Those guys are full of pink weasel $4|7 we are keeping good tabs on them at http://www.dcers.com
Zo, ik ben weer terug bij NEO
, RC5-72 heeft toch voorlopig niets te vrezen.
Hahahah lol @ Zeck.. sorry kon het niet laten
Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.
tot 15 feb is de gehele zooi bij neo "private beta" je kan niet eens een client downloaden. hoe kill je een project
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
Daar kom ik ook net achter voor DCers.com
De binairy is trouwens nog niet van de server weg. Je kan em nog downloaden: http://www.jsmcorp.com/neo701full.zip
Maar ik heb gehoord (nee, niet deze thread helemaal doorgelezen) dat deze versie ook erg buggy is, dus denk niet dat die link veel mensen zal helpen.
De binairy is trouwens nog niet van de server weg. Je kan em nog downloaden: http://www.jsmcorp.com/neo701full.zip
Maar ik heb gehoord (nee, niet deze thread helemaal doorgelezen) dat deze versie ook erg buggy is, dus denk niet dat die link veel mensen zal helpen.
Verwijderd
Mike Curry and crew from NEO Read the irc log at XDC.
Some of you cows might want to go read how they think your site isn't secure.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 08:37 ]
gp500 schreef op 11 January 2003 @ 21:37:
LOL uhum kijk alles boven je
Oeps....

Gelukkig heb ik maar 1 pc die mee doet
[ Voor 17% gewijzigd door netiul op 13-01-2003 08:49 ]
of een willekeurig ander project
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Thanx for the log link XL9. It's quite an interesting read..Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 08:15:
Mike Curry and crew from NEO Read the irc log at XDC.
Those ppl over @ Neo really don't get it do they...

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Begrijp ik het nou verkeerd, of zeggen ze alle DCers gedagVan DCers.com:
Just jumping in here to say good luck boys and girls with your future endevours in the DC community. I seriously hope you find another project that will put up with your whining as much as we did. We bent over backwards for you people. Everytime a bug was found, it was fixed. Everytime you made a suggestion, it was implimented. As soon as that stats server went down though, you were right there whining away. I found it particularly amusing to find out that someone had submitted our example to RSA and it was RSA that informed us it had been submitted. But as always you people immediately started slagging us for trying to keep the news as fresh as possible... So all I can say is Good Luck and Good-Bye.
Steve Meynell
Co-Founder, The Neo Project
BTW
It's Mike, Bill, Justin and Steve. Not Chris. But hey it was just one more thing misread right?
Daar lijkt het inderdaad wel op..Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 14:32:
[...]
Begrijp ik het nou verkeerd, of zeggen ze alle DCers gedag
Uiteraard bedoelen ze vooral de mensen van DCers.com, maar dat wordt hier niet duidelijk gemaakt.. Nu schoppen ze dus de hele DC community tegen hun schenen.
Tussen ExtremeDC en Neo is momenteel een ware flame war ontstaan, en aangezien Randy DCers.com van het laatste nieuws voorziet
Maar dit was geen slimme move van Steve..
Niet dat het mij uitmaakt... Ik heb ze allang gedag gezegd..
Er zijn projecten die mijn hulp beter kunnen gebruiken.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
En waar gaan al deze dpc'ers nu heen ??
Verwijderd
Idd. En Randy is niet de enige ExDC'er bij DCers.com. Weet niet zeker waar alle admins precies bij zitten, maar het zou me niets verbazen als ik de enige niet-ExDC'er daar benFuncracker schreef op 13 January 2003 @ 16:34:
[...]
Daar lijkt het inderdaad wel op..
Uiteraard bedoelen ze vooral de mensen van DCers.com, maar dat wordt hier niet duidelijk gemaakt.. Nu schoppen ze dus de hele DC community tegen hun schenen.
Tussen ExtremeDC en Neo is momenteel een ware flame war ontstaan, en aangezien Randy DCers.com van het laatste nieuws voorziet..
Maar dit was geen slimme move van Steve..
Niet dat het mij uitmaakt... Ik heb ze allang gedag gezegd..
Er zijn projecten die mijn hulp beter kunnen gebruiken.
We hebben nu, iig voor tijdelijk, maar wellicht permanent de Neo FAQ en de download links verwijderd (ookal werden die laatse door Neo zelf ook niet meer aangeboden).
Langzaam wordt project Neo door de DC-Community opgegeven... ben benieuwd hoe dit verder gaat.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 17:07 . Reden: typo ]
Verwijderd
dat mogen ze allemaal zelf weten maar ik ben begonnen met ECC2-109Struis schreef op 13 January 2003 @ 16:41:
En waar gaan al deze dpc'ers nu heen ??
Die lui van Neo hebben ergens wel gelijk... en van wat ik op het forum lees, zijn alle xdc'ers best wel frusti ppl zonder leven, die al hun energie steken in dit soort shite... sheesh wat suf om je over alle kleine dingen enorm druk te maken. Ze gedragen zich wel erg asociaal en houden nergens rekening met de neo teamleiding. Stelletje verwende krengen.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Goeie keuze vind ik ik ben zelf daar laatst ook weer begonnen na tijdje afwezig geweest te zijn.Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:31:
[...]
dat mogen ze allemaal zelf weten maar ik ben begonnen met ECC2-109
Nu moete we alleen nog maar weer op volle kracht komen
TGEN schreef op 13 January 2003 @ 17:40:
Die lui van Neo hebben ergens wel gelijk... en van wat ik op het forum lees, zijn alle xdc'ers best wel frusti ppl zonder leven, die al hun energie steken in dit soort shite... sheesh wat suf om je over alle kleine dingen enorm druk te maken. Ze gedragen zich wel erg asociaal en houden nergens rekening met de neo teamleiding. Stelletje verwende krengen.
Ik geloof niet dat je dan echt alles gelezen hebt.
Om direct te oordelen over mensen aan de hand van wat posts (welke je dan ook hebt gelezen) vind ik een beetje jammer eerlijk gezegd..
Ken jij ze? Duidelijk niet.
Heb je dit alles gevolgd? Ook duidelijk niet..
Dus hou je mening dan asjeblieft voor je....
En het was de Neo crew die zich asociaal gedroegen door de mensen die hun project groot hebben gemaakt te negeren. De mensen die er vanaf het eerste uur bij waren, het project hebben gepromoot en zelfs geld en hardware hebben gedoneerd werden gewoon genegeerd, en afgezeken door Mike (project leider) naderhand.
Verwijderd
Inderdaad.
Ik ken een aantal mensen die geld en hardware hebben gegeven aan NEO.
Puur omdat ze het een leuk project vonden.
Zonder ook maar iets te zeggen hebben ze
het hele project omgezet naar dat XBox verhaal.
Iets waar deze mensen niet aan mee willen werken.
Okay opzich geen probleem. Alles koek en ei.
Maar na vragen van ExtremeDC over het terug zetten naar het oude project kregen ze een grote bek, daarna is het van kwaad tot erger gegaan.
Als je iemand ergens mee helpt met geld en support en beta testen en ze laten je zo vallen is het terecht dat mensen zo reageren.
Het is jammer dat alle oude berichten op het NEO forum gewist zijn, want dan
had je wel wat anders gezegt, trouwens op het forum van extremedc staat ook nog een aardig staaltje vuiligheid van het NEO team. http://www.extremedc.com/...3329e4fc;act=ST;f=17;t=47
Ik ken een aantal mensen die geld en hardware hebben gegeven aan NEO.
Puur omdat ze het een leuk project vonden.
Zonder ook maar iets te zeggen hebben ze
het hele project omgezet naar dat XBox verhaal.
Iets waar deze mensen niet aan mee willen werken.
Okay opzich geen probleem. Alles koek en ei.
Maar na vragen van ExtremeDC over het terug zetten naar het oude project kregen ze een grote bek, daarna is het van kwaad tot erger gegaan.
Als je iemand ergens mee helpt met geld en support en beta testen en ze laten je zo vallen is het terecht dat mensen zo reageren.
Het is jammer dat alle oude berichten op het NEO forum gewist zijn, want dan
had je wel wat anders gezegt, trouwens op het forum van extremedc staat ook nog een aardig staaltje vuiligheid van het NEO team. http://www.extremedc.com/...3329e4fc;act=ST;f=17;t=47
Verwijderd
Ligt het nou aan mij, of is het ExDC forum de helft van de tijd niet bereikbaar door een foutmelding die zegt dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik dat vervolgens ook niet kan doen?
(Ik ben overigens wel ingelogd (cookie))
*update*Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 14:30:
Ligt het nou aan mij, of is het ExDC forum de helft van de tijd niet bereikbaar door een foutmelding die zegt dat ik niet ingelogd ben, terwijl ik dat vervolgens ook niet kan doen?
Als je hier last van hebt: log in en edit je emailadres in je profile. Hotmail en Yahoo adressen worden niet meer toegestaan vanwege dreigementen van Neo lui aan de XDC fora.
[ Voor 21% gewijzigd door Funcracker op 14-01-2003 14:47 ]
Verwijderd
Probleem is, dat ik me ook niet mag inloggen, want dan krijg ik hetzelfde bericht. Zal wel ff contact met ze opnemen.Funcracker schreef op 14 januari 2003 @ 14:33:
[...]
*update*
Als je hier last van hebt: log in en edit je emailadres in je profile. Hotmail en Yahoo adressen worden niet meer toegestaan vanwege dreigementen van Neo lui aan de XDC fora.
Verwijderd
TGEN schreef op 13 January 2003 @ 17:40:

)
als hij NEO een beetje gevolgd had, had hij dat nooit gezegd. Jullie zijn de enigste om te bedanken voor het geval dat NEO enigzins een redelijk goed project is geworden.
ik denk nog vaak aan de tijd terug dat jullie samen met ons waren (lees ECCp-109 en 1 week
mja daar moet ik maar overheen zien te komen
don't take it personal
als hij NEO een beetje gevolgd had, had hij dat nooit gezegd. Jullie zijn de enigste om te bedanken voor het geval dat NEO enigzins een redelijk goed project is geworden.
ik denk nog vaak aan de tijd terug dat jullie samen met ons waren (lees ECCp-109 en 1 week

[ Voor 1% gewijzigd door CaLeX op 16-01-2003 00:21 . Reden: [offtopic] 725 reply's al ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
oke, heb het even naast me laten liggen, en nu blijkt dat het project tot een einde gekomen is, ben blij dat ook ik mijn steentje heb mogen bijdragen aan het bekend maken van de DPC
Ben momenteel nog bezig met mijn afstuderen, vrijdag eindpresentatie, zal dan ook later nog wel eens dit topic doorbladeren
Ben momenteel nog bezig met mijn afstuderen, vrijdag eindpresentatie, zal dan ook later nog wel eens dit topic doorbladeren
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 19:55 ]