Toon posts:

FIFA 2003 topic

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm best vet net...ging tegen een vriend van me spelen..penalty shootout, bij de belangrijkste penalty's (missen=verliezen) voelde je via de rumble functie van de GC pad de hartslag van de speler, echt mooi gedaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:53:
de NL versie van creatie center is ook uit, maar download is plat :(
Effe w8en op mirror dus.
http://common.ea-europe.com/a/english.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft nu al de nl competitie er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:39:
wie heeft nu al de nl competitie er in?
niemand. voor zover ik weet is soccergamez de enige die al aan een patch werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
hmm, op mijn PC werkt het wel maar op de PC van mn broertje knalt ie trug naar winhoos

specs:
AMD 800
TNT2 16MB
256MB SDRAM
WinXP Pro
Det 28.42 40.72 en 41.03 geprobeert

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kun je op een of andere manier je eigen muziek importeren? het kan niet zoals bij NFS omdat het allemaal .str files zijn.. is er ergens een converter te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de mirror SPOXER _/-\o_ , daar was ik al een tijdje naar op zoek
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 21:28
Heej, ik heb mn kewle replay's op inet gezet (zit er ook 1 bij dat ik met keeper scoor). WATCH THEM!
http://httpd.chello.nl/jc.kip/Fifa%20Highlights.zip !!! Unpack ze naar Mijn documenten/Fifa 2003/user/*.* en als je zelf highlights hebt moet je mijne ff renamen.

(voorbeeld:
Je hebt 2 Highlights: hilite00 en 01, rename mijn 00 en 01 dan naar 05 en 06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIII 800
384mb
Gforce 2mx
WinXP Pro

werkt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook
amd duron 1200
256sdram
geforce 4 mx 440 det 40.42
winx pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
ook hier werkt hij perfect (incl. multiplay)
amd duron 900
384sdram
geforce 3ti 200 64mb
winxp home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_wracker
  • Laatst online: 08-10 14:07
Mooi spel. Ik ga hem toch ook maar eens downloaden. :X
Ik bedoel natuurlijk kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:27

DDX

waarom regent het zo weinig
in de tig games die ik gespeeld heb (misschien 50 ofzo) nog maar 1 keer regen gehad

ook nog nooit buitenspel gehad, terwijl je dat in het echt constant hebt toch ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
DDX schreef op 02 november 2002 @ 21:44:
waarom regent het zo weinig
in de tig games die ik gespeeld heb (misschien 50 ofzo) nog maar 1 keer regen gehad

ook nog nooit buitenspel gehad, terwijl je dat in het echt constant hebt toch ?
regen heb ik ook niet gezien. buitenspel wel al meerdere malen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 7 keer gespeeld en al 2 keer regen gehad en ook al een paar keer buitenspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Joh, ik wist niet dat je ajax-utrecht kon spelen ;)
Maareh ff serieus. Wie weet wat de spatiebalk is op een gamepad (logitech actionpad), ben er nog steeds niet achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

hmms net zowaar 1 keer buitenspel gehad (speler bleef achter kieper van tegenstander wachten)

maar verder nog nooit gehad
andere fifa's eigenlijk ook (bijna) nooit

en net na 10 potjes extra, weer geen regen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Buitenspel gehad, regen gehad...

:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 06-10 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

zit het NL elftal er niet in?

Of heb ik een hele rare versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit er niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 06-10 21:28
Hier werkt ie ook goed:

P3 1Ghz, 256 MB SDRam, Compaq GF 2 MX 400 32 MB :Y)

Ik heb al ZOOOOOO vaak buitenspel gehad, ik gebruik namelijk vaak de knop "speler inlopen", dan wordt et tenminste egt leuk! Je moet egt veeeel overspelen en tactieken gebruiken, dan haal je alles uit het spel. Kvind et wel jammer dat ik heeeeel vaak bij een keeperuittrap weggeduwd word door een tegenparty mannetje (bij het koppen), iemand daar ook last van?
Verders wel tof spel!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Is dat inclusief rode mouwen bij het nederlands elftal?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:43
Zijn er geen instellingen meer mogelijk voor beeld en geluid of zo :? Mis die een beetje :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol patrick kluivert is met die patch blank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op 03 november 2002 @ 12:11:
Hier werkt ie ook goed:

Ik heb al ZOOOOOO vaak buitenspel gehad, ik gebruik namelijk vaak de knop "speler inlopen", dan wordt et tenminste egt leuk! Je moet egt veeeel overspelen en tactieken gebruiken, dan haal je alles uit het spel. Kvind et wel jammer dat ik heeeeel vaak bij een keeperuittrap weggeduwd word door een tegenparty mannetje (bij het koppen), iemand daar ook last van?
Verders wel tof spel!! :9~
Volgens EA Sports moet je op het laatste moment de W indrukken dan kopt ie, maar dat gaat zo vaak fout dat ik nu zodra de bal word uitgetrapt op die W tap net zolang tot je de bal kopt dan lukt het ook wel. Ik win nu ook veel vaker een kopduel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 13:27

Canis Lupus

Vosbot

Kan iemand mij een beetje uitleggen hoe het Creation Center werkt? Ik heb voor het editen 'Import Fifa Data' gedaan, maar waar moet je die package opslaan als je klaar bent?
Bij mij waren de aangebrachte wijzigingen namelijk niet in het spel terug te vinden :(

edit:
Je moet dus op package en dan install.. doen
Best logisch eigenlijk :*)

[ Voor 0% gewijzigd door Canis Lupus op 03-11-2002 17:06 . Reden: Oplossing gevonden ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
m

[ Voor 0% gewijzigd door Wouter op 03-11-2002 17:10 . Reden: never mind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Voor de mensen met een wingman actionpad is dit een handige link om de freestyle actionkey te activeren op de gamepad: http://www.soccergaming.t...d=49937&highlight=gamepad
Omdat ik nou juist gewend was geraakt aan de default keys had ik weinig zin om een omschakeling te maken. Daarom heb ik als waarden 9 1 2 3 4 5 6 7 10 9 8 ingevuld. De actionkey zit nu op R. Alleen werkt hij nog niet geheel zoals het moet (nog niet met elke richting van D-pad). Ik ga weer even verder tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

FaNtJuH schreef op 03 november 2002 @ 12:11:
Hier werkt ie ook goed:

Ik heb al ZOOOOOO vaak buitenspel gehad, ik gebruik namelijk vaak de knop "speler inlopen", dan wordt et tenminste egt leuk! Je moet egt veeeel overspelen en tactieken gebruiken, dan haal je alles uit het spel.
hmms hoe doe je dat dan precies ?
ik trap vaak met de A vooruit, maar dan kom je meestal bij keeper van tegenstander terecht.... :(

dus ik speel eigenlijk hele tijd over met s
tot ik vlak voor doel ben, en dan is het soms goal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 22:25
Klote man dat spel doet het niet bij mij. Als ik hem installeer gaat alles goed. Start ik het spel op flikkert het beeld een paar keer en keert dan terug naar het bureaublad. Ik heb een GF4 4400, met de nieuwste detonator drivers. Ook de nieuwste 4in1drivers, drirectX 8.1.

Iemand een Idee?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op 03 november 2002 @ 22:00:
Klote man dat spel doet het niet bij mij. Als ik hem installeer gaat alles goed. Start ik het spel op flikkert het beeld een paar keer en keert dan terug naar het bureaublad. Ik heb een GF4 4400, met de nieuwste detonator drivers. Ook de nieuwste 4in1drivers, drirectX 8.1.

Iemand een Idee?
heb je een originele versie?
er is namelijk een illegale die het idd niet doet, dus dan houdt het op he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Het is geen legale versie. Maar een maat van me heeft deze gebrand voor me, en doet het wel bij hem. Ook onder Win 2000

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff twee vraagjes:

-Kan je de liedjes die in fifa 2003 zit ook op een één of andere manier rippen?

-Ik heb wat spelers aangepast met het creation center maar als ik mijn aangepaste bestand installeer zijn alle clubnamen weg en staan spelers door elkaar heen. Voorbeeld van Hooijdonk was opeens keeper geworden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51

HenkS

Da_king alias HenkS

ik vind het echt een super spel..

heb het koppen nu redelijk onder de knie, het diep laten gaan, schijnbewegingen enz.. alleen klote is dat je voor een 1-2 te maken 2 toetsen moet indrukken + richting geven, en dat is niet te doen met een gamepad

en verdedingend koppen, of aanvallend uit een voorzet, of op het middenveld lukt me goed, maar uit een corner krijg ik die bal er NIET in (niet eens gekopt) neem aan dat je gewoon op de D moet raggen of niet???

en ook zeer goede muziek in de game, netzoals EA need for speed :) vette muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op 04 november 2002 @ 13:32:

heb het koppen nu redelijk onder de knie, het diep laten gaan, schijnbewegingen enz.. alleen klote is dat je voor een 1-2 te maken 2 toetsen moet indrukken + richting geven, en dat is niet te doen met een gamepad

en verdedingend koppen, of aanvallend uit een voorzet, of op het middenveld lukt me goed, maar uit een corner krijg ik die bal er NIET in (niet eens gekopt) neem aan dat je gewoon op de D moet raggen of niet???

Ik neem corners altijd met 's'. En dan gewoon hard schieten, lukt vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:22

Ulti23

Quality Time

HenkS schreef op 04 november 2002 @ 13:32:

Idd, een zeer vet spel, ook ik krijg het koppen redelijk door, het diep gaan etc. , alleen de schijnbewegingen zoals bijvoorbeeld een schaar krijg ik echt niet voor elkaar....... ik speel overigens met een sidewinder van microsoft. Hoe doe jij dat dan, die schijnbewegingen?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Ulti23 schreef op 04 november 2002 @ 14:43:
[...]

Idd, een zeer vet spel, ook ik krijg het koppen redelijk door, het diep gaan etc. , alleen de schijnbewegingen zoals bijvoorbeeld een schaar krijg ik echt niet voor elkaar....... ik speel overigens met een sidewinder van microsoft. Hoe doe jij dat dan, die schijnbewegingen?
ligt er ook beetje aan hoe je in het veld loopt en welke speler je hebt, maar ik speel ook met die gamepad... dus ehmm knopje rechtsboven (aktie toets ofzo) is volgens mij spatie op toetsenbord... en dan met stuurelement bv naar boven en beneden drukken.. lukt me ook niet altijd hoor...

krijg jij 1-2 voor elkaar met die gamepad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Ik moet zeggen dat een directe 1-2 me nog nie gelukt is, maar dat kan toch ook als volgt, bal inspelen, speler laten inlopen en direct doorkaatsen met de pass knop, dit vergt even wat oefening maar mij lukt het zo vrij aardig om soms de verdediging zo open te spelen. Maar dit is dan op semi-pro :Y)

Ik zal het eens proberen vanavond met die schijnbewegingen, oefening baart kunst denk ik :) maar ik moet zeggen dat het spel zeer roeleert en verslavend speelt, ondanks dat het soms errug tegenvalt om een beetje een fatsoenlijke goal te maken, en dat op semi-pro!!! Ben beniewd wat me te w88 staat als ik dalijk op wereldklasse probeer te scoren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ik kreeg net de melding dat ik semi pro gemasterd had na 3-0 te scoren binnen 3 minuten; dus ik zet um op pro... is het binnen 10 minuten 4-3 :P
Toch maar ff verder oefenen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

. w o u t e r . schreef op 04 november 2002 @ 16:17:
Ik kreeg net de melding dat ik semi pro gemasterd had na 3-0 te scoren binnen 3 minuten; dus ik zet um op pro... is het binnen 10 minuten 4-3 :P
Toch maar ff verder oefenen *D
>:) dat had ik ook, op amateur kreeg ik die melding, dus ik naar semi-pro en daar kreeg ik er meer tegen dan dan ik er scoorde :Y) maar ik begin het nu aardig door te krijgen, alleen die schijnbewegingen he......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:33:
Heb ff twee vraagjes:

-Kan je de liedjes die in fifa 2003 zit ook op een één of andere manier rippen?

-Ik heb wat spelers aangepast met het creation center maar als ik mijn aangepaste bestand installeer zijn alle clubnamen weg en staan spelers door elkaar heen. Voorbeeld van Hooijdonk was opeens keeper geworden :/
Dat met die wegvallende namen heeft te maken met de versie die je van het creation centre hebt. Wanneer je de engelse versie van het centre hebt, moet je de game ook in het engels spelen om de clubnamen weer te kunnen geven. En met de Nederlandse center, moet je het spel dus in het nederlands spelen om de clubnamen te kunnen zien. Dat met die opstelling door elkaar gooien, kun je volgens mij niets aan doen en dus zit er niets anders op dan dat weer over te doen.

Er zitten nog wel een boel bugs dus in dat creation centre. Wanneer je een package geinstalleerd hebt zijn je savegames waardeloos, omdat je die niet meer kunt openen. opstellingen worden door elkaar gegooid. IK heb trouwens ook een probleem: Ik heb het CL tenue van feyenoord gemaakt en nu wil ik dit importeren als reservetenue in het spel. Hij staat ook als geimporteerd in de editor, alleen niet in het spel zelf. Zijn er anderen die hier ook last van hebben. Wanneer ik een standaard tenue vervang, dan doet ie het wel.

Al met al een beetje een crappy editor nog, maar ja ze vragen er geen geld voor en het is toch een aardig ding (of zou die 5 euro die ze bij de winkelprijs hebben opgedaan voor de editor zijn :/ )

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom werkt de knop D amper? kmoet er 666x op drukken voordat ik de bal afgepakt heb terwijl de computer de bal in 1 stap heeft... en waarom kan (volgens mij) de computer vanaf Proffesional niveau opeens als ze met de bal rennen wel voluit rennen en jij niet? (halve snelheid als dat je zonder bal rent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint nu aardig te lukken op professional. Win nu meer dan 50% van de wedstrijden dus wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
Ik word ook steeds beter.
Op dit moment speel ik een club championship met ajax uiteraard op professioneel niveau. en het gaat ontzettend lekker. na 9 wedstrijden deel ik de 1e plaats met anderlecht. de meeste wedstrijden gaan wel goed. lekker balletje rondtikken en dan goaltjes meepikken. maar af en toe zitten er ook wedstrijden tussen waarin helemaal niets lukt. dan krijg ik ze er gewoon niet in. maar ja. die wedstrijden heb je nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ik zit ook te kutten op professioneel...

semi pro was te makkelijk, maar professioneel lukt me soms niet

klote is gewoon dat ik met die gamepad soms heel ff fout druk.. dan moet mijn mannetje helemaal draaien om terug te lopen en dat is fataal in de verdediging.

ben er over aan het denken om een online kompetitie op te zetten, maar is wat veel werk denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Voor een online competitie kun je flink wat kanten op:

Fifabenelux.com
Fifaleague.nl
Fifamania.be

En zo zijn er nog wel meer, keuze genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraagje:
Welke acties kun je in FIFA 2003 maken en hoe maak je ze, welke knoppen? Ik speel fifa met het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

als je schijnbewegingen bedoeld: aktie toest + pijltjes.... aktie toets is spatie balk volgens mij bij toetsenbord.. en dan wat klooien met de pijltjes (richtingstoetsen)

ben nu zelf bezig op Professional met arsenal de engelse competitie... 1e 3 gewonnen en toen 3-0 van chelsea verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 17:29

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 12:55:
Hoi,

Ik heb een vraagje:
Welke acties kun je in FIFA 2003 maken en hoe maak je ze, welke knoppen? Ik speel fifa met het toetsenbord.
lees de draad voordat je blaat..

Spatiebalk!!!
Welke acties weet ik niet, maar ga maar lekker uitproberen.

Ik vind het trouwens een mooi spel, mijn verdedigers zijn wel een beetje dom, ze knijpen namelijk niet als er een aanval door het centrum gaat, en wanneer ik een lange bal geef naar de zijlijn, neemt degene die daar staat de bal aan op de borst en draait naar buiten |:( maar voor de rest.. het ziet er leuk uit, alleen het verdedigen gaat me niet zo goed af, maar ik schiet er toch weer meer in dan de tegenstander :*)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
is dit nu echt een goede verbetering ten opzichte van 2002? Ik heb net een Xbox gekocht en ik wil een goed voetbalspel, maar ik ben ISS Pro Evo 2 van de PSX gewend (dat was een masterlijk spel).
Veel diepgang?
Goede besturing?
Geen 20-0 meer?
Want anders is 69,95 zo duur voor een kutspel :)...komt er eigenlijk nog een ISS naar de Xbox?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ik vind het echt een vooruitgang... echt lastig... al doe ik het nu aardig op professional, maar ja er zit nog een level boven en hoe ik dat ooit ga spelen 8)7

wat ik wel echt K*T vind: als de tegenstander een corner heeft... ik kop de bal al niet meer, want dan komt keeper uit en als de tegenstander duel dan wint hangt ie er altijd in...

kun je ook met een andere knop verdedigend koppen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
HenkS schreef op 05 november 2002 @ 18:45:
ik vind het echt een vooruitgang... echt lastig... al doe ik het nu aardig op professional, maar ja er zit nog een level boven en hoe ik dat ooit ga spelen 8)7

wat ik wel echt K*T vind: als de tegenstander een corner heeft... ik kop de bal al niet meer, want dan komt keeper uit en als de tegenstander duel dan wint hangt ie er altijd in...

kun je ook met een andere knop verdedigend koppen????
bij corners heeft ea het "geniale" bedacht dat je met w je keeper uit laat komen en met e kopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh ik vind het een pragtig spel alleen volgende minpunten:
- ajax heeft zwarte letters
- NL elftal en eredivisie zitten er nie tbij (duh)
- btje gaar dat Tom Modson nog altijd dezelfde dingen zegt
en.... die clubliederen als ze wat duidelijker moeten maken :P

-edit-
mot John Motson zijn en niet Tom Modson :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
weet iemand trouwens hoe je de bal effect kan meegeven bij een corner bijvoorbeeld. of bij een vrije trap op je eigen helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
mrVB schreef op 05 november 2002 @ 19:50:
weet iemand trouwens hoe je de bal effect kan meegeven bij een corner bijvoorbeeld. of bij een vrije trap op je eigen helft.
shift indrukken en met je pijltjes klooien ;) en dan kijken waar je de bal raakt (linksonder op het plaatje onder de meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
rblommers schreef op 05 november 2002 @ 20:37:
[...]

shift indrukken en met je pijltjes klooien ;) en dan kijken waar je de bal raakt (linksonder op het plaatje onder de meter)
ok bedankt. strax ff uitproberen.
ik wist niet eens dat shift ook een bruikbare button was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
mrVB schreef op 05 november 2002 @ 21:18:
[...]

ok bedankt. strax ff uitproberen.
ik wist niet eens dat shift ook een bruikbare button was.
sterker nog, shift werkt ook nog voor enkele truukjes (schijnt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

shift???

is toch de 'aktie' key (spatiebalk) inhouden en dan met de pijltje dat richtingsicoontje op de bal verplaatsten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
is het nu eigenlijk mogelijk om weer over het internet te spelen. ik kan die optie namelijk niet vinden.

edit:
laat maar. heb het al gevonden. staat gewoon bij vriendschappelijke wedstrijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk gelukt om een vrije trap er in 1x in te strepen. Na 20 keer proberen werd het ook wel eens tijd :P.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2002 20:06 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Vallen er bij jullie ook wel eens knoppen uit? Ik heb de sprintknop op W zitten, maar soms houdt die er na 1,5 potje gewoon mee op. Hij staat nog wel goed in de settings, maar doet niks meer. Als ik hem opnieuw assign werkt hij weer.

Erg irritant en het maakt F2003 onspeelbaar voor mij.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey zit er ook een traing mode bij? dat je gewoon zoals altijd kan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 16:20:
eey zit er ook een traing mode bij? dat je gewoon zoals altijd kan trainen?
nee, jammer genoeg niet. Dat zou wel handig zijn als het er weer een keertje bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik via inter net wil spelen (direct ip)
dan geeft hij aan dat mijn ip 192.168.0.1 = terwijl het
62.163.***.*** moet zijn

ik weet waarom het is maar ik wil dus dat hij aangeeft dat 62.163.***.*** mijn ip is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Klopt dat zie je bij alle ea sports spellen. Maar je kan wel joinen hoor als het goed is een spel joinen (hosten gaat niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Stel je voor dat je programmeurs een veldje zouden maken waar je zelf een IP in kan vullen... ze zouden overspannen raken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 08 november 2002 @ 02:23:
Klopt dat zie je bij alle ea sports spellen. Maar je kan wel joinen hoor als het goed is een spel joinen (hosten gaat niet).
ja maar eerst had ik ook 2 ip's en toen koos hij wel de goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 07-10 23:26
rblommers schreef op 05 November 2002 @ 19:12:
[...]

bij corners heeft ea het "geniale" bedacht dat je met w je keeper uit laat komen en met e kopt 8)7
Hmmm ... dit wist ik ook niet... B)
Ik ben er net ook pas achter gekomen dat als je kopt, dat de persoon die als laatste de kop knop indrukt, de bal kan / mag / probeert te koppen ... :? :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op 08 November 2002 @ 11:43:
[...]

Hmmm ... dit wist ik ook niet... B)
Ik ben er net ook pas achter gekomen dat als je kopt, dat de persoon die als laatste de kop knop indrukt, de bal kan / mag / probeert te koppen ... :? :?
Yep dat klopt, ik druk gewoon 50x de kop knop in ofzo en meestal win ik het kopduel dan wel. :/
Vind het wel heel erg wennen tov vorige versies.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 07-10 23:26
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 11:48:
[...]

Yep dat klopt, ik druk gewoon 50x de kop knop in ofzo en meestal win ik het kopduel dan wel. :/
Vind het wel heel erg wennen tov vorige versies.....
Er staat op de EA site iets van :
"Forget the controls of the older fifa's, everything is different ..."

En dat is hier al te lezen ... :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 08-10 07:20

Dr.Nono

Hello there!

Is het nog steeds zo met fifa 2003 dat je niet normaal een toernooi kan spelen met een LAN game?? Vroeger (fifa 99 ofzo) kon dat nog wel... :(

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey mensen ik heb windows xp en het werkt allemaal zeer langzaam, kan iemand me helpen alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49
Dr.Nono schreef op 08 november 2002 @ 13:28:
Is het nog steeds zo met fifa 2003 dat je niet normaal een toernooi kan spelen met een LAN game?? Vroeger (fifa 99 ofzo) kon dat nog wel... :(
he, jij ook hier :)

zover ik weet kan dit niet nee. :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI ik kreeg net het bericht dat ik semi pro gemasterd heb :D
ben ik nu 1337 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:11:
WOEI ik kreeg net het bericht dat ik semi pro gemasterd heb :D
ben ik nu 1337 :P
ik kreeg het ook, maar ik kwam er in de wedstrijd na de 2-0 achter dat het wel erg makkelijk ging, bleek ik hem op amateur hebben staan :+ toen scoorde ik nog een 3-0 en schoten hun een keer naast en kreeg ik dat bericht. toch maar niet gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 08-10 07:20

Dr.Nono

Hello there!

Maverick schreef op 08 november 2002 @ 17:54:
[...]
he, jij ook hier :)
zover ik weet kan dit niet nee. :{
He Maverick, ja ik ook hier. Fifa is een leuke game. Altijd al gevonden, ware het niet dat een beetje normaal toernooi spelen met meerdere spelers niet mogelijk is... :(

Kan iemand mij vertellen waarom ze dat er ooit uit gesloopt hebben???? |:(

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Kan iemand mij vertellen waarom die toetsen wijzigen zo rot gaat. Als ik Sprinten verander naar W en Koppen etc naar E pakt die dat allemaal. Maar als ik dan ga voetballen heb 9 van de 10 keer de oude toetsen weer ( E / W omgedraaid). Ik heb ook al gezocht voor een patch.

Dit is echt heeel erg kut en irrtant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

He Maverick, ja ik ook hier. Fifa is een leuke game. Altijd al gevonden, ware het niet dat een beetje normaal toernooi spelen met meerdere spelers niet mogelijk is...

Kan iemand mij vertellen waarom ze dat er ooit uit gesloopt hebben????
ENige zinnige wat ik kan bedenken is dat ze er vanuitgaan dat je alleen achter PC zit tov de PSX / PS2 waar deze optie wel inzit -de consoles worden vanoudsher ook met meerdere mensen tegelijk gebruikt

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Vind Fifa 2003 erg vet.. Als er ingezoomed wordt, echt :9~

Gameplay is beter maar moet nog wel veel aan gebeuren voor dat het net zo goed is als PES 2.. Wel mooie goals, goed vrije trappen systeem, niet zo heel makkelijk meer, gaaf dat gejuich als er gescoord wordt, en natuurlijk de licentie.. (sja, het maakt het toch een stuk echter.. ik speel liever AJAX - fnoord als Noordrijnkanaal - Zuidrijnkanaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok net ff opnieuw geinstalleert, duurde eeuwen ;), maar nu wil ik het gaan spelen, dan krijg ik iets van een melding als 'Plaats FIFA cd 2, kies OK en herstart de procedure' ofzo, terwijl de 2e cd in de cdromspeler zit ;) maar nu kan ik dus niet spelen! :( wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 14:50:
ok net ff opnieuw geinstalleert, duurde eeuwen ;), maar nu wil ik het gaan spelen, dan krijg ik iets van een melding als 'Plaats FIFA cd 2, kies OK en herstart de procedure' ofzo, terwijl de 2e cd in de cdromspeler zit ;) maar nu kan ik dus niet spelen! :( wie helpt mij?
gebruik een cd-crack ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke poorten gebruik fifa 2003?

en is het iemand al gelukt om veel online te spelen
bij mij kan ik soms ni connecteren met vriend die rechtstreeks is aangesloten op internet.

iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 17:33:
welke poorten gebruik fifa 2003?

en is het iemand al gelukt om veel online te spelen
bij mij kan ik soms ni connecteren met vriend die rechtstreeks is aangesloten op internet.

iemand raad?
poorten weet ik niet, het is me wel al eens gelukt om online te spelen (7-3 overwinning :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op 10 November 2002 @ 16:10:
[...]

gebruik een cd-crack ...
ook mét een cd-crack vraagt ie nogsteeds om CD nummero 2, reinstall helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de illegale over internet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:17:
[...]

ook mét een cd-crack vraagt ie nogsteeds om CD nummero 2, reinstall helpt ook niet.
Dat deed ie dus ook hier vanaf vandaag; heb hem maar ge-uninstalled want ik kreeg hem niet meer opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 16:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:18:
Kan je met de illegale over internet ? :)
Nee, je moet bij EA.com registreren met een legale CD-key :(. Of is het iemand al gelukt op een andere manier ?? (de manier hoef je niet te vertellen, daar kom ik dan zelf wel achter ;))

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

eMAeRCe schreef op 10 november 2002 @ 19:46:
[...]

Nee, je moet bij EA.com registreren met een legale CD-key :(. Of is het iemand al gelukt op een andere manier ?? (de manier hoef je niet te vertellen, daar kom ik dan zelf wel achter ;))
via direct IP werkt ie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dionysos schreef op 10 november 2002 @ 19:52:
[...]

via direct IP werkt ie hoor ;)
Ja, ook via LAN (echt vet is dat, tegen mn broertje :Y) )

K heb wel zin in direct-IP, wie nog meer? (voeg me ff toe @ msn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Is het mogelijk om die .str bestand van de muziek om te zetten in mp3 of wav ?
Ze staan trouwens in de map audio\music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49
eMAeRCe schreef op 10 november 2002 @ 19:54:
[...]

Ja, ook via LAN (echt vet is dat, tegen mn broertje :Y) )

K heb wel zin in direct-IP, wie nog meer? (voeg me ff toe @ msn)
:( :( waarom moest ik nu een zusje hebben ;(

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Ik weet de poorten van fifa 2003 niet. Maar bij de eerder versie was het altijd 2048 UDP. Dat moest ik ook altijd doen omdat ik achter een iptables firewall zit. Ook een tijdje zitten pielen met dat portforwarding.

Met iptables doe je het zo.

$IPTABLES -t nat -A PREROUTING -p ucp -d 212.187.23.119 --dport 2048 -j DNAT --to-destination 192.168.0.2

Vervang 192.168.0.2 door het IP waar de poort na toe geschakeld wordt en vervang 212.187.23.119 door het IP van je vriend. Nu staat de firewall puur alleen verkeer tot op 2048 van het IP van je vriend.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarnet dus online gespeeld ... een official war van Clanbase.... werkt echt perfect gewoon. :) weer een 1337 online game...

:P sta nu 19e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 12:53

Pubbert

random gestoord

Hoe kan ik een kopduel in de 16 winnen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dond3r schreef op 10 November 2002 @ 22:44:
Hoe kan ik een kopduel in de 16 winnen?
Op het juiste moment op 'W' drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 10 november 2002 @ 22:48:
[...]

Op het juiste moment op 'W' drukken.
Maar hoe kan je er kracht achter krijgen, want als ik kop dan kopt ie heel zacht zodat de keeper de bal zo kan oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

tja

koppen uit corners wil ook niet echt...

ik druk al niet meer verdedigend op de W omdat de keeper dan ook uitkomt en het dan wel eens misgaat, als ik de computer laat koppen gaat ie er toch nooit in.. al kan ik zelf ook niet scoren vanuit een corner

verder gaat het wel goed, voetbal op professional, sta 1e met barcelona in de competitie na helft van seizoen en ben bijna door 2e ronde van europacup :)

wie x wil ballen tegen mij: snijdm@hotmail.com of 36224063 op icq!! (wel alleen 's avonds overdag doe ik een poging tot werk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer het enige nadeel van Fifa2003 het koppen en de corners. |:( Voorzetten en dan scoren gaat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Het is al een voorbij gekomen, maar ik heb geen concrete antwoorden gevonden :(. Als ik CD 2 erin stop zou ie een Autorun moeten starten, maar er gebeurt gewoon niks! Ik vind dit erg jammer ;( weet iemand hoe dit komt?

Ik run XP Pro, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste