[PS2] Grand Theft Auto: Vice City

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.729 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:16
Ik ga deze game ook maar scoren als m'n loon erbij is, alleen al om die soundtrack (zit em nu te luisteren), geweldig!!! Zoveel en zulke goeie muziek 8)7

Weet iemand trouwens al waarmee ik de grote van de game moet vergelijken? Gelijk aan GTA III ?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Topicstarter
Whahaha! VET!!! DIE MUZIEK!!! VET!!! 8-)

Tering wat een mega vet spel!!! Die auto's zijn echt veeeel mooier ivm GTA3. En die motors zijn ook zeer stoer! Prachtig! Ik zag ook al streetraces in het boekje staan, en derby-fights!

Wat een game... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
Framerate trouble----in de intro zag ik het al een beetje en nu steeds wanneer ik rondloop of rijd...en waar is eigenlijk de 60hz optie?

verder vind ik het gelijk al geweldig, ik begin net, pak een scooter,meteen Mj's billie jean op de scooter radio..HEY dacht ik en ik reed een cop over{niet dood} you think that's funny asshole? LOOOOOL, anyway

ik heb wel degelijk framerate drops....met trails aan en trails uit
spelen jullie met trails aan? {options-->display} ook fantastisch net..ik had de cops kwaad gekregen
ik zie ineens een spijkerriem op de grond liggen,rij eroverheen en de auto is amper bestuurbaar meer..geweldig.

ik vind het combat systeem een stuk toffer, hand-combat he
je hebt als het ware combos nu...verschillende kicks en punches..

heb nog maar zo weinig gezien en vind het nu al top!
weet je nog hoe slecht de memory in gta3 was? dat je een bepaalde auto zag rijden, en die wou je volgen...en ineens was ie weg..en niet meer te vinden! nu niet meer! ik stond net gewoon wat te kijken en zie een scooter verderop voorbij gaan, dus ik pak een auto maar zie de scooter al uit het zicht verdwijnen, toch volg ik zoals hij ging en wat zie ik iets verderop rijden? yes...la scooter!!! SUPER!

En heeft iemand de chainsaw al gevonden? ik kwam bij de tools shop langs maar geen chainsaw..DIE WIL IK !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15:44
een katana als wapen is wreed! iemand al gehad? ik wel! lekker kopjes eraf choppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Spandau Ballet - Gold is er ook :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50738

Mensen ik heb een probleem

ik ben nu bij de missie dat je die gast op het golf veld moet vermoorden waar al zijn die bodyguards bij staan. En het enige wapen dat je hebt is een golf-club. Als ik eenmaal met die 6 gsten heb afgerekend is hij al lang weg hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

devilsnight schreef op 07 november 2002 @ 19:03:
En heeft iemand de chainsaw al gevonden? ik kwam bij de tools shop langs maar geen chainsaw..DIE WIL IK !!!!!!!!!
ja ik :) ik weet alleen niet meer waar was zo een speciaale missie :P
erg vet dat ding als je daarmee iemand killt druipt het bloed langs het scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:20
Anoniem: 50738 schreef op 07 November 2002 @ 19:25:

ik ben nu bij de missie dat je die gast op het golf veld moet vermoorden waar al zijn die bodyguards bij staan. En het enige wapen dat je hebt is een golf-club. Als ik eenmaal met die 6 gsten heb afgerekend is hij al lang weg hoe doen jullie dat?
Hehe ik heb het heel handig gedaan, had gewoon wapen als je beetje doorrijd zie je een brug daar kan je opspringen met een motor en heb die gast dus gewoon afgeknald golf autotje gejat en aan rechterkant van uitgang is er een "schans" en kan je lekker gaan crossen met golf autotje in de stad :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb zojuist de machete gevonden, zo'n zwaard achtig ding...de pigs zaten toch achter me aan dus ik heb gelijk eentje ermee bewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

Anoniem: 50738 schreef op 07 November 2002 @ 19:25:

jah heb ik net gehaald :d... ik zete mijn galfwagentje ff iets verder weg en zodra ik hoorde get him rende ik er weer naar toe sprong erin en reed ze over..naja voor een deel en zette vervolgens de hotperuit in ;)...dat ventje die dood moet rent dan van het terrijn stap in een wagen en dan moet je hem vervolgens weer achterna en killen..staat gelijk trouwens al een "porsche" yess.....die wagen lijken echt op porsche...lamborgini en ferarri :D....(good luck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Golfkar higk speed chase :)
Ik moet nu iemand vermoorden met de kettingzaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8479

Uhhmmm iedereen heeft het hier over de optie trails AAN of UIT maar wat is dat precies? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soort van lichtstrepen en 'kleurvoller' maar ik heb hem uit ,vind ik overzichtelijker en scherper beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

ik heb al 15% voltooid en het blijft gewoon leuk gisternacht 4 uur doorgegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
patryk schreef op 07 november 2002 @ 19:14:
een katana als wapen is wreed! iemand al gehad? ik wel! lekker kopjes eraf choppen :D
Lol, ja echt? dus je chopped gewoojn die headz eraf? BRUTAL!
de machete is ook super cool, ik ga effe wat centjes verdienen zodat ik wat bij de tools shop kan weghalen, hoe kan ik de tools shop eigenlijk beroven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
En wat is jullie langste wheelie en stoppie?? Mijn langste wheelie is 12xx m en 38 sec :D
Stoppie 76 m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hmmm,die RC helicopter missie valt nog niet mee :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687 schreef op 07 november 2002 @ 19:38:
Golfkar higk speed chase :)
Ik moet nu iemand vermoorden met de kettingzaag :D
lol die missie had ik ook gehad
best makkelijk je kan hem beter met de auto overhoop rijden :P

enne hoe doe je winkels beroven?
en nog een vraag..
zijn de laadtijden bij jullie in het begin ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 45837 schreef op 07 november 2002 @ 20:32:
[...]
enne hoe doe winkels beroven?
en nog een vraag..
zijn de laadtijden bij jullie in het begin ook zo lang?
Wil ik eigenlijk ook wel weten hoe dat moet, lekker winkels beroven.

En laatste vraag mijn PS2 is sneller 7(8)7, idd duurt lang maar daarna ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
ik denk al dat ik het weet, ga de toolshop eens in en richt je gun op hem, ik denk dat je dan alles kan meenemen, zoiets las ik....alleen moet je er wel genoegen mee nemen dat de cops meteen achter je ass aanzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Ik heb hem ook, wat een ongelooflijk goed spel zeg, De muziek is echt bizar goed. Gelijk weer ff verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op 07 november 2002 @ 20:48:
ik denk al dat ik het weet, ga de toolshop eens in en richt je gun op hem, ik denk dat je dan alles kan meenemen, zoiets las ik....alleen moet je er wel genoegen mee nemen dat de cops meteen achter je ass aanzitten :)
In gta3:LC kon ge die ook neerschieten ma moest ge nogaltijd betalen.. heb nog niet geprobeer in VC dus kan altijd, maar zou misschien iets té easy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Tja , die flikken ontlopen maakt et toch ni te simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

whoohoo heb em vandaag binnen vice city :) (wel handig als je bij een winkel werkt die games verkoopt) , tot nu toe de conclusie , zeer vermakelijk :) sommige dingen zijn verbeterd vooral het in gebouwen kijken etc en de motors / scooters zijn echt lachen :P
maargoed beetje onsamenhangend verhaaltje van mij , ik ga weer verder spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62816

deamn me want 2 play 2 !!

Pc ging gister naar de malle moeren..

100 euro naar de gare haaien

deamn it geen gta vc 4 me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Helicopters zijn cooooool. :D
Kan nu dus overal naar toe en zit pas op 9% :9~

