=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 18:34:
Zag net THPS4 ook liggen bij re-play...ff getwijfelt maar toch maar Starfox gehaalt.

Weet iemand of THPS4 ook op de PC komt, want dam download ik hem gewoon....THPS is altijd beter op de PC imo.
Ik dacht toch echt dat deze niet op de pc uitkomt.. op de officïele site staat er ook nix over.. alleen GC,XBOX,PS2,PS & GBA... En dat THPS op de pc altijd beter is dan op een console lijkt me niet echt logisch.. 't ziet er misschien wel beter uit ja.. daar geef ik je gelijk in, maar ik zit toch liever relaxed op de bank dan achter m'n bureaustoel en dat klein beetje kwaliteitsverlies heb je dan ook binnen no-time niet meer in de gaten, omdat je toch te druk bezig bent met stunts uitvoeren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de THPS altijd op de PC gespeelt en de overgang keyboard naar controller werkt gewoon niet voor mij. Is imo hetzelfde als bijv Zelda OOT op de PC spelen. Graphics gedeelte zal op beide platforms wel goed zijn.

Maaruh als jij gelijk hebt.....dan zal ik hem toch mar moeten kopen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gasten pleur nou effe die starfox impressies neer. :)

Hunter: The reckoning screens

Batman: Dark Tomorrow screens
Five new GameCube titles have entered the charts!

Below you will find the charts for the week ending the 16th of November. Only having been released for a few days, Die Hard, Harry Potter and Star Wars Clone Wars already took a firm position in the top 6. Tony Hawk Pro Skater 4 entered on the 8th spot and Godzilla on the 17th. Of course Super Mario Sunshine still dominates the charts!

1. Super Mario Sunshine (Nintendo)
2. FIFA 2003 (Electronic Arts)
3. Die Hard: Vendetta (Vivendi Universal)
4. Harry Potter: Chamber of Secrets (Electronic Arts)
5. TimeSplitters 2 (Eidos)
6. Star Wars: Clone Wars (LucasArts)
7. Eternal Darkness (Nintendo)
8. Tony Hawk's Pro Skater 4 (Activision)
9. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
10. Star Wars Rogue Leader (LucasArts)
11. WWE Wrestlemania X8 (THQ)
12. Luigi's Mansion (Nintendo)
13. Sonic Adventure 2: Battle (Infogrames)
14. Crash Bandicoot: Wrath of Cortex (Vivendi Universal)
15. Resident Evil (Capcom)
16. Burnout (Acclaim)
17. Godzilla: Destroy All Monsters (Infogrames)
18. Spiderman (Activision)
19. Super Monkey Ball (Infogrames)
20. Pikmin (Nintendo)

Leisure software charts compiled by ChartTrack, (C)2002 ELSPA (UK) Ltd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
hmz. starfox adventures is uit in nederland... dan zal dit topic wel weer als een bezetene gaan raggen hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 19 november 2002 @ 19:53:
hmz. starfox adventures is uit in nederland... dan zal dit topic wel weer als een bezetene gaan raggen hiero...
:) ik wacht nog steeds op impressies want waarschijnlijk kan ik toch 2 games vlak achter elkaar halen en ga ik eerst Rocky halen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Godzilla: Destroy All Monsters Melee aangeschaft ? Hij zou al uit moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 19:59:
Iemand al Godzilla: Destroy All Monsters Melee aangeschaft ? Hij zou al uit moeten zijn.
klopt al een week ofzo. :) Maar die game is ook typisch een multiplayer game. :) Singleplayer is een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Niet vergeten je op te geven voor de volgende party he jongens. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Aangezien het nog bijna helemaal leeg staat in de lijst...

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/hw017200001.jpg

Wat een humor. Gisteren las ik een aankondiging van een nieuwe GC add-on, en dacht: "Mmm, misschien een soort Super GameBoy..."

En wat blijkt... Is het nog waar ook. "Jaja, GZ, tuurlijk..." hoor ik jullie zeggen. Jammer dat het zo moeilijk te bewijzen valt achteraf. :z

Maar wel meesterlijk. Ik vind het een prachtidee. Mijn uitspraak "GC wordt de 2de SNES" komt ook met dit apparaat weer een stukje dichterbij. :)

MEGATON... Klinkt nogal heftig. Maar kennelijk niet zo heftig dat ze het een GIGATON verrassing noemen. Dat zou nogal wat zijn hé? GI-GA-TON. Dan zouden ze Sony en alle Japanse bedrijven opkopen. Wauw...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
D³ schreef op 19 November 2002 @ 17:29:
Nieuws over de MEGA-TON announcement!!

GameSpot Live episode met Tim Tracy - Het beste kun je de stream downloaden en skippen naar 6:00 want het eerste gedeelte is geblaat over hoe je Tiramisu kunt maken :+ Daarna gebabbel over nieuws, waaronder MEGA-TON!!

* [FrEEzEr] heeft zich rot gelachen :D
Aha dit is dus die MEGA-TON: HmmmmmHMmmmhmmhHMHMH HMHMHmhmmmmhMHMH hMMHMHMH zeer duidelijk :D _/-\o_

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:01

DouweGNL

Ik ben tof.

Door D³ - Tuesday 19 November 2002 17:29

Nieuws over de MEGA-TON announcement!!
Wel lullig. Klote Tiramisu ook altijd :)

Kreeg vandaag een belletje dat Starfox Adventures binnen was bij de gameshop. Ik race naar de bank, om even te kijken of mijn salaris al was gestort. Helaas, de automaat gaf nog steeds €2,81 aan, net ietsjes te weinig voor Starfox Adventures. Nu maar hopen dat het morgen gestort is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damm wie heeft er nu al impressies van Star Fox ben toch wel benieuwt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

Phydomir

Dennis

hmmz, denk dat ik morgen ook maar es ff langs de game boer ga :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:50
daFubar schreef op 19 november 2002 @ 17:02:
heej... valt het jullie ook niet op dat het grote xbox topic nog steeds bij deel 1 is? :)
Check de 1st page, ze zettten alleen de nummer er niet achter.
Don't ask me wat ik daar deed :Y).(was daar toevallig even gaan kijken)

Nog even over dat dinkje heb je daarvoor wel gewone GBA spellen nodig.
Zie geen gat daar voor B)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Joy Gauntlet uitgespeeld :'(
was weer geinig, donderdag ff ruilen voor soccer slam

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Vandaag gekocht?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG starfox nu al bij D+ fok en ik was vandaag nog wel in groningen ook arghhhhh nu moet ik tot vrijdag wachten tot ik hem bij nedgame kan ophalen.

/me kan zij pc wel uit het raam smijten van frustratie (en dat is wel op de 9e verdieping van een flat) :( :( :( :( grrrr arghhh @#$##%@@##$##

Ohja en power unlimited must burn in hell een 79 voor starfox zijn ze nu helemaal gek :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 22:04 . Reden: frustratie :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
daFubar schreef op 19 November 2002 @ 17:02:
heej... valt het jullie ook niet op dat het grote xbox topic nog steeds bij deel 1 is? :)
Jammer genoeg gaat het grootste deel van de posts ook nog eens over gemodde Xbox en grotere HD's etc :Z
Hoe verzin je het :P

'Introducing the Nintendo GameBoy Player - Turn your Nintendo GameCube into a real Cube! - Only $39,99' GameCube system sold seperately :+
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 18:02:
Stel je voor dat je binnenkort Zelda:LttP op je TV met je wavebird kan spelen :9.
NO WAY! :9~ :9~ Een 10 jaar oud spel dat ik 9 jaar terug al 5x heb uitgespeeld...op m'n TV spelen....MET EEN WAVEBIRD, OMG OMG _/-\o_ _/-\o_ ;)

4-player Zelda: LttP op 1 Cube daarentegen zou wel bijzonder :9~ :9~ :9~ zijn. De ultieme Cube Party...uh..party game :D

Maar dat zit er waarschijnlijk niet in :(
• Megaton
Je bedoelt - MEGA-TON!!
GolbeZeromus schreef op 19 november 2002 @ 20:03:
En wat blijkt... Is het nog waar ook. "Jaja, GZ, tuurlijk..." hoor ik jullie zeggen. Jammer dat het zo moeilijk te bewijzen valt achteraf. :z
Weer tijd voor een poll :+

Poll: Geloven we GolbeZeromus?
Ja, de man is een visionair!
Nee, hij lult weer uit z\'n nek.
Globewie?

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6263&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Volgens mij lul je maar wat ;)
[FrEEzEr] schreef op 19 November 2002 @ 20:05:
Aha dit is dus die MEGA-TON: HmmmmmHMmmmhmmhHMHMH HMHMHmhmmmmhMHMH hMMHMHMH zeer duidelijk :D _/-\o_
Ik voorspel 10 miljoen extra verkochte Cubes!
DouweGNL schreef op 19 November 2002 @ 21:08:
Wel lullig. Klote Tiramisu ook altijd :)
Tiramisu is lekker :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 18:36:
[...]

Geez , slecht geslapen ofzo?...ik was ff pissed, mag ik aub? Het is wel weer gezakt nu, gelukkig :)
Nah, teveel NoE bashing terwijl zij onschuldig zijn O-) , no biggy verder. :z
schnumi schreef op 19 november 2002 @ 21:11:
damm wie heeft er nu al impressies van Star Fox ben toch wel benieuwt. :)
Jaa, ik was ff lekker aan het spelen :P
Ik haat het als ik vast zit, dan moet ik gewoon de oplossing zien te achterhalen vandaar dat het zolang duurde :P, zat namelijk vrij vaak vast :o
MEGATON... Klinkt nogal heftig. Maar kennelijk niet zo heftig dat ze het een GIGATON verrassing noemen. Dat zou nogal wat zijn hé? GI-GA-TON. Dan zouden ze Sony en alle Japanse bedrijven opkopen. Wauw...
Maar, maar maar... ! Er bestaat helemaal geen 'GIGATON hammer' in Zelda!
BloodKnight schreef op 19 november 2002 @ 21:37:
[...]

Check de 1st page, ze zettten alleen de nummer er niet achter.
Don't ask me wat ik daar deed :Y).(was daar toevallig even gaan kijken)
Check ook ff de datum :z
(die andere topics waren geen grote topics)
Nog even over dat dinkje heb je daarvoor wel gewone GBA spellen nodig.
Zie geen gat daar voor B)
Ja, wel GBA-games, geen GBA nodig. Misschien dat je het nu wel ziet: B)

Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/news/2002/11/19/h-103_8928_gcgba2.jpg.jpg

Dat 'gat' zit dus wat dieper anders steekt de catrigde eruit. Dat lijkt namelijk niet zo mooi. ;)

Wel ironisch eigenlijk. Ik zat net namelijk te denken dat StarFox mijn laatste Rare game zou zijn op de GameCube maar dankzij deze aankondiging kan ik alsnog alle nieuwe Microsoft/Rare games spelen op de GameCube. Hoezo exclusief voor Microsoft :D

Alle GB/GBC/GBA spellen zijn nu ineens ook GameCube spellen geworden, kortom de collectie van de GC is in één keer met 1000 games toegenomen :P

Btw, vrijdag komen dus de high-res filmpjes online te staan op de site van Capcom (RE4, Product Number etc). Just a reminder ;)
D³ schreef op 19 november 2002 @ 22:00:
[...]
NO WAY! Een 10 jaar oud spel dat ik 9 jaar terug al 5x heb uitgespeeld...op m'n TV spelen....MET EEN WAVEBIRD, OMG OMG
Nah, vooruit dan maar.. Metroid Fusion spelen met je Wavebird dan :P

Denk trouwens ook niet dat je Zelda met zijn vieren kan spelen op de Cube. :/
Je bedoelt - MEGA-TON!!
Hypen is niet goed! :( Be prepared for a MEGATON dissapointment. (8>
Weer tijd voor een poll
Globewie :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 22:21 . Reden: crap, ben ik alsnog die starfox impressies vergeten.. ff wat typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:19:

[...]

Jaa, ik was ff lekker aan het spelen :P
Ik haat het als ik vast zit, dan moet ik gewoon de oplossing zien te achterhalen vandaar dat het zolang duurde :P, zat namelijk vrij vaak vast :o
Gooi 't dan in de groep!! :P Hoe speelt ie.. ziet 't er echt super uit.. hoe is de gameplay? steeds van hetzelfde? First Impressions, now!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook al die-hard gespot? Dimplus heeft em. En starfox? Gespot bij FRS of BS bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 19 November 2002 @ 22:23:
[...]

Gooi 't dan in de groep!! :P Hoe speelt ie.. ziet 't er echt super uit.. hoe is de gameplay? steeds van hetzelfde? First Impressions, now!! ;)
:D

Graphics zijn inderdaad super, zelfde geldt voor de muziek, dik in orde. Enige minpuntje die ik kon ontdekken zijn clipping errors in Krystal's kleren (en ze heeft al zo weinig aan :X)

Na het intro filmpje word je direct in een hectische situatie gegooid dus het begin was al positief. Tot nu toe ben je eigenlijk gewoon verplicht om allerlei sub-games(minigames/subquests whatever) te doen. Je main quest is natuurlijk het redden van Dinosaurus planeet en om dat te behalen moet je 'iemand' redden. Tijdens die zoektocht moet je allerlei subquests doen anders kan je niet verder.

Op zich niet zo erg maar ik had liever zelf de keuze gehad a la Zelda. Ze zijn totaal niet van belang en hierdoor is de game vrij lineair. Ik mis dus eigenlijk de vrijheid van Zelda. Lekker zelf gaan prutsen enzo :z

Niet alle sub-games zijn trouwens overbodig. Er zitten ook een paar hele leuke tussen zoals de snowscooter achtervolging. Die was echt toppie :)

De puzzels zijn tot nu toe niet echt moeilijk. Zit je vast dan hoef je nooit ver te zoeken. Je hoeft bijvoorbeeld nooit naar de andere kant van de map te lopen, schakelaar overhalen en weer terug. Nee, de schakelaar zit eigenlijk pal naast de deur (bij wijze van spreken).

Ook lijken de puzzels veel op Zelda. Schieten met je pijl en boog is bijvoorbeeld vervangen door een staff-upgrade. In principe zijn het andere voorwerpen met dezelfde (Zelda-)eigenschappen. Misschien dat die puzzels daarom (nog) niet echt moeilijk zijn als je Zelda:OoT/MM hebt gespeeld. Meer van hetzelfde dus.

Niet dat ik het erg vind want dit verwachtte ik ook. Ik hoop alleen dat er ook nog een paar originele puzzels inzitten.

Ohja, Fox is gierig. Hij zit aldoor over geld te zeuren :/

1:21 staat op mijn teller: 12% completed.
Is alleen wennen om je inventory te gebruiken
haha, dat heb ik ook. Ik druk de hele tijd op start om een item te pakken maar dat moet nu dus met de C-strick en dan kan je scrollen door je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..ik heb net 2 uurtjes gespeelt en ik moet zeggen dat ik dadelijk toch weer ff ga spelen.
Ff mijn eerste impressies

Graphics : Ziet er wel goed uit alleen ik merk toch wel wat mankementjes. Ten eerste merk ik toch wel framedrops en mis ik wat detail in bijv explosies. Maar ik ben nog geen bosses tegengekomen en ik hoop zo een idee dat ze heel erg strak eruitzien zijn.

Gameplay: Zoals we weten gebaseerd op Zelda en het speelt wel natuurlijk. Is alleen wennen om je inventory te gebruiken. Besturing gaat perfect en de camerawerk is overzichtelijk.
Vechten is wel strak, mooie moves en heel snel.

Geluid: sfeervool muziek, mij hoor je niet klagen.

Ik heb wel de hele tijd Zelda : OOT in mijn kop en ik zit constant te vergelijken, damn wat is dat een goede game.

Ja.....ik ga weer ff spelen.

[edit]

1.36.54 9%

Je bent beter bezig dan mij ds!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Die Hard Vendetta gehaald en het is echt een kutgame. Ik had er nog geen review van gelezen, maar aangezien Timesplitters nergens te krijgen is dacht ik dan maar deze shooter. Besturing is kut, graphics idem. Veel slowdown e.d. Ga hem morgen gelijk ruilen, alleen weet ik niet welke andere klote-game ik moet kiezen. Waarschijnlijk wordt het dan maar eternal darkness, want de rest is zo bagger allemaal. Eigenlijk hoop ik dat morgen de nieuwe bond in de winkels ligt.....please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:54:
Ik heb vandaag Die Hard Vendetta gehaald en het is echt een kutgame. Ik had er nog geen review van gelezen, maar aangezien Timesplitters nergens te krijgen is dacht ik dan maar deze shooter. Besturing is kut, graphics idem. Veel slowdown e.d. Ga hem morgen gelijk ruilen, alleen weet ik niet welke andere klote-game ik moet kiezen. Waarschijnlijk wordt het dan maar eternal darkness, want de rest is zo bagger allemaal. Eigenlijk hoop ik dat morgen de nieuwe bond in de winkels ligt.....please
Ik spreek net een ex-collega en die zei precies hetzelfde. Ruil hem anders in voor een tegoed bon. Kan je altijd nog wachten met het kopen van een game.

Dus mensen: Die Hard is een baggergame!!!!! Niet kopen dus.
Volgens mij lul je maar wat
Ha, dan ben je de enige :P . Tot nu denken al 8 mensen (waaronder ik) dat ik visionaire capaciteiten heb. Misschien kan ik daar mijn brood mee verdienen als ik groot ben...
Globewie
Nog zo'n non-believer.... :P
Ohja en power unlimited must burn in hell een 79 voor starfox zijn ze nu helemaal gek
Wel raar, Jurjen gaf SMS een 94 geloof ik, terwijl ik het dat niet waard vind. Eerder een 8 of 8,5 of zo. Deze titel geeft hij "slechts" een 79. Misschien dat ik deze wel een dikke 9 vind.

Denk tevens dat SFA mijn laatste titel voor de GC wordt dit jaar. En dat is denk ik maar goed ook. Moet SMS, ED en TS2 nog uitspelen. :o

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:07
hallo ik heb een vraagje aan jullie :)

ik zit er steeds sterker over te denken om ook een gamecube te halen naast mijn PS2, en nou weet ik dat er hier ook mensen zitten die meer als één console hebben, mijn vraag is hoe sluiten jullie je console's aan :? wisselen jullie gewoon elke keer de SCART kabel om, of hebben jullie een soort "splitter" :?

want elke keer achter me TV kruipen om van GC naar PS2 te switchen zie ik niet zitten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Echte tweakers hebben meerdere scart aansluitingen op hun tv zitten ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de PU goed heb gelezen....ja dan blaat je niet zo. Hij zei dat als iemand het een 90 waard vind dan kan die dat begrijpen en hetzelfde als iemand het een 70 geeft. Daarom gaf hij een 80 maar had daar 1 punt van afgetrokken omdat hij een beetje teleurgesteld was. Ik weet niet of ik SFA ga kopen. Eerst geld en dan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:07
Elroy schreef op 19 November 2002 @ 23:14:
Echte tweakers hebben meerdere scart aansluitingen op hun tv zitten ;)
ja maar ik toevallig niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Je kan zo'n SCART switchbox kopen ja , maar dan wel eentje van goede kwaliteit met vergulde connectors nemen , en natuurlijk een die RGB ondersteund .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb twee scart aansluitingen achter op m'n tv zitten.. één normale en één met RGB.. op die normale zit altijd de videospeler aangesloten, maar op die RGB scart zit óf de Gamecube óf de DVD speler... Nu heb ik wel al gemerkt dat soms bij het kijken van een dvd er ineens een groene waas over het scherm komt.. dan moet ik die scart kabel van m'n dvd speler iets vaster in die RGB aansluiting duwen en dan is het weer weg.. Ik denk dat m'n RGB Scart aansluiting achter op m'n tv een beetje aan het verslijten is, aangezien ik elke dag die scart wel verwissel.. Ik heb 't trouwens nog niet meegemaakt dat m'n beeld ineens andere kleuren kreeg toen ik op m'n gamecube aan het spelen was, dus misschien ligt 't wel aan de scart stekker van m'n dvd speler...

Daarnet trouwens € 70,- verdient door James Bond: Agent under fire en Red card soccer te verkopen.. dat geld leg ik mooi apart om binnekort SFA aan te schaffen!! :P

Iemand misschien nog geïnteresseerd in Burnout? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

die nieuwe aankondiging van nintendo is STRAK !!!

GBC / GBA games spelen op je cubes !!! strakker kan het toch bijna niet ? ik bedoel, je hebt een gamecube, en er komt een geweldige aankondiging, logisch dat het dan met de gamecube te maken heeft.. (wrom andere bedrijven over- nemen, of verlaging van de prijs :? ) neej, gewoon een ADD-on (zo noem ik ut maar ff) voor je cubes! , nu kan iedereen weer mario world (GBA) spelen op je cubes, net alsof je op je snes liep te gamen.. ik vind ut wel strak !

nu hoef je niet meer perse een GBA te kopen :) (en zoals voor VEEL metriod prime lief hebbers) nog niet wachten tot maart, en heb je geen GBA, koop dan die GBA-game, en prik hem in je cubes ! , prachtig toch ?heb je toch weer ff metriod prime ;)

nintendo blijft het verzinnen ! en goed ook :) _/-\o_ :Y)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Hmm.. ik zit nu op mijn stage, dus ik weet niet precies wat jullie bedoelen met die MEGATON announcement, maar die "Super Gameboy Advance" is toch niet die MegaTon announcement?

Ik denk dat de megaton announcment iets is met spellen, omdat nintendo zich richt op goede spellen. Ergens in mijn achterhoofd beukt nu rond "Mariokart, mariokart, mariokart", dus ik hoop eigenlijk dat het zoiets is.

