Doom III: The Legacy

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

JayVee schreef op 11 februari 2003 @ 10:24:
[...]

Hm, die models van Far Cry vind ik idd beetje als een rubber poppetje eruitzien. Misschien dat ze dat nog verbeteren!?

[afbeelding]
Vind je deze meneer ook lelijk? Zou het anders niet hard op zeggen, anders begind volgende nacht je bed te schudden.... ooeeehh... spooky! 8 )
Kwestie van schaders denk ik, sommige dingen vind ik er in Doom3 ook niet echt uitzien, en in Far Cry net zo... Maar dat ligt vaak eerder bij de developers dan bij de engine...

Even nog over de engines zelf:
CryEDIT: Is a real-time game editor offering "What you see is what you PLAY" feedback.
Klinkt heel erg a-like doom3 ;)
Renderer: integrates indoor and outdoor technology seamlessly. Offers rendering support for OpenGL & DirectX 8/9, XBox using latest HW features, PS2 and GameCube.
Kan Doom3 niet doen omdat ALLES met dat real-time gedoe wordt gedaan...
Physics System: supports character inverse kinematics, vehicles, rigid bodies, liquid, rag doll, cloth and soft body effects. The system is integrated with the game and tools.
Ook erg Doom3 achtig, moet veel mee te doen zijn....
Character Inverse Kinematics & Animation Blending: Allows a character model to have multiple animations while looking believable.
Kun je ERG leuke SP ervaringen mee kweken, gaat hetzelfde op voor MP denk ik, maar het oogt gewoon een stuk realistischer...
AI System: Enables team based AI and AI behaviors defined by scripts. Ability to create custom enemies and behaviors without touching the C++ code.
Doom3: welke AI? :P (schijnt trouwens ERG ziekelijk te werken in Far Cry....)
Interactive Dynamic Music System: Tracks and responds to the player's actions and situations and offers CD Quality playback in full 5.1 surround sound.
Blijft een leuk speeltje, kan de sfeer ENORM vergroten mits goed gedaan
Environmental Audio & SFS Engine: Ability to accurately reproduce sounds from nature with seamless blending between environments and interior/exterior locations in 5.1 audio. Includes EAX 2.0 audio support.
Geyl :)
Network Client and Server System: Manages all network connections for the multiplayer mode. It is a low-latency network system based on client/server architecture.
Gooi hier vehicle ondersteuning bij en je orgasme is klaar voor gebruik, met die enorme maps :) Nu maar zien of het echt vlekkeloos werkt en dat je niet het lithtech verhaal krijgt (werkt wel maar is gewoon zwaar en laat menig spel in de soup lopen)
Shaders: A script system used to combine textures in different ways to produce visual effects. Supports real time per-pixel lighting, bumpy reflections, refractions, volumetric glow effects, animated textures, transparent computer displays, windows, bullet holes, and shinny surfaces.
Kun je volgens mij een leuke brij aan effecten mee bereiken ;)
Terrain: Uses an advanced heightmap system and polygon reduction to create massive, realistic environments. The view distance can be up to 2km when converted from game units.
Leuk, je tegenstander op het andere eiland een waarschuwing geven met een Sniperrifle ;)
Lighting and Shadows: A combination of precalculated, real time shadows, stencil shadows and lightmaps to produce a dynamic environment. Includes high-resolution, correct perspective, and volumetric smooth-shadow implementations for dramatic and realistic indoor shadowing. Supports advanced particles technology and any kind of volumetric lighting effects on particles.
Hmz... Is dit niet gewoon DE overgangs engine? Beetje van Doom3 (tenminste, als ik dit zo lees), beetje Unreal, en een beetje maggi :)
Fog: Includes volumetric, layer and view distance fogging to enhance atmosphere and tension.
Vroeger een zwaktebod om niet verder te gaan renderen, nu enkel een atmosfeerverhoger, die ik ook van HARTE toejuig.
Tools Integration: Objects and buildings created using 3ds max™ or Maya® are integrated within the game and editor.
Das alleen maar makkelijk voor de developer :)
Polybump™: Standalone or fully integrated with other tools including 3ds max™.
Zoals bekent in staat ERG geyle plaatjes mee te toveren
Scripting system: Based on the popular LUA language. This easy to use system allows the setup and tweaking of weapons/game parameters, playing of sounds and loading of graphics without touching the C++ code.
ook wel zo makkelijk
Modularity: Entirely written in modular C++, with comments, documentation and subdivisions into multiple DLLs.
Voor mij niet zo van belang, kan ik niets mee :D

Doom3 heeft nog niet zon factsheet, maar is er al bekend of de Doom3 gelicenseerd gaat worden?

www.avpnews.com

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Of de engine gelicenseerd gaat worden? Raven Software is nu met Quake IV bezig. Op Doom III engine.

Hm, als je dit zo leest lijkt Far Cry idd erg gaaf. Ben erg benieuwd. En met Pixel Shaders kan je idd heel makkelijk en mooi dynamische schaduw maken. Check de nieuwe 3dmark03!

Wanneer komt dat spel eigelijk uit?

Oh ja, hier is aardig wat info te lezen over hoe Doom III werkt. NIET die interview waar hij het allemaal "precies" uitlegt, maar wel aardig:
http://www.beyond3d.com/interviews/carmackdoom3/

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

JayVee schreef op 13 February 2003 @ 20:11:
Of de engine gelicenseerd gaat worden? Raven Software is nu met Quake IV bezig. Op Doom III engine.
Tjah, maar Raven is nagenoeg geannexeerd lijkt het wel... Maar er is volgens mij geen licensing programma opgestart voor de engine...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Dat zal echt nog wel komen. Alleen kent tot nu toe niemand de engine, aangezien hij nog niet klaar is!
id Software verdient altijd veeel meer door het verkopen van de engine dan door het spel zelf. Kijk eens hoe slecht beveiligd de spellejtes van id allemaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

JayVee schreef op 14 February 2003 @ 02:36:
Dat zal echt nog wel komen. Alleen kent tot nu toe niemand de engine, aangezien hij nog niet klaar is!
id Software verdient altijd veeel meer door het verkopen van de engine dan door het spel zelf. Kijk eens hoe slecht beveiligd de spellejtes van id allemaal zijn!
Mwach, als je voor je laatste engine steevast 35.000 dollar vraagt en daarbij nog eens 5% van elke verkocht schijfje... Dan kan ik ook wel rijk worden ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De engine is wel af. Carmack had eerst de engine geschreven en dan pas aan Doom 3 begonnen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
... maar ondertussen voert hij verbeteringen en nieuwigheden toe aan de engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Ah, eindelijk nieuw videomateriaal :P

http://www.top90.nl/upload/doom3_16feb2003.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
kort maar krachtig :Y)
EXE-cuter schreef op 16 February 2003 @ 18:41:
... maar ondertussen voert hij verbeteringen en nieuwigheden toe aan de engine
Tuurlijk, ik wil gewoon maar zeggen dat de engine verkocht kan worden.

[ Voor 38% gewijzigd door XWB op 16-02-2003 19:40 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
John Carmack has spoken again :p
My hero !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die engine is al klaar, lees de Carmack .plans. Hij tweakt nog wat aan codepaths, maar die engine is allang klaar. Moet ook wel, want je kunt nauwelijks succesvol content maken zonder een renderer die nagenoeg af is, daar hebben ze bij iD software wel afleer mee gehad tijdens Q2.
huh? Ze gebruiken online key databases. Die werken erg goed. De engineverkopen zijn een redelijke bron van inkomsten voor ze, maar reken maar dat ze die games die ze zelf maken nodig hebben en het leeuwendeel van de inkomsten op zich nemen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

JayVee schreef op 11 februari 2003 @ 10:04:
[...]
Ik heb hier wat screenies van de PS2 versie...

[afbeelding]
Hier zie je duidelijk dat het lighting niet klopt. De muur is helemaal zwart, maar de character is gelijkmatig belicht.

[afbeelding]
Hier is de schaduw in het verblindend wit licht te zien... klopt volgens mij ook niet.

Hier van de PC (van ActionTrip):
groot pic1:Geen schaduw? Ik hoop dat de PC versie gewoon nog niet klaar is... Zelfs de PS2 versie heeft betere schaduw.
groot pic2:Check die schaduw onder tafel en stoelen. MOET lightmap zijn, anders kan je dit niet snel genoeg berekenen. Het zijn iig meerdere lightsources (in een lamp), anders zou je het kabel van de lamp op het plafond een schaduw geven.
En er is een lamp boven de player, en zijn hoofd is niet belicht. Hij is helemaal gelijk belicht.

Ziet er weer verdacht naar lightmap uit. Met geavanceerde schaduw effecten. Helaas zijn die screenshots niet al te best.

Ik ben trouwens geen expert. Heb alleen heel wat interviews gelezen van JC en vind het erg interessant. Maar heb nog nooit mijn eigen lighting engine geprogged of zo hoor! 8 )
Hmm, die PS/2 scriens zien er idd vrij rot uit qua schaduw op da ventje, maar als ik zelf screens maak van de demo ziet dat er toch al vrij anders uit, daar staat 't ventje half int donker en dan is ie halfdonker :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/sc.jpg

Maar wat is nu psies het grote verschil tussen dit systeem en wat DIII doet? Want SC ziet er al zwaar vet uit, ook op mijn rotte systeem, terwijl doom dadelijk vrij gruwelijke eissen stelt, en ik niet zie wat er precies beter door wordt?

Mijn punt is eik ook een beetje: technisch zal d]I[ zeker beter zijn, maar wanneer een leek het verschil niet of nauwelijks ziet met bijv de 'trucjes' die in splinter cell e.d. toegepast zijn, terwijl die trucjes veel minder van mijn systeem vragen dan geavanceerde lichtshit met vele lichtbronnen en whatnot, doe mij dan maar cheapass trucjes boven advanced technieken anytime :) Okay, voor development is het natuurlijk veel interessanter, maar voor de user is de achterliggende techniek niet zo gek boeiend lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkX op 17-02-2003 20:33 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Wow, daar zitten nog een berg fouten in de engine!

• tuitje van theepot zorgt voor gat in schaduw
• rand rond theepot deksel is doorzichtig
• geen licht als je in de lamp kijkt

Dat laatste is niet zo belangrijk, maar die eerste twee duiden toch op problemen met het algoritme van backface removal. Overigens is het wel mooi om te zien dat de theepot schaduw op zichzelf werpt.

