Wat een ziek gaaf spel weer zeg! gta3 was dacht ik de limit maar nee hoor, niks is wreder dan met een scooter of motor door de smalle weggetjes te blazen terwijl de pigs achter je aanzitten als gekken!
Net ook weer, ik had 4 sterren wanted, de cops waren al gigantisch agressief, ik rijd knoeterhard in m'n Infernus en rijd per ongeluk een motor aan, de gast flikkert ervanaf meters ver weg...enik jat het ding...eerst de cops vet zitten pesten door met uzi te knallen terwijl je op de motor scheurt,toen ben ik het strand onveilig gaan maken, een grote groep cop cars achter me aan te sjeezen en ik pop rustig wat mensen neer met m'n big buddy the Uzi

ineens denk ik..wtf..wat rijd die motor ineens slecht..ja hoor..beide banden lek...gelijk terug gegaan van het strand af, je lacht je rot om die dingen, met 2 lekke banden door rijden uiteindelijk werd ik hard geschept door een cop car, maar overleefde het wel...hoe ik eigenlijk wasted of busted ging ben ik vergeten, maar DAMN wat was dat een chase...,zo cool he!
Ik speel nu trouwens al een tijdje met trails aan en vind het een stuk mooier,
het is allemaal een stuk kleurrijker en tja beter eigenlijk...regen druppelt echt op je scherm, met trails uit merkte ik dat niet.