"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
maar ipv van een PU abbo ga ik IGN abb0
gimme some webspace and ill post everything
This is the Way.
Verwijderd
Argh! En nou opletten he!Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 20:27:
ik had hier al ergens gelezen over een site met timesplitter maps, kep al gezocht met de hggct search maar ik vond niets. Weet iemand nog de link ofzo?
Goldeneye Scenario's
TS2 Levels
In A'dam heb ik even Splinter Cell gespeeld op de Xbox (*hiss*) en ik vond hem best cool, vraag me af hoe het staat met de Cube versie.
You look like I need a drink.
Verwijderd
jullie vergeten alleen 1 ding, in het zomer nummer van de PU zat ook zo'n zelfde soort promotie cd voor de Cube dus is er niks mis met de promotie cd voor de Xboxschnumi schreef op 15 November 2002 @ 20:49:
[...]
* schnumi hoopt nog harder mee
[...]
Ik vind het ook een beetje abnormaal. Dit is eigenlijk verkapte Xbox reclame. Ze zouden er ook bij moeten zetten dat de games ook op de Cube verkrijgbaar worden/zijn.
Verwijderd
Doom 3 is zeker een must have voor mij ja. Daar valt het prutsen tenminste niet opD³ schreef op 15 november 2002 @ 16:02:
[...]
Echt een game voor ds dus
En Doom III wordt een topgame ja?!Zonder verhaal en gameplay, maar het ziet er wel goed uit
Het oog wil ook wat
btw, ik ben trouwens niet de enige die niks kan vinden met de search
Trouwens, mogen de letters nog een lettertype groter? Volgens mij komt jouw boodschap niet goed overVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 20:27:
ik had hier al ergens gelezen over een site met timesplitter maps, kep al gezocht met de hggct search maar ik vond niets. Weet iemand nog de link ofzo?
• Metroid review @ gamespot: 8.6
't Schijnt niet zo'n lang spelletje te zijn volgens hun, vandaar de lage score (maar daar staat Metroid bekend om

Waarschijnlijk krijg je dan zo'n bullshit antwoord dat de GC versie toen nog niet was aangekondigd...Fred_Perry schreef op 15 november 2002 @ 20:18:
[...]
ik ben al een brief aan het schrijven naar de PU om te zeggen dat ik mijn abbo opzeg. Die achterlijke xbox dvd is triest, maar dat ze bij sommige spellen niet eens vermelden dat die ook op de Cube te krijgen, is de druppel. En er is ook maar 1 review voor de cube. Dus.. opkieften met die rotzooi.

Idd maar als je nu dus kijkt naar bijv de THPS4 review word de cube versie WEER niet vermeldt.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 21:55:
[...]
Doom 3 is zeker een must have voor mij ja. Daar valt het prutsen tenminste niet op. Alleen jammer dat die alpha zo bagger draaide op mijn compie
![]()
[...]
Trouwens, mogen de letters nog een lettertype groter? Volgens mij komt jouw boodschap niet goed over.
't Schijnt niet zo'n lang spelletje te zijn volgens hun, vandaar de lage score (maar daar staat Metroid bekend om).
[...]
Waarschijnlijk krijg je dan zo'n bullshit antwoord dat de GC versie toen nog niet was aangekondigd...
Zo gaat het dus vaker met multiplatform titels (TS2 bijv) stja dat staat toch wel erg amateuristisch.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Helemaal mee eens. Al vond ik de PU altijd al een k*tblad.Aristagon schreef op 15 November 2002 @ 21:47:
Ben zelf ongeveer 5 jaar lid geweest van de PU, maar op een gegeven moment werd de nogal kinderachtige humor, de wat slappe and flauwe reviews en gezeik me iets te veel. Abbo opgezegd en nu koop ik gewoon de EDGE, misschien soms iets TE kritisch maar leest persoonlijk veel lekkerder als de PU. Over die DVD, ik heb geen PU, maar dat is gewoon materiaal wat MS opstuurd, de PU krijgt een leuk bedrag om die erbij te gooien en iedereen blij. Ik niet, want in al die jaren dat ik lid was heb ik nooit iets handigs gehad "_
In A'dam heb ik even Splinter Cell gespeeld op de Xbox (*hiss*) en ik vond hem best cool, vraag me af hoe het staat met de Cube versie.
En ik lees ook al tijden de EDGE, echt een superblad. Een beetje duur, maar dat heb ik er graag voor over, al is het alleen maar voor de column van Toshihiro Nagoshi(President Amusement Vision), die gast is echt briljant. En als EDGE een spel goed vind, weet je echt zeker dat ie goed is
hoe duur kost een jaarabbonement op EDGE dan??Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 22:16:
[...]
Helemaal mee eens. Al vond ik de PU altijd al een k*tblad.
En ik lees ook al tijden de EDGE, echt een superblad. Een beetje duur, maar dat heb ik er graag voor over, al is het alleen maar voor de column van Toshihiro Nagoshi(President Amusement Vision), die gast is echt briljant. En als EDGE een spel goed vind, weet je echt zeker dat ie goed is
*even prijzen opgezocht heeft*
ik kon alleen de prijs van het losse blad vinden .. en das 4 engelse pondjes in de UK.. maar 10 euro hiero hmm.. 4 pond is 5.67 euro ... beetje verschil met 10 ( hmm ben ik afgezet of zit hier een import marge op?? waarschijnlijk dat laatste
voor 6 nummers
£29.50= 41.81 euro (dit zijn prijzen als je um in holland wilt ontvangen in e Uk is dit £19,99)
13 Issues
£62.02 = 87.91 (idem en in uk £39.99)
een abonnementje is dus lekker duur ... ik denk dat ik maar eens wat edge's in ga slaan als ik weer bij pa in de uk ben
Verwijderd
Ik heb die jonguh al antwoord gegevenVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 21:55:
[...]
Trouwens, mogen de letters nog een lettertype groter? Volgens mij komt jouw boodschap niet goed over.
Gigantisch veel nieuwe Zelda screens
OP EIGEN RISICO!
zo heb ik jullie toch gewaarschuwd.
Review is genomen van een nieuwe cube siteStory:
Het is weer zover en een stel Aliens vormen in 2401 een bedreigen en deze keer zijn het de Timesplitters die de Timecrystals hebben gejat, uiteraard laten wij het hier niet bij en sturen we Sergeant Cortez naar het ruimtestation waar de aliens zich bevinden om de Timecrystals terug te halen. Maar al snel blijkt dat deze taak niet makkelijk zal worden aangezien de aliens een portal gebruikt hebben om te ontsnappen en zich nu in andere time zones bevinden samen met de Time Crystals. Sergeant Cortez zal dus terug in de tijd moeten reizen om zijn taak te volbrengen en dit alles kan met behulp van de Timeportal. De time zones zullen varieren van het oude Aztec tot futuristische steden en in ieder aparte zone zal Cortez een ander character overnemen om verder te gaan in het actievolle avontuur. Elk character heeft elk zijn eigen korte storyline die niet veel zal toevoegen aan het spelverloop wat geen minpunt is aangezien het bij TS2 niet draait om het verhaal maar om de actie.
Gameplay:
De actie zal in TS2 is niet totaal alleen hersenloos schieten aangezien de speler in elke map enkele objectives moet behalen voordat de Timeportal weer open zal gaan om te reizen naar een nieuwe time zone. De objectives varieren veel per leven en meestal houden deze in dat je iets moet opblazen of ongezien ergens moet binnendringen. In elke timezone kan de speler een nieuwe set aan wapens vinden die daar ook goed thuishoren, het is dus niet zo dat je een automatic pulse rifle krijgt in de western tijd. De objectives zijn altijd erg duidelijk van wat je precies moet doen, dit wil niet betekenen dat ze makkelijk zijn aangezien sommige objectives toch erg lastig kunnen zijn. Gelukkig heeft Free Radical design daarom in elke map een checkpoint geplaats, zodra je hier voorbij komt kan je met een gerust hart even dood gaan en overnieuw beginnen waar de checkpoint zich bevond.
Cortez beschikt overigens over een radar waarop je informatie kan zien waar de vijand zich bevind, wat de field of view is van de camera's die je in verscheidene levels tegenkomt, waar een objective zich plaatsvind en als handigheidje kan je zien waar een checkpoint zich bevind.
Het spel bevat een uitgebreide multiplayer versie waar je samen met je vrienden door de singleplayer kan banjeren in een co-op mode of waarin modusen waarin je gewoon old school lekker kan deathmatchen of capture the flag kan spelen. In je eentje kan je ook multiplayer doen tegen maar liefst een totaal van 8 bots. In het begin zijn er niet veel keuzes in welke map je wilt doen of welke modus, extra modusen of maps kan je unlocken in de arcade mode. Daarin kan er gekozen worden tussen verscheidene multiplayer aspecten zoals deathmatch waarin je langzamer hand extra characters of ander moeilijkheids graden kunt kiezen. Hiernaast is er nog een challange mode waarin de speler uitgedraagd wordt om bepaalde objectives binnen een tijd te behalen, deze varieren van het in elkaar gooien van ramen met bakstenen tot het uitmoorden van zoveel mogelijke zombies zonder dood te gaan. Er is dus met TS2 genoeg goodies te unlocken waardoor de tijdsduur behoorlijk verlengt wordt en dus een zeer vermakelijke maar pittige opdracht zal zijn om dit ook voor de 100% te unlocken.
Het spel draait altijd met een constante 60 frames per second, dat is zowel in Multiplayer als in Singleplayer. Op geen enkel moment heb ik last gehad van enige slowdowns die althans mijn gameplay beinvloede, als ik er 1 gehad zou hebben dan heb ik het in ieder geval niet gemerkt, de gameplay zal in ieder geval niet beinvloed worden door heftige slowdowns die je jammer genoeg wel tegenkomt met andere games. Het bekend worden met de controles is geen probleem met TS2, de settings zijn geheel zelf in te stellen en persoonlijk vond ik de standaard configuratie al goed genoeg.
Liefhebbers van Goldeneye op de Nintendo64 zullen zich erg thuisvoelen met TS2, aangezien enkele mensen van het GE team ook meegewerkt hebben aan dit spel. En dit is ook meteen te merken zodra je TS2 heb opgestart en begint met het spelen van de eerste map.
Graphics:
Meestal proberen ontwikkelaars de meest realistische graphics te creeeren ipv een cartoonische style, bij TS2 hebben ze gekozen voor een lichte cartoonstyle maar ook een deel wat realistisch oogt. De cartoon style is in TS2 erg mooi gedaan en zeer gedetailleerd. Bewegingen, gezichtuitdrukkingen, explosies noem maar op alles ziet, ziet er goed uit. Free Redical Design heeft tot op het laatste moment alles eraan gedaan om alles uit de Gamecube te halen en dit is zeker te merken wanneer je speelt.Het spel draait zoals eerder vermeld in Singleplayer en Multiplayer met een constante 60 frames per second wat erg voordelig is vooral als je dik in de actie zit, we willen geen slowdowns door de actie heen.
De timezones waarin Cortez een baan door moet vechten komen goed over, soms krijg je bij het spelen wel het gevoel dat je totaal alleen bent in de wereld en zijn hier en daar behoorlijk wat kale plekken te vinden, een goed excuus hiervoor is misschien dat ze veel tijd hebben gestoken in de architectuur van de mappen en het maken van de vele verschillende tijdzones. Wapens zien er gedetailleerd uit en geven altijd een geweldige feeling door het leuke effect wat ze meegeven zodra je ze afvuurt. Kortom bied TS2 goede graphics en zullen deze je niet teleurstellen.
Sound:
De meeste mensen die Goldeneye hebben gespeelt op de N64 zullen zich erg vermaken bij het horen van de muziek en geluiden. De muziek varieert van soorten techno tot rustige klassieke muziek en zodra er stevige actie is zal de adreline kick aardig verhoogd worden door een zeer aggresief muziekje eronder dus, zorg ervoor dat er wat extra eier dozen aan de muur hangen voordat je begint te spelen. Verder zijn de samples die gebruikt worden voor wapens, explosies en voor de omgevingen ook perfect gekozen en zal je hier en daar ook wel wat geluiden herinneren van Goldeneye.
Replay value:
Met de replay value zit het wel snor. De singleplayer mode bestaat uit een tiental missies en er kan gekozen worden tussen easy, medium en hard. Waneer er gekozen wordt voor medium difficulty zullen er extra objectives in het spel gegooit worden en dat je zelfs andere delen van de map zal bezoeken, wat je dus ondanks de korte singleplayer wel voor een tijdje zoet houdt. De multiplayer zal niet snel gaan vervelen door de geruime keus aan opties en blijft altijd wel boeiend, iedereen krijgt zelfs nu nog geen genoeg van Goldeneye.
Final Thought:
Eigenlijk valt er niet zoveel meer te lullen over Timesplitters2, Free redical design heeft een knap staaltje werk afgelevert met het tweede deel van Timesplitters. De Singleplayer en Multiplayer zijn erg uitgebreid en leveren zeker 40+ aan stabiele gameplay en dan heb ik het nog niet over de goodies die je kan unlocken en dat zijn er heel wat. Als je geintresseert bent in een FPS shooter voor je Gamecube dan is Timesplitters2 de perfecte keus om uit de schappen te halen zeker als je een Goldeneye fan bent, het spel levert talloze gameopties en een geweldige gameplay samengebonden met goede graphics, een echte aanrader dus.
Timesplitters 2 brengt de Familie weer op de bank voor een oud potje Deathmatch.
Gameplay:8.5
Graphics: 8.0
Sound: 8.4
Replay Value: 8.5
Eind score: 8.4
Verwijderd
Heb m gister ook gehaald, kon het niet laten toen ik bij de intertoys stondATL schreef op 16 November 2002 @ 11:01:
Heb Tony Hawk 4 gisteren gehaald. Het is even wennen om dit te spelen met de Gamecube controller, maar het is wel een leuke spel. Je hebt even veel levels of nog meer levels als in THPS3 en de levels zijn groter en hebben geen timer. Je krijgt pas een tijdslimiet als je een opdracht krijgt van iemend. De snelheid is wel wat langzamer als in THPS3.
Maar het is weer een echte topper. De cube controller vind ik er echt heerlijk voor.
Ja, ik heb een abonnement op de PU
Starfox Adventures kreeg trouwens een 79.
PCG bedoel je neem ik aan?Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 21:55:
* checkt search log *
Kijk eens aan PCG, je hebt wel goed gezocht!! Bravo
Query: Timesplitters+map | User: | Topic: All
En die vind ook gewoon resultaten dus niet zeuren ds
HeheTrouwens, mogen de letters nog een lettertype groter? Volgens mij komt jouw boodschap niet goed over.
'Query: Deze search is nog steeDS brak :P' -
Daar ben ik het heel wat meer mee eens dan de 9.5 scores van IGN en PGC.Metroid review @ gamespot: 8.6
't Schijnt niet zo'n lang spelletje te zijn volgens hun, vandaar de lage score (maar daar staat Metroid bekend om).
En dan komen we aan bij de Metroid Prime review!
![]() GameSpot Metroid Prime review Er is ook een Video Review beschikbaar! Kun je downloaden met bijvoorbeeld ASFRecorder (na 2 reclame filmpjes). Hij is 40MB. ![]() Editor's Choice - superb "It's not just one of the single most atmospheric games ever created, but it's also quite simply one of the best." - Greg Kasavin En ook meteen de hoogste score tot nu toe wat betreft 2002. Voorlopig zit ik er geeneens zo heel ver naast wat betreft die fake scores die ik had gepost ![]() In de screenshots sectie staat trouwens een spoiler pic van het Metroid Fusion suit in Metroid Prime, lekker van die gasten Heiligschennis!!!! Beter dan Super Metroid?! No way, maar wel Iedere GC bezitter die Metroid Prime niet moet is niet goed wijs ![]() Jahaa, nou weten we het wel. Maar het blijft mooi om te horen Dat is duidelijk. Toen we de eerste screenshots binnenkregen zag ik meteen al dat het detail in de levels echt bizar was. Als je zelf weleens maps hebt gemaakt voor Quake ofzo weet je wat voor werk dat is. M'n hoed af voor de level designers van Retro. En wat een verschil met Halo - 'saaie boel hier copy/paste 8x hetzelfde grijze gangetje en 3x in de rondte' En denk ook eens terug aan dat geweldige detail in de 'über lelijke' Zelda pic Hier nog een stuk over het level design:
Typisch (Super) Metroid dus en iets wat ik in Metroid Fusion helaas nauwelijks terug vind Damn straight, give it up for the Morph Ball! (Maru Mari voor de liefhebbers Whehehehe, worden de 'Ik wil multiplaer!!1' zeikerds even lekker afgezeken Spoiler-ish wellicht deze quote, denk het niet, gaat om een leuk grafisch effect: That's just plain awesome! DIK pluspunt wat mij betreft Dat is vrij lang. Lengte van de game had ik zo m'n twijfels over, ik bedoel, zoveel detail in een level stoppen, dan zal er wel niet veel level zijn En niet vergeten he: Altijd al geweten!*kuch*..nou ja... Samus looks badass!! De achterkant van de box was nog niet langsgekomen, haha: ![]() Het complete Metroid Prime roundtable interview @ Nintendo. En als jullie toch aan het lezen zijn, dit is een mooie tijd om de History of Metroid feature van GameSpot eens rustig door te nemen |
Zijn er hier mensen met GameSpot Complete trouwens?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
btw: ook maar 2 blocks mem dat vind ik ook een
Trouwens hoe ziet de voorkant eruit van Metroid Prime voor zowel de US als de EUR versie. Dat weet D³ vast wel
zou je aub ff erbij willen zetten dat het om Metroid Fusion gaatVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 21:55:
edit: is al niet meer nodig...
Had ik ook maar een US Cube en een creditcard.Elroy schreef op 16 november 2002 @ 14:02:
Hij wordt al over 2 dagen opgestuurd dus dat wordt binnenkort in een dichtgespijkerd huis de hele dag spelen
Trouwens hoe ziet de voorkant eruit van Metroid Prime voor zowel de US als de EUR versie. Dat weet D³ vast wel
Omae wa mō shindeiru.
You lucky bastard!Elroy schreef op 16 November 2002 @ 14:02:
Hij wordt al over 2 dagen opgestuurd dus dat wordt binnenkort in een dichtgespijkerd huis de hele dag spelen
* Dyxtra vraagt zich af waarom ie een jaar terug die USA Cube niet van Elroy heeft gekocht

Linkie linkie, is 450KB groot vandaarTrouwens hoe ziet de voorkant eruit van Metroid Prime voor zowel de US als de EUR versie. Dat weet D³ vast wel
Kon geen kleinere vinden
US versie is dit, EUR is nog niet bekend evenals de releasedate @#%!@$%%!#$%
Awww, wat lief

f.k.a D³
richtprijs??ilyc schreef op 16 November 2002 @ 16:12:
SNES met 20 spellen, multitap, 2 controllers, Super GameBoy, etc etc te koop. Mail maar naar ilyc2000@hotmail.com indien je interesse hebt
damm him.
dat betekend dat het spel gebruikt maakt van de linkoptie (GC >> GBA).Desolation Angel schreef op 16 November 2002 @ 16:47:
Hmm , staat GBA compatible op die achterkant , wat houdt dat dan in ?
Verwijderd
kep vandaag veel potjes deathmatchs gespeeld met als tegenstanders die lekkere babes, echt wel lachen man. Wel grappig dat als je met dat pijl en boog ding schiet, de pijl in het lichaam blijft hangen voor een tijdje. Er liepen allemaal vrouwen rond met pijlen in hun kont
Je eigen maps bouwen is verrekt moeilijk zeg, het lukt me niet om een open ruimte te maken van 2 verdiepingen, dus om het plafon weg te halen bij de eerste verdieping.
kijk eens naar de reactie van GGG...Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:53:
(hey d³, ik zocht naar die links van maps van goldeneye, die staan daar niet bij)
(3de post van boven)
Dit vind ik met de search:Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 16:53:
(hey d³, ik zocht naar die links van maps van goldeneye, die staan daar niet bij)
Bedoel je dat?GGG schreef in post #15784588 uit topic 14:
Check deze site. Er staan multiplayer maps voor TS2 op.
En op deze site kan je zien hoe de mappen van Goldeneye eruit zien, zodat je die kan namaken.
Post opgeduikeld met: Het Grote GameCube Topic Search
Gevonden met deze query:
Zoeken naar timesplit+golden+map in alle topics leverde 6 resultaten op.
Nu snap ik die reactie van GGGFred_Perry schreef op 16 november 2002 @ 17:26:
kijk eens naar de reactie van GGG...
(3de post van boven)
Miyamoto is trouwens 50 jaar geworden! Hoera!
http://www.miyamotoshrine.com/

f.k.a D³
Verwijderd
Ja, idd.. Microsoft is goed bezig in Europa met reclame maken. Nintendo mag ook wel eens gaan beginnen.D³ schreef op 16 november 2002 @ 13:51:
Microsoft is goed bezig inderdaad met de reclame, DVDtje bij de PU, veel reclame er in en een speciale X02 Xbox feature van een paar pagina's. Zal me niets verbazen als de PU daar wat €€€ voor heeft gekregen (gratis tripje minstens). Maakt verder niet uit, zo alleen willen dat NOE eens van haar luie reet komt.
HeheVolgens mij werkt het, ik zie zowaar goede queries! Ik ben trots op jullie
Wat een mooi moment....
'Query: Deze search is nog steeDS brak :P' -

Dat '+' kan natuurlijk niet he.. slechte coder jij
CrapDaar ben ik het heel wat meer mee eens dan de 9.5 scores van IGN en PGC.
Ja, idd. Ik vond de muziek van MF ook niet echt bijzonderMetroid Fusion muziek = bleh.

Komt PGC eraan met hun: 'Best GBA soundtrack to date'
Haha! Dat was juist ook de bedoelingFred_Perry schreef op 16 November 2002 @ 14:03:
[...]
zou je aub ff erbij willen zetten dat het om Metroid Fusion gaatIk viel al bijna van mijn stoel af door dit "lage" cijfer , omdat ik dacht dat het om Prime ging.
Om maar even mijn reactie uit te beelden:

Wel toevallig, ik was net klaar met werken, ff douchen en vervolgens GoT checken
Nooit geweten dat hij precies 1 dag eerder jarig is dan ik! Wow, daar gaan we op drinken

Alvast gefeliciteerd, trouwens
En natuurlijk Ds gefeliciteerd.
(ook met je Snes goede beslissing.
ilyc2000@hotmail.com
Dat ben ik zeker, maar jullie mogen ook wel wat intelligenter zoekenVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:01:
Dat '+' kan natuurlijk niet he.. slechte coder jij. Je moet het wel gebruiksvriendelijk maken
Alvast gefeliciteerdben morgen namelijk jarig.
![]() Metroid Prime concept art 'Life-sucking Metroids are the stars of the show.' ![]() 'The Chozo are an ancient race shrouded in mystery.' ![]() 'Space Pirates come in all shapes and sizes -- every one lethal.' ![]() 'Early sketches of the Flicker Bat.' ![]() 'In the depths of outer space, unimaginable horrors lurk. It's the perfect playground for Samus Aran.' ![]() 'Light spills into a desolate hallway.' ![]() 'The Chozo built their temples without harming the flow of natural life.' ![]() Mooi spul, de rest is hier te vinden. |
Weer genoeg gepost voor 1 dag
f.k.a D³
watte? Is er iemand jarig. Is altijd weer een mooi excuus om te zuipen heVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:01:
Nooit geweten dat hij precies 1 dag eerder jarig is dan ik! Wow, daar gaan we op drinken
Ha, jij ook al. * GZ is ook een trouwe PU abbo.Ja, ik heb een abonnement op de PU Al heel lang, best ontzettende bagger, maar het is leuk als archief van oude games en systemen
Starfox Adventures kreeg trouwens een 79.
SFA kreeg idd een 79, een lichte teleurstelling. Met de nadruk op licht.
Ik weet al dat hij verkocht is, maar welke spellen zitten er allemaal bij? Nogal nieuwsgierig.SNES met 20 spellen, multitap, 2 controllers, Super GameBoy, etc etc te koop. Mail maar naar ilyc2000@hotmail.com indien je interesse hebt
Doe je nog meer van je Nintendo spul weg ilyc?
Woehoe. Zullen zijn kinderen ook zo'n Abraham pop in de tuin zetten? Met zo'n spandoek. 3x keer toeteren voor Shigsy.Miyamoto is trouwens 50 jaar geworden! Hoera!
En ds, ook jij gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat Phusebox nog geen post heeft geplaatst sinds hij verbannen is door ons
Het Grote XBox Topic that is
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
wel opvallend ja.GolbeZeromus schreef op 16 November 2002 @ 20:10:
[...]
Ha, jij ook al. * schnumi is ook een trouwe PU abbo.
SFA kreeg idd een 79, een lichte teleurstelling. Met de nadruk op licht.
[...]
Ik weet al dat hij verkocht is, maar welke spellen zitten er allemaal bij? Nogal nieuwsgierig.
[...]
Woehoe. Zullen zijn kinderen ook zo'n Abraham pop in de tuin zetten? Met zo'n spandoek. 3x keer toeteren voor Shigsy.
En ds, ook jij gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat Phusebox nog geen post heeft geplaatst sinds hij verbannen is door onsJe mag wel terugkomen hoor jongen. Of zit je tegenwoordig in HGXBT?
Het Grote XBox Topic that is
weet iemand of dat goede betrouwbare zijn ?
met de N64 waren er mem. (niet die van nintendo) die je data opeens kwijtwaren
vandaar...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
This is the Way.
Jij bent geslaagd voor de oogtest..HIValicious schreef op 16 November 2002 @ 20:45:
uhm ziet mijn oog daar staan dat mp maar 2 blocks nodig heb?
En btw Happy Birthday ds en Miyamoto !!
Maar SFA lijkt mij een niet echt hoge replay waarde te hebben en Rocky juist wel.
Wat zal ik doen? gelijk SFA halen of maar effe wachten en gewoon Rocky eerst?
Verwijderd
"This month's issue of Nikkei Business magazine had a special feature on Microsoft, and former Nintendo
president (current Nintendo advisor) Hiroshi Yamauchi was one of the people they interviewed. Here's
a synopsis of quotes, posted up to the 2ch board (and quiter) earlier today:
- I don't think they [MS] understand the business of game consoles at all. They will absolutely fail.
- If Microsoft believes they can bring the strategy they have experience with in PC operating systems ("if we do this, then we'll
eventually corner the market completely"), then they should just quit right now because there's absolutely no chance they'll win.
- The Xbox is in a state of complete defeat in Japan. The chances of a comeback are close to zero. The odds are
against them in North America, too.
- They [MS] may say that they'll "keep going until they win," but that reminds me of the U.S. when it plunged
into the depths of the Vietnam War.
- Microsoft has been almost "too lucky" up to now. No matter if you're a person or a business, your
luck has to run out sometime.
- Video games have always been a form of play, and not something vital for daily life. If the game's too simple then users get
sick of it quickly; if it's too complicated then it'll get a hardcore fanbase but won't spread any farther.
- Software is a very fluid business; you have to be flexible, changing your colors like a chameleon, to survive. There's no room
for monopolistic practices in this industry."
- Thoey [MS] may say that they'll "keep going until they win," but that reminds me of the U.S. when it plunged into the depths of the Vietnam War.
This is the Way.
PSO I&II review
btw: iemand nog een oplossing voor mijn prob??
nog meer bewijst dat Red Faction 2 ook voor de cube komt:
Last week we found some proof that Red Faction 2 might be released for the GameCube. Today we received some more evidence...
We have some more proof that hint there is a GameCube version of Red Faction 2 heading our way. Last week we reported that the title was rated by ESRB (Entertainment Software Rating Board) for the Nintendo console. Today, we got tipped by one of our readers that the game has also been added to the EB Games website. The game even got a release date at the online store: March 25 2003.
Here is the link to the game on EB Games: Red Faction GC
THQ told us that they can not deny nor confirm if Red Faction 2 is going to be released for the GameCube or not. Pretty mysterious ey?
This is the Way.
De spellen waren:GolbeZeromus schreef op 16 november 2002 @ 20:10:
[...]
Ik weet al dat hij verkocht is, maar welke spellen zitten er allemaal bij? Nogal nieuwsgierig.
------------------------------------------------------------------
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat Phusebox nog geen post heeft geplaatst sinds hij verbannen is door onsJe mag wel terugkomen hoor jongen. Of zit je tegenwoordig in HGXBT?
-StarWing
-Stunt Race FX
-Mario All Stars
-Kick Off III
-Turtles IV
-DKC 1, 2 en 3
-Tiny Toons: Buster Busts Loose
-Poipotto (Japanse puzzlegame)
-Ghouls and Ghosts
-Street Fighter II Turbo
-Lion King
-Parodius
-Mario Kart
-Dino Dini Soccer (oid)
-Lord of the Rings
-Power Rangers
-Killer Instinct
-Castlevania IV
Ennuh, waarom is phusebox verbannen? Dang, ik heb de controversie weer geminst
Waarom Phuse weg is. Hij heeft een XBox...

