offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Alles loopt nog altijd zoals eerst, doe er zover kweet geen rare dingen mee
There can be only one.... en ik dan ??
maar nee het NEo team wil alweer een andere algoritme gebruiken , owhnee
lijkt windows wel inplaatst van de Bugs oplossen maar een nieuwe versie maken
werk je met meerdere clients onder 1 account, dat hebben wij wel iig, dan kijkt de client naar de totaal bij neo, en ziet dat jouw totaal niet klopt, later wordt dit weer aangepastx0r schreef op 30 November 2002 @ 11:49:
Wat is dat eigenlijk voor een gedoe als ik tijdens het flushen de melding corrupt krijg,en dan daarna gewoon weer verder gaat
Alles loopt nog altijd zoals eerst, doe er zover kweet geen rare dingen mee
[afbeelding]
moet ik de andere clients dan nix meer laten flushen op het moment dat ik een grote flush doe, heb er namelijk 1tje die gewoon constant flusht
edit: uhm heb net npg eens geprobeerd 500 WU;s te flushen, 50 zijn er aangekomen
[ Voor 18% gewijzigd door x0r op 30-11-2002 18:26 ]
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
1
2
3
4
5
| Node ID Speed Version 1 A6A6C7I7A6 AMD ATHLON XP/MP REV A5 2000+ 1668 MHZ 1.0.515 2 F5F8C8G5A5 INTEL PENTIUM 4 NORTHWOOD 2423 MHZ 1.0.515 3 Q3U3K3E2Z3 INTEL PENTIUM 4 NORTHWOOD 1600 MHZ 1.0.515 4 V5U6I3Q1F4 AMD UNKNOWN 1401MHZ 1.0.407 |
Hier word ik niet vrolijk van... ik heb helemaal geen pentium.. De onderste heb ik opnieuw geinstalleerd en ziet ie als 1600 mhx NorthWood, en die daarboven zou mijn pc kunnen zijn.. alleen is dat een xp2100 en die daarboven mijn andere pc die die gelukkig wel goed ziet.
het is om te huilen eigenlijk..
1
| 1 A6A6C7I7A6 INTEL PENTIUM II KLAMATH C1 232MHZ 1.0.515 |
dit is echt supergrote lol
probeer deze eens:Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 14:22:
ut moe nie gekke worde
1
| INTEL PENTIUM II KLAMATH C1 266MHZ |
en daarmee sta ik 14e. het moet een Celeron op 1312 mhz zijn.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
WTF? Errr... leuk, die hebben wij in ons subteam dussmaij schreef op 01 december 2002 @ 11:00:
hehe.. kijk ik vanochtend.. wat staat er nu bij mijn nodes
code:
1 1 A6A6C7I7A6 INTEL PENTIUM II KLAMATH C1 232MHZ 1.0.515
dit is echt supergrote lol
dus dat betekend dat ik 12 dec me Queue thuis 10k+ verstuurd (hopen dat er dan wat aankomt) en maar vanaf vandaag zal mijn output zwaar inzakken... ik gaat over naar DF...
misschien tot ooit hierzo, maar dan moet er wel een hoop veranderen..
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Komt dat niet omdat je de WU's van de oudere clients maar tot 1 dec. kon flushen?Of heb je alle WU's met .515 (of nieuwer als die er al is) gemaakt?CaLeX3000 schreef op 02 december 2002 @ 11:18:
en nu is het zeker, ik gaat egt geen reet meer doen aan NEO, ik spoug er nu egt van, ik stuur 4900+ wu's naar de server, en er komen er nog geen 2500 aan...
dus dat betekend dat ik 12 dec me Queue thuis 10k+ verstuurd (hopen dat er dan wat aankomt) en maar vanaf vandaag zal mijn output zwaar inzakken... ik gaat over naar DF...
misschien tot ooit hierzo, maar dan moet er wel een hoop veranderen..
.515 is de nieuwste en ja ik heb ze er allemaal mee gemaakt... die versie heb ik op deze comp vorige week geinstaleerd en alleen in het weekend puntne gemaakt...LeonT schreef op 02 December 2002 @ 13:37:
[...]
Komt dat niet omdat je de WU's van de oudere clients maar tot 1 dec. kon flushen?Of heb je alle WU's met .515 (of nieuwer als die er al is) gemaakt?
dus het zijn allemaal .515 wu-tjes
offtopic:
Lijkt wel of iedereen dezelfde random getallen zit uit te rekenen.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
Nee dus, met het nieuwe algoritme, wat al in .515 zit, reken je niet meerstappel_ schreef op 02 december 2002 @ 15:06:
de verliezen worden steeds groter. Eerst was het nog 1-5% per batch van ongeveer 3000 WU. Gisteren was het al ruimt 27% op de 3000 die ik flushed.
Lijkt wel of iedereen dezelfde random getallen zit uit te rekenen.
random, maar wordt de lijst gewoon afgewerkt.
Maar inderdaad, al is het met de updates wat rustig momenteel
(al werken ze ALWEER aan een nieuw algoritme), zijn de servers ook weer
regelmatig niet te bereiken. De output is enorm ingezakt, wat min
of meer betekend dat er weer geen flikker aankomt, zeker de helft
in ons geval...
Zie ook: http://www.whatyouwant.nl/neo/history.php?user=5
Mja, wordt t heel aardig zat momenteel. Als ze nu gewoon een GOEIE,
STABIELE, client uitbrengen, en dat gewoon een jaar laten draaien,
dan kan t nog leuk worden en kunnen we ons gaan richten op de
daadwerkelijke wedstrijd! Dat kan zo niet, en daar heb ik ook geen
zin in.
Als dit dus zo doorgaat ga ook ik hiermee stoppen en zal ik ECCp2 op
een lager pitje meedoen. Erg jammer aangezien we dr erg veel tijd
en moeite in hebben gestoken en het ook erg goed doen in de stats.
volgens mij zit in deze versie alleen een nieuwe math library en nog niet het nieuwe algoritme.Caesartje schreef op 02 december 2002 @ 15:19:
[...]
Nee dus, met het nieuwe algoritme, wat al in .515 zit, reken je niet meer
random, maar wordt de lijst gewoon afgewerkt.
wat gaat iedereen nu voor projecten doen dan??
ik gaat zelf ff DF doen en als RC5-72 begint ga ik TSC en RC5-72 doen
offtopic:
hoe enthousiast ik eerst ook was over NEO des te meer baal ik er nu van... NEO is een grote verspilling geweest voor [DPC] deze kracht hadden we veel beter kunnen gebruiken bij andere projecten ik neem een G@H overal #8 met 3 plekken in zicht als de output stijgt, of een Muon #3 waar we best hulp kunnen gebruiken zodat het inhalen wat sneller gaat.... een Think waar we 9de staan en ook wel wat xtra MHZ-en kunnen gebruiken... of DF waar [DPC] zelfs #17 staat dus daar zijn zeker veel groei mogenlijkheden... zo kan ik nog 5 projecten afgaan, maar die kan je zelf ook wel zien in de DPCH's
dis mijn mening dus trek je er niet teveel vanaan
[ Voor 1% gewijzigd door CaLeX op 02-12-2002 22:40 . Reden: typo ]
offtopic:
maw als dit nog lang zo doorgaat, kap ik er ook helemaal mee, nu nog op kwart
kracht ofzo aan het draaien...
ff nog een quotje van Mike op neo-forum:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Mike
The WU's you are loosing are not a major deal other then to stats
--------------------------------------------------------------------------------
uhm ja... das nou net het probleem... toch
[ Voor 49% gewijzigd door x0r op 03-12-2002 01:52 ]
Verwijderd
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Mooi, en niet mooi, ik kan WEER updaten.stappel_ schreef op 03 December 2002 @ 08:52:
er is een nieuwe versie (516). ik probeer meteen 6155 wu's te dumpen om te kijken of het weer een beetje werkt.
Merk je verschil? Is het iets sneller/trager? Nogsteeds stabiel? FLUSHT t?
maw: is het de moeite waard om ook nog maar in m'n installer te verwerken
en t hele fucking team weer te laten reinstallen? hmmf.
Het flushen blijft een probleem. Ik raak ongeveer 27% kwijt met flushen.
Verwijderd
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op 03 december 2002 @ 11:46:
als er een stabiele 2.0 komt die een jaar lang zonder updates draait zal ik er ooit nog eens over nadenken aan neo te beginnen
testje doen met flushen: heb er nu 7 en ga er 5531 flushen....spannend
edit: ff een screenshotje tussendoor
ps past bij jullie die balk onderaan ook niet??
[ Voor 38% gewijzigd door x0r op 03-12-2002 17:12 ]
van 5531 zijn er 3643 aangekomen, dus 1888 niet...
das dus 34% loss...
yep. bij 76% is de balk vol
Hij is wel weer wat sneller
Maar 3 van de 10 WU's komen niet aan
ppff kwamen van mijn wu's maar 3 van de 10 niet aan... ik flush net 10k+ en er komt er NIET EENS 1 AANShinDog schreef op 03 december 2002 @ 19:45:
[...]
yep. bij 76% is de balk vol
Hij is wel weer wat sneller
Maar 3 van de 10 WU's komen niet aan
zorrie, maar Noizy Cows zal je hier waarschijnlijk nooit meer zien....
iedereen van DPC die er veen tijd aan heeft besteed, thnx, (met de nadruk op Theuno en Ceasertje ea) maar jullie inzet heeft het project niet kunnen helpen
iedereen de groeten en tot op andere DPCH's
offtopic:
Het is jammer dat een project wat best iets kan worden dit soort problemen niet HEEL erg hard probeert te voorkomen.
In ieder geval bedankt iedereen die mij en andere bedankt, maar was ik het niet geweest dan had wel iemand anders het gedaan. Voor degene die dus weg gaan, mogen jullie bakken nog veel crunchen voor DPC !
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
De laatste client 517 doet het prima. Ik heb net 2583 en 2654 uw geflushed en ze zijn allemaal aangekomen. 100% credit dus.
131 verstuurd -> 131 aangekomen met de nieuwste versie!
Jullie zijn net iets te vroeg weggegaan
Verwijderd
uhm er zijn totaal geen problemen met 517 hoor.smaij schreef op 05 december 2002 @ 11:42:
ik gaat ook maar rc5-72 installeren.. heb het wel gehad met NEO.. ik denk dat NEO nu ook kapot gaat maar goed
GIsteren is Team: Grutte Pier dus 2e van dagscoree geworden met 121.000 punten boven Extreme-dc.
Deze plek is te koop.
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:gp500 schreef op 05 December 2002 @ 17:30:
[...]
uhm er zijn totaal geen problemen met 517 hoor.![]()
GIsteren is Team: Grutte Pier dus 2e van dagscoree geworden met 121.000 punten boven Extreme-dc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron: http://neo.ledz.net/index.php?stats=udt_2
we weten niet eens waar die punten ineens weg kwamen onverwacht dumpje van 1.
owhja we zitten ook alweer in de top10
[ Voor 17% gewijzigd door gp500 op 05-12-2002 19:21 ]
even opnieuw kijken. 11e en er staat 3 man DPC onder je te dringen om je weg te jagen.gp500 schreef op 05 december 2002 @ 19:21:
he SAmBALbEIwe will get you
![]()
we weten niet eens waar die punten ineens weg kwamen onverwacht dumpje van 1.
owhja we zitten ook alweer in de top10
Kan het sneller ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
*stoom stoom*Theuno schreef op 05 December 2002 @ 23:59:
Volgens mijn berekeningen halen we ExDC ongeveer over 156 dagen in als we met het tempo van de afgelopen week door stormen.
Kan het sneller ?![]()
Ik heb besloten het project nog een kans te geven, we hebben er teveel tijd
en moeite in gestoken om simpelweg dr gewoon mee te stoppen. Er zit nog een
nieuw algoritme aan te komen, en als ze t daarbij houden (en eerst voldoende
beta testen alvorens te releasen) denk ik dat t nog wel eens leuk kan worden.
Ik heb toch besloten het vermogen weer iets op te voeren, en er gaan weer
wat extra clients draaien binnenkort
voorlopig gaan we nog even door.
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
Andy schreef op 06 december 2002 @ 00:29:
iedereen opzij.....
Had je soms nog een laat pakje van de sint gekregen Andy?
Verwijderd
Theuno schreef op 05 december 2002 @ 23:59:
Volgens mijn berekeningen halen we ExDC ongeveer over 156 dagen in als we met het tempo van de afgelopen week door stormen.
Kan het sneller ?![]()
Most of my machines were down all week, but are back now, but most are now on Distributed Folding, we are working on catching your folding brothers there
You might as well join us, because you will never beat us
Verwijderd
/me is bereid dan ook weer mee te helpen.
of spaart randy gewoon voor een flush, of doet ie Folding?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 08:22 ]
no offense but you start talking like your boss, Bush.Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 02:45:
[...]
[afbeelding] OK I know it is almost Christmas, but a wish like that is much to big [afbeelding]
Most of my machines were down all week, but are back now, but most are now on Distributed Folding, we are working on catching your folding brothers thereAnd I also moved a few machines to 17 or Bust. Our other two major producers are tearing up the stats in Distributed Folding and ECC2.
You might as well join us, because you will never beat us
DF is nice, I've been playing with it for months. Come and catch us there, and OGR, and ECC2, and and and .
Alstie dichterbij komt, kom je dan weer helpen stappel_
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Zoals het er nu uit ziet, halen we hem inderdaad in.. maar dan wel met de produktie van de afgelopen week. En niet minder !Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 08:22:
begrijp ik het goed dat we EXTREME DC gaan inhalen?
/me is bereid dan ook weer mee te helpen.
of spaart randy gewoon voor een flush, of doet ie Folding?
Och, Is het niet deze kerst, dan wel de volgende
Nu nog betere koffie...
ze staan pas 42ste als team. LA heeft meer punten dan hun team. Maar als het nodig is. jazeker.Mobster schreef op 06 december 2002 @ 12:40:
offtopic:
Alstie dichterbij komt, kom je dan weer helpen stappel_
we staan nog steeds 10e hoor en hoezo 3 dpc'ers jullie staan toch 2estappel_ schreef op 05 December 2002 @ 22:02:
[...]
even opnieuw kijken. 11e en er staat 3 man DPC onder je te dringen om je weg te jagen.
doe ik nog eens mee, na een paar daagjes rust, werkt het weer niet...
Verwijderd
Hier kan ik alleen geen touw aan vastknopen, je HEBT geen stabiele output om mee te vergelijken
dus mensen: niet vreemd kijken als onze output nu inzakt
Het doel hiervan: een leuke nieuwjaars flush
en de rest van t project een gelukkig nieuwjaar wensen
Verwijderd
Ik ben vorige week geswitched, sindsdien heb ik ze ook op standaard flushen staan, daarvoor meestal op sparen en af en toe flusheb. Vandaar dat het de laatste dagen stabiel blijft en er weinig lijn in te ontdekken valtCaesartje schreef op 10 december 2002 @ 12:50:
Shivo: http://www.whatyouwant.nl/neo/history.php?user=68
Hier kan ik alleen geen touw aan vastknopen, je HEBT geen stabiele output om mee te vergelijken. Het lijkt overigens niet echt enorm in te zakken de laatste paar dagen...
Ja, maar dan op een P3 600Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:29:
[...]
Ik ben vorige week geswitched, sindsdien heb ik ze ook op standaard flushen staan, daarvoor meestal op sparen en af en toe flusheb. Vandaar dat het de laatste dagen stabiel blijft en er weinig lijn in te ontdekken valt. Ik doe trouwens met een PIV op 1500 mHz ongekeer 1.000.000 mops/s, op een duron 1200 zijn dat er 1.200.000. Zijn dit herkenbare getallen?
Hehe tip: draai WinXP, ERG goed voor je outputLeonT schreef op 10 December 2002 @ 15:20:
[...]
Ja, maar dan op een P3 600daar doe ik MOPS 1.400.000...
M'n 1800+ hier (op 1.53GHz dus) doet zon er zo'n 6,8 milj. en een snelle blik vertelt mij dat m'n Duron 900 laptop er 3,6 Milj. doet.
//Edit: even screenie

Moet eigelijk ook maar eens kijken hoe die .517 client reageert op een wat hogere
fsb dan 133
[ Voor 32% gewijzigd door rvanlooijen op 10-12-2002 15:36 ]
Verwijderd
* ShinDog doet meeCaesartje schreef op 10 December 2002 @ 14:16:
een leuke nieuwjaars flushWie doet dr mee? Kunnen we EXDC
en de rest van t project een gelukkig nieuwjaar wensen
staat onder -> settings -> preferences je "use xxx% of free cpu" wel op 100% ????
Na een update wil deze nl. wel eens terug schieten naar 10%
Verwijderd
/me kust AndyAndy schreef op 10 December 2002 @ 17:08:
allo Shivo,
staat onder -> settings -> preferences je "use xxx% of free cpu" wel op 100% ????
Na een update wil deze nl. wel eens terug schieten naar 10%
Dit stond inderdaad op 10%! Top 100 here I come again!
/edit
"Ik wordt"
kuch kuch
[ Voor 24% gewijzigd door Andy op 10-12-2002 17:33 ]
hmm zou best willen echter zijn er twee notes:Caesartje schreef op 10 december 2002 @ 14:16:
Ok, het grootste deel van onze computer staat momenteel te sparen,
dus mensen: niet vreemd kijken als onze output nu inzakt
Het doel hiervan: een leuke nieuwjaars flushWie doet dr mee? Kunnen we EXDC en de rest van t project een gelukkig nieuwjaar wensen
- ze komen volgende week met de nieuwe client.
- ik kan nu na het weekend al bijna niet meer mijn wu's flushen. 10.000 wu's duurt bijna 1 vol uur om te flushen. wat moet ik dan wel niet met 200.000 a 250.000 wu's????
- Ik neem aan dat deze WU's gewoon blijven gelden, ook door die update heen.stappel_ schreef op 10 december 2002 @ 17:33:
[...]
hmm zou best willen echter zijn er twee notes:
- ze komen volgende week met de nieuwe client.
- ik kan nu na het weekend al bijna niet meer mijn wu's flushen. 10.000 wu's duurt bijna 1 vol uur om te flushen. wat moet ik dan wel niet met 200.000 a 250.000 wu's????
- Geduld hebben

Conclusie: de client is zoals toch wel verwacht niet erg gevoeling voor
veranderingen in de FSB, maar wel voor de frequentie
//Edit: excusez-moi, tis wel aardig te vermelden dat dit met een
fsb van 147 is. Ja ik weet t, niet hoog, maar ik heb een SiS745 plankje,
rockstable en performt, maar geen oc'er
[ Voor 32% gewijzigd door rvanlooijen op 10-12-2002 20:56 ]
waar kan dit aan liggen
Misschien vind je geheugen de hogere fsb niet zo lekker, en gaat dit bij te zware belasting (lees:100%), toch bokken. Wat je kan proberen (als je die optie hebt),x0r schreef op 13 December 2002 @ 12:13:
ff een vraagje, als ik mijn comp (XP1800@XP2000, dus FSB@145) op 100% laat lopen, blijft hij na een uurtje ofzo hangen, temps kunnen het niet zijn stressed max 50. Als ik m op 80 % laat lopen, kan ie dagen overleven, maar ja dan wel maar op 80%...
waar kan dit aan liggen
is het verlagen van je fsb en het ophogen van je multiplier.
Even een misschien wat vreemde vraag, maar voor de duidelijkheid; je systeem
is wel 100% stabiel op 1533? (dus 11.5*133 gewoon)
Wat voor mobo + geheugen heb je trouwens?
Mobo: Asus A7V333
Geheugen: 512Mb DDR333 (volgens mij no brand, dus daaraan zou het wel eens kunnen liggen)
En volgens mij had ie idd ook probs als ie op standaard (133) loopt, maar dat kan ik nu niet controleren...
The packet servers will be offline for approx. 8 Hours. We are going to be testing our new client & server software. The server will be down 7PM EST. and we expect it will be up around 3AM.
Thanks
Mike
Jaja, en je was pas klaar met senden na 12 uurhiostu schreef op 14 december 2002 @ 11:50:
Ja en de stats zijn dus ook al sinds gisteren niet goed bijgewerkt, wij als Team_RC hadden gisteren meer dan 70k geflushed alleen na 53k zijn de stats niet meer bijgewerkt, godverdomme. Leuk hoor.
Nee hoor, we gingen uit van de Dutch time op ledz, en we hadden gisterenmiddag om 8 uur 's avonds alles geflushed. Maar vanaf 3 uur 's middags werd er niets meer geupdate.Caesartje schreef op 14 december 2002 @ 15:03:
[...]
Jaja, en je was pas klaar met senden na 12 uurIk zat de stats in de gaten te houden en zag inderdaad dat je nog bezig was met flushen. Als je nu kijkt (de stats ed zijn weer online), zie je dat je daar gewoon vandaag credit voor gekregen hebt.
Doe dan wel sparen enzoVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 19:52:
/me doet ook weer helemaal mee met neo, sowieso todat de stats van RC72 gefikzt zijn/
Verwijderd
2 DUTCH POWER COWS 2,918,207
3 MAJORGEEKS.COM 2,412,569
verschil met extreme DC -> 2,400,000
verschil met MAJORGEEKS -> 506,000
volgende week kijken of we in of uitlopen
ik hoop dat wij 's een dagelijkse output van 50.000 blijven halen
Momenteel heb o.a. ik best een aantal mensen tot sparen aangezetgp500 schreef op 18 December 2002 @ 18:38:
majorgeeks loopt den kik wat beter als jullie, als de history zo naast elkaar zet.
ik hoop dat wij 's een dagelijkse output van 50.000 blijven halen
Dat gaat dr allemaal door geflushed worden op 1 Januari
en dan eens kijken wie dr beter loopt
Eerste blijven op RC5?????????Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 21:14:
ik blijf meedoen zolang we als DPC blijven uitlopen / 1e blijvdn met RC5-72
We lopen eeen 500.000 bloks voor op de nummer 2 (is ongeveer 2,5 maal de nummer 2) LIJKT ME DUS NIET ZO'N PROBLEEM
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
conclusie: ik blijf meedoenDPCquatar schreef op 18 december 2002 @ 23:49:
[...]
Eerste blijven op RC5?????????
We lopen eeen 500.000 bloks voor op de nummer 2 (is ongeveer 2,5 maal de nummer 2) LIJKT ME DUS NIET ZO'N PROBLEEM
3,000,000 wu's @ neo trouwens!
101 users
en ik sta 40e van dpc!