[PS2] Grand Theft Auto: Vice City

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 23:58:
Kun je ook zwemmen?
En hoe zijn de delen gescheiden, met water?
Je kan niet zwemmen, en je kan redelijk snel naar andere eilanden :)
En klopt alles water gescheiden, je kan dus ook geen boten vinden enzo, tot je bij 2e eiland bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ff rond gecruised in m'n politie-heli. Leuk om even een overvalletje te plegen met een heli. 8-)

Ik vind het trouwens wel moeilijk te geloven dat deze stad 2x zo groot is als Liberty City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! Net de missie Rob Out gedaan. Damn die eind cinematic.....zal nix verklappen maar de mensen die weten waar ik het over heb zullen het vast met me eens zijn........SLAAP LEKKER! :Z (hehe gezien het tijdstip van posten dubbelzinnig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kun je wel zwemmen in zwembaden?

Kon in gta3 wel (bij de villa's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 29 October 2002 @ 11:18:
[...]

Pefect dark = wereld redden van aliens..

GTA 1/2/3/Vice City = zonder reden mensen verrot schoppen/shieten

Ik geniet idd veel van FPS'en maar een cool verhaal waarin je de wereld moet redden vind ik juist het leukste..

ik vind meestal niet dat spellen aanzetten tot geweld maar GTA vind ik toch wel een uitzondering :r gewoon zonder reden of speciaal doel mensen killen is voor losers imo
Ik heb GTA3 helemaal uitgespeeld, en heb nog geen mensen uit hun wagens getrokken. Sterker nog, ik ben politieagent.
Een gezond mens gaat gezond om met de informatie die hij krijgt, en ziet het verschil tussen spel en werkelijkheid.
Ik zou het spel dan ook niet door kinderen onder de 16 laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01
Ik heb nou die grote villa van een van me oude bazen :D echt super mooi en groot huis,
met dikke tuin, veel kamers, bewaking rondlopen, helicopter op dak enz. enz. enz.

ook heb ik al flink veel hide-out's gekocht :) stuk of 5 al.. totaal 7 plekken om te saven enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:16:
nog een foutje gespot door mij in het spel: je kan al lopende auto's een (beetje) opzij duwen :? Is het jullie al opgevallen? Anyway ik heb wel sterk het idee dat vice city garant staat voor heeel wat spelplezier. Heb nu toch al wel wat missies gedaan, maar als ik ga kijken bij de stats: 14% completed :9~
Dat van die auto opzij duwen ging in liberty city ookal ze, zij blij dat ge da kunt want anders zoude soms nogal vastzitten :)

007: Idd, vind ook niet da de stad 2x groter lijkt.. maar denk dat ze maar 1,5 keer groter werd als liberty, toch lijkt liberty nog groter als vice..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Wat een spel zeg!

Ben nu met andere zaken bezig, maar ben in het spel in een auto gaan zitten, sound fx uit. muziek vol. En lekker genieten van flash fm!

Weet iemand btw hoeveel pizza missies er zijn?

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
GeJe schreef op 09 november 2002 @ 12:12:
Weet iemand btw hoeveel pizza missies er zijn?
Volgens mij krijg je 10 een opdracht van pizza hut, waar bij steeds meer mensen, het is iig erg makkelijk je hebt tijd zat, ik had steeds 1.30-2.00 over als ik terug kwam bij pizza tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe doe je nou zo'n overval? Als ik hem onderschot hou gaat m'n geld niet lopen, ik krijg alleen maar meer sterretjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen al de ouwe dos intro roeleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 13:14:
Alleen al de ouwe dos intro roeleerd
Dit is commodore met die bandjes ,wij hebben ze thuis nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh zie mij wakker zijn dat bedoelde ik ook 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige van die RAMPAGE's zijn ook heftig.. gangmembers met een cirkelzaag in stukjes rossen bv. en die TOP FUN busjes zijn ook LOL. er stond zo'n TOP FUN busje op het dak van een parkeer garage, als je daar in gaat zitten kan je met rc vliegtuigjes gaan vliegen, als je op rondje drukt dan ontploft hij, daar kun je maffe dingen mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat trouwens ook LOL is, is de destruction derby wedstrijd in het stadion.. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, kmoet gta3 vc hebben. gta3 was 1 van de eerste spellen die ik legaal hebt gekocht voor de ps2, dan word dit mun 2de :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hmmm,ff een vraag,welke hide-out heeft een heli-pad?
Of komen die pas vrij na een bepaald aantal credits of gehaalde missies?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op 29 oktober 2002 @ 12:26:
Ook gamespot heeft een review...de highlights :

Some of the highlights include jacking a motorcycle from the front, which causes Tommy to execute a flying jump kick that knocks the rider clean off the bike. Jack a bike from the side, and he'll deliver an elbow to the face of the rider.

Along with taking out tires, you can smash up cars with your melee weapons now. Running up and caving in a car's hood with your baseball bat is usually a good way to get the occupants to vacate the vehicle in a hurry. You can also shoot out car windows and even hit the people inside the car with your shots. This makes a huge difference when it comes to taking out cars, as you can now target the tires to slow the vehicle down and then take out the driver with a well-placed rifle shot.
Je kan nu dus alles doen wat je bij Mafia al kon doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 00:20:
[...]

Ik heb GTA3 helemaal uitgespeeld, en heb nog geen mensen uit hun wagens getrokken. Sterker nog, ik ben politieagent.
Een gezond mens gaat gezond om met de informatie die hij krijgt, en ziet het verschil tussen spel en werkelijkheid.
Ik zou het spel dan ook niet door kinderen onder de 16 laten spelen.
Jij bent politieagent en je beveelt GTA aan aan mensen?
Dat vind ik pas hypocriet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14:42

dominic

will code for food

Wat ook lache is is wanneer je een auto jat waarbij er 2 mensen in zitten. Maak de auto dan open vanaf de bestuurderskant zodat Tommy de bestuurder eruit trekt. Als je snel wegrijdt neem je die passagier ook mee :D

Ik dacht al een keertje: Wie gilt er toch de hele tijd, maar dat was een vrouw die naast me in de auto zat LOL.

*wel netjes even gestopt om haar eruit te laten.. :)

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 14:35:
[...]

Gelukkig zijn er nog mensen die werkelijkheid en fictie uitelkaar kunnen houden

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Kez schreef op 09 november 2002 @ 14:43:
[...]

Gelukkig zijn er nog mensen die werkelijkheid en fictie uitelkaar kunnen houden
Inderdaad, dan mag je als politie agent dus ook geen TV meer kijken en niet naar bios, en dan zeker geen actie films want anders ben je wel erg hypocriet |:(

En er is zoveel wat je NIET bij mafia kan doen, ik zelf vond GTA3 ook beter als Mafia, ok leuk verhaal maar daar blijft het bij gameplay vind ik stukken minder dan GTA, veel minder vrijheid en dat gezeik dat je niet te hard mag rijden enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjongejonge... Ik heb nu GTA: VC, maar de drang om een pizzaria met een heli te overvallen is nu niet groter geworden hoor. Volgens mij ligt het probleem meer bij jou, want jij kan schijnbaar een spelletje en de werkelijkheid niet uit elkaar houden.

Wanneer/hoe krijg je trouwens een hideout op het 2e eiland, want ik moet nu steeds helemaal in dat hotel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 14:58:
[...]
Sjongejonge... Ik heb nu GTA: VC, maar de drang om een pizzaria met een heli te overvallen is nu niet groter geworden hoor. Volgens mij ligt het probleem meer bij jou, want jij kan schijnbaar een spelletje en de werkelijkheid niet uit elkaar houden.

Wanneer/hoe krijg je trouwens een hideout op het 2e eiland, want ik moet nu steeds helemaal in dat hotel beginnen.
Ga naar het stadium op eiland 2, kijk dan op map die je bij spel hebt gekregen daar staat Hyman Condo, dat is deluxe hide out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook Gta3 vc hebben....achja mijn GC en PC is goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:27:
Ik wil ook Gta3 vc hebben....achja mijn GC en PC is goed genoeg.
Tuurlijk niet PC + 3 next gen consoles is goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Iemand tips hoe dat ik Lance moet redden van die vuilnisbelt,lukt me voor geen meter :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Kez schreef op 09 November 2002 @ 15:47:
Iemand tips hoe dat ik Lance moet redden van die vuilnisbelt,lukt me voor geen meter :|
Niet helemaal doorrijden met je auto. Bij de ingang uitstappen en al rennend (Met uzi) je vijanden neerschieten, nooit stilstaan want dan duurt het te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:14:
jammer genoeg heb ik geen ps2
om nou hiervoor een ps2 te kopen, nee, maar tis wel erg verleidelijk :P
vc is dus wat gta3 had moeten zijn?

dat beroven, die motors en scooters en dat je gebouwen in kan... juist wat ik miste aan gta3 :(

blijf hopen op pc versie... die als ie al komt toch wel weer een tijd op zich zal laten wachten :(
Haha Om hiervoor een ps2 te kopen, nee

Dat zeggen ze bij elke ps2 spel !! :P

al die spellen bij elkaar is wel een GROTE reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

dominicbout schreef op 09 november 2002 @ 16:04:
[...]

Niet helemaal doorrijden met je auto. Bij de ingang uitstappen en al rennend (Met uzi) je vijanden neerschieten, nooit stilstaan want dan duurt het te lang..
Voordat ik voorbij die 1e drie ben ben ik al lang en breed dood :|
Met armour en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die reacties hier lezende wil ik wel eens weten hoeveel % completed jullie hebben! FF kijken ik nu 23% (o my god en heb nu al zoveel heftige missies gedaan!, wat staat ons allemaal nog te w8en). Wat me trouwens soms ook (in negatieve zin) opvalt is dat wanneer je in een bepaald type auto zit er opeens heeel veel van deze autois rond rijden. Das wel een beetje jammer wanneer je in een ferrari rijdt, vind ik hem opeens toch niet zo exclusief meer (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 17:12:
Al die reacties hier lezende wil ik wel eens weten hoeveel % completed jullie hebben! FF kijken ik nu 23% (o my god en heb nu al zoveel heftige missies gedaan!, wat staat ons allemaal nog te w8en). Wat me trouwens soms ook (in negatieve zin) opvalt is dat wanneer je in een bepaald type auto zit er opeens heeel veel van deze autois rond rijden. Das wel een beetje jammer wanneer je in een ferrari rijdt, vind ik hem opeens toch niet zo exclusief meer (8>
Klopt ,hier had GTA3 ook last van.Je kan dan bijvoorbeeld nergens PCG600's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hebben ze expres gedaan zeggen ze.
Zo is het makkelijker om bijvoorbeeld een mr. whoopy te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Kez schreef op 09 November 2002 @ 16:23:
[...]

Voordat ik voorbij die 1e drie ben ben ik al lang en breed dood :|
Met armour en al
ik heb er eerst vanop afstand de eerste gesniped en als lance bijna dood was direct al schietend met uzi naar die hangar gelopen, de guy daar gekilled en naar lance gegaan en dan.. moet ge maar zien ;) no spoilers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 17:54:
Dat hebben ze expres gedaan zeggen ze.
Zo is het makkelijker om bijvoorbeeld een mr. whoopy te vinden.
Waarom zou je een bepaalde type auto willen vinden als je er al in 1 rijdt, een reserve exemplaar ofoz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je wil zien hoe gta vc er uit ziet en speeld zet dan zo ff v8 aan er is zo'n game programma waar ze et gaan behandelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien ja!
Echt bruut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

interp schreef op 09 november 2002 @ 18:19:
[...]

ik heb er eerst vanop afstand de eerste gesniped en als lance bijna dood was direct al schietend met uzi naar die hangar gelopen, de guy daar gekilled en naar lance gegaan en dan.. moet ge maar zien ;) no spoilers :p
Ik heb het inmiddels op een andere manier gedaan,eigenlijk vrij simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 18:23:
als je wil zien hoe gta vc er uit ziet en speeld zet dan zo ff v8 aan er is zo'n game programma waar ze et gaan behandelen :9
AAARGG gemist :( ik had het wel willen zien, eerst kijken en het dan lekker zelf gaan spelen dat is nog het leukste :P Die moters rulen wel zeg, vooral die snelle:) Ik ga zo maar ff de missies spelen, dan komt het spel pas echht tot zijn recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Vice City rooooeeelt :)

Net adempauze genomen, phat al die missies en nieuwe dingen moet ik zeggen.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een uur met de pizza brommer rondgekart ,echt ik heb in tijden niet zo'n lol gehad met een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb evn wat vragen, aangezien sommigen van jullie al een eigen mansion enzo hebben :)

1-Als je zo'n huis koopt he, kan je er dan ook in rondkijken zoals in het hotel? of gewoon alles deur in en saven? of heeft het huis echt een interieur dat je kan checken?

2-en ik had gelezen dat je met de helicopter vrijwel op het hoogste gebouw in Vice City kan landen, klopt dit?

3-Enneh, waar kan ik de "chopper" vinden? nope dit is gek genoeg geen helicopter , ik dacht een soort motor..waar?

Anyway, hele dag weggeweest, no Vice City for me now though, effe Ratchet&Clanken nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
devilsnight schreef op 09 November 2002 @ 21:59:
3-Enneh, waar kan ik de "chopper" vinden? nope dit is gek genoeg geen helicopter , ik dacht een soort motor..waar?
Dat is zo'n Harley-Davidson. Die staat bij Choppers nog wat, weet niet precies. Op de kaart de bovenste brug naar het 2e gedeelte nemen, dan rechts en dan met de bocht mee. In de binnenbocht zeg maar staat een gebouw met 1 of 2 Harley's ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

devilsnight schreef op 09 November 2002 @ 21:59:
Ik heb evn wat vragen, aangezien sommigen van jullie al een eigen mansion enzo hebben :)

2-en ik had gelezen dat je met de helicopter vrijwel op het hoogste gebouw in Vice City kan landen, klopt dit?
Er zijn gebouwen waar je volgens mij niet op kan landen,je kunt dan gewoon niet hoger met de heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
devilsnight schreef op 09 november 2002 @ 21:59:

1-Als je zo'n huis koopt he, kan je er dan ook in rondkijken zoals in het hotel? of gewoon alles deur in en saven? of heeft het huis echt een interieur dat je kan checken?

Anyway, hele dag weggeweest, no Vice City for me now though, effe Ratchet&Clanken nu :P
1- Als ge die villa 'krijgt' kunt ge in alle gangen rondlopen (is het enige dat ik al heb dus weet niet of het bij allemaal zo is)

2-nee, ge raakt op hoge gebouwen maar ver niet op de hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hmmm...maar nog steeds wel relatief hoge gebouwen dus :)
en kan je de woonkamer enzo ook in bij andere huizen? {dit voor de mensen die meer hebben dus}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
devilsnight schreef op 09 november 2002 @ 22:20:
Hmmm...maar nog steeds wel relatief hoge gebouwen dus :)
en kan je de woonkamer enzo ook in bij andere huizen? {dit voor de mensen die meer hebben dus}
Bij duurste hide out niet, dus zal bij andere ook wel niet zijn.

Maar bij duurste krijg je 3 garages en kunnen 2 per garage in en bijna altijd een heil op het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Iemand ookal voor gehad da auto's en moto's gewoon uit de garage verdwijnen? ook als er niet meer als het max limit instaan?

In da groot stadium kunt ge toch niet binnen?
edit: nm ge moet om 20.00 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar zie je dat ik iets aanbeveel? Ik zeg zelfs het NIET aan te bevelen voor kinderen onder de 16 jaar.
Mijn mening is dat een spel niet (alleen) aanzet tot crimineel/onaangepast gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, waarom heb ik mijn PS2 weggedaan :'( :P

Ach ja, dan zou ik hem eig alleen kopen voor dit spel, beetje zonde van het geld (heb al een XBOX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een Xbox hebt ga je nu heeeel snel SegaGT halen! Maar ik ben idd ook blij dat ik um niet heb weggedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik kreeg gister een reviewexemplaar binnen van Vice City. In de envelop zat:

-GTA Vice City (Not For Resale cdtje)
-Landkaart
-Specs van het spel op 2 a4tjes
-Rietje
-Spiegeltje met scheermes voor de coke...

Echt zieke promo-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op 10 november 2002 @ 12:32:
-Rietje
-Spiegeltje met scheermes voor de coke...
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat een ziek gaaf spel weer zeg! gta3 was dacht ik de limit maar nee hoor, niks is wreder dan met een scooter of motor door de smalle weggetjes te blazen terwijl de pigs achter je aanzitten als gekken!

Net ook weer, ik had 4 sterren wanted, de cops waren al gigantisch agressief, ik rijd knoeterhard in m'n Infernus en rijd per ongeluk een motor aan, de gast flikkert ervanaf meters ver weg...enik jat het ding...eerst de cops vet zitten pesten door met uzi te knallen terwijl je op de motor scheurt,toen ben ik het strand onveilig gaan maken, een grote groep cop cars achter me aan te sjeezen en ik pop rustig wat mensen neer met m'n big buddy the Uzi :) ineens denk ik..wtf..wat rijd die motor ineens slecht..ja hoor..beide banden lek...gelijk terug gegaan van het strand af, je lacht je rot om die dingen, met 2 lekke banden door rijden uiteindelijk werd ik hard geschept door een cop car, maar overleefde het wel...hoe ik eigenlijk wasted of busted ging ben ik vergeten, maar DAMN wat was dat een chase...,zo cool he!

