DPC eerste NEO stats

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmmmmzzzzz, maar als we meer leden krijgen en als het een beetje bekender wordt willen ze ons vast wel ondersteunen lijkt mij.

(extremeDC heeft nog steeds dubbele output :| , dus we kunnen ze inhalen als we 2x zoveel leden hebben (=200))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 22:23:
mmmmmmmzzzzz, maar als we meer leden krijgen en als het een beetje bekender wordt willen ze ons vast wel ondersteunen lijkt mij.
Misschien wel,
maar het liefst zouden ze zien dat we ons bezighouden met de DC projecten waar we al aan meededen..

Verder ga ik er nu ff niets over zeggen.. Ik hoop dat ze dat zelf snel doen door een FAQ update of door te reageren.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Funcracker schreef op 18 November 2002 @ 22:20:
Na net zeer lang gesproken te hebben met Chaos en Mark (mensen met HTML rechten) is het duidelijk geworden dat er geen DPCH's van Neo mogen komen.

Neo valt buiten de DPC boot, en zal niet officieel worden ondersteund.
(Correct me if I'm wrong crew). Zelfde geldt overigens voor Muon..

Gif's posten is een optie, maar daar worden ze niet blij van.
Het liefst zouden ze het verbieden.
kan er niet ergens anders vanaf de stats worden gedraaid dan??

met een paar linkies in de sig's van een aantal 'grote' posters dat is toch ook voldoende??

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

CaLeX3000 schreef op 18 november 2002 @ 22:48:
[...]
kan er niet ergens anders vanaf de stats worden gedraaid dan??

met een paar linkies in de sig's van een aantal 'grote' posters dat is toch ook voldoende??
Dat kan heel best.. In principe zijn er al stats (zie mijn sig en Theuno's stats). Argument daartegen is dat het niet bijdraagt aan het teamgevoel van de DPC..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:59
Funcracker schreef op 18 November 2002 @ 22:20:
Grappig dat ze het niet willen doen. Distributed Folding heeft ongeveer actieve 25 leden en wordt lekker gepost. Neo zit nu al op 52 active leden en dus maar niet. Ik snap dat je niet voor elk k* projectje stats kan toelaten, maar als er z'n grote groep active leden mee bezig is dat moet je toch eens gaan denken. kijk we zijn nu twee projecten armer (rc5-64 en eccp) dus kies dan een paar nieuwe actieve.

Jammer dat ze het niet doen, maar dan gaan we toch lekker ergens anders stats kijken. Kunnen mij die reclame banners van tweakers ook niet gaan irriteren. >:)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
stappel_ schreef op 18 november 2002 @ 23:03:
[...]
Grappig dat ze het niet willen doen. Distributed Folding heeft ongeveer actieve 25 leden en wordt lekker gepost. Neo zit nu al op 52 active leden en dus maar niet. Ik snap dat je niet voor elk k* projectje stats kan toelaten, maar als er z'n grote groep active leden mee bezig is dat moet je toch eens gaan denken. kijk we zijn nu twee projecten armer (rc5-64 en eccp) dus kies dan een paar nieuwe actieve.

Jammer dat ze het niet doen, maar dan gaan we toch lekker ergens anders stats kijken. Kunnen mij die reclame banners van tweakers ook niet gaan irriteren. >:)

Je vergeet even dat ECC2 en RC5-72 op het punt van beginnen staan dat is dus al weer +2. En over Dfolding heb je helemaal gelijk.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Funcracker schreef op 18 November 2002 @ 23:01:
[...]
Dat kan heel best.. In principe zijn er al stats (zie mijn sig en Theuno's stats). Argument daartegen is dat het niet bijdraagt aan het teamgevoel van de DPC..
dat is wel waar, maar als ik heel eerlijk mag zijn denk ik ook niet dat DPC de nr 1 positie van ExtreemDC kan afpakken hoor. Tenzij ze alles op ecc2 zetten maar dan staan we alsnog 900k achter. dus als ik eerlijk mag zijn, heb ik er niet veel vertouwen in...

maarja niet geschoten ALTIJD mis...en anders zijn we de beste van de rest >:)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

Nou dit is dan weer een flinke domper... :'(
Als Neo niet ondersteund wordt zullen er denk ik ook wel weer een paar mensen ermee
kappen...
Tja hitparades zijn toch de dingen waar sommige mensen het voor doen...
Dus dan wordt het zowiezo nog moeilijker om EXtremeDC in te halen (was al moeilijk...).
Ach ja, ik blijf er wel nog een tijdje mee doorgaan :)

There can be only one.... en ik dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:17
MarkB schreef op 18 November 2002 @ 23:08:

[...]

Je vergeet even dat ECC2 en RC5-72 op het punt van beginnen staan dat is dus al weer +2. En over Dfolding heb je helemaal gelijk.
Ik heb me ingehouden en wilde eerst niet reageren, maar pardon? DFolding wordt _niet_ ondersteund door de DPC crew. Dat is wel duidelijk. Kijkende naar de actieve flushers staat genome@home ook onder Neo (folding@home gaat de laatste tijd weer wat beter).

De crew ondersteund hetvolgende
MarkB schreef op 23 oktober 2002 @ 21:53:
*knip*

Omdat de crew en de statsposters niet van elk project de "ins en outs" kennen vragen we jullie hulp. Wij zoeken namelijk nog mensen die een stukje willen schrijven over wat er bij de volgende projecten de afgelopen 2, 3 weken is gebeurd: Seti, ECCp, Think, folding en D2OL.
De stukjes over RC5,G@H en OGR zijn reeds klaar.
...
ECCp en RC5 worden dus vervangen voor de nieuwe versies. Andere projecten worden niet onderstend. sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

CaLeX3000 schreef op 18 november 2002 @ 23:08:
[...]

dat is wel waar, maar als ik heel eerlijk mag zijn denk ik ook niet dat DPC de nr 1 positie van ExtreemDC kan afpakken hoor. Tenzij ze alles op ecc2 zetten maar dan staan we alsnog 900k achter. dus als ik eerlijk mag zijn, heb ik er niet veel vertouwen in...

maarja niet geschoten ALTIJD mis...en anders zijn we de beste van de rest >:)
Hoe kwamen we ook alweer aan de nummer #1 op RC5-64 ?
en bij ECCp (die we wel zijn kwijtgeraakt)... en bij D2OL ?

Dat zijn slechts een paar voorbeelden van projecten waar we het met een achterstand toch hebben gemaakt. EXDC is in dit project echt geen probleem.
Echter denk ik dat het verstandig is om met dit project de kat uit de boom te kijken, en misschien maar stats per week te posten om langzaam intresse te wekken en dat het zo min mogelijk ten koste gaan van andere projecten.

offtopic:
Funcracker: Kan je nog even reageren op mijn icq berichtjes, of gebruik je dat niet meer ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Theuno schreef op 18 november 2002 @ 23:40:
[...]

Dat zijn slechts een paar voorbeelden van projecten waar we het met een achterstand toch hebben gemaakt. EXDC is in dit project echt geen probleem.
Echter denk ik dat het verstandig is om met dit project de kat uit de boom te kijken, en misschien maar stats per week te posten om langzaam intresse te wekken en dat het zo min mogelijk ten koste gaan van andere projecten.

offtopic:
Funcracker: Kan je nog even reageren op mijn icq berichtjes, of gebruik je dat niet meer ?
Vergis me niet, want ik zat toch iedere dag weer te kijken of er een DPCH van NEO is, ik vind het een leuk project om te doen. Maar zoals er al gezgd werd, als er geen DPCH's komen zullen er een aantal een ander project gaan doen waar dat wel het geval is...

ik waarschijnlijk dan ook

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

CaLeX3000 schreef op 18 november 2002 @ 23:55:
[...]

Vergis me niet, want ik zat toch iedere dag weer te kijken of er een DPCH van NEO is, ik vind het een leuk project om te doen. Maar zoals er al gezgd werd, als er geen DPCH's komen zullen er een aantal een ander project gaan doen waar dat wel het geval is...

ik waarschijnlijk dan ook
Het heeft gewoon tegengezeten. 3x een verandering van de aanlevering van stats is nou niet echt fijn om stats van te bakken. Daarnaast ook nog een flinke downtime van de stats e.d.
Ik ben nu bezig met een geheel nieuwe versie van mijn stats, die de teams/users goed afhandeld...
verder heb ik Mike nog gemailed over het eea. Ik hou jullie iig op de hoogte.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Theuno schreef op 19 November 2002 @ 00:00:
[...]

Het heeft gewoon tegengezeten. 3x een verandering van de aanlevering van stats is nou niet echt fijn om stats van te bakken. Daarnaast ook nog een flinke downtime van de stats e.d.
Ik ben nu bezig met een geheel nieuwe versie van mijn stats, die de teams/users goed afhandeld...
verder heb ik Mike nog gemailed over het eea. Ik hou jullie iig op de hoogte.
thnx, jij bent een van de drijvveren achter dit project, en ik hoop ook voor jou, en een aantal andere, dat er tog nog DPCH's komen. Niet voor de ledenwerving, dat is nog niet boeiend (meeste mensen zullen toch ecc2 of rc5-72 gaan doen), maar meer voor de teamspirit.
De zwaai-acties, MF-organisatie enzenz

Je snapt vast wel wat ik bedoel

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Theuno schreef op 18 november 2002 @ 23:40:
[...]

offtopic:
Het moet inderdaad niet teveel ten koste gaan van andere projecten, maar ik denk
dat, zoals gezegd, er sinds de 2 recentelijk afgelopen projecten, wel wat
vermogen is vrijgekomen. Ook is het natuurlijk zo dat er meer mensen flushen
dan in de stats zichtbaar zijn aangezien er ook veel mensen zijn die onder
hetzelfde mail adres flushen.

Eventueel zijn wekelijkse stats inderdaad een idee, het nadeel is echter dat
deze niet kant en klaar beschikbaar zijn, waardoor het posten daarvan niet
zo makkelijk zal zijn.

Overigens vind ik het persoonlijk B*llshit om een project als Neo simpelweg te
boycotten. Het is niet zo'n gigantisch project (kwa deelnemers) en een enorme
impact heeft het dus ook niet, deze niet bij wekelijkse hitparades.

Er doen echter wel genoeg mensen aan mee om er in ieder geval ook buiten
dit ene topic aandacht aan te besteden, gestaafd door de genoemde voorbeelden
van andere projecten. Blijkbaar doen mensen hier aan mee en ligt dus ook hier
een stukje intresse (zie poll eerder in dit topic).

Ik stel voor dat we gewoon een keer bij wijze van "test" een hitparade posten,
en de reacties bekijken. Als er dan een bepaalde mod helemaal in z'n totaal over
de rooie gaat is t natuurlijk snel afgelopen met de pret, en dat zou erg jammer
zijn. Het is een leuk en gezellig project dat best een bescheiden, maar goede
toekomst kan hebben.

//Edit: Ik wil desnoods die post wel maken, in de vorm van een JPG'je dan
natuurlijk, even de schouders dr onder jonges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Caesartje schreef op 19 november 2002 @ 00:06:
[...]

Eventueel zijn wekelijkse stats inderdaad een idee, het nadeel is echter dat
deze niet kant en klaar beschikbaar zijn, waardoor het posten daarvan niet
zo makkelijk zal zijn.
Je kan eenmaal per week ook een simpele DPCH over 1 dag posten, om de reacties te peilen, en toch de members ervan op de hoogte te houden.
Overigens vind ik het persoonlijk B*llshit om een project als Neo simpelweg te
boycotten. Het is niet zo'n gigantisch project (kwa deelnemers) en een enorme
impact heeft het dus ook niet, deze niet bij wekelijkse hitparades.
Ze ondersteunen het nog niet denk ik. Als blijkt dat er voldoende intresse is zal het in het begin wel gedoogd worden en later gewoon geaccepteerd...
Er doen echter wel genoeg mensen aan mee om er in ieder geval ook buiten
dit ene topic aandacht aan te besteden, gestaafd door de genoemde voorbeelden
van andere projecten. Blijkbaar doen mensen hier aan mee en ligt dus ook hier
een stukje intresse (zie poll eerder in dit topic).

Ik stel voor dat we gewoon een keer bij wijze van "test" een hitparade posten,
en de reacties bekijken. Als er dan een bepaalde mod helemaal in z'n totaal over
de rooie gaat is t natuurlijk snel afgelopen met de pret, en dat zou erg jammer
zijn. Het is een leuk en gezellig project dat best een bescheiden, maar goede
toekomst kan hebben.
Het lijkt me mooi om het een keer te proberen.
Dat er bij een test een mod over zun nek gaat lijkt me nogal vreemd

a) Iedereen binnen DPC kiest wat hij zelf doet word altijd geroepen..
b) We duwen ze er nog niet iedere dag in, dus het is nog geen spam

Ik ben in ieder geval vanplan om toch deze week nog hard aan nieuwe stats te gaan werken. Loop nu immers weer helemaal bij met school, dus kan weer een achterstand op gaan bouwen :P

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Kan niet anders zeggen dan t dr mee eens zijn, ik stel voor dat ik een topicje open,
afhankelijk van jouw nieuwe stats morgen of in ieder geval een van de komende
dagen :).

En nu ga ik slapie doen :O, ben morgen wel vrij maar ben toch moe, geen
gebikkel voor mij vandaag ;) truste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neo needs a Hitparade at GOT, I think you should make one :) I don't understand everything I am reading, but it sounds like GOT has to approve it?

IF they won't let you post your Hitparade here, you are welcome to post it at XDC :) Tell me what you need!

Also, I'll make it a little easier for you to catch us. I'm looking for another project to work on, when I find something I like, I'll move alot of machines from Neo...maybe ;)

Also, we've had several people quit Neo because of the client, that should also help you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 02:02:
Neo needs a Hitparade at GOT, I think you should make one :) I don't understand everything I am reading, but it sounds like GOT has to approve it?
Well, you almost got it right ;) The DPC crew doesn't officially support Neo, they want to conserve power for other projects. The strange thing is, they Are
supporting Distributed Folding tough (among others), a projects that have a lot less active DPC flushers then Neo, but oh well.

//Edit: Ok, well, not exactly supporting these projects, but those hitparades
are being posted.
IF they won't let you post your Hitparade here, you are welcome to post it at XDC :) Tell me what you need!
Thanks for the offer, but I think we should at least be able to post hitparades
over here, I mean, we want these people to know Neo exist, maybe joining it,
but far more important: The people over here are actually intrested in these
hitparades (see the poll a few pages back).
Also, I'll make it a little easier for you to catch us. I'm looking for another project to work on, when I find something I like, I'll move alot of machines from Neo...maybe ;)
Oh don't worry, if we're able to get those hitparades on their way, some more
members will be attracted to Neo and the output will soon go up.
Also, we've had several people quit Neo because of the client, that should also help you.
Not quite, we had somewhat the same problems remember? ;)

Like I said before, I think the Neo project deserves more than just this 1 thread,
the length of this topic alone proves at least some DPC intrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 02:02:

Randy, GoT indeed doesn't agree to posting a hitparade of NEO, and won't let any of the members of DPC@Neo have HTML rights... what you just said is a nice option, but i dont think that any of the DPC'ers wants to go there ;)

Anyway, please shift to another project >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Funcracker schreef op 18 november 2002 @ 22:20:
Na net zeer lang gesproken te hebben met Chaos en Mark (mensen met HTML rechten) is het duidelijk geworden dat er geen DPCH's van Neo mogen komen.

Gif's posten is een optie, maar daar worden ze niet blij van.
Het liefst zouden ze het verbieden.
:( 8)7 Dit is toch wel een heel zielig verhaal. Ja we laten iedereen vrij in zijn DC keuze, maar we laten alleen DPCH verschijnen van projecten, die wij goedkeuren? beetje tegenstrijdig niet?

Waarom? Teveel projecten?

kom dan ook eens met een sub-sub forum waarin alle DPCH's komen

te weinig mensen met verstand van projecten?

breid de crew dan eens uit.

te weinig mensen met tijd en/of zin om stats te posten?

wijs nieuwe statsposters aan

tja zomaar een paar dingen die in me opkomen, het zit me in iedergeval niet lekker dat het zomaar ff besloten wordt. (tuurlijk in oveleg met de Crew) maar wie is/zijn de Crew etc etc wat is hun huidige binding etc etc

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

ik zie dat er weer een nieuwe versie uit is... de 513, draait iemand hier al mee??

zo ja ==> bevindingen!!!! O-)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
CaLeX3000 schreef op 19 november 2002 @ 11:21:
ik zie dat er weer een nieuwe versie uit is... de 513, draait iemand hier al mee??

zo ja ==> bevindingen!!!! O-)
Goed. voor een normale pc geen verschil. hety is alleen to hopen dat de client op een dual XP nu eens langer dan 8 uur loopt.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
513 is langzamer bij mij. xp1900 was 26.600 nu 24.xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Heeft er toevallig ook iemand de css stylesheet van de WDO page ? En misschien een goede voor de DPCH's ?
Dan kan ik deze implementeren in de nieuwe stats...

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04 11:14

TheEagle

Master (of my own) universe

Ik ben vanmiddag op de NEO site geweest (die was weer online), en toen vondt ik een 513 client. Deze heb ik geinstalleerd en was weer een stuk sneller. En in het nederlands vertaald :P

Maar nu is die site weer ofline. Helaas kan ik nu niet bij de client. Heeft iemand hem op ftp ofzo ???

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik dload em nu van de site.. gaat wel erg lanzgaam :/ 4.73kbs .. hij komt niet lager.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos_Eagle schreef op 19 november 2002 @ 19:08:
Ik ben vanmiddag op de NEO site geweest (die was weer online), en toen vondt ik een 513 client. Deze heb ik geinstalleerd en was weer een stuk sneller. En in het nederlands vertaald :P

Maar nu is die site weer ofline. Helaas kan ik nu niet bij de client. Heeft iemand hem op ftp ofzo ???
nu kan ik geen 513 client meer vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm ik hebt m ook nu, de 513 cliënt... maar ben weer trug naar de 512... sneller >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

1. nou dan blijf ik ook maar nog bij de 512 ;)

2. hebben nog meer mensen problemen met deze client (512), met problemen bedoel ik dat hij wel eens vastloopt en zich dus ophangt waardoor waardevolle tijd gaat verloren :?

3. ben het er mee eens dat er gewoon moet worden geprobeerd een begin te maken aan de eigen DPCH, elk begin in een begin... heb zelf niet zoveel verstand van die dingen (dus om te maken) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Er komen weer enkele wijzigingen in de manier van statsbakken door het projectteam. Vraag is dus of het weer zo veranderd dat heel mun database gescrewed word, tot die tijd ben ik dus afwachtend met het afmaken van mijn nieuwe versie (inmiddels de 3e versie dus).

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft ie hangen met versie 512 en 513 |:(

Maar natuurlijk alleen als ik er nie ben.

En de site is weer eens down, daar wordt je ook niet blijf van. :|

Maar we gaan gewoon happy verder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
Hij blijft bij mij hangen na 9,5 uur. Dit is dan wel op een dual AMD xp machine. Maar het is wel precies te timen op 9,5 uur. Al 4 keer gebeurd.

Op het forum staat een nieuwe dll van Mike om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-07 13:25
Gaan er nou nog Neo DPCH's hier op GoT gepost worden, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

stappel_ schreef op 20 November 2002 @ 08:15:
Hij blijft bij mij hangen na 9,5 uur. Dit is dan wel op een dual AMD xp machine. Maar het is wel precies te timen op 9,5 uur. Al 4 keer gebeurd.

Op het forum staat een nieuwe dll van Mike om te testen.
hier precies hetzelfde geval :(

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier 513 draaien op 3 machines, 2x win2k en 1x winME maar geen problemen met vastlopende clients o.i.d. Ik durf alleen niet te flushen omdat ik bang ben dat dan weer de helft verloren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeck schreef op 20 November 2002 @ 09:29:
Gaan er nou nog Neo DPCH's hier op GoT gepost worden, of niet?
In ieder geval niet op korte termijn, de crew heeft momenteel beleid om even geen nieuwe DPCH's toe te staan. Daar hebben ze goed over nagedacht maar ik denk dat ze het vooral zelf moeten toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 10:21:
Ik heb hier 513 draaien op 3 machines, 2x win2k en 1x winME maar geen problemen met vastlopende clients o.i.d. Ik durf alleen niet te flushen omdat ik bang ben dat dan weer de helft verloren gaat.
sluit je client dan eerst ff, kopieer de restore.dat (of offline.dat) naar een veilige locatie, en probeer dan eens te flushen....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Nice flush TCF :)

1. 11 13959 [dpc] teamcoldfusion 61767 Dutch power cows (0)
2. 1 3262 Evil_roy_slade 639155 Extremedc (0)

It's about time you guys woke up over there :9

• ColdFusion
  • Laatst online: 02-09 19:35
Thanx, but NEO is not going to be our maintarget. All honours go to KeeZ in special, Sundead and Drama :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 02:26:
Nice flush TCF :)

1. 11 13959 [dpc] teamcoldfusion 61767 Dutch power cows (0)
2. 1 3262 Evil_roy_slade 639155 Extremedc (0)

It's about time you guys woke up over there :9
thanks randy, but that just a week of work >:) with the old 510 cliënt

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stable 1.0.513 Available for Download

bron http://www.theneoproject.com/

de site is ook weer up en ze zijn nog steeds aan het verbeteren:

We have started researching another algorithm as the previous was not so great. More news to come soon.

[Is er trouwens al een FAQ voor Neo?]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

iemand dan ook al meer ervaring heeft met die .513:
sneller??
stabiel?? (ok hij heet stable, maarja)

[ Voor 4% gewijzigd door x0r op 22-11-2002 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij issie een tikkeltje sneller dan de 512, maar het kan ook aan mijn configuratie liggen.

verder heb ik um nog geen 9,5 uur draaien als je begrijpt wat ik bedoel.

En offie WU's kwijtraakt zal ik ook eens gaan onderzoeken (bij mij is het verschil tussen total en niet total completed units nu 696 (nu dus weer 695)

kep ff zitten kijken: hij doet heel raar
als ie een packet af heeft gaat Total Units Completed +2
en Units Completed + 1

edit:

ksnap er nix meer van tsal wel aan mij gelegen hebben (of een geheime queue ofzo >:) )

iig heel vaag

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:04
515 is er nu ook, ziet er naar mij ogen er nog beter uit en kleine snelheid improvement bij mij. En ook Nederlands nu ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
Kijken of 515 wel langer dan 8,5 uur kan draaien.
[change log]

Build 1.0.515 (Stable) - November 18, 2002
------------------------------------------
- Removed NEO.DLL and replaced it with our own math library, NTL was just to unstable for windows.
- Fixed a packet submission problem, put more data in to the packets as it was just a waste of processing time to send a packet every two minutes, its really about the data and not the points.
- Changed KPS (Keys per seconds) to Mathematical Operations per second as it is more accurate of a benchmark then keys per second.
- Added code changes to CPUID from Scrap.
- Updated the German.Txt as there were a few mistakes.
[/change log]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I don't think the DPC needs this new client, so far it is faster then the others ;) I don't know if it is more stable or not, we will have to try it and see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
is de tijd per Wu met de 515 versie nu minder of meer bij jullie.
omdat ze volgens mij zeggen dat er meer werk per WU in zit.

PS: er komt ook een Fryske versie van NEO :Y) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

hmm eerste tests wijzen bij mij uit dat 515 sneller is, snelheidwinst van 10 sec op mijn xp1800 :9~
ook P4 2,0 werkt iets sneller :)
over stabiliteit kan ik nu nog nix zinnigs melden, tja hij loopt pas 10 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinDog
  • Laatst online: 28-12-2023
Hij gaat lekker die .515 client...
4950000 MO's per seconde op mijn AMD Athlon T-bird 1400 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShinDog schreef op 22 november 2002 @ 22:37:
Hij gaat lekker die .515 client...
4950000 MO's per seconde op mijn AMD Athlon T-bird 1400 8)
whats an MO? of ben ik nou raar:? ---> edit: xal eerst even de 515 downen

ik snap ut al.
Waarom heeft ie dat nou veranderd --> Keys in Mathemical Operations?
Keys vonk veel leuker.
Dr komt trouwens iedere minuut een nieuwe client uit, das wel vervelend als je een weiland koeien hebt grazen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 09:55
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 23:12:
[...]

whats an MO? of ben ik nou raar:? ---> edit: xal eerst even de 515 downen
Of lees de change log van stappel_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
De 515 is vreed veel sneller (dan de 512)!!! :>

1 WU kost nu met de .515 client op mijn ADM Duron 700 MHz nog geen minuut en met de .512 kostte het meer dan 3 minuten!!

[ Voor 57% gewijzigd door netiul op 22-11-2002 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
Even een waarschuwing. Je moet upgraden voor 1 Dec. na 1 dec worden units van versies lager dan 515 niet meer meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinDog
stappel_ schreef op 23 November 2002 @ 13:23:
Even een waarschuwing. Je moet upgraden voor 1 Dec. na 1 dec worden units van versies lager dan 515 niet meer meegeteld.
Da's lekker, ik kan 2 december pas weer bij de 2 PC's op m'n werk. :(
Tot die tijd geniet ik toch nog even van m'n vakantie.

Ach nou ja dan gelijk na m'n vakantie de .515 clients maar installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

na een langdurigere test moet ik ff melden dat dit toch de stabielste versie is die ik totnutoe heb gezien....
Nog geen vastlopers enzo, oohja ik bedoel de .515 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
volgens mij heeft de 515 och weer een flush probleem. van de 3267 die ik net flushed kwamen er maar 3084 aan. toch weer 5% minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zooo... 515 cliënt draait hier ook, morgen het weiland maar weer even omzetten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
jah stappel als dat nou ook eens en keer werkt.
vindt het vreem dat dat nooit over is.

ze zenden met ftp. ze komen allemaal aan want ze hadden een ack. enzo ingebouwd.
maar die verbinden tussen de servers en de stats server werkt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik kan niet meer versturen met mijn client liggen de servers eruit?
ik heb de 512 hier nog draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik kan ook niets sturen.. zal wel down zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.hier hetzelfde (515)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinDog
Inmiddels lukt het versturen weer gelukkig.

nu dus weer niet :?
The data & stats server will be down sometime this evening for a couple hours. We need to perform some maintenance.

This will most likely happen around 10pm EST.

[ Voor 77% gewijzigd door ShinDog op 24-11-2002 23:08 . Reden: server weer down ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

goed, zoals ook al te lezen is op het forum bij NEO, zijn wij (TCF) vanaf dinsdag gestopt met NEO... mede dankzij de constant uitkomende cliënts e.d. en het crashen van cliënts, en ook de _mogelijke_ financiële moeilijkheden waar het project onder zal gaan lijden als het groter wordt (en dus meer servers nodig zijn etc.) ben ik dus van plan te stoppen.

Misschien dat we in een later stadium alsnog gaan kijken wat we met NEO kunnen doen, maar vanaf dinsdag staat dit project voor ons in de ijskast. Helaas, maar we gaan alles nu bijna op ECC2 gooien (bij mij althans)

Ik vond het leuk zolang het duurde ;) en succes DPC :)

p.s. Dit is trouwens puur mijn eigen mening en reken me daar svp niet op af, ieder heeft recht op zn eigen mening (toch :?)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
KeeZ schreef op 25 November 2002 @ 00:01:
p.s. Dit is trouwens puur mijn eigen mening en reken me daar svp niet op af, ieder heeft recht op zn eigen mening (toch :?)
Vooruit dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

de 515 versie loopt zeker als een tiet :D hij is hiet (pIII 933 128mb) even snel als mijn pIV (256mb) thuis die nog op de 512 staat.

BTW als RC5-72 begint zie je hier ook geen NC-ers meer O-)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:44
versie 515 LOOPT echt super.. mijn user begon achter te lopen met oude clients vandaag op mijn 3 pc's (1 watergecoold :p) de 515 geinstalleerd en ik vlieg weer naar de top :D

en waarom zou je dan geen NC-ers meer zien.. zou ik dood en dood zonde vinden. Dit project begint moet je dus ook afmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

smaij schreef op 25 November 2002 @ 16:00:
versie 515 LOOPT echt super.. mijn user begon achter te lopen met oude clients vandaag op mijn 3 pc's (1 watergecoold :p) de 515 geinstalleerd en ik vlieg weer naar de top :D

en waarom zou je dan geen NC-ers meer zien.. zou ik dood en dood zonde vinden. Dit project begint moet je dus ook afmaken!
NC moet nix, en is er een einde @ NEO :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

KeeZ schreef op 25 November 2002 @ 17:03:
[...]

NC moet nix, en is er een einde @ NEO :?
psies en dit was een tussenproject, tot RC5-72 zou beginnen.

we zoude aigenlijk alleen TSC en ORG-25 als tussen project hebben, maar omdat die beide niet lukte bij mij, zijn we ( ik en Powercow ) NEO erbij gaan doen, en ik vind dat we het niet slecht doen gezien het aantal computers : al weken in de top 80 :*)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Maar kan iemand de vraag (en mijn vraag tevens) van KeeZ beantwoorden? Wanneer kunnen die GHz-en die hier staan op een ander project verwacht worden? :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Mobster schreef op 25 November 2002 @ 18:33:
Maar kan iemand de vraag (en mijn vraag tevens) van KeeZ beantwoorden? Wanneer kunnen die GHz-en die hier staan op een ander project verwacht worden? :P
Voorlopig staat alles van ons op Neo, en als ik van de week even mn clients update
tikken we ook even de bedreiging van Stappel in een hoekje ;)

Voorlopig willen we graag onze nr1 binnen DPC behouden, maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Cows, I going to bed now, so an early congratz on 1 million :)

Neo teams daily top 206 van 2002-11-26 06:40:01 Dutch time (GMT+1)
pos output name total members nodes
1. 110942 Extremedc 2952110 (35) (235)
2. 1 24686 Majorgeeks.com 639809 (64) (107)
3. 1 14241 Dutch power cows 999669 (87) (234)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinDog
Thanks randy48

code:
1
2
3
4
5
6
2002-11-26 01:21:00 Neo time   

pos  total     name              output 
1.   2960205   Extremedc         16150
2.   1001050   Dutch power cows   2985 
3.    641963   Majorgeeks.com     4751

:*) :*) :*) 1.000.000 :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten we ook wie de 1.000.000e heeft geflushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Nu online

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 09:46:
weten we ook wie de 1.000.000e heeft geflushed?
Dat is op dit moment niet na te kijken.
Als mijn oude stats generator nog had gewerkt had het exact bepaald kunnen worden.
Hopenlijk hebben ze voor de 2.000.000 dit weer een heel eind werkend :P

Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Theuno schreef op 26 November 2002 @ 12:30:
[...]

Dat is op dit moment niet na te kijken.
Als mijn oude stats generator nog had gewerkt had het exact bepaald kunnen worden.
Hopenlijk hebben ze voor de 2.000.000 dit weer een heel eind werkend :P
Ah.. maar de echte vraag is: Had DPC eerder 1 miljoen dan ExDc 3 miljoen :P

Om 6:45 was dit de stand:

Extremedc 2.952.110
Dutch power cows 999.669

Ondanks het feit dat ExDC doorgaans vele malen meer produceert dan de DPC is de kans klein dat ze eerder waren, maar helaas had ik net mijn 2,5 uur slaap op dat moment.

Kan iemand het me vertellen? :)

Rinoceros:
Mike zelf zou dat moeten kunnen zien, maar aangezien we niet meer direct in zijn DB kunnen kijken zijn we van de stats afhankelijk. In 5 minuten komen er doorgaans meer dan 1 WU aan van de DPC, dus dat is niet echt te zeggen. Je zou hooguit een groepje kunnen bepalen dat er tezamen voor heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats on 1,000,000 WUs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Funcracker schreef op 26 November 2002 @ 13:47:
[...]
In 5 minuten komen er doorgaans meer dan 1 WU aan van de DPC, dus dat is niet echt te zeggen. Je zou hooguit een groepje kunnen bepalen dat er tezamen voor heeft gezorgd.
Dan zit ik in ieder geval in dat groepje :P, want mijn PC draait nu al iets van 3 dagen non stop en die laat elke minuut een wu-tje los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

ik was het niet, want bij mij was die verbinding van @home weer eens gaan slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Niet online
Laten we het er maar op houden dat we het met z'n allen hebben gedaan! :+ :)

Nu eens kijken hoeveel sneller we de volgende 1,000,000 mijlpaal kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Mijn Duron 0,7 GHz doet meer MOPS (mathical operations per second :P) dan m'n P3 1 GHz.

[edit]P3 ipv P4

[ Voor 15% gewijzigd door netiul op 26-11-2002 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Heb net paar 1000 wu-tjes uitgepoept, ben gelijk 7 plaatsen gestegen binnen dpc naar de 17e plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ja p3 is slecht hoe kan dat p3-540 560.000+/- xp1900+ 4.4/500.000 9 x zoveel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

dat was dus het laatste van TCF wat ik eruit gepoept heb... succes jongens !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x0r

x0r

dus ik

ter ere dat dit de laatste dag van TCF is, en dan ook nog wel omdat ik vandaag jarig ben ;), heb ik een ietwat groter aantal WUs geflushed:
x0r's birthday flush: 40000+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
Ik zal er zo eens een paar de deur uit doen. Er zit z'n rare duitser die me wil inhalen. pfff.

Jammer TCF, een wedstrijdje is altijd leuk. Nu moet ik in mijn eentje Team Caesartje gaam pesten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Zeck schreef op 26 november 2002 @ 16:34:
[...]

Dan zit ik in ieder geval in dat groepje :P, want mijn PC draait nu al iets van 3 dagen non stop en die laat elke minuut een wu-tje los :)
mijn clientje maak er ook minimaal 1 per minuut, maar ik laat hem egt niet na elke wu versturen...

hij is langer bezig met versturen dan met het maken van een volgende wu :S
-------
ik heb eigenlijk zelf probleem met een client, hij flusht elke keer de laatste 124 wu's niet, dus er staan er wel 124 in de queue maar die blijven telkens staan :S

heeft iemand hier een oplossing voor???

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
op het forum van neo was ook 1 die dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
kunnen jullie puntne opsturen het is hier de hele dag al niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm na het uninstallen van mijn complete weiland blijft na elke reboot maar de melding komen dat ie een DLL niet kan vinden, thx boys van NEO, als ik uninstall wil ik ook graag ALLES KWIJT hebben :( nu kan ik handmatig overal bij langs om met regedit de startup key weg te donderen !! grrrr.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Keez, your computer is trying to tell you something, that is why it would not completely uninstall ;) Your computer likes the Neo client :)

• netiul
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 22:22:
Hey Keez, your computer is trying to tell you something, that is why it would not completely uninstall ;) Your computer likes the Neo client :)
Yeah right, it's a very dangerous project. If you stop with NEO, you have to bring your computer to a detoxification centre >:) (afkickcentrum voor n00bs ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door netiul op 28-11-2002 00:34 ]

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 22:22:
it could be, but i think it likes ECC2 more (de p4's don't but what the heck ;))

Deze plek is te koop.

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

There are many requests about this,

unfortunatly I don't have acces to the stats to fix this.
Except for the flushing that is. I advise you to PM Mike about this. Since he does that sorta thing. Most likely he won't reply, but merge them without a word.

Make sure you provide the e-mail adresses and some more info (he want's to know which account )

Anyway Mike and the rest of the team are still very busy so it's not a guarantee.

kijk hier eens naar:
http://www.theneoproject....ard/thr...did=1&styleid=1
ik heb het net gedaan... misschien een idee voor iedereen??

[ Voor 3% gewijzigd door CaLeX op 28-11-2002 15:50 . Reden: zoals bekend van die NC chat: TYPO!!!! ]

offtopic:

• lawaai
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Help mij eens:
zit dit topic door te grazen maar kan het niet echt vinden.

Wij melden ons aan als Team:RaDaBa hoe melden we ons aan voor DPC?

Alvast dank

• LeonT
  • Niet online
lawaai schreef op 28 november 2002 @ 22:10:
Help mij eens:
zit dit topic door te grazen maar kan het niet echt vinden.

Wij melden ons aan als Team:RaDaBa hoe melden we ons aan voor DPC?

Alvast dank
Afbeeldingslocatie: http://www.extremedc.com/neo9.jpg

Aanmelden bij DPC = client installeren en in bovenstaand scherm bij team name "dutch power cows" invullen (waar op het plaatje extremedc staat)

• bassio
  • Laatst online: 18:42
We hebben nu in totaal vanavond alleen al 4 pc ingezet op dit project, waaronder lawaai.
TEAM DUTCH POWER COWS
NAME RaDaBa

Als het goed is moeten het er eens stuk of 15 worden.

We zijn overgestapt van UD think omdat de clients bij ons erg raar gingen doen.
We zijn erg benieuwd hoe het hier nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

bassio schreef op 28 november 2002 @ 23:00:
We hebben nu in totaal vanavond alleen al 4 pc ingezet op dit project, waaronder lawaai.
TEAM DUTCH POWER COWS
NAME RaDaBa

Als het goed is moeten het er eens stuk of 15 worden.

We zijn overgestapt van UD think omdat de clients bij ons erg raar gingen doen.
We zijn erg benieuwd hoe het hier nu gaat.
jullie staan nu onder 2 namen in de stats, als jullie onder 1 naam willen flushen, moeten jullie hetzelfde emailadres gebruiken!!!!!!!

zie mijn post hierboven hoe je je nodes samen kan voegen!!!

offtopic:

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste