T.Net/GoT abo's -> reacties over de gevolgen op GoT

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 962 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
ramH schreef op 05 november 2002 @ 11:43:
Ik ben op deze laatste pagina's nu vaak het woord enquête tegen gekomen en soms ook nog met de vraag wanneer die precies was. Ik heb het even opgezocht. :)
De enquête is gehouden in de maand augustus van het jaar 2001 (vorig jaar dus :P). De resultaten zijn hier te vinden: .plan [ Uitslag Tweakers.net enquete ].
Uit die enquête valt op te maken dat -toendertijd- 50,3% niet bereid was om te betalen voor extra diensten. De overige 49,7% is dus wel bereid. Weliswaar zijn ze dat onder voorwaarde en die voorwaarden zijn dan ook af te lezen uit de tabel.
Nee, dat is niet de goede, het gaat om deze:

De grote Userpoll *uitslag*

http://enquete.tweakers.net/index.php?enqueteid=4

Userpoll

Hm shit, dat is m toch niet, zou zweren dat daar ook iets over betalen in stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij niet hoor Azrael (waarom werkt die fucking tab hier niet :X :D )
Het gaat echt om de T-net enquete en neit op de GoT enguette. Het hele abonneegebeuren is niet voor niets toegespitst op T.net en niet op GoT.... Helaas.

dan streep ik het ook door :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Zo, ik heb mijn usericon en ondertitel maar eens aangepast.

resp. € 36 en 60 is gewoon veel te veel geld.
Ik wil misschien € 5 a 10 neerleggen voor aanpasbare layout en als steun, dan verdient Tweakers al veel meer aan mij dan als niet-betalende user. Nu blijf ik echter gewoon niet-betalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

dan blijf je dat toch? :). Niemand die dat erg vindt hoor, waarschijnlijk zal 80% van de bezoekers dat wel blijven hoor :). Hoef je niet zo perse gelijk zo over te doen...

Niemand zal je scheef aankijken en dergelijke :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29
Straks krijgen we Tnet Eastside en Tnet Westside *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Kunnen geinstresseerden misschien op zaterdag @ HCC afspreken voor Norrod?

Dan lossen we dit probleem wel even met de vuist op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 21:40
vanDaal schreef op 05 november 2002 @ 02:25:
Wat op GoT vergeten wordt is dat er sprake is van een forumsfeer. En zo dit topic lezende merk ik dat nogal vaak over het hoofd gezien wordt. Want wat wordt er als belangrijkste tegenargument gegeven dat het extra abonneeforum niet zorgt voor ongelijkheid? Dat mensen die gaan patsen over hun status aangepakt gaan worden. Sorry hoor, ten eerste is het 'kwaad' dan allang geschiedt en ten tweede is het praktisch onmogelijk om daar beoordelingscriteria voor te verzinnen. Zoals Toverstaf al aangaf is het zien van een bepaalde link al flink irritant voor de mensen die niet betalen.
Dit punt word volgens mij toch wel een beetje onderschat door de crew.
JvS schreef op 05 november 2002 @ 07:30:
Dus omdat mensen jaloers worden op het extra forum, moeten we dat niet doen? Dat vind ik geen reden eerlijk gezegd. Je hebt nu ook area61, de HK, SG en NST&M en daar krijg je ook niet echt tweedeling voor.
Hier is geen tweedeling omdat:

je krijgt altijd toegang tot NST&M, SG, en de HK na verloop van tijd, je moet alleen laten blijken dat je de intresse en kennis in huis hebt waarvoor dit forum bedoelt is.

area61 is een ander verhaal, Mensen die er in kunnen worden uitgezocht op specifieke kwaliteiten, dit gebeurt in mijn ogen volgens een redelijk rechtvaardig systeem. Ook zijn deze users goed bekend met de etiquette van het forum zodat je je niet druk hoeft te maken dat iemand gaat patsen met het idee van " ik kan erin en jij niet". In principe kan de toegang tot dit gedeelte van het forum dus ook verdiend worden.

Bij het nieuwe gedeelte ligt dit helaas anders, de toegang hiertot kun je niet verdiennen die moet je simpelweg kopen doe je dat niet dan kom je er nooit in.
Dit zorgt in mijn ogen wel degenlijk voor een tweedeling (geld zorgt in (bijna) iedere maatschapij voor barrieres).

Het verkrijgen van rechten uit kwaliteit/respect
Of/En
Het verkrijgen van rechten uit geld
Dit zijn voor mij twee dingen die ik niet op dezelfde weegschaal kan leggen

Het komt er dus uiteindelijk op neer dat voor mij (en waarschijnlijk vele anderen) GoT niet hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:48:
offtopic:

Waar slaat dat nou weer op :?
Geweld lost niks op...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
MaRc0 schreef op 05 november 2002 @ 16:50:
[...]

