Doom III: The Legacy

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Aangezien er een aantal topics gesloten zijn omdat het topic direct over de "leaked" demo versie ging, open ik nu maar een topic die gewoon over doom III gaat waarin eventuele ervaring komen en natuurlijk info en screenshots. Geen downloadsnelheden, waar kan ik hem downloaden, wie heeft hem, dit is uit enz enz...

- Info
Hier is nog niet zo veel van te vinden.

In general, some of the features of Doom III are dynamic shadows, per polygon hit detection, multi dynamic light source, and a new physics engine. The new physics engine can be applied not just to the characters in the game, but to the objects in the game as well. So, for example, you could kick a box on the floor into the air and you get the realistic effect of the box falling to the ground. This physics engine was pretty impressive and something that adds a new dimension to Doom III.

In the one player mode, the Doom III game is very mission and story driven. You will be able not only to activate computer consoles in the game, but, for the first time, to interact with them with HTML-style screens on the computer that will allow you to click on them.

Each custom model starts life as a sketch. This sketch is moved into Lightwave and can be as rich as 800,000 polygons. Once this is completed, a low polygon count is wrapped around the model and the Doom III engine is able to render bump it. Detail is then transferred in from the high quality image model. Painting the model then takes place and the internal control skeleton is built. Doom III has a complete full skeleton animation system.
- Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/channels/games/features/doom3/images/doom3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/channels/games/features/doom3/images/doom3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/channels/games/features/doom3/images/doom3_4.jpg

Movie [hier meer]
Meer Screenshots [en hier]
Interviews & Previews

- Release date: Volgen jaar ergens :D

[ Voor 0% gewijzigd door aftermath op 07-11-2002 19:18 . Reden: screenies ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Lekkere fps weer :P Draait vast erg soepel op m'n p3 500 *kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:32

Klippy

Still Game

Wow ziet echt goed uit, gelukkig duurt 't nog ff totdat 'ie uitkomt, tegen die tijd heb ik wel een nieuwe PC ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ik denk dat het spel het straks alleen moet hebben van zijn graphics, ik had ergens gelezen dat Carmack gezegt zou hebben dat het spel binnen een weekendje uitgespeelt zou zijn en de multiplayer zou maar minimaal zijn. Een maximum van 4 spelers dacht ik :? En verder ook geen buitenlevels omdat de engine er niet geschikt voor zou zijn.

Maar ik ga wel voor dat weekendje denk ik :+ ben er toch wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57620

Op wat voor systeem zouden ze dit gedraait hebben joh! 7FPS is niet echt tasty!

Flames mag je ook voor je houden

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 01-11-2002 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129

't Is weer eens meer van hetzelfde he :/

Echt een melkkoe dit genre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Guevara_
  • Laatst online: 30-12-2024
hehe jah dat wordt wel een nieuwe pc kopen als die uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:09

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Het spel loopt wel redelijk.. Als er monsters in de buurt komen dropt de fps echt verschrikkelijk, tussen 0-15.. Als ik kijk naar mijn systeem heb je wel een flinke Geforce3 a GF4 nodig met lekker veel ram.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129 schreef op 01 november 2002 @ 14:24:
't Is weer eens meer van hetzelfde he :/

Echt een melkkoe dit genre
:+ sorry hoor maar wat weet je er nou van :?

Momenteel kunnen we alleen de graphics beoordelen en ik heb iig nog geen spel gezien die dit overtreft of er gelijk aan is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 04-06 21:25
Erhnam schreef op 01 november 2002 @ 14:25:
Het spel loopt wel redelijk.. Als er monsters in de buurt komen dropt de fps echt verschrikkelijk, tussen 0-15.. Als ik kijk naar mijn systeem heb je wel een flinke Geforce3 a GF4 nodig met lekker veel ram.
Wat voor systeem heb je dan? is wel handig om te weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34316

OK IK WIL GEEN VRAGEN OM WAT DAN OOK !!!
anders post ik niest weer!!

mijn screenies :

sorry screenies zijn weer weg :

mail van ID Software (makers):
I can assure you that id software will take immediate and severe legal action against any site uploading unauthorised Doom III shots. As one of the first, you should consider yourself a prime target for such legal action with damages consequent on further distribution from your site. You have been warned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 11:03

pim

Joppie, hoeveel frames haalde je per seconde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de drukke puntern ongeveer 15 per sec
de rest lag tussen de 30 en 45 op stukken zonder
monsters..

Gforce 4 TI 4400
AMD ATHLON 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-06 16:52
ArKiPiSiJa schreef op 01 november 2002 @ 15:07:
Die deden het net wel.....( ze doen het trouwens nog )

Da's waarschijnlijk je cache ;)

Naja, ID Software lijkt me duidelijk, geen pics meer die niet officieel zijn goedgekeurd door ID. Jammer, maar helaas :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, helaas, als iemand een oplossing heeft hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Hmmz....

