En dit is het eerste topic uit m'n bookmarks dat omhoog geschopt is, na de uren durende downtime, congrats

Omdat er best wel veel mensen zijn die vinden dat generals iets te veel vande oude delen wegheeft wil ik even een reactie plaatsen:
Ze zullen bij ea echt wel voldoende research gedaan hebben over wat er leeft n hun community en daarbuiten..
Er zullen dus massa's mensen heben gezegt dat ze veelal bij de oude units moesten blijven zitten..Ikzelf heb daar geen problemen mee, integendeel, 'k vind het zelfs tof! oude units met een bloedmooi jasje, en toch nog voldoende verandereningen
TJa, ik zit nog te twijfelen watik van wc3 vind. Aan de ene kant vind ik er op het 1e gezicht geen bal aan, maar aande andere kant heb ik het ook weer tewijnig gespeeld.....maar het treky me gewoon niet, en dat is iets wat cnc wel met me doet, het doet me gewoon iets
Maar wat ik eigenlijk zeggen wilde is dat ik hetzelfde heb! Maar dan andersom
Met andere woorden, ik heb iets met WarCraft III, ik speel het al sinds WarCraft: Orcs & Humans, daarna WarCraft II, StarCraft, StarCraft BroodWar en nu WarCraft III. 'k Heb dus gewoon iets met Blizzard en jij met EA/Westwood
Hoewel ik ook wel RA2, YR, Renegade & TS heb gespeeld trekt me dat toch minder dan de RTSes van Blizzard, it's just a feeling denk 'k