Ik speel nu trouwens al een tijdje met trails aan en vind het een stuk mooier,
het is allemaal een stuk kleurrijker en tja beter eigenlijk...regen druppelt echt op je scherm, met trails uit merkte ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een missie waar ik nu zit heb ik molotov cocktails nodig, ik weet alleen niet meer waar die krengen te vinden zijn. Can somebody help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gewoon zo cool de muziek alles bij elkaar.
Kan niet anders zeggen dat ik bang ben het spel veelste snel uitgespeeld te hebben (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Vind het zo leuk lekker wheelies maken als politie achter je aan zit :D

En idd trails on en dan brightness 2/3 tikjes lager dan dat hij default staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
SUPER! :)

ik rijd op scootertje rond op dat construction gebouw, je kan via die planken heel hoog komen, op 2 sterren zit ik en nu al die pig helicopter achter m'n ass aan, geweldig wat eenfun, ik ga proberen op die superdunne rooie balken te rijden.

precies albino , en hier schrijf ik de pluspunten van trails en minpunten

-punten als ie uit staat

1-you lose most of the new radiosity feature
2-it's more colourful,more alive...more FLORIDA like , you'll miss this
3-the sun reflecting on water, you'll miss that too

+punten, je hebt alle 3 opgenoemde features ,alleen moet je dan die vreemde wazigheid erbij nemen, get used to it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 10 november 2002 @ 13:38:
SUPER! :)

precies albino , en hier schrijf ik de pluspunten van trails en minpunten

-punten als ie uit staat

1-you lose most of the new radiosity feature
2-it's more colourful,more alive...more FLORIDA like , you'll miss this
3-the sun reflecting on water, you'll miss that too

+punten, je hebt alle 3 opgenoemde features ,alleen moet je dan die vreemde wazigheid erbij nemen, get used to it!
Ooh door die trail is alles dus waziger ! Ik speelde dit spel voor het eerste op een grote tv en dacht dat alles daarom waziger was :) Gelukkig ligt het daar niet aan , ik laat het ook maar aan staan aan, dat wazigheid kan ik wel aan wennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Albinoraptor schreef op 09 November 2002 @ 14:52:
[...]

Inderdaad, dan mag je als politie agent dus ook geen TV meer kijken en niet naar bios, en dan zeker geen actie films want anders ben je wel erg hypocriet |:(

En er is zoveel wat je NIET bij mafia kan doen, ik zelf vond GTA3 ook beter als Mafia, ok leuk verhaal maar daar blijft het bij gameplay vind ik stukken minder dan GTA, veel minder vrijheid en dat gezeik dat je niet te hard mag rijden enz enz.
JanMaster zegt ff op mijn account:
Nee, ik zeg niet dat je het niet mag spelen, maar in mijn oren klinkt het gewoon raar als een politieagent zegt dat ie het leuk vind om auto's te jatten en mensen neer te schieten, en zegt dat hij het spel (ja ik zie ook wel het verschil) leuk vind en kan aanbevelen. Zie het al voor me.
Zit een gast bij de politie, zegt z'n vader 'Je moet niet meer zulke dingen doen, je wordt er toe aangezet door die gewelddadige spellen he? Neem een voorbeeld aan oom agent, agent wat voor spellen speelt u nou?' 'Ja meneer, ik kan GTA van harte aanbevelen...'.

En ik zeg niet dat het een kopie van Mafia is, ik zeg alleen dat de punten die gamespot als highlights noemt, ook al in Mafia verwerkt zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch belachelijk wat je nu zegt? Dus als je voor de politie werkt mag je geen GTA spelen? Het is echt te debiel voor woorden hoor, en volgens mij is niemand het ook met je eens. GTA is entertainment... Geef nou maar gewoon toe dat dit nogal radicaal is wat je nu lult.

En Mafia is langzaam, de gameplay stinkt, verder wel een leuk spel hoor. Maar de gameplay stinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Weet iemand nu eigenlijk waar die trails voor zijn? Mijn hele beeld wordt er gewoon wazig en blurry van, dat is toch gewoon megairritant?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle berichten door gelopen en nog niemand die ff de prijzen van mediamarkt hier genoemd heeft, jammer hoor! ;)

Laat ik het dan maar doen:

Mediamarkt Den Haag ---> 44,00 euro !!!
Mediamarkt Rijswijk ---> 59,99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
nickchange :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 16:53:
Alle berichten door gelopen en nog niemand die ff de prijzen van mediamarkt hier genoemd heeft, jammer hoor! ;)

Laat ik het dan maar doen:

Mediamarkt Den Haag ---> 44,00 euro !!!
Mediamarkt Rijswijk ---> 59,99 euro
W00t!!! 44,00 euro ??? :X Gelukkig had ik van Discovery nog een tegoedbon van 20,00 euro (volle stempelkaart). Dus mijn prijs was ook 64-20=44 euro. :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