Ik doe een poging om die Alpha hier te spelen, maar 't is echt drie keer nix. Ik heb een RADEON 8500 pro met 64 MB ram op een ATHLON xp 1800+ met 512 MB pc2700 DDR geheugen en ik heb artifects en lelijkheden als de pest, echt niet normaal... dikke baggerzooi... ik kan ook alleen level 2 spelen, tussen de 20 en 3 FPS... ik mag hopen dat er nog erg veeeeeeel getuned gaat worden aan deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De full versie zal je vlotter kunnen draaien, maar verwacht niet te veel. Op een GeForce 3 kan je max 800x600 in low details.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hacku schreef op 01 november 2002 @ 15:29:
De full versie zal je vlotter kunnen draaien, maar verwacht niet te veel. Op een GeForce 3 kan je max 800x600 in low details.
Euh, ik wil niet lastig zijn, maar vaak (altijd) is een radeon sneller als een geforce 3... en hier draait ie 640*480... dus hij is best wel tragisch... maar goed, je mag natuurlijk nog geen oordel vellen, het is maar een Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21227

beetje ontopic .. ik ben t wel eens melkkoe genre.. hoeveel anders dan al die ander fps kan het zijn?
het blijft ventjes mollen en enkele simpele puzzels/doolhoven doorrennen
meer kan t imo niet worden.
alleen de graphs worden beter.. ok veel beter dan

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 01-11-2002 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

tjah.... dan kan je geen enkele game spelen onderhand :)

race game = racen
rts = rts

etc....

Ik blijf fps trouwens nog steeds leuk vinden ook al heb ik er misschien al 100 gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27945

Anoniem: 16536 schreef op 01 november 2002 @ 15:27:
Hmmz....

Ik doe een poging om die Alpha hier te spelen, maar 't is echt drie keer nix. Ik heb een RADEON 8500 pro met 64 MB ram op een ATHLON xp 1800+ met 512 MB pc2700 DDR geheugen en ik heb artifects en lelijkheden als de pest, echt niet normaal... dikke baggerzooi... ik kan ook alleen level 2 spelen, tussen de 20 en 3 FPS... ik mag hopen dat er nog erg veeeeeeel getuned gaat worden aan deze game...
BEN JIJ ECHT ZO FUCKING DOM OF DOE JE ALSOF????

Het is een alpha!!!! Natuurlijk gaat de full beter lopen, ik word echt dood moe van dit soort eikels die nix te melden hebben. Meteen zeuren over iets wat nog geen eens OFFICIEEL uit is... en dan al conclusies trekken. De "beta" van UT 2003 liep ook bagger maar de "final" van UT 2003 loopt smooth, dus als men dit al weet waarom gaat men dan toch zeuren over de volgende alpha....

Gubbo out...

Je kan normaal reageren of niet reageren. Ik begin jou toch ook niet meteen uit te schelden :(
OW + mail

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 01-11-2002 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is het waar dat Jedi Knight 3 gemaakt wordt op de Doom 3 engine?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het is steeds hetzelfde liedje bij die Beta's, mensen die gewoon niet begrijpen dat dit alleen maar een concept is ipv het uiteindelijke product...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wie wat verschillen wil weten tussen de Doom 3 engine & de Unreal Warfare engine:

Doom 3 engine:
Dot 3 bumpmapping
Real time lighting and shadows through stencil buffer.
Lighting and shadow blending through registered combiners
"Ragdoll" physics
Dynamic particle system, reacts to world
Real time specular highlights
max 6000 polys per character
Support for upto 64 players online

Dev stuff:

Ingame editor, all lighting is done in realtime, no rebuilding
Its own scripting language.
External animations blend seemlesly into the world.
Sound system revolves around those with knowledge of sound production.

Unreal Warfare engine:

Lightmap based lighting for bsp, vertex lighting for static meshes
"Ragdoll" physics
Dynamic lighting and shadows done through stencil buffers(no blending)
Semi dynamic particle system
Support for large scale multiplayer
Max polycount per model 5000(based on ut2k3)
Large terrain support

Dev Stuff:

Semi quick rebuild times
Partial WYSIWYG in editor
KAT for physics
Matinee for realtime cutscenes.
Most content is made through external programs.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:09
Jah, dat de alpha zuur loopt is gewoon normaal, maar ik hoor de hele tijd dat de reso in die alpha maar 640 is , terwijl ik overal hoge res screenshots zie , is dit een andere versie ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Carel schreef op 01 november 2002 @ 15:44:
Jah, dat de alpha zuur loopt is gewoon normaal, maar ik hoor de hele tijd dat de reso in die alpha maar 640 is , terwijl ik overal hoge res screenshots zie , is dit een andere versie ofzo :?
Laten we zwijgen over die beta ok.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:09
Hacku schreef op 01 november 2002 @ 15:45:
[...]

Laten we zwijgen over die beta ok.
Dat is toch ook doom3, vroeg het me gewoon af, ik heb hem niet of wat dan ook hoor, maar ik zal erover zwijgen als het echt niet anders kan. Het was gewoon iets wat ik me ff afvroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waar zal Doom 3 zich afspelen? Buiten of binnen? Hoop dat we ook mooie lokaties krijgen als in Unreal 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.unreal2.com/images-dynamic/shot2_lores.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.unreal2.com/images-dynamic/CGImage04-640.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 02-06 15:31
Op een radeon9700 pro met xppro en xp2200 loopt ie op 65+ fps :-| ( heb ik uit ZEEEEER betrouwbare bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 19:32
Hacku schreef op 01 november 2002 @ 15:40:
Is het waar dat Jedi Knight 3 gemaakt wordt op de Doom 3 engine?
waarschijnlijk niet want ik dacht dat ze der doom3 engine niet verkochten.
althans dat had ik een tijd geleden gelezen in een interview met volgensmij carmac

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat die momenteel op Videokaart x met processor y nu zo goed werkt zegt niks. De engine/etc is lang niet af en het lijkt zo net van zo zal het spel draaien, baggerzooi oid :X

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66374

ik wil maar 1 ding weten, WANNEER KOMT IE UIT?!

oops toch 2 dingen
en hoeveel kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 66374 schreef op 01 november 2002 @ 16:50:
ik wil maar 1 ding weten, WANNEER KOMT IE UIT?!

oops toch 2 dingen
en hoeveel kost ie?
1) waarschijnlijk mei 2003
2) rond de € 50

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Hacku schreef op 01 november 2002 @ 16:51:
[...]

1) waarschijnlijk mei 2003 -----> = oktober 2003 waarschijnlijk
2) rond de € 50
------> = Mischien al 55 Eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
DooM 3 gaat zich binnen afspelen en de engine leent zich wel voor licenties, want Quake4 wordt op dit moment gemaakt door Raven Software en draait op de DooM3 engine.

althans, dit is wat ik heb vernomen uit pressreleases en dergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7876

Het spel draait op mijn Celeron 850 + Geforce2mx met zo'n 1-5 fps (640*480), vind ik wel een aardige score :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
daFubar schreef op 01 november 2002 @ 16:57:
DooM 3 gaat zich binnen afspelen en de engine leent zich wel voor licenties, want Quake4 wordt op dit moment gemaakt door Raven Software en draait op de DooM3 engine.

althans, dit is wat ik heb vernomen uit pressreleases en dergelijken
Ja,dat heb ik ook ooit vernomen,maar tegenwoordig spreekt men er niet meer over in de interviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49195

Laten we verder maar zwijgen over die beta, ik zeg niet dat het een beeld geeft van de uiteindelijke versie.

Toch heb ik handmatig even de hoogste kwaliteit ingeschakeld en de resolutie naar 800 x 600 veranderd. compressie uit etc.
2 conclusies, grafisch ziet het het :9~ uit, maar het aantal frames komt bij mij niet boven de 8 uit.

Amd Athlon 1200 Mhz
Leadtek Geforce 4 TI 4200 (128 mb)
512 MB DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 01 november 2002 @ 15:43:
[...]

Het is steeds hetzelfde liedje bij die Beta's, mensen die gewoon niet begrijpen dat dit alleen maar een concept is ipv het uiteindelijke product...
Zoals ik al zei:"Ik hoop dat er veel getuned gaat worden". En dat gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren. Ik geef gewoon een impressie over hoe de game op dit moment bij mij loopt, omdat dat het enige is waar ik over kan oordelen. Als dat bagger loopt dan zeg ik dat gewoon zodat andere mensen weten wat ze kunnen gaan verwachten.

Pssst, het iis de Alpha, niet Beta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 04-06 10:57
Hacku schreef op 01 november 2002 @ 15:53:
Waar zal Doom 3 zich afspelen? Buiten of binnen? Hoop dat we ook mooie lokaties krijgen als in Unreal 2:

[afbeelding]

[afbeelding]
Doom 3 speelt bijna alleen maar binnen. Je zal dus niet zulke mooie landschappen te zien krijgen als in Unreal 2. Doom 3 is vooral gemaakt om binnen maps te spelen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:16
Anoniem: 12316 schreef op 01 november 2002 @ 15:43:
[...]

Topic starter vroeg wat ervaring waren. Hij post zijn ervaring en het wordt hem gelijk kwalijk genomen dat hij rekening mee moet houden dat het alfa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel ff grappig is dat de resolutie van de textures iig niet erg hoog is, de hoogste resolutie voor textures is 256x256 maar ook een heleboel die een lagere resolutie hebben.

voor de skins is 1024x512 het hoogste.

zou je zo niet zeggen, maar bumpmapping doet zo zijn wonderen
Vreet het spel tenminste niet 2 gieg aan textures alleen al zoal unreal wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 49195 schreef op 01 november 2002 @ 17:12:

Toch heb ik handmatig even de hoogste kwaliteit ingeschakeld en de resolutie naar 800 x 600 veranderd. compressie uit etc.
2 conclusies, grafisch ziet het het :9~ uit, maar het aantal frames komt bij mij niet boven de 8 uit.

Amd Athlon 1200 Mhz
Leadtek Geforce 4 TI 4200 (128 mb)
512 MB DDR
Laat die NV30 maar komen :9~
Benieuwd of we hiermee kunnen spelen met FSAA & AF en alles op max.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

ik snap iets niet. Er is ergens een draadje hier bij GoT naar een Flash versie van Quake3. Dat kun je al draaien op een 2mb pci kaartje :/ Je kunt in die versie weliswaar niet knallen, maar goed, het ziet er wel erg soepel uit qua fps! Hier is ook geen 3d geweld voor nodig?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 03-06 17:50
computerboer schreef op 01 november 2002 @ 17:26:
ik snap iets niet. Er is ergens een draadje hier bij GoT naar een Flash versie van Quake3. Dat kun je al draaien op een 2mb pci kaartje :/ Je kunt in die versie weliswaar niet knallen, maar goed, het ziet er wel erg soepel uit qua fps! Hier is ook geen 3d geweld voor nodig?
uhm je moet de complexiteit van doom 3 echt niet vergelijken met de simpelheid van quake 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand hoeveel bandbreedte Doom 3 van je 3D kaart nodig heeft? En hoeveel MB texturen er in het geheugen geladen worden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik hoorde een gerucht van 80 mb aan textures. Daarom heb ik ook 128 mb's gekocht op mijn plankie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm, UT 2003 slikt op ultrahigh 180 MB, Doom 3 slechts 80?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ikke nie wetuh. Alleen ergens eens opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
computerboer schreef op 01 november 2002 @ 17:26:
Kom op zeg. Quake 3 in Flash ga je vergelijk met de echte Q3 en zelfs met DoomIII. Nooit opgevallen dat Flash net iets minder mooi is dan Q3 of DoomIII?
Hacku schreef op 01 november 2002 @ 17:47:
Hm, UT 2003 slikt op ultrahigh 180 MB, Doom 3 slechts 80?
180MB geloof ik niet hoor, heb je vast verkeerd gelezen oid. :) DoomIII zou idd zo'n 80MB aan textures gebruiken voor zover ik weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Anoniem: 49195 schreef op 01 november 2002 @ 17:21:
Wel ff grappig is dat de resolutie van de textures iig niet erg hoog is, de hoogste resolutie voor textures is 256x256 maar ook een heleboel die een lagere resolutie hebben.

voor de skins is 1024x512 het hoogste.

zou je zo niet zeggen, maar bumpmapping doet zo zijn wonderen
Vreet het spel tenminste niet 2 gieg aan textures alleen al zoal unreal wel doet
misschien dat ie maar 80 mb geheugenbandbreedte vreet door bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

kan echt niet wachten op volledige :(
word na deze alpha alleen maar moeilijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zijn jullie nou niet bang dat dit spel veel te veel gehyped word?

Ik heb een GC en merk dat alles en iedereen het over Metroid Prime heeft. Nou ben ik al best een Metroid freak en er zijn de laatste jaren natuurlijk al helemaal geen Metroid games uitgekomen zodat eigenlijk het overgrote deel van de oudere gamers weten wat Metroid is. Persoonlijk ben ik wel een beetje bang dat het zo gehyped wordt en als het daadwerkelijk in de winkels ligt en mensen het kopen ineens vertellen dat er geen fuck aan is. :|

Hetzelfde met Doom. De laatste Doom kwam in 1992 (?) uit volgens mij. Het jongere publiek heeft er misschien wel eens van gehoord, maar hebben nooit echt intensief die games gespeeld. De wat oudere gamer zal Doom 2 tot in de puntjes kennen.

Is het nou niet zo, dat zoals ik al eerder zei, jullie bang zijn dat het misschien wel gaat tegenvallen. Weer die hele hype, weer die filmpjes en al die screenshots. Krijgen jullie niet een deja vú ala bijvoorbeeld Black & White en C&C: Tiberian Sun?

Niet dat ik het hoop voor jullie of zo, ben er alleen nieuwsgierig naar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12304

mhh, hij slaat gvd steeds vast bij laad scherm menu doet ie nog fijn etc. maar als ik een single player game start en wilt laden geeft ie fout aan :|

voor specs zie sig, laatste drivers geinstald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Joppie4ever schreef op 01 november 2002 @ 18:03:
[...]

misschien dat ie maar 80 mb geheugenbandbreedte vreet door bovenstaande?
Geheugenbandbreedte wordt toch niet uitgedrukt in MB maar in MB/s?
Je bedoelt het aantal dat in het geheugen zit?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Mischien heb je hier wat aan:
Doom III - Alpha 0.02 - E3 Demo
-------------------------------

Instructions

load the doom.exe
use the ~ key to get to the console (if you choose single player, game will crash)

you can load e3 demo maps 1-3 using one of the following commands:

map e3/e3_1
map e3/e3_2
map e3/e3_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op 01 november 2002 @ 18:07:

[...]
da deed ik ook, maar hij doet ut al eff andere drivers geinstald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 13:45

MAZZA

Barbie is er weer!

Die mensen die gelijk gaan zeggen van "oh nee niet weer een FPS same shit different game gedoe" moeten maar eens goed nadenken waar de Quake engines en UT engines zoal niet voor gebruikt zijn.
Deze engines zijn vaak 't neusje van de zalm wat betreft game technologie en worden in tientallen andere games gebruikt. Ook NIET fps games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23:33
argh, mijn arme computer
die demo schokt als de neten, en dat terwijl ik net een nieuwe videokaart heb
nouja, het uiteindelijke spel zal wel beter draaien vermoed ik, net als bij UT2K3

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

check je mail eens
ow + mail

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 01-11-2002 20:58 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overal lees je reacties van klagende mensen over de fps :/

Veel hebben het op de 1 of andere manier niet door dat het een leaked version is, demo, beta, alpha, alles met die naam betekend meestal dat het spel niet 100% is dus!

En in dit geval komt Doom 3 pas over een jaar uit, er zal nog heel wat getweaked worden en tegen die tijd kun je de gf4 vergelijken met een gf2/3 van nu en hetzelfde met de radeon, het is niet voor niets dat ie pas gereleased zal worden na de nieuwe next gen. videokaarten :)

Bovendien moet men eens openstaan voor de nieuwe technolgie, i.p.v. direct te zeuren dat je alweer een nieuwe videokaart nodig hebt en dat je dat belachelijk vindt. Even in het algemeen wat ik hierboven mee bedoel he, niet alleen wat ik op GoT lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei, best wel cewl is ut, zometeen eff kloten in de cfg files en kijken wat je der aan kan veranderen :p

wat screens blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op 01 november 2002 @ 18:07:

[...]
Dan heb jij de intro dus nog niet gezien >:) anyways: niet over zeuren verder, het ding is gelekt, maar deze versie mag je dus nooit beoordelen.

Bij mij loopt de editor steeds vast. maar daar zeur ik niet over, weet dat ik fout zit door het gedownload te hebben. PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fout zit door het te dle?
uh vind t niet bepaald gek dat mensen een leaked versie dle als die beschikbaar is...

en sjah, als je gewoon weet en in je achterhoofd houd dat dit alpha is (kijk bijv naar de versie in je console; doom 0.02?) dan mag je toch wel je mening geven
en ik moet zeggen dat ik die licht effecten / sfeer echt top vind!

uiteindelijke versie kan alleen maar tig malen beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hij is echt super mooi!!! En je schrikt je op sommige momenten echt te pletter :P.
Dit gaat zeker wel een topper worden als ie uit is :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
GolbeZeromus schreef op 01 november 2002 @ 18:05:

Hetzelfde met Doom. De laatste Doom kwam in 1992 (?) uit volgens mij. Het jongere publiek heeft er misschien wel eens van gehoord, maar hebben nooit echt intensief die games gespeeld. De wat oudere gamer zal Doom 2 tot in de puntjes kennen.
Doom 1 stamt uit 1993 :) Wolf3D uit '92 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:14
Wat een ongelooflijke hoeveelheid RAM vreet dit zeg.. Ik heb 512, maar soms swapt ie zo hard dat ik 1 beeld per 5 sec haal (e3_3 vooral).
Verder vind ik vooral de geluidseffecten zeer goed.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
volgens mij ben ik echt een van de weinigen op got die het respect voor ID kan opbrengen om de alpha niet te spelen, ik download em wel, echter niet om nu te spelen, ik zal hem pas spelen nadat ik de originele game heb uitgespeeld, puur om te kijken en te begrijpen wat er veranderd in die tijd aan een game en hoe zich dat ontwikkeld. het meest medelijden heb ik nog met de mensen die zeuren dat het niet draait...echt schandalig gewoon dat mensen daarover bij een alpha durven te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
bolleh schreef op 01 november 2002 @ 20:03:
volgens mij ben ik echt een van de weinigen op got die het respect voor ID kan opbrengen om de alpha niet te spelen, ik download em wel, echter niet om nu te spelen, ik zal hem pas spelen nadat ik de originele game heb uitgespeeld, puur om te kijken en te begrijpen wat er veranderd in die tijd aan een game en hoe zich dat ontwikkeld. het meest medelijden heb ik nog met de mensen die zeuren dat het niet draait...echt schandalig gewoon dat mensen daarover bij een alpha durven te klagen.
Ik ben nu wel zelf de alpha aant downloaden,maar ik geef je helemaal gelijk.
Het is nu net zoals met Unreal 2 en UT2k3 : Iedereen klaagde dat het traag ging,slechte AI,dit fout,dat fout... }:O
Zelf heb ik ook de beide leaks van ut2003 gespeeld,en wou ook gewoon kijken naar
wat men tot dan toe had bereik,maar klagen ? nee,belange niet want daar dient de final voor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja als je gaat klagen over een alpha moet je hem niet spelen,
het is niet voor niets alpha, het moet nog beter worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
EXE-cuter schreef op 01 november 2002 @ 20:24:
[...]

Ik ben nu wel zelf de alpha aant downloaden,maar ik geef je helemaal gelijk.
Het is nu net zoals met Unreal 2 en UT2k3 : Iedereen klaagde dat het traag ging,slechte AI,dit fout,dat fout... }:O
Zelf heb ik ook de beide leaks van ut2003 gespeeld,en wou ook gewoon kijken naar
wat men tot dan toe had bereik,maar klagen ? nee,belange niet want daar dient de final voor .
true maar waar ik bang voor ben dat als ik deze alpha nu al speel dat ik dingen zie en leer en mee maak die je eigenlijk pas in de demo/full version zou moeten meemaken en dat de ervaring dan minder wordt. waar ik me nu wel aan ga ergeren zijn die eikeltjes in elke buurt die ut downloaden en het niet aan de praat krijgen of de lage fps zien, er nix van snappen en dan maar tegen iedereen zeggen dat het nix is, gevolg is dat al die gasten dan bij de release gewoon ff een kopietje regelen terwijl ze zonder dat commentaar op die alpha waarschijnlijk de full version zouden kopen, en daar kan ik me bijzonder kwaad om maken, was al zo bij unreal 2k3 / unreal 2 maar nu helemaal omdat ik nou eenmaal ID fanboy ben maargoed dat staat er buiten. ik weet zeker dat ID mij een overgetelijke belevenis gaat geven met deze game(ben begonnen op pc met doom I & II :)) en die belevnis wil ik dan dus ook maximaal hebben.
_/-\o_ ID Software _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Aikon schreef op 01 november 2002 @ 18:03:

180MB geloof ik niet hoor, heb je vast verkeerd gelezen oid. :) DoomIII zou idd zo'n 80MB aan textures gebruiken voor zover ik weet. :)
180 klopt wel, is op ultrahigh. Op dit moment kan je dat in ut2003 alleen in een ini enablen, game zelf doet nix met de instelling. dat komt in een patch, als kaarten met 256 mb wat meer gemeengoed worden.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op 01 november 2002 @ 20:28:
[...]