Vetste actie die ik gemaakt heb, is helicoptertje landen op een speedboot :D (Heli valt dan wel in water als je op boot uitstapt/instapt (ligt er aan van welke kant je het bekijkt :P) maar je hebt wel mooi speedbootje te pakken. (Die natuurlijk ook aan een steiger ligt, alleen minder spectaculair :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Kan je met voertuigen ook gebouwen inrijden, of gaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Als de opening groot genoeg is..? Me de scooter de roltrap oprijden duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:18
ik zit nou met die missie met die RC helicopters vast.. best pittig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er nog andere moters beschikbaar als je nog geen enkele missie gedaan hebt behalve die scooter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
is er zo'n filmreclame op een radiostation over een horror film, Rated R for retarted :D
en iets over een hoop doden mensen, only 23 and they probably deserved it..en nog zoveel meer , die scooters zijn zooooooooooo cool he,...gewoon gaaf om die andere mensen erook op te zien rijden, voornamelijk allemaal bikini babes gezien op scooters :P
en ik zal je vertellen, ik heb nog geen 1 missie gedaan, ik benalleen maar de stad aan het verkennen,beetje mensen slopen...autos jatten...gewoon rondkijken...zo tof he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Scooters roeleren zeker, net als die motors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devilsnight schreef op 07 november 2002 @ 22:17:
is er zo'n filmreclame op een radiostation over een horror film, Rated R for retarted :D
en iets over een hoop doden mensen, only 23 and they probably deserved it..en nog zoveel meer , die scooters zijn zooooooooooo cool he,...gewoon gaaf om die andere mensen erook op te zien rijden, voornamelijk allemaal bikini babes gezien op scooters :P
en ik zal je vertellen, ik heb nog geen 1 missie gedaan, ik benalleen maar de stad aan het verkennen,beetje mensen slopen...autos jatten...gewoon rondkijken...zo tof he.
Heb je al andere voertuigen gezien behalve de auto's en normale scootertjes ? aangezien jij ook nog geen missies gedaan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Anoniem: 56410 schreef op 07 november 2002 @ 22:23:
[...]

Heb je al andere voertuigen gezien behalve de auto's en normale scootertjes ? aangezien jij ook nog geen missies gedaan hebt :P
Ik heb ook nogmaar 2 missies gedaan en nog maar 1 bus gezien en de rest enkel cars.. ff voort spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Anoniem: 56410 schreef op 07 november 2002 @ 22:15:
zijn er nog andere moters beschikbaar als je nog geen enkele missie gedaan hebt behalve die scooter ?
Ik heb al gereden op een:
- scooter, crossmotor, low-rider (harley), en een racemotor. :*)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja motors en de pig helicopter...veel meer dan dat nog niet..echt geweldig man de fun die je hebt in dit spel:

net ook weer, ik werd achterna gezeten door de cops..dus ik rijd een trappenhuis op met scootertje..gewoon zo cool he, en hun moeten dus gelijk helemaal weer omrijden...ik rijd nu op het strand terwijl de pigs ver achter me zitten ,volgens mij wachten ze me op bij de snelweg ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chrasher schreef op 07 november 2002 @ 22:33:
[...]

Ik heb al gereden op een:
- scooter, crossmotor, low-rider (harley), en een racemotor. :*)
aarhg waar heb je die "gevonden" }) ?
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196

Waarom heb ik geen PS2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Ik moet gewoon ff kwijt wat een retegeod spel dammm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Koop er 1 :) Samen met VC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
ja die harley's zijnb hardstikke cool, antwoord op Elander, gewoon rondcruisen en uiteindelijk vind je het...ik vind die scooter wel zo megagaaf he, geweldig gezicht als je 2/3 cop autos achter je aan hebt en dan jij op je simpele scootertje...Hahaha..super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enige lelijke is dat die scooter me net niet snel genoeg is

Moet toch es ergens zoeken naar andere uitlaat (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Hm hm morgen ff halen !!! Pro evo 2 ff aan de kant doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik ook filmpjes downloaden als .avi ipv. .rm??
Ingame bedoel ik, geen trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 07 november 2002 @ 23:03:
[...]

Koop er 1 :) Samen met VC
Hou een collecte voor mij zodat ik centjes heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 60196 schreef op 07 november 2002 @ 23:13:
[...]

Ga maar werken :) Kan je 'm in 2 maandjes makkelijk kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60196 schreef op 07 november 2002 @ 23:13:
[...]

