Die kunt ge enkel gebruiken voor te savenTAG_Speedy schreef op 11 November 2002 @ 22:19:
[...]
Ok bedankt!, maar die hideouts zonder garage/helipad/haven wat kan ik daarmee? Alleen in gaan zitten ofzo, meer voor de show die dingen.
Verwijderd
Ik heb Trails aan ziet er wel doffer uit maar als je Trails uit staat mis je ook aantal details... Zoals bij regen enzo... Als je Trail uit hebt staan en goeie kabel hebt dan krijg je ongeveer zelfde beeld als Pic hierboven... Ikzelf heb S-Video kabel ook zeer goed beeld
Verwijderd
hoe kan je in het stadium komen ik zie wel tonight 800 dustruction dirby op die borden maar hoe kan ik watchen of mee doen???
Op bord staat 8.00 dus om 8 uur 's avonds gaat stadium open en dan kan je er pas inVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:51:
hoe kan je in het stadium komen ik zie wel tonight 800 dustruction dirby op die borden maar hoe kan ik watchen of mee doen???
Hey mensen, jullie hebben uiteraard al genoeg property, mansions enzo...ik heb net een huis van 6000 en 8000 gekocht maar in allebei kon ik NIET naar binnen, terwijl ik op MSN juist van iemand hoorde dat hij in al zn huizen kon rondlopen en het interieur checken!
, dit zal wel dus geblaat zijn, of krijg ik dat pas met de ECHT dure huizen?
, dit zal wel dus geblaat zijn, of krijg ik dat pas met de ECHT dure huizen?
In de duurdere kunt ge rondlopen, in de kleinere goeiekopere ni (denk ik gebruik die nooit, maar vermits geprobeert hebt er in rond te lopen zal het wel ni gaan)
Die villa van 14k is dat dat huis van die Diaz wat je later kan kopen ofzo? Kon gisteren in ieder geval nog geen huis vinden van 14.000 met 3 garages en een helipad. (ik wil vliegen
)
Dat appartement van 14000 ligt vlak bij hyman stadium (ten oosten), kijk maar op de bijgeleverde map. Hyman condo heet het
Verwijderd
oke ik heb hem ook gisteren gehaald en dit is wel vetjes rauw
enige minpuntje, de auto-view die mij bij GTA3 het meest aansprak , hebben ze nu ietjes naar beneden verplaatst en daardoor heb ik net ietsje minder overzicht, maar voor de rest strak spel , stap in de eerste auto en mee begint daaro Wacko Jacko met Billy Jean
owww VROCK trouwens mij favo zender
enige minpuntje, de auto-view die mij bij GTA3 het meest aansprak , hebben ze nu ietjes naar beneden verplaatst en daardoor heb ik net ietsje minder overzicht, maar voor de rest strak spel , stap in de eerste auto en mee begint daaro Wacko Jacko met Billy Jean
owww VROCK trouwens mij favo zender
Verwijderd
al iemand in zo'n vliegtuig gevlogen??
heb ook pics gezien van ene watervliegtuig? en in de lucht kom ik wle een's "langere dodo's" tegen...iemand er al in gevlogen??
greetzz
heb ook pics gezien van ene watervliegtuig? en in de lucht kom ik wle een's "langere dodo's" tegen...iemand er al in gevlogen??
greetzz
Die ene shack bedoel je? Heb ik ook gekochtVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 01:28:
Downtown ,vlak bij de 'greasey choppers' op een dak staat een uitgebrande camper t.w.v. $1000,-![]()
Gekocht uiteraard
TMAXTINT
Ja die krijgt ge in de loop van de game, ma don't get your hopes up want die plane suxVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 13:46:
al iemand in zo'n vliegtuig gevlogen??
greetzz
Ok dan, zou je kunnnen opnoemen welke dat zijn? ga ik er meteen voor sparen en helemaal niks kopen !interp schreef op 12 November 2002 @ 01:23:
In de duurdere kunt ge rondlopen, in de kleinere goeiekopere ni (denk ik gebruik die nooit, maar vermits geprobeert hebt er in rond te lopen zal het wel ni gaan)
Okay ik zal wel niet de eerste zijn maar ik heb het spel uitgespeeld...
YAY
In 23 uur. Ik zit 'pas' op 73 % maar goed, klaar is klaar
YAY
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik neem aan dat je dus alle standaard missies heb gehaald. Kan je nu nog verderCrowmeister schreef op 12 November 2002 @ 19:37:
Okay ik zal wel niet de eerste zijn maar ik heb het spel uitgespeeld...
YAY
om de 100 % te halen of is het over? Of kan je rijker en rijker worden.
Vandaag is het feest en morgen ook.
ja je kan gewoon rijker worden. Ik alle gewone missies. Dus ook de Bikers, Haitianen e.d. En veel packages (70 ofzo) taxi missies, ambulance en pizza.
En alles huisjes en bedrijven.
En alles huisjes en bedrijven.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Err. ik heb een probleempje. Namelijk, er zijn geen missies meer voor me 
Als laatste voor de grote guys om het maar zo te noemen had ik die missie gedaan dat je de winkelruiten moest kapotknallen om zo protectionmoney te krijgen van die gasten die niet wouden betalen. Nu heb ik dus de payphones gedaan, de bikers en die van die engelse dude met love fist.
Iemand enig idee waar ik moet zijn??
Als laatste voor de grote guys om het maar zo te noemen had ik die missie gedaan dat je de winkelruiten moest kapotknallen om zo protectionmoney te krijgen van die gasten die niet wouden betalen. Nu heb ik dus de payphones gedaan, de bikers en die van die engelse dude met love fist.
TMAXTINT
Je kan bedrijven kopen, weet je dat?Marruk schreef op 12 november 2002 @ 20:59:
Err. ik heb een probleempje. Namelijk, er zijn geen missies meer voor me
Bijv, de film studio, of de Malibu clu, krijg je weer missies.
LOL dat roep ik al maaden voor de releas van MAFIA toen zat zon beetje 98% van de GTA3 gamers mij af tezeiken. krijg ik toch gelijkVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 15:15:
Het is toch belachelijk wat je nu zegt? Dus als je voor de politie werkt mag je geen GTA spelen? Het is echt te debiel voor woorden hoor, en volgens mij is niemand het ook met je eens. GTA is entertainment... Geef nou maar gewoon toe dat dit nogal radicaal is wat je nu lult.
En Mafia is langzaam, de gameplay stinkt, verder wel een leuk spel hoor. Maar de gameplay stinkt.
Zo uit het hoofd (ben morgen pas thuis dan kan ik ze allemaal met zekerheid zeggen) Hyman condo (over het stadium) diaz zijn huis op starfish island, rechts gans in't zuiden een appartements blok (1garage), sunshine auto's (bij airport). Zijn de enige waar ik nu zo kan opkomen.devilsnight schreef op 12 november 2002 @ 18:05:
[...]
Ok dan, zou je kunnnen opnoemen welke dat zijn? ga ik er meteen voor sparen en helemaal niks kopen !
edit: hier staat alles http://www.all-vice-city.fr.st
Verwijderd
dat zijn er nogal veel 
Ik heb het spel gespeeld, en ik moet zeggen, het speelt stukken beter dan ik had verwacht! (misschien toch maar een PS2 kopen voor Vice City
)
Ik heb het spel gespeeld, en ik moet zeggen, het speelt stukken beter dan ik had verwacht! (misschien toch maar een PS2 kopen voor Vice City
Iemand enig idee waar ik een Virgo kan vinden? Volgens de FAQ in de buurt van vice point hospital, maar zie 'm nergens.....is de laatste die ik voor de tweede lijst van auto's moet halen.....rest heb ik weten te vinden....
Heh? Ik hoorde van iemand dat je niet zelf in de heli kon vliegen, alleen tijdens een missie?!interp schreef op 12 November 2002 @ 14:59:
[...]
Ja die krijgt ge in de loop van de game, ma don't get your hopes up want die plane suxkunt beter de heli gebruiken
Full-stack webdeveloper in Groningen
Als je een hide-out hebt met heli-pad kun je onbeperkt heli vliegenZanderZ schreef op 13 november 2002 @ 12:25:
[...]
