hmm ik wil de ren toets weten, het is geen W meer
Ook wel leuk dat je met de W toets de keeper uit z'n doel kan laten komen...
(geen idee of het al eerder gepost is, maar ik meld het toch maar ff
)
(geen idee of het al eerder gepost is, maar ik meld het toch maar ff
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ja dat kan. Dan moet je even bij instellingen kijken.HenkS schreef op 30 oktober 2002 @ 09:05:
kun je ook de toesten dan changen (zie mijn vorige post)
Verwijderd
Maar als je een corner tegen krijgt is die W helemaal niet zo leuk. Want W is ook koppen, en als je de bal wilt wegkoppen en tegelijkertijd komt de keeper ook uit kan het wel eens zo zijn de je een doelpunt tegen kunt krijgenweststar schreef op 30 oktober 2002 @ 09:35:
(geen idee of het al eerder gepost is, maar ik meld het toch maar ff)
Verwijderd
Met het toetsenbord spelen schiet ook gewoon niet op. Je mist veel te veel dingen omdat het simpelweg te lastig is om ze uit te voeren. Daarom heb ik de GC versie maar gehaald, daar heb ik het kopprobleem niet en ook het uitkomen van de keeper probleem niet, want dat is een hele andere knop.
ik gebruik gewoon een gamepad, werkt perfect voor pc. Speel het toch niet zo langVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:18:
Met het toetsenbord spelen schiet ook gewoon niet op. Je mist veel te veel dingen omdat het simpelweg te lastig is om ze uit te voeren. Daarom heb ik de GC versie maar gehaald, daar heb ik het kopprobleem niet en ook het uitkomen van de keeper probleem niet, want dat is een hele andere knop.
Verwijderd
Je kan ook de instellingen voor het schieten veranderen. Zet je de powerup in de instellingen voluit hoef je de knop alleen maar aan te tikken en dan schiet hij al redelijk hard. En natuurlijk lager zetten kan ook. Probeer anders dat eens in te stellen dat maakt het soms veel makkelijker om te schieten met je toetsenbord.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:18:
Verwijderd
dat kon altijd al, alleen dan met de Qweststar schreef op 30 oktober 2002 @ 09:35:
(geen idee of het al eerder gepost is, maar ik meld het toch maar ff)
OW+mail
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2002 13:50 ]
Ik heb een gamepad, maar met fifa gebruik ik liever het toetsenbord.... vaag maar waar

Dit is wel handige info voor de mensen,zoals ik, die het koppen dus nog niet goed onder de knie hebben:
Headers:
To perform a successful header in FIFA 2003 you must forget everything you've ever learnt from previous FIFA games. This year, the player who presses the button LAST will connect with the ball. Your best bet is to repeatively press the header button when contesting a header. Don't be affraid to head the ball out to the wings or backwards. When contesting a goal kick, you will have more chance of winning the header if you aim backwards so that your header goes back to your defenders. Unfortunately, there does not seem to be anyway in FIFA 2003 to perform a header when you are standing on your own.
maar krijgt iemand het dan voor elkaar om met een gamepad de combinatie uit te voeren van de 'speciaal toets+ pass toets' + richting geven.. zodat je een 1-2 maakt en de bal terug krijgt ?????
is echt zowat onmogelijk...
Verwijderd
Ben nu druk bezig met het Creation Centre van EA, is wel lache...alles aan je teampie kun je changen...ben nu met SC H'veen bezig...even een shirtje ontwerpen
Verwijderd
Het is mogelijk, maar vrij onhandig, en de "speciaal"/"freestyle" toets is nu net de enige toets die je niet zelf kan mappen op je gamepad. Dus die moet je op default plek laten zitten.HenkS schreef op 30 oktober 2002 @ 12:19:
maar krijgt iemand het dan voor elkaar om met een gamepad de combinatie uit te voeren van de 'speciaal toets+ pass toets' + richting geven.. zodat je een 1-2 maakt en de bal terug krijgt ?????
Verwijderd
Hey, ik heb iets ontdekt...check deze FIFA directory eens en kijk eens of er ook iets is wat je op valt....
FIFA 2003\data\mm\fifa\images\team
de nederlandse comp zit erinVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:52:
Hey, ik heb iets ontdekt...check deze FIFA directory eens en kijk eens of er ook iets is wat je op valt....
edit: dat nou net de duitse vlag het nummer 1337 heeft
Verwijderd
Nou, dat is nie zeker? Maar wel alle logo's van de Nederlandse cluppies zitten erin? Weet iemand trouwens ook in welk bestand al die shirts staan?
Verwijderd
De logo's zijn dus waarschijlijk minder copyright protected dan de competitie, waarvan de knvb de licentie niet wil afgeven. Dus dacht EA waarschijnlijk, stoppen de logo's er wel in e.d. Dan kan men straks met het EA Creation Centre, gewoon de nederlandse competitie zelf toevoegen en geen gedoe met licenties dan
Verwijderd
tsja...best wel makkelijk, hoef je die in ieder geval strax niet zelf meer te maken?? Maar weet iemand ook in welke file die shirtjes staan? Heb namelijk een SC Heerenveen shirtje maar waar moet ik m ingooien om te testen?
hmmph ik kan echt niet scoren met fifa 2003 op de gamecube
alles vliegt naast de goal
alles vliegt naast de goal
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waar kan ik die creation centre dan vindenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 13:25:
Ben nu druk bezig met het Creation Centre van EA, is wel lache...alles aan je teampie kun je changen...ben nu met SC H'veen bezig...even een shirtje ontwerpen
of het is voor uefa cup wedstrijden, in verdere seizoenen kunnen het andere clubs zijn waar je tegen moetVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 14:15:
De logo's zijn dus waarschijlijk minder copyright protected dan de competitie, waarvan de knvb de licentie niet wil afgeven. Dus dacht EA waarschijnlijk, stoppen de logo's er wel in e.d. Dan kan men straks met het EA Creation Centre, gewoon de nederlandse competitie zelf toevoegen en geen gedoe met licenties dan
Verwijderd
Of EA is een beetje stout en hebben de nl competitie er toch ingedaanrblommers schreef op 30 oktober 2002 @ 16:16:
[...]
of het is voor uefa cup wedstrijden, in verdere seizoenen kunnen het andere clubs zijn waar je tegen moet
maar ff een vraagje..
welk camara standpunt gebruike jullie?
ik vindt het alemaal zo een kut standen
ik weet niet wat de naam van deze stand is maar het is camerstand nummer 8 op het toestenbord.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:35:
[...]
welk camara standpunt gebruike jullie?
ik vindt het alemaal zo een kut standen
Ikke telelens want ik zie graag zijaanzicht en dan ook waar de ruimte etc is.
Verder, vinden jullie ook dat het keuze menu voor wat je wilt doen zo moeilijk is? Menu ziet er gewoon niet simpel uit en is ook niet zo simpel.
Verder, vinden jullie ook dat het keuze menu voor wat je wilt doen zo moeilijk is? Menu ziet er gewoon niet simpel uit en is ook niet zo simpel.
ff een vraagje.
Iemand enig idee waarom mijn eigen instellingen van controlles niet opslaat. Ik heb rennen op W gezet en koppen ed. op E maar steeds als ik weer opnieuw Fifa start laat ie W gewoon open en wel koppen onder E. Moet dus steeds instellen dat W rennen is.
En hoe zit het met het richten. moet ik daarvoor pijltje naar beneden en boven voor rechts en links gebruiken of gewoon <- en -> om te mikken?
Iemand enig idee waarom mijn eigen instellingen van controlles niet opslaat. Ik heb rennen op W gezet en koppen ed. op E maar steeds als ik weer opnieuw Fifa start laat ie W gewoon open en wel koppen onder E. Moet dus steeds instellen dat W rennen is.
En hoe zit het met het richten. moet ik daarvoor pijltje naar beneden en boven voor rechts en links gebruiken of gewoon <- en -> om te mikken?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
bij optie menu staat er een knop met instellingen opslaan. en die dan gewoon elke keer laden (of in het startmenu doen, en dan zet hij die als standaard)Phydomir schreef op 30 oktober 2002 @ 17:02:
ff een vraagje.
Ik heb een probleem met fifa
Hoe kan je acties uitvoeren met een GAMEPAD? Ik heb de Thrustmaster Dual Power 2. Plz help me!
Hier nog leuk plaatje
Hoe kan je acties uitvoeren met een GAMEPAD? Ik heb de Thrustmaster Dual Power 2. Plz help me!
Hier nog leuk plaatje

Vraagje: waarom is je tegenstander met rennen altijd sneller als jouw als je de bal hebt? Dat valt me op. Arsenal - FC Knudde, maar als ik de bal heb en ik loop naar het 16 m gebied, zijn hun opeens 3 x zo snel
idd, viel mij ook al op...RedHat schreef op 30 oktober 2002 @ 17:45:
Vraagje: waarom is je tegenstander met rennen altijd sneller als jouw als je de bal hebt? Dat valt me op. Arsenal - FC Knudde, maar als ik de bal heb en ik loop naar het 16 m gebied, zijn hun opeens 3 x zo snel
Ook is het me nog nooit gelukt om als je met je manneke met de rug naar het doel staat. De bal te ontvangen en dan wegdraaien van je tegenstander, hij heeft uhm dan altijd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Met spatie (space) kun je een sprint actie maken, misschien doen hun dat op dat moment ?RedHat schreef op 30 oktober 2002 @ 17:45:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
en waarom zijn je medespelers zo vreselijk DOM!? en de tegenpartij zo vreselijk slim...
een ventje van de tegenpartij loopt richting jou goal, en dan loopt er pal achter hem nog een mannetje, dus als je een sliding maakt, heeft dat andere ventje de bal, dat lukt mijzelf nou nooit. verder staat de tegenpartij altijd op precies de goede plekken dat 8 van de 10 x je met S overspeelt, de tegenpartij de bal afpakt, terwijl de tegenpartij zo vrij kan overspelen als ze willen (want een ventje van mij staat nooit uit zichzelf ertussen, en als er een speler dichtbij staat en dat zie ik, selecteerd de computer zelf eerst een ander ventje terwijl dat eerste ventje dus wegloopt
)
een ventje van de tegenpartij loopt richting jou goal, en dan loopt er pal achter hem nog een mannetje, dus als je een sliding maakt, heeft dat andere ventje de bal, dat lukt mijzelf nou nooit. verder staat de tegenpartij altijd op precies de goede plekken dat 8 van de 10 x je met S overspeelt, de tegenpartij de bal afpakt, terwijl de tegenpartij zo vrij kan overspelen als ze willen (want een ventje van mij staat nooit uit zichzelf ertussen, en als er een speler dichtbij staat en dat zie ik, selecteerd de computer zelf eerst een ander ventje terwijl dat eerste ventje dus wegloopt
Verwijderd
ik heb precies dezelfde gamepad heb jij trillingen?FaNtJuH schreef op 30 oktober 2002 @ 17:44:
Ik heb een probleem met fifa![]()
Hier nog leuk plaatje![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Heeft die gamepad een of 2 (hoe noem je die dingen??) vervangers van de pijltjes.FaNtJuH schreef op 30 oktober 2002 @ 17:44:
![]()
[afbeelding]
1 >> 'freestyle key' plus richting
2 >> 'freestyle key' plus richting op het gedeelte dat je niet gebruikt om te lopen.
freestyle key is op toetsenbord 'spatie, op mijn gamepad heb ik
XYZ
ABC
en dan is het knop Z.
Jah dat rennen klopt niks van. Ook vindt ik dat mijn eigen mannetjes zeer moeilijk te sturen zijn als je richting je tegenstander moet om de bal af te pakken. De draaicirkel van je team als ze bv uitgekapt worden, is wel heel erg groot waardoor je never nooit nog die andere speler in kan halen.
Verder, bij mij heb ik veel texture problemen. 1280*1024 16 bits, je ziet opeens een arm door een mouw geensteken en geflikker van textures.
Verder, bij mij heb ik veel texture problemen. 1280*1024 16 bits, je ziet opeens een arm door een mouw geensteken en geflikker van textures.
idd... Ze zullen ook never nooit niet de diepte in lopen, hoe vaak ik zo al niet een bal kwijt ben geraakt. En verder heb ik eigenlijk geen enkel moment het gevoel dat ik in controle ben over m'n spelers...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 18:20:
en waarom zijn je medespelers zo vreselijk DOM!? en de tegenpartij zo vreselijk slim...
een ventje van de tegenpartij loopt richting jou goal, en dan loopt er pal achter hem nog een mannetje, dus als je een sliding maakt, heeft dat andere ventje de bal, dat lukt mijzelf nou nooit. verder staat de tegenpartij altijd op precies de goede plekken dat 8 van de 10 x je met S overspeelt, de tegenpartij de bal afpakt, terwijl de tegenpartij zo vrij kan overspelen als ze willen (want een ventje van mij staat nooit uit zichzelf ertussen, en als er een speler dichtbij staat en dat zie ik, selecteerd de computer zelf eerst een ander ventje terwijl dat eerste ventje dus wegloopt)
Heb straks heel ff de Gamecube versie gespeeld en dat voelde veel vertrouwder aan dan de pc versie... Wordt er echt een beetje

Weet iemand al hoe je een shirt kan ontwerpen en invoeren in de demo. Ik heb al het CL shirt van Feyenoord gemaakt voor de demo, maar nu wil ik hem graag met het creation centre invoeren als reserve tenue voor Feyenoord. Weet iemand hoe ik dit moet doen???
uhm...
het creation centre moet nog gereleased worden, zit er zelf ook op te wachtenSmoonshine schreef op 30 oktober 2002 @ 19:09:
Weet iemand al hoe je een shirt kan ontwerpen en invoeren in de demo. Ik heb al het CL shirt van Feyenoord gemaakt voor de demo, maar nu wil ik hem graag met het creation centre invoeren als reserve tenue voor Feyenoord. Weet iemand hoe ik dit moet doen???

PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
als je de gamepad op zijn kop neerlegt moet je 1 van die knoppen hebben in combinatie met naar links,rechts enz....(die knoppen waar je middelvingers op rusten als je ff niet kwaad bent op de scheidsrechterFaNtJuH schreef op 30 oktober 2002 @ 17:44:

trouwens met die gamepad (heb ik ook
maar ff wat anders ....ik kan helemaal geen taktiek instellen . wel formaties ,maar geen aanval ,verdeigen enz ...
komt dat omdat ik misschien prongelijk actie heb gekozen ?
Ik heb dat ook met die textures, is kei dooi. Af en toe zijn de spelers bijna naaktKaap schreef op 30 oktober 2002 @ 19:03:
Jah dat rennen klopt niks van. Ook vindt ik dat mijn eigen mannetjes zeer moeilijk te sturen zijn als je richting je tegenstander moet om de bal af te pakken. De draaicirkel van je team als ze bv uitgekapt worden, is wel heel erg groot waardoor je never nooit nog die andere speler in kan halen.

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Verwijderd
Euh dat van die tactiek kwam ik ook achter, bij 4-4-2 kan je wel aanvallend -verdedigend normal instellen, bij 4-3-3 niet, dus misschien heb je een formatie ingesteld die alleen normal ondersteunt.
is nogal logisch he,RedHat schreef op 30 oktober 2002 @ 17:45:
in het echt is de man met de bal meestal ook wat trager, dan als hij de bal niet heeft
[edit]
hoe kun je trouwens het beste penalties stoppen
ik gok meestal een hoek, maar het beste is het dat je een fractie van een seconde wacht zodat je ziet waar de bal heengaat -> die hoek inCrash-Override schreef op 30 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
is nogal logisch he,
in het echt is de man met de bal meestal ook wat trager, dan als hij de bal niet heeft
[edit]
hoe kun je trouwens het beste penalties stoppen
ik bedoelde eigenlijk op welke knop ik moest rammen,rblommers schreef op 31 oktober 2002 @ 07:34:
[...]
ik gok meestal een hoek, maar het beste is het dat je een fractie van een seconde wacht zodat je ziet waar de bal heengaat -> die hoek in
en wanneer
dat ik een hoek moet gokken weet ik
Ik doe altijd d. Heb trouwens de allereerste pen. die ik tegen kreeg gestoptCrash-Override schreef op 31 oktober 2002 @ 07:48:
[...]
ik bedoelde eigenlijk op welke knop ik moest rammen,
en wanneer
dat ik een hoek moet gokken weet ik(ben namelijk zelf ook keeper)
Hmm, ik snap nog steeds nie hoe ik nou een actie kan maken met mn gamepad. Ik heb wel trillingen (moet je wel Thrustmapper van thrustmaster.com hebbe). Er zit 1 D-pad op om te bewegen en 2 pookjes en 12 knoppen, freestyle is hetzelfde als de keeper uit laten komen? Die heb ik bij mn rechtermiddelvinger. Plz help me ff!
Verwijderd
ik heb ook thrustmapper en ik voel nog geen trillingenFaNtJuH schreef op 31 oktober 2002 @ 08:22:
Hmm, ik snap nog steeds nie hoe ik nou een actie kan maken met mn gamepad. Ik heb wel trillingen (moet je wel Thrustmapper van thrustmaster.com hebbe). Er zit 1 D-pad op om te bewegen en 2 pookjes en 12 knoppen, freestyle is hetzelfde als de keeper uit laten komen? Die heb ik bij mn rechtermiddelvinger. Plz help me ff!
alleen even bij het begin welke versie heb jij an thrustmapper en drivers?
eerste wedstrijd die ik speelde was penalty shoot-out uiteindelijk...
4 penalty's gestopt
4 penalty's gestopt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
damn, snap d'r niets meer van. Ik moet nog steeds iedere keer rennen en koppen omdraaien ookal doe ik laas instellingen. En net was ik aan het spelen en willen m'n manntjes in de 2e helft gewoon niet meer rennen. Terwijl dat in de 1e helft wel gewoon goed was.
Verwijderd
ik snap iets niet, in de demo toverde ik de ene na de andere mooie actie uit mn spelers. Maar nu met de full tikken ze de bal alleen maar opzij.... hoe kan dit??? en hoe maak je aanvallende omhaals? of volly's? en dan bedoel ik echt keiharde schoten en niet van die intikkertjes.
Goed nieuws, de engelstalige EA creation centre is uit. Die kan je vinden op http://www.soccergaming.com
Maar, hij's niet offi uit op de EA site. In de readme van deze lijkt het erop alsof deze release de echte is.
Maar, hij's niet offi uit op de EA site. In de readme van deze lijkt het erop alsof deze release de echte is.
Verwijderd
Zet je reso op 32 bit..dan heb je er geen last meer van.Kaap schreef op 30 oktober 2002 @ 19:03:
En iedereen die loopt te zeuren dat de spelers de diepte niet opzoeken hebben duidelijk de controls niet door en het manual niet gelezen.
/tip..probeer Q is in te drukken
YES!Kaap schreef op 31 oktober 2002 @ 09:15:
Goed nieuws, de engelstalige EA creation centre is uit. Die kan je vinden op http://www.soccergaming.com
als ik thuis ben ......AAARG dan moet ik weer naar de supermarkt
maar daarna
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:52:
En iedereen die loopt te zeuren dat de spelers de diepte niet opzoeken hebben duidelijk de controls niet door en het manual niet gelezen.

kan niemand de manual ff scannen (nou ja het control gedeelte dan) en ff hier neer pleuren voor diegene die wat krapper in het geld zittenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 09:52:
[...]
Zet je reso op 32 bit..dan heb je er geen last meer van.
/tip..probeer Q is in te drukken
Bleh, had het net weer... denk dat ik maar moet gaan wennen aan de default controlles....Phydomir schreef op 31 oktober 2002 @ 09:02:
damn, snap d'r niets meer van. Ik moet nog steeds iedere keer rennen en koppen omdraaien ookal doe ik laas instellingen. En net was ik aan het spelen en willen m'n manntjes in de 2e helft gewoon niet meer rennen. Terwijl dat in de 1e helft wel gewoon goed was.
Verwijderd
Hoe kun je in hemelsnaam vededigend koppen? Telkens als er geen tegenstander in de buurt is en er komt een hoge bal kan ik die niet koppen. Ik kan wel koppen als ik in een luchtduel ben met een tegenstander maar zodra er niemand in de buurt is kan ik nie koppen en neemt ie de bal zo aan. En dat wil nog wel eens tot bal verlies lijden en meestal krijg ik dan ook een goal tegen
Klopt; je kan niet koppen als je niemand bij je hebt.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:15:
Hoe kun je in hemelsnaam vededigend koppen? Telkens als er geen tegenstander in de buurt is en er komt een hoge bal kan ik die niet koppen. Ik kan wel koppen als ik in een luchtduel ben met een tegenstander maar zodra er niemand in de buurt is kan ik nie koppen en neemt ie de bal zo aan. En dat wil nog wel eens tot bal verlies lijden en meestal krijg ik dan ook een goal tegen
edit:
hier staat het:
Headers:
To perform a successful header in FIFA 2003 you must forget everything you've ever learnt from previous FIFA games. This year, the player who presses the button LAST will connect with the ball. Your best bet is to repeatively press the header button when contesting a header. Don't be affraid to head the ball out to the wings or backwards. When contesting a goal kick, you will have more chance of winning the header if you aim backwards so that your header goes back to your defenders. Unfortunately, there does not seem to be anyway in FIFA 2003 to perform a header when you are standing on your own.
Verwijderd
Mogen ze dus snel een gameplay patch uitbrengen die dit verhelpt, want zo kun je nooit op worldclass niveau spelen. Het is me al vaak gebeurd dat ik doordat ik nie kan koppen een tegendoelpunt krijg. Heel knullig maar je kunt er niks aandoen.Dionysos schreef op 31 oktober 2002 @ 12:02:
[...]
Klopt; je kan niet koppen als je niemand bij je hebt.
edit:
hier staat het:
[...]
En nog hoe kun je een lange crossbal spelen naar de andere kant van het veld, dat lukt namelijk ook niet. Speler schiet of recht vooruit of halverwege het veld.
lange crossbal werkt gewoon bij mij hoor. Zelfs alle kanten op, achteruit, vooruit, over de breedte, over de lengte, schuin.
Gewoon de A knop lang inhouden en richting geven met je pijltjes.
Een tip is om eerst q in te drukken, dan een lange bal; dan heb je kans dat de bal namelijk precies achter de laatste verdediger valt.
Gewoon de A knop lang inhouden en richting geven met je pijltjes.
Een tip is om eerst q in te drukken, dan een lange bal; dan heb je kans dat de bal namelijk precies achter de laatste verdediger valt.
Ik heb het topic net doorgelezen en het viel me op dat veel mensen klagen over de moeilijkheidsgraad van het spel..??
Ik kan me nog complete draadjes voor de geest halen waarin mensen FIFA 9x en 200x afkraakten omdat het te makkelijk zou zijn. Hebben de programmeurs van EA er eens niveau ingepropt, beginnen sommige mensen te klagen dat het te moeilijk is.
Klopt, het is een vrij pittig spel. Maar als je het spel (zoals ik) al vanaf FIFA '98 speelt, dan wil je best verandering. Ik vindt het spel geslaagd, betere gameplay dan zijn voorgangers. Kortom, knap staaltje werk van EA...
Ik kan me nog complete draadjes voor de geest halen waarin mensen FIFA 9x en 200x afkraakten omdat het te makkelijk zou zijn. Hebben de programmeurs van EA er eens niveau ingepropt, beginnen sommige mensen te klagen dat het te moeilijk is.
Klopt, het is een vrij pittig spel. Maar als je het spel (zoals ik) al vanaf FIFA '98 speelt, dan wil je best verandering. Ik vindt het spel geslaagd, betere gameplay dan zijn voorgangers. Kortom, knap staaltje werk van EA...
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met instellen van actie of simulatie?
Je zou die vraag iedere keer moeten krijgen?
Maar krijg ik dus niet.
Maar krijg ik dus niet.
Ik vraag me ook af hoe je truukjes doet met je toetsenbord, zoals vroeger ctrl+e, nepvallen + iemand verrot schoppen was ctrl+q
dat was echt cool...
dat was echt cool...
ow, zoCrash-Override schreef op 31 oktober 2002 @ 07:48:
[...]
ik bedoelde eigenlijk op welke knop ik moest rammen,
en wanneer
dat ik een hoek moet gokken weet ik(ben namelijk zelf ook keeper)
btw, ik ben ook keeper
ligt het aan mij of zijn die editor files allemaal corrupt verdomme
Ter land, ter zee en in de kroeg
kan ff iemand contact met me opnemen die fifa2003 illegaal heeft
heb het spel wel hoor, maar heb een 'probleem'
snijdm@hotmail.com
snijdm@hotmail.com
Stel je vraag hier maar, als dat niet kan, wegens de policies, is dit dus een verkapte request.HenkS schreef op 31 oktober 2002 @ 17:40:
snijdm@hotmail.com
Problemen met illegale spellen mag je hier ook gerust posten hoor, dus ga je gang.HenkS schreef op 31 oktober 2002 @ 17:40:
snijdm@hotmail.com
Of ander zet je je probleem gewoon hier, zonder dat je erbij zegt dat ie illegaal is.
kan hier niet om een ' no cd crack ' gaan vragen heApocrypha schreef op 31 oktober 2002 @ 17:57:
[...]
Problemen met illegale spellen mag je hier ook gerust posten hoor, dus ga je gang.
Of ander zet je je probleem gewoon hier, zonder dat je erbij zegt dat ie illegaal is.
en op de gamecopyworld staat ie niet...
Dus je bent wel illegaal bezig via GoTHenkS schreef op 31 oktober 2002 @ 17:59:
[...]
kan hier niet om een ' no cd crack ' gaan vragen he
en op de gamecopyworld staat ie niet...
Gaarne illegale activiteiten te staken... tenzij je graag nog een OW wilt. Kan altijd hoor
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Actie of simulatie zijn gewoon 2 pregedefineerde default instellingen.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:39:
Weet iemand hoe het zit met instellen van actie of simulatie?
Maar krijg ik dus niet.
Bij actie zal de play speed wel omhoog gaan, blessures uitstaan e.d. Terwijl bij simuklation juist het omgekeerde gebeurt.
maar in ieder geval zijn het geen instellingen die je mist als je de keuze niet krijgt, je kan namelijk alles zelf instellen.
als je ze toch wilt kiezen. moet je de "fifa 2003" map in je "mijn documenten" map weggooien. let wel, dit kost je ook je savegames etc.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
Actie of simulatie zijn gewoon 2 pregedefineerde default instellingen.
Bij actie zal de play speed wel omhoog gaan, blessures uitstaan e.d. Terwijl bij simuklation juist het omgekeerde gebeurt.
maar in ieder geval zijn het geen instellingen die je mist als je de keuze niet krijgt, je kan namelijk alles zelf instellen.
Nu heb ik op zich nog steeds geen antwoord! HOE DE F• CK maak ik een actie met de gamepad zodat ik EINDELIJK eens zoown tegenstander uit kan spelen en naar et doel toe kan!??!?!?
Tja een kwestie van je knoppen instellen?
Opties-controls of is dat te makkelijk?
Opties-controls of is dat te makkelijk?
Only fools are enslaved by time and space.
heeft iedereen dat wanneer ze iets uit het creation centre importeren dat dan alle settings gewist zijn??
Verwijderd
de NL versie van creatie center is ook uit, maar download is plat 
Effe w8en op mirror dus.
Effe w8en op mirror dus.
Uitspelen doe ik nooit, gewoon passen, of telkens mannen laten lopen en dan steekpaasje
Verwijderd
Bij de Gamecube versie kan ik het toch echt zelf instellen...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
Actie of simulatie zijn gewoon 2 pregedefineerde default instellingen.

Hey, zoals ik het hiero lees is dit spel een must, maar ik lees weinig tot niets over het passingssysteem. Is dat hetzelfde als in FIFA2002, want in 2002 vond ik het echt brak.....
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Wie heeft er ook problemen met de graphics. Ik zie geen rugnummers en namen achterop. Ik speel op 1024 X 768, 32 bit. En heb een RIVA TNT2 32 MB Video kaart! Detonator drivers 28.32 geinstalleerd, zoals gevraagd in de readme file van FIFA2003?!
Heeft iemand de oplossing?
Verwijderd
He ik heb ook dat FIFA 2k3 gaaf spel maar ik wil over i-net spelen maar zoals vele heb ik een netwerkje hangen dus nou mijn vraag weet iemand de ports van het spel upd/tcp zodat ik een gamepje kan hosten ??
Verwijderd
Ik zou dan toch maar is die 40.72 driver proberen heb hier ook een bak staan met tnt2 pro 32 mb loopt als een trein op 1280x0124 alles doet het prima ook namen op de rug, dus snel naar http://www.nvidia.comVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:25:
Wie heeft er ook problemen met de graphics. Ik zie geen rugnummers en namen achterop. Ik speel op 1024 X 768, 32 bit. En heb een RIVA TNT2 32 MB Video kaart! Detonator drivers 28.32 geinstalleerd, zoals gevraagd in de readme file van FIFA2003?!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:16:
[...]
Ik zou dan toch maar is die 40.72 driver proberen heb hier ook een bak staan met tnt2 pro 32 mb loopt als een trein op 1280x0124 alles doet het prima ook namen op de rug, dus snel naar http://www.nvidia.com
Neeeeeeeeeeee, het is heel realistisch als je op de pass knnop drukt moet je eerst ff wachten todat de speler de balgoed voor zijn voeten heeft liggen dus het is niet zo dat als de bal tussen je voeten zit dat je dan naade andere kant van het veld passtUlti23 schreef op 01 november 2002 @ 10:33:
Hey, zoals ik het hiero lees is dit spel een must, maar ik lees weinig tot niets over het passingssysteem. Is dat hetzelfde als in FIFA2002, want in 2002 vond ik het echt brak.....
Mooi is datVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:18:
[...]
[...]
Neeeeeeeeeeee, het is heel realistisch als je op de pass knnop drukt moet je eerst ff wachten todat de speler de balgoed voor zijn voeten heeft liggen dus het is niet zo dat als de bal tussen je voeten zit dat je dan naade andere kant van het veld passt
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Ja je kan dus het instellen, maar je hebt er niets aan, het enige wat dan veranderd is dat je 2 default instellingen hebt, 1 actie, 1 simulatie.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:53:
[...]
Bij de Gamecube versie kan ik het toch echt zelf instellen...
Kies je voor actie, dan worden allerlei opties zogezet dat het meer een arcade is.
Kies je voor simulatie, dan worden allerlei opties zogezet dat het meer een simulatie is.
Weet iemand al hoe ik shirts voor de demo in dit spel kan importeren??? Moet ik ze helemaal opnieuw maken, zodat ik dat via het creation centre kan importeren, of is er een andere manier?
Trouwens, wanneer ik in het creation centre een tenue toevoeg, komt hij niet echt in het spel. De clubliederen wel.
Trouwens, wanneer ik in het creation centre een tenue toevoeg, komt hij niet echt in het spel. De clubliederen wel.
uhm...
Verwijderd
Roberto Carlos ken lekker uithalen, zo'n 32 meter van het goal af, 1 streep en hangen maar
Verwijderd
ik heb een probleem mensen......
bij de demo deed hij het niet goed, maar nu zei ea sports tegen me dat het het nu wel moet doen want er erzijn veel 3d kaarten bijgekomen die wel ondersteund worden in de volledige versie
ik zal wel is ff een screenshot plaatsen:
http://members.home.nl/joopvanlanen/fifa%202003.JPG
bij de demo deed hij het niet goed, maar nu zei ea sports tegen me dat het het nu wel moet doen want er erzijn veel 3d kaarten bijgekomen die wel ondersteund worden in de volledige versie
ik zal wel is ff een screenshot plaatsen:
http://members.home.nl/joopvanlanen/fifa%202003.JPG
Verwijderd
Tja,
Vind fifa 2003 wel lachen, maar alleen jammer dat de reclameborden niet omdraaien, zoals in de demo. En tevens vindt ik het ook jammer, dat er geen 3d setup in dit spel te vinden is
Vind fifa 2003 wel lachen, maar alleen jammer dat de reclameborden niet omdraaien, zoals in de demo. En tevens vindt ik het ook jammer, dat er geen 3d setup in dit spel te vinden is
heeft er iemand al in de regen gespeeld? zo ja, hoe is dat. beetje realistisch nou? zie je nu ook dat het veld nat word?
Ik kan eindelijk rennen (knop w/gamepad knop ingedrukt HOUDEN (best wennen))! Maar nog geen truukjes maken...