44 euro !!!! AARGG had je dat niet ff voor je kunnen houden , heb hem vrijdag gekocht voor 67 euro :) Nouuja het is dat het spel toch zo goed is dat ik het niet heel erg kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja als wij hier 'echte' gotters alleen maar over hebben hoe ver we in het spel zijn ipv mijn (tot 3x toe gestelde vraag) beantwoorden wat de prijzen zijn bij mediamarkt...tja dan kan ik het ook niet helpen.....15 paginas en niemand die ff de prijzen vermeld, toch een gemiste kans voor dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Wel grappig om te zien dat het aantal posts over de topic niet zo snel stijgt....iedereen zit waarschijnlijk te spelen.....

Goede van dit spel vind ik ook de gevarieerdheid aan missies. Kwam er trouwens achter dat er een speciaal dirt terrein is om te motorcrossen. Verder doen sommige missies me aan andere spellen denken, zoals bv. dat schieten met dat kanon vanaf die boot.....deed me aan time crisis 2 denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:26:
tja als wij hier 'echte' gotters alleen maar over hebben hoe ver we in het spel zijn ipv mijn (tot 3x toe gestelde vraag) beantwoorden wat de prijzen zijn bij mediamarkt...tja dan kan ik het ook niet helpen.....15 paginas en niemand die ff de prijzen vermeld, toch een gemiste kans voor dit topic!
Daarvoor is toch een geweldige uitvinding gedaan een tijdje terug .... de telefoon!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
TAG_Speedy schreef op 11 November 2002 @ 08:39:
[...]

Daarvoor is toch een geweldige uitvinding gedaan een tijdje terug .... de telefoon!
Het is inderdaad een gemiste kans hoor, ik las het gisteren pas , en het is wel een erg groot verschil in aanschafsprijs, het vermelden in ieder geval waard.
Toch knap van de mediamarkt dat ze hem voor deze prijs kunnen verkopen. Nou nog even een mediamarkt in Utrecht (is weer eens uitgesteld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:51

Peetman

Tjah....

Hoe bezorg je eigenlijk pizza's? Ik had zo'n brommetje geleend bij een well stacked pizza, reed naar het blipje op de radar toe, daar stond iemand met een pijltje boven het hoofd, maar die wilde de pizza niet pakken, toeteren hielp ook niet.

Die Dirtring missie in dat stadion is wel vet moeilijk, beste tijd (tevens enige keer): 27 min :'(

Wat ook grappig was: ik wilde een motor hebben, dus reed een motor aan met 2 mensen erop. Zij vliegen eraf, ik jat de motor, komt die passagier weer gewoon achterop zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

peetman schreef op 11 november 2002 @ 10:09:
Hoe bezorg je eigenlijk pizza's? Ik had zo'n brommetje geleend bij een well stacked pizza, reed naar het blipje op de radar toe, daar stond iemand met een pijltje boven het hoofd, maar die wilde de pizza niet pakken, toeteren hielp ook niet.
Zoals je normaal een drive-by doet
Dus op de scooter naar links of naar rechts kijken en dan schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeehm over de mensen die het hier hypocriet vinden als een politie dit spel zou doen zijn zelf zo hypocriet als de pest,

want een normaal mens zou de handelingen in het spel ook niet irl mogen uitvoeren

daarbij komt dat niemand een bewijs moet hebben om een playstation spel te mogen doen en mag iedereen lekker weten wat ie in zn vrije tijd doeten accepteer dat nou maar gewoon

wat hier gezegd word is namelijk onderhand dat een militair geen theme hospital zou mogen spelen :(

ben zelf geen politie agent trouwens, maar kennis van mij wel, die is ook net zo gta verslaafd als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Weer wat leuks gezien, mijn broertje was aan het vliegen over de stad (stadsdeel 1) en vliegt langs een flat, staat er een grootte lul op afgebeeld, althans sommige rammen waren verlicht en alle rammpjes bij elkaar 1 grootte lul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een vliegtuigie vinden? helikoptertje heb ik al maar enige wat ik nog niet heb gedaan is vliegen met vliegtuigie :) en die apache helikopter stond niet in de militaire basis (zoals iemand zei) alleen heb wel weer een zooi leger gasies vermoord :P

En met de katana kan je vet WEL iemand iemand ze hoofd eraf hakken :P heb het al een paar keer gedaan :9

En die hoeren..... hoe gebruik je dat :9 k zit maar in zon steegie met een hoertje (in een auto) en zei blijft maar geld kosten... maar der gebeurt niks... wie weet hoe ze werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De prijs van 44 euro bij MediaMarkt den haag was een stunt en nu geldt die prijs dus niet meer helaas. Iemand anders nog een plek waar ie goedkoper is aan te schaffen (ik heb al zo veel games gekocht de laatste tijd)..

