huh vage boxart.. lijkt wel hagelslag
explain advanced aim
Yup. Mijn control stick is nu gewoon lopen en draaien. Van R heb ik idd richten gemaakt, A is schieten, Z is alternate fire. C-stick heb ik gebruikt voor strafen en omhoog/omlaag kijken. B heb ik toegewezen voor activate/use, Y mag zich met herladen bezighouden terwijl X het volgende wapen wordt.Ow, hetis dus gewoon mogelijk om met de GE instellingen te spelen. Dus R=richten, c-stick is bewegen en met de camerapook strafen.
Advanced Aim houdt dat je terwijl je R indrukt, het ook zo in kan stellen dat je richt met de Control Stick. Doe je dat niet dan loop/draai je gewoon de richting op die je aan zou geven.
Goed idee. Laat ik het boekje eens gaan lezen. Hoop dat dat kan, want hij is best snel met het verschuiven van de richter inderdaad.ik vind trouwens de sensetivity van het richten in TS 2 wat te hoog, maar daat valt niks aan te doen toch?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik vind trouwens de sensetivity van het richten in TS 2 wat te hoog, maar daat valt niks aan te doen toch?
Verwijderd
Lijkt er eindelijk op dat europeese boxart er een stuk beter uit begint te zien de laatste tijd deze is wel erg mooi.
Beter dan de RE1 boxart.
Omae wa mō shindeiru.
Naast de actie om 4500 sterren in te leveren voor een WaveBird is er nu nog een actie.
Voor 6000 sterren mag je jezelf een Platinum GBA owner betitelen.
En er komen nog meer andere prijzen aan volgens de pop-up. Dus stay tuned zou ik zeggen.
. 250 Sterren voor SFA zelf en dan ook nog eens 750 omdat ik ED en SMS ook al heb gekocht.
Ook met posten op het forum daar kun je punten krijgen, maar dan krijg je er maar 5 of zo per post.
Voor 6000 sterren mag je jezelf een Platinum GBA owner betitelen.
Bron: www.nintendo.nl* Om de 750 extra sterren te ontvangen (bovenop de gebruikelijke 750 sterren voor het kopen en registreren van deze producten), moet je alle drie de producten voor 31 december 2002 registreren. Je kunt je sterren inruilen voor prijzen uit de sterrencatalogus. Een WaveBird kost 4.500 sterren. Een Game Boy Advance Platinum kost 6.000 sterren. De prijzen zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. Indien de WaveBird en/of Game Boy Advance Platinum niet meer beschikbaar zijn, kunnen verzamelde sterren ingeruild worden voor andere prijzen uit de sterrencatalogus
En er komen nog meer andere prijzen aan volgens de pop-up. Dus stay tuned zou ik zeggen.
Ik heb er nu 1720. Als ik dan alleen nog even SFA haal, dan krijg ik er 1000 sterren bij. Woei en zohoeveel sterren hebben jullie dan al ?

Ook met posten op het forum daar kun je punten krijgen, maar dan krijg je er maar 5 of zo per post.
Kijk eens bij Community... Net een post geplaatst daar, maar ik kreeg er niets bij. Nog steeds 1720. Misschien dat de sterren update 's nachts wordt gegenereerd of zo.waar staan die forums dan?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
En jij ziet niet dat het gewoon bacterieen zijn
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
lijkt me toch echt dat het een virus moet voorstellen, aangezien het in RE nog altijd om het T-virus en aanverwanten draait en niet om bacterien
Kunnen natuurlijk ook geinfecteerde bacterien zijn.
Ik heb geen zin om biologisch te gaan klooien, dus ik ga niet bedenken of het virii of baterien zijn.
Over die wavebird..
Volgens mij is dat voor normale mensen (die niet zo vreselijk veel geld over hebben) gewoon niet te doen.. en de mensen die wel veel spellen (kunnen) kopen hebben ook wel wat over voor zo'n wavebird..
M'n broertjes en ik doen samen met alle codes die we bij de spellen krijgen, en we zitten nu op 1270 ofzo.. dus dat halen we nooit (jammer dat er geen kaartje bij Fifa 2003 zat)..
Tegen de tijd dat wij er 4500 hebben zal je zien dat ze al lang op zijn.. en dan zijn er alleen nog maar wallpapers van andere spellen enzo..
Ah well.. zo hard is zo'n draadloze controller nou ook weer niet nodig
Wat ik wel wil hebben is een of andere standaard voor als er dalijk een GBA aan komt te hangen (bij Zelda).. er schijnt een en ander aan speciale info op dat schermpje vertoond te worden begreep ik van de site (en uit eerdere verhalen).
Over die wavebird..
Volgens mij is dat voor normale mensen (die niet zo vreselijk veel geld over hebben) gewoon niet te doen.. en de mensen die wel veel spellen (kunnen) kopen hebben ook wel wat over voor zo'n wavebird..
M'n broertjes en ik doen samen met alle codes die we bij de spellen krijgen, en we zitten nu op 1270 ofzo.. dus dat halen we nooit (jammer dat er geen kaartje bij Fifa 2003 zat)..
Tegen de tijd dat wij er 4500 hebben zal je zien dat ze al lang op zijn.. en dan zijn er alleen nog maar wallpapers van andere spellen enzo..
Ah well.. zo hard is zo'n draadloze controller nou ook weer niet nodig
Wat ik wel wil hebben is een of andere standaard voor als er dalijk een GBA aan komt te hangen (bij Zelda).. er schijnt een en ander aan speciale info op dat schermpje vertoond te worden begreep ik van de site (en uit eerdere verhalen).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
die codes zitten die achterop de vepakking van een game doosie?
This is the Way.
Nee, die kan je vinden op een papiertje wat in de verpakking zelf zit, meestal onder het boekje.. Die codes vind je trouwens alleen maar bij spellen die rechtstreeks van Nintendo komen.. en niet van één of andere 3th party developer dus...HIValicious schreef op 10 november 2002 @ 23:21:
die codes zitten die achterop de vepakking van een game doosie?
Verwijderd
Nee, in de verpakking 
Ik ben trouwens serieus aan het overwegen om Metroid Prime te kopen. Maar ik weet het nog niet zeker. Kan iemand mij kort wat meer over deze game vertellen, noem pluspunten en minpunten op.
Ik ben trouwens serieus aan het overwegen om Metroid Prime te kopen. Maar ik weet het nog niet zeker. Kan iemand mij kort wat meer over deze game vertellen, noem pluspunten en minpunten op.
Ik doe mee en gok op bacteriën. Een virus is veel complexer volgens mij. Om precies te zijn, het lijkt er op dat het spore vormende bacteriën zijnVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 23:04:
lijkt me toch echt dat het een virus moet voorstellen, aangezien het in RE nog altijd om het T-virus en aanverwanten draait en niet om bacterien
Kunnen natuurlijk ook geinfecteerde bacterien zijn.
Gaat weer nergens over dit
Poll: RE:0 box-art, wat stelt het voor?
• Virus
• Bacterie
• Hagelslag
• Ik weet het niet/geen mening
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
En die papiertjes komen pas in de doosjes terecht als je een spel koopt.blakez schreef op 10 november 2002 @ 23:23:
[...]
Nee, die kan je vinden op een papiertje wat in de verpakking zelf zit, meestal onder het boekje.. Die codes vind je trouwens alleen maar bij spellen die rechtstreeks van Nintendo komen.. en niet van één of andere 3th party developer dus...
Dus wat je kan doen is:
1)een medewerker omkopen, zodat hij/zij jou de kaartjes door passt (flauw voor de mensen die het spel daarna kopen)
2)een spel kopen, de code invoeren, het spel ruilen, een nieuw spel halen, de code invoeren, enz. (ook flauw voor de mensen die het spel daarna kopen)
3)het codesysteem kraken (veel succes en laat me ff weten als het je gelukt is
[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 10-11-2002 23:28 . Reden: Ik kan geen bullets maken, ben een prutser. ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
SFA= starfox adventuresVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:50:
-never mind-
-edit-
wat is sfa
en weet je zeker dat je voor het posten op het forum sterren krijgt?
Zo, even stemmen op de poll.
Lukt niet
Omae wa mō shindeiru.
Metroid Prime.
Het is een FPA (first person adventure) dus niet alleen maar shooten maar dus echt onderzoeken met Samus (
).
Je kan je oude abillities doen (Morph ball, power bomb etc) van de oudere Metroids (NES, SNES, GB).
Het verhaal is al en btje bekend maar dat ga ik nu niet uitleggen want ik wil nie te veel spoileren. (sjeck de andere topics daarvoor
).
Ja wat kan ik nog meer zeggen? Het wordt een heel goed spel: met goede graphs, veel gameplay, hoge replaywaarde en platform jumpen like a Mario game ;)!
Voor dit spel koop ik me (toekomstige) (zwarte) Cube...
Het is een FPA (first person adventure) dus niet alleen maar shooten maar dus echt onderzoeken met Samus (
Je kan je oude abillities doen (Morph ball, power bomb etc) van de oudere Metroids (NES, SNES, GB).
Het verhaal is al en btje bekend maar dat ga ik nu niet uitleggen want ik wil nie te veel spoileren. (sjeck de andere topics daarvoor
Ja wat kan ik nog meer zeggen? Het wordt een heel goed spel: met goede graphs, veel gameplay, hoge replaywaarde en platform jumpen like a Mario game ;)!
Voor dit spel koop ik me (toekomstige) (zwarte) Cube...
This is the Way.
Bloody hell hoe kom je nu aan zoveel sterren ?
Heb er nu 920 (BTW , Resident Evil heeft ook een blauwe driehoek zoals m'n andere Nintendo games maar daar krijg je dus geen sterren voor precies) . 250/game is toch best weinig als 4500 een Wavebird is . Dat zijn verdomme 15 games(als je die combo ook nog hebt , anders 18) . Zoveel zijn er nog niet van Nintendo zelf ..
Heb er nu 920 (BTW , Resident Evil heeft ook een blauwe driehoek zoals m'n andere Nintendo games maar daar krijg je dus geen sterren voor precies) . 250/game is toch best weinig als 4500 een Wavebird is . Dat zijn verdomme 15 games(als je die combo ook nog hebt , anders 18) . Zoveel zijn er nog niet van Nintendo zelf ..
Ik vind die US boxarts van Resident Evil toch altijd mooier 

Dud echt niet echt. Net als met de Box van RE vind ik de EU versie veel mooier en past veel beter bij het duistere van RE...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
als jij mij verteld waar ik em kan kopen in nederlandVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 23:25:
Nee, in de verpakking

offtopic:
OMG D³ hoe vaak ververs je je icoon ik duw op f5 en zie meteen een ander icoon
nu alweer
. Stomme randomizer. Jij overhyp ech het spel
. Het zal me niet verbazen wanneer mensen teleurgesteld zijn om MP
. Maja ik maak me niet zo druk om de spellen en ik verwacht er ook niet zo veel van,van MP en zelda en TS2 (die ik nergens vind
) enz.

nu alweer

Over dat punten gedoe.. iK heb ook nog wat van die NintendoVip dingen hier leggen.. Kan ik die gewoon op nintendovip in vullen?? Is een bepaalde volgorde nog van belang?
SFA is misschien wel een leuk spel.. Wanneer komt het uit? Zelda duurt toch nog even..
SFA is misschien wel een leuk spel.. Wanneer komt het uit? Zelda duurt toch nog even..
Verwijderd
SFA komt op 22 november uit.
/me kan gewoon niet wachten, must have starfox...drool........
/me kan gewoon niet wachten, must have starfox...drool........
Verwijderd
http://www.gamers.nl/nieu...9ad83ff0a0f39712719459d5b
Goed nieuws voor d3:
Metroid Prime is af, en dat mogen we weten ook. De game wordt over krap twee weken gelanceerd in de Verenigde Staten. Grote gamemagazines hebben de game echter al, waarvandaag nu de eerste impressies uit voortvloeien. Zowel IGN als Gamespot spreken over een serieuze kandidaat als game van het jaar. En dan niet alleen de GameCube, fans, nee, IGN's PlayStation2 redacteuren zijn ook laaiend enthousiast, en spreken over een game waarvoor je een GameCube voor aan moet schaffen.
Goed nieuws voor d3:
Metroid Prime is af, en dat mogen we weten ook. De game wordt over krap twee weken gelanceerd in de Verenigde Staten. Grote gamemagazines hebben de game echter al, waarvandaag nu de eerste impressies uit voortvloeien. Zowel IGN als Gamespot spreken over een serieuze kandidaat als game van het jaar. En dan niet alleen de GameCube, fans, nee, IGN's PlayStation2 redacteuren zijn ook laaiend enthousiast, en spreken over een game waarvoor je een GameCube voor aan moet schaffen.
het zal mij benieuwenVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 09:09:
Goed nieuws voor d3:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
hmmzz vrijdag die hard : vendetta. Nou zit ik dus te twijfelen welke van de 2 ik ga kopen. TS2 is al zeker goed in de smaak gevallen bij velen..
Trouwens die GBA platinum bij nintendovip is wel mooi maar 6000 sterren??? Voordat er zoveel nintendo spellen er zijn zitten we al in volgend jaar zomer ofzo?
Trouwens die GBA platinum bij nintendovip is wel mooi maar 6000 sterren??? Voordat er zoveel nintendo spellen er zijn zitten we al in volgend jaar zomer ofzo?

is ook belachelijkVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:14:
hmmzz vrijdag die hard : vendetta. Nou zit ik dus te twijfelen welke van de 2 ik ga kopen. TS2 is al zeker goed in de smaak gevallen bij velen..![]()
voor 4500 sterren krijg je een wavebird twv 50 euro
en voor 6000 sterren krijg je een gba twv 100 euro?!
zou de derde "prijs" een platinum gamecube zijn??
Verwijderd
als wij thuis 2x mario sunshine hebben ... dan mogen we ze toch allebei registreren? (of gaat dat niet lukken)
denk t wel... maar je kunt 1 code ook maar 1x registrerenVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:29:
als wij thuis 2x mario sunshine hebben ... dan mogen we ze toch allebei registreren? (of gaat dat niet lukken)
ps. op de site waar ik de freeloader heb besteld is ie verdwenene uit de "catalogus"... dit was de officiele shop site van Datel
Verwijderd
k thx... want me broertje zei dat er bij hem nog wat jongens in de klas zitten, die die dingen niet gebruiken
(hij krijgt er vanmiddag 3 en morgen mischien 4)
Ik ben benieuwt of het ooit nog wat word met die freeloader.Phusebox schreef op 11 november 2002 @ 10:30:
[...]
denk t wel... maar je kunt 1 code ook maar 1x registreren
ps. op de site waar ik de freeloader heb besteld is ie verdwenene uit de "catalogus"... dit was de officiele shop site van Datel

Preview: Wreckless
Het klinkt steeds beter.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
En wanneer komt hij hier naar toe..?Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 09:09:
Goed nieuws voor d3:
begin 2003 dacht ik.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind begin 2003 nogal een rekbaar begrip
oh dan is het dus mogelijk om sfa en mp te kopen... als ik mijn baan ten minste houd
Verwijderd
Let ook ff op de leuke xboys reacties onder het nieuwsitem.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 09:09:
Goed nieuws voor d3:
Volgens mij is die nog niet gegeven voor EU.Febster schreef op 11 November 2002 @ 11:55:
[...]
Ik vind begin 2003 nogal een rekbaar begrip, weet niemand toevallig een specifiekere datum
?
Ook even de reacties gelezen, die xboys zijn echt losers.Gaan ze Myst met MP vergelijkenVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 12:00:
[...]
Let ook ff op de leuke xboys reacties onder het nieuwsitem.
Omae wa mō shindeiru.
Xbox wordt toch terug getrokken uit japan? Iig de directeur...
Australië dacht ikRareGast schreef op 11 november 2002 @ 12:12:
Xbox wordt toch terug getrokken uit japan? Iig de directeur...![]()
![]()
Omae wa mō shindeiru.
Ik zag net op dvdbox dat de freeloader uit is 
En dat er ergens in 2003 het spel Dungeons & Dragons: Heroes uit komt.
Dat lijkt mij wel een vet spel
speelt er hier iemand nog wel eens eternal darkness?
of is het een vies tegenvallend spel geworden?
Lijkt mij niet want zelfs phuse vond het een cool spel.daFubar schreef op 11 november 2002 @ 14:58:
btw: Heb vanmiddag eindelijk een RGB kabel gehaald. Man wat een verschil echt alles is nu veel scherper de kleuren zijn helderder en mooier.
Verwijderd
Freeloader uit?
Mis ik iets of leest iedereen eroverheen?? Dit is toch goed nieuws of is het weer bs?
Mis ik iets of leest iedereen eroverheen?? Dit is toch goed nieuws of is het weer bs?
BronVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:21:
Metroid Prime zou hier op 3 januari moet in de winkels liggen.
Verwijderd
Meer zelda nieuws:
• Zelda neemt 13 blocks in beslag.
2 Japanse posters:

De onderste poster is vertaald door een paar regulars van IGN:

Heb de afgelopen dagen niet zoveel kunnen spelen ivm met tentamen week maar zo nu en dan ff spelen blijft leuk. Ik moet er wel bijzeggen dat de eerste keer het leukst is.
Groen = easy
Blauw = medium
Red = hard
Ik zou direct 'hard' kiezen, dan is je ervaring het leukst. Zo verschrikkelijk moeilijk is ED niet. Een hack&slash psychological adventure of zo
De laatste berichten over de release van MP is 10 januari. (bron: Nintendo of France)
2 Japanse posters:

De onderste poster is vertaald door een paar regulars van IGN:
Ben nog steeds bezigdaFubar schreef op 11 November 2002 @ 14:58:
Heb de afgelopen dagen niet zoveel kunnen spelen ivm met tentamen week maar zo nu en dan ff spelen blijft leuk. Ik moet er wel bijzeggen dat de eerste keer het leukst is.
Groen = easy
Blauw = medium
Red = hard
Ik zou direct 'hard' kiezen, dan is je ervaring het leukst. Zo verschrikkelijk moeilijk is ED niet. Een hack&slash psychological adventure of zo
Niks van gehoord...Ik zag net op dvdbox dat de freeloader uit is
De laatste berichten over de release van MP is 10 januari. (bron: Nintendo of France)
Kon je het weer niet laten om die nieuwste filmpjes te downen?D³ schreef op 10 November 2002 @ 23:25 in zijn sig:
Nu met random Metroid Prime icons - New & Improved!
LOL, waarschijnlijk waren al die 15 queries ook nog van mijHet Grote GameCube Topic Search: 'Je vindt er nooit iets mee' - ds
MIB2 screens
Nieuwe SW: Bountyhunter screens
Nieuwe RTX: Red Rock screens
Eerste screens van Zero Fighter
Nieuwe SW: Bountyhunter screens
Nieuwe RTX: Red Rock screens
Eerste screens van Zero Fighter
Een spel een beetje alla Gauntlet, geloof ik.. kan wel leuk wezen, als multiplayer..Elroy schreef op 11 november 2002 @ 14:35:
Verwijderd
Is zelda eigenlijk een worldwide release of zijn die japanners weer het eerst en wij als laast?
oww lekkerVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:25:
Meer zelda nieuws:
2 Japanse posters:
[afbeelding]
[afbeelding]
De onderste poster is vertaald door een paar regulars van IGN:![]()
[afbeelding]
![]()
freeloader komt op zijn vroegst over 6 wekenElroy schreef op 11 november 2002 @ 14:35:
Wie niet.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:41:
ik word schijt ziek van het uitstellen van die freeloader![]()
![]()
Verwijderd
zelfs de amerikanen beginnen het te snappen :D:
http://www.n-philes.com/php/epfzpeypfeekkulyeeu.php
Verwijderd
Het schijnt zelfs dat de freeloader helemaal niet meer uitkomt.
Douwe, aan 't werk jijVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:46:
/me pakt alvast de popcorn + drank erbij
• Op newtechnix.com staan iets van 8 nieuwe Zelda screenshots maar imo niet waard om te posten. Crappy kwaliteit (ingescande flut foto's).
Hahaha zelfs in MS homeland worden ze door Sony en Nintendo verslagen.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:46:
Alleen in Australië en GB verkoopt de Xbox iets meer.
Idd aan het werk ik wil die Xbox fanboys nu wel eens horen.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:51:
[...]
Douwe, aan 't werk jij. GO GO GO!
Verwijderd
Is zo een geweldig speldaFubar schreef op 11 november 2002 @ 14:58:
De sfeer is perfect, de sanity effecten zijn gaaf (iemand had erover in dit of vorige topic dat je makkelijk je sanity kan opwaarderen maar dat moet je gewoon niet doen
Het enige nadeel is de moeilijkheidsgraad
Ik speel hem op blauw (las net dat dat medium is) maar dat is veel te makkelijk, zit nu in chapter 7/8 en ben in totaal 3 of 4 keer doodgegaan (lees: dronken rondgerend in het spel)
Maar je kan het moeilijker maken door dronken te spelen (zijn de sanity effecten nog waziger, op een gegeven moment dacht ik vlekken te zien op mijn scherm
Maar kortom een topspel
Ben nog niet bij het einde maar als het de sfeer vasthoud die het nu heeft krijgt het een dikke 9 van mij (misschien wel hoger)
foeifoeifoei, ik moet ED hebben als ik weer terug ben.
trouwens, op die zelda box staat "developer for the devil" waar slaat dat nou weer op
trouwens, op die zelda box staat "developer for the devil" waar slaat dat nou weer op
Verwijderd
weet iemand waar ik screens of movies (rond de 4/5 mb) kan downloaden van de mapmaker van timesplitters, ik wil wel eens zien hoe dat eruit ziet. En de mensen die het hebben: is de mapmaker makkelijk etc. vertel...
Ik denk dat ik ts 2 vrijdag ga halen nl
Ik denk dat ik ts 2 vrijdag ga halen nl
Verwijderd
YepdaFubar schreef op 11 November 2002 @ 16:00:
Briljant spel
Ik wel ben benieuwt. btw dit valt wel tegen lees maar effe:Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 16:35:
Hey,
gaat iemand vanavond nog Gamekings kijken op de xbox uhhh..... the box?
verwacht dus niet al te veel Nintendo games.Door Jjb op Zondag, 10 November 2002 - 14:26:
Jongens, als jullie nu eens een keer de woend eop Nintendo richten en niet op ons. Come on, het is niet onze fout. Sony en Ms komen met allerhande coole prev en reviews, Nintendo niet. Ze willen wel in nederland, maar ze hebben ze niet. We krijgen de Amerikaanse versies, naar die zijn ongeschikt voor PAL wat standaard is op TV gebied, kijk we hadden dus wel Eternal Darkness in de eerste uitzending, maar dat ziet er dus niet uit. Nu hebben we de Nederlandse versie in uitzending 3 gedaan met Niels 't Hooft van N3 erbij. Echt we willen wel. Verder hebben we een N reader laten komen, nu daar zijn we echt tig weken mee bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen.
Ja het is kut, maar ik wordt moe dat jullie altijd op ons katten, denk nu eens na over het beleid van Big N. N trips, zeldzaam, Ms en Sony trips frequent. Misschien zorgt dat wel voor problemen. Echt Eternal Darkness, Starfox, Attack of the Clones en Metroid komen wel. Echt we weigeren op te geven N moet in de uitzending.
JJ
Dus toch een virus volgens de experts hier, hmm 

Maar ja wat verwacht je als je links naar filmpjes ziet met "AMAZING MUST-SEE FOOTAGE WOW" en iedereen kwijlt en "OMG"-t er op los terwijl je groot MP fan bent. Misschien moet ik gewoon m'n internet maar afsluiten. Dat spel komt over enkele maanden pas hierheen, straks heb ik alles al gezien.

Dit Zelda piccie is wel über lelijk zeg
N64 kwaliteit.

Ik mag toch hopen dat de mensen hier mijn uitlatingen niet serieus nemen en hun verwachtingen niet baseren op mijn hyperbolische lofuitingen met betrekking tot Metroid Prime. Ik ben namelijk niet helemaal goed wijsVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 08:11:offtopic:
nu alweer. Stomme randomizer. Jij overhyp ech het spel
. Het zal me niet verbazen wanneer mensen teleurgesteld zijn om MP
Ik ben zwakVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:25:
Kon je het weer niet laten om die nieuwste filmpjes te downen?

Je bent dus echt een prutserLOL, waarschijnlijk waren al die 15 queries ook nog van mij
Ik kreeg al even schuim rond de mond toen ik dacht aan het feit dat ik wellicht MP volgende week al zou kunnen spelen.Phusebox schreef op 11 november 2002 @ 15:37:
freeloader komt op zijn vroegst over 6 weken
Volgens mij hebben ze de Xbox en GC gewoon verwisseld. Xbox loopt al het hele jaar voor, ook in maandelijks overzichten. Lijkt me knap dat de GC dan ineens 500.000 exemplaren voorloopt. I don't think so, Tim.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:46:
Waar blijven die foto's nou?daFubar schreef op 11 november 2002 @ 16:00:
Dit Zelda piccie is wel über lelijk zeg

f.k.a D³
wist je nog niet dat de gamecube een N64 met dvd drive was?
Verwijderd
Heeft er iemand hier Turok Evolution uitgespeeld? Ik zit namelijk bij de eindbaas, maar ik heb mijn hele arsenaal op hem leeg geschoten en werken doet dat niet echt. Ik zat te denken, misschien dat ik die bomen moet omhakken precies op zijn hoofd maar dat zou wel erg lastig zijn. Iemand tips?
rustig rustig
als er iemand hier die foto's graag wil hebben ben ik het wel
trouwens, ik sprak gisteren met een gast uit brazilie die Elisângela kent en hij vertelde me het volgende:
"In Brazil, there are many Elisângela's. I know places where you go out, a beer and a cigarette costs one guilder and all the women just loooove Europeans.
I know lots of Europeans who came to Brazil on vacation and never came back..."
* Fubaruba weet wel waar hij volgende zomervakantie heen gaat
Speciaal voor u: http://www.gamer.nl/nieuws/15375Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:51:
Douwe, aan 't werk jij. GO GO GO!
Meestal komen de cijfertjes van een andere organisatie, niet van de DFC. En als je leest wat de verschillende developers over de DFC zeggen, lijkt het me een vrij betrouwbare bron... al is cijfertjesverwisseling natuurlijk een reële mogelijkheidVolgens mij hebben ze de Xbox en GC gewoon verwisseld. Xbox loopt al het hele jaar voor, ook in maandelijks overzichten. Lijkt me knap dat de GC dan ineens 500.000 exemplaren voorloopt. I don't think so, Tim.
Hey. ik zat een beetje rond te struinen op n-philes en zag dat Mistic Heroes op 29 November uit komt in Europa. Zijn er nog mensen die deze game gaan halen. Of is het hier alleen maar SFA wat te klok slaat?
linkje naar de info + wat leuke screenshots die hier geloof ik al hebben gestaan.
Die releaselist op n-philes...
linkje naar de info + wat leuke screenshots die hier geloof ik al hebben gestaan.
Die releaselist op n-philes...
Verwijderd
Okee, ik ben een prutser maar jij bent zwak + niet goed wijs. Akkoord?D³ schreef op 11 November 2002 @ 16:46:
Ik mag toch hopen dat de mensen hier mijn uitlatingen niet serieus nemen en hun verwachtingen niet baseren op mijn hyperbolische lofuitingen met betrekking tot Metroid Prime. Ik ben namelijk niet helemaal goed wijs
[...]
Ik ben zwak![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja wat verwacht je als je links naar filmpjes ziet met "AMAZING MUST-SEE FOOTAGE WOW" en iedereen kwijlt en "OMG"-t er op los terwijl je groot MP fan bent. Misschien moet ik gewoon m'n internet maar afsluiten. Dat spel komt over enkele maanden pas hierheen, straks heb ik alles al gezien.
[...]
Je bent dus echt een prutser![]()
Die kans is eigenlijk best wel heel groot maar als je de GA boards leest dan hebben ze al bewezen dat de cijfers van CSFB ook niet kloppen. Jij gaat er nu van uit dat de totaal cijfers van CSFB wel kloppen. Ach, het is maar net wat je wilt geloven. Verder:Volgens mij hebben ze de Xbox en GC gewoon verwisseld. Xbox loopt al het hele jaar voor, ook in maandelijks overzichten. Lijkt me knap dat de GC dan ineens 500.000 exemplaren voorloopt. I don't think so, Tim.

Idd, de omgeving is zo simpelDit Zelda piccie is wel über lelijk zegN64 kwaliteit.
Thank you very much. De lachspieren maken weer overurenDouweGNL schreef op 11 November 2002 @ 17:21:
[...]
Speciaal voor u: http://www.gamer.nl/nieuws/15375
Leuke experts dan die hier rondlopen. ' T zijn nl. gewoon bacterien (staafjes)D³ schreef op 11 november 2002 @ 16:46:
Dus toch een virus volgens de experts hier, hmm
[afbeelding]
maar misschien weten ze dat bij Capcom niet

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
jullie zouden eens smugglers run 2 moeten kopen,bruute game hoor..
....huur um anders es voor een weekend
krijg je geen spijt van
en wanneer gaat hiscore.nl ECHT online ???
....huur um anders es voor een weekend
en wanneer gaat hiscore.nl ECHT online ???
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dunno , virussen kunnen best ook staafvormig zijn hoor .Copycat schreef op 11 November 2002 @ 19:20:
[...]
Leuke experts dan die hier rondlopen. ' T zijn nl. gewoon bacterien (staafjes)
misschien is het wel een ... tromgeroffel ... bacterieel virus?Copycat schreef op 11 november 2002 @ 19:20:
[...]
Leuke experts dan die hier rondlopen. ' T zijn nl. gewoon bacterien (staafjes)
Hehe, dat zei ik toch al.schnumi schreef op 11 november 2002 @ 15:20:
btw: Heb vanmiddag eindelijk een RGB kabel gehaald. Man wat een verschil echt alles is nu veel scherper de kleuren zijn helderder en mooier.Ik kan dit echt iedereen aanbevelen.
Luister iedereen, zelfs schnumi is erachter. Als je een aansluiting ervoor hebt, koop dan zo'n RGB kabel.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Matt @ IGN heeft net het volgende gepost:
Whaa, ben benieuwt.. zou wel super wreed zijn.. Dat wordt morgen hopelijk een goede ochtendHey guys,
I just got wind from a source that today Nintendo may announce that it is underway with a sequel to Metroid Prime and that Retro Studios is the developer.
Incidentally, I can't confirm this as truth yet. But I guess we'll find out if it's for real later today.
Something to ponder.
Matt
OMG! Deel 1 is nog niet uit of deel 2 wordt aangekondigd. Kan nu al niet wachten 
En kijk dan... nu al 95 reacties. Ik wist hetThank you very much. De lachspieren maken weer overuren.
Elroy: Zou het misschien mogelijk zijn dat jij wat van die High Res. Metroid Prime filmpjes download van IGN insider en dat iemand anders deze dan kan mirroren ofzo.. yamAUchi misschien? 
Eerst was ik ook niet echt een metroid fan.. heb ook nooit metroid gespeeld op de nes/snes.. maar nu, sinds ik wat meer interesse toon in de metroid serie en ook Super Metroid via een SNES emulator speel, kan ik echt niet meer wachten tot Metroid Prime op de gamecube uitkomt!!! Dit spel gaat SFA en ZELDA doen verbleken!!!.. nah laat maar, dat heb ik niet gezegd.. anders worden sommige mensen hier misschien weer boos..
Eerst was ik ook niet echt een metroid fan.. heb ook nooit metroid gespeeld op de nes/snes.. maar nu, sinds ik wat meer interesse toon in de metroid serie en ook Super Metroid via een SNES emulator speel, kan ik echt niet meer wachten tot Metroid Prime op de gamecube uitkomt!!! Dit spel gaat SFA en ZELDA doen verbleken!!!.. nah laat maar, dat heb ik niet gezegd.. anders worden sommige mensen hier misschien weer boos..
![]() IGN METROID PRIME REVIEW! Closing Comments Metroid on the NES was one of the first epic games I ever experienced. My brother and I, at the age of about seven, spent weeks and months questing through the password- enabled adventure. It had a certain charm to it, and even if I couldn't describe it then it made an impact on me. Then along came Super Metroid in 1994, and I was totally blown away by how brilliant it was. It was a perfect videogame in my mind. It was edgy, home to a fantastic power-up system, full of awesome bosses, and the gameplay style was a soul mate to me. Needless to say, I have an unhealthy obsession with the franchise. So, when Metroid Prime was finally announced I was both thrilled and frightened to see how it would turn out. But after several years of very hard work, Retro Studios and Nintendo have translated the same genius of Super Metroid into 3D with very few casualties. Because of that, Metroid Prime has not only become my most beloved title on GameCube, but also one of my most treasured games of all time. I'm not sure where I place it, but it's very high on the list. If I had to make one personal observation, it would be that the change to first-person perspective was brilliant for its move to 3D, but not perfect. I felt comfortable (even in awe) 90% of the time, but there are a few boss fights where it can frustrate. It's extremely rare, but something you should be aware of going into it. It's nothing that sours the overall quality, though. That said, I would recommend Metroid Prime as an absolute buy -- skip the renting facade -- for every owner of a GameCube. It's a real collector's item. You'll want to keep this one even after your done spending 30+ hours with it. The only reason one would avoid it is if action/adventures are not part of your narrower taste in games. If you fall into that category, you have no idea what you're missing out on. Metroid Prime is an instant classic that you will use to measure forthcoming software by. -- Fran Mirabella III Presentation Metroid reborn in 3D, and an impressive sci-fi fantasy to boot. Awesome menus. Design is great from concept to execution. Few games are this polished. 10.0 Graphics A stunning art vision that deserves major recognition, jaw-dropping world architecture, and volumes of pretty textures. At 60 fps with progressive scan support, there are few that compare. 9.0 Sound The original Nintendo composer delivers another opus and fantastically designed sound effects compliment the mood with Dolby Pro Logic II support. 10.0 Gameplay A true masterpiece; an accomplishment that will be recognized for years. It is Super Metroid in 3D, and it's as complex and wonderful as any gamer could want. Any self-respecting gamer must own it. 10.0 Lasting Appeal 30+ hours to average completion. Requires much longer to earn 100%. Unlock art galleries, difficulty settings, and connect to GBA for extras. No multiplayer, but like Zelda, do we need it? 9.0 OVERALL SCORE (not an average) 9.8 |
LOLVerwijderd schreef op 11 November 2002 @ 18:27:
Okee, ik ben een prutser maar jij bent zwak + niet goed wijs. Akkoord?![]()
Alle cijfers die ik tot nu toe ben tegengekomen laten duidelijk zien dat dat de Xbox in de USA voorloopt op de GC. Wekelijkse, maandelijkse, jaarlijkse cijfers uit meerdere bronnen, rentals van Vidtrac etc etc. Ook in Europa verkoopt de Xbox gelijk aan de GC of inmiddels zelfs al meer.Die kans is eigenlijk best wel heel groot maar als je de GA boards leest dan hebben ze al bewezen dat de cijfers van CSFB ook niet kloppen.
Het verschil zal alleen maar groter worden (mijns inziens) met de speciale bundel, games als Splinter Cell, de extra pre-christmas marketing push van MS (Ik zie ineens goede Xbox reclames op TV) en Xbox Live! (USA). Vooral in Europa lijkt me dat MS wel eens een gaatje kan slaan, in de USA heeft Nintendo Metroid Prime/Resident Evil O nog voor de kerst en in JPN Zelda. In Europa hebben we SFA en ED als ik het goed heb. Op zich topgames natuurlijk, ik heb alleen het idee dat het geen games zijn waarvoor mensen een GC kopen.
De enige markt waar de GC zeker #2 is en blijft is Japan, in de rest van de wereld lijkt de laatste plaats voorlopig het beste wat Nintendo kan laten zien.
* Dyxtra hoopt dat ie er vreselijk naast zit
Nintendo leest HGGCT! Proof:Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 20:52:
Whaa, ben benieuwt.. zou wel super wreed zijn.. Dat wordt morgen hopelijk een goede ochtend
En ze luisteren nog naar me ook!D³ schreef in post #15130804 uit topic 11:
"Brand new direction", hmm interessant. Doe meteen ook maar Metroid Prime II jongens
Post opgeduikeld met: Het Grote GameCube Topic Search
Trouwens, super wreed? Dus je bent toch stiekem een MP fan!
Hoe ver ben je? Heb je hem al uit?blakez schreef op 11 November 2002 @ 21:06:
sinds ik wat meer interesse toon in de metroid serie en ook Super Metroid via een SNES emulator speel
SFA is niet zo moeilijkDit spel gaat SFA en ZELDA doen verbleken!!!..
Ow jah, Konami zuigt, check deze droevige chart mbt hun support

2 lullige sport games! Kentognie!
f.k.a D³
Elroy? Kunt gij misschien even de review posten? Dank u barmhartelijk
Oh, D³ is er al met de Closing comments. Nu de hele review nog 
Begrijp Konami niet helemaal. Waarom alleen maar twee boutgames naar de GameCube? Als ze Pro Evo 2 nou gewoon ff porten (met Middleware, moet zo simpel als de pest zijn, kan in een maand tijd) krijgen ze ongetwijfeld betere sales voor de GameCube. Of Metal Gear Solid 2
.
Begrijp Konami niet helemaal. Waarom alleen maar twee boutgames naar de GameCube? Als ze Pro Evo 2 nou gewoon ff porten (met Middleware, moet zo simpel als de pest zijn, kan in een maand tijd) krijgen ze ongetwijfeld betere sales voor de GameCube. Of Metal Gear Solid 2
damn look at that score...
Metroid Prime in 1x de beste game van 2002?
Metroid Prime in 1x de beste game van 2002?
Konami man, doe alsjeblieft wat support voor de Cube.
* GZ denkt terug aan die heerlijke tijd die hij beleefde met Metal Gear, Contra, CastleVania, Axelay, Mystical Ninja, Parodius, Pop 'n Twinbee en nog zoveel meer toppers.
Altijd maar die GBA goed te supporten... Doe wat aan de GC.
Maar ik denk ineens terug aan die game die Kojima gaat maken voor de GC. IS daar ook maar iets over bekend?
* GZ denkt terug aan die heerlijke tijd die hij beleefde met Metal Gear, Contra, CastleVania, Axelay, Mystical Ninja, Parodius, Pop 'n Twinbee en nog zoveel meer toppers.
Altijd maar die GBA goed te supporten... Doe wat aan de GC.
Maar ik denk ineens terug aan die game die Kojima gaat maken voor de GC. IS daar ook maar iets over bekend?
Verwijderd
116 and counting
NeeeeeeeeTrouwens, super wreed? Dus je bent toch stiekem een MP fan!

Trouwens, in ben diep teleurgesteld in de score van Metroid Prime:(. Ik bedoel.. maar een 9,8!!!! Had echt wel meer verwacht na al die hype.

Hey, ga je mond spoelen! Zelda doen verbleken.. pfff dan moet een spel wel heel goed zijn! Oke toegegeven, SFA is geen probleem.Dit spel gaat SFA en ZELDA doen verbleken!!!..
Ach, dat is er één van de 100 of zo? Bovendien ingescand. Over een maandje worden we waarschijnlijk doodgegooit met allemaal mooie Zelda movies uit Japan.alhoewel *denkt aan über lelijke pic*
Ooooooooooh, maar die support komt er wel. Er komen nog ZES disney sport games uit. Een aantal zijn al verkrijgbaar in Japan (en geflopt uiteraard).Konami man, doe alsjeblieft wat support voor de Cube.
![]() Gamers.com Metroid Prime cijfer: 10 "An absolute masterpiece, a modern classic, and probably the most fun I've ever had playing a videogame. " Jammer genoeg zegt dit weinig want Gamers.com strooit met 10en en hun reviews stellen niets voor. Toch leuk Und da rest is te vinden @ http://www.gamers.com/game/289115/reviews |
f.k.a D³
Nou hier komt dan de lang verwachte review van Metroid Prime.
Dit is de eerste review die ik niet ga lezen
Ik wil dit spel echt zelf evenaren ( 19 november
)
Nou voor de geïntresseerde zie hier :
Voor de rest zie D³
Dit is de eerste review die ik niet ga lezen
Ik wil dit spel echt zelf evenaren ( 19 november
Nou voor de geïntresseerde zie hier :
Metroid Prime Unquestionably a must-have masterpiece for GameCube and faithful 3D translation of the sci-fi franchise. |
Nearly two decades ago Nintendo created a sci-fi adventure that pushed gameplay design boundaries to new limits. Named Metroid, for the energy-sucking creatures featured in it, the franchise debuted on the NES to make a larger splash in America than Japan. Knowing it had only laid the foundation for greater things to come, though, Nintendo went on to create sequels on the Game Boy and Super Nintendo. Regarding the latter, Super Metroid proved to be one of the most detailed and creative 2D games ever, offering up fantastic vertical platforming and unbridled exploration of the moody worlds. In the wake of that, it has been called one of the greatest games of all time by numerous publications. Since then, fans of the series have been clamoring for another addition to the series. However, due to the dying popularity of 2D gaming and the increasing complexity of 3D, Nintendo avoided the Metroid franchise for many years. But that didn't stop Metroid fanatics' pleas and eventually with the onset of its new GameCube technology, Nintendo gave in and began development on Metroid Prime in mid-2000 at newly formed second-party Retro Studios. Only then, doubts began to set in that an American studio could bring the franchise into 3D, and the eventual confirmation that the series would be handled from a first-person perspective seemed blasphemy. Astonishingly, the final product is anything but that. Instead, Metroid Prime has undergone the same brilliant translation into 3D that Nintendo's acclaimed Legend of Zelda franchise has. Indeed, one of the greatest game franchises of all time is totally reborn on Nintendo GameCube, replete with nearly everything that made Super Metroid so stellar and perhaps even more. From the amazingly polished gameplay design to the gorgeous visuals and atmospheric soundtrack, Metroid Prime is unquestionably a must-have masterpiece and a show horse that all forthcoming adventure titles will be judged by. The Facts Ø The return of Samus Aran and the Metroid franchise Ø 3D first-person adventure game with third-person elements Ø Morph into a ball and navigate small tunnels, ride half-pipes, magnetic tracks and more Ø Use bombs in ball mode to gain access to otherwise unattainable areas Ø Traverse a crippled spaceship and explore the vast worlds of Tallon IV Ø Take advantage of Samus's many powers using new suits that enable her to gain new abilities and revisit earlier worlds to uncover many hidden secrets Ø Master Samus's combat, scan, and visors -- elements crucial to your success Ø Explore each area to find many familiar weapons, such as the Wave Beam, Ice Beam, and some all-new ones as well Ø Advanced 3D engine draws beautifully detailed worlds with massive geometry, crisp textures, lighting and particle effects and more at 60 frames per second Ø Flawless camera system blends first- and third-person views in-game Ø In-game cut-scenes highlight the action Ø Totally immersive, focused on single-player game Ø Traditional Metroid style adventure with numerous boss figures and power-ups Ø Supports progressive scan for HDTV users Ø Runs in Dolby Pro Logic II with capable stereo setup Ø No widescreen setting Ø Connect to GBA's Metroid Fusion to unlock extra goodies Ø Unlock art galleries, difficulty settings, and more Ø 25+ hours of gameplay Gameplay Metroid Prime is an action-packed adventure set in the first-person perspective that takes place just after the events in the original Metroid (NES). It has lead character Samus Aran, a bounty hunter by trade, chasing down the evil Space Pirates. Their intention is to use a genetic mutagen called Phazon to create a super army and take over the universe. While the installments in the series before have never been home to deeply involving storylines, Metroid Prime breaks the shell to offer up one of the most intriguing and read-worthy sagas yet. Equipped with a scanning tool, one of many useful features of the Power Suit that protects the hunter's body, Samus Aran can uncover important details about the past and present. As the player, it's easy to become absorbed in the grim tale, and furthermore because you save all data to your log book, it becomes a practical novel of research data available at any time. Next to Eternal Darkness: Sanity's Requiem, it's one of most well done story concepts on GameCube yet, which is an especially rare treat given that it's based on the Metroid franchise. Moreover, the solitary nature of being a bounty hunter on the unfamiliar planet of Tallon IV makes understanding the plot all the more rewarding and immersive. ![]() The prevailing gameplay style, polished and refined, is perfectly representative of the standards laid down in Super Metroid. In fact, Prime manages to bring nearly every major element of the series, sans the Screw Attack and Dash Boots, to this new adventure. Like before, the focus is exploring the massive, uncharted planet around you. As Aran, you begin your quest with nothing. Your most important Power Suit features -- the ability to roll into a Morph Ball, jump higher, carve through ice, etc. -- must be gained through exploration and persistence. The general progression teases you with sights of inaccessible doorways, out of reach platforms, and often caustic environments that require suit upgrades. For example the lava-filled caverns of Magmoor require a suit upgrade to shield you from the heat, grey doors call for the Ice Beam, and numerous elevated platforms demand a special pair of boots. These upgrades are only a few of the many. It is this delicate and sophisticated balance that makes Metroid Prime the incredible design accomplishment that it is. It is one massive world tied together by a handful of elevators and secret passages. The rewarding sensation of discovering new areas and powering up your arsenal of weapons and tools is unmatched. Complex puzzles play hugely into this design. Around every corner Metroid Prime demands that the player figure out something. Occasionally it's simple and at other times it requires drawing on everything you've learned to that point, but it is always gratifying. This system of awarding you for even the smallest of your efforts makes it extremely difficult to travel to the nearest save station and take a break. There is always something tugging at the back of your mind, begging you to try out your newest skill and solve what may have previously seemed like an impossible puzzle. In particular, Retro Studios has taken hold of the many opportunities that arise from Samus's ability to change into a Morph Ball. You must use it in half-pipes to speed to higher points and quite often the camera switches to a 2D-style perspective to reveal mazes and pinball-esque designs. One of our favorite puzzle environments submerges the Morph Ball underwater. Only with the clever detonation of bombs and exploiting the lessened gravity will you make it to the exit. Moments like these are littered liberally all over the worlds, which keeps gameplay from getting repetitive. It also easily makes Metroid Prime the most diverse and complicated in the series. It is not remotely easy or passive in any way, which is exactly what we adore about it. Likewise, the pacing of the design and balance is the best we've seen in years. It's truly remarkable. Meanwhile, action and shooting also factors largely into the experience. Again, the balance is a throwback to the previous Metroids where every section of the world has some kind of life in it. The combat system, like Legend of Zelda: The Ocarina of Time before it, adheres to a lock-on mechanic to simplify shootouts in the 3D world. Couple this with the fact that the controls are not dual analog, and it should be clear that Metroid Prime is not intended to be your traditional first-person shooter. Exploration composes the bulk of the quest, and enemies are merely there to inject the game with a healthy dose of action. In fact, fighting enemies can often be a puzzle itself. There are a lot of cleverly designed creatures that require scanning them to find weakpoints, and making use of that information is very important. Some are more simply defeated and others take diligence. The Space Pirates that have invaded Tallon IV present the biggest threat, but the creature list is pretty huge overall. Wasp-like insects swarm Samus when you near their hive, snarling Baby Sheegoth -- the guard dogs of the icy Phendrana Drifts -- charge you at first sight, and mechanical drones unleash rapid gunfire onto you if alarmed. That is but a small portion of the list, and there are other foes that cause trouble in a more subtle way. For example, one particularly neat beetle-like creature vacuums up Samus in Morph Ball form and ejects you out the nearest exit. As a whole, the controls work perfectly for the game style, and combat can still be very intense and satisfying. As a matter of fact, artificial intelligence is handled pretty well and ramps up as you progress deeper on your journey. Namely, the Space Pirates begin to take cover when attacked, leaping huge distances to gain a better vantage point. They can be very aggressive, sometimes working in teams. If you have any apprehension that the said lock-on system will not provide a challenge, think again. Things get very difficult. The only qualm we have with the combat, is that you must repeatedly engage in the same battles. It's meant to be faithful to the previous Metroids, where enemies reappear after you leave a room, but with the increased difficulty and complexity it can seem unfair at times. It's debatable, however, and once you've honed your skills enough it shouldn't pose a major problem. ![]() Additionally, you will have to face off with about a dozen mini-boss and boss figures. On a much larger scale than figuring out basic enemies, the bosses all have some weakness that must be exploited. As you acquire more skills, the requirements for defeating each boss become more imposing. Equally impressive is that nearly every boss figure towers high above Samus. We found the collection of foes to be some of the best and most cleverly designed we've faced in a great while. It's another element of Metroid Prime that exudes the kind of polish that Nintendo so consistently delivers to its Zelda series. Needless to say, we were very happy with the boss sequences, and we're positive you'll find them very gratifying. In its entirety, the package screams sky-high production values from start to finish. Everything about Metroid Prime is absolutely amazing. Just as we experienced total elation with Zelda's transition from 2D to 3D (The Ocarina of Time, 1998), we can now enjoy that same caliber thrill with Metroid Prime, which is every bit as fantastic as Super Metroid. Make haste, and add Prime to your GameCube collection. Graphics Aesthetically, Metroid Prime is one of the most gorgeous games we've ever seen. It owes its beauty to two major components: art direction and a technologically impressive engine. It is so extremely rare that we see a game bring both elements together so tightly. In Metroid Prime's case, the art direction is probably the more fantastic of the two. Retro Studios' artists have created a completely believable style for this science fiction fantasy. Borrowing concepts from the original designs in Metroid and Super Metroid, Retro's stunning art vision is generously spread across several uniquely themed environments; the verdant rain-soaked overworld, steamy magma-filled cavern, and hazy mining facilities make up but a few of the diverse areas. Even more extraordinary is that every new section of the world you enter looks completely different thanks to brilliant architecture; the Chozo Ruins are off-kilter, dry, and crumbling, Phendrana Drifts' walls are carved from ancient ice that radiates with a blue glow, and Magmoor Caverns is a maze of claustrophobic, lava-filled passageways. The attention to detail continues to a more microscopic level, as you can cast your gaze in almost any direction and see something you may not have noticed before; flocks of birds soar under the hot sun, indents or juts on walls and flooring are cause for a more organic feel, bridges are not square or obvious, but instead intertwined branches or fallen rubble, and every wall has a different set of cracks and chips. If Retro Studios has proven one thing, it is how extremely valuable artistry is for establishing the mood of a game and immersing the player. There are few 3D videogames that can hold a candle to this visionary masterpiece. Naturally, that accomplishment is only possible with the backing of equally ambitious technology. The programming team at Retro Studios has constructed a flexible engine that is capable of drawing these detailed and sometimes massive environments at 60 frames per second with no slowdown. At first glance it may not seem like the worlds are high polygon, but with all the subtleties and organic architecture there is a lot going on. Furthermore, the character rendering is truly jaw-dropping. Samus, the various creatures, and the gigantic boss figures are all tremendously detailed. There are a few in-engine cut-scenes in the game that could easily be mistaken for full-motion video. For example, one incident that unfolds as you defeat the final boss will take your breath away. Indeed, it's very often that Metroid Prime will have you second-guessing how the engine is capable of so much. That's not to say it's perfect, however. Textures are complex and plentiful, even crisp from far away, but up close the quality falters. Furthermore, the much-talked-about bump-mapping technique, used to give textures more depth, is nowhere to be found. It seems likely that these drawbacks are a product of keeping Prime running at 60 fps with so much diversity and intricacy. Nonetheless there are a host of other effects that easily overshadow what's lacking. For starters, the visor effects such as Infrared and X-ray prove incredibly accurate. Unbelievably, every object has a sensible heat signature; machinery displays as dark blues and black while living creatures, lights, and other heated objects light up in orange and red. Likewise, the X-ray visor is so precise it even reveals the bones in Samus's hand. There are also a handful of atmospheric conditions that affect Samus's visor: condensation builds from passing under a waterfall or through steam, static and veins of electricity brand the screen when Samus interacts with energy-charged objects, and raindrops and splashes of water create a temporary refraction of the world around you. The numerous eye-popping effects -- so many we can't detail them all -- pull you into the world and don't let go. ![]() Equally important is the lighting model found in Prime. Nearly everything that moves produces beautiful, vibrant lighting. The shots from Samus's gun, the beams that radiate out of the Morph Ball, and the varying overcast of colors that set the mood in the environments exploits the very robust lighting GameCube is capable of. It produces a lot of depth by interacting with the detailed architecture, and the desire for bump-mapping is lessened because of it. To top it all off, those with a progressive scan capable television can benefit from a truly gorgeous display. Metroid Prime looks incredible with the blazingly fast framerate and myriad of effects. Unfortunately, there is no widescreen support. Sound It should come as no surprise that Metroid Prime is home to the best sound design yet on GameCube. The Kenji Yamamoto composed soundtrack is every bit as characteristic and pleasing as Super Metroid was before it. For very good reason, too, as Yamamoto was the original composer. The Japanese surprises with incredibly versatility, twisting together light atmospheric melodies that hang on the air and driving industrial beats, which give it a distinct modern tinge. As soundtrack done completely with MIDI, Yamamoto proves that redbook audio can be overrated. Heavy drums, piano, voiced chants, clangs of pipes, ominous electric guitar hooks, and many synthesized effects produce a distinctly alien mood. More impressive is that there are a lot of subtle audio cues that affect the player during the experience. When fighting the music gets very aggressive and perhaps after you've beaten a boss you'll find there is a more driving beat that parallels your excitement. Naturally, many themes from the previous games have returned too. You'll recognize them frequently, but Yamamoto has been keen to add new flavor to them. The same goes for the celebratory melodies heard when kicking off your quest from your last save point or finding a power-up. So, both fans and new Metroid followers alike will find the listening experience absolutely rocks. Complimenting the high quality soundtrack, Metroid Prime comes chock full of a sound effects library to die for. There has been great attention to detail from the foreign growls of the Space Pirates to the screeches of the alien insects. Every mechanical sound that Samus's Power Suit utters is almost exactly as you imagine it would be. Add to that, the environment around you is littered with random noises, whether it is the hiss of a nearby steam vent or the cranking of a nearby elevator there is a lot to absorb. The atmospheres just seem to echo and blend perfectly with the overlying soundtrack. Mixed in Dolby Pro Logic II by a member of Dolby itself, Prime is a stellar treat for the ears that we can find few issues with. |
Voor de rest zie D³
Gezien best lachuVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 16:35:
Hey,
gaat iemand vanavond nog Gamekings kijken op de xbox uhhh..... the box?
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9178
Voor de belanghebbenden
Omae wa mō shindeiru.
ik vond het helaas niet veel soeps. Allemaal die piepjes als ze "vieze" woorden gebruiken. En dan ook nog hoe die gasten praten... de hele tijd zo van "weet je wel". Had de tv bijna uitgezet van ergernisBloodKnight schreef op 12 November 2002 @ 00:21:
[...]
Gezien best lachu, en veel scheldwoorden
.Maar de presentatie van Dre is minder.
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9178
Voor de belanghebbenden
Maarja, het draait om de games he. En helaas waren er (nog) niet zoveel cube games te bewonderen. Maar dat komt nog wel met de aankomende toptitels zoals Zelda, Metroid, RE0, FFCC, SFA, McRae3.
Ik denk dat het ... tromgeroffel ... ... tromgeroffel ... Ritsels zijn. Een aantal verpakkingen die nooit verkocht zijn raakten over de datum en zie daar het resultaat... RE 0 (Ritsels Evolution 0)daFubar schreef op 11 november 2002 @ 19:47:
[...]
misschien is het wel een ... tromgeroffel ... bacterieel virus?
hhmmm.. ik ga ook maar eens naar Metriod kijken als het uit is.. ik word wel erg lekker gemaakt.
Elroy ga jij nog plaatjes hier posten van Metriod als jij het 19 november hebt? en je hands on ervaring?
Dit topic is gesloten.