Developers opkopen enzo is wel leuk, maar als ik de spellen van hun niet zou spelen, dan heb ik er ook niks aan. Daarbij vind ik het voor de gamers niet echt belangrijk, die krijgen toch wel goede spellen.

Op gamers.nl is trouwens te lezen dat de gamecube misschien tegelijk met de X-box online gaat (europa). In amerika en japan is die al online, dus het zou me niks verbazen. Het lijkt me opzich wel leuk om een keertje mariokart ofzo te spelen tegen mensen in amerika/japan en het brengt meteen leuke contests met zich mee. Ik heb nog een stapel engelse N64 bladen liggen en daar werden al massaal pics naartoe gestuurd met highscores enzo, moet je je voorstellen dat je nu gewoon kan meeracen over internet en zo een score vastzetten :). Ik kan me ook al charts voorstellen met time trials, wat ik na 3 jaar mariokart het leukste vond (buiten multiplayer).

Eigenlijk heb ik best zin om hier mijn mariokart (64) tijden neer te zetten en te kijken hoe snel ik ben vergeleken met de rest. Als hier behoefte aan is, ik kan vrijdag pics maken (tv-kaart) en ze dan rond zaterdag online gooien. Is er misschien interesse in een mariokart 64 time trial contest?

GBA/GBC games op gamecube zal waarschijnlijk zorgen voor een betere verkoop voor de cube, aangezien er veel meer gba's + gbc's verkocht zijn dan gc's. Mensen met een gba hebben misschien de behoefte om hun spellen op het grote scherm te spelen en zullen dan waarschijnlijk sneller een cube kopen als een xbox/ps2.

Oh en ik wil ook SFA :( (geen geld)

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

^MRT schreef op 19 November 2002 @ 23:09:
hallo ik heb een vraagje aan jullie :)

ik zit er steeds sterker over te denken om ook een gamecube te halen naast mijn PS2, en nou weet ik dat er hier ook mensen zitten die meer als één console hebben, mijn vraag is hoe sluiten jullie je console's aan :? wisselen jullie gewoon elke keer de SCART kabel om, of hebben jullie een soort "splitter" :?

want elke keer achter me TV kruipen om van GC naar PS2 te switchen zie ik niet zitten :{
Ik heb een scart verlengkabel aangesloten op mijn tv, dan hoef ik niet meer achter mijn tv te kruipen,
Ik heb een scart switch uitgeprobeerd, maar dat was een waardeloos ding. Dus mocht je een switch kopen, koop dan een goede, en die zijn best wel prijzig want zelfs dat waardeloze ding van mij was al duur.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 19 November 2002 @ 17:02:
De spellen zijn ook niet om over naar huis te schrijven, ik heb er een paar geleend bij de videotheek, maar die hebben duidelijk niet zoveel aantrekkingskracht als de N-games.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 08:29 . Reden: spelvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 18:02:

Dus waar we ons nog op kunnen verheugen tot aan de kerst:
• Konami aankondiging (sommige mensen beweren zelfs dat deze nog groter is dan de Capcom aankondiging maar neem dat maar met een korreltje zout)
• 2 nieuwe GC/GBA games
• Megaton
Wat voor aankondigingen is zijn dat dan allemaal? Ik heb alleen nog maar gehoord van de Megaton aankondiging?
Die Megaton aankondiging kan natuurlijk niets anders zijn dan een nieuwe MEGAMAN (8>

Maar konami.. Die doet toch nog niets op de Cubes? Of zijn ze na een zak geld over gegaan naar het GC platform..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 20 November 2002 @ 08:35:
[...]

Wat voor aankondigingen is zijn dat dan allemaal? Ik heb alleen nog maar gehoord van de Megaton aankondiging?
Die Megaton aankondiging kan natuurlijk niets anders zijn dan een nieuwe MEGAMAN (8>

Maar konami.. Die doet toch nog niets op de Cubes? Of zijn ze na een zak geld over gegaan naar het GC platform..?
konami doet nog niks voor de cube. :) maar het schijnt idd een zeer grote aankondigen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
check hier dit artikel van Cube-europe over de gba, player, en over upkomende aankondigingen.. zeer interessant. Als dit waar is.....

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 20 November 2002 @ 09:10:
check hier dit artikel van Cube-europe over de gba, player, en over upkomende aankondigingen.. zeer interessant. Als dit waar is.....

:9~
nah ben ik dan de enigste die niet zit te wachten op pokemon online? :) tuurlijk ik zou het geweldig vinden als de cube alsnog online ging maar ik hoop dat we dan genoeg andere titels krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
schnumi schreef op 20 November 2002 @ 09:18:
[...]

nah ben ik dan de enigste die niet zit te wachten op pokemon online? :) tuurlijk ik zou het geweldig vinden als de cube alsnog online ging maar ik hoop dat we dan genoeg andere titels krijgen.
blegh pokemon... als er iets is waarvoor ik mijn gamecube uit het raam zou willen gooien dan is het wel als ze er een pokemon game voor gaan releasen...
maar ja... daar komt de huge melk-koe van Nintendo weer om de hoek kijken he...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

de aanwijzingen worden wel steeds duidelijker:
Headline:
Xbox and Gamecube Online the same day!
Now the console wars goes online

Fat text:
On 14/3 next year, the console wars gets a new dimension with online gaming.Microsoft will launch their Xbox Live service,and the Nintendo Gamecube will also go online.The same day.

Text:
Today, Nintendo officialy announced that Gamecube will go online on 14/3 next year,but with (this far) only one online title announced.The price for the modem and the adapter is yet to be decided,the same for the price for playing online. Nintendo has not yet showed a internet-server for the gaming,but,it will be done soon.According to Bergsala (the swedish manufacturer), Nintendo has a big secret about online gaming that will be revealed soon.
uit een krant uit zweden. :) Die hadden dus gepraat met de nintendo gast van zweden maarja of het ook echt waar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja, hallo, je HOEFT het niet te kopen hoor. Ben er zelf ook geen fan van, maar je gaat je GC d'r toch niet voor uit het raam gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 19 november 2002 @ 17:29:
Ik dacht 50.000 verkochte exemplaren van PSO+modem en 60.000 alleen PSO voor een totaal van 110.000 exemplaren de eerste dag.

Enige link die ik kan vinden is deze, maar daar staat alleen de los verkochte versie op.
thx maar heb ondertussen een paar email adressen uit Japan bemachtigd :)
Daar kunnen ze me vast meer vertellen :P
GolbeZeromus schreef op 19 November 2002 @ 20:03:
[...]
http://cubeparty.cheatcn.info/

Niet vergeten je op te geven voor de volgende party he jongens. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Aangezien het nog bijna helemaal leeg staat in de lijst...
Je mag ook jezelf aanmelden hoor GZ :D
of heb je een hekel aan Tilburg :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ok weer een review request maar volgens mij vinden meerdere mensen dit wel interesant wie kan er de IGN insider review van MK: DA hier neerzetten??? :) ben namelijk zeer benieuwt. :)

btw: Jedi Knight II: Jedi outcast heeft een 7,2 gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
schnumi schreef op 20 November 2002 @ 09:18:
[...]

Het gaat niet om pokemon, het gaat om alles in dat artikel, van de de "grote" jongens net als Capcom voor de Cube gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maja als de gamecube maar lekker verkoopt met pokemon :P . iig ik kan niet wachten tot de grote aankondiging. Ik krijg al kriebels in mijn buik :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Tum|mut schreef op 20 november 2002 @ 08:14:
Hmm.. ik zit nu op mijn stage, dus ik weet niet precies wat jullie bedoelen met die MEGATON announcement, maar die "Super Gameboy Advance" is toch niet die MegaTon announcement?

Ik denk dat de megaton announcment iets is met spellen, omdat nintendo zich richt op goede spellen. Ergens in mijn achterhoofd beukt nu rond "Mariokart, mariokart, mariokart", dus ik hoop eigenlijk dat het zoiets is.

Developers opkopen enzo is wel leuk, maar als ik de spellen van hun niet zou spelen, dan heb ik er ook niks aan. Daarbij vind ik het voor de gamers niet echt belangrijk, die krijgen toch wel goede spellen.

Op gamers.nl is trouwens te lezen dat de gamecube misschien tegelijk met de X-box online gaat (europa). In amerika en japan is die al online, dus het zou me niks verbazen. Het lijkt me opzich wel leuk om een keertje mariokart ofzo te spelen tegen mensen in amerika/japan en het brengt meteen leuke contests met zich mee. Ik heb nog een stapel engelse N64 bladen liggen en daar werden al massaal pics naartoe gestuurd met highscores enzo, moet je je voorstellen dat je nu gewoon kan meeracen over internet en zo een score vastzetten :). Ik kan me ook al charts voorstellen met time trials, wat ik na 3 jaar mariokart het leukste vond (buiten multiplayer).

Eigenlijk heb ik best zin om hier mijn mariokart (64) tijden neer te zetten en te kijken hoe snel ik ben vergeleken met de rest. Als hier behoefte aan is, ik kan vrijdag pics maken (tv-kaart) en ze dan rond zaterdag online gooien. Is er misschien interesse in een mariokart 64 time trial contest?

GBA/GBC games op gamecube zal waarschijnlijk zorgen voor een betere verkoop voor de cube, aangezien er veel meer gba's + gbc's verkocht zijn dan gc's. Mensen met een gba hebben misschien de behoefte om hun spellen op het grote scherm te spelen en zullen dan waarschijnlijk sneller een cube kopen als een xbox/ps2.

Oh en ik wil ook SFA :( (geen geld)
Je bent niet de enige op stage.
Klote stage :(

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 09:29:
[...]

blegh pokemon... als er iets is waarvoor ik mijn gamecube uit het raam zou willen gooien dan is het wel als ze er een pokemon game voor gaan releasen...
Eerst Silverbolt z'n PC uit het raam, en nu jij een GC, tis wat.
Stelletje straat vervuilers. :+

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
Pokemon is een leuk spel en voordat het bekend werd speelde ik het al een redelijke tijd (roms). Het foutje wat pokemon veranderd heeft in een 'kiddy' game is die stomme cartoon. Als ze een 3d pokemon spel maken met een omgeving ala zelda (OoT), dan heb je echt een goed spel (mits ze het niet te makkelijk maken). Pokemon is in principe een spek wat je altijd kan spelen, omdat je al die monsters wilt en je wilt de sterkste pokemon hebben.
Combineer dat met het vechten tegen vrienden aan de andere kant van de oceaan, die zelf ook vele uurtjes in zijn monsters heeft gestoken en je hebt een leuk uitdagend spel.

Maar ja, ik hoop nog steeds op Mariokart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Phusebox schreef op 20 November 2002 @ 09:29:
[...]

de XBOX wordt ook door windows gefinaniceerd... Als ze windows niet hadden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hiero dan toch een stukje uit de MK: DA review :) :
Closing Comments
We are a happy office. For the first time in all of IGN's history, we can sit together in unison and say in agreement that we enjoyed the latest Mortal Kombat game. Not without its problems, particularly in terms of the unforgiving CPU aggression, Deadly Alliance is still among the best fighting games of 2002. A late night favorite for the last couple of weeks and for a few months more, Deadly Alliance is a remarkable achievement in the history of a series we wrote off long ago. Congratulations all around, and congratulations to anyone lucky enough to pick this one up!
-- Jeremy Dunham

I have to admit that Mortal Kombat: Deadly Alliance surprised me. I wasn't expecting much depth from the fighter because the series has, in the past, proven somewhat shallow. But this time around it's got a fairly worthy brawling and combo system that's sure to keep fighting fans busy for a long while. Meanwhile it's just as fast, just as intuitive, and just as pretty as previous Mortal Kombat games. I'm a bit disappointed that there aren't more fatalities per character, but in the end this is still GameCube's current best fighter, as far as I'm concerned.
Recommended.

- Matt Casamassina

Presentation
This is Mortal Kombat and you'll know it from the moment you start. A great secrets menu and superb layout earn extra points where it counts. 9.0

Graphics
We know that the characters look as they were made from plastic, but they're great nonetheless. The blood effects and particles are just as spicy, but the fatalities stink. 8.0

Sound
A great soundtrack mixed with typical fighting game grunts. What's with the whispered narrator? 8.0

Gameplay
Finally, the MK fighting system makes sense. Smooth, fluid, and full of strategy, this is the best-playing game in the series by far. 8.0

Lasting Appeal
With 667 unlockables, including hidden characters, production videos, artwork and more, Deadly Alliance has plenty of single player replay. Let alone the two-player versus mode. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 8.6
lekker. :9~

hier dan een spoiler over toch wel een bekendheid uit de MK geschiedenis Lui Kang.

Gameplay
In one of the gutsiest moves we've seen for an established videogame franchise, Mortal Kombat: Deadly Alliance kills off the series' biggest hero Liu Kang in the first three minutes of the opening cinema. A bold approach that supports the "starting over" mentality promised by Ed Boon, the lack of Mortal Kombat's mightiest hero (and cheapest, more powerful fighter) will force many long time veterans to rethink their strategy and start all over again; unless you're a fan of some of the other characters in the series that is. Sub-Zero, Sonya Blade, Scorpion, and Kung Lao have all returned with plenty of other favorite characters littering the battlefield. Embellishing 23 fighters in all, the roster isn't at it's biggest of all time, but it's most certainly at its most balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
schnumi schreef op 20 November 2002 @ 13:29:
hiero dan toch een stukje uit de MK: DA review :) :

[...]

lekker. :9~
btw hoe maak ik zo'n zwart spoiler blokje??
Spoiler?

ff mij quoten, zie je het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
is er eigenlijk al een starfox adventures spoilertopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 20 November 2002 @ 14:13:
is er eigenlijk al een starfox adventures spoilertopic?
volgens mij niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Youpie, vandaag is Metroid Prime opgestuurd en dan heb ik hem waarschijnlijk over 1 week :)
En dan komt er nog bij dat de speakerset die ik wilde hebben ook rond die tijd beschikbaar is :9~
Krijgen we dan weer digi-foto's Elroy?
Nou vooruit :)
Dan ga ik weer lekker allemaal spoiler plaatjes plaatsen })

Trouwens de Mortel Kombat review ziet er ook lekker uit hoor. :9~
Gelukkig krijg ik die 1 week na metroid prime :>

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 11:29

jOzh

Sweet dude!