Eigenlijk moeten we Fred Perry ook bannen, omdat hij de Controller S beter vind dan de GC controller

Edit:
Benieuwd of er ook Amerikanen zijn die gelijk trophy's posten van Samus nadat ze MP hebben gekocht.
Nee, dank je. Ik ben dan wel Nintendo verzamelaar, Pokémon achtige dingen hoef ik niet. Als het nou een G&W of VB was... dan konden we praten.Oh, ik heb trouwens nog een Pokemon MiNi met 2 spellen te koop...
Waarom doe je hem trouwens weg (je SNES)?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Oh, ik heb trouwens nog een Pokemon MiNi met 2 spellen te koop...
maar ik moet wel ff zeggen... de xbox heeft wel een paar leuke dingen:
zoals je muziek opslaan op de harddisk en dan afspelen onder het spelen...
en een spel zoals SegaGT 2002 kunnen we op de cube alleen maar van dromen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoeft niet als Sega eindelijk eens inziet dat ze dat soort spellen ook gewoon op de Cube kunnen uitbrengen.Phusebox schreef op 17 November 2002 @ 12:21:
ik ben niet weg...
(met waarschijnlijk zeer goede verkopen want amerikanen en europeanen zitten wel op dat soort games te wachten).
Verwijderd
Ik heb ook een xbox, maar daar steek ik niet zoveel geld in als de Q-be. Ik heb kem gemod en gebruik hem alleen voor Enterprise Episodes op te kijken en Divx (kopieen natuurlijkPhusebox schreef op 17 November 2002 @ 12:21:
ik ben niet weg...
Spellen daarvoor zijn 70 euro's en op 2 of 3 na, zou ik niet weten welke ik moet kopen. Terwijl ik gemiddeld 55 euro heb betaald voor mijn Q-be spellen.
modden zou ik wel willen, maar ben bang dat dat ding het toch vroeg of laat gaat begeven en dan ben ik mijn geld kwijt... dus dat doe ik maar nietVerwijderd schreef op 17 November 2002 @ 12:46:
[...]
Ik heb ook een xbox, maar daar steek ik niet zoveel geld in als de Q-be. Ik heb kem gemod en gebruik hem alleen voor Enterprise Episodes op te kijken en Divx (kopieen natuurlijk)
Spellen daarvoor zijn 70 euro's en op 2 of 3 na, zou ik niet weten welke ik moet kopen. Terwijl ik gemiddeld 55 euro heb betaald voor mijn Q-be spellen.
Ik koel hun hoofd. Dan trek ik aan hun staart en lanceer ze ergens heen. Dit helpt echter niet. Ook niet na een aantal keer. Ook als ze sterretjes zien heb ik elke aanval geprobeerd, maar desondanks nog zonder succes.
Edit: Laat maar zitten...
Wie zijn de tweakers die Phusebox willen bannen?
Maar die screens van Zelda zien er wel goed uit. Ik ga het steeds mooier vinden. Hopelijk is het nog een beetjes speelbaar, want hoe ze dat gaan doen, met de controles.
Nog een Metriod Prime vraagje is het alleen maar het actiespel of heb je nog minigames of zo? Dat is namelijk ook wel leuk om te weten? Heb je verschillende speelmodes of is er slechts 1. Hoe staat het daarmee?
Ik heb ook gehoord dat star wars clone wars uit is. Kan iemand daar meer over vertellen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou SFA halen maar ik ben natuurlijk verre van objectief als het op SFA aankomtschnumi schreef op 16 November 2002 @ 21:31:
Gasten ik zit met een klein dillema.Volgende ga ik dus of SFA halen of Rocky.
Maar SFA lijkt mij een niet echt hoge replay waarde te hebben en Rocky juist wel.![]()
Wat zal ik doen? gelijk SFA halen of maar effe wachten en gewoon Rocky eerst?
Ik heb rocky op de x-box gespeeld (ja ik weet ik zondig
Verwijderd
8,3 volgens GamespotRareGast schreef op 17 November 2002 @ 14:00:
Hey,
Ik heb ook gehoord dat star wars clone wars uit is. Kan iemand daar meer over vertellen?
Yep had ondertussen mijn beslissing al gemaakt en haal toch SFA.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 14:11:
[...]
Ik zou SFA halen maar ik ben natuurlijk verre van objectief als het op SFA aankomt
Ik heb rocky op de x-box gespeeld (ja ik weet ik zondig) en vond het nogal tegenvallen ze zeggen in reviews wel dat je veel moves enzo hebt maar in de praktijk doe je niks anders dan button bashen en elkaar in een hoekje drijven en door blijve rammen, dan is voor mij de lol er snel af.
Het Grote GameCube Topic Search nu IDIOT-PROOF!! Geen lastig gedoe meer met + en dergelijke |
Weet iemand wanneer de Cube Clubs hierheen komen? Is dat dit jaar nog?
Hij is toch juist niet verbannen? Volgens mij was er een overweldigende meerderheid voor het blijven van PhuseboxGolbeZeromus schreef op 16 november 2002 @ 20:10:
Is het jullie trouwens niet opgevallen dat Phusebox nog geen post heeft geplaatst sinds hij verbannen is door ons
Ik vind het erg netjes van Retro, 2 blocks. Als je nagaat dat ook alles wat je scant wordt bijgehouden ed. Retro Studios roelt gewoon hard!blakez schreef op 16 November 2002 @ 20:49:
Jij bent geslaagd voor de oogtest..Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom sommige spellen dan gewoon 10 tot 20 blocks nodig hebben, wanneer 't ook met 2 blocks kan? Zal wel aan de programmer liggen ofzo..
Wat geen Zelda, Metroid? Wat is dat voor collectie zeg?ilyc schreef op 17 november 2002 @ 11:25:
De spellen waren:
Heb MP nog niet gespeeld natuurlijk, maar aangezien het een Metroid game is zijn er geen mini-games. Nadat je het spel hebt uitgespeeld, en dit is misschien een spoiler dus...RareGast schreef op 17 November 2002 @ 14:00:
Nog een Metriod Prime vraagje is het alleen maar het actiespel of heb je nog minigames of zo? Dat is namelijk ook wel leuk om te weten? Heb je verschillende speelmodes of is er slechts 1. Hoe staat het daarmee?

dan komt er een extra Hard mode vrij... |

De replay value van MP zit hem vooral in het vinden van 100% vd items (lekker zoeken) en dit proberen zo snel mogelijk te doen. En het is geen puur actie spel, echt een combinatie van action/adventure.
Ik zou inderdaad oppassen, mijn Xbox begaf het ineens tijdens Halo, niets aan het handje en ineens...vast! Als ik hem had gemod (wat ik graag wilde) was ik dus de sjaak geweest. Gelukkig is de service van Microsoft echt supergoed! Helaas hebben m'n mod plannen wel een flinke deuk opgelopenPhusebox schreef op 17 november 2002 @ 13:34:
modden zou ik wel willen, maar ben bang dat dat ding het toch vroeg of laat gaat begeven en dan ben ik mijn geld kwijt... dus dat doe ik maar niet
f.k.a D³
nou overweldigend.D³ schreef op 17 November 2002 @ 16:57:
Het Grote GameCube Topic Search nu IDIOT-PROOF!!
Geen lastig gedoe meer met + en dergelijke
Weet iemand wanneer de Cube Clubs hierheen komen? Is dat dit jaar nog?
[...]
Hij is toch juist niet verbannen? Volgens mij was er een overweldigende meerderheid voor het blijven van Phusebox
[...]
Ik vind het erg netjes van Retro, 2 blocks. Als je nagaat dat ook alles wat je scant wordt bijgehouden ed. Retro Studios roelt gewoon hard!![]()
![]()
[...]
Wat geen Zelda, Metroid? Wat is dat voor collectie zeg?![]()
Stunt Race FX is trouwens m'n duurste game ooit, USA versie met een convertor erbij $$$
[...]
Heb MP nog niet gespeeld natuurlijk, maar aangezien het een Metroid game is zijn er geen mini-games. Nadat je het spel hebt uitgespeeld, en dit is misschien een spoiler dus...
[afbeelding]
dan komt er een extra Hard mode vrij...
[afbeelding]
De replay value van MP zit hem vooral in het vinden van 100% vd items (lekker zoeken) en dit proberen zo snel mogelijk te doen. En het is geen puur actie spel, echt een combinatie van action/adventure.
[...]
Ik zou inderdaad oppassen, mijn Xbox begaf het ineens tijdens Halo, niets aan het handje en ineens...vast! Als ik hem had gemod (wat ik graag wilde) was ik dus de sjaak geweest. Gelukkig is de service van Microsoft echt supergoed! Helaas hebben m'n mod plannen wel een flinke deuk opgelopenIk durf het namelijk niet meer
Nou ja de Xbox is nu redelijk goedkoop dus je kunt er wel eentje uitroken

btw: je kan die modchip er toch wel weer uithalen voordat je hem naar MS opstuurd??
Serieus? Dan heb ik dat gemist, dacht dat het 19-3 was ofzo. Nare mannetjes hier dan zegschnumi schreef op 17 November 2002 @ 17:03:
nou overweldigend.19 mensen wouden dat phuse bleef (ik ook) en 17 wouden hem weg hebben.
Ja maar ze zien wel dat je Xbox is open geweest en dan vervalt je garantie natuurlijk meteenbtw: je kan die modchip er toch wel weer uithalen voordat je hem naar MS opstuurd??
f.k.a D³
ja idd check pagina 12 maar ergens onderaan/midden gedeelte. Ik vind het ook een beetje vage score. Ik denk dat mensen niet helemaal serieus hebben gestemd.D³ schreef op 17 November 2002 @ 17:14:
[...]
Serieus? Dan heb ik dat gemist, dacht dat het 19-3 was ofzo. Nare mannetjes hier dan zeg
[...]
Ja maar ze zien wel dat je Xbox is open geweest en dan vervalt je garantie natuurlijk meteen
btw: dat van de Xbox is natuurlijk zo. dom van me
Meen je dat nou? Ik vond dat spel echt geen reet aan. Vond jij het echt goed dan?Wat geen Zelda, Metroid? Wat is dat voor collectie zeg? Stunt Race FX is trouwens m'n duurste game ooit, USA versie met een convertor erbij $$$
Ik denk dat je het wegstemmen van Phuse niet serieus moet opvatten. Blijkbaar hebben 19 mensen dat wel gedaan en 17 niet.Serieus? Dan heb ik dat gemist, dacht dat het 19-3 was ofzo. Nare mannetjes hier dan zeg
Zo D³, dus jij hebt ook een XBox...
Poll time
Wie vindt dat D³ bla bla bla ...
Verwijderd
welke spellen komen er nou nog uit die een beetje vet zijn?? het liefst VOOR 5 dec want dan kan ik die dan krijgen
welke andere spelen komen er verder nog?
This space is occupied
nou, wacht maar tot Daytona exclusief voor de Cube wordt aangekondigdPhusebox schreef op 17 november 2002 @ 12:21:
ik ben niet weg...
Trouwens, bouw die xbox gewoon om... Je kunt toch ook modchips krijgen die je niet hoeft te solderen.
En het is goed dat je een xbox hebt gekocht (lees: MS maakt verlies), maar ga er dan geen originele spellen voor kopen (lees: MS maakt winst).
Ik vond hem zwaar coolGolbeZeromus schreef op 17 November 2002 @ 18:12:
Meen je dat nou? Ik vond dat spel echt geen reet aan. Vond jij het echt goed dan?
Heb er overigens nog een icon van:

Het is hier toch al heeel lang bekend dat ik een Xbox fanboy ben...toch?Zo D³, dus jij hebt ook een XBox...
f.k.a D³
Als niemand meer een x-doos koopt dan moeten ze die allemaal weggooien en dan maakt MS nog veel meer verliesFred_Perry schreef op 17 november 2002 @ 20:52:
[...]
En het is goed dat je een xbox hebt gekocht (lees: MS maakt verlies), maar ga er dan geen originele spellen voor kopen (lees: MS maakt winst).
Stond trouwens een leuke stukje op IGN, waarom de x-doos ging floppen
Vandaar dat je Halo beter vindt dan Metroid Prime.Het is hier toch al heeel lang bekend dat ik een Xbox fanboy ben...toch?
Linkjevet... heb je ff snel een linkie?
vet... heb je ff snel een linkie?Elroy schreef op 17 november 2002 @ 20:58:
Stond trouwens een leuke stukje op IGN, waarom de x-doos ging floppen
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
jah hij heeft die link wel gegeven maar die is Insider only.
zou je dan misschien het verhaal hier neer kunnen zetten of delen ervan??
![]() Son of a.... Hoop dat dit niet waar is Metroid Delay? Metroid Prime pas in mei 2003 in Europa? Grmbl. NOE = teh suck Inderdaad, dan kan de GC het shaken. Maar kan het me haast niet voorstellen dat het nog 6 maanden duurt. Vraag me wel af waarom UBI Soft en Take 2 met respectievelijk Splinter Cell en GTA:VC de PAL release wel binnen enkele weken klaar hebben liggen, terwijl het bij Nintendo altijd zo lang moet duren. |
f.k.a D³
Six reasons why Xbox Live may fail
For 50 bucks a year, you get the online service, a voice communicator, and a couple of online-only "lite" versions of Whacked! and Moto GP. Microsoft hopes to really start the online console revolution, and if anyone has a good chance of doing it, it's Microsoft. Let's see, what do they having going for them? Lots.
* Great games: Not many companies can launch an online service with so many great online titles available from day one. You've got the excellent mech battles of MechAssault, the frantic deathmatching of Unreal Championship, the careful squad-based shooting of Ghost Recon, and a nice selection of sports titles including NFL 2K3, NFL Fever 2003, NBA 2K3, and NHL 2K3.
* Voice communication: The great thing about playing games with a group of your friends (or strangers) is that you can communicate with each other. Whether you're talking trash, complimenting your buddy, or just speaking nonsense 'cause you're crazy, being able to effectively communicate with your teammates/targets is one of the things that makes playing against humans a little more fun and interesting, and Microsoft realizes that. They also know that trying to snipe an enemy soldier 300 yards away while typing a message to your friend on a keyboard does not work too well, hence the microphone/headset.
* Buddy tracking: Sure, playing against a bunch of people you don't know can be fun, but the real fun starts when you're whooping your best bud's booty at Unreal Championship. With so many potential people online, being able to instantly and easily see if your friends are online, and being able to invite them to your game with just as much ease, is crucial in making sure that Xbox Live will be fun and easy to use.
Even though everything sounds great and foolproof, not everything is perfect in Liveland. Microsoft has just as many hurdles to overcome as they do momentum to start something great. Like what, you ask? Let's start at the core and work our way to the surface.
#1 Broadband Penetration
The simple fact is, not everyone has broadband in their homes. There are lots of conflicting reports, but regardless of whether 10%, or 20%, or 32.2423% of people have broadband access, it's still in the minority. Many people who buy consoles are casual gamers, and many people who use the Internet are casual surfers. They check their email, maybe read a news story or two, and possibly even buy their movie tickets online. All things you can do just fine and dandy using a dial-up Internet service.
To many of these people, the increase in cost for broadband service is just not practical. It may only be 5$, $10, or $20 dollars more, but they could really care less. There are even people who are just to lazy to do anything about it, just like those who continue to use AOL even though they complain and gripe about it from dusk till dawn. This combination of casual gamers with casual Internet users may spell bad news for Xbox Live.
The other big issue with broadband is that it is not offered in all areas. I know someone who lives right outside Portland, Oregon and there is no broadband service at all. The choice that these people are left with is to either move somewhere else (not likely), or just forego the service (more likely). Until broadband Internet is offered in more areas, the number of people who can sign up for Xbox Live will eventually taper off.
In a somewhat related topic, I don't know how much bandwidth is needed for the average game to provide a smooth gaming experience (no lag in-game or with voice communication), but because DSL is distance sensitive (and also sensitive to the quality and gauge of the copper wire), those who live far from a central office may not have an enjoyable experience, which may lead to a decrease in Live membership.
#2 Monetary Issues
So $50 dollars for a year of Xbox Live service is not a bad deal. That $50 dollars is supposed to let us play any online game, without any extra charges. That's what you'd think anyways.
Many people must pay a monthly fee to play some of their favorite games, whether it be Phantasy Star Online, or EverQuest. Personally, I never want to pay to play a game every month. Factor in the cost of the game, and any other miscellaneous costs -- a network adapter, Xbox Live service, chips and Coke, whatever -- and all the sudden, the price to play my game has nearly doubled, if not more.
Luckily, you can play every game on Xbox Live for free (after the initial fee that is). But wait, I have to enter my credit card number when signing up for Xbox Live?!? One of the great things about having a built-in hard drive is that you can theoretically add new content to your games by ways of a "booster" disc, or better yet, 'Net access. We've already seen this done using a disc with DOA3's addition of new costumes and moves. Now get ready to see it through Xbox Live. You can be sure to expect new missions, costumes, characters, and just about anything else the developers can think of. But don't expect it to be free.
By asking users to submit a credit card number when registering their Live account, it's obvious Microsoft wants to charge people for upgraded content. Imagine playing Unreal Championship when you find out there are some new maps available. The maps built-in to the game are great, but more is always better, so you decide to download them. With your credit card number already stored and associated with your Live account, all it takes is a press of button to charge your credit card and start your download.
Now, I'm all for downloading new content, and I understand that it takes time and money to create new content (hence the charge), but some people might not be willing to enter their credit card number into their gaming console. A bigger problem is that a lot of the kids who might want to play on Xbox Live don't even have credit cards, and some parents may not be willing to use theirs, especially considering that you are not told why you are entering you credit card information in the first place.
So ask yourself, "Do you have access to a credit card?" If so, are you or your parents willing to buy new content as it becomes available?
#3 The Games
What do most of the games coming out for Xbox Live have in common? They're almost entirely deathmatch-style games or sports games. While that's great for a lot of people, myself included, there needs to be a greater variety of games if Microsoft expects millions of people to use Xbox Live. We need party games, RPGs, horror games, driving games, simulations, virtual pets, casino games, strategy games, board games? you get the picture.
While there are a few games already announced that fall into a few of these categories, Microsoft needs to make sure there is a broad selection of games if they intend on bringing online gaming to the mainstream. A lot of the games coming out cater more towards a hardcore gaming crowd than anything else, and if they don't stray from that path at one point or another, Xbox Live may just become a cult hit.
#4 Getting the Word Out
I don't know about you, but I haven't seen one television commercial for Xbox Live, and it launches in three days. In fact, I've only seen one Xbox Live-specific print ad also. This is exactly what you don't want to do when trying to "promote" a new product.
Why is Microsoft taking this approach? Do they want to slowly build up their service so that they can make sure it works as it should, and then go all out with a giant media blitz? Do they expect people to buy an Xbox Live compatible game first, and then realize that you have to pay for a service? Are they afraid of giving too much exposure to Xbox Live, fearing that people may think Xbox, or a particular game, require broadband Internet access just to function properly, which may lead to a decrease in sales? Or did they hear from someone that the silent but deadly approach works in the videogame industry?
Whatever the reason is, a lot of people aren't even aware of Xbox Live's existence (unlike the new Metroid and Zelda games we've been seeing commercials for before every movie at the theaters). Maybe it's all part of Microsoft's big plan, but if they don't get the word out somehow, Xbox Live may turn into Xbox Dead.
Also, this whole "Xbox Compatible" ISP deal is kind of silly if you ask me. From the letters I've received, all it seems to do is confuse people into thinking that they need to use one of the officially supported ISPs to use Xbox Live. Maybe that's their plan. Maybe not. Either way, some people may be convinced into thinking that their broadband service is not compatible, and that they cannot use Xbox Live. Too bad.
#5 Third-party Support
Microsoft has some great games coming down the line, but in order to truly succeed, they need good third-party support. How excited would you be about Xbox Live if there were no Unreal Championship, no Ghost Recon, and none of the 2K3 sports games? That's what I thought.
Even though Microsoft has some great third-party support coming from SEGA, Infogrames, and UbiSoft, how many great online games can they dish out every year? They need online support from everyone. Where's my online Madden? How about my online Timesplitters 2 and Tony Hawk 4? I realize some of this out of Microsoft's control, but to not even include online functionality in their own first-party basketball game is inexcusable. At least we'll have Halo 2?in another year.
#6 Apathy: Does Anyone Even Care?
The most important factors in Xbox Live's success are the people, and their desire to play games online. Unfortunately, a lot of people just don't care about playing games online. It doesn't appeal to them, just like sports games don?t appeal to people who only play RPGs. What Microsoft must do is create a need and then provide the solution for it through Xbox Live.
Another related issue is people's readiness for online gaming. Take a look back at the Dreamcast. It used dial-up access (which almost everyone has), it was cheap, and it played well. One of the reasons for its failure was that the mainstream console gaming audience just wasn't ready to take gaming online. Has anything really changed since then? We'll just have to wait and see.
So What Does This All Mean Anyway?
Xbox Live has the potential to be an enormous hit. This list is by no means comprehensive or intended to provide a negative slant on Xbox Live. I just want to point out a few potential pitfalls that Live may run into. Microsoft has the technology and resources to bring true, easy--to--use online gaming from our PCs to our living rooms, but they need to make sure that they make the right choices and take the right steps to make mainstream online gaming a reality. Otherwise, get ready to pull out those other three controllers.

ik heb denk ik een dreamcast te koop vandaar.....
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Niet direct in paniek raken. Ik heb een kast besteld, en die zou waarschijnlijk in januari komen. Nu heb ik echter een brief gekregen dat die kast binnen is en zo snel mogelijk moet worden bezorgt. Moraal van het verhaal. Het hoeft niet zo te zijn dat Metroid pas in mei komt. (das idd nog er ver weg) Het zijn geruchten.D³ schreef op 17 November 2002 @ 22:26:
Metroid Prime pas in mei 2003 in Europa? Grmbl.
Misschien kan iemand een email sturen naar NoB of naar NoE, om deze zaak op helderen?
Maar aangezien Metroid de hit titel moet worden voor de GameCube, en door de enthousiaste berichten hier, zelfs ik er naar uit aan het kijken ben. Hoop ik dat de Titel ASAP hier naar toekomt.
Metroid Fusion review Het is vandaag ook verkrijgbaar in Amerika!
Verwijderd
ik weet van het foutje de site waar ik de link vandaan had, melde en persoon ook die opmerking als reactie op dat bericht, waarschijnlijk is het een typo. Maar ik wilde die link gewoon even op het forum zettenVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 09:27:
ej raregast die stats die jij van Japan poste kloppen niet hoor want als je daar ff naar SMS kijkt staat er dat er pas 162.000 in totaal zijn verkocht, wat op zich al weinig is maar in die lijst staat ook dar zelfs SFA meer als SMS is verkocht en daar klopt natuurlijk niks van

Verwijderd
Kijk en dat geloof ik graag want zelfs hier in klein nederland heeft nog maar een klein deel breedband internet.
En tsja hoeveel 12-18 jarige gamers hebben een creditcard.
Ik zie dus het x-box live gebeuren niet ver komen het princiepe is al fout vind ik online gamen mag nooit tegen betaling gebueren omdat je zo een grote groep buitensluit (zelfde verhaal voor paysites alla ign die gewoon gratis alle content moeten geven).
Ik zou het dus ook verstandig vinden van nintendo als ze ff wachten met het online gebeuren en even de kat uit de boom kijken bij sony en microsoft.
Verwijderd
Doe mij maar zo'n doosjeFred_Perry schreef op 18 November 2002 @ 00:10:
Resident Evil Zero boxart en aanverwanten in het land van de rijzende zon
[afbeelding]
[afbeelding]
Mogen wij dat ook niet eens een keer?
ik heb een animal crossing memcard...wheheschnumi schreef op 18 november 2002 @ 11:45:
damm waar ik wel van baal is dat die jappen bij bijna elke game standaard een nieuwe memcard krijgen.
Mogen wij dat ook niet eens een keer?
maar kan animal crossing zelf niet spelen
doe mij maar gelijktijdige releases ipv zo'n *PIEP* memcard
ja ok dat wil iedereen hier wel maarja de fransen en duitsers moeten zonodig hun eigen taal in de game hebben.Phusebox schreef op 18 November 2002 @ 12:01:
[...]
ik heb een animal crossing memcard...whehe
maar kan animal crossing zelf niet spelen
doe mij maar gelijktijdige releases ipv zo'n *PIEP* memcard
Ik verwacht persoonlijk ook niet dat de game pas in Mei uitkomt maar als ie vertraagd het hoogstens een maand zal zijn.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
In an article run over at Reuters this morning, it was reported that Nintendo is set to make an announcement regarding peripherals for GameCube on Tuesday at 4:30 p.m. (0730 GMT). Details on the announcement have yet-to-be disclosed, but we'll keep you posted.
ben benieuwdschnumi schreef op 18 november 2002 @ 12:15:
hiero Nintendo gaat morgen om 8.30 NL tijd een nieuwtje aankondigen.
[...]
Interessant... maar nog niet de BIG one, speculaasmodus... -> het modem voor europa? of is die er al?schnumi schreef op 18 November 2002 @ 12:15:
hiero Nintendo gaat morgen om 8.30 NL tijd een nieuwtje aankondigen.
[...]
Misschien toch nog een EU Q??RareGast schreef op 18 November 2002 @ 12:21:
[...]
Interessant... maar nog niet de BIG one, speculaasmodus... -> het modem voor europa? of is die er al?
kort maar krachtig... neeVerwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:41:
is er al wat bekend over dat 'grote' nieuws wat Nintendo zou gaan vermelden??????
jammer van die procenten.Nintendo is really beginning to grow in Japan, with Mario Party 4 topping the charts. Gamecube is also doing strong in the hardware section, with a 16.82% share this week. This was probably one of the most impressive weeks for Nintendo; hopefully this will become a trend with great titles such as Metroid Prime and Metroid Fusion coming soon.
Top Selling Games
1 GC Mario Party 4 Nintendo 2002. 11.08
2 PS2 Dragon Quest Characters: Torneko's Great Adventure 3 Enix 2002.10.31
3 GBA Kirby: Nightmare in Dream Land Nintendo 2002.10.25
4 PS Final Fantasy II Square 2002.10.31
5 PS Final Fantasy Square 2002.10.31
6 GC From TV Animation ONE PIECE: Treasure Battle! Bandai 2002.11.01
7 PS2 MEDAL OF HONOR FRONTLINE EA Square 2002.10.24
8 PS2 Ultraman Fighting Evolution 2 Banpresto 2002.10.31
9 GBA Upset Trial 2 Capcom 2002.10.18
10 GBA Tales Of The World: Narikiri Dungeon 2 Namco 2002.10.25
Top Selling Hardware
PlayStation 2 39.16%
Game Boy Advance 36.96%
GameCube 16.82%
PSone 2.58%
Xbox 2.51%
SwanCrystal 1.11%
WonderSwanColor 0.87%
dat zijn toch gewoon de verkoopcijfers van vorige week he. Van welke site heb je die eigenlijk?schnumi schreef op 18 november 2002 @ 14:47:
[...]
jammer van die procenten.zal kijken of ik ergens anders een duidelijker schema kan krijgen.
Dit topic is gesloten.