Verlaten woonblok in een dorpje in de buurt van Magdeburg, Duitsland. De foto is met een Sony DSC-F505V gemaakt.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Mooooody schreef op 03 november 2002 @ 17:34:
Ik kom hier 2 daagjes niet en er staat al 12 foto's...
Hallo!?!? Het is de bedoeling dat je erop uit gaat en mooie foto's schiet met het onderwerp in je achterhoofd...
Het plaatsen van een ouwe foto uit je database met 500 foto's lijkt me niet echt een uitdaging...
Het is zo niet een echte contest meer, maar gewoon een kwestie van ff een leuke foto uit g:/photo plukken, zwart/wit maken en posten.....jammer
Verwijderd
WaaromMooooody schreef op 03 november 2002 @ 17:34:
Hallo!?!? Het is de bedoeling dat je erop uit gaat en mooie foto's schiet met het onderwerp in je achterhoofd...
Het plaatsen van een ouwe foto uit je database met 500 foto's lijkt me niet echt een uitdaging...
Het is zo niet een echte contest meer, maar gewoon een kwestie van ff een leuke foto uit g:/photo plukken, zwart/wit maken en posten.....jammer
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het maakt ook niet zo uit dat een foto grijs wordt gemaakt in photoshop oid, maar het onderwerp moet er wel bij passen. Dat je dus niet straks een zwart/witte strandfoto krijgtVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:17:
[...]
Sommige foto's komen in zwart-wit (al dan niet met verhoogd contrast) veel beter uit de verf dan in kleur. Bij dit thema kan zwart-wit de grauwheid van een foto in sommige gevallen juist benadrukken. Persoonlijk denk ik dat de kiezer prima zelf kan beoordelen hoe goed (of niet) een foto binnen het thema past.
Dat van dat professioneler is nou net het punt. Je foto lijkt misschien een stuk professioneler door het kader dan de foto's zonder kader. Maar het gaat bij de contest alleen om de foto en niet om 'dingen daaromheen'.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:14:
Dat van die kaders snap ik niet helemaal eigenlijk.....het is gewoon een afronding van een foto, ik kan pas tevreden zijn over een foto als er een mooi kader om heen zit. Daarbij maakt het de foto een stuk professioneler.
Ookal gaat het in een museum alleen om de kunst, heb jij daar ooit een schilderij zonder lijst zien hangen??
Mooooody schreef op 03 november 2002 @ 17:34:
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Je KAN een foto ook kantelen hoorSuper Snackman schreef op 03 november 2002 @ 18:19:
-Duistere wateren-
[afbeelding]
Deze foto is genomen niet veel voordat het donker werd. Ook de donkere wolken versterken het thema. Genomen met een Canon Powershot A40, aan het Wolderwijd in Harderwijk.
ARGGGGGG lees nou allemaal eens een keer
Ik neem dus aan dat wanneer er 101 mensen mee willen doen (lijkt me niet), dat ook geen probleem zal zijn.Elke deelnemer kan tot de 20-ste van de maand 1 foto bijgedragen
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Ja, daar heb je uiteraard volkomen gelijk in.T.T. schreef op 03 november 2002 @ 18:01:
Het maakt ook niet zo uit dat een foto grijs wordt gemaakt in photoshop oid, maar het onderwerp moet er wel bij passen. Dat je dus niet straks een zwart/witte strandfoto krijgt
Nu lijkt het soms zo dat iedere z/w foto geplaatst wordt. Dat bedoelde ik.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Maakt niet uit...Norjee schreef op 03 november 2002 @ 14:35:
Clowntje, tijdens het testen heb ik per ongeluk jou foto verwijderd.. Sorry.. Maar je kan hem wel weer opnieuw toevoegen..

Verwijderd
Die heb je mooi stil weten te houden met een halve seconde sluitertijdT.T. schreef op 03 november 2002 @ 20:55:
Mijn voolopige inzending:
[afbeelding]
Het leek me in ieder geval wel voldoen aan de opgave: grijs en grauw. Ik heb de foto een klein beetje grijzer gemaakt (minder verzadigd) met PS, maar volgens mij hoeft 'ie niet grijs te worden om mee te doen
Camera: Fuji S602Zoom
Sluitertijd: 1/2 sec
ISO: 160
overige info op de site
| 1 | Sintels | kheperi | Canon - ps a40 | |||||
| 2 | misty day | _FMS_ | Minolta - Dimage F100 | |||||
| 3 | Lost in Germany | McVirusS | Nikon - Coolpix 880 | |||||
| 4 | Rainy Night | DaRuLe | Canon - ps a40 | |||||
| 5 | Toren | DarkSide | Sony - DSC-F707 | |||||
| 6 | bridge over the river kwai | eth0 | Canon - ps a40 | |||||
| 7 | Waterweg | Tom S. | Konica - KD-400Z | |||||
| 8 | Golfbrekers | red_bull | Canon - ps a40 | |||||
| 9 | Alcatraz | enter.nu | Sony - DSC-75 | |||||
| 10 | Middag | webwatcher | Sony - DSC-F707 | |||||
| 11 | Steegje | palomar | Fuji - Finepix 1300 | |||||
| 12 | Ontgrauwing | TD-er | Fuji - Finepix 2400 Zoom | |||||
| 13 | Late summer in France | dredge | Hewlett-Packard - C912 | |||||
| 14 | Oost Duitsland | Joppie4ever | Sony - DSC-F505V | |||||
| 15 | Duistere wateren | Super Snackman | Canon - ps a40 | |||||
| 16 | Stainless steel | T.T. | Fuji - S602Zoom | |||||
| 17 | Leegte | clowntje | Olympus - C900Z |
Owjee dit is vast een ubern00b question, na ja gelukkig zijn jullie nix anders van me gewend pfewwsalutem schreef op 03 november 2002 @ 20:21:
Norjee of iemand die et weet, ik krijg een ongeldig ID melding bij het aanmelden op de foto site weet iemand wat ik anders moet doen ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
ja, haha ben ik mee bezig. Vond hem ook nog te blauw. Het probleem is dat de foto op mn rechter monitor blauw is, maar op mn linker monitor nietVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:57:
T.T.: beetje blauw eruit draaien misschienMaar prima foto.
Statief bij met op de bagagedragerDie heb je mooi stil weten te houden met een halve seconde sluitertijd , of had je een statief bij je?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
volgens mij mochten close-ups en macro's niet...red_bull schreef op 04 november 2002 @ 14:12:
[afbeelding]
Deze heb ik afgelopen zaterdag gemaakt bij zierikzee aan de dijk. Deze heb ik gemaakt met mijn canon a40 en voor de rest alles op auto.
Later met Photoshop geconverteerd naar grijswaarden en contrast aangepast.
Zeer geslaagde foto vind ik zelf.
Klik op de foto voor een vergroting
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Daar zit wat in,zwahiel schreef op 04 november 2002 @ 14:26:
[...]
volgens mij mochten close-ups en macro's niet...
* zwahiel neemt morgen zijn cam mee en gaat op zoek naar een goede foto...
Ik werk in een gesticht, het is jammer dat het er niet zo aan toe gaat als in de meeste mensen zijn gedachte, anders had ik hier de winnende foto gescoord denk ik zo...
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Maak je geen zorgen. Er is geen limiet, dus je kunt meedoen.DinX schreef op 04 november 2002 @ 14:00:
Ik vind persoonlijk dat m'n de aankondiging van de nieuwe contest beter een week voor de nieuwe maand kan doen. En het echte posten van foto's pas vanaf het eerste van de maand. Zo hebben de mensen die nog geen foto's over het betreffende onderwerp hebben ook een kans wat foto's te gaan maken.
Wat je nu ziet zijn inderdaad een hoop foto's die dadelijk bij het starten van de nieuwe contest geplaatst worden door mensen die deze al hadden.
| 1 | Sintels | kheperi | Canon - ps a40 | |||||
| 2 | misty day | _FMS_ | Minolta - Dimage F100 | |||||
| 3 | Lost in Germany | McVirusS | Nikon - Coolpix 880 | |||||
| 4 | Rainy Night | DaRuLe | Canon - ps a40 | |||||
| 5 | Toren | DarkSide | Sony - DSC-F707 | |||||
| 6 | bridge over the river kwai | eth0 | Canon - ps a40 | |||||
| 7 | Waterweg | Tom S. | Konica - KD-400Z | |||||
| 8 | Golfbrekers | red_bull | Canon - ps a40 | |||||
| 9 | Alcatraz | enter.nu | Sony - DSC-75 | |||||
| 10 | Middag | webwatcher | Sony - DSC-F707 | |||||
| 11 | Steegje | palomar | Fuji - Finepix 1300 | |||||
| 12 | Ontgrauwing | TD-er | Fuji - Finepix 2400 Zoom | |||||
| 13 | Late summer in France | dredge | Hewlett-Packard - C912 | |||||
| 14 | Oost Duitsland | Joppie4ever | Sony - DSC-F505V | |||||
| 15 | Duistere wateren | Super Snackman | Canon - ps a40 | |||||
| 16 | Stainless steel | T.T. | Fuji - S602Zoom | |||||
| 17 | Leegte | clowntje | Olympus - C900Z | |||||
| 18 | Watertorens | Salutem | Olympus - C-2100 UZ | |||||
| 19 | Zwaveldamp | rellehenk | Canon - Powershot S30 |
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Hmmm ik denk dat ik even mn kleuterschoolkit er bij haal en dan is ie 100 %maca schreef op 05 november 2002 @ 08:56:
Bij Grijs en Grauw denk ik aan trosteloosheid van gebouwen, enge spoorweg stations, stadsdelen etc. en niet aan welke willekeurige foto dan ook in zwart wit.
Ik vind het ook een beetje jammer dat iedereen maar zwart-wit foto's instuurt.
zwart wit staat niet gelijk aan Grijs en Grauw.
Daarom vind ik de foto van Salutem ook een van de beste tot nu toe. De sfeer is goed en het is toch een kleuren foto, alleen jammer dat er 'geen lucht' in zit Ik bedoel dat die foto helemaal top zou zijn geweest als er ook structuur in de wolken zichtbaar was geweest. (Ik weet dat je daar mazzel voor moet hebben).
Verwijderd
Hey cool!@! Toen was ik ook daar op het strand!!! Was echt VET! Ik vloog zo'n beetje over het strandVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 20:30:
[afbeelding]
Windkracht 11 op Kijkduin. Helaas geen industrial grauwheid maar als er iets grauw en grijs is, is het wel de vorige oktoberstorm.
Gemaakt met Olympus E100-RS (1.5Mpix) Durfde mijn E10 niet mee te nemen met al dat zand en water
Deze foto is mijn contributie aan de contest
Verwijderd
Tja.....dat krijg je dus als je als thema 'grijs en grauw' neemt. Dit wil niet per definitie zeggen dat alle BW foto's ineens niet goed meer zijn, en al helemaal niet dat een kleurenfoto hierdoor 'beter' is. Persoonlijk vind ik de foto va Salutem wel leuk, alleen straalt het verder weinig emotie uit. En dat ie nou net in kleur is: dit onderscheid em van de rest, dit maakt em niet ineens een topfoto.maca schreef op 05 november 2002 @ 08:56:
Bij Grijs en Grauw denk ik aan trosteloosheid van gebouwen, enge spoorweg stations, stadsdelen etc. en niet aan welke willekeurige foto dan ook in zwart wit.
Ik vind het ook een beetje jammer dat iedereen maar zwart-wit foto's instuurt.
zwart wit staat niet gelijk aan Grijs en Grauw.
Daarom vind ik de foto van Salutem ook een van de beste tot nu toe. De sfeer is goed en het is toch een kleuren foto, alleen jammer dat er 'geen lucht' in zit Ik bedoel dat die foto helemaal top zou zijn geweest als er ook structuur in de wolken zichtbaar was geweest. (Ik weet dat je daar mazzel voor moet hebben).
Verwijderd
ik snap die malloten niet die met windkracht 11 na het strand gaan, en vreemd opkijken als ze in het water belanden.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:21:
[...]
Hey cool!@! Toen was ik ook daar op het strand!!! Was echt VET! Ik vloog zo'n beetje over het strand
Verwijderd
woei, bedanktVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:32:
[...]
de foto van TT hoort naar mijn mening wel in de top 3
ben ik het helemaal mee eens, nadeel van de plek waar ik deze foto heb genomen is dat je echt moet inzoomen op de daken anders zie je nix zo hoog zijn die krenge !maca schreef op 05 november 2002 @ 10:30:
wat ik vooral ook bedoelde te zeggen was dat veel mensen denken .. 'he, ik stuur een zwart-wit foto in, dan voldoe ik gelijk aan het thema.'
een zwart wit foto kan het naargeestige effect wel versterken, maar ik vind het zelf beter en mooier als het je lukt met een kleuren foto.
Ik vind bijvoorbeeld die foto met die paaltjes op het strand ook erg mooi, maar niet bij het thema passen. Het thema houd voor mij in stedelijke grauwheid.. (verlatenheid, troosteloosheid, etc)
En dat laatste kom ik in salutem's foto dus wel tegen.
maarja das mijn mening natuurlijk
Verwijderd
Erg mooie foto! Maar het doet me meer denken aan een topisch eiland dan aan een industrieterein......kan aan mij liggenVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:44:
Ik heb ook een foto die geloof ik wel mee kan doen...
http://home.wanadoo.nl/jvanderzijde/foto.jpg
Ik moet nog ff een kleinere versie maken om hier te plaatsen....
Excuseer me maar als ik het goed zie is deze foto op een behoorlijk zonnige dag gemaakt, en dat het er leeg is, tja.. Nouja als je deze in kleur ziet is er niks van over meer...Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 15:35:
Ik heb een entry:
[afbeelding]
Is vesting Bourtang in groningen... ziet er zo verlaten en stil uit...
hmm klinkt als Digicams, koopadviezen, foto's faq en policyG33RT schreef op 05 november 2002 @ 14:14:
damn ik wil wel meedoen maar ik heb geen digicam
hoeveel kost de goedkoopste redelijke digicam? en wat kosten die jullie gebruiken zoal? (imk bedoel dus dat lijstje op deze page)
Bovendien staat in de inleiding dat je ook zonder digicam mee mag doen (beperkt aantal)G33RT schreef op 05 november 2002 @ 14:14:
damn ik wil wel meedoen maar ik heb geen digicam
Verwijderd

Snitch: Kun je uitleggen waarom je vind dat je foto aan het thema grijs en grauw voldoet? Ik zie eigenlijk alleen maar een hek. Waar zit de grauwheid in?Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:06:
Hek
[afbeelding]
Klik hier voor een grote versie (1200x1600 730K)
Foto van een heel oud hek dat nog gestraald moet worden voordat ik het ga plaatsen voor mijn huis. Vond 'm wel iets voor het thema van deze maand.
Foto is gemaakt met een Canon Powershot G2.
eerlijk gezegd vind ik dit de beste foto tot nu toe...Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:15:
Deze heb ik net geupload:
[afbeelding]
De foto is vanmorgen gemaakt, toen het ineens erg mistig werd (de mist was bijna té dicht om nog een goede foto te kunnen maken...) hier in Roosendaal bij het station.
De sfeer rond zo'n station is altijd wel een beetje grijs en grauw en dat werd door de mist nog een beetje versterkt. Ook de vrijwel kale boom draagt bij aan het donkere sfeertje.
Ik geloof dat er in de buurt nog wel meer plaatsen zijn waar goed grijs en grauwe foto's gemaakt kunnen worden, dus ik weet nog niet zeker of dit mijn definitieve foto wordt.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Het is het meer van Geneve (Zwitserland) en het hoefde toch niet per se een industrie terrein te zijn?! Als ik de tekst goed had begrepen, was dat industrieterrein maar een voorbeeld...Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 13:44:
[...]
Erg mooie foto! Maar het doet me meer denken aan een topisch eiland dan aan een industrieterein......kan aan mij liggen
Verwijderd
Macro's en close-ups mochten toch zowiezo niet?Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:20:
[...]
Snitch: Kun je uitleggen waarom je vind dat je foto aan het thema grijs en grauw voldoet? Ik zie eigenlijk alleen maar een hek. Waar zit de grauwheid in?
Verwijderd

Verwijderd
Jeezz, er worden erg mooie foto's gemaaktKrL schreef op 05 november 2002 @ 19:43:
Vandaag m'n vriendin naar Schiphol gebracht en meteen maar even de 'catacomben' van de NS ingedoken.. Met het volgende resultaat:
Ondergronds
[afbeelding]
Was al vrij duister maar heb m toch maar even mbv de channel mixer richting grayscale gegooid.. Komt ie wat beter uit imho..
Ja ook waar.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:30:
[...]
Macro's en close-ups mochten toch zowiezo niet?
Hehe, de F717 is niet bepaald van n formaat dat je zomaar bij je hebt helaasVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:44:
[...]
Jeezz, er worden erg mooie foto's gemaaktR E S P E C T
Hebben jullie je digitale camera altijd bij je ofzo?! Misschien moet ik dat ook maar ns gaan doen
Verwijderd
Bedankt voor het compliment. Ik moet wel toegeven dat er een beetje (maar dan ook echt maar een beetje) gesleuteld is aan de verzadiging en constrast, zoals ook op de fotosite bij het commentaar staat.Mooooody schreef op 05 november 2002 @ 19:23:
[...]
eerlijk gezegd vind ik dit de beste foto tot nu toe...
een goede sfeer, goede compositie, sombere kleuren (dof rood) en zeer belangrijk...niet geforceerd z/w gemaakt!
Die is erg mooi, heb je ook de originele met kleur?KrL schreef op 05 november 2002 @ 19:43:
Vandaag m'n vriendin naar Schiphol gebracht en meteen maar even de 'catacomben' van de NS ingedoken.. Met het volgende resultaat:
Ondergronds
[afbeelding]
(plaatje is klikbaar voor grotere versie)
Was al vrij duister maar heb m toch maar even mbv de channel mixer richting grayscale gegooid.. Komt ie wat beter uit imho..
Verwijderd

Is dat vanaf het perron genomen of ben je gewoon even de tunnel ingelopen?KrL schreef op 05 november 2002 @ 19:43:
Ondergronds
[afbeelding]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
KrL schreef op 05 november 2002 @ 19:43:
Ondergronds
[afbeelding]
Kun je dat zó nauwkeurig instellen???Shutter 14.999249 sec
[ Voor 0% gewijzigd door majic op 05-11-2002 23:04 . Reden: ik heb alleen maar goeie macro industrials - en dat mag niet helaas. ]
Ben naar t einde van t perron gelopen.. Daar is zo'n trappetje naar beneden en daar ben ik op gaan zitten.. Zit n mini-statiefje onder m'n cam en die heb k dus op t uiterste hoekje van t perron gezetIs dat vanaf het perron genomen of ben je gewoon even de tunnel ingelopen?
HeheKun je dat zó nauwkeurig instellen???
Verwijderd
Leuk, zeer origineelmajic schreef op 05 november 2002 @ 22:25:
[afbeelding]
Een ietwat sinistere foto, genomen in een verlaten slooppand . De laagstaande avond zon scheen door wat er over was van het raamkozijn/raam naar binnen, en er stond buiten een bijna ontbladerde boom die gebukt onder het gure weer de meeste van zijn blaadjes kwijt was. Net genoeg nog om lugubere patronen op de grofgestuukte muur te projecteren .
Camera : Fuji S602
Geschoten in kleur, maar de lucht en bewolking zorgen voor het grauwe uiterlijk
Erg mooie foto, zeker één van de beste tot nu toe
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
mooie foto !!!KrL schreef op 05 november 2002 @ 19:43:
Ondergronds
[afbeelding]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Die met die kat is heel mooi maar helaas te onscherp. Ik zou m daardoor niet insturen. Of probeer m nog eens te maken en dan wel scherpRemc0 schreef op 05 november 2002 @ 23:47:
Vraagje....
Heb hier twee foto's.
Voordat ik ze upload wil ik graag even weten of ze voldoen aan de eisen.
http://www.zwit.nl/foto/kat.jpg
http://www.zwit.nl/foto/mist.jpg
....daarna heb ik de foto eerst gedelete, daarna de nieuwe proberen toe te voegen: zelfde melding.Your handler was unable to process the request successfully for some reason. Here are the details:
org.webmacro.servlet.HandlerException: Something went wrong collecting default data.The system reported the following error:DC_contest error: java.lang.RuntimeException: - Unable to render RenderedOp for this operation.
Idd erg mooi hijs bijna te clean
Voordeel van goede belichting denk ik
| Grijs en grauw | ||
| Grijs en Grauw: Het thema voor de maand november. Zowel in onderwerp als in sfeer. Voor meer info: Kijk op Portable Media Devices | ||
| Sintels kheperi, Canon - ps a40 | misty day _FMS_, Minolta - Dimage F100 | Lost in Germany McVirusS, Nikon - Coolpix 880 |
| Rainy Night DaRuLe, Canon - ps a40 | Toren DarkSide, Sony - DSC-F707 | bridge over the river kwai eth0, Canon - ps a40 |
| Waterweg Tom S., Konica - KD-400Z | Golfbrekers red_bull, Canon - ps a40 | Alcatraz enter.nu, Sony - DSC-75 |
| Middag webwatcher, Sony - DSC-F707 | Steegje palomar, Fuji - Finepix 1300 | Ontgrauwing TD-er, Fuji - Finepix 2400 Zoom |
| Late summer in France dredge, Hewlett-Packard - C912 | Oost Duitsland Joppie4ever, Sony - DSC-F505V | Duistere wateren Super Snackman, Canon - ps a40 |
| Stainless steel T.T., Fuji - S602Zoom | Leegte clowntje, Olympus - C900Z | Watertorens Salutem, Olympus - C-2100 UZ |
| Zwaveldamp rellehenk, Canon - Powershot S30 | Meer van Geneve yalhambra, Nikon & Canon - Coolpix 995 & Powershot A40 | Station in de mist Snepje, Canon - PowerShot A10 |
| Ondergronds KrL_, Sony - DSC-F717 | the basement leviathanfd, fuji - finepix a 201 | Industrieel kantoorgebouw GeFke, Fuji - S602Zoom |
| GOT digicontest, de site | ||
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Ik heb op de site waar je je foto kunt oploaden vermeld dat de foto is gemaakt met een Nikon Coolpix 995, ook hier in dit topic... Ik heb echter ook een Canon Powershot A40 en daar zal ik ook wel ns een foto van opsturen, vandaar de dubbele camera...Gizz schreef op 06 november 2002 @ 19:19:
Is het niet de bedoeling om aan te geven met welke cam je de foto hebt gemaakt, ipv. welke cam(s) je hebt
yalhambra heeft 2 cam's opgegeven en GeFke heeft Fuji - S602Zoom erbij gezet terwijl de foto met een Olympus-2020Z is gemaakt
Ja, dat je dat moet opgeven tijdens de registratie daar dacht ik net ook aan.Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:22:
[...]
Ik heb op de site waar je je foto kunt oploaden vermeld dat de foto is gemaakt met een Nikon Coolpix 995, ook hier in dit topic... Ik heb echter ook een Canon Powershot A40 en daar zal ik ook wel ns een foto van opsturen, vandaar de dubbele camera...
Probeer het nog eens, en anders met een kleiner foto.. deze foutmelding krijg je als er geen geheugen meer vrij is om de foto in te laden, en dan thumbs te maken.LoneGunman schreef op 06 november 2002 @ 10:42:
Hmm, iets niet helemaal goed in het script, of ligt het aan mij?
Ik heb zojuist m'n foto proberen te vervangen, dit mislukte door deze melding:
[...]
....daarna heb ik de foto eerst gedelete, daarna de nieuwe proberen toe te voegen: zelfde melding.
Ach.. ik ben zelf nog beter in het maken van spelfoutenVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:17:
Norjee:
hoe kan ik het beste een aangepaste tekst voor de faq verzenden? In kale wordpad text? of een kopie maken van de bron van de hele pagina?
Er staan nogal wat schrijf foutjes in namelijk hehe
Verwijderd
Dat zou inderdaad een hoop verwarring kunnen voorkomen...Gizz schreef op 06 november 2002 @ 19:30:
[...]
Ja, dat je dat moet opgeven tijdens de registratie daar dacht ik net ook aan.
Norjee: Is het misschien een idee om het zo te maken dat je een digicam kan kiezen bij elke foto die je upload, in plaats van alleen tijdens de registratie?
Maar dat kan alVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:32:
[...]
Dat zou inderdaad een hoop verwarring kunnen voorkomen...
Handig als het wiel 10x wordt uitgevonden he?Maar dat kan al

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq