[PS2] Grand Theft Auto: Vice City

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.726 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Topicstarter
Vandaag is Vice City te koop in de Amerikaanse winkels en er zijn vast wel mensen die hem hier vandaag ook krijgen? Post wat je ervan vind!

Europese release staat dacht ik op 8 november.

En misschien kan iemand met een IGN Insider-abbonement wat voor ons doen? :P

Een 9.6 van Gamespot.

Mensen zonder PS2 mogen een ander topic openen waar ze kunnen uithuilen, maar dit topic gaat over Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
www.ileet.org/vice

Hier staat de gehele IGN Insider review van GTA: Vice City. Een 9.7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

hmm ik hou niet zo va gta.. vond deel 3 kut
hij kwam toch ook op de pc??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57213

GTA op de PS2 is wel kewl hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43391

Ik heb hem gereserveerd bij de FRS, 8/11 is tíe van mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 16:22
TheEvilCuber schreef op 29 oktober 2002 @ 09:04:
hmm ik hou niet zo va gta.. vond deel 3 kut
hij kwam toch ook op de pc??
Ja, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel een jaartje duren..

GTA3 vond ik trouwens baanbrekend 8) Zo veel vrijheid, ongekend.. Echt een goed spel.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jah leuk lekker mensen dood schoppen :r

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

TheEvilCuber schreef op 29 oktober 2002 @ 09:56:
Jij mag zeker alleen mickey_mouse spellen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Uit je sig:
My tribute To Perfect Dark (soon)
Hoezo hypocriet :z

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23584

nee dood schieten is lekker zinvol .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Ga jij nou maar lekker Mario en Mickey Mouse spelen, past beter bij je doelgroep.. Kom maar terug als je beetje volwassen begint te worden oke?

[ontopic]
ik kijk naar dit spel uit! Ben erg benieuwd hoe ie in Amerika ontvangen wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Dit stukje vond ik wel heel bruut uit die review :

Flying helicopters around the city is also a rush, especially using the blades to slice people up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 10:46:
[...]

Ga jij nou maar lekker Mario en Mickey Mouse spelen, past beter bij je doelgroep.. Kom maar terug als je beetje volwassen begint te worden oke?

[ontopic]
ik kijk naar dit spel uit! Ben erg benieuwd hoe ie in Amerika ontvangen wordt..
jij ook ja ;)
Mario rulez wel :P

Maar gta3 is ook vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik wil 1 ding weten. Hoe zit het nu met de straten gesteld zijn ze VOL of weer zo dom dat als je voor je uitkijkt alles leeg is en je je omdraait dat dan ineens alles vol is :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kez schreef op 29 oktober 2002 @ 10:25:
[...]

Uit je sig:

[...]

Hoezo hypocriet :z
Pefect dark = wereld redden van aliens..

GTA 1/2/3/Vice City = zonder reden mensen verrot schoppen/shieten

Ik geniet idd veel van FPS'en maar een cool verhaal waarin je de wereld moet redden vind ik juist het leukste..

ik vind meestal niet dat spellen aanzetten tot geweld maar GTA vind ik toch wel een uitzondering :r gewoon zonder reden of speciaal doel mensen killen is voor losers imo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry hoor .... maar ik vind jou een loser... het is maar een ComputerGame
En als je het niet bevalt post dan niet in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ok, laten we die perfect dark maar achterwege.

Iemand trouwens al enig idee of je nu daadwerkelijk kan vliegen in vliegtuigen etc.?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
TheEvilCuber schreef op 29 oktober 2002 @ 11:18:
[...]

Ik geniet idd veel van FPS'en maar een cool verhaal waarin je de wereld moet redden vind ik juist het leukste..

ik vind meestal niet dat spellen aanzetten tot geweld maar GTA vind ik toch wel een uitzondering :r gewoon zonder reden of speciaal doel mensen killen is voor losers imo
In GTA zit ook een cool verhaal..

Vind jou de grootste loser, blijf aub gewoon uit dit topic weg en ga lekker spelletjes voor jouw leeftijd spelen ofzo.. De echte wereld is veel te eng voor jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Marruk schreef op 29 oktober 2002 @ 11:25:

Iemand trouwens al enig idee of je nu daadwerkelijk kan vliegen in vliegtuigen etc.?
Volgens mij wel, in helikopters sowieso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

in GTA KUN je zonder reden mensen verrot schoppen je kun het ook niet doen.. er zijn namelijk ook nog missies ? .. beetje overdreven reactie volgens mij evil cuber..

maargoed mijn vraag was: is er nou iets bekend over de PC versie van vice city?.. komt er zeker eentje of niet :? en zo ja waarneer ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Anoniem: 10781 schreef op 29 oktober 2002 @ 11:30:
in GTA KUN je zonder reden mensen verrot schoppen je kun het ook niet doen.. er zijn namelijk ook nog missies ? .. beetje overdreven reactie volgens mij evil cuber..

maargoed mijn vraag was: is er nou iets bekend over de PC versie van vice city?.. komt er zeker eentje of niet :? en zo ja waarneer ongeveer
vice city was dacht ik ps2 exlcusief tot eind 2004 of zo. Dus ik weet niet of je zo lang wilt wachten (kortom, ren naar je spelboer en koop een ps2 :) )

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Wanneer komt hij in de PC versie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ook gamespot heeft een review...de highlights :

Some of the highlights include jacking a motorcycle from the front, which causes Tommy to execute a flying jump kick that knocks the rider clean off the bike. Jack a bike from the side, and he'll deliver an elbow to the face of the rider.

Along with taking out tires, you can smash up cars with your melee weapons now. Running up and caving in a car's hood with your baseball bat is usually a good way to get the occupants to vacate the vehicle in a hurry. You can also shoot out car windows and even hit the people inside the car with your shots. This makes a huge difference when it comes to taking out cars, as you can now target the tires to slow the vehicle down and then take out the driver with a well-placed rifle shot.

Ik wil dit spel echt zo erg nu hebben....helaas nog anderhalve week voor ie in de winkel ligt....zou 'm bijna vandaag nog bij de isoboer op de hoek halen want ik zag dat hij al geript is.....maar ik moet hier gewoon het origineel van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

jammer dat ik GTA3 nog niet helemaal uitgespeeld heb.. zit een beetje vast bij de missie dat je een vliegtuigje moet neerknallen bij een lichtboei in de haven.....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Marruk schreef op 29 oktober 2002 @ 11:34:
[...]

vice city was dacht ik ps2 exlcusief tot eind 2004 of zo. Dus ik weet niet of je zo lang wilt wachten (kortom, ren naar je spelboer en koop een ps2 :) )
CONSOLE exlusief ja. :) Daar zit het hem in. Hij komt dus niet op andere console's uit maar verwacht maar gewoon een PC versie. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
schnumi schreef op 29 oktober 2002 @ 13:06:
[...]

CONSOLE exlusief ja. :) Daar zit het hem in. Hij komt dus niet op andere console's uit maar verwacht maar gewoon een PC versie. :)
Denk dat ze hier na de flop van GTA3 op PC niet meer aan beginnen.. De port zoog en mensen kopen PC spellen gewoon veel minder.. Maar goed als je veel geduld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik moet hem ook 8 november hebben althans, als ze het niet zoals bij MGS2 doen, ik had besteld kom langs hadden ze die van mij al aan iemand anders gegeven :(

Wel korting gehad maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Slasher schreef op 29 oktober 2002 @ 12:51:
jammer dat ik GTA3 nog niet helemaal uitgespeeld heb.. zit een beetje vast bij de missie dat je een vliegtuigje moet neerknallen bij een lichtboei in de haven.....
simpel, hossen die boot naar het vliegveld, asap naar het eind van de landingsbaan gaan, m16 gereed stellen. Vliegtuig komt en knallen maar.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60375

[...]

BAH de domste reply die ik ooit gezien heb zegt .... Denk je dat alles van jou smaak afhangt .... en btw ... Jij droomt zeker van een perfect wereldje .... GTA3 vind ik meer reality dan Perfect Dark .... ook al is het maar een spel Pff .... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50738

ik kan niet w88 tot het 8 november is. De stad die 2 keer zo groot is en direct toegankelijk dus niet eerst missies spelen om naar een ander deel te mogen. Helikopter vliegen :9~

Maar dan heb ik een vraag/angst:

Worden de missies niet bijna zowel niet precies hetzelfde als in GTA3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65654

in GTA3 kan je ook vliegen, al is het maar heel even, met dat vliegtuig met die afgezaagde vleugels, ik had toch een airtime van ruim 10 seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 50738 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:38:
ik kan niet w88 tot het 8 november is. De stad die 2 keer zo groot is en direct toegankelijk dus niet eerst missies spelen om naar een ander deel te mogen. Helikopter vliegen :9~
Klopt niet je hebt eerst een bepaalde hoeveelheid geld nodig zodat een ander deel van stad open gaat :)

Ze hebben idd eerst gezegd dat alles open zou zijn vanaf het begin, maar hebben het veranderd :)
Ja er is een watervliegtuig :)
En natuurlijk een paar soorten helicopters. :)

Dit zijn de vliegende voertuigen.
Copy paste IGN :P
Maverick (helicopter), Police maverick (helicopter), Sea Sparrow (helicopter), Skimmer (floats on water)(plane), Sparrow (helicopter), and the VCN Maverick (helicopter). The

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 16:21
Anoniem: 65654 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:44:
[...]

in GTA3 kan je ook vliegen, al is het maar heel even, met dat vliegtuig met die afgezaagde vleugels, ik had toch een airtime van ruim 10 seconden :P
Dan doe je toch iets niet goed :P
Ik heb namelijk minuten lang kunnen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Waaaaaaaaahhh.... Check die playlist. Daar koop je het spel gewoon voor:
Gewoon vice city in je ps2 en huiswerk maken...

Disc 1 features Vrock, and it includes: Lazlow, You've Got Another Thing Comin' - Judas Priest, Too Young To Fall In Love - Motley Crue, Peace Sells - Megadeth, Dangerous Bastrad - Rockstar's Lovefist, Turn Up The Radio - Autograph, DJ Lazlow, I Wanna Rock - Twisted Sister, Bark At The Moon - Ozzy Osbourne, Madhouse - Anthrax, 2 Minutes To Midnight - Iron Maiden, Raining Blood - Slayer, Cumin' Atcha Live - Tesla, Yankee Rose - David Lee Roth, DJ Larlow, Exploder, and Thor.

Disc 2 features Wave 103, and it includes: DJ Adam First, Two Tribes - Frankie Goes To Hollywood, Pale Shelter - Tears For Fears, Kids In America - Kim Wilde, Atomic - Blondie, I Ran (So Far Away) - A Flock Of Seagulls, Fascination, (Keep Feeling) - The Human League, DJ Adam First, 99 Luftballons - Nena, Love My Way - The Psychedelic Furs, Gold - Spandau Ballet, Hyperactive! - Thomas Dolby, Never Say Never - Romeo Void, Sunglasses At Night - Corey Hart, DJ Adam First, Sissy Spritz, and Synth And Jon.

Disc 3 features Flash FM, and it includes: DJ Fernando Martinez, Africa - Toto, Crockett's Theme - Jan Hammer, Missing You - John Waite, Died In Your Arms, (I Just) - Cutting Crew, Waiting For A Girl Like You - Foreigner, Broken Wing - Mr. Master, DJ Fernando Martinez, More Than This - Roxy Music, Tempted - Squeeze, Keep On Loving You - Reo Speedwagon, Sister Christian - Night Ranger, Never Too Much - Luther Vandeross, Wow - Kate Bush, DJ Fernando Martinez, Knife After Dark, and Petstuffers.

Disc 4 features Flash FM, and it includes: Hi I'm Tom, Out Of Touch - Hall & Oates, Four Little Diamonds - Electric Light Orchestra, Billie Jean - Michael Jackson, Your Love - The Outfield, Life's What You Make It - Talk Talk, Run To You - Bryan Adams, Dance Hall Days - Wang Chung, DJ Tom, Call Me - Go West, Running With The Night - Lionel Richie, Self Control - Laura Braningan, Kiss The Dirt (Falling Down The Mountain) - INXS, Owner Of A Lonely Heart - Yes, DJ Tom, Blox, and Just The Five Of Us.

Disc 5 features Wildstyle Pirate Radio, and it includes: Mr. Magic, Rockit - Herbie Hancock, Message, The - Grandmaster Flash & The Furious Five, More Bounce To The Ounce - Zapp & Roger, Mr. Magic, One For The Treble - Davy DMX, Bassline - Mantronix, Mr. Magic, Hip Hop Be Bop (Don't Stop) - Man Parrish, Al-Naafiysh (The Soul) - Hashim, Clear - Cybotron, Mr. Magic, Looking For The Perfect Beat - Afrika Bambaataa & The Soulsonic Force, Mr. Magic, Rock Box - Run DMC, Breaks, The - Kurtis Blow, Mr. Magic, Magic's Wand - Whodini, Mr. Magic, Degeneration, and Maibatsu Thunder.

Disc 6 features Fever 105, and it includes: DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Wanna Be Startin' Somethin' - Michael Jackson, Automatic - The Pointer Sisters, Act Like You Know - Fat Larry's Band, Juicy Fruit - Mtume, Behind The Groove - Teena Marie, DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Get Down Saturday Night - Oilver Cheatham, Ghetto Life - Rick James, Shame - Evelyn Champagne King, All Night Long - Mary Jane Girls, Summer Madness - Kool & The Gang, I'll Be Good - Rene & Angela, And The Beat Goes On - Whispers, DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Salivex, and Yuppie And The Alien.

Disc 7 features Radio Espantoso, and it includes: DJ Pepe, Super Strut - Deodato, A Gozar Con Mi Combo - Cachao, Me And You Baby (Picao Y Tostao) - Mongo Santamaria, Mambo Mucho Mambo - Machito And His Afro-Cuban Orchestar, Jamay - Xavier Cugat And His orchestra, Pepe, Mama Papa Tu - Mongo Santamaria, La Vida Es Una Lenteja - Unresta, Expansions - Lonnie Liston Smith, Aguanile - Irakere, Maracaibo Oriental - Beny More, Latin Flute - Deodato, Mambo Gozon - Tito Puente, Pepe, Fernando's Medillion Ad, and Think Your Way To Success.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

GeJe schreef op 29 oktober 2002 @ 19:21:
Waaaaaaaaahhh.... Check die playlist. Daar koop je het spel gewoon voor:
Gewoon vice city in je ps2 en huiswerk maken...
Dat is toch een aparte set van cd's. die krijg je volgens mij niet bij het spel ofzo

http://www.vicecityradio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62816

[...]

Whahaha Perfect Dark is zooo oud ( wel goed)

perfect dark zero komt NIET uit

zie gamers.nl maandje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58525

is deze standalone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

JAAA GTA Rulezzz!! Ik ga hem ook ff reserveren anders is ie weer uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ja is geheel nieuwe GTA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 11:12
devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:20:
[...]

Denk dat ze hier na de flop van GTA3 op PC niet meer aan beginnen.. De port zoog en mensen kopen PC spellen gewoon veel minder.. Maar goed als je veel geduld hebt :)
Dat slaat echt nergens op. GTA:VC komt echt wel op de PC. VC wordt stukken beter dan LC dus mensen zullen hem echt wel kop(iër)en ;)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ZanderZ schreef op 29 oktober 2002 @ 20:38:
[...]

Dat slaat echt nergens op. GTA:VC komt echt wel op de PC. VC wordt stukken beter dan LC dus mensen zullen hem echt wel kop(iër)en ;)
Kopiëren juist ja.. PS2 levert veel meer op als op PC.. En heb je al érgens gelezen dat ie op PC komt? Natuurlijk mag je blijven hopen maar ik betwijfel het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 20:23

GeJe

Je...

Slasher schreef op 29 oktober 2002 @ 19:47:
[...]

Dat is toch een aparte set van cd's. die krijg je volgens mij niet bij het spel ofzo

http://www.vicecityradio.com
Al die nummers zitten ook in het spel, zelfs nog iets meer.
Lijkt me ultiem chill. Met crocketts theme over de boulevard cruisen

Twee quootjes:
GTA: Vice City contains more than 113 songs, snippets and commercials, all of which can be switched to and fro using the L1 button on our PS2 Dual Shock Controller. In fact, Rockstar felt the music was so good, as did Epic Records, that it compiled the songs on seven separate albums, which are now in record stores. That list includes these songs, in their entirety, plus more.

//nu kwam dus die lijst

Capturing that much music on one DVD is truly impressive, especially when the game itself is so large and filled with stuff to do. And they are taking seven discs to get it all down. According to Rockstar this list above is actually the album soundtrack, not the actual game sound track, which is even larger.

Bron:ign...

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
cool... must... have...

hij is overigens al te koop op marktplaats zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 21:19:
cool... must... have...

hij is overigens al te koop op marktplaats zag ik
Lol, ik las het, een 1 of andere muppet had het gekocht in Engeland en bied het aan voor €50, hoezo oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

in engeland is hij toch nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Volgens mij ook niet, de Europese release is op 8 nov, en Engeland ligt naar mijn weten nog steeds in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14-06 19:51

dominic

will code for food

Oeh oeh nog een weekje man, kan echt niet meer wachten.. treuzeltreuzel..

Ik ga iig 7 november bij de FRS kijken, die zetten ze al een dag van te voren in de schappen..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
ik zou zeggen, kijk elke dag goed rond :)
want, Onimusha2 voor PS2 was bij dimension plus bijvoorbeeld een week te vroeg...
Hitman2 was ook een paar dagen te vroeg, burnout 2 ook..en meerdere spellen..
dus goed opletten, want waarom zou zoiets niet met VC kunnen gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Fifa 2003 lag ook vrijdag al bij de FRS, en ook NFS was te vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:12
w0000t ik sta vrijdag 8 november om half 10 s'ochtends bij de FRS :D

deze MOET ik hebben... :) en inderdaad, het lijkt me ook niet dat deze game op de PC komt... als je ziet hoeveel moeite het was om een port te maken, en de PC versie van GTA3 is nooit echt goed verkocht... dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

^MRT schreef op 29 oktober 2002 @ 23:21:
w0000t ik sta vrijdag 8 november om half 10 s'ochtends bij de FRS :D

deze MOET ik hebben... :) en inderdaad, het lijkt me ook niet dat deze game op de PC komt... als je ziet hoeveel moeite het was om een port te maken, en de PC versie van GTA3 is nooit echt goed verkocht... dus..
[HINT]

Bel op 7 november eens of hij al binnen is,heb ik al verschillende keren meegemaakt :)

[/HINT]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/gtavicecity_ps2/screen1_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
Platforms :
• PlayStation2
At the moment GTA: Vice City is in development for the PS2 console. It is scheduled for release at the end of October.

• PC
Rockstar have expressed interest in porting the game to the PC system, and this decision is almost completely sure.

The probability that the game will come out for a platform other than those two is quite low. But anything can happen!

Bron : www.gtavice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ze zijn dus nog niet eens zeker erover en nog niet begonnen met de port.. Duurt nog wel minstens een half jaar dan, áls ie al uit komt...

En dan heb je nog een zuig versie ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:20:
[...]

devv05 schreef op 29 oktober 2002 @ 20:49:
[...]

Kopiëren juist ja.. PS2 levert veel meer op als op PC.. En heb je al érgens gelezen dat ie op PC komt? Natuurlijk mag je blijven hopen maar ik betwijfel het :)
devv05 schreef op 30 oktober 2002 @ 09:50:
Ze zijn dus nog niet eens zeker erover en nog niet begonnen met de port.. Duurt nog wel minstens een half jaar dan, áls ie al uit komt...

En dan heb je nog een zuig versie ook :D
Vind je het leuk om jezelf te herhalen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 27195 schreef op 30 oktober 2002 @ 09:56:
[...]

[...]

[...]

Vind je het leuk om jezelf te herhalen ofzo :?
Vind je het leuk om te quoten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Ik heb nergens kunnen vinden dat tie op de PC komt dus reken er maar niet op!
Wel jammer natuurlijk, maar ach PS2 is ook best natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Laatst online: 08-06-2022
^MRT schreef op 29 oktober 2002 @ 23:21:
en de PC versie van GTA3 is nooit echt goed verkocht... dus..
Nee, nogal logisch. Wie gaat dat nou kopen, iedereen kopieerd of download het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 14:19
ik heb toch gehoord dat het bijna zeker is dat ie op de pc uitkomt, kijk maar een paar posts naar boven, naar die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

zo ff mijn maat bij de frs gebeld ik heb em zogauw die bij die frs binnen is (-:

eindelijk weer lekker wat autotjes slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Nu online

Peetman

Tjah....

Dit wordt echt weer een wreed spel, ik ben maar weer gta3 aan het spelen om me voor te bereiden.
Ik had trouwens begrepen dat aan het begin nog niet de hele stad toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Klopt, ze hebben toch niet alles beschikbaar gemaakt (las iets over hurricanes deze keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 06:30

tazzman

a real boardmonkey

Ik mis ff wat hoor.. "GTA3 PC zuigt?"... :? GTA3 liep prima op mijn PC? Ik denk ook dat de port van Vice City ook gewoon prima zal lopen. Overigens zijn PS2 => PC games echt niet 1:1 te porten .. er zit nog een hele hoop development werk aan vast.

Ik koop hem zeker wel... net zoals GTA3 .....voor mijn pctje . :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
tazzman schreef op 30 oktober 2002 @ 16:24:
Ik mis ff wat hoor.. "GTA3 PC zuigt?"... :? GTA3 liep prima op mijn PC? Ik denk ook dat de port van Vice City ook gewoon prima zal lopen. Overigens zijn PS2 => PC games echt niet 1:1 te porten .. er zit nog een hele hoop development werk aan vast.

Ik koop hem zeker wel... net zoals GTA3 .....voor mijn pctje . :)
Indeed. Hij speelt namelijk beter op de ps2. Geen idee waarom maar is gewoon zo.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de reden waarom ie beter loopt op de ps2 is omdat ie voor de ps2 gemaakt is.
En omdat ze daar weten wat de specs zijn en het spel er dus compleet op kunnen afstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Laatst online: 06:30

tazzman

a real boardmonkey

Op de PS2 hoeft GTA3 ook niet scalable te zijn - PS2 is PS2.. aan de andere kant is de resolutie natuurlijk veel beperkter. Overigens liep hij op de PS2 ook niet altijd even soepeltjes.. heb hem eerst op een PS2 bij een vriend van me lang gespeeld. Ik was bijna onderdeel van de inboedel .... had GTA3 PC nog langer moeten duren dan had ik een PS2 gehaald.. :)

Ik kan niet wachten op de PC versie van VC!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49462

Oeh, jammer dat m'n ps2 nog niet omgebouwd is :'(
Grand_Theft_Auto_Vice_City_PS2-CandyISO (2,712 gb)

Maar toch ga ik em kopen .. dit spel moet je gewoon legaal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 49462 schreef op 30 oktober 2002 @ 22:27:
Oeh, jammer dat m'n ps2 nog niet omgebouwd is :'(
Grand_Theft_Auto_Vice_City_PS2-CandyISO (2,712 gb)

Maar toch ga ik em kopen .. dit spel moet je gewoon legaal hebben
Tja als je ps2 niet omgebouwd is dan moet je hem inderdaad legaal hebben :+

GTA 3 was een aardige spelletje, maar is vice city niet meer van hetzelfde maar dan in een jaren 80 jasje?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
tazzman schreef op 30 oktober 2002 @ 18:11:
Op de PS2 hoeft GTA3 ook niet scalable te zijn - PS2 is PS2.. aan de andere kant is de resolutie natuurlijk veel beperkter. Overigens liep hij op de PS2 ook niet altijd even soepeltjes.. heb hem eerst op een PS2 bij een vriend van me lang gespeeld. Ik was bijna onderdeel van de inboedel .... had GTA3 PC nog langer moeten duren dan had ik een PS2 gehaald.. :)

Ik kan niet wachten op de PC versie van VC!
Haal je maar een PS2 :P

Denk dat VC stuk beter is als/dan GTA3.
Zo veel meer mogelijk, je kan nu zelfs bedrijven kopen, zoals een stripclub. WHOEHOE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49462

Albinoraptor schreef op 30 oktober 2002 @ 22:55:
Zo veel meer mogelijk, je kan nu zelfs bedrijven kopen, zoals een stripclub.
Ik wist wel dat er (strip)clubs, waar je ook naar binnen kunt, in het spel zitten .. maar bedrijven kopen heb ik gemist geloof ik. Waar heb je dat gelezen ofzo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 49462 schreef op 30 oktober 2002 @ 23:28:
[...]

Ik wist wel dat er (strip)clubs, waar je ook naar binnen kunt, in het spel zitten .. maar bedrijven kopen heb ik gemist geloof ik. Waar heb je dat gelezen ofzo dan?
Hier alvast een linkje, maar had eerst er nog een stukje over
http://www.gamegossip.com/ubb/Forum26/HTML/007809.html

Staat dacht ik ook in review van Gamespot en IGN

Gamespot Review

IGN Review
(Stonden ook al ergens anders hier in topic :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Ja wat heeft het nou voor zin als je bedrijven koopt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 13022 schreef op 30 oktober 2002 @ 23:38:
Ja wat heeft het nou voor zin als je bedrijven koopt :?
Omdat sommige dan pas open gaan, en dat je dan voor dat bedrijf missies kan doen en dat je dan een constante geld stroom hebt :)

Dus als je flink wat bedrijfen hebt heb je zoals een echte gangster genoeg geld, en kan je meer onderkomens kopen, zoals een penthouse met helicopter port enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En daarna vermoord je al je klanten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:16

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb hem net de hele avond zitten spelen en dit spel schopt echt ongeloooooooflijk veel kont.

De muziek alleen al! Lekker in de rondte karren met Billy Jean van M. Jackson op de achtergrond is very 80s 8)

Speelt weer net zo lekker als GTA3. Graphics zijn een stuk verbeterd. Motoren en scooters toegevoegd (levensgevaarlijk die dingen, wel leuk om de bestuurders gelanceerd te zien worden bij een aanrijding).

Binnen een uur spelen heb je al 2-3 verschillende punten om missies te krijgen, zorgt vanaf de start al meteen voor flink wat afwisseling.

Enige minpuntje wat ik tot nu toe kan verzinnen is dat alles nogal wat 'bruinig' is overdag en je af en toe slecht ziet waar de weg heen gaat.

Maar verder, beter als GTA3 met nog meer humor, muziek en geweld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik koop er gelijk een neiwue playstation 2 bij en vice city ik ben volgende week niet meer online
zowie zo niet mijn pc is weg volgende week
december kom ik terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 14:32
ik heb heb sinds gister avond. en hij rockt zo ontzettend! die motors zijn echt te gek! lekker wheelies en stoppies maken! ook zeer gaaf geluid! had een missie waarbij je iemand moet vermoorden met een kettingzaag! hoezo bruut! en dan natuurlijk de muziek! subliem gewoon! je hebt echt het gevoel dat je in de 80s zit! argh ik kan van het spel gewoon niet afblijven! (heb zo om 3 uur tentamen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

patryk schreef op 31 oktober 2002 @ 10:04:
ik heb heb sinds gister avond. en hij rockt zo ontzettend! die motors zijn echt te gek! lekker wheelies en stoppies maken! ook zeer gaaf geluid! had een missie waarbij je iemand moet vermoorden met een kettingzaag! hoezo bruut! en dan natuurlijk de muziek! subliem gewoon! je hebt echt het gevoel dat je in de 80s zit! argh ik kan van het spel gewoon niet afblijven! (heb zo om 3 uur tentamen :( )
import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Waarschijnlijk import uit internetland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ja echt niet gekocht hebben ze het hoor, tenzij een van de twee een USA ps2 heeft en dus inderdaad de import gekocht hebben, of wel gedownload ja! zou ik ook zo kunnen doen, heb een Neo2 in m'n ps2 zitten, doe er amper wat mee...spellen kopen is en blijft een stuk leuker, je werkt er hard voor en uiteindelijk ga je het kopen, kan niet wachten op de dag dat ik VC ga halen, veel winkels zeggen al dat ie een paar dagen eerder al uit kan zijn..dus goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
"GTA: Vice City - Pre-order now to avoid disappointment." :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
HHmmm heb ook net mijn lokale Copyboer gebeld , maar het is dus zowiezo dvd-r.
Met een neo 2.2 moet je dan een speciale bootcd hebben.
Hij vroeg ook aan mij ofdat ik een goede laser had, anders deed hij het niet.

Dus morgen maar ff met mijn Ps2 langs!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
is this guy serious or what?!!!

anyway, nah geen pre-ordering..nergens voor nodig! altijd dat gebullshit over preorderen
zo dachten we ook met FFX voor PS2 toen, nou mediamarkt had een grote lading..bij winkels als dimension plus kan je misschien te horen krijgen , nee uitverkocht.omdat ze altijd te weinig inkopen, maar bij nedgame,mediamarkt en noem maar op hebben ze altijd genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:27
damn, ik wil deze game spelen... maar dan op pc :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

ik heb hem al :) op dvd-r speelt relaxed met messiah !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ooow ik ook , het is dus toch gelukt .
En het spel is echt tof. Heb net een half uur gespeeld en nog geen missie gehaald, loop alleen rond te slaan en te jatten.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik weet niet of mensen nog filmpjes willen maar ik zagv ergens op een site filmpjes van motors staan en de kettingzaag , ik wil ze niet zien...ik heb genoeg gezien..er moeten wel dingen in dat spel een verassing zijn wanneer je ze tegenkomt en niet dat je echt alles zowat al kent. anyway...voor de mensen die het graag willen zien :)

Kettingzaag:

http://gta3.gamesurf.tisc...ecity/movies/chainsaw.zip

Helicopter:

http://gta3.gamesurf.tisc...ity/movies/helicopter.zip

Motors:

http://gta3.gamesurf.tisc...ms_ingame_motorcycles.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Als iemand 'm toevallig al ergens vroeg in de winkel ziet liggen, kan dat hier gepost worden....kan echt niet wachten om deze te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op 04 november 2002 @ 10:24:
Als iemand 'm toevallig al ergens vroeg in de winkel ziet liggen, kan dat hier gepost worden....kan echt niet wachten om deze te kopen...
Ik denk dat als ik em ergens vroeg in de winkel zie liggen.
Ik het dus niet meer haal tot aan mijn pc want mijn ps2 staat toch echt dichter bij de deur van mijn kamer en ik kan echt geen minuut langer wachten als ik het zo allemaal zie en hoor (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 63800 schreef op 04 november 2002 @ 10:32:
Ik denk dat als ik em ergens vroeg in de winkel zie liggen.
Ik het dus niet meer haal tot aan mijn pc want mijn ps2 staat toch echt dichter bij de deur van mijn kamer en ik kan echt geen minuut langer wachten als ik het zo allemaal zie en hoor (-:
Hahaha :). Ik kom er dus net achter dat ik hem wegens geldgebrek denk ik niet kan kopen donderdag. Heb nog nooit zo serieus nagedacht over een overval. :P Echt balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Hij komt toch vrijdag uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of misschien wel eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Ik kan in ieder geval niet meer wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

sterkte jullie, ik hoef niet meer te wachtten maar vice city is zeker ze geld waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad ik heb het geld al klaar liggen want ik moet hem zo gauw mogelijk hebben mijn ps2 is al afgestofd de lege memory card ligt klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Nou nog wachten tot ie voor de PC uitkomt, als ie uitkomt.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Kameraad van een klasgenoot van me heeft hem al :9~
Kga er binnekort ff heen om te spielen

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 23:28
Waar heeft ie hem vandaan dan?!

Ik wil OOK!!!!!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik krijg hem donderdag :)
overmorgen dus

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Marruk schreef op 05 november 2002 @ 16:08:
Ik krijg hem donderdag :)
overmorgen dus
Ik hoop dat FRS heb dan binnen krijgt, iig gereserveerd.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste