xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En 1337 soldeer-skillz..Phusebox schreef op 08 November 2002 @ 10:31:
[...]
hehe ach ja
een divx player voor 150 euro is nooit weg... (alhoewel er dan ook weer een modchip van 60 euro bijkomt)
Solderen is best leuk, maar niet in een apparaat van €150 IMO..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
laat ik dan nou ook net gedacht hebbenPhusebox schreef op 08 november 2002 @ 10:31:
[...]
hehe ach ja
een divx player voor 150 euro is nooit weg... (alhoewel er dan ook weer een modchip van 60 euro bijkomt)
ftp://ftp.download.com/pub/dlx/games/xmentrailer.zip
x-men:the next dimension trailer
Anoniem: 55194
zowiezo nightfire gratis op de pcAnoniem: 5577 schreef op 08 November 2002 @ 09:02:
[...]
Ziet er zeker niet onaardig uit maar denk dat TS2 voorlopig de koning van de fps is op de cube.
x-men heeft niet goed gescoord bij ign...DarkChylde schreef op 08 november 2002 @ 11:39:
[...]
laat ik dan nou ook net gedacht hebben
ftp://ftp.download.com/pub/dlx/games/xmentrailer.zip
x-men:the next dimension trailer
we gaan een beetje de verkeerde kant op zo
Anoniem: 68858
Ik ga denk ik Starfox Adventures kopen.
Starfox AdventruresAnoniem: 68858 schreef op 08 November 2002 @ 12:51:
Wat is het volgende spel dat jullie gaan kopen?
Ik ga denk ik Starfox Adventures kopen.
Tony Hawk 4
en Mario Party 4
heb ik al besteld...
Of weet iemand of dat spel leuk is ?
Ik heb wel gekeken naar (p)reviews, maar de meningen zijn redelijk verdeeld.
Volgens mij zijn er wel een paar hier die hem hebben maar hij schijnt in Multiplayer idd errug leuk te zijn._Administr8or_ schreef op 08 november 2002 @ 14:03:
Is hier iemand die Beach Spikers heeft? , want dat spel lijkt me wel geinig om multiplayer te doen!
Singleplayer valt een beetje tegen dus je moet wel veel multiplayeren.
nieuwe game Zero Fighter: Record of War
Generation of Chaos
ben benieuwt of het wat word.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
blakez heeft BS._Administr8or_ schreef op 08 november 2002 @ 14:03:
Is hier iemand die Beach Spikers heeft? , want dat spel lijkt me wel geinig om multiplayer te doen!
maar hij ging m omruilen voor eternal darkness geloof ik. niet omdat ie m niet kick vind, maar omdat hij 2 weekjes uit wilde proberen omdat hij m toch wel kon ruilen voor ED.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
heh, ken het probleem. iedereen heeft vanavond al plannen..Phusebox schreef op 08 November 2002 @ 14:53:
argh ik wil TS2 multiplayeren... maar niemand heeft tijd... of men heeft tijd en vind er geen zak aan
en heb echt geen zin om te gaan stappen vanavond
hmm ja maar aangezien de meeste spellen daar tegelijk of later uitkomen dan hier heb je er weinig aanCrashman schreef op 08 november 2002 @ 16:39:
Hier kun je trouwens ook wel goedkoop GC games halen, de shipping costs zijn iets van $5.00 dollar (volgens mij australische).En PAL games
thanks voor de tip anyway
Ik heb hem ja.. en ik vind 't best wel echt een gaaf spel.._Administr8or_ schreef op 08 november 2002 @ 14:03:
Klopt niet helemaal..blakez heeft BS.
maar hij ging m omruilen voor eternal darkness geloof ik. niet omdat ie m niet kick vind, maar omdat hij 2 weekjes uit wilde proberen omdat hij m toch wel kon ruilen voor ED.
Da's waar, maar nog altijd (bijna altijd) goedkoper dan hier :\Phusebox schreef op 08 november 2002 @ 17:21:
[...]
hmm ja maar aangezien de meeste spellen daar tegelijk of later uitkomen dan hier heb je er weinig aan
thanks voor de tip anyway
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 38124
Anoniem: 68858
Ghe ghe, ik was daarnet met een maat van mij aan het multiplayen en die vond het keigaaf.Phusebox schreef op 08 november 2002 @ 14:53:
argh ik wil TS2 multiplayeren... maar niemand heeft tijd... of men heeft tijd en vind er geen zak aan
Op het begin wel, maar nu ben ik er al aan gewend.Anoniem: 38124 schreef op 08 November 2002 @ 19:03:
Ik heb vanochtend de presentatie gehouden en het was een voldoende.. ik heb trouwens net TS2 gehaald en ik krijg er gewoon vette koppijn van.. anderen hier ook last van??
Hij is alleen vergeten de handleiding erbij te doen en ik had er nog specifiek naar gevraagd. Daar moet ik dus nog achteraan. Grmbl.
• Pics
Overzichts shot. De doos is echt cool, lekker groot en dik

Achterkant vd doos.

