Het is nu te laat om te discuseren..

Laat het stemmen nu maar lekker zn gang gaan, en mensen die nog moeten stemmen niet teveel beinvloeden
Ik sta ook een beetje verbaasd dat bij foto's die volgens mij best buiten het thema vallen als commentaar staat "dit is precies volgens het thema" het zal wel onduidelijk zijn
Komt ook een beetje door het lastige thema (al moet ik eerlijk zeggen dat ik duidelijk zat vind,).. omdat je toch een redelijk aantal deelnemers wilt denk je al snel laat die foto maar meedoen, een contest m et maar 10 foto's is ook niks..
Dan is er nog het probleem van fotoshop.. wat mij betrefd wordt dat ook verboden.. tot nu toe vond ik het nog best leuk.. maar als je dan foto's gesubmit ziet worden die waar alles behalve een bordje zwart-wit gemaakt is dan vind ik het geen filter meer.. Dus wat mij betrefd wordt de volgende regel geen
zichtbare fotoshop acties.. Waarom niet gewoon geen fotoshop vraag je je af, wel.. domweg omdat dit niet te controleren is..
En een jury is misschien wat overdreven.. maar wat wel zou kunnen is dat een jury de tien beste foto's uitkiest en daar over laat stemmen.. Dit moet wel een GOT contest blijven.. wa dus inhoud enige interactie met GOT.. hier hoort zeker ook bij discuseren over foto's, en het later er op stemmen..
Of misschien dat de bedenker van een thema zelf geen foto mag toevoegen, maar voor een maand modje mag spelen voor zijn contest, en dus foto's die niet voldoen verwijderen.. Ik heb me deze contest maar stil gehouden, omdat ik het not done vind me te bemoeien met iets wat me niet aangaat (organisatie van de contest.. dat moet een persoon doen.. anders krijg je deze discussies, maar wat mij betereft zijn er slechts +/- 15 foto's die in mijn idee van het thema passen) Alleen dat doet er NU niet meer toe.. nu wordt er gestemd en laat het maar zo gaan..
En dat er zo weinig in het thema past komt ook door dat mensen hun beste pic uit hun collectie zoeken en die laten meedoen.. vind ik ook jammer.. maar wat doe je er tegen.. er is geen enkele manier dat je kan controleren of een foto nieuw is.. Ik dacht dat ik het slim gedaan door een thema te pakken waar niet veel mensen normaal gesproken direct foto's van maken.. Maar het resultaat is dus dat het thema "opgerekt" wordt om toch de vakantie kiekjes maar toe te laten
Maat ach.. het is niet van de laatste contest.. vorige zaten ook al twijfelachtige inzendingen tussen.. (wat werd maca's blaadje naar beneden gehaald) alleen toen deden deze pics niet mee voor de nr 1 pos.. nu wel.. dus nu komt het klagen, alleen het is te laat om te klagen, over deze contest dan bedoel ik, want de ingezonden foto's zijn allemaal goed genoeg bevonden om mee te doen.. Dan moeten ze ook goed genoeg zijn om punten te krijgen vind ik (Hoe het mij ook tegenstaat)
[
Voor 11% gewijzigd door
Norjee op 22-11-2002 14:42
]