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/news/11/05/v_screen009.jpg
Hij ziet er mooi uit, en zo te zien is de motor ook weer terug gekomen uit GTA 1. Jammer dat we dat voertuig hebben moeten missen in GTA 2 en GTA 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Het spel ziet er op je tv toch echt wel wat minder mooi uit hoor, dit is een high res screen. Grafisch vind ik het wel een beetje een tegenvaller, zeker met trails aan is de framerate soms echt slecht.

Mijn broertje presteerde het om binnen 3 minuten het spel al vast te laten zitten. Hij sprong tegen een hek aan (om er proberen overheen te klimmen) en bleef hierin snel trillend vast zitten. Er zitten trouwens veel meer van dit soort momenten in, maar ik denk dat het bijna niet te voorkomen is ook met een spel met deze omvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ziet het spel er wel zo uit ,heb de trails uit en gebruik een goede RGB kabel ,dan haal je deze kwaliteit wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 15:15:
Het is toch belachelijk wat je nu zegt? Dus als je voor de politie werkt mag je geen GTA spelen? Het is echt te debiel voor woorden hoor, en volgens mij is niemand het ook met je eens. GTA is entertainment... Geef nou maar gewoon toe dat dit nogal radicaal is wat je nu lult.

En Mafia is langzaam, de gameplay stinkt, verder wel een leuk spel hoor. Maar de gameplay stinkt.
007, leer lezen... Ik zeg dat je het als politieagent niet moet aanbevelen!! niet dat je het niet mag spelen!

Dus voor de duidelijkheid:
Je mag het als politieagent wel spelen (ga je gang) maar je moet het niet aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:29
Ik durf het haast niet te vragen, maar wanneer komt het spel op de pc uit.... :7

LoL

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
_VooDooMen_ schreef op 11 november 2002 @ 17:41:
Ik durf het haast niet te vragen, maar wanneer komt het spel op de pc uit.... :7

LoL
ik hoop het niet, hopelijk blijft ie alleen voor de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

console schreef op 11 November 2002 @ 18:09:
[...]

waarom dat?

Mogen mensen die geen PS2 hebben het spel van jou niet kunnen spelen?
Waarom mag hij niet op de PC komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Snow_King schreef op 11 november 2002 @ 18:13:
[...]

waarom dat?

Mogen mensen die geen PS2 hebben het spel van jou niet kunnen spelen?
Waarom mag hij niet op de PC komen?
Vooralsnog blijft Vice City PS2 only, maar daar zal over een tijd wel verandering in komen denk ik. Vergeet niet dat GTA3 ook al heeel lang op de PS2 uit was voordat die port naar de pc kwam.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
hehe, laat hem maar. hij heeft nog maar 1 post :P

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinoPK schreef op 11 november 2002 @ 15:29:
Het spel ziet er op je tv toch echt wel wat minder mooi uit hoor, dit is een high res screen. Grafisch vind ik het wel een beetje een tegenvaller, zeker met trails aan is de framerate soms echt slecht.

Mijn broertje presteerde het om binnen 3 minuten het spel al vast te laten zitten. Hij sprong tegen een hek aan (om er proberen overheen te klimmen) en bleef hierin snel trillend vast zitten. Er zitten trouwens veel meer van dit soort momenten in, maar ik denk dat het bijna niet te voorkomen is ook met een spel met deze omvang.
Ja het is mij helaas ook al gelukt om hem te laten vastlopen :| ik wou net een drag race doen met 2 moters, blijft het stoplicht opeens akelig lang op rood ;(
Maarja gelukkig is het pas een keer gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zow eindelijk ook in mijn bezit :)

Geweldig spel, heerlijk om te spelen, maar waar zit die grote hide out die je kan kopen? En wat is eigenlijk het nut van die hide out's zonder garage (wil er nog geen kopen aangezien je credits zo moeilijk krijgt)?

Als 2e, hoe maak ik een wheelie voor de stats? Ik kan best lang op m'n achterwiel rijden (het zei met scooter, chopper of racer) echter voor de stats telt het niet :?

En dan nog, wie heeft er al zo'n streetrace gehad zoals op dat plaatje in het boekje? Komt dat vanzelf of moet je daar ook wat voor doen?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is met Hidden Packages verzamelen de enige manier om aan die Heli te komen?? of is er ergens een plek waar je dat dingetje kan Amsterdams lenen??

En waar kan je dat water vliegtuigje vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Ik snap het niet, zit pas op 30% maar ik kan helemaal geen missies meer doen, zowieso zijn alle 'grote' criminelen weg. Het ENIGE dat ik nog kan doen is de Dildo Dodo mission (Foldertjes strooien met een watervliegtuig in een missie van de filmstudio).

Iemand al verder gekomen dan dit? Of weet iemand een andere manier om meer missies te kunnen doen?

(Als ik trouwens in de FAQ's kijk zie ik dat ik ALLE missies voor personen al gedaan heb :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 11 November 2002 @ 19:57:
Zow eindelijk ook in mijn bezit :)

Geweldig spel, heerlijk om te spelen, maar waar zit die grote hide out die je kan kopen? En wat is eigenlijk het nut van die hide out's zonder garage (wil er nog geen kopen aangezien je credits zo moeilijk krijgt)?

Als 2e, hoe maak ik een wheelie voor de stats? Ik kan best lang op m'n achterwiel rijden (het zei met scooter, chopper of racer) echter voor de stats telt het niet :?

En dan nog, wie heeft er al zo'n streetrace gehad zoals op dat plaatje in het boekje? Komt dat vanzelf of moet je daar ook wat voor doen?
1: Later kunt ge grote hideouts kopen (ganse flat ipv kamerke) waar ge GROTE garage hebt & heli's & booten >:)

2: ge moet minstens zoveel meter rijden op u achterwiel en dan komt er weelie bonus etc. +100 meter denkek (t'is anyway veel langer als ge zou denken) men max is 797 meter :)

3:als ge 'sunshine auto's' koopt (of daarvoor misschien ookal) is er zoiets waar ge op gaat staan en dan kunt ge kiezen uit verschillende streetrace's en dan word het ook aangegeven waar ze begint :)

vice city heeft echt alles :)

edit: dominicbout: hebde icecream al gedaan? malibu kunen kopen? taxi? krijgt ge ook extra missions, en de finals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54

ddZ

[...]

Tja, met zo'n nick kun je ook geen andere reactie verwachten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna een jaar geleden GTA3 gekocht, en het was wel leuk voor even. Maar na een tijd boeide het me niet meer en ergerde ik me meer en meer aan de matige graphics (op Ps2) en de niet al te vlotte framerate.

Nu is m'n vraag, is GTA: Vice City toch iets mooier en scherper, vlotter en boeiender of niet?
Indien positief, dan interesseert het me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 15:58:
Bij mij ziet het spel er wel zo uit ,heb de trails uit en gebruik een goede RGB kabel ,dan haal je deze kwaliteit wel :)
hmm?...hoe werkt dat dan zo'n RGB kabel kan ik dat ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 21:59:
Ik heb bijna een jaar geleden GTA3 gekocht, en het was wel leuk voor even. Maar na een tijd boeide het me niet meer en ergerde ik me meer en meer aan de matige graphics (op Ps2) en de niet al te vlotte framerate.

Nu is m'n vraag, is GTA: Vice City toch iets mooier en scherper, vlotter en boeiender of niet?
Indien positief, dan interesseert het me wel :)
Meer van hetzelfde en beter moet ik zeggen. Graphics zijn nagenoeg onveranderd gebleven al krijg je wel een andere sfeer dan dat je in liberty city had. In VC heb je zo'n soort vakantiegevoel om het maar zo te stellen, altijd warm en gezellig. Als je gta3 nix vond vind je dit waarschijnlijk ook niet zo leuk.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 22:11:
[...]

hmm?...hoe werkt dat dan zo'n RGB kabel kan ik dat ook???
Hier kan je hem kopen:
http://www.dimplus.nl/index2.htm
Blaze Cable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx nog 1 vraag wat is het verschil in kwaliteit dan tussen scart en rgb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
interp schreef op 11 November 2002 @ 21:15:
[...]

1: Later kunt ge grote hideouts kopen (ganse flat ipv kamerke) waar ge GROTE garage hebt & heli's & booten >:)
Ok bedankt!, maar die hideouts zonder garage/helipad/haven wat kan ik daarmee? Alleen in gaan zitten ofzo, meer voor de show die dingen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:19:
thanx nog 1 vraag wat is het verschil in kwaliteit dan tussen smart en rgb?
rgb is 40% scherper en mooier..
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste