner geen douanerechten + BTW. Shipping is €24 dus totaal 286 euro.

Hmm, verleidelijk :)
die wil ik wel !!!!!!!!!!!!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Fred_Perry schreef op 18 November 2002 @ 20:38:
[[url=url=http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg]afbeelding[/url]] * RareGast Prime Newsflash *

bron: www.cube-europe.com
ehhh... the BIG one???? :?

nog een half uur en dan werd er toch iets bekend gemaakt over die pherifirals... ehh.. bijzaken aan je GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 18 November 2002 @ 16:59:
Waar ? Capturen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 08:48:
[...]

Waar ? Capturen die hap.
die is al lang een keer langsgekomen... week of 2 geleden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat info over de aankondiging van 8.30?

M'n portie foeteren op NoE heb ik gister al gehad dus daar ben ik voorlopig weer overheen.(klote yanks krijgen alles op tijd :( ).

edit: Kunnen we als HCGT niet duidelijk aan NoE maken dat dit eigenlijk gewoon niet kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 08:49:
[...]

die is al lang een keer langsgekomen... week of 2 geleden ofzo?
Ik ga ff m'n filmpjes doorspitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het grote nieuws... haha let op:
wat een CRAP!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/hw017200001.jpg

gb(a) spellen op je tv spelen...
wat een lachertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesus....heb ik me daar druk over lopen maken. :( Fuck NoE! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Nou wacht maar met het fokken op NoE, want verlopig komt hij pas maart 2003 in japan dan denk ik zomer 2003 in de USA en december2003 in Europa....

Niet dat het me ook een hol uitmaakt..... Klote apparaat :+

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
NOu het kan toch ook aardig zijn. Het aanbod spellen is natuurlijk nu wel veel groter geworden. Maar het is wel een beetje een afknapper. Maar toch wel een aardig ding, denk ik. Niet dat ik er een nodig heb ik heb geen GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 December is er 1 bij mij in Tilburg
Voor meer info: http://cubeparty.cheatcn.info/index.php

Dit om het topic niet te off topic te maken
Voor login en pass moet je ff Elroy mailen op cubeparty@cheatcn.info
Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 09:04:
wat een CRAP!!!!

[afbeelding]

wat een lachertje
LOL nu hoef je straks alsnog maar 1 FF te kopen om het op je TV te spelen en op je GBA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Omg beter nieuws is er toch niet? Dit is niet HET grote nieuws maar gewoon een kleine aankondiging van nieuwe hardware. Ik als GBA bezitter ben om dit nieuws echt razend enthousiast, sinds het begin zit ik al te wachten op een manier om gba games op me tv te kunnen spelen! Is toch vet cool zo :D Lekker Goldensun2 op je tvtje spelen... geweldig nieuws! Het zal zeker meer mensen over de grens helpen om een Cube te kopen, apparaatje is maar 40 dollar.

Het is niet iets dat je moet kopen hoor...dat je meteen begint te roepen van kut apparaat, dat moet je geheel zelf weten maar misschien je eigen schuld dat je zit te geilen op elk nieuwtje wat nintendo announced :{ Het zal nooit nieuws zijn dat je een platinum cube gratis krijgt bij een pak waspoeder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_

Er zitten gewoon een aantal N-geile mensen hier die het liefst bergen van goud zien

Ik vind het ook een goed ding dat er zoiets uitkomt (of ik het koop is punt 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nou ik was echt niet aan t hopen op een supergoedkope gamecube o.i.d.
wel op iets vernieuwends... en niet op een product uit de standaard "melk-de-consument-uit"-range...
echt belachelijk zoiets... als ik pixels van 5x5 cm op mijn tv wilde zien had ik wel een playstation gekocht ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 21:07:
Hier is hele release lijst:
Metroid Prime March 03
Resident Evil 0 March 03
Ook leuk weer..MP en RE 0 op dezelfde dag |:( Denken ze dan GVD helemaal niet na bij NoE? Ik ben het op het moment ff helemaal zat. 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:45
Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 09:46:
wel op iets vernieuwends... en niet op een product uit de standaard "melk-de-consument-uit"-range...
echt belachelijk zoiets... als ik pixels van 5x5 cm op mijn tv wilde zien had ik wel een playstation gekocht ofzo
Playstation... die heb ik ook. :Y)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Errrr...dit is niet 'HET GROTE NIEUWS'...
En het lijkt me wel leuk, Golden Sun, Metroid Fusion, etc op m'n TV spelen. Beter dan op dat kleine schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
kan iemand met een USA cube mij vertellen wat een omvormer kost (110 --> 220 v)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 09:46:
Dat je een prijsverlaging wel zie als iets vernieuwends...dat vind ik bizar. En wat heb je nou zelf aan een prijsverlaging van een paar Euros hebben als je zelf al een GC thuis hebt staan? Hoe zie jij de wavebird dan? Ook als een "meld-de-consument-uit" product? aangezien we al een joypad hadden....uitmelken komt gewoon niet ter sprake, en zo standaard is dit product niet want we hebben zoiets alleen gezien op de SNES en niet op een andere console. En het is ook handig voor mensen zonder een GBA die toch GBA games kunnen spelen op hun GC...heb je daar wel aangedacht? Want je hebt geen GBA meer nodig nu...

Hoe ik het zie is gewoon als jij als GC owner ook een GBA hebt dan ben je reuze blij met dit product, ik heb namelijk in de winter niet zoveel zin in om buiten met me GBA te zitten en een spelletje te doen...nu zal ik veel sneller meer GBA games kopen, zeker door de multiplayer opties en zal ik ook veel meer GBA games spelen. Want nu ligt dat ding toch stof te happen want je gaat niet 123 zo snel even een spelletje doen op je gba als je een GC hebt staan.

Ik vind de reactie van kut product en uitmelken toch erg overdreven :z Nogmaals je hoeft het niet te kopen, en een prijsverlaging komt er altijd wel aan...en dat ding is al zo goedkoop als de pest. Maar goed blijkbaar vind jij alles kut en weet je niet beter hoe je anders moet reageren op iets nieuws, je verwacht misschien iets teveel van elke aankondiging en elke game die uitkomt. Het was maar een kleine aankondiging van een nieuw stukje hardware...dit is niet de mega ton aankonding :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 09:04:
wat een CRAP!!!!

[afbeelding]

wat een lachertje
Daar neem je nou een xbox voor, dan kan je tenminste ook je roms op HD prakken, zodat je niet iedere keer je card hoeft te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ff iets compleet anders

Ik was vanochtend wakker tijdens een marketingmeeting :+ en kwam met de vraag of er een modem bij PSO (Phantasy Star Online) zou komen

Nu was daar in eerste instantie nix over bekend in de BENELUX maar het word nu uitgezocht :+
Maar mijn vraag aan jullie heeft iemand enig idee hoeveel aantal er van PSO zonder modem en hoeveel er met modem verkocht zijn (in Japan) liefst met bron erbij

Als dat een goed aantal is dan is er een kans dat die aktie hier ook in NL komt :Y)
Ik weet niet of iedereen er op zit te wachten maar iedereen loopt altijd te zeuren dat wij europeanen er nix bij krijgen, dit is misschien de kans dat het wel eens gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Geen idee zou je moeten mailen naar een bedrijf wat dat bijhoudt. :)

maar even een vraagje. :) Kan iemand misschien please de review van 007: Nightfire en Dead To Rights hier neerzetten?? :) bvd.

(IGN insider vandaar :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 19 november 2002 @ 10:58:
Geen idee zou je moeten mailen naar een bedrijf wat dat bijhoudt. :)
Joh :+
Ken je zo'n bedrijfje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 11:05:
[...]

Joh :+
Ken je zo'n bedrijfje :?
nee dat niet. :P maar ill check of ik iets kan vinden. :) hier btw het cijfer van 007: Nightfire. :)
Presentation
The best usage of the Bond license to date, from all the gadgets and guns to the many worlds and play styles, FMVs and music -- very well done. Interface is simple, but adequate. 9.0

Graphics
Amazing FPS engine draws beautiful worlds with exquisite detail and effects with no drop in framerate. Driving levels are less impressive. 8.0

Sound
Awesome. Screams Bond all around. Excellent voice work, FMV audio, music and sound effects, all in surround sound. 9.0

Gameplay
As a straight FPS, one of the better ones. Tight controls, smart level design, stealth and action elements, lots of weapons and gadgets. A bit easy. Driving levels less impressive. 8.0

Lasting Appeal
A solid single-player experience goes fast, but the multiplayer mode is strong enough to keep you coming back for more, and there are hidden unlockables to worry about too. 8.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.5
netjes beter als AUF iniedergeval. :) En stja de graphics zijn de dus zeer goed zonder framedrops alleen in de racestukjes (rara hoe kan dat als je de NFS: HP2 engine daarvoor gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, voor de twijfelaar ...

Nu bij de MM cube € 189 en spellen €47,50, niet fout dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 12:15:
jaja, voor de twijfelaar ...

Nu bij de MM cube € 189 en spellen €47,50, niet fout dacht ik zo :)
niet alle spellen toch?
maar goed... had eigenlijk gehoopt vandaag SFA te hebben maar dat zit er niet in
Nintendo is weer eens laat met uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik ga donderdag wel kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 12:17:
[...]

niet alle spellen toch?
maar goed... had eigenlijk gehoopt vandaag SFA te hebben maar dat zit er niet in
tsja kweet het niet, volgens het krantje SMS en Fifa 2003. Starfox, ED, H.Potter staan er wel iets onder, maar staat geen andere prijs bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij kunnen de 100 mensen in nederland die TimeSplitters 2 hebben ze onderhand als collector's items gaan verkopen, want het spel is echt slecht leverbaar... niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
voor de mario party reclames:

[rml]Phusebox in "=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14"[/rml]

al 3 weken geleden bijna...

ow ja... ik kan die goldeneye-maps-link niet meer vinden voor timesplitters 2... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 12:54:
volgens mij kunnen de 100 mensen in nederland die TimeSplitters 2 hebben ze onderhand als collector's items gaan verkopen, want het spel is echt slecht leverbaar... niet normaal
Ik heb ze in Rotterdam anders nog gezien. Ik weet niet meer welke zaak, want ik ben in een aantal winkels geweest.
Of de MediaMarkt, of Discovery of EPlaza of de V&D. Woon je in de buurt en wil je er één hebben, moet je ze even afbellen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 12:54:
I N T E R T O Y S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kramers schreef op 19 november 2002 @ 12:58:
[...]

Ik heb ze in Rotterdam anders nog gezien. Ik weet niet meer welke zaak, want ik ben in een aantal winkels geweest.
Of de MediaMarkt, of Discovery of EPlaza of de V&D. Woon je in de buurt en wil je er één hebben, moet je ze even afbellen.
mediamarkt: nope
eplaza: nope
intertoys: nope
bartsmit: nope
free record shop: nope
v&d: daar durf ik niet naar binnen
en discovery ligt hier niet

ik heb er overigens al 1... maar ik snap niet dat de zooi zo slecht leverbaar is
heb nu 2 groothandels gesproken, beide kunnen niet leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen donderdag lagen er 2 in Spijkenisse, afgelopen weekend was ik in Hellevoetsluis, en daar lagen er ook 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 13:01:
[...]
v&d: daar durf ik niet naar binnen
Ja, maar als niemand daar naar binnen durft, liggen er mischien nog wel stapels met met Timesplitters 2.
Haal diep adem, en ga naar binnen. JE KAN HET!!!

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 12:54:
gelukkig had ik hem zelfs 1 dag voor de release al er stonden er gewoon 5! :)

ps: voor phuse >> zie net dat ze hem vandaag al wel bij dimensionplus hebben binnengehad dus hij zal morgen/overmorgen ook wel op andere plekken verkrijgbaar worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[BILL MODUS]

IK HAAT NINTENDO

[/BILL MODUS]

offtopic:
je weet toch bill van the terrible tunderlizards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht effe dat de MM (in duitsland) alle TS2 hadden. Ik kwam daar en daar stond een grote stapel TS2's. Toen heb ik em maar gekocht :P . Voor de rest kwam ik die volgende dag 1tje tegen in de intertoys (die stond daar 2 dagen daarvoor nog niet). Maar die had wel een (lelijker)andere boxart dan die van mij 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

huh kun jij jou boxart effe hier neergooien dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff wat sappige roddel en achterklap van de GBA2 (insidegamer)

"Zo wordt er in de wandelgangen van Nintendo al gefluisterd over de GBA 2. Deze zou namelijk al in ontwikkeling zijn. De GBA 2 zou een handheld worden gebasseerd op de Nintendo 64, dus een 64 handheld! Ook zou er vanaf het begin een backlight in zitten, dus hoef je geen Afterburner meer in bouwen. Nintendo zelf ontkent natuurlijk alles, maar zal hopenlijk snel duidelijkheid geven over het hoe en wat!"

hmm n64 handheld, als ze maar zorgen dat ie "waas" niet op de gba2 komt, zou het wel leuk zijn.
Naar mijn mening zou een reden kunnen zijn dat er in Japan ook nog een andere handheld te koop is, nl de Swan (ofzoiets) deze schijnt veel meer capaciteit te hebben dan de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:07:
Nog ff wat sappige roddel en achterklap van de GBA2 (insidegamer)

"Zo wordt er in de wandelgangen van Nintendo al gefluisterd over de GBA 2. Deze zou namelijk al in ontwikkeling zijn. De GBA 2 zou een handheld worden gebasseerd op de Nintendo 64, dus een 64 handheld! Ook zou er vanaf het begin een backlight in zitten, dus hoef je geen Afterburner meer in bouwen. Nintendo zelf ontkent natuurlijk alles, maar zal hopenlijk snel duidelijkheid geven over het hoe en wat!"

hmm n64 handheld, als ze maar zorgen dat ie "waas" niet op de gba2 komt, zou het wel leuk zijn.
Naar mijn mening zou een reden kunnen zijn dat er in Japan ook nog een andere handheld te koop is, nl de Swan (ofzoiets) deze schijnt veel meer capaciteit te hebben dan de GBA.
dream on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dat MP pakket wil ik serieus gvd ... best wel cheap ... net zo duur als t SMS pakket ... naja 10 e duurder

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

had jij nog geen cube of was dat Ds?? Anders moet je je natuurlijk wel effe bedenken dat je geen van je huidige spellen meer kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, 's nachts ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:01

DouweGNL

Ik ben tof.

Door FLiP.m0 - Tuesday 19 November 2002 13:39
Ik dacht effe dat de MM (in duitsland) alle TS2 hadden. Ik kwam daar en daar stond een grote stapel TS2's. Toen heb ik em maar gekocht . Voor de rest kwam ik die volgende dag 1tje tegen in de intertoys (die stond daar 2 dagen daarvoor nog niet). Maar die had wel een (lelijker)andere boxart dan die van mij .
Heb hem de dag voor de release gehaald bij DigiFan (Haarlem) waar ze er op het eerste gezicht zat hadden. In ieder geval een hele doos vol. Had niet gereserveerd, en kreeg hem toch zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 19 November 2002 @ 10:15:
kan iemand met een USA cube mij vertellen wat een omvormer kost (110 --> 220 v)??
Bij Futuremax kost ie €20,-. Rembours is €9,- extra.
Psxshop.nl heeft er ook een te koop maar die is volgens mij slechter, omdat hij een kleiner wattage heeft. Er wordt minimaal 100 Watt aangeraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
allemaal leuk en aardig ja bij jullie daar...
maar limburg wordt altijd maar dan ook altijd achtergesteld met alles
kut hollandse politiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muahahaha....krijg net een telefoontje dat Starfox binnen is bij Re-Play!!!!
FF naar de stad racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:35:
Muahahaha....krijg net een telefoontje dat Starfox binnen is bij Re-Play!!!!
FF naar de stad racen :)
ik had em ook vandaag verwacht maar ja dat zit er niet in
maar met timesplitters 2, eternal darkness, en fifa 2003 net nieuw in huis zou ik starfox toch niet de tijd kunnen geven die het nodig heeft
en dan heb ik ook nog een xbox sinds vorige week...
aaaah
gaming overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:31:
[...]

Bij Futuremax kost ie €20,-. Rembours is €9,- extra.
Psxshop.nl heeft er ook een te koop maar die is volgens mij slechter, omdat hij een kleiner wattage heeft. Er wordt minimaal 100 Watt aangeraden. :)
Hij kan het beter proberen bij de lokale radio/electra zaak.
Ik heb de mijne gekocht voor €10 a €15 en die was maar 75 Watt en daar heb je wel genoeg aan :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah...ben op het moment een beetje uitgekeken op SMS en voor de rest heb ik geen nieuwe spellen.....en op mijn xbox speel ik toch eigenlijk alleen maar splinter Cell.

Conclusie....ik kan Starfox goed gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 15:37:
[...]

ik had em ook vandaag verwacht maar ja dat zit er niet in
maar met timesplitters 2, eternal darkness, en fifa 2003 net nieuw in huis zou ik starfox toch niet de tijd kunnen geven die het nodig heeft
en dan heb ik ook nog een xbox sinds vorige week...
aaaah
gaming overkill
Hier precies hetzelfde verhaal, de meeste spellen heb ik net voor 10% gespeeld en een enkele voor 40%. Xbox (zelf) omgebouwd en behalve wat films gekeken verder nog weinig meer mee gedaan.

Zo veel te doen, en zo weinig tijd. Terwijl ik op de zaak vaak zoiets heb; "wat doe ik hier eigenlijk"

Dat krijg je als je overdags werkt, en ook nog een huishouden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:39:
Mwah...ben op het moment een beetje uitgekeken op SMS en voor de rest heb ik geen nieuwe spellen.....en op mijn xbox speel ik toch eigenlijk alleen maar splinter Cell.

Conclusie....ik kan Starfox goed gebruiken. :)
Zet even neer wat je eerste indruk is van SFA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
heej... valt het jullie ook niet op dat het grote xbox topic nog steeds bij deel 1 is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Woei, ik kreeg vandaag eindelijk LOTR en GTA: Vice City :)

Ja, ff serieus, ik ben altijd een Nintendo fanboy geweest, maar momenteel is het op Nintendo gebied echt huilen met de pet op. Er is niks leuks, er komt niks leuks voorlopig...m'n GameCube gaat voorlopig de kast in, ergens in maart 2003 haal ik 'm er weer eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nieuws over de MEGA-TON announcement!!

GameSpot Live episode met Tim Tracy - Het beste kun je de stream downloaden en skippen naar 6:00 want het eerste gedeelte is geblaat over hoe je Tiramisu kunt maken :+ Daarna gebabbel over nieuws, waaronder MEGA-TON!!

* Dyxtra heeft zich rot gelachen :D

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Ene Giancarlo Varinini van Gamespot heeft het voor zijn Gamespot Live episode geheel over Metroid Prime, heeft blijkbaar nogal wat indruk gemaakt :*)

Klikke klik (stream)

Nieuwe reviews:

Gamespy - 96/100

Planet Gamecube - 10/10 (duh)

Gamepro 4.5/5 BURN IN HELL MOTHERFUCKER!! :( :D

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 23:12:
Relatief gezien hoeven wij dus minder lang te wachten dan onze buren aan de andere kant van de atlantische ocean. :) :Y)
Weet je wat, NOE moet de Gamecube 2 gewoon 5 jaar uitstellen, dan hebben we alle games bij launch!! Europa > Noord - Amerika :+ :D :D 8)7
Ben benieuwd, in Nederland merken we hier toch waarschijnlijk *bijna* niks van :'(.
Inderdaad, altijd mooie cijfertjes, maar zien we er ooit iets van terug? Ik niet iig, maar ja ik kijk geen Teletubbies/Kabouter Plop en lees geen Bobo, misschien ligt het daaraan :X
wat een lachertje
Uiteraard vind jij het bagger, maar dit is iets waar voor zover ik weet al heel lang om wordt gevraagd (GBA games op je TV spelen).
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 09:06:
Jesus....heb ik me daar druk over lopen maken. :( Fuck NoE! :X
Wat heeft NOE daar nou weer mee te maken? Je mag best afgeven op NOE maar het moet enige reden hebben. '#%$@#$% m'n aardappels staan aan te branden, FUCK NOE@#$' :+
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 10:56:
Maar mijn vraag aan jullie heeft iemand enig idee hoeveel aantal er van PSO zonder modem en hoeveel er met modem verkocht zijn (in Japan) liefst met bron erbij
Ik dacht 50.000 verkochte exemplaren van PSO+modem en 60.000 alleen PSO voor een totaal van 110.000 exemplaren de eerste dag.

Enige link die ik kan vinden is deze, maar daar staat alleen de los verkochte versie op.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me net zat te bedenken, met de gameboy add-on wordt de gamecube dan toch bijna echt een cube :) Want nu is het meer een platgeslagen kubus.
Wat heeft nintendo toch een vooruitziende blik om de cube stiekum geen cube te maken en dan met een add-on er toch een echte kubus van te maken :)
Zodat iedereen m koopt om een echte cube te hebben.

Of denk ik nu te ver door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een CRAP!!!!

[afbeelding]

wat een lachertje
OMFG! Een droom die uitkomt. :9~ Geen last meer van dat irritante kleine schermpje op je GBA maar gewoon fullscreen de oude klassiekers spelen en de allernieuwste games. Stel je voor dat je binnenkort Zelda:LttP op je TV met je wavebird kan spelen :9. Waarschijnlijk gaat dat apparaatje iets van 60 pleuro's kosten (gokje). Ter vergelijking: 5000 yen is ~ 40 dollar maar in Europe is toch altijd alles duurder (zie wavebird). Plus je hoeft geen GBA aan te schaffen dus die kan ik eindelijk van mijn verlanglijstje schrappen (jeeej, weer een extra game!).
Denken ze dan GVD helemaal niet na bij NoE? Ik ben het op het moment ff helemaal zat.
Jeetje, wat zeurt iedereen op NoE terwijl zij hier helemaal NIKS, NADA NOPPES mee nodig hebben. Dit is een fout van de uitgevers en niet van NoE. Hetzelfde geldt voor de Gameboy player, denk je nu echt dat NoE daar invloed op heeft. Dat komt rechtstreeks uit Japan dus ga daar AUB je beklag doen. :(
had jij nog geen cube of was dat Ds??
Dat was D³, thank you very much (nou niet weer ds met D³ verwarren he!) :)
Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 12:17:
[...]

niet alle spellen toch?
Huh, ik heb StarFox toch echt net opgehaald bij de D+ (krijg hun systeem al door :X). Zondag ff reserveren, maandag bevestiging, dinsdag ophalen :7. Heb je lekker je spelletje een halve week eerder dan de rest 8)

Ben gelijk een stuk armer, 4 DVD LOTR set + Starfox + cadeautje vader = een rib uit mijn lijf :'(. Oh well, voorlopig is het ff rustig qua games voor de cube. Maart wordt weer een dure maand.

Ik zal straks ff mijn impressies geven, eerst ff eten :Y) moet ook gebeuren :)
Weet je wat, NOE moet de Gamecube 2 gewoon 5 jaar uitstellen, dan hebben we alle games bij launch!! Europa > Noord - Amerika
Woei, ik hoop dat NoE dit leest. Gat in de markt! :D :Y) :+

Ohja, voordat ik het vergeet. De ene aankondiging is net geweest of de andere staat alweer voor de deur:
According to Quiter, Famitsu GC says two or more big GC/GBA compatible games will be unveiled before the end of the year (for release in Spring/Summer '03). Apparently the big announcements will keep on coming week after week leading up until the holidays. Could this have anything to do with the Megaton announcement V-Jump spoke of? Maybe it was just this string (perhaps 'barrage' would be more appropriate) of Nintendo-related announcements?
Dus waar we ons nog op kunnen verheugen tot aan de kerst:
• Konami aankondiging (sommige mensen beweren zelfs dat deze nog groter is dan de Capcom aankondiging maar neem dat maar met een korreltje zout)
• 2 nieuwe GC/GBA games
• Megaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik heb sinds gisteren SSX Tricky in huis.. Geleend van de kinderen waar m'n vriendin altijd moet oppassen.. :) Ik had 't ooit al eens één avond geleend, maar toen heb ik 't maar weinig kunnen spelen en vond ik er ook niet zo veel aan.. maar nu ben ik het al 2 dagen vollop aan 't spelen en 't begint nu echt wel steeds beter te gaan.. alleen ik vind 't wel *piep* moeilijk.. :) Maar kheb nog de tijd tot volgende week dinsdag om mezelf ermee te vermakend dus dat moet wel lukken... nog even een vraagje aan degene die dit spel zelf ook hebben.. hoe unlock ik nieuwe levels? Moet dat via de world conquest ofzo? Heb nu alleen nog maar de 3 levels waarmee je begint... al met al toch wel een leuk spel..

Hoe zit 't trouwens met Star Fox.. Is die nu al officieel te koop of wanneer komt ie nu eigenlijk echt uit? Ik keek net op Dimension Plus en daar zag ik dat die al te bestellen was.. dat ze hem dus binnen hebben.. Vandaag bij de FRS heb ik 'm iig nog niet zien staan... Zelfde geld voor THPS4..

Is THPS4 eigenlijk veel verbeterd tov z'n voorganger.. want aangezien die niet op de pc uitkomt ga ik 'm maar aanschaffen voor de cube denk ik.. als ie tenminste de moeite waard is.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net THPS4 ook liggen bij re-play...ff getwijfelt maar toch maar Starfox gehaalt.

Weet iemand of THPS4 ook op de PC komt, want dam download ik hem gewoon....THPS is altijd beter op de PC imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 18:02:

Jeetje, wat zeurt iedereen op NoE terwijl zij hier helemaal NIKS, NADA NOPPES mee nodig hebben. Dit is een fout van de uitgevers en niet van NoE. Hetzelfde geldt voor de Gameboy player, denk je nu echt dat NoE daar invloed op heeft. Dat komt rechtstreeks uit Japan dus ga daar AUB je beklag doen. :(
Geez , slecht geslapen ofzo?...ik was ff pissed, mag ik aub? Het is wel weer gezakt nu, gelukkig :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.