Heh? Ik hoorde van iemand dat je niet zelf in de heli kon vliegen, alleen tijdens een missie?!
Je kunt er ook jatten,bv van het plaatselijke nieuwsstation
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
ik heb toch een aantal vraagjes want ik twijfel of ik hem ga kopen want gta3 zelf vond op den duur een beetje saai.
zijn in vice city de auto`s beter bestuurbaar?
en is het grafisch ook beter?
en hoe zit het me de politie knallen die nog steeds frontaal op je ?
zijn in vice city de auto`s beter bestuurbaar?
en is het grafisch ook beter?
en hoe zit het me de politie knallen die nog steeds frontaal op je ?
Grafisch is het imho hetzelfde (wel wat kleurrijker met al die neons en toestanden
) en de auto's rijden ook het zelfde (wel elke auto een andere stijl maar dat was in III ook zo). Politie vind ik wat slimmer, maar dat kan aan mij liggen.
Ik zit nu trouwens een beetje vast, bij die missie waar ik die gast moet redden van de schroothoop. Hoe is deze een beetje te doen?
Ik zit nu trouwens een beetje vast, bij die missie waar ik die gast moet redden van de schroothoop. Hoe is deze een beetje te doen?
Iedereen neerschieten met een uzi.... of met een heli voor de deur landenTAG_Speedy schreef op 13 November 2002 @ 14:49:
Grafisch is het imho hetzelfde (wel wat kleurrijker met al die neons en toestanden) en de auto's rijden ook het zelfde (wel elke auto een andere stijl maar dat was in III ook zo). Politie vind ik wat slimmer, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb ook al 10 minuten met een boot op z'n kop rond gevaren
De graphics zijn sowieso een stuk beter, vooral op trails is het erg mooi, echt absoluut niet zoals gta3, doe gta3 er maar eens in en speel het en speel dat VC, het is niet alleen maar de neonlichtjes, de autos hebben een soort radiosity look gekregen, tis allemaal een stuk mooier, de main character zelf en peds/cops zijn grafisch een stuk gedetailleerder, dat viel me meteen op, ook het water is veel mooier nu...ik weet zeker dat er nog grafisch nog meer mooier is dan Gta3, ik speel gta3 zo weer eens even..altijd leuk om weer even te zien !
want gta3 blijft de baas
, ik vind nu VC toffer omdat ie zoveel meer heeft als GTA3 maar het WOW gevoel van gta3 toen krijg je niet gauw meer..hoewel..........Vice toch wel erg dichtbij komt, een mega fantastisch spel vind ik het. zoals veel magazines ook zeggen
ze hadden er makkelijk een simpele add on van kunnen maken, dus alleen nieuwe missions en verder totaal geen nieuwe features, dan nog zou ie met bosjes verkocht worden , maar ze hebben juist naar hun fans geluisterd en echt veel veranderd. zo denken veel game-magazines erover en ik ben het er helemaal mee eens!
Interp , dus bij die Hyman condo en die laatste...daar kan je gewoon lekker in rondstruinen?
want gta3 blijft de baas
ze hadden er makkelijk een simpele add on van kunnen maken, dus alleen nieuwe missions en verder totaal geen nieuwe features, dan nog zou ie met bosjes verkocht worden , maar ze hebben juist naar hun fans geluisterd en echt veel veranderd. zo denken veel game-magazines erover en ik ben het er helemaal mee eens!
Interp , dus bij die Hyman condo en die laatste...daar kan je gewoon lekker in rondstruinen?
Weet iemand waar ik de watervliegtuigjes kan vinden? Ik kan ze niet vinden op het vliegveld...... Iemand?
Geweldig spel trouwens.
Geweldig spel trouwens.
Weet iemand misschien opdim.plus Groningen hem op voorraad heefT?
Moet je film studio kopen en dan wat missies voltooienMauriX schreef op 13 November 2002 @ 20:33:
Weet iemand waar ik de watervliegtuigjes kan vinden? Ik kan ze niet vinden op het vliegveld...... Iemand?
Geweldig spel trouwens.
Vliegt trouwens bagger
hey in de intro moeten jullie maar eens goed kijken, dus gewoon als je het spel opstart en dat liedje komt. zie je na een tijdje een filmpje draaien in de vorm van een vliegtuig, dat is geen skimmer of dodo maar echt een soort prive-vliegtuig?
Kijk eerst eens om het hoekje,dan valt het best mee,rij iig niet recht door de ingangTAG_Speedy schreef op 13 November 2002 @ 14:49:
Grafisch is het imho hetzelfde (wel wat kleurrijker met al die neons en toestanden) en de auto's rijden ook het zelfde (wel elke auto een andere stijl maar dat was in III ook zo). Politie vind ik wat slimmer, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Zo'n Learjet, staat het vliegveld vol mee echter je kan er niet mee vliegen.devilsnight schreef op 13 november 2002 @ 22:25:
hey in de intro moeten jullie maar eens goed kijken, dus gewoon als je het spel opstart en dat liedje komt. zie je na een tijdje een filmpje draaien in de vorm van een vliegtuig, dat is geen skimmer of dodo maar echt een soort prive-vliegtuig?
De schroothoop is inmiddels gehaald, wat een pain-in-the-ass missie zeg. Maar heb nu wel een zeer riant optrekje erbij
Ik vond die schroothoop missie goed te doen (of ik had geluk
) ik haalde hem in 1x!
Maar ff een vraagje: ik heb die hideout van 14.000 gekocht vlak bij het stadion, als ik met m'n heli ga vliegen en die heli mol staat er een dag later (in-game dan he
) weer een nieuwe! Zelfs als ik het spel overnieuw laad staat ie er niet
Maar ff een vraagje: ik heb die hideout van 14.000 gekocht vlak bij het stadion, als ik met m'n heli ga vliegen en die heli mol staat er een dag later (in-game dan he
als je opnieuw laad en je gaat en stukkie rijden en je komt terug is hij er meestal wel weer.
Vincere Per Belli
Wat nog makkelijker is, is als je hebt geladen, naar links rent tot aan die muur waar die tafeltjes staan en weer terug....dan staat ie er ook....
Gisteren eindelijk alle auto's voor sunshine auto's weten te bemachtigen, dat verdient lekker per dag....staat geloof ik op een maximum van 9000 per dag....
Gisteren eindelijk alle auto's voor sunshine auto's weten te bemachtigen, dat verdient lekker per dag....staat geloof ik op een maximum van 9000 per dag....
w00t, ik heb eff me moeder laten halen, ben zelf nu ziek dus mag nie weg
maar hij roeleert zwaar
Hoe jat je die tank? Ik blijf maar dood gaan in de missie: Sir, Yes Sir!Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 00:33:
Ben in het linker gedeelte van de stad en ik heb een tank gejat
Maar waar kan ik die club Malibu vinden?
je rijd met je auto langs de kolonne, stopt je auto voor de tank, stap uit, loop naar de tank, stap in de tank en rij naar de garage.
Ging bij mij echt te gemakkelijk.
Maar de tank zit op slot. En ze schieten mij met ze allen neer! Zelfs al kom ik aan in een politieauto met sirene?!Nergunsman schreef op 14 november 2002 @ 12:40:
je rijd met je auto langs de kolonne, stopt je auto voor de tank, stap uit, loop naar de tank, stap in de tank en rij naar de garage.
Je moet een espagnol ofzo jatten, maar hoe ziet die eruit. Kan hem (als enige) niet vindenWalkman schreef op 14 november 2002 @ 12:03:
Vincere Per Belli
Naast de colonne rijden, na 1 a 2 minuten roept er iemand, lets get some donuts, uitstappen en in de tank stappen.maffie schreef op 14 november 2002 @ 12:34:
[...]
Hoe jat je die tank? Ik blijf maar dood gaan in de missie: Sir, Yes Sir!
Ik heb die hideout gekocht vlak bij het stadion, toen met de helicopter op een hoog gebouw langs de route gaan staan en toen op mijn gemakkie alles van boven doodgeschoten.maffie schreef op 14 November 2002 @ 12:34:
[...]
Hoe jat je die tank? Ik blijf maar dood gaan in de missie: Sir, Yes Sir!
Vincere Per Belli
Peeth, je bedoelt waarschijnlijk die esperanto?
Zie plaatje:
http://members.home.nl/hstroink/car12.JPG
Daarna moet je nog wat lijstjes doen.....
Zie plaatje:
http://members.home.nl/hstroink/car12.JPG
Daarna moet je nog wat lijstjes doen.....
Dat kreeg ik niet, maar ik ben er nu langs gelopen en dan wordt er geroepen "CONVOY HALT!" Hierna gewoon de tank in gaan. Hij is niet op slot als er niet van tevoren wordt geschoten. Hierna gewoon naar de DESTINATION rijden.peetman schreef op 14 November 2002 @ 13:10:
[...]
Naast de colonne rijden, na 1 a 2 minuten roept er iemand, lets get some donuts, uitstappen en in de tank stappen.
Ik heb nu die grote villa van Diaz en 65000 dollar. Nu moet ik gebouwen kunnen kopen, maar het enige wat ik zo kon vinden was de Malibu Club voor 120000. Is er niet iets goedkoper te krijgen? Of moet ik eerst de resterende gewone missie's nog afspelen
als je de missies doet die bij de villa van Diaz (nu de jouwe trouwens) doet krijg je op een gegeven moment een melding dat je meer kan kopen, waaronder o.a. de stripclub de ijsfabriek de taxicentrale en de filmstudio´s (die laatste is een aanrader, leuke tussenfilmpjes en leuke missies)
Vincere Per Belli
lekker geslapen?amd_at_primus schreef op 14 november 2002 @ 15:32:
komt er ook een pc versie van vice city?
ja pc versie komt er. Weet alleen niet wanneer(vriend van me zei in december
Oja?? December, dream onSouthern Sun schreef op 14 november 2002 @ 15:55:
[...]
lekker geslapen?![]()
![]()
ja pc versie komt er. Weet alleen niet wanneer(vriend van me zei in december)
Als ie al komt, reken dan maar op 2/3e kwartaal 2003..
Nadat je die missie met dat inslaan van die ruiten hebt gedaan kan je inderdaad alles kopen.peeth schreef op 14 november 2002 @ 15:30:
als je de missies doet die bij de villa van Diaz (nu de jouwe trouwens) doet krijg je op een gegeven moment een melding dat je meer kan kopen, waaronder o.a. de stripclub de ijsfabriek de taxicentrale en de filmstudio´s (die laatste is een aanrader, leuke tussenfilmpjes en leuke missies)
Wat mij net gebeurde is echt irritant.....was ambulance missies aan het doen....zat al op level 6 is er een 'patient' waar alleen z'n hoofd uit het asfalt stak.....of hij had een heel zwaar ongeluk gehad waardoor hij niet meer de ambulance in kon of hij zat gewoon vast (denk wel het laatste
Hier waren nog wat dingen rood ... bv dat gebouw als je de brug overkomt (weet zo niet wat ze er maken) op dat 2e eiland.Walkman schreef op 14 november 2002 @ 16:12:
[...]
Nadat je die missie met dat inslaan van die ruiten hebt gedaan kan je inderdaad alles kopen.
Verwijderd
Die missie dat je die ramen moet vernielen in The Mall
hoe moet dat toch binnen die tijd,want eerst een stuk rijden
en dan die ramen nog
het lukt me niet om ze allemaal te smashen
en dat terwijl het een simpele missie lijkt vergeleken wat ik al gedaan heb
en dan die ramen nog
Ik heb er ook drie keer over gedaan, maar het lukte me uiteindelijk door met een uzi de ramen er uit te schieten. Had nog 22 seconden over zelfs. Ben er trouwens met de helicopter (die ik voor de deur had klaar gezet) naar toe gevlogen, weet niet zeker maar volgens mij is dat wel heel erg snel om er te komen.Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:17:
Die missie dat je die ramen moet vernielen in The Mall
en dan die ramen nog
Vincere Per Belli
Vliegen is meestal wel het snelste.
Ik had gisteren ook een soort van bug trouwens. Ik reed met een infernus over een brug (nogal hard) en ramde toen frontaal iemand op ee scooter. ipv dat die scooter weg vloog zat die vast midden in mijn auto, die wilde ook niet meer rijden. (bug of realistisch?)
Ik had gisteren ook een soort van bug trouwens. Ik reed met een infernus over een brug (nogal hard) en ramde toen frontaal iemand op ee scooter. ipv dat die scooter weg vloog zat die vast midden in mijn auto, die wilde ook niet meer rijden. (bug of realistisch?)
Ik heb ongeveer het zelfde gehad met een paaltje van een bushalte, reed er met de porsche (weet de gta vc naam niet meer) tegen aan en hij zat ergens halverwege mijn motorkap vast en ik moest een andere auto kopen ;-)peetman schreef op 14 November 2002 @ 16:36:
Vliegen is meestal wel het snelste.
Ik bedenk me net dat een porsche van dat model de motor waarschijnlijk nog achterin heeft liggen, dus ik bedoel de kofferdeksel aan de voorkant van de auto
Vincere Per Belli
Die missie met de ramen inderdaad een paar keer overdoen en zo precies weten waar de shops zitten. Verder niet moeilijk doen met hamers ofzo maar gewoon met je uzi die dingen eruit knallen.
btw, dit spel is me nu al 2x finaal vastgelopen (reset van console nodig), dit is me nog nooit voorgekomen met een game (nu heb ik er ook niet super veel maar toch), erg frustrerend als je dat weer in een moeilijke missie gebeurd
btw, dit spel is me nu al 2x finaal vastgelopen (reset van console nodig), dit is me nog nooit voorgekomen met een game (nu heb ik er ook niet super veel maar toch), erg frustrerend als je dat weer in een moeilijke missie gebeurd
Alles draait ook om geld, en alleen omdat mister k*t-Sony meer ps2'tjes wil verpatsen komt ie eerst voor de ps2; bullsh*t, PC ownz....
edit:
geen ps2-intimidatie, hoor, gewoon protest!
geen ps2-intimidatie, hoor, gewoon protest!
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Wanneer is exclusivieteit bull-shit??valentinorossi schreef op 14 november 2002 @ 18:27:
Alles draait ook om geld, en alleen omdat mister k*t-Sony meer ps2'tjes wil verpatsen komt ie eerst voor de ps2; bullsh*t, PC ownz....
edit:
geen ps2-intimidatie, hoor, gewoon protest!![]()
Kom op man...

Nee er is een licentie waardoor hij iig tot 2004 alleen op PS2 blijftdevv05 schreef op 14 November 2002 @ 15:57:
[...]
Oja?? December, dream onEr is nog niet eens bevestiging gekomen, en dan zouden ze 'm in minder dan een maand moeten porten
Als ie al komt, reken dan maar op 2/3e kwartaal 2003..
naaierijmaffie schreef op 14 November 2002 @ 18:35:
[...]
Nee er is een licentie waardoor hij iig tot 2004 alleen op PS2 blijft

zo kan ik er ook wel voor zorgen dat consoles populairder worden
Verwijderd
dat vertelde ze ook voor gta 3 toch ? is ook op de pc gekomen .maffie schreef op 14 November 2002 @ 18:35:
[...]
Nee er is een licentie waardoor hij iig tot 2004 alleen op PS2 blijft
niet dat het mij veel uitmaakt heb vice city toch al voor me ps2
Tsja, dan moet je je troep legaal kopen he? Gaat zeker pijn doen in je portemonneeSouthern Sun schreef op 14 november 2002 @ 18:37:
[...]
naaierij![]()
TMAXTINT
Is op zich toch niets slecht aan (heb de game wel maar kan u standpunt wel begrijpen), zijn ook games die niet op console uitkomen... Als je het zo graag wilt spelen moet ge maar een ps2 kopen (thats the whole idea). Kvindet eigenlijk vrij normaal sinds de ps2 owners toch tussen de 11 en 17k (belgische frankSouthern Sun schreef op 14 november 2002 @ 18:37:
[...]
naaierij![]()
weet iemand waar ik een safe house kan kopen met heli pad? ik kan der maar geen 1 vinden, op allebij de eilanden
ga naar het statdium (in't noorden gans links) en dan recht over het stadium kunt ge de hyman condo kopen (in een steeg) die heeft helipad + garages.console schreef op 14 November 2002 @ 21:26:
weet iemand waar ik een safe house kan kopen met heli pad? ik kan der maar geen 1 vinden, op allebij de eilanden
thnx zal eff gaan kijken, me sc00ter gaat al nie zo hardinterp schreef op 14 november 2002 @ 21:28:
[...]
ga naar het statdium (in't noorden gans links) en dan recht over het stadium kunt ge de hyman condo kopen (in een steeg) die heeft helipad + garages.
Edit: w00t gevonden
hehe ja zou best wel een ps2 willen hebben, maar k moet sparen voor mn vakantieinterp schreef op 14 November 2002 @ 20:36:
[...]
Als je het zo graag wilt spelen moet ge maar een ps2 kopen (thats the whole idea
Verwijderd
Voor de mensen die mapjes willen waar alle hidden packages en alle gebouwen die je kan kopen enzo, moet je hier even kijken spoiler http://www.all-vice-city.fr.st/ spoiler
bij mij is hij al 3x vastgelopenTAG_Speedy schreef op 14 November 2002 @ 18:27:
maar verder zit ik nu bij een missie die echt moeilijk is... ik moet heel veel cubans vermoorden met een sniper voordat ze onze mannen dooden.. valt niet mee... cubans zijn echt met te veel, iemand deze missie al gehaalt?
verder bezit ik al alle hide-outs.. behalve club malibu..
Een kleine hint: neem die pil (slowmotion one) vanonder aan de trap van da dak dat ge op moet, volgens mij ligt die daarvoor anders kunt ge die nooit op tijd allemaal neer sniperen en als de laatste groep cubans komt moet ge eerst die met het zwaard sniperen want die doden de andere te snel.^MRT schreef op 14 november 2002 @ 22:32:
[...]
bij mij is hij al 3x vastgelopen
maar verder zit ik nu bij een missie die echt moeilijk is... ik moet heel veel cubans vermoorden met een sniper voordat ze onze mannen dooden.. valt niet mee... cubans zijn echt met te veel, iemand deze missie al gehaalt?
verder bezit ik al alle hide-outs.. behalve club malibu..
Waren zijn de hidden missions? Ik heb er tot nu toe pas één gevonden en dat is die radiografisch bestuurbare auto's op het strand in het noordoosten!
Er is er eentje met bestuurbare vliegtuigjes op het dak van een parkeergarage vlak bij het kleine winkelcentrum in het begin.
thnx, ik had die pil nog niet gezien !interp schreef op 14 November 2002 @ 22:43:
[...]
Een kleine hint: neem die pil (slowmotion one) vanonder aan de trap van da dak dat ge op moet, volgens mij ligt die daarvoor anders kunt ge die nooit op tijd allemaal neer sniperen en als de laatste groep cubans komt moet ge eerst die met het zwaard sniperen want die doden de andere te snel.
en nu vlug doorsparen voor club malibu
Club Malibu is geen hide-out volgens mij,je kunt die denk ik ook pas kopen als een bepaald aantal missies voltooid hebt,niet als je genoeg knaken hebt
Nog een hidden missie ten noordoosten van Down Town (zie de landkaart ook ervoor; ja die je bij het origineel op papier kreeg!)
Ik heb het gelukkig met dit spel nog niet gehad, maar wel met GTA3. Op een gegeven moment moet je in dat spel een (telefoon) missie doen. Er zou een vliegtuig zijn neergestort en je moet dan het platina (geloof ik) verzamelen en naar een garage brengen. Ik reed dan vanaf de telefoon over de brug en ging gelijk links af naar de plek waar het moest gaan gebeuren. (allemaal op het derde eiland) zodra ik de eerste pakjes zag liggen liep het spel vast. Twee keer ingetrapt. De derde keer ging ik pas links af bij het tweede kruispunt over de brug en ging het wel goed.TAG_Speedy schreef op 14 november 2002 @ 18:27:
Vincere Per Belli
oh jawel hoor, ik ben ver genoeg om hem te kunnen kopen, alleen kost het 120000... en dat heb ik voorlopig nog nietKez schreef op 15 november 2002 @ 00:31:
Club Malibu is geen hide-out volgens mij,je kunt die denk ik ook pas kopen als een bepaald aantal missies voltooid hebt,niet als je genoeg knaken hebt
Vanmorgen voor de 3e keer hier ook een vastloper .... grrrrr
Hmmm bij mij is hij pas 1 keer vastgelopen, maar dat kwam doordat PS2 al heledag aanstond en VC-DVD erg warm was geworden
Voor de rest nooit last van gehad, ook niet bij GTA3
Maar ik kan hem nog niet kopen,volgens mij zitten er ook missies aan vast^MRT schreef op 15 november 2002 @ 12:10:
[...]
oh jawel hoor, ik ben ver genoeg om hem te kunnen kopen, alleen kost het 120000... en dat heb ik voorlopig nog niet
Bedrijven die je kunt kopen noem ik geen hide-outs,bedoel dus de filmstudio,die garage,stripclub etc
Verwijderd
ik heb wel eens gehad dat ik bij iemand de hele dat GT3 aan het doen was en dat toen de controller oververhit werdAlbinoraptor schreef op 15 November 2002 @ 12:25:
Hmmm bij mij is hij pas 1 keer vastgelopen, maar dat kwam doordat PS2 al heledag aanstond en VC-DVD erg warm was gewordenVoor de rest nooit last van gehad, ook niet bij GTA3
![]()
De controller? Geloof ik echt niets van. Hij is bij mij 2x vastgelopen nadat ik een filmpje had gezien met die dikke negerin.
Verwijderd
niet als flame bedoelt maar wel grappig dat de topic starter nog in de topic zet dat er verder niet gevraagt zal worden naar pc versie / release ervan etc en kijk hoevaak het al in de topic is geweestVerwijderd schreef op 15 november 2002 @ 20:07:
Isser al een release date voor PC?
(een ongevere release date)
Twee leuke dingen over GTA:VC =>
Naast het VCN hoofdgebouw (waar een heli op het dak staat) staat een gebouw van het bedrijf ROXOR (a Department of blah blah blah) en prawn island komt van pr0n!
Denk maar aan die regisseur die er werkt
Naast het VCN hoofdgebouw (waar een heli op het dak staat) staat een gebouw van het bedrijf ROXOR (a Department of blah blah blah) en prawn island komt van pr0n!
Denk maar aan die regisseur die er werkt
Bij mij is ie nog nooit vastgelopen 
pRuTz0rS
pRuTz0rS
TMAXTINT
Verwijderd
Heeft iemand die missie van die Hell's Angels met die chaos meter al gehaald?
Ik weet echt niet wat je hier moet doen als je een beetje op je motor rijdt en op wat mensen en auto's schiet krijg je dat ding nooit vol
iemand een idee?
Ik weet echt niet wat je hier moet doen als je een beetje op je motor rijdt en op wat mensen en auto's schiet krijg je dat ding nooit vol
iemand een idee?
Juist hier zit ook ook vast GVD niet te doen, schiet echt alles wat ik zie kapot maar nee lukt van geen kant, vind het al knap van me zelf om binnen anderhalve minuut 6 sterren te krijgen en dan nog alles wat maar in de buurt komt te vernietigen maar nee haal hem nooitVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 13:07:
Heeft iemand die missie van die Hell's Angels met die chaos meter al gehaald?
iemand een idee?
Je kunt het beste op een dak gaan zitten op een plek waar het druk in de straten is, dan hoef je enkel de politieheli's van je af te houden en krijg je niet al die army- en fbi-shit op je af..Albinoraptor schreef op 16 November 2002 @ 13:18:
[...]
Juist hier zit ook ook vast GVD niet te doen, schiet echt alles wat ik zie kapot maar nee lukt van geen kant, vind het al knap van me zelf om binnen anderhalve minuut 6 sterren te krijgen en dan nog alles wat maar in de buurt komt te vernietigen maar nee haal hem nooit