• Plaatjes van de Player's Guide
Het verhaal.

Meer dan 55 uur op de teller, woei

Vette pic van Zebes, heb de manual hier niet maar meen me te herinneren dat deze pic daar ook in staat.

Schematische overzichten voor elk gebied, hier Crateria.

En uitgebeeld in screens.

Aan het einde van een gebied de vijanden plus boss op een rij.

Verder staat ie vol met items, lokaties, speciale technieken en dat soort ongein. Een waar genot voor de (Super) Metroid fan
Nu op zoek naar een mooie vitrinekast
![]() Als toegift en om deze post niet geheel offtopic te maken een nieuwe, supervette Metroid Prime trailer boordevol met sappige spoilers! Jumm jumm. Clique ici (20MB/1:59) ^ Mocht de link niet werken dan even naar http://www.gamers.com en onder aan de page checken Je moet er wel iets voor installeren maar dat is 3 seconden werk en het werkt verrassend goed. |
Ben op aanraden van GZ eens op ebay.de wezen kijken, best wel vette spullen zeg. Bijv. een complete Zelda: LttP set incl. kaart, zag er echt als nieuw uit! Verkocht voor iets van 50 euro dacht ik. Mooi spul.
Zoiets als ik nu heb is er ook te koop: Super Metroid SE
Is alleen in het Duits

* Dyxtra gaat eens kijken of er meer van dit soort uitgaves zijn voor andere toptitels.
Die Wavebird aanbieding (game+Wavebird) is anders niet gek voor net geen 64 euro.Crashman schreef op 08 november 2002 @ 16:39:
Hier kun je trouwens ook wel goedkoop GC games halen, de shipping costs zijn iets van $5.00 dollar (volgens mij australische).En PAL games
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ik zit nu op 61% van TS2 en bij heel erg blij .. ik ben het meeste bezig met de challenges en de leages ik heb ik ook al de Elite leage gehaald .. damn wat is die laatste daarvan moeilijk.. verder ben ik hem nu ook aan het uitspelen op normal wat idd erg anders is.. je zit gewoon veel meer
maar ik zit nu een beetje vast op normal bij Neo tokio, al die camera's zijn erg irritant
mulitplayeren heb ik nog niet gedaan want mijn vrienden zijn allemaal erg druk met hun Xbox versie.
ik ben nu ook erg goed in het mapmaken, het leek me heel moeilijk maar blijkt erg makkelijk er leuk te zijn het makkelijkste is natuurlijk een CTB of Deathmatch level te maken, maar een story level is ook erg cool om te maken vooral met al die triggers
This space is occupied
O M F G @ filmpje! wist niet dat ie ZO goed was! moet heb! moet heb!!!!D³ schreef op 08 November 2002 @ 19:08:
[afbeelding] * Crashman Prime Newsflash *
Als toegift en om deze post niet geheel offtopic te maken een nieuwe, supervette Metroid Prime trailer boordevol met sappige spoilers! Jumm jumm.
Clique ici (20MB/1:59)
^ Mocht de link niet werken dan even naar http://www.gamers.com en onder aan de page checken
Je moet er wel iets voor installeren maar dat is 3 seconden werk en het werkt verrassend goed.
Anoniem: 5577
Dat filmpje is iidCrashman schreef op 08 November 2002 @ 19:33:
[...]
O M F G @ filmpje! wist niet dat ie ZO goed was! moet heb! moet heb!!!!
Maar voor mij is er voorlopig maar 1 game die telt en dat is starfox dinosaur planet.
Anoniem: 68410
Verder krijg ik alleen maar te horen hoe gaaf Timesplitters wel niet is, nu ben ik aan het twijfelen tussen fifa 2003 en timesplitters. Ik speel af en toe multiplayer (2x ofzo in het weekend en heb vroeger heel veel goldeneye en worldcup 98 multiplayer gespeelt
Zijn er hier ook mensen die Medal of Honour gaan halen? Mijn broer heeft hem op de PC en daar heb ik het een paar keer gespeelt en ik vond het supergaaf, hij had het ook gespeelt op de PS2, maar daar was volgens hem geen zak aan vergeleken met de PC-versie. Ben een beetje Band of Brothers fan dus misschien vraag ik hem voor Sinterklaas of mijn verjaardag...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 40554
(mohaa op de console lijkt mij igg niet zoveel aan
Timsplitters 2 schopt kont!!!! dat is echt een superspel
Zeker, want de missie D-day van Mohf op de PS2 is super makkelijk.Je loopt er zo door heen.schnumi schreef op 08 november 2002 @ 20:46:
Band of brothers is idd cool.Maar het schijnt dat de console versie van MOH heel anders is als de pc versie dus ik weet het niet. Wacht de reviews af.
Late post, komt door dat GOT down was
Omae wa mō shindeiru.
Mmmpff als je "add to basket" klikt.. ga je naar een dooie linkD³ schreef op 08 November 2002 @ 19:08:
[...]
Die Wavebird aanbieding (game+Wavebird) is anders niet gek voor net geen 64 euro.
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
nou, moek eerlijk zeggen..ut zag er goed uit
dat word nu al aardig lijstje:
- gamecube (zwart)
- extra controller
- 251 blocks mem card
- RGB kabel
- super monkey ball
- time splitters 2
zeg, hiscore.nl gast als ik dit nu allemaal bij jouw bestel, hoeveel gaat mij dat dan kosten
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
GC zwart
251
rgb
ssb:m
sms
quanta costa?
This is the Way.
man dit word echt een toppertje.
More than 20 hours added up to barely 50% on the completion meter.
The music, composed by Kenji Yamamoto who did the Super Metroid soundtrack, is once again pure genius.
he art direction is stunning, jaw-dropping, fantastic, extravagant, lavish, and every other positive adjective you can think of.
Even the much-debated controls work wonderfully.
Godzilla: DAMM reviewQuite frankly, Metroid Prime is Super Metroid in 3D.
btw kan iemand misschien kijken of die insider filmpjes wat zijn??
Metroid Prime = 0wnatsj!schnumi schreef op 09 november 2002 @ 09:48:
Metroid Prime Impressions
man dit word echt een toppertje.![]()
![]()
![]() Hier trouwens de filmpjes die, naar ik heb vernomen, erg goed zijn: http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_1.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_2.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_3.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_7.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_8.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_9.mov http://cubemovies.ign.com/cube/video/aprimegcn_110702_15.mov * Dyxtra heeft ze ze nog niet bekeken maar breekt later op de dag waarschijnlijk geestelijk en bekijkt ze allemaal En nog wat streaming vids van Gamespot (hoop dat dat zo werkt) http://perl.gamespot.com/...ath=metprime_1108_215.asx http://perl.gamespot.com/...ath=metprime_1108_174.asx http://perl.gamespot.com/...ath=metprime_1108_068.asx |
f.k.a D³
yep.Anoniem: 25156 schreef op 09 november 2002 @ 13:34:
weet iemand of TP2 ook echt maar 9 singleplayer levels heeft???
Maar de multiplayer maakt heel veel goed ook de co-op mode is
This is the Way.
Komt er dan toch nog een vervolg op Conker Bad Fur Day? Super Conker Moonlight.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 25156
je bedoelt moonshineGolbeZeromus schreef op 09 november 2002 @ 14:58:
Must not click Metroid links... must not click Metroid links....
[afbeelding]
ik ga weer ff lekker TS2 mapmaken (rocket arena maken met bunkers) en nog ff wat challenges halen voor die mp mannetjes
This space is occupied
maybe maar niet met Rare erop.GolbeZeromus schreef op 09 november 2002 @ 14:58:
Must not click Metroid links... must not click Metroid links....
[afbeelding]
oh heb je SFA dan al gespeeld??TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 15:06:
toch wel jammer dat starfox niet de topper is geworden die iedereen verwachtte denk ik.. ik ben iig ZWAAR teleugesteld omdat alles er goed uitzag en vooral die die @#$%&* roddels dat ie 80 uur gameplay zou hebben + multiplayer ( dat was te zien op een boxart) en dus geen van bijde heeftdus geen starfox voor mij ik ga denk ik maar helemaal geen adventure spellen halen want die vind ik nu zonde van mijn geld tenzij ze een multiplayer hebben. maar is jammergenoeg nooit zo
![]()
ik ga weer ff lekker TS2 mapmaken (rocket arena maken met bunkers) en nog ff wat challenges halen voor die mp mannetjes
Anoniem: 19137
Hier is hij NERGENS te vinden ...Anoniem: 25156 schreef op 08 november 2002 @ 12:43:
Time Splitters 2 in da house, en ut ruled echt man

Anoniem: 23844
Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk nergens op!TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 15:06:
toch wel jammer dat starfox niet de topper is geworden die iedereen verwachtte denk ik.. ik ben iig ZWAAR teleugesteld omdat alles er goed uitzag en vooral die die @#$%&* roddels dat ie 80 uur gameplay zou hebben + multiplayer ( dat was te zien op een boxart) en dus geen van bijde heeftdus geen starfox voor mij ik ga denk ik maar helemaal geen adventure spellen halen want die vind ik nu zonde van mijn geld tenzij ze een multiplayer hebben. maar is jammergenoeg nooit zo
![]()
Je geloofde zeker ook dat StarFox op 2 cd's kwam en dat hij oneindig veel blocks op je memcard innam. Ja, DAT stond ook allemaal op die box art. Al die logo's waren niet meer dan placeholders. Het is hier zelfs uitvoerig gesproken en we kwamen zelfs tot de conclusie dat al die info niet klopte. Je kan het zelfs opzoeken als je wilt. Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo naief bent dat je alles gelooft wat je wil geloven.
SFA is nog steeds één van de betere adventures van de afgelopen tijd.
Ik wacht op een goede adventure en SFA is daar één van. Als ik een topper wil hebben dan wacht ik wel op Metroid Prime en Zelda. Sommige mensen zijn echt super gevoelig voor hype

Denk 't wel, het lijkt iig op zo'n dirigent stokje en 'baton/wand' betekent precies hetzelfde. De 'Takuto' dusIs dit de 'Takuto'?
Hmmmmz...
OMFG, Metroid is d000000000m3d!!!!!!!!!!!111111111 D³ is NOT impressed!!!11
Effe straks kijken of ze dezelfde zijn als die hierboven staan.
Ik post straks ook nog wel effe dat review

ik misschien ook wel
zeg ze hebben geen trein station in akenHIValicious schreef op 09 november 2002 @ 14:48:
MM aken 189 losse cube
volgens ns.nl niet
Naja, dan maar wat impressies van GameSpot:
http://gamespot.com/games...s/0,10870,2897183,00.html
Controls zijn dus wennen in het beginSo far, we haven't had any real problems adjusting to the first-person shooter elements of Metroid Prime, but it can be a little tricky to use the auto-targeting system on some of the quicker enemies. We've tried switching to manual targeting, but even that becomes a little problematic, since you can't move around while using the free-look option. In addition to Metroid Prime's 3D gameplay, you'll find sequences in which you've changed into the morph ball that offer 2D side-scrolling gameplay.
However, what stands out right is how the game seems to come together as a cohesive package. The graphics are detailed and feature a host of impressive special effects that are a fine showcase for the GameCube hardware.
da week nie maar je kan wel er met de bus heen vanaf ... dat weet ik ff niet meer maar ik ga uhm denk ik next week daar hale ...Yohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:20:
[...]
zeg ze hebben geen trein station in akenklopt dat ?
volgens ns.nl niet
This is the Way.
Pro Rally 2002 GCN's first rally race is accessible, but rough around the edges. |
/me Presentation 5.0 Pro Rally 2002 isn't very "pro" at all, and often mixes the two sides of the spectrum without balance. Decent selection of licensed vehicles and varied gameplay modes. /me Graphics 6.0 Ubi Soft pulls off volumetric shadowing and some environment mapping, but the overall look is very rough. /me Sound 6.0 A nice effort to include Dolby Pro Logic II, but most of the engine effects and other sounds are nothing too moving. /me Gameplay 6.0 Pro Rally 2002 is not sure if it wants to be an arcade racer or a "pro rally" simulation. Forgiving and accessible at times with intuitive control, but not quite the right mix. /me Lasting Appeal 5.0 Some cars to unlock, different modes, and Versus, but the Championship mode isn't very deep at all. /me OVERALL SCORE (not an average) 6.4 |
Ik zal trouwens straks effe een hi-res filmpje uploaden want dat ziet er zo mooi uit
Update:
Trouwens die RE0 filmpjes mogen er ook best wel wezen
edit: die website doet het niet hoor.
Hmmm.. heb jij even verkeerde vrienden..TheEvilCuber schreef op 08 november 2002 @ 19:15:
mulitplayeren heb ik nog niet gedaan want mijn vrienden zijn allemaal erg druk met hun Xbox versie.
De controls moet ik nog even aan wennen. Ik zit nog teveel met GoldenEye in mijn hoofd. Dadelijk maar even kijken of dit ook aan mijn wensen aan te passen is.
Edit: Door deze actie wil ik twee van mijn spellen verkopen: Pikmin en WaveRace. 37.50€ per stuk. Beide voor 70€.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hoe ik hierop kom is dat laats dus screens van zelda op internet verschrenen waarop je hem dus zag staan met een "wand" in zijn handen, maar als je goed keek leek het duidelijk meer op een draad....hoe je dit kan zien is door de gezichtuitdrukking van link zelf...draad ging naar beneden en zodra de wind van richting veranderde bleef link zijn hoofd op zelfde positie maar volgt zijn ogen wel het uiteinde van de draad..soort glinster geval dus.
Wat dus hier te zien is (hoop dat ik kan linken vanaf ign)

Je ziet ook dat link de item helemaal niet goed vasthoud zoals je dat zou doen bij en stok of wand...maar echt gewoon hoe je een draad zou vasthouden.
Correct me if wrong
er is wel een station in aken, Volgens mij zelfs meerdere. Je kunt gewoon in Heerlen de trein naar aken pakken.Yohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:20:
[...]
zeg ze hebben geen trein station in akenklopt dat ?
volgens ns.nl niet
mail @ profile
This is the Way.
Morgen ff FIFA 2003 ophalen en kijken of die beter is dan ISS2. Maar ik heb eigenlijk geen geld meer voor SFA. Alhoewel ik wel zin heb in een lekkere Zelda quest begin nu toch weer te twijfelen. Ik hebbem al een stukje gespeeld en ik was nog niet echt overtuigd....Iemand nog een sugestie voor een andere game?
LOTR: Two Towers ziet er trouwens strak uit op de PS2, dus ik kan niet wachten tot de GC versie komt in 2003!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
nee ik ben dat meestal juist niet maar na Perfect dark had ik eindelijk vertrouwen in rare en door die roddels over 80 uur 2 cd's, en een multiplayer kon ik helemaal niet meer w8ten. Dan valt een game al wat tegen zonder die dingen die je verwacht.. maar als de game zelf goed is kon het nog wel. maar hij krijgt gemiddeld maar een 8 ofzo (evenveel 6/7's als 9's hoor) en dat is gewoon te laag als je op een meesterwerk w8Anoniem: 23844 schreef op 09 November 2002 @ 15:51:
[...]
Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk nergens op!
Je geloofde zeker ook dat StarFox op 2 cd's kwam en dat hij oneindig veel blocks op je memcard innam. Ja, DAT stond ook allemaal op die box art. Al die logo's waren niet meer dan placeholders. Het is hier zelfs uitvoerig gesproken en we kwamen zelfs tot de conclusie dat al die info niet klopte. Je kan het zelfs opzoeken als je wilt. Wij kunnen er niks aan doen dat jij zo naief bent dat je alles gelooft wat je wil geloven.
SFA is nog steeds één van de betere adventures van de afgelopen tijd.![]()
Ik wacht op een goede adventure en SFA is daar één van. Als ik een topper wil hebben dan wacht ik wel op Metroid Prime en Zelda.
[sub]Sommige mensen zijn echt super gevoelig voor hype:/[/sub
Maar door een groot deel van de reviews die je kan lezen zie je ook dat het spel gewoon soms erg saai is... en 15 uur gameplay is toch wel wat weinig voor een ervaren gamer, helemaal als het om een adventure game gaat waar de replay moet komen van het main gebeuren
er zijn gewoon te veel minpunten..
This space is occupied
Daar ben ik een vanYohann!s schreef op 09 november 2002 @ 16:18:
iedereen is Mitriot prime fan geloof ik![]()
ik misschien ook welmaar moet eerst mijn cubes halen
Omae wa mō shindeiru.
Twee keywords: roddels en meesterwerk.TheEvilCuber schreef op 09 november 2002 @ 20:52:
[...]
nee ik ben dat meestal juist niet maar na Perfect dark had ik eindelijk vertrouwen in rare en door die roddels over 80 uur 2 cd's, en een multiplayer kon ik helemaal niet meer w8ten. Dan valt een game al wat tegen zonder die dingen die je verwacht.. maar als de game zelf goed is kon het nog wel. maar hij krijgt gemiddeld maar een 8 ofzo (evenveel 6/7's als 9's hoor) en dat is gewoon te laag als je op een meesterwerk w8
Maar door een groot deel van de reviews die je kan lezen zie je ook dat het spel gewoon soms erg saai is... en 15 uur gameplay is toch wel wat weinig voor een ervaren gamer, helemaal als het om een adventure game gaat waar de replay moet komen van het main gebeuren
er zijn gewoon te veel minpunten..
Internet is een zeer onbetrouwbaar medium en als jij alles gelooft wat je leest dan is dat je eigen schuld. Als jij wacht op een meesterwerk dan kan je nog heel lang wachten. Perfect Dark had ook veel minpunten zoals een lage framerate (10 FPS was geen uitzondering), veel te kort (nog niet eens 10 (!) uur) etc. Timesplitters is ook geen meesterwerk maar wel zeer vermakelijk. Zelfde geldt voor StarFox. Sinds wanneer is een 8 een slecht cijfer!
StarFox krijgt veel te veel negatieve kritiek, en die MS-Rare overname speelt daar volgens mij een hele grote rol in.

Volgens Gameranking heeft StarFox een gemiddelde van 82% met een paar zevens en geen enkele zes. ZO slecht kan die game dus niet zijn.
Trouwens Evilcuber, als jij graag een multiplayer game wil hebben dan kan je dat gewoon zeggen maar ga geen vage redenen opnoemen (zoals 80 uur, multiplayer). Alleen het multiplayer aspect is al reden genoeg om deze titel links te laten liggen voor sommigen. Ik krijg namelijk het gevoel dat jij soms op zoek bent naar redenen om een bepaalde game niet te kopen

Adventures is één van mijn favo genre's en ik vind het heerlijk om alleen, lekker rustig op de bank, een spelletje te spelen. Genieten van het verhaal, puzzels oplossen etc. en dan 's avonds ff multiplayer'en. Een collectie van alleen maar multiplayer games lijkt mij ook maar saai.
Hmm, ja. Dat klinkt eigenlijk ook wel logisch. Misschien zit die pratende steen wel vastgebonden aan dat touwtje die dan vervolgens de wind richting aanwijst/bepaalt.De 'Takuto' verklaring klopt volgens mij niet dat het een wand is of een stok achtig iets. Mijn idee is meer dat het een item is die wel laat zien waar de wind naartoe waait of dat je zelf de wind richting kan bepalen maar dat het item in kwestie geen wand is maar een soort van diamant aan een draad, zoiets als die hypnose gevallen
Hoe ik hierop kom is dat laats dus screens van zelda op internet verschrenen waarop je hem dus zag staan met een "wand" in zijn handen, maar als je goed keek leek het duidelijk meer op een draad....hoe je dit kan zien is door de gezichtuitdrukking van link zelf...draad ging naar beneden en zodra de wind van richting veranderde bleef link zijn hoofd op zelfde positie maar volgt zijn ogen wel het uiteinde van de draad..soort glinster geval dus.
Over zelda gesproken: Guess who's back!

The horrrrooor!!!
Owh neeeeee..Anoniem: 23844 schreef op 09 november 2002 @ 22:12:
[...]
Over zelda gesproken: Guess who's back!
[afbeelding]
The horrrrooor!!!
Die zat ook al in OOA.. (na MM dus) het zal toch geen standaard terugkerend figuurtje (ala Oeroeboeroe, die overigens wel gaaf is) worden?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
MP of BloodRayne is een optie.Deddiekoel schreef op 09 november 2002 @ 23:43:
Is SFA echt zo kort? Ik dacht dattie toch wel iig lang zou zijn. Nu bennik wel blij dattik toch TS2 heb gekocht maar nu moet ik wel iets bedenken voor December. Ik heb Metroid Fusion dan al wel...Maar Eternal Darkness is dan ook reeds 3x uitgespeeld (zit nu op 2x uitgespeeld). Iemand een voorstel? Wellicht is de nieuwe Harry Potter een optie?
Omae wa mō shindeiru.
In mijn ogen is het gewoon een meesterwerk op gebied van graphics en de gameplay is gewoon die van zelda en dat is gewoon the best.
* Anoniem: 2766 heeft op de eerste plaats een GC gekocht puur voor SFA
En voor mij zal zeker gelden dat het spel niet te kort is aangezien ik geen ster ben in adventure games (zelda OOT koste me een jaar om uit te spelen maar vind ik absoluut niet erg, heb ik in ieder geval een goede spelwaarde)
Presentatie 8.0
- De presentatie is wel aardig, maar je weet niet echt wat je aan het doen bent in het begin.
Grafisch 9.5
- Het ziet er echt goed uit. De 2de graphics heb je niet meer je hebt zelfs 3d grassprietjes
Geluid 9.0
- Het geluid klinkt erg lekker en de stemmen zijn goed synchroom met de spelers. Het ondersteund DPL2 maar ik heb alleen ervaring met DPL1 en dat klinkt erg goed.
Gameplay 7.5
- Het is best wel een leuk spelletje, maar het vechtsysteem is bijna altijd hetzelfde. De puzzels zijn in het begin nog orgineel maar als je langer speelt dan blijkt alles op elkaar te lijken. Het wat mooiere eraan is dat je dag wisselingen hebt (zoals ochtend / middag / avond ect. ). De filmpjes die ertussen door komen die zijn realtime. Je ziet ook dat het filmpje in de nacht of middag gespeeld kan worden.
Dan hebben we nog de 20 uur gameplay. Als je het gewoon normaal speeld met plezier en je bent geen adventure expert dan kan je er wel zeker het dubbele over doen. Ikzelf zit nog op 15 uur met 55% ( ik zit nog steeds vast

Dan heb je ook nog dat je af en toe moet vliegen in je vliegtuig.
En je moet af en toe ook wel eens racen op één of ander scooter vs de computer wat overgens erg leuk is
Gemiddeld zou ik hem een 8 a 8.5 geven.
als je met Timesplitters 2 de radar voorpakt ... en je houd de "B-button" 5 seconden ingedrukt .... dan kun je spelletjes doen
edit:
Grrrr zeker weer zo'n mislukte joke
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
hier werkt het wel[FrEEzEr] schreef op 10 november 2002 @ 13:27:
serieus ??? ff testen
edit:
Grrrr zeker weer zo'n mislukte joke

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Retorische vraagAnoniem: 23844 schreef op 09 November 2002 @ 15:51:
Denk 't wel, het lijkt iig op zo'n dirigent stokje en 'baton/wand' betekent precies hetzelfde. De 'Takuto' dus
Dat is Russisch.Hmmmmz...
OMFG, Metroid is d000000000m3d!!!!!!!!!!!111111111 D³ is NOT impressed!!!11![]()
Ik voel een matig cijfer van Gamespot aankomenAnoniem: 23844 schreef op 09 november 2002 @ 16:33:
Naja, dan maar wat impressies van GameSpot:
Gekocht?Deddiekoel schreef op 09 november 2002 @ 23:43:
Ik heb Metroid Fusion dan al wel...
f.k.a D³
Euhh je bedoelt zeker gewoon de Y knop.Anoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 12:40:
Was dit al bekend?
als je met Timesplitters 2 de radar voorpakt ... en je houd de "B-button" 5 seconden ingedrukt .... dan kun je spelletjes doen(anaconda enz)
btw: Wil je spellen kunnen spelen moet je ze wel eerst vinden!!!!! In normal mode het eerste level ligt het spelletje (anaconda) ergens in 1 van de ruimte's op een plankje.
kerel speel dan ook eens door het schijnt dat de eindbaas 1 van de vetste ooit is.Elroy schreef op 10 november 2002 @ 12:35:
OK ik zal wel effe een persoonlijke mening geven over starfox.
Presentatie 8.0
- De presentatie is wel aardig, maar je weet niet echt wat je aan het doen bent in het begin.
Grafisch 9.5
- Het ziet er echt goed uit. De 2de graphics heb je niet meer je hebt zelfs 3d grassprietjesen alle spelers / beesten zien er allemaal uit of ze genoeg polyonen (hoe je dat ook schrijft) hebben.
Geluid 9.0
- Het geluid klinkt erg lekker en de stemmen zijn goed synchroom met de spelers. Het ondersteund DPL2 maar ik heb alleen ervaring met DPL1 en dat klinkt erg goed.
Gameplay 7.5
- Het is best wel een leuk spelletje, maar het vechtsysteem is bijna altijd hetzelfde. De puzzels zijn in het begin nog orgineel maar als je langer speelt dan blijkt alles op elkaar te lijken. Het wat mooiere eraan is dat je dag wisselingen hebt (zoals ochtend / middag / avond ect. ). De filmpjes die ertussen door komen die zijn realtime. Je ziet ook dat het filmpje in de nacht of middag gespeeld kan worden.
Dan hebben we nog de 20 uur gameplay. Als je het gewoon normaal speeld met plezier en je bent geen adventure expert dan kan je er wel zeker het dubbele over doen. Ikzelf zit nog op 15 uur met 55% ( ik zit nog steeds vast).
Dan heb je ook nog dat je af en toe moet vliegen in je vliegtuig.
En je moet af en toe ook wel eens racen op één of ander scooter vs de computer wat overgens erg leuk is
Gemiddeld zou ik hem een 8 a 8.5 geven.
(bij super mario shunshine & SSBM heb ik wel een kaart met die code)
maar bij timesplitters 2 en bloody roar niet
die krijg je idd alleen bij nintendo spellenAnoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 14:42:
OP nintendovip .. daar kun je van die Sterren sparen, door van die codes in te voeren..
(bij super mario shunshine & SSBM heb ik wel een kaart met die code)
maar bij timesplitters 2 en bloody roar niet(of krijg je die codes alleen bij nintendo spellen?)
nee jij kunt alleen straffen enz.Anoniem: 25156 schreef op 10 november 2002 @ 14:49:
ej ff over TS 2, de computer gestuurde bot's maken wel eens van die max payne moves, kan je die zelf ook in het spel beheersen?
Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG.Anoniem: 25156 schreef op 10 november 2002 @ 14:54:
best wel maaruh heb hem nu 4 dagen en heb nu per dag 1 level uitgespeeld (kwas wel zeer tevreden over de levels hoor) maar vind 10 levels toch wel wat weinig
er zijn ook nieuwe DH:V movies uit, veel plezier ermee
Movie 1
Movie 2
Movie 3
De graphics zijn trouwens maar 'meh', check die politie auto's in het tweede filmpje dan... Saaie textures voor de ramen (konden ze dat niet ff transparant maken).
Maargoed, verder ziet het er wel leuk uit. Misschien wel een aardige titel.
Ja, net zo waardeloos als die mappen die hij verkoopt (afzetter die Tingle!). Je vindt er nooit iets meeTingle roelt dus STFU! Hij verzorgt wel even de HGGCT search voor jullie he?! No respect...
Heb net ook ff die smash brothers orchastra cd binnen gesleept.
Behold:

Metroid Sample
Nu nog ff de Eternal Darkness cd zoeken.

bwahahaha dat 3de filmpje.Anoniem: 23844 schreef op 10 november 2002 @ 15:18:
[...]
Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG.
De graphics zijn trouwens maar 'meh', check die politie auto's in het tweede filmpje dan... Saaie textures voor de ramen (konden ze dat niet ff transparant maken).
Maargoed, verder ziet het er wel leuk uit. Misschien wel een aardige titel.
[...]
Ja, net zo waardeloos als die mappen die hij verkoopt (afzetter die Tingle!). Je vindt er nooit iets mee![]()
Heb net ook ff die smash brothers orchastra cd binnen gesleept.
Behold:
[afbeelding]
Metroid Sample
Nu nog ff de Eternal Darkness cd zoeken.
[afbeelding]
This is the Way.
Heb btw de belachelijke prijs van € 64,95 moeten betalen voor dit spel.. In één of ander game winkeltje gekocht waar alles altijd veel duurder is, maarja.. als ze 'm nergens anders hebben, dan is het niet anders.. dit spel is 't geld iig wel waard..
DH:V komt 15 November dus ik denk dat nog maar weinig mensen weten of ie beter is of slechter is als TS 2HIValicious schreef op 10 November 2002 @ 15:34:
hoe speelt ie? lekker ? beter als ts2?
Idd meestal haal ik hem bij de nedgame en daar zijn de meeste games (behalve EA games danblakez schreef op 10 november 2002 @ 15:37:
Jajaja, Ik heb 'm dan ook eindelijk weten te bemachtigen: Time Splitters 2 !! En wat is dit een vet spel.. Die sfeer, die sound, die graphics, die multiplayer !! 't is net of ik Golden eye aan het spelen ben in dat eerste level.. echt fantastich !!Ik kreeg 't bijna toen ik zag hoeveel soorten multiplayer er in dit spel zitten verwerkt..
En mappen maken is volgens mij ook helemaal niet zo moeilijk.. Ik zal niet zeggen dat dit 't beste spel is wat ik heb, maar ik denk dat 't toch wel héél dicht in de buurt komt..
Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing, want daar loopt 't nog niet helemaal vloeiend mee.. wanneer ik dan ook multiplayer speel wordt ik echt finaal ingemaakt.. maar oefening baart kunst zeggen ze, dus 't zal wel beter gaan na verloop van tijd..
Heb btw de belachelijke prijs van € 64,95 moeten betalen voor dit spel.. In één of ander game winkeltje gekocht waar alles altijd veel duurder is, maarja.. als ze 'm nergens anders hebben, dan is het niet anders.. dit spel is 't geld iig wel waard..
Hij komt idd pas 15 november uit dus hoe het speelt kan ik ook niet zeggen.HIValicious schreef op 10 november 2002 @ 15:34:
hoe speelt ie? lekker ? beter als ts2?
Nee, Tingle zuigt echt!Tingle roelt dus STFU! Hij verzorgt wel even de HGGCT search voor jullie he?! No respect...
Seen it, know it, been there. Regelrecht gepikt uit Metal Gear Solid 2. Alleen hier is het wat beter uitgewerkt. Maar goed, je kan niet alles nog als origineel bestempelen natuurlijk.Whaha, Ik lig in een deuk. LOL @ derde filmpje! Drumm&bass op de achtergrond. GE-WEL-DIG.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij in december MF al heeft.Gekocht?
Gewoon lekker custom instellen joh. Even Advanced Aim controls instellen en je zit in een mum van tijd weer met GoldenEye gameplay.Ik moet alleen nog even wennen aan de besturing, want daar loopt 't nog niet helemaal vloeiend mee.. wanneer ik dan ook multiplayer speel wordt ik echt finaal ingemaakt.. maar oefening baart kunst zeggen ze, dus 't zal wel beter gaan na verloop van tijd..
Edit:
Heeft trouwens iemand nog iets van het spel Last Ninja vernomen?
Bij mij werkt het anders altijd zonder problemen.Anoniem: 23844 schreef op 10 November 2002 @ 15:18:
Ja, net zo waardeloos als die mappen die hij verkoopt (afzetter die Tingle!). Je vindt er nooit iets mee![]()
Zoeken naar ds+prutser in alle topics leverde 3 resultaten op.
Ligt meer aan de gebruikers die, ondanks dat het er met koeieletters en dikgedrukt bovenstaat, volharden in het niet gebruiken van de plusjes!!! Echt ongelooflijk...de laatste 15 queries met meer dan 1 term zijn allemaal zonder +
Doet met denken aan dit plaatje

Misschien dat ik de Search ooit eens idiot-proof maak. Niks persoonlijks hoor jongens
f.k.a D³
explain advanced aimGolbeZeromus schreef op 10 November 2002 @ 15:59:
Gewoon lekker custom instellen joh. Even Advanced Aim controls instellen en je zit in een mum van tijd weer met GoldenEye gameplay.
Ow, hetis dus gewoon mogelijk om met de GE instellingen te spelen. Dus R=richten, c-stick is bewegen en met de camerapook strafen.GolbeZeromus schreef op 10 november 2002 @ 15:59:
Gewoon lekker custom instellen joh. Even Advanced Aim controls instellen en je zit in een mum van tijd weer met GoldenEye gameplay.
en dat laatste level lijkt wel heel heel heeeeeel erg op het eindlevel van Halo.. zelfs het filmpje

This space is occupied
jep de controls zijn zoals vanoudsFred_Perry schreef op 10 november 2002 @ 18:16:
[...]
Ow, hetis dus gewoon mogelijk om met de GE instellingen te spelen. Dus R=richten, c-stick is bewegen en met de camerapook strafen.
zeker voor een Turok 1-rot zoals ik
Dit topic is gesloten.