Haha dat heb ik precies hetzelfde. Soms zie ik wel eens van die tweedehands N64 advertenties en dan staan er spellen bij als Carmageddon, South Park 64, *vaag sportspel*, Army Men en Xena: Warrior Princess. Geen Zelda, Mario, Goldeneye etc. YTF heb je dan een N64 gekocht vraag ik me af
Ooo, Carmageddon 64, wat een verschrikking was dat zeg! alleen maar gehuurd gelukkig.

Gelukkig is mijn verzameling met goede N64 spellen nu wel compleet.

Waarom dat?
Omdat al die kleine aankopen samen toch wel een grote worden. Laatst ook een m82a gekocht voor 150€. Daar komen dan ook nog eens 40€ verzendkosten bij... Dus met die ongein moet ik even stoppen. Voor de wat jongere gasten die niet weten wat een m82a is:
En een wat grotere.
Is het geen beauty?

Ik zie twee kruisjes? En ik zou trouwens niet weten wat een m82a is.. Al ken ik 't misschien onder een andere benaming ofzo?
Zo, even een andere server gepakt.

Die naam zegt mij anders ook niets hoor Klinkt als een tank van het Amerikaanse leger Maar nu ik die pics zie, soort CD-wisselaar voor NES games zo te zien. Supervet Volgens mij hebben ik zo'n ding wel eens in gameshops zien staan, de demo-unit voor de NES zeg maar. Heel gaaf dat soort spullen.
Trouwens, €40 verzendkosten? Waar heb je hem vandaan?
Wij hadden dit apparaat ook staan bij onze lokale Intertoys. Voor het luttele bedrag van 25 cent mocht je een kwartier spelen. Dat werd gedaan en niet zo zuinig ook. Daar kan ik je verhalen over vertellen... Maar laat ik dat maar niet doen, dan ben ik net zo'n opa.
Hij komt uit Frankrijk. Ik heb hem hier nog niet staan. Ben nog in onderhandeling met de verkoper. Voor andere mensen is het misschien ook wel eens leuk om op bijvoorbeeld
www.ebay.de te kijken. Daar verkopen ze veel voor weinig in de meeste gevallen. Verzendkosten zijn niet zoveel: 3€ dacht ik.