Denk je wij zijn veel tedruk met vice city 8)7 8)7

Maar momenteel zit mijn vriendin te spelen |:(

Het leven is niet eerlijk
Ik ben dus maar ff mijn 2 nieuwe 120gb hds installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
je kan zelfs als passagier in de bus gaan, gewoon bij de bus stop wachten{dit las ik op ign boards}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devilsnight schreef op 07 november 2002 @ 23:17:
je kan zelfs als passagier in de bus gaan, gewoon bij de bus stop wachten{dit las ik op ign boards}
Klopt als een bus, hier heb ik meerdere verhalen over gehoord.

offtopic:
Laten we het grote "Help Tomaseli aan een PS2" kettingbrieven/banner afflitatie houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hahaha LOL! Zijn jullie al in die Disco geweest? (Malibu Club) Daar staan op het podium bij de dansvloer 5 gasten in verschillende outfits verschrikkelijk verkeerd te dansen. :D

Volgens mij zijn dat de "Village People". :P :D ROFLMAO! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik kan de dirtbike maar niet vinden, niet op het strand...nergens...wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms krijg je voertuigen nadat je dood gaat en dan zie je andere weer niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mensen , zijn jullie al bij het North point Mall geweest..groot winkelcentrum..overdekt....niet die kleine mall maar een heeeeeeeel grote...straks eens proberen of ik erin kan met motor of scooter .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb net die chopper gezien en even op gereden wow dat ding gaat hard vergeleken met die scooter :P klapte meteen tegen een andere auto omdat de remtijd wat langer was hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan als je hard genoeg rijd die mall in moet je wel hard hard gaan zeg maar (-:
niet zo goed ook voor je gezondheid (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
devilsnight schreef op 07 november 2002 @ 23:42:
Mensen , zijn jullie al bij het North point Mall geweest..groot winkelcentrum..overdekt....niet die kleine mall maar een heeeeeeeel grote...straks eens proberen of ik erin kan met motor of scooter .
Jep lukt :D
En dat blijf ik raar vinden, als je iets zoekt kom je het niet tegen, heb je het eindelijk rijdt het overal rond erg irritant.

En vind het ook knap spring van 20 verdiepingen naar beneden en leef nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het winkel centrum kan je dat zwaard kopen ,en een sniper rifle :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
beter nog, je kan het zwaard JATTEN :)
bij een bepaald cafe beneden, goed kijken! de katana..maar koppen rollen niet hoor met deze, en in die mal heb je die infernus demo model al gezien? gewoon mee jatten dat ding..maar hoe ik nou winkels kan beroven...kweenie hoor.

Ongelooflijk zeg, ik ben zojuist de Malibu club binnengegaan,al die mensen die dansen, je vind daar een boksbeugel die echt heel cool is verder ziet het er binnen verdomd mooi uit, je kan zelfs nog naar boven, echt cool hoor die mogelijkheid dat je gewoon bepaalde gebouwen inkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net die motorcross bike gezien :) rijd behoorlijk snel voor ze doen (iets langzamer als de chopper) maar is super wendbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben in het linker gedeelte van de stad en ik heb een tank gejat :)
Maar waar kan ik die club Malibu vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Anoniem: 52687 schreef op 08 november 2002 @ 00:33:
Ben in het linker gedeelte van de stad en ik heb een tank gejat :)
Maar waar kan ik die club Malibu vinden?
Als je op het eerste eilend van Noord naar Zuid of andersom rijd, dan is er halverwege maar 1 weg. Hierin zit een S-bocht en daar zit club Malibu!

Hier moet je even binnen gaan kijken! Village People rules! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ,ik schoot iemand dood door de vooruit van zijn auto }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMFG :D
Dance!
Kettingzaag helpte ze wel ophouden }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe heb die racemotor ook gezien nu :P en heb geprobeerd club malibu over te nemen door alle bewakers uit te schakelen , word ik inene in me rug neergeknald door dat vrouwtje achter de bar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 50738 schreef op 07 november 2002 @ 19:25:

Ik moet even kwijt hoe ik deze heb opgelost.....eerste keer reed hij weg in dat karretje en ik kon 'm maar niet stoppen...dus bij de tweede keer heb ik het volgende gedaan.....alle golfkarretje die in de buurt stond richting water rijden en er dan uitspringen totdat er geen karretjes over zijn....dan moet die baas gaan rennen en dan wordt het heel makkelijk 'm te pakken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 08 november 2002 @ 03:05:
[...]

Ik moet even kwijt hoe ik deze heb opgelost.....eerste keer reed hij weg in dat karretje en ik kon 'm maar niet stoppen...dus bij de tweede keer heb ik het volgende gedaan.....alle golfkarretje die in de buurt stond richting water rijden en er dan uitspringen totdat er geen karretjes over zijn....dan moet die baas gaan rennen en dan wordt het heel makkelijk 'm te pakken......
ik heb het veeeeeeeeel moeilijker gedaan :7
ik kreeg hem maar niet te pakken toen is ie uitgestapt ie die gast naar de uitgang gerent ging die in die taxi zitte ik stapte ook in stapte hij uit ik me guns aan het zoeken':D ik werdt zo gek
uit eindelijk heb ik hem neer geknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837 schreef op 08 November 2002 @ 07:54:
[...]

ik heb het veeeeeeeeel moeilijker gedaan :7
ik kreeg hem maar niet te pakken toen is ie uitgestapt ie die gast naar de uitgang gerent ging die in die taxi zitte ik stapte ook in stapte hij uit ik me guns aan het zoeken':D ik werdt zo gek
uit eindelijk heb ik hem neer geknald
van wie krijg je die missie met de heli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

[n00b]
Ik neem aan dat het spel al uit is?
Het is vast ook wel verkrijgbaar bij de mediamarkt vandaag?
[/n00b]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Crowmeister schreef op 08 November 2002 @ 08:33:
[n00b]
Ik neem aan dat het spel al uit is?
Het is vast ook wel verkrijgbaar bij de mediamarkt vandaag?
[/n00b]
euhm aangezien iedereen hem hier al heeft ;)

maar mischien issi al uitverkocht, ik zou snel zijn als ik jou was :{ bij de gameshop hier was ie gister (voordat ie officieel uit is!) al bijna uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11657

Ik heb hem ook .. maar ik moet nu weer heel de dag een beetje forums zitten lezen tot dat ik weg kan bij mijn stage en zelf weer kan spelen. De motors vid ik tot nu toe het coolste.. vooral die wegracer :P.
Alleen zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn om even SPOILER bij je post te zetten als het over een missie gaat? Want ik wil het allemaal zelf uitvinden namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 11657 schreef op 08 november 2002 @ 09:23:
Ik heb hem ook .. maar ik moet nu weer heel de dag een beetje forums zitten lezen tot dat ik weg kan bij mijn stage en zelf weer kan spelen. De motors vid ik tot nu toe het coolste.. vooral die wegracer :P.
Alleen zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn om even SPOILER bij je post te zetten als het over een missie gaat? Want ik wil het allemaal zelf uitvinden namelijk..
Idd.. Al die spoilers vind ik ook wel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

OK, dit moeten jullie ook eens uitproberen... :P

Probeer ergens een scooter te vinden en rij hiermee naar het grote winkelcentrum in het noorden van het eerste eiland. Je kan met de scooter naar binnen en zelfs (met wat moeite) met de roltrap omhoog.
Overval nu een winkelier, bijvoorbeeld de plaatselijke Free-Record shop. :7 Je hoeft alleen maar een wapen te richtten, hij schijt in zijn broek en leegt de kassa voor je. (weer wat extra cash) B)
Nu gaat vermoedelijk het alarm af in het winkelcentrum (je hebt direct twee sterren). Stap op je scooter en vlucht het gebouw uit (ondertussen wordt je vermoedelijk beschoten door wat toegesnelde agenten.
Eenmaal buiten kan je lekker gaan scheuren met je scooter. Vergeet ook niet om te bukken voor wat meer snelheid. (linker joystick ietsje naar voren en je hoort het motortje nog wat extra toeren eruit persen) _/-\o_ Iedere Politiewagen die je tegenkomt zal nu de achtervolging inzetten, maar met je scootertje ben je lekker wendbaar. Dus pak wat tussendoorweggetjes en hoor de wagens achter je tegen gebouwen etc. crashen. :Y)

Dit is zo vet!!!!! :P :7 :9~ B) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje tussendoor, kun je de politie nu ook kwijt rijden als je meer dan 1 ster hebt? Wan in GTA3 was het zo dat als je 1 ster had je de politie nog kon kwijt rijden, maar ls je er 2 of meer had moest je van die sterren pakken of je moest naar de pay'n spray om ze kwijt te raken. Hoe zit dat in VC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 11657 schreef op 08 november 2002 @ 10:40:
Even een vraagje tussendoor, kun je de politie nu ook kwijt rijden als je meer dan 1 ster hebt? Wan in GTA3 was het zo dat als je 1 ster had je de politie nog kon kwijt rijden, maar ls je er 2 of meer had moest je van die sterren pakken of je moest naar de pay'n spray om ze kwijt te raken. Hoe zit dat in VC?
Lukt je hier ook niet.. (ook wel logisch)

Je hebt wel je hotel, daar ben je zeg maar 'safe'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14-06 19:51

dominic

will code for food

devilsnight schreef op 07 November 2002 @ 23:58:
beter nog, je kan het zwaard JATTEN :)
bij een bepaald cafe beneden, goed kijken! de katana..maar koppen rollen niet hoor met deze, en in die mal heb je die infernus demo model al gezien? gewoon mee jatten dat ding..maar hoe ik nou winkels kan beroven...kweenie hoor.

Ongelooflijk zeg, ik ben zojuist de Malibu club binnengegaan,al die mensen die dansen, je vind daar een boksbeugel die echt heel cool is verder ziet het er binnen verdomd mooi uit, je kan zelfs nog naar boven, echt cool hoor die mogelijkheid dat je gewoon bepaalde gebouwen inkan.
winkels beroven is makkelijk: Gewoon de kassier van een winkel lang onder schot houden en je ziet je geld oplopen. Zorg wel dat je hem daarna neerschiet anders laat hij het alarm afgaan.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14-06 19:51

dominic

will code for food

En voor iedereen die hem nog niet heeft en denkt dat het meer van hetzelfde is: Ga hem kopen!, hij is echt 10x zo goed als GTA3..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Grmbl, heb ik weer heur. Gister ziek geworden en nu zit ik hiero thuis gekluisterd zonder mogelijkheid om naar de winkel te gaan, jek, morgen misschien dan maar ff de wind en regen trotseren en hopen dat die kerel hier nog een gta'tje achter heeft gehouden :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Damn ik was eerst heel sceptisch over GTA3 Vice city maar als ik al die posts van jullie lees en verhalen van anderen hoor dan klinkt het heel interactief. Misschien ga ik 'm ook kopen. Even wachten nog op geld.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Tligt misschien aan mij maar ge kunt u auto niet in een garage zetten? en kvind ook geen andere hideouts/savepoints?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
geen garage's tot nu toe nee (ik weet ook niet of die komen)

Savepoints komen naar gelang je meer hotels inkan, en het schijnt dat je ook kan saven als je een gebouw gekocht hebt (zoals de malibu club)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
DinoPK schreef op 08 November 2002 @ 12:42:
geen garage's tot nu toe nee (ik weet ook niet of die komen)

Savepoints komen naar gelang je meer hotels inkan, en het schijnt dat je ook kan saven als je een gebouw gekocht hebt (zoals de malibu club)
Je kan ook eigen hide outs kopen en bij sommige zit daar een garage bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rofl
er zit me toch een fout in het spel..

SPOILER??????????
-
-
-
-
--

-
-
--
-
-
-
-
-
-

ik zat net te cruisen en op eens kom bij een stukje waar je voor een ijzerenpoort staat
dus ik proberen er over te springen maar dat ging dus ik stapte uit en ik ik liep tegen die poort aan en STOND AAN DE ANDERE KANT
tis maar een heel klein stukje van het land staan alleen maar grote huizen en zo
alleen kon ik niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zat gister ook al ergens vast omdat ik ergens over een muurtje was gesprongen... wel en beetje slordig hoor dit heb ik in GTA3 nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Albinoraptor schreef op 08 november 2002 @ 12:50:
[...]

Je kan ook eigen hide outs kopen en bij sommige zit daar een garage bij :)
inderdaad, ik heb al een appartementen complex gekocht in de buurt van het start hotel.. heb nu 2 hideouts 8)

is er nog niemand anders die een extra gebouw gekocht heeft? ik kan nu bij die appartementen ook een auto in m'n garage kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik heb duurste hide out gekocht die er is, heb je meteen steeds een heli :)
Erg handig, load je staat hij er niet effe rondrijden en staat er steeds weer eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Ik had um besteld bij Bart Smit... kom ik thuis is de postbode net geweest!!! ik zoeke naar die gast ken k um nie vinden... moet k um morgen ophalen bij de PTT. Ik dacht slim te zijn door um te bestellen en dan zou ik um om 12 hebben :P maarja nu heb ik um dus een dag later dan iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga het spel MORGEN spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63991

echt wel relax spel, wheelies e.d. Heb nog alleen de eerste hide-out, crossen op de motors is echt wel vet, alleen als je crasht met een motor dan gaat er wel veel health af. Dalijk om 17:00 weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Je kan uit rijdende voertuigen springen met dubbel driehoekje :)

Verder hebben sommige hide out inderdaad garages waar je ook je motoren in kan bewaren :)

Als je een gebouw koopt met een helipad staat de heli er meestal niet. Ff rondlopen beetje rondcruisen en dan terug naar de helipad en hij staat er :)

Je kan ook een werf kopen, daar liggen altijd twee boten voor je klaar :)

Erg koel gedaan is hoe je character omgaat met metaal detectors (hij laat zijn wapens voor de detector liggen).

Save points kun je inderdaad kopen. Ik geloof dat de malibu club iets van 100 000 kostte.
De sniper gun werkt ook erg lekker.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb net dat eiland met dat vliegveld geopend....maar zie helemaal geen helikopters.....krijg je pas later de optie om ze te vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Nog niet (denk ik) .. Pas als je zo'n huis met een helipad gekocht hebt.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54601

*** SPOILER?? **

Dit is pas cool: er zit naast het eiland een soort van militaire basis. Daar staat een heli (Hunter) die je kan jatten. Heeft machineguns en raketten! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

jammer genoeg heb ik geen ps2
om nou hiervoor een ps2 te kopen, nee, maar tis wel erg verleidelijk :P
vc is dus wat gta3 had moeten zijn?

dat beroven, die motors en scooters en dat je gebouwen in kan... juist wat ik miste aan gta3 :(

blijf hopen op pc versie... die als ie al komt toch wel weer een tijd op zich zal laten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8479

nog een foutje gespot door mij in het spel: je kan al lopende auto's een (beetje) opzij duwen :? Is het jullie al opgevallen? Anyway ik heb wel sterk het idee dat vice city garant staat voor heeel wat spelplezier. Heb nu toch al wel wat missies gedaan, maar als ik ga kijken bij de stats: 14% completed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:24
Ik heb het spel vandaag weer niet binnen gekregen :( ... nu moet ik wachten tot maandag ( of bezorgd "Van Gend en Loos" ook op zaterdag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Topicstarter
Ik vinnum nog steeds MASSIVE! Die auto's zijn zoveel mooier geworden. Met een lekke band rond rijden is ook dikke fun. :) Maar ik wil een chopper! Anywegs, ik ga weer gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Thanx Dominic,en kan je de ammunation ook leegroven? dus ik bedoel al zijn guns meenemen?:) oh nee wacht...zo veel guns mag niet eens gedragen worden.

Oh enneh, je kan geen limbs verwijderen van mensen op straat dus niet met katana of machete en dat werd eerst gezegd van wel.
en nog steeds heb ik die dirtbike niet gevonden...in de main screen intro
zie je trouwens allemaal mensen op dat strand liggen alleen tijdens gameplay ligt er helemaal niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je niet ongelimiteerd guns meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 60196 schreef op 08 november 2002 @ 23:53:
Kun je niet ongelimiteerd guns meenemen?
Nope niet mogelijk, van alles 1, 1 melee wapen, 1pistool,1 sub machinegun, enz :)

En je ziet wel leuke dingen van uit de lucht zwembad is vorm van vrouwenlichaam :D
En ook leuk die shop in centrum, vinyl countdown :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je ook zwemmen?
En hoe zijn de delen gescheiden, met water?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste