=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.245 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkChylde schreef op 08 november 2002 @ 10:30:
hhm, voor dat bedrag wil ik er wel een bij hebben :P
*vraag zich af hij dat niet had moeten zeggen :+
hehe ach ja
een divx player voor 150 euro is nooit weg... (alhoewel er dan ook weer een modchip van 60 euro bijkomt)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:24

Tarin

Just plain weird.

Phusebox schreef op 08 November 2002 @ 10:31:
[...]

hehe ach ja
een divx player voor 150 euro is nooit weg... (alhoewel er dan ook weer een modchip van 60 euro bijkomt)
En 1337 soldeer-skillz..
Solderen is best leuk, maar niet in een apparaat van €150 IMO..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 07:28
Phusebox schreef op 08 november 2002 @ 10:31:
[...]

hehe ach ja
laat ik dan nou ook net gedacht hebben :P

ftp://ftp.download.com/pub/dlx/games/xmentrailer.zip

x-men:the next dimension trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Anoniem: 5577 schreef op 08 November 2002 @ 09:02:
[...]

Ziet er zeker niet onaardig uit maar denk dat TS2 voorlopig de koning van de fps is op de cube.
zowiezo nightfire gratis op de pc ;) .
DarkChylde schreef op 08 november 2002 @ 11:39:
[...]

laat ik dan nou ook net gedacht hebben :P

ftp://ftp.download.com/pub/dlx/games/xmentrailer.zip

x-men:the next dimension trailer
x-men heeft niet goed gescoord bij ign...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
solderen hoeft niet bij de nieuwste modchips.. maar goed
we gaan een beetje de verkeerde kant op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Time Splitters 2 in da house, en ut ruled echt man *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Wat is het volgende spel dat jullie gaan kopen?
Ik ga denk ik Starfox Adventures kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 68858 schreef op 08 November 2002 @ 12:51:
Wat is het volgende spel dat jullie gaan kopen?
Ik ga denk ik Starfox Adventures kopen.
Starfox Adventrures
Tony Hawk 4
en Mario Party 4

heb ik al besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
heb ook toch maar ts gekocht.... nou wachten tot ik klaar ben met werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Is hier iemand die Beach Spikers heeft? , want dat spel lijkt me wel geinig om multiplayer te doen! :)
Of weet iemand of dat spel leuk is ?

Ik heb wel gekeken naar (p)reviews, maar de meningen zijn redelijk verdeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

_Administr8or_ schreef op 08 november 2002 @ 14:03:
Is hier iemand die Beach Spikers heeft? , want dat spel lijkt me wel geinig om multiplayer te doen! :)

Volgens mij zijn er wel een paar hier die hem hebben maar hij schijnt in Multiplayer idd errug leuk te zijn. :)

Singleplayer valt een beetje tegen dus je moet wel veel multiplayeren. :)

nieuwe game Zero Fighter: Record of War

Generation of Chaos

ben benieuwt of het wat word. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42

blakez heeft BS.
maar hij ging m omruilen voor eternal darkness geloof ik. niet omdat ie m niet kick vind, maar omdat hij 2 weekjes uit wilde proberen omdat hij m toch wel kon ruilen voor ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
argh ik wil TS2 multiplayeren... maar niemand heeft tijd... of men heeft tijd en vind er geen zak aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Hier kun je trouwens ook wel goedkoop GC games halen, de shipping costs zijn iets van $5.00 dollar (volgens mij australische).En PAL games :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Phusebox schreef op 08 November 2002 @ 14:53:
argh ik wil TS2 multiplayeren... maar niemand heeft tijd... of men heeft tijd en vind er geen zak aan
heh, ken het probleem. iedereen heeft vanavond al plannen..

en heb echt geen zin om te gaan stappen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashman schreef op 08 november 2002 @ 16:39:
Hier kun je trouwens ook wel goedkoop GC games halen, de shipping costs zijn iets van $5.00 dollar (volgens mij australische).En PAL games :)
hmm ja maar aangezien de meeste spellen daar tegelijk of later uitkomen dan hier heb je er weinig aan
thanks voor de tip anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 00:42

Ik heb hem ja.. en ik vind 't best wel echt een gaaf spel.. :) Heb al heel wat multiplayer potjes achter de rug met 2 á 3 man en dat is echt cool.. Single player nog niet echt in verdiept, maar dat schijnt ook wel leuk te zijn om een keer te doen.. je medespeelster wordt steeds beter etc... als je veel met vrienden speelt zal 't zeker geen miskoop zijn!! 8)
blakez heeft BS.
maar hij ging m omruilen voor eternal darkness geloof ik. niet omdat ie m niet kick vind, maar omdat hij 2 weekjes uit wilde proberen omdat hij m toch wel kon ruilen voor ED.
Klopt niet helemaal.. :) Eternal Darkness moet Time Splitters 2 zijn.. Ik was dus van de week opzoek naar dit spel, maar omdat hij er 'weer' niet was heb ik maar Beach Spikers meegenomen.. met de gedachte dat ik 'm waarschijnlijk wel ging ruilen.. :) Maar die gedachte is een beetje veranderd... :p 'k Ga 'm waarschijnlijk gewoon houden en Time Splitters 2 nog eens apart kopen volgende week ofzo.. Had niet verwacht dat Beach spikers zo leuk zo zijn.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Phusebox schreef op 08 november 2002 @ 17:21:
[...]

hmm ja maar aangezien de meeste spellen daar tegelijk of later uitkomen dan hier heb je er weinig aan
thanks voor de tip anyway
Da's waar, maar nog altijd (bijna altijd) goedkoper dan hier :\

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38124

Ik heb vanochtend de presentatie gehouden en het was een voldoende.. ik heb trouwens net TS2 gehaald en ik krijg er gewoon vette koppijn van.. anderen hier ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Phusebox schreef op 08 november 2002 @ 14:53:
Ghe ghe, ik was daarnet met een maat van mij aan het multiplayen en die vond het keigaaf.
Anoniem: 38124 schreef op 08 November 2002 @ 19:03:
Ik heb vanochtend de presentatie gehouden en het was een voldoende.. ik heb trouwens net TS2 gehaald en ik krijg er gewoon vette koppijn van.. anderen hier ook last van??
Op het begin wel, maar nu ben ik er al aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb m'n Super Metroid Special Edition (PAL) met Player's Guide binnen en hoewel dat jullie ongetwijfeld niet interesseert, kan ik het niet laten wat pics te laten zien :)

Hij is alleen vergeten de handleiding erbij te doen en ik had er nog specifiek naar gevraagd. Daar moet ik dus nog achteraan. Grmbl.

• Pics

Overzichts shot. De doos is echt cool, lekker groot en dik :D
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/all.jpg

Achterkant vd doos.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/box.jpg

• Plaatjes van de Player's Guide

Het verhaal.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/verhaal.jpg

Meer dan 55 uur op de teller, woei :D Lijkt me een drama zo'n guide te moeten maken zeg.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/tijd.jpg

Vette pic van Zebes, heb de manual hier niet maar meen me te herinneren dat deze pic daar ook in staat.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/zebes.jpg

Schematische overzichten voor elk gebied, hier Crateria.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/crateria_schema.jpg

En uitgebeeld in screens.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/crateria_screens1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/crateria_screens2.jpg

Aan het einde van een gebied de vijanden plus boss op een rij.
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smse/crateria_vijanden.jpg

Verder staat ie vol met items, lokaties, speciale technieken en dat soort ongein. Een waar genot voor de (Super) Metroid fan :D

Nu op zoek naar een mooie vitrinekast :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Als toegift en om deze post niet geheel offtopic te maken een nieuwe, supervette Metroid Prime trailer boordevol met sappige spoilers! Jumm jumm.

Clique ici (20MB/1:59)
^ Mocht de link niet werken dan even naar http://www.gamers.com en onder aan de page checken

Je moet er wel iets voor installeren maar dat is 3 seconden werk en het werkt verrassend goed.

Ben op aanraden van GZ eens op ebay.de wezen kijken, best wel vette spullen zeg. Bijv. een complete Zelda: LttP set incl. kaart, zag er echt als nieuw uit! Verkocht voor iets van 50 euro dacht ik. Mooi spul.

Zoiets als ik nu heb is er ook te koop: Super Metroid SE
Is alleen in het Duits :r ;)

* Dyxtra gaat eens kijken of er meer van dit soort uitgaves zijn voor andere toptitels.
Crashman schreef op 08 november 2002 @ 16:39:
Die Wavebird aanbieding (game+Wavebird) is anders niet gek voor net geen 64 euro.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

nope.. geen koppijn hier alleen werd ik de eerste keer wel een beetje dizzy van dat traplopen in het eerste level die hele dam op
ik zit nu op 61% van TS2 en bij heel erg blij .. ik ben het meeste bezig met de challenges en de leages ik heb ik ook al de Elite leage gehaald .. damn wat is die laatste daarvan moeilijk.. verder ben ik hem nu ook aan het uitspelen op normal wat idd erg anders is.. je zit gewoon veel meer

maar ik zit nu een beetje vast op normal bij Neo tokio, al die camera's zijn erg irritant :(

mulitplayeren heb ik nog niet gedaan want mijn vrienden zijn allemaal erg druk met hun Xbox versie.
ik ben nu ook erg goed in het mapmaken, het leek me heel moeilijk maar blijkt erg makkelijk er leuk te zijn het makkelijkste is natuurlijk een CTB of Deathmatch level te maken, maar een story level is ook erg cool om te maken vooral met al die triggers

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
D³ schreef op 08 November 2002 @ 19:08:
[afbeelding] * Crashman Prime Newsflash *

Als toegift en om deze post niet geheel offtopic te maken een nieuwe, supervette Metroid Prime trailer boordevol met sappige spoilers! Jumm jumm.

Clique ici (20MB/1:59)
^ Mocht de link niet werken dan even naar http://www.gamers.com en onder aan de page checken

Je moet er wel iets voor installeren maar dat is 3 seconden werk en het werkt verrassend goed.

O M F G @ filmpje! wist niet dat ie ZO goed was! moet heb! moet heb!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Crashman schreef op 08 November 2002 @ 19:33:
[...]

O M F G @ filmpje! wist niet dat ie ZO goed was! moet heb! moet heb!!!!
Dat filmpje is iid :P :P :P

Maar voor mij is er voorlopig maar 1 game die telt en dat is starfox dinosaur planet. :P :P :P :P :P :P :P de 22e nog maar 14 dagen en dan van mij mij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68410

ik ben/was van plan om volgende week vrijdag Fifa 2003 te halen, kep repetitie-week en moet ff hard leren :(, vanmiddag ging ik ff kloten in de stad met wat vrienden bij burgerking etc. Ik ging naar mediamarkt, want ik had hier gehoord dat Fifa daar stond voor de GC, kom ik daar, 11.00 's ochtends dus lekker rustig, stonden er 2 alochtonen (kep niets tegen ze ofzo, nou tot toen...) die lekker aan het fifa spelen waren, ik dus lekker meekijken, na een half uur eindelijk het potje afgelopen (in de tussentijd beetje collin mecrea rally gespeelt op de xbox) vroeg een jongen of ik misschien wilde, ik zei ja, zei een tweede jongen die daar stond: nou eerst nog ff een potje (van een half-uur). Daar wordt ik echt boos om man, ik wilde maar 2 minuutjes ff spelen om indruk te krijgen of het een beetje leuk is etc. Maar nee hoor, daar staan 2 gozers de hele dag te spelen, die geen gamecube hebben. Terwijl ik wel een gamecube heb en alleen maar ff kijken hoe het speelt.
Verder krijg ik alleen maar te horen hoe gaaf Timesplitters wel niet is, nu ben ik aan het twijfelen tussen fifa 2003 en timesplitters. Ik speel af en toe multiplayer (2x ofzo in het weekend en heb vroeger heel veel goldeneye en worldcup 98 multiplayer gespeelt :P).
Zijn er hier ook mensen die Medal of Honour gaan halen? Mijn broer heeft hem op de PC en daar heb ik het een paar keer gespeelt en ik vond het supergaaf, hij had het ook gespeelt op de PS2, maar daar was volgens hem geen zak aan vergeleken met de PC-versie. Ben een beetje Band of Brothers fan dus misschien vraag ik hem voor Sinterklaas of mijn verjaardag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Band of brothers is idd cool. :) Maar het schijnt dat de console versie van MOH heel anders is als de pc versie dus ik weet het niet. Wacht de reviews af.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Dan ken je beter die band of brother dvd collection vragen :D
(mohaa op de console lijkt mij igg niet zoveel aan ;) )

Timsplitters 2 schopt kont!!!! dat is echt een superspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:25
schnumi schreef op 08 november 2002 @ 20:46:
Band of brothers is idd cool. :) Maar het schijnt dat de console versie van MOH heel anders is als de pc versie dus ik weet het niet. Wacht de reviews af.
Zeker, want de missie D-day van Mohf op de PS2 is super makkelijk.Je loopt er zo door heen. :+ En bij Mohaa op de PC is het een stuk moeilijker. :Y)

Late post, komt door dat GOT down was :( .

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 09:55
D³ schreef op 08 November 2002 @ 19:08:
[...]
Die Wavebird aanbieding (game+Wavebird) is anders niet gek voor net geen 64 euro.
Mmmpff als je "add to basket" klikt.. ga je naar een dooie link :(

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik heb vanavond ff bij paar vrienden ff Time Splitters2 gedaan

nou, moek eerlijk zeggen..ut zag er goed uit :D en het speelde ook wel erg coooool, als ik mijn cubes haal, moet ik deze titel ook erbij halen :)

dat word nu al aardig lijstje:

- gamecube (zwart)
- extra controller
- 251 blocks mem card
- RGB kabel

- super monkey ball
- time splitters 2

zeg, hiscore.nl gast als ik dit nu allemaal bij jouw bestel, hoeveel gaat mij dat dan kosten :P ? :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

NoTimeRemains

I know

ja idd mijn lijsie

GC zwart
251
rgb
ssb:m
sms

quanta costa? :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Metroid Prime Impressions

man dit word echt een toppertje. _/-\o_ _/-\o_ :9~ 30 uur gameplay zonder alle secrets enz. :9~ Zelfs gasten die dachten dat het niks werd zeggen dat je voor deze game gewoon een Cube moet kopen. :) hier een paar quote's:
More than 20 hours added up to barely 50% on the completion meter.
The music, composed by Kenji Yamamoto who did the Super Metroid soundtrack, is once again pure genius.
he art direction is stunning, jaw-dropping, fantastic, extravagant, lavish, and every other positive adjective you can think of.
Even the much-debated controls work wonderfully.
Quite frankly, Metroid Prime is Super Metroid in 3D.
Godzilla: DAMM review

btw kan iemand misschien kijken of die insider filmpjes wat zijn?? :) En oh ja Elroy kun jij misschien de review van Pro Rally 2002 posten?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand of TP2 ook echt maar 9 singleplayer levels heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 25156 schreef op 09 november 2002 @ 13:34:
weet iemand of TP2 ook echt maar 9 singleplayer levels heeft???
yep. :) Maar dat valt op zich nog wel mee. Als je op normal mode of hoger gaat spelen duren levels echt lang. Je hebt veel opdrachten enz. Je komt ook in hele andere delen van het level naarmate je de moeilijkheidsgraad omhoog zet. :)

Maar de multiplayer maakt heel veel goed ook de co-op mode is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

MM aken 189 losse cube

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Must not click Metroid links... must not click Metroid links....

Komt er dan toch nog een vervolg op Conker Bad Fur Day? Super Conker Moonlight. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rareware.com/scribes/7nov02/gc_scm.jpg

:P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 09 november 2002 @ 14:58:

Komt er dan toch nog een vervolg op Conker Bad Fur Day? Super Conker Moonlight. :)

[afbeelding]

je bedoelt moonshine :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

toch wel jammer dat starfox niet de topper is geworden die iedereen verwachtte denk ik.. ik ben iig ZWAAR teleugesteld omdat alles er goed uitzag en vooral die die @#$%&* roddels dat ie 80 uur gameplay zou hebben + multiplayer ( dat was te zien op een boxart) en dus geen van bijde heeft :( dus geen starfox voor mij ik ga denk ik maar helemaal geen adventure spellen halen want die vind ik nu zonde van mijn geld tenzij ze een multiplayer hebben. maar is jammergenoeg nooit zo ;(

ik ga weer ff lekker TS2 mapmaken (rocket arena maken met bunkers) en nog ff wat challenges halen voor die mp mannetjes

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 09 november 2002 @ 14:58:

[afbeelding]

maybe maar niet met Rare erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 15:06:
toch wel jammer dat starfox niet de topper is geworden die iedereen verwachtte denk ik.. ik ben iig ZWAAR teleugesteld omdat alles er goed uitzag en vooral die die @#$%&* roddels dat ie 80 uur gameplay zou hebben + multiplayer ( dat was te zien op een boxart) en dus geen van bijde heeft :( dus geen starfox voor mij ik ga denk ik maar helemaal geen adventure spellen halen want die vind ik nu zonde van mijn geld tenzij ze een multiplayer hebben. maar is jammergenoeg nooit zo ;(

ik ga weer ff lekker TS2 mapmaken (rocket arena maken met bunkers) en nog ff wat challenges halen voor die mp mannetjes
oh heb je SFA dan al gespeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij zal wel op een demopod hebben gespeelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Anoniem: 25156 schreef op 08 november 2002 @ 12:43:
Time Splitters 2 in da house, en ut ruled echt man *D
Hier is hij NERGENS te vinden ... :X |:( :X |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 15:06:

Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk nergens op!

Je geloofde zeker ook dat StarFox op 2 cd's kwam en dat hij oneindig veel blocks op je memcard innam. Ja, DAT stond ook allemaal op die box art. Al die logo's waren niet meer dan placeholders. Het is hier zelfs uitvoerig gesproken en we kwamen zelfs tot de conclusie dat al die info niet klopte. Je kan het zelfs opzoeken als je wilt. Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo naief bent dat je alles gelooft wat je wil geloven.

SFA is nog steeds één van de betere adventures van de afgelopen tijd. _/-\o_

Ik wacht op een goede adventure en SFA is daar één van. Als ik een topper wil hebben dan wacht ik wel op Metroid Prime en Zelda. Sommige mensen zijn echt super gevoelig voor hype |:( :/.
Is dit de 'Takuto'?
Denk 't wel, het lijkt iig op zo'n dirigent stokje en 'baton/wand' betekent precies hetzelfde. De 'Takuto' dus :)
D³ schreef op 09 November 2002 @ 13:33:
[...]
Metroid Prime = 0wnatsj!
Hmmmmz... :?
D³ schreef op 07 november 2002 @ 17:52:
[...]
Color me unimpressed :|
OMFG, Metroid is d000000000m3d!!!!!!!!!!!111111111 D³ is NOT impressed!!!11 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Woei Hi-Res Metriod Prime Filmpjes :)
Effe straks kijken of ze dezelfde zijn als die hierboven staan.
Ik post straks ook nog wel effe dat review ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iedereen is Mitriot prime fan geloof ik 8)7

ik misschien ook wel :P maar moet eerst mijn cubes halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

zeg ze hebben geen trein station in aken :? klopt dat ?

volgens ns.nl niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crap, verkeerde knop :P

Naja, dan maar wat impressies van GameSpot:

http://gamespot.com/games...s/0,10870,2897183,00.html
So far, we haven't had any real problems adjusting to the first-person shooter elements of Metroid Prime, but it can be a little tricky to use the auto-targeting system on some of the quicker enemies. We've tried switching to manual targeting, but even that becomes a little problematic, since you can't move around while using the free-look option. In addition to Metroid Prime's 3D gameplay, you'll find sequences in which you've changed into the morph ball that offer 2D side-scrolling gameplay.

However, what stands out right is how the game seems to come together as a cohesive package. The graphics are detailed and feature a host of impressive special effects that are a fine showcase for the GameCube hardware.
Controls zijn dus wennen in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Yohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:20:
[...]

da week nie maar je kan wel er met de bus heen vanaf ... dat weet ik ff niet meer maar ik ga uhm denk ik next week daar hale ... :) alleen me ouders vinden dat (NOG) niet goed :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb mijn TS2 bij intertoys vandaan, maar bij onze FRS was ie er ook nog niet dus je moet denk ik wel geluk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nou het cijfer van de review was zo laag dat het niet de moeite is om het te posten. Dus zie hier de conclusie :

Pro Rally 2002

GCN's first rally race is accessible, but rough around the edges.

/me Presentation 5.0
Pro Rally 2002 isn't very "pro" at all, and often mixes the two sides of the spectrum without balance. Decent selection of licensed vehicles and varied gameplay modes.

/me Graphics 6.0
Ubi Soft pulls off volumetric shadowing and some environment mapping, but the overall look is very rough.

/me Sound 6.0
A nice effort to include Dolby Pro Logic II, but most of the engine effects and other sounds are nothing too moving.

/me Gameplay 6.0
Pro Rally 2002 is not sure if it wants to be an arcade racer or a "pro rally" simulation. Forgiving and accessible at times with intuitive control, but not quite the right mix.

/me Lasting Appeal 5.0
Some cars to unlock, different modes, and Versus, but the Championship mode isn't very deep at all.

/me OVERALL SCORE (not an average) 6.4

Ik zal trouwens straks effe een hi-res filmpje uploaden want dat ziet er zo mooi uit :9~

Update:

Trouwens die RE0 filmpjes mogen er ook best wel wezen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

waarvan elroy welke game?? :)

edit: die website doet het niet hoor. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
TheEvilCuber schreef op 08 november 2002 @ 19:15:

mulitplayeren heb ik nog niet gedaan want mijn vrienden zijn allemaal erg druk met hun Xbox versie.
Hmmm.. heb jij even verkeerde vrienden.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Haha. Ook ik heb vandaag TimeSplitters 2 gekocht. Ik moest daarvoor wel even langs mijn exvriendin, iets waar ik helemaal geen zin had, maar het moest maar. Het was de enige winkel in de omtrek waar ze hem hadden.

De controls moet ik nog even aan wennen. Ik zit nog teveel met GoldenEye in mijn hoofd. Dadelijk maar even kijken of dit ook aan mijn wensen aan te passen is. :)

Edit: Door deze actie wil ik twee van mijn spellen verkopen: Pikmin en WaveRace. 37.50€ per stuk. Beide voor 70€.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 27-06 16:15
De 'Takuto' verklaring klopt volgens mij niet dat het een wand is of een stok achtig iets. Mijn idee is meer dat het een item is die wel laat zien waar de wind naartoe waait of dat je zelf de wind richting kan bepalen maar dat het item in kwestie geen wand is maar een soort van diamant aan een draad, zoiets als die hypnose gevallen :)
Hoe ik hierop kom is dat laats dus screens van zelda op internet verschrenen waarop je hem dus zag staan met een "wand" in zijn handen, maar als je goed keek leek het duidelijk meer op een draad....hoe je dit kan zien is door de gezichtuitdrukking van link zelf...draad ging naar beneden en zodra de wind van richting veranderde bleef link zijn hoofd op zelfde positie maar volgt zijn ogen wel het uiteinde van de draad..soort glinster geval dus.

Wat dus hier te zien is (hoop dat ik kan linken vanaf ign)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zelda_021107_takuta.jpg

Je ziet ook dat link de item helemaal niet goed vasthoud zoals je dat zou doen bij en stok of wand...maar echt gewoon hoe je een draad zou vasthouden.

Correct me if wrong :D maar door die cellshading kan je echt heel goed de uitdrukkingen zien. Dus mijn mening..de wand theorie klopt niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 04-07 08:58
Yohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:20:
[...]

er is wel een station in aken, Volgens mij zelfs meerdere. Je kunt gewoon in Heerlen de trein naar aken pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoezo? wil je uhmbinnekort daar gaan halen? als je me ff meelt kunne we maybe wat regelen want ik ga next week tog daarheen ...

mail @ profile

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, ik heb nu TS2 gekocht en ben er erg tevree mee.
Morgen ff FIFA 2003 ophalen en kijken of die beter is dan ISS2. Maar ik heb eigenlijk geen geld meer voor SFA. Alhoewel ik wel zin heb in een lekkere Zelda quest begin nu toch weer te twijfelen. Ik hebbem al een stukje gespeeld en ik was nog niet echt overtuigd....Iemand nog een sugestie voor een andere game?

LOTR: Two Towers ziet er trouwens strak uit op de PS2, dus ik kan niet wachten tot de GC versie komt in 2003!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lotr two towers ziet er idd erg goed maar qua gameplay is het niks anders dan button bashing waar je naar een paar uur wel zat van wordt, en hij is nog al snel uit te spelen wat zonde is van zo'n mooie game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb net 2 GC (en een paar GBA) spellen op V&A gezet, Luigi's en Star Wars 2, ik zou zeggen, kijk ff of het wat is voor jullie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 23844 schreef op 09 November 2002 @ 15:51:
[...]

Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk nergens op!

Je geloofde zeker ook dat StarFox op 2 cd's kwam en dat hij oneindig veel blocks op je memcard innam. Ja, DAT stond ook allemaal op die box art. Al die logo's waren niet meer dan placeholders. Het is hier zelfs uitvoerig gesproken en we kwamen zelfs tot de conclusie dat al die info niet klopte. Je kan het zelfs opzoeken als je wilt. Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo naief bent dat je alles gelooft wat je wil geloven.

SFA is nog steeds één van de betere adventures van de afgelopen tijd. _/-\o_

Ik wacht op een goede adventure en SFA is daar één van. Als ik een topper wil hebben dan wacht ik wel op Metroid Prime en Zelda.

[sub]Sommige mensen zijn echt super gevoelig voor hype |:( :/[/sub
nee ik ben dat meestal juist niet maar na Perfect dark had ik eindelijk vertrouwen in rare en door die roddels over 80 uur 2 cd's, en een multiplayer kon ik helemaal niet meer w8ten. Dan valt een game al wat tegen zonder die dingen die je verwacht.. maar als de game zelf goed is kon het nog wel. maar hij krijgt gemiddeld maar een 8 ofzo (evenveel 6/7's als 9's hoor) en dat is gewoon te laag als je op een meesterwerk w8

Maar door een groot deel van de reviews die je kan lezen zie je ook dat het spel gewoon soms erg saai is... en 15 uur gameplay is toch wel wat weinig voor een ervaren gamer, helemaal als het om een adventure game gaat waar de replay moet komen van het main gebeuren

er zijn gewoon te veel minpunten..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Yohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:18:
iedereen is Mitriot prime fan geloof ik 8)7

ik misschien ook wel :P maar moet eerst mijn cubes halen :+
Daar ben ik een van :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 20:52:
[...]

nee ik ben dat meestal juist niet maar na Perfect dark had ik eindelijk vertrouwen in rare en door die roddels over 80 uur 2 cd's, en een multiplayer kon ik helemaal niet meer w8ten. Dan valt een game al wat tegen zonder die dingen die je verwacht.. maar als de game zelf goed is kon het nog wel. maar hij krijgt gemiddeld maar een 8 ofzo (evenveel 6/7's als 9's hoor) en dat is gewoon te laag als je op een meesterwerk w8

Maar door een groot deel van de reviews die je kan lezen zie je ook dat het spel gewoon soms erg saai is... en 15 uur gameplay is toch wel wat weinig voor een ervaren gamer, helemaal als het om een adventure game gaat waar de replay moet komen van het main gebeuren

er zijn gewoon te veel minpunten..
Twee keywords: roddels en meesterwerk.

Internet is een zeer onbetrouwbaar medium en als jij alles gelooft wat je leest dan is dat je eigen schuld. Als jij wacht op een meesterwerk dan kan je nog heel lang wachten. Perfect Dark had ook veel minpunten zoals een lage framerate (10 FPS was geen uitzondering), veel te kort (nog niet eens 10 (!) uur) etc. Timesplitters is ook geen meesterwerk maar wel zeer vermakelijk. Zelfde geldt voor StarFox. Sinds wanneer is een 8 een slecht cijfer!

StarFox krijgt veel te veel negatieve kritiek, en die MS-Rare overname speelt daar volgens mij een hele grote rol in. :/ Maargoed, dat moeten die personen zelf weten. Ze laten alleen wel een goede adventure game links liggen.

Volgens Gameranking heeft StarFox een gemiddelde van 82% met een paar zevens en geen enkele zes. ZO slecht kan die game dus niet zijn.

Trouwens Evilcuber, als jij graag een multiplayer game wil hebben dan kan je dat gewoon zeggen maar ga geen vage redenen opnoemen (zoals 80 uur, multiplayer). Alleen het multiplayer aspect is al reden genoeg om deze titel links te laten liggen voor sommigen. Ik krijg namelijk het gevoel dat jij soms op zoek bent naar redenen om een bepaalde game niet te kopen :X.

Adventures is één van mijn favo genre's en ik vind het heerlijk om alleen, lekker rustig op de bank, een spelletje te spelen. Genieten van het verhaal, puzzels oplossen etc. en dan 's avonds ff multiplayer'en. Een collectie van alleen maar multiplayer games lijkt mij ook maar saai.
De 'Takuto' verklaring klopt volgens mij niet dat het een wand is of een stok achtig iets. Mijn idee is meer dat het een item is die wel laat zien waar de wind naartoe waait of dat je zelf de wind richting kan bepalen maar dat het item in kwestie geen wand is maar een soort van diamant aan een draad, zoiets als die hypnose gevallen
Hoe ik hierop kom is dat laats dus screens van zelda op internet verschrenen waarop je hem dus zag staan met een "wand" in zijn handen, maar als je goed keek leek het duidelijk meer op een draad....hoe je dit kan zien is door de gezichtuitdrukking van link zelf...draad ging naar beneden en zodra de wind van richting veranderde bleef link zijn hoofd op zelfde positie maar volgt zijn ogen wel het uiteinde van de draad..soort glinster geval dus.
Hmm, ja. Dat klinkt eigenlijk ook wel logisch. Misschien zit die pratende steen wel vastgebonden aan dat touwtje die dan vervolgens de wind richting aanwijst/bepaalt.

Over zelda gesproken: Guess who's back! :(

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Zelda_106.jpg

The horrrrooor!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 23844 schreef op 09 november 2002 @ 22:12:
[...]

[afbeelding]

The horrrrooor!!! :P
Owh neeeeee..

Die zat ook al in OOA.. (na MM dus) het zal toch geen standaard terugkerend figuurtje (ala Oeroeboeroe, die overigens wel gaaf is) worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Is SFA echt zo kort? Ik dacht dattie toch wel iig lang zou zijn. Nu bennik wel blij dattik toch TS2 heb gekocht maar nu moet ik wel iets bedenken voor December. Ik heb Metroid Fusion dan al wel...Maar Eternal Darkness is dan ook reeds 3x uitgespeeld (zit nu op 2x uitgespeeld). Iemand een voorstel? Wellicht is de nieuwe Harry Potter een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Deddiekoel schreef op 09 november 2002 @ 23:43:
Is SFA echt zo kort? Ik dacht dattie toch wel iig lang zou zijn. Nu bennik wel blij dattik toch TS2 heb gekocht maar nu moet ik wel iets bedenken voor December. Ik heb Metroid Fusion dan al wel...Maar Eternal Darkness is dan ook reeds 3x uitgespeeld (zit nu op 2x uitgespeeld). Iemand een voorstel? Wellicht is de nieuwe Harry Potter een optie?
MP of BloodRayne is een optie. ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm ik wil misschien ook wel naar aken komende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy hoe vind jij SFA nou dan?? :) wat zou jij hem voor cijfers geven kwa gameplay enz? :) Altijd handig want ik wil hem misschien ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb onderhand al een stuk of 10 reviews van starfox gelezen maar ze doen voor mij niks af aan het spel.

In mijn ogen is het gewoon een meesterwerk op gebied van graphics en de gameplay is gewoon die van zelda en dat is gewoon the best.
* Anoniem: 2766 heeft op de eerste plaats een GC gekocht puur voor SFA :P

En voor mij zal zeker gelden dat het spel niet te kort is aangezien ik geen ster ben in adventure games (zelda OOT koste me een jaar om uit te spelen maar vind ik absoluut niet erg, heb ik in ieder geval een goede spelwaarde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
OK ik zal wel effe een persoonlijke mening geven over starfox.

Presentatie 8.0

- De presentatie is wel aardig, maar je weet niet echt wat je aan het doen bent in het begin.

Grafisch 9.5

- Het ziet er echt goed uit. De 2de graphics heb je niet meer je hebt zelfs 3d grassprietjes :) en alle spelers / beesten zien er allemaal uit of ze genoeg polyonen (hoe je dat ook schrijft) hebben.

Geluid 9.0

- Het geluid klinkt erg lekker en de stemmen zijn goed synchroom met de spelers. Het ondersteund DPL2 maar ik heb alleen ervaring met DPL1 en dat klinkt erg goed.

Gameplay 7.5

- Het is best wel een leuk spelletje, maar het vechtsysteem is bijna altijd hetzelfde. De puzzels zijn in het begin nog orgineel maar als je langer speelt dan blijkt alles op elkaar te lijken. Het wat mooiere eraan is dat je dag wisselingen hebt (zoals ochtend / middag / avond ect. ). De filmpjes die ertussen door komen die zijn realtime. Je ziet ook dat het filmpje in de nacht of middag gespeeld kan worden.
Dan hebben we nog de 20 uur gameplay. Als je het gewoon normaal speeld met plezier en je bent geen adventure expert dan kan je er wel zeker het dubbele over doen. Ikzelf zit nog op 15 uur met 55% ( ik zit nog steeds vast :X ).
Dan heb je ook nog dat je af en toe moet vliegen in je vliegtuig.
En je moet af en toe ook wel eens racen op één of ander scooter vs de computer wat overgens erg leuk is :)

Gemiddeld zou ik hem een 8 a 8.5 geven.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was dit al bekend?

als je met Timesplitters 2 de radar voorpakt ... en je houd de "B-button" 5 seconden ingedrukt .... dan kun je spelletjes doen :P (anaconda enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
serieus ??? ff testen

edit:

Grrrr zeker weer zo'n mislukte joke ;(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Resident Evil Ø Pics :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r2.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r3.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r4.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r5.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r6.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r7.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r8.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r9.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r10.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/RE/r11.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[FrEEzEr] schreef op 10 november 2002 @ 13:27:
serieus ??? ff testen

edit:

Grrrr zeker weer zo'n mislukte joke ;(
hier werkt het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Heeeeeeeeel grappig :X :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 23844 schreef op 09 November 2002 @ 15:51:
Denk 't wel, het lijkt iig op zo'n dirigent stokje en 'baton/wand' betekent precies hetzelfde. De 'Takuto' dus :)
Retorische vraag :+
Hmmmmz... :?
Dat is Russisch.
OMFG, Metroid is d000000000m3d!!!!!!!!!!!111111111 D³ is NOT impressed!!!11 :P ;)
:P Zeg nou zelf, die screens zijn niet echt geweldig. Movies > screens.
Anoniem: 23844 schreef op 09 november 2002 @ 16:33:
Naja, dan maar wat impressies van GameSpot:
Ik voel een matig cijfer van Gamespot aankomen :( BIAS!!!!11
Anoniem: 23844 schreef op 09 november 2002 @ 22:12:
_/-\o_ Tingle _/-\o_ roelt dus STFU! Hij verzorgt wel even de HGGCT search voor jullie he?! No respect... :|
Deddiekoel schreef op 09 november 2002 @ 23:43:
Ik heb Metroid Fusion dan al wel...
Gekocht?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 12:40:
Was dit al bekend?

als je met Timesplitters 2 de radar voorpakt ... en je houd de "B-button" 5 seconden ingedrukt .... dan kun je spelletjes doen :P (anaconda enz)
Euhh je bedoelt zeker gewoon de Y knop. :) Die moet je gebruiken.

btw: Wil je spellen kunnen spelen moet je ze wel eerst vinden!!!!! In normal mode het eerste level ligt het spelletje (anaconda) ergens in 1 van de ruimte's op een plankje. :)
Elroy schreef op 10 november 2002 @ 12:35:
OK ik zal wel effe een persoonlijke mening geven over starfox.

Presentatie 8.0

- De presentatie is wel aardig, maar je weet niet echt wat je aan het doen bent in het begin.

Grafisch 9.5

- Het ziet er echt goed uit. De 2de graphics heb je niet meer je hebt zelfs 3d grassprietjes :) en alle spelers / beesten zien er allemaal uit of ze genoeg polyonen (hoe je dat ook schrijft) hebben.

Geluid 9.0

- Het geluid klinkt erg lekker en de stemmen zijn goed synchroom met de spelers. Het ondersteund DPL2 maar ik heb alleen ervaring met DPL1 en dat klinkt erg goed.

Gameplay 7.5

- Het is best wel een leuk spelletje, maar het vechtsysteem is bijna altijd hetzelfde. De puzzels zijn in het begin nog orgineel maar als je langer speelt dan blijkt alles op elkaar te lijken. Het wat mooiere eraan is dat je dag wisselingen hebt (zoals ochtend / middag / avond ect. ). De filmpjes die ertussen door komen die zijn realtime. Je ziet ook dat het filmpje in de nacht of middag gespeeld kan worden.
Dan hebben we nog de 20 uur gameplay. Als je het gewoon normaal speeld met plezier en je bent geen adventure expert dan kan je er wel zeker het dubbele over doen. Ikzelf zit nog op 15 uur met 55% ( ik zit nog steeds vast :X ).
Dan heb je ook nog dat je af en toe moet vliegen in je vliegtuig.
En je moet af en toe ook wel eens racen op één of ander scooter vs de computer wat overgens erg leuk is :)

Gemiddeld zou ik hem een 8 a 8.5 geven.
kerel speel dan ook eens door het schijnt dat de eindbaas 1 van de vetste ooit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OP nintendovip .. daar kun je van die Sterren sparen, door van die codes in te voeren..
(bij super mario shunshine & SSBM heb ik wel een kaart met die code)

maar bij timesplitters 2 en bloody roar niet :? (of krijg je die codes alleen bij nintendo spellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 14:42:
OP nintendovip .. daar kun je van die Sterren sparen, door van die codes in te voeren..
(bij super mario shunshine & SSBM heb ik wel een kaart met die code)

maar bij timesplitters 2 en bloody roar niet :? (of krijg je die codes alleen bij nintendo spellen?)
die krijg je idd alleen bij nintendo spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k thx! ik zit momenteel op 705 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ej ff over TS 2, de computer gestuurde bot's maken wel eens van die max payne moves, kan je die zelf ook in het spel beheersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 25156 schreef op 10 november 2002 @ 14:49:
ej ff over TS 2, de computer gestuurde bot's maken wel eens van die max payne moves, kan je die zelf ook in het spel beheersen?
nee jij kunt alleen straffen enz. :P mean isnt it. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

best wel maaruh heb hem nu 4 dagen en heb nu per dag 1 level uitgespeeld (kwas wel zeer tevreden over de levels hoor) maar vind 10 levels toch wel wat weinig :X

er zijn ook nieuwe DH:V movies uit, veel plezier ermee

Movie 1

Movie 2

Movie 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156 schreef op 10 november 2002 @ 14:54:
best wel maaruh heb hem nu 4 dagen en heb nu per dag 1 level uitgespeeld (kwas wel zeer tevreden over de levels hoor) maar vind 10 levels toch wel wat weinig :X

er zijn ook nieuwe DH:V movies uit, veel plezier ermee

Movie 1

Movie 2

Movie 3
Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG. _/-\o_

De graphics zijn trouwens maar 'meh', check die politie auto's in het tweede filmpje dan... Saaie textures voor de ramen (konden ze dat niet ff transparant maken).

Maargoed, verder ziet het er wel leuk uit. Misschien wel een aardige titel.
Tingle roelt dus STFU! Hij verzorgt wel even de HGGCT search voor jullie he?! No respect...
Ja, net zo waardeloos als die mappen die hij verkoopt (afzetter die Tingle!). Je vindt er nooit iets mee :P ;)

Heb net ook ff die smash brothers orchastra cd binnen gesleept.

Behold:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/00_Famitsu_Cube_Smash_Bros_DX_CD_1.jpg

Metroid Sample :)

Nu nog ff de Eternal Darkness cd zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/eddarknesscd2.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 23844 schreef op 10 november 2002 @ 15:18:
[...]
Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG. _/-\o_

De graphics zijn trouwens maar 'meh', check die politie auto's in het tweede filmpje dan... Saaie textures voor de ramen (konden ze dat niet ff transparant maken).

Maargoed, verder ziet het er wel leuk uit. Misschien wel een aardige titel.

[...]
Ja, net zo waardeloos als die mappen die hij verkoopt (afzetter die Tingle!). Je vindt er nooit iets mee :P ;)

Heb net ook ff die smash brothers orchastra cd binnen gesleept.

Behold:

[afbeelding]

Metroid Sample :)

Nu nog ff de Eternal Darkness cd zoeken.

[afbeelding]

8)
bwahahaha dat 3de filmpje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe speelt ie? lekker ? beter als ts2?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 28-06 00:42
Jajaja, Ik heb 'm dan ook eindelijk weten te bemachtigen: Time Splitters 2 !! En wat is dit een vet spel.. Die sfeer, die sound, die graphics, die multiplayer !! 't is net of ik Golden eye aan het spelen ben in dat eerste level.. echt fantastich !! _/-\o_ Ik kreeg 't bijna toen ik zag hoeveel soorten multiplayer er in dit spel zitten verwerkt.. :) En mappen maken is volgens mij ook helemaal niet zo moeilijk.. Ik zal niet zeggen dat dit 't beste spel is wat ik heb, maar ik denk dat 't toch wel héél dicht in de buurt komt.. :p Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing, want daar loopt 't nog niet helemaal vloeiend mee.. wanneer ik dan ook multiplayer speel wordt ik echt finaal ingemaakt.. maar oefening baart kunst zeggen ze, dus 't zal wel beter gaan na verloop van tijd.. :+

Heb btw de belachelijke prijs van € 64,95 moeten betalen voor dit spel.. In één of ander game winkeltje gekocht waar alles altijd veel duurder is, maarja.. als ze 'm nergens anders hebben, dan is het niet anders.. dit spel is 't geld iig wel waard.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 10 November 2002 @ 15:34:
DH:V komt 15 November dus ik denk dat nog maar weinig mensen weten of ie beter is of slechter is als TS 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 10 november 2002 @ 15:37:
Jajaja, Ik heb 'm dan ook eindelijk weten te bemachtigen: Time Splitters 2 !! En wat is dit een vet spel.. Die sfeer, die sound, die graphics, die multiplayer !! 't is net of ik Golden eye aan het spelen ben in dat eerste level.. echt fantastich !! _/-\o_ Ik kreeg 't bijna toen ik zag hoeveel soorten multiplayer er in dit spel zitten verwerkt.. :) En mappen maken is volgens mij ook helemaal niet zo moeilijk.. Ik zal niet zeggen dat dit 't beste spel is wat ik heb, maar ik denk dat 't toch wel héél dicht in de buurt komt.. :p Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing, want daar loopt 't nog niet helemaal vloeiend mee.. wanneer ik dan ook multiplayer speel wordt ik echt finaal ingemaakt.. maar oefening baart kunst zeggen ze, dus 't zal wel beter gaan na verloop van tijd.. :+

Heb btw de belachelijke prijs van € 64,95 moeten betalen voor dit spel.. In één of ander game winkeltje gekocht waar alles altijd veel duurder is, maarja.. als ze 'm nergens anders hebben, dan is het niet anders.. dit spel is 't geld iig wel waard.. :7
Idd meestal haal ik hem bij de nedgame en daar zijn de meeste games (behalve EA games dan :P ) €55. :)
HIValicious schreef op 10 november 2002 @ 15:34:
Hij komt idd pas 15 november uit dus hoe het speelt kan ik ook niet zeggen. :) Er zitten wel Max Payne elementen in (slow down enz). Lijkt mij wel een gaaf spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Tingle roelt dus STFU! Hij verzorgt wel even de HGGCT search voor jullie he?! No respect...
Nee, Tingle zuigt echt! :P Hij mag dan wel de HGGCT verzorgen, dat betekent niet gelijk dat we daarmee al het voorgaande vergeten.
Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG.
Seen it, know it, been there. Regelrecht gepikt uit Metal Gear Solid 2. Alleen hier is het wat beter uitgewerkt. Maar goed, je kan niet alles nog als origineel bestempelen natuurlijk.
Gekocht?
Ik denk dat hij bedoelt dat hij in december MF al heeft.
Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing, want daar loopt 't nog niet helemaal vloeiend mee.. wanneer ik dan ook multiplayer speel wordt ik echt finaal ingemaakt.. maar oefening baart kunst zeggen ze, dus 't zal wel beter gaan na verloop van tijd..
Gewoon lekker custom instellen joh. Even Advanced Aim controls instellen en je zit in een mum van tijd weer met GoldenEye gameplay. :)

Edit:

Heeft trouwens iemand nog iets van het spel Last Ninja vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw: Ik lees net op de cube-europe boards dat Harry Potter een 8,9 heeft gekregen van IGN. :P :) Het spel schijnt echt zeer mooie graphics enz te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Kewl, door mijn twijfels over SFA was ik toch benieuwd naar Harry. Maar ik denk toch dat Metroid Fusion het voor mij gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 23844 schreef op 10 November 2002 @ 15:18:
Bij mij werkt het anders altijd zonder problemen.

Zoeken naar ds+prutser in alle topics leverde 3 resultaten op.

:+

Ligt meer aan de gebruikers die, ondanks dat het er met koeieletters en dikgedrukt bovenstaat, volharden in het niet gebruiken van de plusjes!!! Echt ongelooflijk...de laatste 15 queries met meer dan 1 term zijn allemaal zonder + :D

Doet met denken aan dit plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stupidusers.jpg

Misschien dat ik de Search ooit eens idiot-proof maak. Niks persoonlijks hoor jongens :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 10 November 2002 @ 15:59:
Gewoon lekker custom instellen joh. Even Advanced Aim controls instellen en je zit in een mum van tijd weer met GoldenEye gameplay. :)
explain advanced aim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
GolbeZeromus schreef op 10 november 2002 @ 15:59:

Ow, hetis dus gewoon mogelijk om met de GE instellingen te spelen. Dus R=richten, c-stick is bewegen en met de camerapook strafen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hmm ik heb net TS2 op Normal uitgespeeld. DAMN das pas moeilijk!!!!
en dat laatste level lijkt wel heel heel heeeeeel erg op het eindlevel van Halo.. zelfs het filmpje :/ maar voor de rest erg cool. vooral die nieuwe mannetjes die je er bij krijgt voor de Multiplayer

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fred_Perry schreef op 10 november 2002 @ 18:16:
[...]

Ow, hetis dus gewoon mogelijk om met de GE instellingen te spelen. Dus R=richten, c-stick is bewegen en met de camerapook strafen.
jep de controls zijn zoals vanouds
zeker voor een Turok 1-rot zoals ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boxart Resident Evil Zero anyone??

Afbeeldingslocatie: http://www.capcomeuro-press.com/ArtWork/1392Packshot_UK.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.