true maar waar ik bang voor ben dat als ik deze alpha nu al speel dat ik dingen zie en leer en mee maak die je eigenlijk pas in de demo/full version zou moeten meemaken en dat de ervaring dan minder wordt. waar ik me nu wel aan ga ergeren zijn die eikeltjes in elke buurt die ut downloaden en het niet aan de praat krijgen of de lage fps zien, er nix van snappen en dan maar tegen iedereen zeggen dat het nix is, gevolg is dat al die gasten dan bij de release gewoon ff een kopietje regelen terwijl ze zonder dat commentaar op die alpha waarschijnlijk de full version zouden kopen, en daar kan ik me bijzonder kwaad om maken, was al zo bij unreal 2k3 / unreal 2 maar nu helemaal omdat ik nou eenmaal ID fanboy ben maargoed dat staat er buiten. ik weet zeker dat ID mij een overgetelijke belevenis gaat geven met deze game(ben begonnen op pc met doom I & II :)) en die belevnis wil ik dan dus ook maximaal hebben.
_/-\o_ ID Software _/-\o_
Je haalt me de woorden uit de mond, zoiets probeerde ik dus ook al eerder duidelijk te maken :+

Ik heb dus sof2 sinds kort gekocht idd ja gekocht :P in mei ofzo had ik dus die beta bijna uitgespeelt met alle bugs/vastlopers enz. maar t.o.v. van de 'final' is het een geweldig spel vind ik. En wat een verschil.

Ik kan me ook goed voorstellen dat je als programmeur er goed van baalt dat zoiets leaked. En voor de mensen die denken aan reclame promoting ofzo dat het 'toevallig' is uitgelekt, nah denk het niet. De overgrote meut die nu deze leak downloaden en proberen hebben geen bal verstand waarom o.a. bijv. hun fps zo laag is en met alle gejodel/klachten erom heen. Een hoop negatieve mond op mond reclame dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:19

EaS

Ok .....valt me nog mee hoe aardig ie draait op m'n Radeon 8500. Maar de resolutie is die ook aan te passen ? Volgens mij draait ie standaard op 640x480, maar hoe is dit aan te passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
Ik heb die nieuwste screens gezien en sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt lelijk. Let maar eens op het hoofd van een van die zombies en dan de overgang naar de rest van het lichaam. Isgewoon net alsof het er op geplakt is. Ook is er een screenie te vinden van zo'n vetzak die een beetje wachelt dat beest is mooi mar de omgevingis dan weer wat lelijk waardoor het 'weer' lijkt alsof het er gewoon opgeplakt is.

Kunje wel zeggen van dat het een leaked demo is maar toch... ik vind het niet mooi.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
screens zien er heel lekker uit moet ik zeggen. Maar ik denk dat het spel teveel gehyped gaat worden, en daarna toch wat tegenvalt, omdat er zoveel van verwacht was.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Nou ik ben zeer benieuwd, hopelijk heb ik hem snel binnen en kan ik het zelf ervaren maar als je mijn specs page ff bekijkt zie je dat het voor geen meter gaat lopen ;(
Nah, een nieuwe proc zat er toch al aan te komen maargoed. We zullen zien. Je kan trouwens tegenwoordig niemand meer vertrouwen, ut2003 leaks (3 zelfs) en unreal 2 e3 alpha, nu dus wederom een e3 alpha maar nu dus van doom 3. Ik zou bijna de leak van battlefield sp demo, medal of honor en soldier of fortune 2 vergeten. Nah ik heb niets veel te klagen maar het kan bedrijven hun kop kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Dit topic is ALLEEN voor discussie over de game. Niet voor het oplossen van problemen.

Off topic replies en afwijkende posts zijn verwijderd.

En let een beetje op met wat je post: er zijn vandaag alweer 5 slimmerikken dienen menen hier dingen te moeten vragen die niet horen...

MaxOw: Ja, problemen horen in SPV maar denk je dat iemand die vragen kan beantwoorden :? Het is niet bedoeld om gespeeld te worden dus er zitten bugs in (en serieuze ook) en die zullen nagenoeg allemaal veroorzaakt worden door nog niet ondersteunde hardware dus of het zin heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:15

Maxow

Hidden Sound System

Anoniem: 29349 schreef op 01 november 2002 @ 22:55:
Dit topic is ALLEEN voor discussie over de game. Niet voor het oplossen van problemen.

Off topic replies en afwijkende posts zijn verwijderd.

En let een beetje op met wat je post: er zijn vandaag alweer 5 slimmerikken dienen menen hier dingen te moeten vragen die niet horen...
erm, mogen er wel ergens vragen worden gesteld over problemen?? in het andere spielerij gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 26235 schreef op 01 november 2002 @ 20:39:
[...]

Je haalt me de woorden uit de mond, zoiets probeerde ik dus ook al eerder duidelijk te maken :+

Ik heb dus sof2 sinds kort gekocht idd ja gekocht :P in mei ofzo had ik dus die beta bijna uitgespeelt met alle bugs/vastlopers enz. maar t.o.v. van de 'final' is het een geweldig spel vind ik. En wat een verschil.

Ik kan me ook goed voorstellen dat je als programmeur er goed van baalt dat zoiets leaked. En voor de mensen die denken aan reclame promoting ofzo dat het 'toevallig' is uitgelekt, nah denk het niet. De overgrote meut die nu deze leak downloaden en proberen hebben geen bal verstand waarom o.a. bijv. hun fps zo laag is en met alle gejodel/klachten erom heen. Een hoop negatieve mond op mond reclame dus.
idd, ik heb zeer veel respect voor John Carmack. hij probeert zoveel goeds te doen voor de gamers, denk alleen eens aan al die kaarten die hij "ff" test met een nieuwe code. bijv bij de parhelia. en dan krijgt ie zoiets als dank, dat kan ik echt niet bevatten. persoonlijk vind ik het zeer moeilijk om de demo niet op te starten, zelfs het proberen te modden van deze alpha zou ik zeer graag willen maar het voelt gewoon niet goed. dit spel is gewoon bedoeld als een spel waar je helemaal in zit en je een nieuwe belevenis qua spel beleeft, net zoals doom dat voor mij was vroeger met mn 486. dit spel gaat gewoon ontzettend roeleren, helemaal als je het kunt opbrengen om te wachten op ten minste de demo en liever nog de gold versie(wel kopen ipv downen dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik ben het eigenlijk ook wel eens met de uitspraak dat dit een melkkoe (kan gaan worden).

Nu kan het eindresultaat heel anders zijn, maar in een weekendje uitspelen EN weinig Multiplayer opties... come on! Ik kan me niet voorstellen dat ID een super franchise als Doom zo naar de ..... zou helpen. Zou errug dom zijn namelijk.

Maar goed, als ie echt zo single player oriented zal zijn ga ik hem niet kopen. Ik speel RTCW al vanaf het begin, maar Single Player heb ik nog steeds niet uitgespeeld. Dat zegt wel wat over mijn voorkeur...

Nogmaals, Graphics zijn leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:15

Maxow

Hidden Sound System

even de bijgevoegde timedemo starten is ook leuk (als dit niet gepost mag worden, schop dan maar weg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
spannend hè? Zo'n topic-on-the-edge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 15:21

Tennie

Music Comes in Silver Pills

dit word een late net als quake 1 back in tha days })

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Red Top, wat voor game speelt je icon? :P

Ik denk dat ik 'm wel ga bekijken als ik er aan kan komen. Even zien of Doom 3 in potentie al even veel troubles geeft met mijn configuratie als UT2k3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wekkel schreef op 02 november 2002 @ 00:13:
Red Top, wat voor game speelt je icon? :P

Ik denk dat ik 'm wel ga bekijken als ik er aan kan komen. Even zien of Doom 3 in potentie al even veel troubles geeft met mijn configuratie als UT2k3...
zijn icoon is een fragment uit RTCW, level beach bij de axis Document room :P
nietwaar RFI? :)
greets van ex-nbm

DoomIII is bizar mooi gemaakt, echt ongeloofelijk dat het in zo'n vroeg stadium al er zo mooi uit kan zien.
Kan nu helemaal niet meer wachten op de full version :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23:33
ziet er echt stoer uit, die verlichting is echt super realistisch
en die monsters bewegen ook al heel erg soepel
lekker creepy sfeertje, het doet me weer helemaal denken aan die goeie ouwe
tijd met doom2
dat wordt genieten als het spel uit komt, wat nog wel even gaat duren zo te zien, want dat spel is echt nog lang niet af

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

mijn ervaring is dat ie veel te zwaar is voor mijn arme PIII
ik speel hem op 800x600) dat is r_mode "3" net als quake3

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

code voor die gelockte deur in lvl2 is volgens mij 942
ik was beetje wat aan t intoetsen en opeens ging ie open :)
had geen zin om nog s level te laden om er zeker voor te zijn en bij een kill bleef de deur unlocked... sorry :)

zit nog klein stukkie met bewegende machines achter nog, niet echt super boeiend maarja de tweaker wil natuurlijk wel alles zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:19

EaS

Anoniem: 31189 schreef op 02 november 2002 @ 01:52:
code voor die gelockte deur in lvl2 is volgens mij 942
ik was beetje wat aan t intoetsen en opeens ging ie open :)
had geen zin om nog s level te laden om er zeker voor te zijn en bij een kill bleef de deur unlocked... sorry :)

zit nog klein stukkie met bewegende machines achter nog, niet echt super boeiend maarja de tweaker wil natuurlijk wel alles zien :)
Thx.....de code = 924 .......... zit nog een heel stuk achter met zeker 2 deuren meer.

Oh ja, en je hebt Doom III pas in volle glorie bewonderd als je, voordat je een level laad, het volgende in de console intikt:

exec highquality.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Op mijn systeempje loopt ie (zonder iets aan de instellingen te wijzigen) hardstikke prima alleen als er 3 beesten ofzo in beeld komen dan gaat ie toch wel beetje erg ver terug (zeg naar de 3 fps). Spel is trouwens TE eng om snachts in je eentje in een donkere kamer te gaan spelen.. althans ik kreeg de ene adrenaline rush (van het schrikken) na de andere. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
tec schreef op 02 november 2002 @ 08:17:
Op mijn systeempje loopt ie (zonder iets aan de instellingen te wijzigen) hardstikke prima alleen als er 3 beesten ofzo in beeld komen dan gaat ie toch wel beetje erg ver terug (zeg naar de 3 fps). Spel is trouwens TE eng om snachts in je eentje in een donkere kamer te gaan spelen.. althans ik kreeg de ene adrenaline rush (van het schrikken) na de andere. :(
kan ook komen dat de extreem lage fps daaraan bij draagt? je ziet dingen immers minder snel aankomen. doom iii ga ik echt wel savonds pas beginnen te spelen in een weekend :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja doom was altijd de enigste game waar je in schrok dat vond ik altijd zo machtig en ik ga deze game echt in de winkel kope :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
Anoniem: 26235 schreef op 01 november 2002 @ 19:02:
Bovendien moet men eens openstaan voor de nieuwe technolgie, i.p.v. direct te zeuren dat je alweer een nieuwe videokaart nodig hebt en dat je dat belachelijk vindt. Even in het algemeen wat ik hierboven mee bedoel he, niet alleen wat ik op GoT lees...
Vraagje vind jij het normaal dat mensen elk jaar een kleine 500 euro meoten uitgeven aan een nieuwe videokaart als ze de nieuwste spellen 'fatsoenlijk en soepel' willen spelen?

Nee ik niet niet 500 euro is wel eventjes 1101 gulden. DAar had je vroeger (in de tijd van de geforce 2/3) een fatsoenlijke pc voor. Nu alleen een videokaart en dat alleen maar omdat spellenmakers menen dat de gamers toch wel betalen voor hun videokaartspul.. Sorry maar dan sta ik maar niet open voor nieuwe technologie.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Da Monkey schreef op 02 november 2002 @ 11:04:
[...]

Vraagje vind jij het normaal dat mensen elk jaar een kleine 500 euro meoten uitgeven aan een nieuwe videokaart als ze de nieuwste spellen 'fatsoenlijk en soepel' willen spelen?

Nee ik niet niet 500 euro is wel eventjes 1101 gulden. DAar had je vroeger (in de tijd van de geforce 2/3) een fatsoenlijke pc voor. Nu alleen een videokaart en dat alleen maar omdat spellenmakers menen dat de gamers toch wel betalen voor hun videokaartspul.. Sorry maar dan sta ik maar niet open voor nieuwe technologie.
Ik zeg altijd : Zet geen limieten in het spel,gewoon omdat mensen met een oude pc het ook nog kunnen spelen . Het zou zonde zijn als ze 30% van de schoonheid moeten wegdoen,zodat 10 % meer mensen het ook kunnen spelen. |:(
Doom is een buitenbeentje,een revolutie en (of ik het kan draaien of niet) , ik vind het leuk om te zien hoe ver men staat in de grafische wereld.Er zijn mooie en goede games genoeg die WEL op een ouder systeem draaien. :*)
Als je voor 200 Eur een GF4 ti 4200 koopt,dan kun je ook al zeggen dat je een goede kaart hebt hoor !

[ Voor 0% gewijzigd door Exe-cuter op 02-11-2002 13:47 . Reden: smiley stond verkeerd :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
of je koopt een radeon 9700 non-pro ding komt tegen over de ti4400 te staan en dan heb je iets waar ie zeker weten lekker op loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:22
EXE-cuter schreef op 02 november 2002 @ 13:46:
[...]

Ik zeg altijd : Zet geen limieten in het spel,gewoon omdat mensen met een oude pc het ook nog kunnen spelen . Het zou zonde zijn als ze 30% van de schoonheid moeten wegdoen,zodat 10 % meer mensen het ook kunnen spelen. |:(
Doom is een buitenbeentje,een revolutie en (of ik het kan draaien of niet) , ik vind het leuk om te zien hoe ver men staat in de grafische wereld.Er zijn mooie en goede games genoeg die WEL op een ouder systeem draaien. :*)
Als je voor 200 Eur een GF4 ti 4200 koopt,dan kun je ook al zeggen dat je een goede kaart hebt hoor !
Ik denk dat je je nu zelf tegen spreekt. Games die wel op een ouder systeem soepel draaien hebben uiterraard mindere graphics. Voor mensen die wat meer geld hebben c.q. er meer voor over hebben, hebben de mogelijkheid (lees) om de mooiste grafische instellingen in te stellen. Doom 3 draait dus gewoon wel op jouw pc, alleen zul je alles of op medium detail of low detail moeten zetten. Dus welk probleem is er dan nu voor jouw? Het spel is gewoon speelbaar op een oud systeem en voor mensen die dat willen en er wat voor over hebben kan het spel nog mooier eruit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Laatst online: 04-06 16:13

Jox444

Honestly....

[...]

Uhm ik weet niet of je het weet, maar de G-force 3 was op z'n release datum ook 1267 gulden...en de G-force 2 ook 1000 nog iets. En daar heb ik uhm ook voor gekocht. (GF3 dan...was wel een deluxe uitvoering btw) En geloof mij, daar had je toen ECHT GEEEN FATSOENLIJKE Pc voor, althans niet voor te gamen met alle nieuwe toeters en bellen. En nu trouwens nog niet.

Vind DOOM III grafisch er wel zwaar gelikt uitzien. Nog een paar jaar en we krijgen games die moeilijk van reallife te onderscheiden zijn als het zo doorgaat.

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

[...]

In die tijd waren idd de videokaarten veel goedkoper, maar mobos en zeker cpu's waren toen veel duurder. 800 gulden voor een cpu keek je niet van op, en dan had je niet eens de snelste.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.