ID Software is al jaren bezig om steeds meer Engine-bouwer te worden dan spelproducent. Het spel wordt steeds meer een demonstratie wat mogelijk is met de nieuwste engine. Vaak komen er dan later spellen met de engine van ID en met betere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

DarkX schreef op 17 February 2003 @ 14:01:
[...]

Hmm, die PS/2 scriens zien er idd vrij rot uit qua schaduw op da ventje, maar als ik zelf screens maak van de demo ziet dat er toch al vrij anders uit, daar staat 't ventje half int donker en dan is ie halfdonker :)

[afbeelding]

Maar wat is nu psies het grote verschil tussen dit systeem en wat DIII doet? Want SC ziet er al zwaar vet uit, ook op mijn rotte systeem, terwijl doom dadelijk vrij gruwelijke eissen stelt, en ik niet zie wat er precies beter door wordt?
My point exactly...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Voordat splinter cell op dit niveau heeft kunnen komen is er ook heel wat gebeurd.
en ik vind. (met respect overigens voor de makers) Splinter cell er nog steeds uitzien als een game. en DoomIII begint zo verdomd dicht bij realisme te komen, daar krijg ik gewoon een kick van :) zo realistisch mogelijk. en dan heb ik het alleen over het grafische aspect.

Nog een voorbeeld. Quake 3 werd uitgebracht, nieuwe standaard in 3d-gaming. nu is vorig jaar Jedi Outcast uitgebracht. Gebouwd op de Q3 engine maar met een aantal modificaties, en ik heb weinig games gezien die het echte Star Wars gevoel op deze manier kunnen nabootsen (misschien de Serious Engine maar daar horen we niets meer van)

Ik weet wel zeker dat mod-makers en programmeurs zullen smullen van Doom3 omdat ze hun games alleen nog maar realistischer kunnen maken. ik denk dan (weer aan starwars :)) aan een smeltende deur als je je lightsaber er te lang in houd en dezelfde atmosferische effecten als de battle tussen count dooku en Anakin Skywalker. Realisme is de key bij deze game.

Natuurlijk zijn er minpunten. vooral wordt er gegild "Jaa! hoe moet ik dat spel draaien op mijn pentium 3 1Ghz??" en 't antwoord is simpel. Wat maakt het uit! ben je vergeten dat je Quake 3 ook niet direct op 1600x1200@100fps kon spelen?
bovendien heb je een stabiele 30 fps nodig voor optimaal gaming. rates erboven kan je al amper waarnemen met je ogen (correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKCable
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-08 13:46

TKCable

TiMMaY

RSP schreef op 17 februari 2003 @ 21:06:
[...]

Voordat splinter cell op dit niveau heeft kunnen komen is er ook heel wat gebeurd.
en ik vind. (met respect overigens voor de makers) Splinter cell er nog steeds uitzien als een game. en DoomIII begint zo verdomd dicht bij realisme te komen, daar krijg ik gewoon een kick van :) zo realistisch mogelijk. en dan heb ik het alleen over het grafische aspect.

Nog een voorbeeld. Quake 3 werd uitgebracht, nieuwe standaard in 3d-gaming. nu is vorig jaar Jedi Outcast uitgebracht. Gebouwd op de Q3 engine maar met een aantal modificaties, en ik heb weinig games gezien die het echte Star Wars gevoel op deze manier kunnen nabootsen (misschien de Serious Engine maar daar horen we niets meer van)

Ik weet wel zeker dat mod-makers en programmeurs zullen smullen van Doom3 omdat ze hun games alleen nog maar realistischer kunnen maken. ik denk dan (weer aan starwars :)) aan een smeltende deur als je je lightsaber er te lang in houd en dezelfde atmosferische effecten als de battle tussen count dooku en Anakin Skywalker. Realisme is de key bij deze game.

Natuurlijk zijn er minpunten. vooral wordt er gegild "Jaa! hoe moet ik dat spel draaien op mijn pentium 3 1Ghz??" en 't antwoord is simpel. Wat maakt het uit! ben je vergeten dat je Quake 3 ook niet direct op 1600x1200@100fps kon spelen?
bovendien heb je een stabiele 30 fps nodig voor optimaal gaming. rates erboven kan je al amper waarnemen met je ogen (correct me if i'm wrong)
nou zover ik weet gaat het vanaf 30 fps vloeiend maar is 60 fps beter voor je ogen. Boven 60 fps maakt niks meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, zo super realistisch vind ik doom dan ook weer niet, tis vooral donker :) Het ziet er goed uit hoor, maar niet zo extreeeeem als hier wordt opgehemeld. Maarja, gameplay is toch belangrijk vindik, en bij doom lijkt het alleen over de gfx te gaan.

Enige wat SC imo onrealistisch maakt zijn eerder de models dan de engine vindik, je ziet dat de vormen niet kloppen e.d. Als je een screen iets kleiner maakt (dat die vormfouten wegvallen) dan valt op hoe gaaf die belichting enzo er toch uitziet tov realiteit. Maar daar gaat het niet om, waar het om gaat is: wat is nu het fundamentele verschil in de doom engine, en wat is het voordeel hiervan?

offtopic:
SC heeft naast gave gfx originele en leuke gameplay, zie ik bij doom niet zo gauw :)

[ Voor 101% gewijzigd door DarkX op 17-02-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yow Doom3 wordt dus echt wel super vet :D heb nu al zin in om elke 5 minuten te saven omdat het ff te eng is!! en pzuzes inlassen :P ECHT VET!!

Ik zag dat Quake 4 ook de doom3 engine gaat gebruiken ... nou dat worden dan dus zekers 2 spellen die ik ga kopen (koop bijna nooit iets :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Hm, die screenie daar van Splinter Cell... Ik denk dat het licht van links komt (character: rechts). Dan vind ik het raar dat zijn IR-goggles (of wat dan ook) geen schaduw op zijn voorhoofd maken.
Volgens mij maakt het model niet op zich zelf schaduw. Dus arm tussen borst en licht -> schaduw op borst.

Als je naar de nieuwe 3dmark kijkt zie je een mooie engine. Alleen werkt die dus met Pixel Shaders 2.0, 1.4 en 1.1 en zo. Aardig wat DirectX8 en veel DX9. Daar zijn "oudere" kaarten niet erg goed in. Doom III gebruikt dus een systeem die met weinig fancy shaders uitkomt en daardoor misschien sneller is.
In elk geval komt het spel vroeger uit dan een spel dat met Pixel Shaders 2 geprogged zijn. Zo een engine zou nu ongeveer klaar zijn (zie 3dmark03) maar de content nog lang niet. Precies wat er met Doom III aan de hand is.

Oh, en over die video: vind het een raar fragment. Je ziet van het bump mapping weinig. En dat de schaduw niet klopt ligt echt niet aan de brakke engine of zo. Misschien is het model wel slecht of iets anders.

Iedereen die wat screenshots, het "The Legacy" filmpie of zelfs de (video van de) alpha heeft gezien weet wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

T.T. schreef op 17 February 2003 @ 14:38:
[...]

Wow, daar zitten nog een berg fouten in de engine!

• geen licht als je in de lamp kijkt

Dat laatste is niet zo belangrijk, maar die eerste twee duiden toch op problemen met het algoritme van backface removal. Overigens is het wel mooi om te zien dat de theepot schaduw op zichzelf werpt.
Haha, grapje gelukt dus:D

Dit is ff een bullshit filmpje wat ik heb gemaakt in 3dsmax, niet geantialiased, met harde kartelige schaduwen om het op een game engine te laten lijken. En om het af te maken ff een geluidsfragmentje van John Carmack eroverheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, daar zou ik es op moeten letten, op die goggles. Maar dat kan ik in die pic van mij zo niet zien? Gedeelte waar schaduw zou moeten zijn is al in schaduw gehuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
JayVee schreef op 10 February 2003 @ 16:06:
[...]

Je hebt gelijk, EMBM draaid idd niet op de GeForce2, maar dot3 wel. Hoe het met de GF 1 zit weet ik niet. Maar idd zal hij zeker geen EMBM hebben.

Voor schaduw worden GEEN pixel shaders gebruikt! Die worden met de stencil buffer gemaakt. Hij kijkt dus per pixel of hij in het licht zit, zo ja, dan krijgt de stencil buffer voor die pixel een waarde van weet-ik-wat. (GOD only knows... JC = GOD >:))
GEEN Pixel Shaders dus!

Ik draai hem op 1024x786 "prima" met 4xAA / 4xAF op 15-25 frames. Het probleem is het (gebrek aan) geheugen. Als ik voor het eerst met een wapen schiet of een deur opengaat moet hij eerst even (van hdd) laden. Maar als het goed is krijg ik deze week meer, dan nog eens testen.
Oh, en wat niet werkt zijn die ragdoll fatties. Eentje kan net, maar zodra het twee of meer worden zakken de frames naar <5 ! Dat trekt mijn proc niet, maar dat zal ook nog wel geoptimaliseert worden.

[...]

De engine is dus niet totaal anders. Wel zelf geschreven. Maar de manier waarop een scene wordt gerendert is hetzelfde: Eerst ga je een lightmap van een level renderen. Dat betekent dat je gaat kijken waar hoeveel en wat voor kleuren licht valt.
Dan pas kan je die map spelen. En dan gaat hij dus eerst het licht op de textures toepassen en zo.

Wat met deze techniek NIET werkt:
Deur open met gelijkmatig licht. Het is of aan of uit (met Quake I zelfs alleen aan) - misschien dat er wat trukjes op toegepast worden, maar de engine op zich kan het niet aan omdat hij vantevoren een lightmap maakt.
Als je met je voeten in de schaduw staat dan wordt je hele lichaam donker. Ook al sta je vanaf je knieen weer in het licht. Er wordt alleen gekeken waar je staat, en niet per pixel wat voor licht erop valt.

DAT gaat dus met Doom III anders worden, omdat per pixel wordt bekeken wat voor licht er op valt. Je kan in de level editor al zien hoe het level eruit gaat zien. ALLES wordt real-time gerendert. Het is bijna "echt".

De enige twee punten die kwa lighting nog niet 100% kloppen zijn
1.) ambient light: in de badkamer scene is het onder het lijf van de pinky helemaal zwart, ook al zouden spiegel en muren beeetje indirekt licht moeten geven. Maar dat is nog te moeilijk voor de procs...
2.) puntvormige lightsources. Als je je vinger onder een TL balk houd, heb je dan een vlijmscherpe rand om je schaduw? Nee, omdat er van overal licht komt. Er zijn oneindig lichtbronnen binnen zo een buis. Dat word gecompenseert door gewoon meerdere lichtbronnen te maken en de schaduw te vervagen, maar dan nog klopt het niet 100%.

Ben helaas die link kwijt naar dat interview waar JC dat allemaal zelf verteld.

Damn. Ik kan echt niet wachten op dat spel. En nu nog zooo lang wachten. :O
aha, da's mooi informatief.
weet ik ook hoe dat kan, dat een kereltje of helemaal donker of helemaal licht is, nou niet echt belangrijk ofzo, maar je gaat het je wel afvragen
alleen kun je bij unreal ook al zien hoe het level eruit gaat zien in de editor
als je een lichtje erbij plaatst zie je direkt wat het effekt is, dat rekent ie gewoon direkt uit. Als je de lichtbron verschuift schuift het licht volgens mij niet mee, maar verdwijnt het op de oude plaats en verschijnt het direkt op de nieuwe, dat zal dan wel het tegen de beperkingen van de engine aanlopen zijn
Het kan zijn dat de schaduwen er later bij komen, dat weet ik zo niet

Wat ook kan in unreal (UT2K3) is bijvoorbeeld streepjes schaduw die verschuiven (DM Gael), als je eronder gaat staan zie je dat ook op je wapen geprojecteerd.
is dat ook eenofandere truuk?
dat van die deur open met gelijkmatig licht, daar hebben ze volgens mij inderdaad een truukje voor. Ik zou zeggen geen probleem, maar uiteindelijk heeft het vast voordelen als de engine het 'echt' kan
ik vond die demo van doom3 er in elk geval al veelbelovend uitzien, alleen de gameplay ben ik nog niet van overtuigd. Geef mij de doom methode maar van grote scharen domme monsters, en dat is volgens mij nou net wat met die fancy doom3 engine NIET kan, in elk geval niet op mijn computer

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

pim schreef op 18 February 2003 @ 03:26:
Haha ben ik blij dat ik er al aan twijfelde tenminste :)

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

pim schreef op 18 februari 2003 @ 03:26:
[...]

Dit is ff een bullshit filmpje wat ik heb gemaakt in 3dsmax, niet geantialiased, met harde kartelige schaduwen om het op een game engine te laten lijken. En om het af te maken ff een geluidsfragmentje van John Carmack eroverheen :)
ROFL :D _/-\o_
ik zag het net en ik wilde posten dat dit niet echt was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.. in de nieuwe PCzone staat dat shot met die chainsaw zombie. 2 pagina's.

ik heb geen zin om dat blad te sloopen om een goede scan te maken.. dus koop het zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
"iemand" heeft er een scan van gemaakt.Gelieve het magazine eveneens te kopen,mits je daar de mogelijkheid toe hebt,want het is de moeite waard (zoals gewoonlijk met PCZB)

check it out :
http://members.lycos.co.u...viewtopic.php?p=1039#1039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heeft iemand die scan nog van die openluchtlocatie op Mars?

PS EXE-cuter je site doet het niet.

[ Voor 25% gewijzigd door XWB op 09-03-2003 10:47 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hacku,die scan staat op D3:Xtreme,maar die blijkt ff offline te zijn (kheb al een mail gestuurd naar da boss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 10 February 2003 @ 17:25:
[...]

Nou, ik vind dit game zo realistisch eruitzien dat dat op zich wel heeeel veel atmosfeer geeft hoor!

Oh, en Unreal II zuigt dus, check de reviews. Graphics zijn natuurlijk mooi, maar de rest helaas niet.

En Doom III wordt geen fragspel. Het moet gewoon ENG worden. En dan is het wel handig als alles zo realisitsch mogelijk is.

"Doom III is supposed to scare the shit out of you!"
precies, en ja.. unreal 2 sux ass. vooral wapens zien er echt niet uit.. 1 of 2 wel.. maar voor de rest ziet totaal niet uit. khad meer verwacht.. leukste stuk was gewoon in die lift.. lichten uit.. en langzaam geluid uit.. en BOEM.. monster op de lift knalle. en voor de rest.. nix aan.

edit/

kannie wachten op doom 3!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

Doom 3 wordt enorm afreageereeeee!!!
Na zo'n tijd school moet je tog even je aggressie die je ophebtgebouwd kwijt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 14:09:
[...]

precies, en ja.. unreal 2 sux ass. vooral wapens zien er echt niet uit.. 1 of 2 wel.. maar voor de rest ziet totaal niet uit. khad meer verwacht.. leukste stuk was gewoon in die lift.. lichten uit.. en langzaam geluid uit.. en BOEM.. monster op de lift knalle. en voor de rest.. nix aan.

edit/

kannie wachten op doom 3!
"I'm really interested in getting inside your mind and...making it an unpleasant place to be"
qoute van trent reznor, doom iii legacy filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Em EXE-cuter, http://www.d3xtreme.tk doet het nog steeds niet :(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand de url naar het oude
topic van de gelekte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
T.T. schreef op 17 February 2003 @ 14:38:

De standaard 3d theepot, zoals iedereen die met 3d software werkt wel kent, heeft geen uitgewerkte binnenkant. Dit verklaart beide "fouten".

De enige manier om dit tijdelijk op te lossen, is om de mesh double-sided te maken, waardoor iedere triangle van 2 kanten te zien is. Maar het vergroot de rendertijd ook met een factor van 2.

Kort: je ziet een fout die er niet is.

[ Voor 3% gewijzigd door Miletos op 13-04-2003 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 00:52:
weet iemand de url naar het oude
topic van de gelekte versie?
?? warezrequest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Laatst online: 14:53

Kid Buu

Huh, Pietje?

Hij vraagt toch alleen naar het topic, niet naar een download link :X

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect_Cell schreef op 13 April 2003 @ 13:31:
Hij vraagt toch alleen naar het topic, niet naar een download link :X
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 16:44
Russian Phoenix schreef op 09 March 2003 @ 14:41:
Doom 3 wordt enorm afreageereeeee!!!
Na zo'n tijd school moet je tog even je aggressie die je ophebtgebouwd kwijt!!!
Nuh, daar heb je UT voor, er is niets irritanter dan dat je na een lange dag door een of andere vieze beest in je rug word geschote ;) :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
http://www.ownt.com/specials/2003/doom3/doom3.shtm

kwijl kwijl... good old days... lekker coop wellicht met zn 2en lekker door levels rennen en nasty demons all over the place splattere?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij lijkt die ook wel super strak maar ik wacht tot de devinitieve versie ik ga geen gelekte versie spelen dat spel zou nu toch zo langzamer hand wel klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

neej wordt najaar 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Prepare to Meet Thy Doom
Carmack On Doom III

http://www.wired.com/wired/archive/11.05/doom.html
When he makes the engine for a new game, Carmack has to predict the capabilities of PC hardware two years down the road. "There's no real hard and fast rule," he says, "but roughly we buy the very best stuff we can get at the start of development and target that as what we're shooting at."
Ik denk dus niet dat hij zit te wachten op een XboX voor DoomIII
Eventually, he'll begin work on his next graphics engine. Doom III won't be his last, he says, but the days of hammering out a new engine every few years are coming to an end. Soon, he says, "hardcore programmers won't have a good reason to write engines all the time. They'll do it because it's kind of fun."
:)

[ Voor 77% gewijzigd door srblackbird op 17-04-2003 10:48 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Yorick schreef op 17 April 2003 @ 10:28:[...]
Ik denk dus niet dat hij zit te wachten op een XboX voor DoomIII
[...]
Denk ik ook niet. En het heet ook niet "het komt alleen op XboX uit".
Ze zeggen "Microsoft is offering lots of money to id to make an exclusive Doom III Xbox port" - wat zou kunnen betekenen dat de XboX de enige console is op die Doom III gaat draaien. id kan niet om de PC heen.

In dat (leuk!) artikeltje op wired wordt JC gequote met "We're being offered a pretty significant amount of money to sit on it until an Xbox port is done" ...

We zien het wel! Zou erg jammer zijn als het verder zou vertragen omdat id extra geld wil vangen van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ach, Xbox of PC, ik heb ze alletwee :) (hee...dat rijmt!)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Afbeeldingslocatie: http://www.x-equis.nl/doom3/doom-intro2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.x-equis.nl/doom3/doom-intro.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.x-equis.nl/doom3/doom-intro1.JPG

map e3/intro

[ Voor 60% gewijzigd door srblackbird op 19-04-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

Is het mogelijk om van het intro alle frames + sound te capturen? zodat jullie het ook kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ja,dat is idd mogelijk.Ik heb ooit de video gehad,maar die host is nu plat.
Er is ook ooit een speelbare versie geweest van die intro,maar die is er ook niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Voor iemand die het interesseert : Doom 3 : Xtreme (waar ik crewmember ben) heeft een nieuwe host gevonden (doom3maps.de) en zal dus binnen de korste keren terugkomen.
Ik hou jullie op de hoogte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screenshots + preview:
http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/preview_6026019.html

Ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen beetje jammer dat de plaatjes het niet doen hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier wel. Dus het is idd jammer voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
EXE-cuter schreef op 24 April 2003 @ 21:49:
Voor iemand die het interesseert : Doom 3 : Xtreme (waar ik crewmember ben) heeft een nieuwe host gevonden (doom3maps.de) en zal dus binnen de korste keren terugkomen.
Ik hou jullie op de hoogte !
Voor de geinteresseerden : http://www.d3xtreme.tk
De layout is wel nog standaard,maar er wordt aan gewerkt
(de final zou tegen juni volledig klaar moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 01 May 2003 @ 16:52:
[...]

Alleen beetje jammer dat de plaatjes het niet doen hier :+
Moet je maar geen kazaa lite gebruiken he ;)

zie ook: http://www.gamespot.com/misc/help/index.html
can't view screenshots and graphics on GameSpot. Screens and graphics on every other Internet site I visit are OK. What's going on?
Chances are that ad blocking or firewall software on your computer is blocking them. A common culprit is Kazaa Lite, which has a large list of blocked sites, including Image.com.com. GameSpot screenshots and graphics are served from Image.com.com. For assistance in unblocking Image.com.com from your ad blocking or firewall software, please consult your software's manual or publisher.
Hier de nieuwe screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/pc/doom3/0430/doom3_screen001.jpg
Klik om te vergroten

Kwijl :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird

srblackbird

ThinkGEEK

LOL ik heb net 'The Texas Chain Saw Massacre' gezien :D
Lijkt dit wel een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs als ik mijn firewall uitzet dan zie ik nog geen een plaatje.. can iemand em neit gewoon op een geocity's account oid uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 22:01:
zelfs als ik mijn firewall uitzet dan zie ik nog geen een plaatje.. can iemand em neit gewoon op een geocity's account oid uppen?
U vraagt,wij draaien 8)

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/doom3_screen001.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Exe-cuter op 01-05-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

VET VET VET VET VET VET VET :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Die gast heeft er zin in

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg er licht nu gewoon kwijl op me toetsenbord. :/

En BTW als je goed kijkt lijkt het net of dat die gast zen kont voor heeft zitten :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:24:
Omg er licht nu gewoon kwijl op me toetsenbord. :/

En BTW als je goed kijkt lijkt het net of dat die gast zen kont voor heeft zitten :P
He's just getting horny from the chainsaw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Nieuwe ploatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200305/1052829318_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200305/1052829318_0.jpg

En een filmpje:
http://www.shackspace.com/~break@shackmail.com/doom3xbox.mov 12 mb

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17736

Het ziet er weer allemaal erg vet uit, vooral die spinnen met die hoofden ondersteboven vind ik erg cool, zo van, die ogen zijn toch nutteloos, wij willen tanden. Filmpje is trouwens ZEEER de moeite waard.

[ Voor 49% gewijzigd door tec op 13-05-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er lekker uit die onderste, bij de bovenste vindt ik de kop er een beetje hoekig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:50:
ziet er lekker uit die onderste, bij de bovenste vindt ik de kop er een beetje hoekig uitzien.
das waar maar in beweging is het allemaal erg :9 _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

damn, dat ziet er goed uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat filmpje, omfg :9~
kan nu al niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:09
OMG wat is dat filmpje VET!! :)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Game of the year

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FatalError schreef op 13 mei 2003 @ 17:28:
OMG wat is dat filmpje VET!! :)
Met deze statement ben ik het volledig eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind het maar een kut filmpje.

.mov :P
Zeker geen .avi beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Holy hell, dat ziet er goed uit. Animatie vd models is ook weer ouderwets dik in orde, zo ben ik dat van id software gewend :Y) Er komen mooie tijden aan voor FPS liefhebbers :9

Wordt wel nieuwe onderbroeken inslaan waarschijnlijk * Dyxtra is een enorme schijterd als het op enge spellen aankomt :'( :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
filmpje is niet meer....

iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Procyon for life schreef op 13 May 2003 @ 19:50:
filmpje is niet meer....

iemand een mirror?
Gamershell natuurlijk ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Damn it, ik wil ook dat filmpie hebben! (Wil hem ook wel mirroren) Screenies zien er idd vet uit, grandiose lighting. Hopelijk posten ze niet te veel screenshots. Ik wil eigelijk niet eens weten wat voor monsters er allemaal zijn in het spel. (en zeg nou niet "kijk dan niet naar de screenshots... >:) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

filmpje == xbox versie :o grandioos :)

[ Voor 3% gewijzigd door RSP op 13-05-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carmack ruled in de game wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Hmmm, heeft iemand een mirror naar die 12MB versie voor mij? Ik heb alleen die doom_3-e3_trailer-shakycam.wmv ... alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 13 mei 2003 @ 19:54:
Damn it, ik wil ook dat filmpie hebben! (Wil hem ook wel mirroren) Screenies zien er idd vet uit, grandiose lighting. Hopelijk posten ze niet te veel screenshots. Ik wil eigelijk niet eens weten wat voor monsters er allemaal zijn in het spel. (en zeg nou niet "kijk dan niet naar de screenshots... >:) ))
Mirror Please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

RSP schreef op 13 mei 2003 @ 20:41:
filmpje == xbox versie :o grandioos :)
Op gamers.nl staat dat het filmpje hoewel het begint met xbox logo hoogst waarschijnlijk geshowed wordt op een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het filmpje even bekeken.. ok 4X in verschillende formats..En COOOOOL!!!

1 minpuntje... of misschien.. ja vond ik minder. Als dat monster uit de vloer breekt stuitert dat metalen rooster wel erg vaak en makkelijk, zonder te buigen, op en neer. verder istie subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gamers.nl staat dat het filmpje hoewel het begint met xbox logo hoogst waarschijnlijk geshowed wordt op een pc.
Dat weet ik wel zeker. Ze willen het spel natuurlijk zo mooi mogelijk tonen, aangezien de Xbox geeneens in de buurt komt van PC graphics (qua resolutie etc, NOFI trouwens), zullen ze het niet op een Xbox laten zien :)

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van het filmpje, dat metalen rooster viel idd op, maar dat is een kwestie van het gewicht instellen van dat ding. Het verhaal is wel wat B-film achtig: Geheime experimenten op Mars, en ook dit keer gaat er iets fout... maar dat zal de pret niet drukken, Doom speel je niet voor het verhaal ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dat filmpje... net gekeken, dat ziet er echt heel goed uit. (iemand die een ongevere release date weet? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Maxow schreef op 14 May 2003 @ 00:53:
dat filmpje... net gekeken, dat ziet er echt heel goed uit. (iemand die een ongevere release date weet? ;) )
when it's done >:)
Eind van het jaar willen ze het wel af hebben. September komt Half Life 2, en dan krijgen we ook nog eens Far Cry. Dat wordt upgraden deze zomer! :9~ :P :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, ik hoop dattie ongeveer eind juli uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Filmpje ?
Dat filmpje is toch die sucky xbox film he ? :p De pc trailer is vandaag uit en die is veeeeeeeel langer en beter.
Check it out and be impressed :

http://trance.releases.cz...2003-full_video-hires.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:08
EXE-cuter schreef op 14 mei 2003 @ 19:22:
Filmpje ?
Dat filmpje is toch die sucky xbox film he ? :p De pc trailer is vandaag uit en die is veeeeeeeel langer en beter.
Check it out and be impressed :

http://trance.releases.cz...2003-full_video-hires.zip
wil niet vervelend overkomen hoor, maaruh MIRROR :+ 4 uur voor 30mb is wat lang :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow net gezien! hij is super vet! je kan nu goed de schaduwen bekijken, nieuw monstertje erbij, een soort baby met insectenvleugels.... vaag maar wel super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dat filmpje van 14 mb is erg cool. Mooie monsters, cool dat je ingame dingen ziet :)
Alleen het schieten vind ik een beetje nep, dat is wel jammer. Dat komt vooral denk ik doordat de wapens te klein zijn naar mijn idee.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dank voor de link X-uhCuter :), deze nieuwe movie is inderdaad beter dan die van gister ja! En die was al fokking cool gewoon. Trouwens funny hoeveel mensen er niet zijn die speciaal voor Doom 3 hun hardware gaan upgraden, myself included (eigenlijk bij elke nieuwe grote game van id ja).

MaRc0: die van 32MB is zelfs nog veel cooler!

[ Voor 9% gewijzigd door remotehost op 14-05-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik inderdaad ook, de benchmarks wijzen uit dat je goedkoop uitkan met een FX5600

die zijn nog geen 200 euro, een 9700 en 9500pro doen het ook best ok.

natuurlijk geen high quality maar zeker speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 20:37:
Ik inderdaad ook, de benchmarks wijzen uit dat je goedkoop uitkan met een FX5600

die zijn nog geen 200 euro, een 9700 en 9500pro doen het ook best ok.

natuurlijk geen high quality maar zeker speelbaar!
Ja maar ik ga wachten met aanschaf van nieuwe hardware tot ongeveer een maand voordat Doom 3 echt! in de winkels ligt, dan heb ik nog even de tijd om eea te installen en tunen etc. en een eventuele levertijd van het product.

Fuck ik kan bijna niet wachten, daarnaast komen ook nog halflife2, farcry, stalker ... omg, wat is het toch een goeie tijd om een gamer te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

S.T.A.L.K.E.R. komt pas volgend jaar uit. Heb ergens een interview gelezen met die jongens. Zodra ik die grote Doom III film binnen heb zal ik heb op mijn webspace zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kan niemand dat filmpje ff tijdelijk ergens hosten ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een snelle mirror van dat filmpje in avi of iig iets wat ik met WMP/DivX player kan afspelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 23:18
wat linkjes voor dat filmpie van de pc versie

http://www.warp2search.ne...12258&mode=thread&order=0

------
omg kep em net gekeken en tis wel uberuberuber1337 :D

[ Voor 24% gewijzigd door smarthass op 14-05-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, thx ;)
Na het zien van de E3 trailer kan ik je al 4 woorden en 4 getallen geven:
Game of the Year 2003

Wat een graphics, wat een sfeer...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:11
Wow dat filmpje ziet er echt goed uit ! :9~ Master game gaat het worden (als het op mn systeem gaat draaien dan :P )

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Damn, gaat echt heeeeeeel stoer worden. Als er nog een mirror nodig is...
shibby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Boehoehoehoeeeeeee........... :'( heeft er dan helemaal niemand een werkende mirror voor een mooie mpg trailer? Ben eigen pc al beetje aan het optuigen... beter gezegd, stilletjes aan het klaarmaken voor de grote(re) overstap aan het einde van dit jaar. Nu dalek al nieuw mobotje er in... lekkere ruime kast voor flinke videoplank... (wellicht nVidia). Of desnoods gewoon kant en klaar gamebakkie halen bij Dell... ALS IE MAAR DRAAIT!!!

Zoveel overlopers op gamespy.com die allen in de poll van afgelopen week als een bezetene half-life 2 hebben aangeklikt om naartoe te rennen als E3 opent... en zie, wat het meeste bekijks trekt, nog voor de E3 begonnen is... _/-\o_
(I clicked Doom³, :7 hail to the king baby)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.