Krijgen we dan weer digi-foto's Elroy?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 20 November 2002 @ 15:11:
Youpie, vandaag is Metroid Prime opgestuurd en dan heb ik hem waarschijnlijk over 1 week :)
En dan komt er nog bij dat de speakerset die ik wilde hebben ook rond die tijd beschikbaar is :9~
En daarna komt de GC party en dan neem je alles mee zodat wij er ook van kunnen genieten 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driver 3 komt voor alle console :)
en wanneer komt mk:da uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

die gene, die zijn GC uit het raam gaat gooien, wil die dat even optijd zeggen, zodat ik daar kan gaan staan, en hem opvangen :) ik heb nog geen cubes :+ binnenkort wel :) nog paar weekjes w8ten....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:35:
Driver 3 komt voor alle console :)
en wanneer komt mk:da uit?
driver 3 geen idee. :) denk eind 2003 ofzo. :) MK: DA komt 14 feb 2003 in EU uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn! over 2 maande?
ik dacht dat mk dit jaar nog zou uitkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:46:
damn! over 2 maande?
ik dacht dat mk dit jaar nog zou uitkomen :/
Is laatst toch een persbericht over uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:57

Phobos

je bent een soepkip

* Phobos gaat binnenkort een gamecube kopen (weer)
maar kweet alleen nog niet welk spel, welke zou ik kiezen?
khou van rpgs en dat soort achtige dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Als je van RPG's houd dan kan je het beste met Eternal Darkness beginnen.
Op de cube zijn nog niet echt veel RPG's te vinden.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 20 November 2002 @ 16:18:
Als je van RPG's houd dan kan je het beste met Eternal Darkness beginnen.
Op de cube zijn nog niet echt veel RPG's te vinden.
Is lost Kingdoms geen RPG? Geen idee of het wat is alleen. :+
En weet iemand of Gauntlet een beetje goed is? Lijkt me wel leuk om samen met mijn vriendin te spelen. We wilden hem pas kopen, maar ze hadden hem niet bij de Makro. Toen maar SM Sunshine meegenomen. Tot nu toe wel weer fun :)
Hoop dus dat Gauntlet niet te kort is; het lijkt me namelijk geen spel met replay value.
Enne, wie wil Smash Brothers Melee met me ruilen of van me kopen? :+ God wat is dat een miskoop geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

Phydomir

Dennis

woei... net Starfox mee genomen. En na deze pagina gelezen te hebben, gaat ie er dan nu eindelijk in..

tot over 3 dagen 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Ik heb bijna een week Timesplitters 2 en ooo wat vet!
Multiplayer is echt bruut,doet heel veel denken aan Goldeneye,toppie dus.
De Mapmaker is onwijs tof,verhoogd de replay waarde enorm.
De story mode is niet zo uitdagend,maar de League's en Challenge's zeker wel!

Starfox is ook stoer,maar het blijkt dat je na 20 uur zeker heb uitgespeeld,en dan nooit meer speelt,toch wel een lichte teleurstelling,imo.:)Ik vraag em iig voor Sinterklaas.

Ik kan trouwens binnenkort Metroid Prime uit USA spelen,heb prijsvraag gewoon op Cubezone.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow jij was degene die alles voor me neus wegkaapte :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is starfox vandaag uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Hidde schreef op 20 November 2002 @ 16:48:
Ik heb bijna een week Timesplitters 2 en ooo wat vet!
Multiplayer is echt bruut,doet heel veel denken aan Goldeneye,toppie dus.
De Mapmaker is onwijs tof,verhoogd de replay waarde enorm.
De story mode is niet zo uitdagend,maar de League's en Challenge's zeker wel!
Timesplitters 2 is zeker wel vet ja, alleen dat mapmaken heb ik me nog niet echt in
verdiept.. :7
Starfox is ook stoer,maar het blijkt dat je na 20 uur zeker heb uitgespeeld,en dan nooit meer speelt,toch wel een lichte teleurstelling,imo.:)Ik vraag em iig voor Sinterklaas.
Iedere zelfrespecterende Nintendo liefhebber mag SFA eigenlijk gewoon niet laten liggen.. 't laatste RARE spel op de gamecube heeft toch wel wat sentimenteels.. ;(
Ik kan trouwens binnenkort Metroid Prime uit USA spelen,heb prijsvraag gewoon op Cubezone.:D
Gefeliciteerd met je prijs, maar wat heb je nu precies gewonnen? Een US Cube met Metroid Prime ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 20 November 2002 @ 16:57:
[...]

Timesplitters 2 is zeker wel vet ja, alleen dat mapmaken heb ik me nog niet echt in verdiept.. :7

Iedere zelfrespecterende Nintendo liefhebber mag SFA eigenlijk gewoon niet laten liggen.. 't laatste RARE spel op de gamecube heeft toch wel wat sentimenteels.. ;(

Gefeliciteerd met je prijs, maar wat heb je nu precies gewonnen? Een US Cube met Metroid Prime ofzo? :)
kvind het jmmr dat je bij TS 2 niet andere textures kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik vind het jammer dat je bij TS2 geen grotere maps kan maken.:(

Mapmaken is tof,gister gedaan bij paar vrienden,krijg je leuke maps van.
Hebben we 1 grote gang en daar liggen alle guns en,en je doet wat Proximity mines bij je wapens en je hebt oorlog.:)

Tis inderdaad erg jammer dat Rare weggaat,oa ga ik daarvoor SFA vragen.

Nee,ik heb een Timesplitters 2 tinnen box gewonnen,die moet ik ophalen ine R'Dam,(bij de webmaster) en dan gaan we de hele middag Cuben,webmaster heeft zelf al gezegd dat voor 99,99 % Metroid Prime aanwezig zal zijn.:)
Uitgebreide impressies later.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
:( nog steeds geen starfox... en morgen ook niet want hij is nog niet opgestuurd...
waarom heb ik altijd pech met die shit... zeik
heb al helemaal geen zin meer in starfox... ga em maar cancelen als ik em morgen niet ga krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 17:14:
:( nog steeds geen starfox... en morgen ook niet want hij is nog niet opgestuurd...
waarom heb ik altijd pech met die shit... zeik
heb al helemaal geen zin meer in starfox... ga em maar cancelen als ik em morgen niet ga krijgen
waar haal jij die zooi dan altijd je moet gewoon naar de winkel gaan is blijkbaar nog sneller. Of bestel hem bij dimensionplus die hebben het meestal ook al een paar dagen van te voren binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Op internet besteld zeker..
Tja,das dan balen. :+
Hier in Den Haag is ie al sinds gisteren binnen,net als de Wavebird.

Fatality>>Officieel vrijdag pas,maar Nintendo levert altijd op woensdag (maar bij SFA gister) en sommige (lees : de meeste) shops verkopen em dan meteen.
Dit mag eigenlijk niet,maar als je goed in je dorp/stad zoekt(stad heeft meer kans) kan je wellicht de game al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:57

Phobos

je bent een soepkip

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:36:
[...]

En weet iemand of Gauntlet een beetje goed is? Lijkt me wel leuk om samen met mijn vriendin te spelen. We wilden hem pas kopen, maar ze hadden hem niet bij de Makro. Toen maar SM Sunshine meegenomen. Tot nu toe wel weer fun :)
Hoop dus dat Gauntlet niet te kort is; het lijkt me namelijk geen spel met replay value.
Enne, wie wil Smash Brothers Melee met me ruilen of van me kopen? :+ God wat is dat een miskoop geweest. :)
ik heb maybe wel interesse in em, en ga denk ik timesplitters 2 kopen bij me gamecube, hoor er goeie verhalen van :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 16:36:
[...]

ik heb lost kingdoms een keer gehuurd en ik vind t een goed spel, en heb nu gauntlet van de freerecord shop(dus morgen ruilen ;) ) maar het ik vind t een leuk spel voor 2 weken, ik heb er 22 uur over gedaan om alles te vinden. Maar nu ik t gehaald heb is er niks meer aan
met meerdere is het natuurlijk nog leuker. Je moet natuurlijk wel van hak en rag rpg's houden. Want het is geen uitzondering als je 500 mannetjes sloopt in 1 level (ongeveer 40 levels) Je moet er dus van houden om knoppen te raggen

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier misschien hoe het zit met GBA naar GC extra's in spelletjes (als je Metroid Fusion op Metroid Prime aansluit bijv) met die GBA converter die voor de GC komt? Kan je dan gewoon fusion in het GBA slot doen en prime in de gc zelf voor de extra's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 20 November 2002 @ 17:04:
Ik vind het jammer dat je bij TS2 geen grotere maps kan maken.:(

Mapmaken is tof,gister gedaan bij paar vrienden,krijg je leuke maps van.
Hebben we 1 grote gang en daar liggen alle guns en,en je doet wat Proximity mines bij je wapens en je hebt oorlog.:)

Tis inderdaad erg jammer dat Rare weggaat,oa ga ik daarvoor SFA vragen.

Nee,ik heb een Timesplitters 2 tinnen box gewonnen,die moet ik ophalen ine R'Dam,(bij de webmaster) en dan gaan we de hele middag Cuben,webmaster heeft zelf al gezegd dat voor 99,99 % Metroid Prime aanwezig zal zijn.:)
Uitgebreide impressies later.:P
You are one lucky mothefucker >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-09 21:27
De verkoopcijfers in Japan volgens Famitsu van 04.11.2002 - 10.11.2002.
Afbeeldingslocatie: http://www.waelen-1.tmfweb.nl/famitsu2011.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 20:08:
[...]

You are one lucky mothefucker >:) >:) >:)
hehe! B)

Ach de verkoopcijfers weer!
Tis al een jaar ofzo zo,PS2 verkoopt het best,daarna de GBA daarna de Cube...(begint saai te raken :) )
Maar dit keer is het anders,hoe zou dat komen??
Pokémon Advance is pas morgen uit!
Lijkt wel of heel Japan 2 PS2's heeft!! :)

Lamsh>>Denk het wel,zal wel slim zijn van Nintendo,hoe meer functies in iets,hoe beter! >:)
Maar er is nauwelijks iets bekend erover,dat het gaat komen en dat het gaat werken.
Over dat Metroid Fusion-Prime gedoe: als je beide games heb uitgespeeld en linkt kan je op je GBA een oude Metroid spelen,een SNES game dus.
Dat is wel aardig,imo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Over dat Metroid Fusion-Prime gedoe: als je beide games heb uitgespeeld en linkt kan je op je GBA een oude Metroid spelen,een SNES game dus.
Dat is wel aardig,imo.
Nee, Metroid. Het enige echte eerste deel van de serie dus. Die van de NES, uit 1986.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb gisteren Star Wars: The Clone Wars gespeeld.
Op zich een koele game leek een beetje op Battlezone. Ook heb je levels dat je in de huid van Mace Windu kruipt. Alleen viel me die een beetje tegen. Toch wel een boel framedrops. Toch leek het me wel wat maar eerst ff kijken wat Bounty Hunter brengt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik bestel mijn spellen direct bij de groothandel
daarom irriteer ik me er ook zo aan... aaargh grrrmble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Hidde schreef op 20 November 2002 @ 20:33:
Ach de verkoopcijfers weer!
Tis al een jaar ofzo zo,PS2 verkoopt het best,daarna de GBA daarna de Cube...(begint saai te raken :) )
Maar dit keer is het anders,hoe zou dat komen??
Pokémon Advance is pas morgen uit!
Lijkt wel of heel Japan 2 PS2's heeft!! :)
Als je goed had opgelet, dan had je ook geweten dat de GBA al een aantal weken meer dan PS2 verkoopt ;).

De Cube zit in een stijgende lijn en de xbox verkoopt wederom minder dan de psx.
Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 20:50:
ik bestel mijn spellen direct bij de groothandel
daarom irriteer ik me er ook zo aan... aaargh grrrmble
Wordt toch maar eens tijd dat je ze gewoon in de winkel gaat kopen. Zal niet prijsverschil in zitten denk ik. (als je bij de MM koopt tenminste ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fred_Perry schreef op 20 november 2002 @ 20:54:
[...]
[...]

Wordt toch maar eens tijd dat je ze gewoon in de winkel gaat kopen. Zal niet prijsverschil in zitten denk ik. (als je bij de MM koopt tenminste ;) )
ja maar ik woon niet bij een mediamarkt in de buurt
dat heb je hier in zo'n fucking boereprovincie in dit 3e wereldland genaamd Nederland...
hmmmph... suckzooi
als t zo blijft gaan moet de cube maar de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
zegge... ik hoor de laatste tijd wel heel erg veel over framedrops in spellen.
zijn dat gewoon slechte conversies of trekt ons lieve cubeje het allemaal nu al niet meer?
ik bedoel, als je zo die filmpjes van Resident Evil 4 kijkt, dan zou de cube zijn aars toch af moeten vegen met ports van de ps2?
Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 20:59:
[...]

ja maar ik woon niet bij een mediamarkt in de buurt
dat heb je hier in zo'n fucking boereprovincie in dit 3e wereldland genaamd Nederland...
hmmmph... suckzooi
als t zo blijft gaan moet de cube maar de deur uit
ik verbaasde me er eigenlijk al over dat je dat nog niet eerder hebt gedaan.
volgens mij is je cube het grootste punt van ergernis in je leven, of niet phuse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 20 November 2002 @ 21:01:

[...]

volgens mij is je cube het grootste punt van ergernis in je leven, of niet phuse :)
zo ongeveer wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
daFubar schreef op 20 november 2002 @ 21:01:
ik denk dat de xbox op dit moment zijn grootste punt van ergernis is. Reden: nog steeds geen fatsoenlijk spel in de maak... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet dat je over zoiets je zo druk kan maken. Het is maar een spelletje.
Je hebt zat andere dingen te spelen, ik heb starfox adventures ook hier nog nergens gezien.
Nou dan speel ik wel wat anders tot ik m heb. Ik heb wel geleerd om te kunnen wachten na al die jaren nintendo fan te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 21:18:
Ik snap echt niet dat je over zoiets je zo druk kan maken. Het is maar een spelletje.
Je hebt zat andere dingen te spelen, ik heb starfox adventures ook hier nog nergens gezien.
Nou dan speel ik wel wat anders tot ik m heb. Ik heb wel geleerd om te kunnen wachten na al die jaren nintendo fan te zijn :)
tja want nintendo laat je altijd wachten he... jeej nintendo... barf...

was sega er nog maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Heeft iemand enig id wanneer in december de Megaton komt?

Laat maar
"The Japanese publication Dorimaga has just given more details concerning "Megaton Announcement". The magazine reports that a general public show could be organized before the end of the year in Japan. Nintendo and various companies/sub-divisions could thus reveal future titles on the Gamecube and Game Boy Advance at this event.

In this case, the "Megaton Announcement" would infact be the announcement of several projects by the companies affiliated with Nintendo Gamecube. Is this why Spaceworld 2002 was cancelled? According to Famitsu magazine, it should not be long until Nintendos "Megaton Announcement" is announced officially by the firm in Kyoto.

The magazine also commented that two large Gamecube/Game Boy Advance projects will be revealed within the next two weeks!

At the current time we can assume companies such as Enix, Square, Namco, Capcom or the big N itself are involved with the two projects.

The pressure intensifies, as not much more time is left before the "Megaton Announcement" is confirmed."
via n-philes van cubenation

Binnen twee weken dus... misschien...

nog meer slecht nieuws voor Phusebox en Nintendo

News: Sega Back In The Black, Halts All GameCube Sports Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 20 november 2002 @ 21:04:
[...]

ik denk dat de xbox op dit moment zijn grootste punt van ergernis is. Reden: nog steeds geen fatsoenlijk spel in de maak... :+
mmmm. I don't agree. Ninja Gaiden ziet er fatzig vet uit :) . EN splinter Cell is ook niet niks. Enz enz. Ik ga misschien ook een xbox kopen. Natuurlijk wel ombouwen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
Lichtelijk offtopic ;) : heeft iemand die beelden van Fable/Project Ego gezien :9~? Langzaam begin ik het idee te krijgen dat MS het nog wel gaat begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

News: Sega Back In The Black, Halts All GameCube Sports Games
Dan moeten ze ook eens met iets leuks aankomen zoals Shenmue 3 of zo voor de GC. En niet dezelfde formule gebruiken als EA met Zaklopen 2003, Kikkers Opblazen 2003 en Bouw de Grootste Rieten Hut 2003 met een poster van één van de bewoners van Expedition Robinson als Exclusive Give-Away...

Ik denk ook niet dat ze veel zullen verkopen met al die sportspellen. Alleen voetbal en F1 slaan hier een beetje aan. FIFA 2003 en PES2 zullen denk ik altijd wel beter verkopen dan een Virtua Striker. Ook al is imo de laatste een stuk leuker om te doen (arcade, not simulate). FIFA 2003 en PES2 zijn ook bij het gros van de mensen veel beter bekend.
Lichtelijk offtopic : heeft iemand die beelden van Fable/Project Ego gezien ? Langzaam begin ik het idee te krijgen dat MS het nog wel gaat begrijpen
Dat schijnt nogal wat te worden ja. Maar ja, Gameplay boven graphics he?

Het ziet er naar uit dat een aantal GC'ers ook nogeens een XBox gaan kopen. En maar flamen op het begin wat een kutding het was. Als nou al die XBoxers ook een GC kopen kunnen we misschien wel vriendjes worden O+ . Maybe not... :P ;)
Nou dan speel ik wel wat anders tot ik m heb. Ik heb wel geleerd om te kunnen wachten na al die jaren nintendo fan te zijn
Agreed. Daarentegen is pas as vrijdag de officiele eerste verkoop dag. Als je hem al eerder hebt mag je in je handen klappen. Als je hem na vrijdag nog nergens kunt vinden, kan ik me de frustratie wel enigzins voorstellen.

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 20-11-2002 23:28 . Reden: ja ipv jah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:43

NoTimeRemains

I know

iemand trek in een soort van inkoopactie van die Metroid Prime GC pakket?

US Platinum Cube
Controller
Metroid Prime
3th Patry Memcard
Stepdown converter voor stroom

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
och ja, die sportspellen zal de europeanen toch niet veel boeien. Wie wil er nou NFL ofzo spelen. Dat ze maar eens opschieten met een virtua tennis. Die is tenminste wel vet.
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 22:51:
[...]

mmmm. I don't agree. Ninja Gaiden ziet er fatzig vet uit :) . EN splinter Cell is ook niet niks. Enz enz. Ik ga misschien ook een xbox kopen. Natuurlijk wel ombouwen :P .
Ja, maar kijk eens naar het aantal exclusieve spellen die ze hebben EN die daadwerkelijk ook nog goed zijn. Die kun je op een (met vuurwerk bewerkte) hand tellen.
Ninja Gaiden zegt me helemaal niks. Is er al een review van? En ik zou niet eens weten welke grote titel er voor de xbox op het moment in de maak is. Op de Cube en PS2 zijn er nog genoeg (verzekerde) toppers die nog moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 20 november 2002 @ 23:01:
[...]

Dan moeten ze ook eens met iets leuks aankomen zoals Shenmue 3 of zo voor de GC. En niet dezelfde formule gebruiken als EA met Zaklopen 2003, Kikkers Opblazen 2003 en Bouw de Grootste Rieten Hut 2003 met een poster van één van de bewoners van Expedition Robinson als Exclusive Give-Away...

Ik denk ook niet dat ze veel zullen verkopen met al die sportspellen. Alleen voetbal en F1 slaan hier een beetje aan. FIFA 2003 en PES2 zullen denk ik altijd wel beter verkopen dan een Virtua Striker. Ook al is imo de laatste een stuk leuker om te doen (arcade, not simulate). FIFA 2003 en PES2 zijn ook bij het gros van de mensen veel beter bekend.

[...]

Dat schijnt nogal wat te worden jah. Maar jah, Gameplay boven graphics he?

Het ziet er naar uit dat een aantal GC'ers ook nogeens een XBox gaan kopen. En maar flamen op het begin wat een kutding het was. Als nou al die XBoxers ook een GC kopen kunnen we misschien wel vriendjes worden O+ . Maybe not... :P ;)

[...]

Agreed. Daarentegen is pas as vrijdag de officiele eerste verkoop dag. Als je hem al eerder hebt mag je in je handen klappen. Als je hem na vrijdag nog nergens kunt vinden, kan ik me de frustratie wel enigzins voorstellen.
Maarja ik heb ook de xbox geflamed. Maarja dat is toch logisch dat je noobs flamed :> al helemaal als het een flop is/was en van MS is :P . Maarja er komen dus wel lekkere exclusieve spellen op de xbox die best heel aardig zijn. En die wil ik spelen :) . En het ombouwen is ook antrekkelijk. Maar ik kijk wel wat ik ga doen. Eerst het geld en dan kijken wat ik ga doen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 20 november 2002 @ 23:02:
iemand trek in een soort van inkoopactie van die Metroid Prime GC pakket?

US Platinum Cube
Controller
Metroid Prime
3th Patry Memcard
Stepdown converter voor stroom
Mja...dan moet je eerst je ouwe gamecube verkopen en dan ook nog een credit card hebben om spellen te bestellen. ALhoewel het wel een leuke IA zal worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 23:46
GolbeZeromus schreef op 20 november 2002 @ 23:01:

Dat schijnt nogal wat te worden jah. Maar jah, Gameplay boven graphics he?

OT Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bloos.gif :

Tuurlijk gfx boven gameplay maar vooral de mogelijkheden/gameplay in dat spel spraken me erg aan, een RPG achtig iets met een LoTR sausje en je groeit op en alles wat je doet beinvloed alles en je uiterlijk enzo sounds very good iig :)

En ach op Fok! post ik nu net zo vrolijk mee in de X-Box topics als in de GC topics :), niet dat ik er 1 ga kopen want ik heb ook nog een sociaal leven dat (veel) geld kost ;) maar ik zeg gewoon eerlijk wat ik er van vind, en ik geef eerlijk toe een spel als SC dat deze week uitkomt voor de X-Box lijkt me helemaal geweldig om te doen en ik hoop van harte dat het spel dan ook gereleased op de GC gaat worden _/-\o_ (tothegame kondigt hem wel aan...)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.