Waar slaat dat nou weer op :?
Geweld lost niks op...
Hap, hoop ik :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:48:
offtopic:

haha, leuk :{ :{

ontopic:

Eindelijk het hele topic doorgelezen :)

ik vind de abo's best de moeite waard. Ik denk dat iedere user voor zich moet afwegen wat hij wil. Als jij niet in de extra 's geïntresseerd bent, dan doe je het toch niet?
bang voor een tweedeling ben ik niet. Als iemand gaat pochen met z'n status wordt hij gelijk door 99% van de users als lame beschouwd en als zielig persoon.. Heeft hij toch alleen zichzelf mee. Ik zie het extra forum als een feature die de moeite waard kan zien. HEt is alleen afwachten hoe het uitpakt.
Toch vind ik de bedragen aan de vrij forse kant, en ik schaar me dan bij het punt om een soort Tweakers.net ee soort donatie optie moet krijgen voor de mensen die geen features hoeven, maar een donatie wel zien zitten.
Ik vraag me trouwens af hoe de discussie in Area 62 nu gaat. Waarschijnlijk een stuk volwassener dan het geflame wat hier tussen zit :|
Dit topic gaat op sommige punten eigenlijk nergens over, want er wordt wel veel kritiek geuit, maar met constructieve oplossingen wordt niet gekomen. Erg jammer vind ik dat.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik mag dan wel happen, maar omdat Toverstaf in de HK zo gek doet hoeft ie dat hier nog niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ExcaliburDexter schreef op 05 november 2002 @ 16:32:
[...]

Bij het nieuwe gedeelte ligt dit helaas anders, de toegang hiertot kun je niet verdiennen die moet je simpelweg kopen doe je dat niet dan kom je er nooit in.
Dit zorgt in mijn ogen wel degenlijk voor een tweedeling (geld zorgt in (bijna) iedere maatschapij voor barrieres).

Moet ik hier nou hartelijk om lachen? Je doet het voorkomen alsof wij de NS zijn en we extra mooie warme perrons hebben gemaakt voor de winter, waar je alleen mag staan als je een extra 1e klas kaartje hebt, anders moet je in de kou staan. En dat arme mensen die dunne kleren hebben nu helemaal benadeeld worden, want die kunnen al helemaal niet op dat hele dure warme perron...

Of een middeleeuws land waar een paar mensen in een heerlijk verwarmd kasteel zitten en de rest in een tochtig boerenkotje...

Dat is tweedeling door geld en / of barrieres... Een extra forumpje waar betalende users inkunnen helemaal niet. Er is toch ook geen tweedeling op het forum tussen de users die wel lid zijn van een mooi FXP bord en degene die dat niet zijn, om maar wat te noemen? Of van mensen die een ferrari voor de deur hebben en diegene die een suzuki alto hebben? (of een fiets, zoals in mijn geval). Je merkt als user niets van het bestaan van zo'n forum, je hebt er geen last van en als je er perse in wil, dan neem je toch een abonnement!??? Daar is het voor...

De niet betalende users hebben "alleen maar de rest van het forum"... Sorry hoor, maar als je dat zo belangrijk vindt, dan neem je toch zo'n abbo van 36 euro? Echtwaar, alleen mensen die status erg belangrijk vinden en toegang tot alle fora erg belangrijk vinden, zullen hier een probleem mee hebben en dat zijn nou niet echt instellingen waar we wijzer van worden.

A61 heeft een veel groter risico om die tweedeling te veroorzaken, ook al vinden jij en ik die manier waarp is geselcteerd wel rechtvaardig, er zijn toch heel wat luitjes buiten de boot gevallen en die zijn voor het aller allergrootste deel gewoon door gaan posten in de fora die zij leuk vonden....Daarnaast zijn er nog meer mensen die alles van de crew wantrouwen (tikkie kortzichtige, licht egocentrisch denkende mensen die het alleen maar vervelend vinden dat er gemodereerd wordt) en het erg vervelend vinden dat wij pietje wel selecteren maar jantje niet en daar zelf helemaal geen invloed op uit kunnen oefenen en er zelf misschien wel nooooit inkomen, terwijl ze dat wel graah willen "want je moet wel op elke link kunnen klikken"

Zo'n betaald extra forumpje stelt echt geen ene kloot voor... Sorry dat ik het zeg, maar ik vind die drama verhalen daarover echt zooooo overdreven. Een tweedeling op de rest van het forum! Laat me niet lachen... Ik denk dat minstens 3/4e van de gebruikers niet eens WEET dat die mogelijkheid er is, die lezen LA niet, die komen alleen om technische vragen te lezen en te beantwoorden omdat ze dat leuk vinden...

Als er mensen zijn die ermee gaan patsen (losers), zullen we heel erg duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is. Maar die tweedeling zie ik dus ECHT niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 09:16

vanDaal

-ismeereentje

Ik ga trouwens ook echt niet beweren dat er door het toevoegen van het abonneeforum direct een tweedeling ontstaat. Echter...
ExcaliburDexter schreef op 05 november 2002 @ 16:32:
Dit punt word volgens mij toch wel een beetje onderschat door de crew.
Daar ben ik het namelijk wel mee eens.

Met mijn kritiek wil ik voornamelijk een waarschuwende statement maken. En dat betreft dan echt niet deze incidentele toevoeging van het abonneeforum, maar dat is al iets langer bezig. Dit heeft alles te maken met de schaduwkant van het streven naar een forum op goed niveau. Vanuit dit streven snap ik best dat er veel maatregelen zijn genomen om het niveau te verhogen. Het invoeren van een postlimiet voor dingen als SG en HK is een goede maatregel. En ook A61 past in dit straatje.

Echter kleven er ook nadelen aan dit streven. En dat is namelijk dat je onderscheid gaat maken, dat je het kaf van het koren scheidt. Als je bij het koren hoort is dat geen probleem. Dan merk je niet veel van het onderscheid. Als je bij het kaf hoort is dat voor jezelf nadeling omdat je dan niet volledig kunt participeren op dit forum. Aangezien de groep kaffers (leuk woord :) ) ook redelijk groot is kan dit een nadelig effect hebben op de publieke opinie. Hiermee bedoel ik dat je op veel andere sites merkt dat er best een anti-t.net houding hangt. En hoe dat precies ontstaan is weet ik ook niet, maar het is er wel. Nu heeft dat natuurlijk ook te maken van de sterke groei en algemene bekendheid van t.net (en dan ontstaan anti-groeperingen vanzelf), maar ik denk dat het bovenstaande ook enigszins meespeelt.

Okay, ik loop misschien wat hard van stapel :). Maar het enige wat doe is een signaal aangeven. En ik hoop dat dat ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
* Plague draait zich om in zijn graf *

ik SNAP het probleem gewoon niet??!! :? :? :? :?

Wie in dit topic vind het ERG als je geen toegang hebt tot dat forum (en evt. een ander wel)? Dat zou ik wel eens willen weten. Volgens mij durft niemand dat toe te geven.... als het zo is.... Degene die dat wel erg vinden: dan neem je toch een abbo? Er gaat niets WEG hoor... Stel nou dat dat forum stil gehouden werd voor niet-betaal users, zou je dan ook een 2 deling verwachten? Ik denk dat het allemaal ERG, HEEL erg, overdreven wordt. Stel ik neem een abbo, en ik heb toegang tot het forum, ben ik dan 1337? ben ik dan cool? ben ik dan anders dan de rest?
nee :/
Ik heb geen toegang tot A61, terwijl het me best leuk lijkt, maar daardoor ga ik Chevy454, Peertje etc. etc. toch ook niet "pesten" of anders behandelen? Ik snap gewoon het probleem niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
MaRc0 schreef op 05 november 2002 @ 17:01:
[...]

Ik mag dan wel happen, maar omdat Toverstaf in de HK zo gek doet hoeft ie dat hier nog niet te doen.
Dat bedoelde ik ;)
Tja dan zijn we het hierover niet eens :)
tijd zal het ons leren

offtopic:
Ik zal waarschijnlijk de dure versie pakken alleen al omdat ik nog geen goed mail adres heb, en *@tweakers.org staat best vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik "knok" opmerking was idd ff een geintje tussendoor :P

Desalnietemin blijf ik wel bij mijn standpunt; al zie ik wel in dat ik erbij neer moet leggen omdat ik weinig / geen modjes zie die van plan zijn eventuele aanpassingen te maken.

Ik mag alleen maar hopen dat het niet in de soep gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:46
Persoonlijk wil ik de Full abbo nemen, vooral op die 40MB opslag ruimte. Das erg handig voor projectwerk en GOT. Popmail is ook wel handig, maar hoe groot mag je mailbox eigenlijk zijn??

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[nohtml]
vanDaal schreef op 05 november 2002 @ 18:15:
Hiermee bedoel ik dat je op veel andere sites merkt dat er best een anti-t.net houding hangt. En hoe dat precies ontstaan is weet ik ook niet, maar het is er wel.
Op fok is dat heel sterk, en op onzinfora ook omdat wij dat soort mensen niet zo relaxed vinden en die aanpakken en dat is zielig.

Verder heb je de mensen die vanuit de huiskamer namens tweakers.net weleens wat minder prettige acties hebben gedaan en dan gaan blaten dat tnet zo l33t is enzo. En dat mensen het niet kunnen hebben dat ze hier niet mogen onzinnen. En dat er op dit forum veel op elkaar gelet wordt (wat ook zeker zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat een gezanik weer.. Is het nou echt zo erg dat een betalende user een extra forum krijgt? :{ Ik zou haast denken dat de klagers gefrustreerd zijn dat ze het niet kunnen betalen ofzo, maar dat kan ik me haast niet voorstellen..

Ik overweeg een abbo, omdat ik altijd wat webspace voor plaatjes kan gebruiken (o.a), dat ik dan toegang krijg tot een abbonee forum, is (mischien) leuk maar dat veranderd verder niets. Traffic is duur (ok word gesponsord), maar wat dacht je van Femme, Daniel, Floris en Kees? Die steken veel tijd in t.net, daar mogen ze van mij wel een leuk zakcentje voor krijgen. In die tijd hadden ze ook ander werk kunnen doen waarmee ze niet onwaarschijnlijk meer verdienden, maar hun zijn hele dagen in touw zodat wij onze dagelijkse portie tweakotine binnen krijgen. Waarom iedereen nou zo moelijk hierover moet doen... :{

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb me nu al honderden uren vermaakt op GoT en alleen daarvoor zou ik al een abonnement nemen :)
Ik snap de ophef ook niet helemaal. Bij Area 61 kon ik het nog wel begrijpen, omdat als je altijd aardig was enzo en je er niet in zat dat je je dan achtergesteld voelt, maar daar moet je nu niet over gaan zeiken, want dat bepaal je zelf.
En sommige mensen zeggen dat ze 60 euro per jaar duur vinden. Dat snap ik ook niet :?
Zeg dat je ongeveer elke dag 1 uur op GoT zit dan betaal je dus minder dan 20 eurocent per uur! En bij een abo van 36 euro is dat ongeveer 10 eurocent per uur. Voor zo'n groots product als T.net en GoT vind ik dat niet duur. En als je het dan nog te duur vind hou je het gratis abo (is dan geen abo, maar ja) en krijg je niets minder dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 13:29:
[...]
Het invoeren van de abonnementen betekent natuurlijk niet dat ineens alle problemen voorbij zijn. We hopen dat het op de langere termijn (1 à 2 jaar) een stabiele bron van inkomsten wordt daardoor we weer een stukje minder afhankelijk zijn van de bannermarkt. Niet dat we na twee weken ineens drie dikke quad Xeon database-bakken neerzetten en dan verder sparen voor de BMW :P.
plan: Uitbreiding webserver-cluster met twee Appro dual Xeons niet 3 maar 2 en geen quad maar dual. Maar het begin is er... :o

edit:

Omdat deze processors zijn voorzien van Hyperthreading technologie ziet Linux maar liefst vier processors per systeem. <== dus eigenlijk wel 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ach zie het als een pretpark waar je gewoon gratis in mag, en waar je dagelijks best wel wat uurtjes plezier hebt. De eigenaars doen hun best om de attracties gratis te houden, maar met wat extra attracties kunnen misschien wat meer zekerheden opbouwen om het pretpark in de toekomst te behouden en nog beter te maken....

Sommige mensen vinden de nieuwe attracties niet echt heel interessant, maar willen wel laten zien dat ze het waarderen dat ze al die tijd zoveel met plezier hebben gelopen in het pretpark. Anderen zullen wel zeker willen betalen en gebruik maken voor de extra attracties...

en dat mensen gaan lopen patsen dat ze één extra attractie hebben waar de anderen geen toegang tot hebben, tsjah daar moet je overheen kunnen stappen of gewoon zelf een abbo nemen :P

mensen die er mee gaan lopen patsen zijn toch al zielig en zullen er wel op aangesproken worden. Dat er over gepraat gaat worden zonder dat je besef hebt wat er gebeurd zal je gewoon blijven houden maar daar moet je gewoon tegen kunnen imo.

Tis nog maar sowieso afwachten of een forum als dat een succes wordt. Ik zie nl qua forumbezetting weinig tekortkomingen zoals het op GoT nu in mekaar zit. En de vraag is of veel mensen van die mening zullen verschillen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
LuNaTiC schreef op 05 november 2002 @ 23:45:
ach zie het als een pretpark waar je gewoon gratis in mag, en waar je dagelijks best wel wat uurtjes plezier hebt. De eigenaars doen hun best om de attracties gratis te houden, maar met wat extra attracties kunnen misschien wat meer zekerheden opbouwen om het pretpark in de toekomst te behouden en nog beter te maken....

Sommige mensen vinden de nieuwe attracties niet echt heel interessant, maar willen wel laten zien dat ze het waarderen dat ze al die tijd zoveel met plezier hebben gelopen in het pretpark. Anderen zullen wel zeker willen betalen en gebruik maken voor de extra attracties...

en dat mensen gaan lopen patsen dat ze één extra attractie hebben waar de anderen geen toegang tot hebben, tsjah daar moet je overheen kunnen stappen of gewoon zelf een abbo nemen :P

mensen die er mee gaan lopen patsen zijn toch al zielig en zullen er wel op aangesproken worden. Dat er over gepraat gaat worden zonder dat je besef hebt wat er gebeurd zal je gewoon blijven houden maar daar moet je gewoon tegen kunnen imo.

Tis nog maar sowieso afwachten of een forum als dat een succes wordt. Ik zie nl qua forumbezetting weinig tekortkomingen zoals het op GoT nu in mekaar zit. En de vraag is of veel mensen van die mening zullen verschillen.
Dat is goed verwoord! Pretparken doen het altijd goed als metafoor. :P

Ik denk dat een extra forum alleen nut heeft als terugkoppeling vanuit de betalende users naar de mensen achter T.net zodat er beter op hun wensen ingespeeld kan worden. Voor elke andere soort van discussie/vraag/opmerking zijn er volgens mij voldoende andere fora beschikbaar. En een forum met feedback van betalende users is voor de niet-betalers helemaal niet interessant, dus zij hebben dan überhaupt niets om jaloers op te zijn. En er valt ook helemaal niets te patsen (of je moet echt een gaatje in je hoofd hebben natuurlijk)...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ondersteund die webspace ook PHP? :9

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kez, het is geen webspace. Het is een opslagruimte voor foto's, afbeeldingen, documenten etcetera. Femme heeft echter gezegd dat je de ruimte moet zien als een harde schijf op het internet, een soort van heeele groote diskette. Het is dus niet de bedoeling om vanuit die space sites te gaan hosten, kan ook niet bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

ramH schreef op 06 november 2002 @ 15:07:
Kez, het is geen webspace. Het is een opslagruimte voor foto's, afbeeldingen, documenten etcetera. Femme heeft echter gezegd dat je de ruimte moet zien als een harde schijf op het internet, een soort van heeele groote diskette. Het is dus niet de bedoeling om vanuit die space sites te gaan hosten, kan ook niet bij mijn weten.
Dat is ook niet mijn bedoeling :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Random icons zeker? Hehehe..

Misschien is het een idee om betalende members ervoor laten te kiezen dat ze hun geuploade icons random kunnen laten zien?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Tarin schreef op 06 november 2002 @ 15:34:

Misschien is het een idee om betalende members ervoor laten te kiezen dat ze hun geuploade icons random kunnen laten zien?
U gaat door voor de koelkast :Y)
33 icons uit Taxi 1 en 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tarin schreef op 06 november 2002 @ 15:34:

Neee, alsjeblieft niet zeg!
Je kunt mensen makkelijk herkennen aan hun icoon(daarom heb ik webicons ook uitstaan). Als de usericons nu ook nog random worden dan wordt het herkennen weer lastiger :X

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 06-11-2002 15:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

SH007 schreef op 06 november 2002 @ 15:47:

[...]

Je kunt mensen makkelijk herkennen aan hun icoon(daarom heb ik webicons ook uitstaan). Als de usericons nu ook nog random worden dan wordt het herkennen weer lastiger :X
[hint]

Kijk eens naar de naam

[/hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Kez schreef op 06 november 2002 @ 15:51:
[...]

[hint]

Kijk eens naar de naam

[/hint]
De icons vallen gewoon meer op dan de naam. sommige namen zeggen me helemaal niks. En als je dan de icon ziet dan weet je opeens wie het is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Alfredt schreef op 06 november 2002 @ 15:54:
[...]

De icons vallen gewoon meer op dan de naam. sommige namen zeggen me helemaal niks. En als je dan de icon ziet dan weet je opeens wie het is.
Dat klopt.. (daarom heb ik tegenwoordig ook alleen nog maar deze.. heb een tijdje random gedaan, maar vond het maar irritant. Bovendien: als je random animated icons hebt, krijg je best grote bestanden, die iedere keer weer gedownload moeten worden.. dan moet je iedere pagina waar *noem een zijstraat* Kez gepost heeft weer 80kb aan animated icon binnen slepen.. IMO een beetje zonde..

Het was maar een idee.. toen ik er later even over na dacht kwam ik op het idee dat het eigenlijk nix was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 17:33
SH007 schreef op 06 november 2002 @ 15:47:

[...]

Nha, zelfs uploaded icons zijn random te maken, kost alleen maar iets meer moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je in godsnaam aan nog een forum??
Er zijn een zooi techfora voor de technische zooi, en verder zijn er nog een zooi fora voor de andere dingen. Dan heb je hk voor de dagelijkse zooi. Sommige hebben die 61 forum ofzo met weet ik veel wat daar gebeurt. Maar wat zou je nou weer in zon betaalde forum moeten posten? is het een 2e hk? een 2e general? Moet het serieuzer zijn dan hk? Wat is in godsnaam het nut er van? Behalve dan het nut voor de crew omdat het betaald is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

jij vindt het niets. Dat mag. Ken je het spreekwoord "we kunnen niet iedereen tevreden stellen" ('en dat willen we ook niet', maar dan is het een D66 slogan :P). Als je het niets vindt, dan neem je het toch niet? Waarom zo moeilijk doen?

En wat je met dat forum kan en waarom sommigen dat wel leuk vinden is al in dit topic gezegd. Of moeten we het speciaal voor jou nog een keertje uitkauwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als iedereen zich nou aan het volgende houdt dan zijn we van het gezeur af:
Eerst zien dan geloven beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 05 november 2002 @ 23:45:

Jups, voor het karten in Six Flags moet je ook xtra betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Waarschijnlijk is het al wel gevraagd, maarja ik had weinig zin om 10 pagina's door te lezen eik.

Stel dat iemand een abbo koopt voor 1 jaar, dan zit hij daar minimaal een jaar aan vast.
die user komt bijna nooit @ FP maar wil een banner vrij got.

Nu wordt hij gebanned, geen temp ban maar een vaste. wat dan verder :?

Moet hij dan een paar maand betalen voor geen diensten.
In feite wordt hij geweigerd van 1 van jullie diensten, hoe gaan jullie dat regelen??

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Diaboluzzz schreef op 07 november 2002 @ 14:43:
Waarschijnlijk is het al wel gevraagd, maarja ik had weinig zin om 10 pagina's door te lezen eik.

Stel dat iemand een abbo koopt voor 1 jaar, dan zit hij daar minimaal een jaar aan vast.
die user komt bijna nooit @ FP maar wil een banner vrij got.

Nu wordt hij gebanned, geen temp ban maar een vaste. wat dan verder :?

Moet hij dan een paar maand betalen voor geen diensten.
In feite wordt hij geweigerd van 1 van jullie diensten, hoe gaan jullie dat regelen??
lees de algemene voorwaarden er nog eens op na :P
en als je gebanned bent @ GoT, heb je een HEEEL mooi bannervrij scherm hoor, dan staat er:
You are banned till: st. juttemis
:P

Ik denk dat je dan gewoon pech hebt, omdat je je "gekochte diensten" nog wel op de FP hebt. En je hebt je mail etc. ook nog. Alleen heb je het forum niet meer, maar daar heb je ook niet voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik zou zowiezo willen dat als je geband wordt, dat je dan niet dat stomme sint juttimus te zien kreeg, maar dat gewoon de rechten om te reageren komen te vervallen en dat je niet meer mee kan lezen in de private fora. Dus dat je wel gewoon kan lezen zonder banners (en dat je gewoon ingelogd kan zijn, zodat je ook daadwerkelijk zonder banners hebt).

Geband zijn staat IMO heel erg los van zo'n abonnement, maar dat zal wel in de voorwaarden staan/komen te staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Plague schreef op 07 November 2002 @ 14:51:
Ik denk dat je dan gewoon pech hebt, omdat je je "gekochte diensten" nog wel op de FP hebt. En je hebt je mail etc. ook nog. Alleen heb je het forum niet meer, maar daar heb je ook niet voor betaalt.
tja, dan had je je maar eerder moeten bedenken, je wordt immers niet zomaar gebanned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 11-09 15:58

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik ben ook aan het overwegen om zo'n abbonement te nemen maar (ik heb het nog nergens gelezen/gezien) dan wil ik wel een merge van de FP en GoT. Dan bedoel ik 1 account: ben ik op de FP ingelogd dan ben ik dat ook op GoT dus.

edit: zoals al eerder opgemerkt is natuurlijk een _werkende_ search e.d..

Hoe gaan jullie dit overigens doen met de administratie? Lijkt me toch behoorlijk wat werk om allemaal van die lullige bedragen van 3 euro e.d. te gaan controlleren.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:06
LauPro schreef op 07 November 2002 @ 15:33:
Ik ben ook aan het overwegen om zo'n abbonement te nemen maar (ik heb het nog nergens gelezen/gezien) dan wil ik wel een merge van de FP en GoT. Dan bedoel ik 1 account: ben ik op de FP ingelogd dan ben ik dat ook op GoT dus.
Beter zoeken/lezen, dat gaat gebeuren (user-logins mergen). Dat moet ook haast wel wil dit goed werken. Het is natuurlijk niet zo dat je verschillende abbo's moet hebben voor de frontpage en de forums :)
Hoe gaan jullie dit overigens doen met de administratie? Lijkt me toch behoorlijk wat werk om allemaal van die lullige bedragen van 3 euro e.d. te gaan controlleren.
Je betaalt per jaar, dus €36 ineens. Valt wel mee met die administratieve rompslomp dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Wilke schreef op 07 november 2002 @ 15:44:
Beter zoeken/lezen, dat gaat gebeuren (user-logins mergen). Dat moet ook haast wel wil dit goed werken. Het is natuurlijk niet zo dat je verschillende abbo's moet hebben voor de frontpage en de forums :)
Ik bedoel dat ik dus dan natuurlijk wel 1 keer zou betalen voor 1 account dat ik kan gebruiken op de FP en GoT ;)

Ik heb recentelijk nog gezocht op dit onderwerp:
[rml][ usertables]GoT, T.net, Fok! Fok!Forum[/rml]
Het zal dan wel aan mij liggen maar: http://arethusa.tweakers....FILTERS=--O&xDEFAULTOP=or

Via jouw keyword kom ik niet zo ver, bovendien:
Op maandag 25 juni 2001 22:14 schreef Femme:
Op korte termijn zie ik dit nog niet zo snel gebeuren.
Dat is natuurlijk misschien al weer meer dan een jaar geleden, maar toch.

Lijkt me dus dat ik het niet zo snel kan vinden.
Je betaalt per jaar, dus €36 ineens. Valt wel mee met die administratieve rompslomp dus.
Hmm, beetje flauw imo maar ik had iets beter moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

LauPro schreef op 07 november 2002 @ 15:33:

edit: zoals al eerder opgemerkt is natuurlijk een _werkende_ search e.d..
En ik wil dat bij betalende users geeist wordt dat ze eerst een topic lezen voor ze gaan eisen B) :X (als in, dat is al beantwoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

JvS schreef op 07 november 2002 @ 16:04:

[...]
En ik wil dat bij betalende users geeist wordt dat ze eerst een topic lezen voor ze gaan eisen B) :X (als in, dat is al beantwoord).
Hmm, lijkt me lastig met een niet-werkende search B)
Goed plan overigens hor! Ik moedig het zeker aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Laatst online: 10-09 20:08

RvE

Ik weet niet of het al is besproken. Maar krijgen betalende bezoekers ook gelijk toegang tot de HK??

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

RvE schreef op 07 november 2002 @ 22:15:
Ik weet niet of het al is besproken. Maar krijgen betalende bezoekers ook gelijk toegang tot de HK??

staat allemaal in het topic. Nee dus.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

RvE schreef op 07 november 2002 @ 22:15:
HK-, SG- en NST-toegang moet je gewoon verdienen, of je nu betaalt of niet. Dat blijft zoals het is.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

LauPro schreef op 07 november 2002 @ 15:59:
[...]
Hmm, beetje flauw imo maar ik had iets beter moeten lezen.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch.. als je een abbo neemt op (ik noem maar een zijstraat) C't of de KIJK, dan betaal je ook per jaar.
[edit]
Ik kan trouwens niet naar de HCC-dagen.. is er al bekend wanneer en hoe ik dan een abonnement zou kunnen afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Ik neem ook zo'n betaalaccount. Eerlijk gezegd interreseerd mij het voor geen ene @!#$%^ of je nu kan zien of niet of iemand betaald voor T.net. In ieder geval wil ik niet dat je kan zien dat ik ga betalen. Zet er dan een optie in de prefs bij ofzo, iets als: icoon betalende user showen? j/n

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

beter opletten op welk knopje je klikt |:(

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik vind het idee van die abo's een goed idee, het is tenslotte zo dat Tweakers.net een enorme service biedt en het is eigenlijk al verbazend dat dat überhaupt gratis is. En nu blijft dat nog steeds gratis, alleen wat extra dingetjes die je nergens voor nodig hebt gaan iets kosten. Dat is ook de reden dat ik tóch geen abo wil worden: ik zie geen enkel voordeel in de dingen waarvoor je betaald. Dus waarom zou ik er voor betalen?

Betalen uit respect voor Tweakers.net zou dan voor mij een stuk logischer zijn, maar dat ben ik toch niet van plan (ik kan ook drie à vier mooie legale gloednieuwe muziekcd's kopen voor die prijs en dat heb ik liever). :P

Oh ja: voor wie nog steeds niet overtuigd is over dat Area61 en het (on)nut ervan: ik heb toegang en net als met de Huiskamer had ik er nog nooit van gehoord voor ik er in mocht en ook toen ik er in mocht, heeft het nog tijden geduurd voor ik hem in het lijstje zag staan.

Nu kwam ik hem dus toevallig tegen en heb ik er een paar dagen rondgekeken en wat gepost en ik moet zeggen: er wordt echt niks leuks besproken. Wat nuttige dingen die anders in crewfora zouden staan en een heleboel van HK-niveau, that's all. En met zeven dagen aan posts standaard aan is het nog een klein aantal posts in beeld.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel dat m'n naam in het knalpaars met een goud rantje onder en boven elke post van mij, en van mensen die posten in een topic dat ik heb geopend, komt te staan... en daar wilik ook best nog wat extra voor betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
*kick*

Nu al het nutteloze geklaag een beetje over is, zou ik graag willen weten of je iedere maand 3/5 euro betaald of in 1 klap 36/60 euro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Dr.Snuggles schreef op 15 november 2002 @ 16:34:
*kick*

Nu al het nutteloze geklaag een beetje over is, zou ik graag willen weten of je iedere maand 3/5 euro betaald of in 1 klap 36/60 euro :?
Als ik het goed begrepen had betaal je het bedrag in één keer.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Dr.Snuggles schreef op 15 november 2002 @ 16:34:
*kick*

1 klap :?

Is de prijs van een computerspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 05-03 13:26
Vincent Bovelander schreef op 15 november 2002 @ 16:45:
[...]

Als ik het goed begrepen had betaal je het bedrag in één keer.
raptorix schreef op 15 november 2002 @ 16:51:
[...]

1 klap :?

Is de prijs van een computerspelletje.
das ff minder :{

hopen dat me stufi op tijd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 11-09 20:05
Ik ben gebanned geweest en ik heb een redelijk ver***** verleden op GoT maar ik heb mijn spijt en extreme kinderachtigheid betuigd en het is me vergeven, daar ben ik sowieso eeuwig dankbaar voor, ik kan nu weer openlijk uitkomen voor wie ik ben. Maar ik wil graag een tweakers.net full abo afsluiten, ik ben al heel lang trouwe user op tweakers.net (http://www.tweakers.net/gallery/17681) en als ik een abo neem wil ik wel heeeel erg graag dat mijn huidige nickname op GoT (die ik nergens anders gebruik) wordt veranderd in DKasemier, alleen die user is dus gebanned vanwege mijn puberale verleden hier..

Nou weet ik niet of het mogelijk is om die DKasemier dan op een een of andere manier te lozen als zijnde in-active user :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaagheit schreef op 17 November 2002 @ 18:51:
Ik ben gebanned geweest en ik heb een redelijk ver***** verleden op GoT maar ik heb mijn spijt en extreme kinderachtigheid betuigd en het is me vergeven, daar ben ik sowieso eeuwig dankbaar voor, ik kan nu weer openlijk uitkomen voor wie ik ben. Maar ik wil graag een tweakers.net full abo afsluiten, ik ben al heel lang trouwe user op tweakers.net (http://www.tweakers.net/gallery/17681) en als ik een abo neem wil ik wel heeeel erg graag dat mijn huidige nickname op GoT (die ik nergens anders gebruik) wordt veranderd in DKasemier, alleen die user is dus gebanned vanwege mijn puberale verleden hier..

Nou weet ik niet of het mogelijk is om die DKasemier dan op een een of andere manier te lozen als zijnde in-active user :)
Vraag die nickchange even in de SeM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 11-09 20:05
Lijkt me niet zo makkelijk gaan als het orgineel gebanned is ? :S

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, je was al bekend :P. Maar dit krijgt geen prio omdat je betaalt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

ik vind dat geklooi met statussen ook niet erg cool, maar goed. ik haal wel een abo ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu heb ik nog een vraag over de abbo's. Het is dus mogelijk om 'live' een abbo af te sluiten aankomend weekend. Maar, hoe gaat dat dan betaald worden? Contant? Via de PIN? Automagisch incasso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Contant of PIN kan beide voor live activatie. Anders moet je inderdaad wachten op incasso of overboeking :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1 2 3 Laatste