thnx man, eindelijk weet ik hoe het moet 
btw, dat badkamer-filmpje doet het niet
Vet, wat is de command voor flashlight btw (bind mouse2 "command")?EXE-cuter schreef op 09 November 2002 @ 22:16:
Video 2 : De badkamer
http://users.skynet.be/executer/doom/2_badkamer.avi (10 MB)
Ik was hem nog aant uploaden,te laat gezienMaxOW schreef op 09 november 2002 @ 22:18:
thnx man, eindelijk weet ik hoe het moet
nog een bewijs dat het vooral cpu limited iscorpseflayer schreef op 09 November 2002 @ 23:58:
Die ragdolls werken, maar mn flashlight nog steeds niet.
Om meer fps en minder ram verbruik te hebben typ;
s_noUpdates 1
s_restart
nu wordt het geluid uitgeschakeld en draait alles een pak beter.
1.36ghz? das ongeveer hetzelfde als mijnecorpseflayer schreef op 10 November 2002 @ 00:20:
1,36GHz met 512SDram
GF4TI4400 met 40.72 WHQL, mijn sys is idd cpu limited
mhm, ik kan em neit afspelen en ik dacht toch echt dat ik alle codecs hadEXE-cuter schreef op 09 November 2002 @ 23:42:
[...]
Ik was hem nog aant uploaden,te laat gezien, nu moet die werken .
Voor Corpseflyer :
"bind f "flashlight"
(maar voor de juiste "flash" ----> "g_flashlight_shader lights/flashlight2"
Voor die mannetjes gebruikte ik de ragdoll,die realistisch meebewen en dus ook niet door muren vallen enz... (vreet wel veel CPU) :
"spawn monster_zombie_fat_ragdoll"
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
kdraai hier de 40.72 beta en volgens mij is het niet zo ugly bij mij, zometeen ff checkencorpseflayer schreef op 10 november 2002 @ 00:35:
[afbeelding]
Met 40.72WHQL, met de 30.82WHQL was alles nog mooi, blijkbaar moet nvidia terugvallen op lagere kwaliteit om dichter bij de r300 series te komen qua fps
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Exe-cuter op 10-11-2002 12:12 . Reden: grootte vermeld ]
-Link kopieren en in een nieuw venster plakken
Welk level is dat ?Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 13:39:
Ok heb ook ff een filmpje gemaakt.
DoomIII movie
(om te downl. rechtermuisknop "save target as")
Verwijderd
Is dat iets nieuws ofzo, ben het niet tegengekomen in de 3 level demo (alpha)Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 13:39:
Ok heb ook ff een filmpje gemaakt.
DoomIII movie
(om te downl. rechtermuisknop "save target as")
Ik krijg een of andere zeikpagina van Angelfire te zien en flashget haalt die stomme pagina binnenEXE-cuter schreef op 10 november 2002 @ 13:56:
[...]
-Link kopieren en in een nieuw venster plakken
-Doel opslaan als
-Met DAP : gewoon de link ingeven
Verwijderd
Dit een map waarmee ik bezig ben. Die zit dus niet bij de e3 versieEXE-cuter schreef op 10 november 2002 @ 13:57:
[...]
Welk level is dat ?![]()
Kun je de url ervan even geven plz
Alone at last
Just nostalgia and I
[ Voor 0% gewijzigd door Exe-cuter op 10-11-2002 20:36 . Reden: grootte weer toegevoegd ]
Verwijderd
Gaaf gemaaktEXE-cuter schreef op 10 November 2002 @ 20:35:
4) The final cut (maar niet mijn laatste filmpje hoor)
http://users.skynet.be/executer/doom/4_finalcut.avi (6 MB)
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 13:57:
[...]
Is dat iets nieuws ofzo, ben het niet tegengekomen in de 3 level demo (alpha)
Verwijderd
Zet jij je filmpjes gelijk om van tga -> avi met divx compressie? en wat zijn je instellingen van framerate/keyrate ?EXE-cuter schreef op 10 November 2002 @ 20:35:
4) The final cut (maar niet mijn laatste filmpje hoor)
http://users.skynet.be/executer/doom/4_finalcut.avi (6 MB)
Verwijderd
Ja en nee,Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 00:21:
[...]
Zet jij je filmpjes gelijk om van tga -> avi met divx compressie? en wat zijn je instellingen van framerate/keyrate ?
ziet er namelijk soms blokkerig uit door de compressie.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
LOL mijn zoontje van 4 schrijft nog netter!! K zal het eens proberen te ontcijferen thnx!EXE-cuter schreef op 11 November 2002 @ 17:52:
Hierzie,de doom3 console commands :
Verwijderd
Tnx, ga het ff proberen.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 18:02:
[...]
LOL mijn zoontje van 4 schrijft nog netter!! K zal het eens proberen te ontcijferen thnx!
Met de volgende wijzigingen ben ik van +-9 fps naar +- 28 gegaan door:
r_shadows 0
r_usestandardgl 1
r_swapinterval 0
r_skipbump 1
r_specular 0
in level 3 die dikke zombie die de trap af komt, als je hem dood hebt moet je maar eens op hem springen en schieten, beweegt alle kanten opHacku schreef op 11 November 2002 @ 18:42:
Is dit eigenlijk de demo van E3 wel?
Iedereen weet ondertussen al dat de code op level 2 "942" is, right? Well, ik heb net de E3 Doom 3 Video gezien, en op die zelfde level, opent de deur met de code "123"... In de Alpha versie werkt die code NIET... Conclusies:
1) De leaked "alpha" is niet de versie getoond op de E3. Dit zou betekenen dat het of een vroegere of een latere versie is. Als dit inderdaad (per ongeluk) een vroegere versie is, zou dat dan verklaren waarom de leaked versie zo traag loopt, zelfs op de beste computers. Want op de E3 leek die wel constant aan 60 FPS te lopen!
2) Er is een commando ergens in een config file, om de code te veranderen.
Enne, wat bedoelen ze met ragdoll?
Ok, nou weet ik hetbolleh schreef op 11 november 2002 @ 18:47:
[...]
in level 3 die dikke zombie die de trap af komt, als je hem dood hebt moet je maar eens op hem springen en schieten, beweegt alle kanten op
Mja dat d8 ik al.EXE-cuter schreef op 11 November 2002 @ 19:20:
Wij hebben waarschijnlijk een versie VOOR de e3.
http://www.doom3.dk/defau...viewpost&id=621&answers=9
Zoek in deze topic naar "bolleh" ,wedden dat je dan je antwoord vindt ?Hacku schreef op 11 november 2002 @ 19:38:
Zal ik eens proberen.
Ik ben wel al in dat donker gat geweest (waar het in verdwijnt) waar het kwam niet tevoorschijn.
Hacku schreef op 11 November 2002 @ 18:42:
Enne, wat bedoelen ze met ragdoll?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
bij dat id logo ff op een aantal knoppen rammen en hij gaat verderGG85 schreef op 11 november 2002 @ 19:14:
Ik heb dus een klein probleempje, de Intro blijft bij het id logo hangen en als ik de demo van E3 (dus door alle levels) wil afspelen doormiddelvan playdemo activate_demo 1 stopt hij na het eerste level. (wat wel erg kort is). Ik heb de intro maar 1 keer aan de gang gekregen alleen weet ik niet hoe. Zowel in de console als via een launcher werkt het niet.
EXE-cuter schreef op 11 november 2002 @ 20:00:
[...]
Zoek in deze topic naar "bolleh" ,wedden dat je dan je antwoord vindt ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
requests zijn niet toegestaan hier op GoT.Da_Drake schreef op 12 november 2002 @ 09:46:
Waar kan in godsnaam de alpha eventueel vinden en downe ik weet dat dit topic ervoor niet is maar ik kan hem absoluut niet vinden help please
thanx
39
Het gaat niet om een legale versie, dus zeggen of vragen waar je hem downloaden kunt mag nietDa_Drake schreef op 12 november 2002 @ 09:46:
Waar kan in godsnaam de alpha eventueel vinden en downe ik weet dat dit topic ervoor niet is maar ik kan hem absoluut niet vinden help please
thanx
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Verwijderd
gooi doomconfig.cfg in je "base" directory weg. Hij start dan automatisch in fullscreen op. Zelf kun je nog wat instellingen veranderen die je in deze topic terug kunt vinden.Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 11:07:
wie weet het commando voor vol scherm en om de settings een beetje lager te zetten want mijn p4 1800 trekt het net niet
Da_Drake schreef op 12 november 2002 @ 10:47:
Waarom lult dan iedereen erover als het toch een ilegale versie is??????
ik wacht wel tot ie uitkomt ,me pc trekt et nu toch nie (celly 863 720 meg gf3)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Da_Drake schreef op 12 November 2002 @ 09:46:
thanx
Als het ergens op een server geupload staat wordt het binnen een mum van tijd af het net gehaald door Id.Edonkey installeren en kijken naar doom3.e3-demo.ShareReactor.rar.
BIj mij duurde het maar een 3tal uur op één of andere Turkse server.
51uur wachten is eigenlijk gewoon belachelijk, imo de moeite niet waard dan, w8 gewoon op de real deal.
Heehee, ik heb um lekker op CD staan. Neener neener neenercorpseflayer schreef op 12 november 2002 @ 14:57:
[...]
[...]
Als het ergens op een server geupload staat wordt het binnen een mum van tijd af het net gehaald door Id.
Verwijderd
Ik heb dus 512 ddr 266 en heb ook het gevoel dat het te weinig is, als je bijvoorbeeld een deur van een nieuwe kamer open doet staat hij bij mij eerst even een paar seconden stil voor je weer wat verder kan lopen. Als ik dan naar windows ga zie ik inderdaad dat het RAM geheugen vol is gelopen.amdrulezzz schreef op 11 november 2002 @ 23:39:
ik heb vandaag van een kameraad van me 256 ddr gekregen(don't ask why
) in doom3 kan ik het nu zeer goed merken > het spel is nu echt fatsoenlijk te spelen, eerst met 512 ddr 333 had ik meer frame drops. en nu niet zo erg meer (geheugen is bij doom echt de botlleneck , zeker voor de mensen die maar 256 mb hebben)
wat alleen wel jammer is dat ik niet meer @ 2.5 ghz kan draaien (met 1.8a , nu 133*18 > 2.39 ghz ) geheugen trekt maar 133 fsb met 3:4 devider
echt relaxed > nu dus 768 ddr 333![]()
BaggerVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 16:23:
Hoe speelt het bij mensen met 256 mb ram?
Ik, geheel anders
Verwijderd
Verwijderd
Komt doordat het een alpha is he. Zit volgens mij nog een memoryleak in oid, denk dat je met 512MB wel genoeg hebt in de final hoor.Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 16:23:
[...]
Ik heb dus 512 ddr 266 en heb ook het gevoel dat het te weinig is, als je bijvoorbeeld een deur van een nieuwe kamer open doet staat hij bij mij eerst even een paar seconden stil voor je weer wat verder kan lopen. Als ik dan naar windows ga zie ik inderdaad dat het RAM geheugen vol is gelopen.
Hoe speelt het bij mensen met 256 mb ram?
Als je met wat minder frames en wat minder details tevreden bent wel jaVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:22:
MMMMM , Dit spel zou dus zeker bij mij draaien .
Doom 3 valt wel mee zo super is het nou ook niet , verwacht er niet te veel van.
maar ik hoor iedereen zeggen dat je er een super pc voor nodig hebt , nou dat valt wel mee hoor . zo'n dingen zijden ze ook over Unreal tournament 2003 en
hij draai ook nog keurig op m'n oude Athlon 1400+ met geforce 3 ti500 met AA op 4x 800*600![]()
Verwijderd
Swapt je hdd vaak?EXE-cuter schreef op 12 november 2002 @ 17:37:
Ik heb 256Mb ram en ik heb zeker niet te klagen over de snelheid.
Verwijderd
Verwijderd
daar kwam L_L met zijn 256 mb sd-ramamdrulezzz schreef op 11 november 2002 @ 23:39:
ik heb vandaag van een kameraad van me 256 ddr gekregen(don't ask why
) in doom3 kan ik het nu zeer goed merken > het spel is nu echt fatsoenlijk te spelen, eerst met 512 ddr 333 had ik meer frame drops. en nu niet zo erg meer (geheugen is bij doom echt de botlleneck , zeker voor de mensen die maar 256 mb hebben)
wat alleen wel jammer is dat ik niet meer @ 2.5 ghz kan draaien (met 1.8a , nu 133*18 > 2.39 ghz ) geheugen trekt maar 133 fsb met 3:4 devider
echt relaxed > nu dus 768 ddr 333![]()
Verwijderd
En wat als nou die ram "plots" vol zit ?Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:29:
Ach, als je eenmaal RDRAM hebt, maakt de hoeveelheid toch niet veel meer uit. Ik heb 256MB RDRAM (PC1066) en ik draai elk programma of game veel beter dan iemand met 1GB DDR.
![]()
![]()
![]()
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 20:29:
Ach, als je eenmaal RDRAM hebt, maakt de hoeveelheid toch niet veel meer uit. Ik heb 256MB RDRAM (PC1066) en ik draai elk programma of game veel beter dan iemand met 1GB DDR.
![]()
![]()
![]()
1: die 400 mhz aan cpu snelheid kost wel snelheidamdrulezzz schreef op 12 November 2002 @ 23:47:
kameraad van me (waar ik dat ddr 256 van gekregen heb) heeft 1gb aan rimm geheugen met een p4 2ghz , hij draait het spel echt niet beter dan mij ... ik heb een 1.8a @ 2.39 nu met 768 ddr en die p4 van hem draait gewoon @ 2 ghz > rimm beter = dus bullshit
[...]
Verwijderd
tip:EXE-cuter schreef op 12 november 2002 @ 21:13:
Voor wie het interesseert (wie niet ?) of voor wie doom 3 niet kan draaien :
Het eerste level MET geluid (niet altijd 100% synchroon,maar ja).
http://users.skynet.be/executer/doom/6_doomlevel1.avi
(Zet je speakers lekker hard,dan voel je echt de sfeer door je heen gaan)
Ik heb het op 30 gezet (had het nogal ergens gelezen) ,maar volgens mij ging het toen nog niet 100% (op het einde loopt het precies terug gelijk he)Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:44:
[...]
tip:
Je moet tijdens het process van tga -> avi je framerate op 30 fps zetten, anders krijg je nooit je geluid gesync en dan heb je de werkelijke framerate.
Alone at last
Just nostalgia and I
Tja,daar wringt het schoentje : Ik heb het opgenomen met Creative Recorder (wat wel goed gaat) ,maar mijn doom3 instellingen stonden niet op Super-Low-quality,dus haperde het spel een klein beetje.Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:50:
hoe heb je het geluid opgenomen?
Mooie screenies
The devil is in the details.
idd, jezus, daar kom ik echt neit bij in de buurtMaRc0 schreef op 13 November 2002 @ 21:21:
[...]
Mooie screenies
Maar wat heb jij voor monster pc? Want zelfs met monsters in beeld heb jij nog een hoge framerate (voor Doom 3).
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Zover ik weet kun je alleen een demo afspelen ingame.EXE-cuter schreef op 13 november 2002 @ 20:57:
[...]
Tja,daar wringt het schoentje : Ik heb het opgenomen met Creative Recorder (wat wel goed gaat) ,maar mijn doom3 instellingen stonden niet op Super-Low-quality,dus haperde het spel een klein beetje.
Ken je mischien het commando om een demo af te spelen zonder rendering ?
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:29:
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
VAAG!Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 21:52:
Ik heb een AMD Athlon XP 2100+, Geforce 4 TI4200 128 mb en 512 mb ddram
Edit: er zijn momenten bij dat ik 70 fps haal. Gemiddelde ongeveer 35 fps. Trick zit hem in het tweaken. Ohwja ik draai hem op 1024*768 mediumdetail geloof ik.
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq