Alleen balen van de rest van de NL competitie
Gezang er bij?? Leg eens uitdevv05 schreef op 27 oktober 2002 @ 23:35:
Jah die vlaggen in de ArenA waren echt vet wat ik zag, en dat gezang erbij
Alleen balen van de rest van de NL competitieVolgend jaar moet die er echt inzitten hoor!! is gvd al het 2e jaar...
Kan hij/zij ff een screenie maken WAAR die keuze komt?
Of ff vertellen wanneer precies die keus komt? Ik vindt het maar vreemd dat sommige mensen em wel krijgen en anderen niet?
Degenen die die keus krijgen hebben die de orginele? Of de deviance release?
Als hij DAT doet krijgt hij een officiele waarschuwing. Temming legde de wedstrijd er een kwartier voor stil gister.
(zou wel stoere feature zijn, ook echt de samples in laten zingen door de f-side)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik schiet de bal op de paal en de keeper gaat staan balen en gebaren maken, tja dan is het niet moeilijk scoren he
Trouwens een opvallend detail is wel dat mijn spitsen, in een wedstrijd tegen bochum, ineens niet echt meer aangevallen werden.
Terwijl dat in de 3 wedstrijden daarvoor wel anders was.
Evil_E : bedank voor je tips
Only fools are enslaved by time and space.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
mja de controls waren ff wenne
ik ga het nu nog 's checke
Verwijderd
Zijn er hier mensen die FIFA 2003 op een systeem hebben draaien met (o.a.) de volgende specs:
Windows 98 SE
GeForce 3 Ti 200
Creative SB Live! 1024
Mijn versie loopt dus als stroop. Het MOET volgens mij ergens aan bovenstaande combinatie liggen. Zijn er hier mensen met EXACT dezelfde onderdelen die Fifa 2003 WEL goed hebben lopen?
Alles zit op een Epox 8KHA+ mobo en ik heb 256 DDR Ram. Alle andere spelen die ik heb (en dan ook alles) lopen zonder problemen en nog goed ook. Ook nieuwere (NFS HP2 van EA bijvoorbeeld).
Dus nogmaals: als iemand met exact dezelfde specs Fifa 2003 heeft lopen, laat het dan ff weten... Dan kan ik misschien achterhalen of het sowieso wel mogelijk is dit spel te spelen...
-waar is pijltje gebleven die aangeeft of je veilig kan overschieten naar medespelers ? (er is helemaal geen pijltje meer die aangeeft of er medespeler loopt)
-waar is de spatie balk heen die in 2002wc even snel via andere speler bal kon overspelen en terug ?
-op ammateur niveau is het al erg pittig te spelen (in 2002 e.d. kon je toen nog met tig-0 winnen, nu mag je blij zijn met 3-2 ofzo)
(ok uitdagend, maar ik denk dat hoop mensen het nu sneller opgeven ? (beter gewoon makkelijke instap niveau en dat je altijd moeilijker niveau kan kiezen)
-lastig kiezen welk team je wilt (tig minuten verder, omdat je met muis moet klikken op keuze scherm, je kan niet eens met pijltjes van keyboard links/rechts....)
bijv. beckham

Verwijderd
Je kan "running trails" ofzo, instellen zodat je ziet wanneer je iemand diep stuurt met 'q', en dat pijltje van veilig overschieten is niet echt realistisch, dat moet je gewoon zelf zien.DDX schreef op 28 oktober 2002 @ 10:38:
gisteren tijdje gespeeld, maar vondt 2002wc toch stuk leuker/prettiger spelen
-waar is pijltje gebleven die aangeeft of je veilig kan overschieten naar medespelers ? (er is helemaal geen pijltje meer die aangeeft of er medespeler loopt)
als je de "freestyle key", standaar "spatie" die je ook gebruikt voor de acties, inhoudt en past dan past de andere speler automatisch terug.-waar is de spatie balk heen die in 2002wc even snel via andere speler bal kon overspelen en terug ?
Evil_E, hoe komt dat jij al die dingen weet?Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:16:
[...]
Je kan "running trails" ofzo, instellen zodat je ziet wanneer je iemand diep stuurt met 'q', en dat pijltje van veilig overschieten is niet echt realistisch, dat moet je gewoon zelf zien.
[...]
als je de "freestyle key", standaar "spatie" die je ook gebruikt voor de acties, inhoudt en past dan past de andere speler automatisch terug.
Heb jij een soort van manual of is het gewoon proberen en we zien wel waar het schip strandt?
Check je mail...
[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 28-10-2002 13:34 ]
naja 't was wel erg handigVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:16:
Je kan "running trails" ofzo, instellen zodat je ziet wanneer je iemand diep stuurt met 'q', en dat pijltje van veilig overschieten is niet echt realistisch, dat moet je gewoon zelf zien.
of doe dan dual monitor support in de game ofzo
zodat ik op 1 monitor duidelijk overzicht heb wie er waar loopt
nu weet je nooit of je zomaar naar voren kan trappen, misschien staat daar wel helemaal niemand...
duidelijk wennen dus aan nieuwe besturing (Wel jammer, oude was toch niets mis mee ?)als je de "freestyle key", standaar "spatie" die je ook gebruikt voor de acties, inhoudt en past dan past de andere speler automatisch terug.
ook ctrl en alt voor effecten doen het niet meer
en hoe kan je indraai richting aangeven bij uittrappen/corner....
Verwijderd
Maar over die nieuwe besturing, men wil het realistischer maken, niet automatisch draai eraan geven, maar bij vrije trap echt aangeven waar je de bal wilt raken en dan komt die draai daar uit voort, denk dat dat de achterliggende gedachte was.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
En de vlaggen enzo kan je allemaal editten, very nice dus
Ik zie de SCF vlaggen en het ROTTERDAM HOOLIGAN geroep al helemaal voor me in de aRENa
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
maar ik heb aanvallend met D (met de kop, uit een voorzet) gescoord
Wel leuk dat ze na een tijdje zeggen: "nou je hebt het amateur niveau aardig onder de knie, zullen we de uitdaging vergroten en gaan spelen op semi-pro?"
daarnaast, w & D?
wasdat op een gamepad?
Gewoon je knoppen vergelijken met je keyboardparty42 schreef op 28 oktober 2002 @ 13:11:
dat was in de vorige versie ook toch?
daarnaast, w & D?
wasdat op een gamepad?
vandaar de
niet alles al te serieus nemen

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:01:
Ik heb net fifa "gekocht" maar nu heeft die verkoopster .r20 er niet bij gestopt! Ga maar ff opzoek naar een winkel die die wel heeft!
bij mij hadden ze de .rar er niet bij gestopt
Ik kreeg ook 2 verschillende edities bij de bart smit.
Cd1 is de clone cd en cd2 de DEViANCE
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:01:
Ik heb net fifa "gekocht" maar nu heeft die verkoopster .r20 er niet bij gestopt! Ga maar ff opzoek naar een winkel die die wel heeft!
Wat een off-topic gezeik zeg, ga lekker anderen vervelen met hoe en wat en waar je allemaal illegale dingen kan downloadenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:23:
[...]
bij mij hadden ze de .rar er niet bij gestopt
Ik kreeg ook 2 verschillende edities bij de bart smit.
Cd1 is de clone cd en cd2 de DEViANCE
Heeft iemand al een antwoord op mijn vraag? Ofwel, waar kan je een overzicht krijgen van de controls (bijv. 2x schieten bij 'air' bal is omhaal e.d.) Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk koppen namelijk
koppen doe je door s ingedrukt te houden en op het goede moment los te laten, schieten zal ook wel zoiets zijn denk ik, maar weet ik niet zeker!Canis Lupus schreef op 28 oktober 2002 @ 14:28:
[...]
[...]
Wat een off-topic gezeik zeg, ga lekker anderen vervelen met hoe en wat en waar je allemaal illegale dingen kan downloaden
Heeft iemand al een antwoord op mijn vraag? Ofwel, waar kan je een overzicht krijgen van de controls (bijv. 2x schieten bij 'air' bal is omhaal e.d.) Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk koppen namelijk
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Verwijderd
Boekje krijg je toch als je het spel koopt?Canis Lupus schreef op 28 oktober 2002 @ 14:28:
[...]
[...]
Wat een off-topic gezeik zeg, ga lekker anderen vervelen met hoe en wat en waar je allemaal illegale dingen kan downloaden
ze zitten er wel in, je kan ze volgens mij alleen niet besturen. (geloof ik)Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:46:
Ik had een vraagje...hoe zit het trouwens met de teams die in de UEFA cup spelen, zoals Heerenveen, Utrecht en Vitesse, zitten die er ook niet in???
Verwijderd
Dat is dus weer lekker brak
Alleen Ajax, Feyenoord en PSv zitten er in. EA koos voor de 3 bekendste clubs.rblommers schreef op 28 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
ze zitten er wel in, je kan ze volgens mij alleen niet besturen. (geloof ik)
maar hoe lossen ze dat op in de uefa cup dan?Kaap schreef op 28 oktober 2002 @ 16:28:
[...]
Alleen Ajax, Feyenoord en PSv zitten er in. EA koos voor de 3 bekendste clubs.
GrabclipsaveRoyz schreef op 28 oktober 2002 @ 16:25:
Hoe heet dat programma ook alweer waarmee je screenshots kunt maken en hij er zelf jpgs van maakt? Het is best vervelend om steeds een Print Screen te nemen en dan moet je weer naar Windows terug omdat je anders geen andere printscreens kunt nemen.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Wie zou dat nou zijn?
En Glorificationer 1000x maal dank!!!!!!
Verwijderd
of snagit
Ik vind het wel een stuk moeilijker geworden dat fifa. Met arsenal kan ik niet eens winnen van sturmgrad
Heb um een x Mido horen zeggen, maar dat was toen ie de bal helemaal miste en Motson er commentaar op had ipv de persoon die de bal heeft
mja idd, das hier ook, een behoorlijk irritant bugje, en litmanen lijkt nietiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 28 oktober 2002 @ 17:23:
Weet nie of het al gezegd is hoor, maar als ik Ajax heb en Mido is aan de bal zegt John Motson toch echt "Pasanen" en dat tegen Mido!
Heb um een x Mido horen zeggen, maar dat was toen ie de bal helemaal miste en Motson er commentaar op had ipv de persoon die de bal heeftSukkelz daaro bij EA!
JAAAAH!!!Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:01:
Heeft iemand al multiplayer gespeeld dmv direct ip? Dit wil niet werken bij mij? Heb geen firewall aan staan naast die van xp, hebben meer mensen hier problemen mee?
ik heb (heel toevallig) hetzelfde probleem!!
kan iemand (maakt niet uit welke huidskleur, religie of sexuele voorkeur) me helpen???
danku
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hij moet toch vandaag uit zijn?
Ik na mn werk gelijk naar de plaatselijke Bart Smit (Ede, Stadspoort)
Hebben ze hem pas de 31e!!!
Waar heeft de tweaker hem gekocht? Help
Blender....
Heb het al. Als het niet mag, haal maar weg: http://www.fifa-mra.com/Boutique/fifa2003/fifa2003.shtml
Verwijderd
De betere spellenboer heeft het al, Nedgame, Replay, Discovery, etc... Dus ga daar ff kijkeAndre21 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:00:
Help. Waar kan ik het spel kopen?
Hebben ze hem pas de 31e!!!![]()
zie www.fifabenelux.com en nee, dat is niet op het randje, dat mag gewoon hoor.PWM schreef op 28 oktober 2002 @ 19:22:
Is er een manier om van die 2 minuten per helft af te komen in de demo (of mag dat hier niet?? is op het randje)
Heb het al. Als het niet mag, haal maar weg: http://www.fifa-mra.com/Boutique/fifa2003/fifa2003.shtml
Ti's wel beter, alleen scoren is heel erg moeilijk
WDionysos schreef op 28 oktober 2002 @ 20:16:
Weet iemand al hoe je kan koppen? Want ik verlies elk kopduel (behalve aanvallend, daar gebruik ik de D knop voor)
ik ga hem morgen halen bij de frs. ik zaterdag bellen:Andre21 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:00:
ik: "heeft u fifa 2003 voor de pc al"
frs: "ja, die hebben we"
ik: "tot hoe laat zijn jullie open?, dan kan ik hem namelijk meteen komen kopen"
frs: "ja, we hebben hem wel maar we verkopen hem pas vanaf dinsdag"
nou ja, dan morgen maar gaan kopen
Verwijderd
Weet iemand hoe je dit aan kan zetten of hoe dit komt?
bvd.
- Hoe kun je met effect schieten (normaal, niet uit corner/ vrije trap)
- Ik kan voor de wedstrijd geen actie of simulatie kiezen, hoe zit dat precies?
Verder vind ik het een supertof spel, moet alleen de controls iets beter onder de knie krijgen
uhm...

Tis echt een superspel.
Maar kan je ook dingen unlocken? Door bijv. zo'n league te winnen?
Verwijderd
i mean
als ik gewoon zeg maar speel dan zie ik die gezichten van die ventjes echt super vaag/gaar... spel ziet er gewoon niet echt mooit uit bij mij
ja ik heb alles op hoog enzo... maar lijkt echt alsof t low is

in closeups ziet alles er wel wat mooier uit
Of zit Nederland er gewoonweg niet in ?
Bij Futerzone in Rotterdam hebben ze hem. Sinds vanmiddag 4 uurAndre21 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:00:
Stond er al, die zit er idd niet in..RedHat schreef op 28 oktober 2002 @ 23:08:
Ik kan trouwens nog steeds geen Nederland in de internationale sectie vinden
Of zit Nederland er gewoonweg niet in ?
Verwijderd
....ook de shirts van toegevoegde teams en spreekkoren..
....en ik las op www.fifanederland.nl dat als je de Koreaanse versie van www.fifakorea.net download...je deze met een key in het register kunt changen in het Nederlands...maar daarvoor moeten jullie maar even op Fifa Nederland kijken....
Zo heb ik ook weer even wat zinvols gepost.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 23:49 . Reden: foutje ]
Ook vind ik dat ze van Hooijdonk een beetje ver**** hebben. Taktiek: 4. Oké, z'n taktiek is niet super, maar een 4? Ik vind een 4 gelijkstaan aan F-jes voetbal hoor
En van de vaart, een turbo in z'n reet, terwijl hij nou ook weer niet zo snel is
v Hooydonk is op zn vrije trappen na een matige voetballer dus dat klopt wel zo'n beetjeRedHat schreef op 29 oktober 2002 @ 09:39:
Ik vind het een schande dat Nederland er niet in zit
Ook vind ik dat ze van Hooijdonk een beetje ver**** hebben. Taktiek: 4. Oké, z'n taktiek is niet super, maar een 4? Ik vind een 4 gelijkstaan aan F-jes voetbal hoor
En van de vaart, een turbo in z'n reet, terwijl hij nou ook weer niet zo snel is
Verwijderd
Ja de waardering van de skills is af en toe wel een beetje dubieus jaRedHat schreef op 29 oktober 2002 @ 09:39:
Ik vind het een schande dat Nederland er niet in zit
Van Halst: 91 (niks tegen van Halst trouwens)
Chivu: 65
En ga maar eens bij de barcalona en real selecties kijken, niet zoveel spelertjes met 91 skill points algemeen
Kluivert: 92
Figo: 90
Raul: 90 etc.
De meeste spelers lijken wel redelijk (niet zo goed als in WC2002, maar ja dat waren ook iets minder teams). Litmanen lijkt echter uit een aflevering van Shaft weggelopen.
Ach die kleine dingetjes maken mij allemaal niets uit, het enige wat ik echt jammer vindt is dat Frank de Boer volgens EA met pensioen is, want hij zit niet in de barca selectie
Verwijderd
Verwijderd
ten 1e heb ik een gamepad... en is echt nu ff onhandig...
ik weet niet hoe ik de toetsen vergelijk met wat het op mijn gamepad is
wat is bv de spatiebalk enz enz... dan kan ik hier lezen of elders wat wat doet.. en dat dan mooi proberen uit te voeren...
de toets waarmee de keeper uitkomt. is dat op het toetsenbord de W ?
Verwijderd
Verder is de spatiebalk de 'freestyle action key' houd je deez bijvoorbeeld ingedrukt en dan een arrow-combinatie achter elkaar, dan maak je een actie of iets in die trend. Druk je, met spatiebalk ingdedrukt op passen dan pass je een speler in en die speelt de bal meteeen weer terug.
Verder kan je de spatiebalk gebruiken om de 'raakplek' op de bal aan te geven bij vrije trappen.
tja dat is dus altijd vet klote he met een gamepad>> 2 toetsen tegenlijk inhouden... want 1 hand is voor toetsen andere voor richtingVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:13:
ja, toets waarmee je keeper uit laat komen is de 'w'.
Verder is de spatiebalk de 'freestyle action key' houd je deez bijvoorbeeld ingedrukt en dan een arrow-combinatie achter elkaar, dan maak je een actie of iets in die trend. Druk je, met spatiebalk ingdedrukt op passen dan pass je een speler in en die speelt de bal meteeen weer terug.
Verder kan je de spatiebalk gebruiken om de 'raakplek' op de bal aan te geven bij vrije trappen.

Volgens mij is er een beetje overheen gelezen, daarom nogmaalsSmoonshine schreef op 28 oktober 2002 @ 22:32:
Even een paar vraagjes
- Hoe kun je met effect schieten (normaal, niet uit corner/ vrije trap)
- Ik kan voor de wedstrijd geen actie of simulatie kiezen, hoe zit dat precies?
Verder vind ik het een supertof spel, moet alleen de controls iets beter onder de knie krijgen
uhm...
Verwijderd
Voor mijn PC-specs... zie beneden.
Weet iemand een oplossing? Ik zit zwaar te balen nu hier.
P.s. : net gehaald bij de Free Record Shop... heel veel FIFA 2003's nog daar.
Verwijderd
die optie ben ik jammer genoeg dus nog niet tegengekomen.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:55:
klopt het dat je niks aan de spelers kunt verander bijvoorbeeld skills en namen of zo ik zou graag een eigen team willen toevoegen vandaar??
Verwijderd
Raar genoeg kun je (althans ik) alleen bij je eerste wedstrijd kiezen. Als je van keuze wilt veranderen, moet je het spel opnieuw opstarten en dan zou het weer wel moeten gaan.Smoonshine schreef op 29 oktober 2002 @ 14:40:
[...]
Volgens mij is er een beetje overheen gelezen, daarom nogmaals
En volgens mij geef je effect door bij het schieten de spatie ingedrukt te houden en dan de pijltjes te gerbuiken.
Iets eerder in dit topic staat al dat er <voor het eerst> een officiële editor van EA komt. Kijk maar op www.fifa2003.comVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:55:
klopt het dat je niks aan de spelers kunt verander bijvoorbeeld skills en namen of zo ik zou graag een eigen team willen toevoegen vandaar??
Vraag me af wie feyenoord enzo in elkaar heeft gezet, vast een psv fan, want PSV is wel zo machtig goed, zelfs beter als Ajax.
Verwijderd
Voor de rest een topspel!
Ik hoorde wat dingen over de spelers die niet meteen schieten als er op de knop wordt gedrukt, in vergelijking met vorige delen. Dit is naar mijn mening iets realistischer, want de poppetjes moeten zich nu eerst positioneren, voordat ze er een loei aangeven
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
* rblommers heeft vandaag zijn versie bij de free record shop kunnen halen tegen inlevering van €49,95
Verwijderd
Huh, je houdt toch juist met 1 vinger de knop vast die 'spatie' voorstelt, en met de andere beweeg je de richting van links naar rechts bijvoorbeeld en je maakt een soort schaar, alleen dus met passen en direct terug moet je dus zeer behendige vingers hebben want daar moet je dus 2 toetsen tegelijk indrukkenHenkS schreef op 29 oktober 2002 @ 14:32:
[...]
tja dat is dus altijd vet klote he met een gamepad>> 2 toetsen tegenlijk inhouden... want 1 hand is voor toetsen andere voor richting
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Ging dat goed? bij mij werkt het namelijk voor geen meter! heb je win xp? wat moet je invullen het ip en de door de host opgegeven computernaam?TheGHunter schreef op 29 oktober 2002 @ 21:10:
Alleen over IP
Weet iemand trouwens hoe die shirts nu in elkaar zitten bij fifa 2003, volgens mij zijn ze anders dan in de demo
uhm...
Wel slecht gevoetbald... 3-0 voor en dan uitslag 4-4
speciaal voor Calavaro; ja ik heb XP en alleen IP ingevoerd
ik ook! met van der vaart. randje 16. mooie krul over de muur in de kruis. nooit gedacht dat ik dat kon haha. heb em gesaved en blijf hem terugkijken zo mooi is ie.ubermaestro schreef op 30 oktober 2002 @ 00:31:
Ik heb trouwens al van uit vrije trap gescoord met beckam, zeer kewl
Ook kun je wel zien dat ze redelijk wat tijd hebben gestoken in het maken van de shirtjes want die zijn gewoon voor het eerst echt goed. En zelfs Litmanen hebben ze al bij Ajax zitten, bij vroige delen zouden ze hem denk ik gewooon bij Liverpool hebben laten zitten.
dus 1e impressie cijfer zou een 8,5 zijn...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ja dat bedoel ik dus... dat lukt me dus noooit... en dat is net DE taktiek om de verdediging te verschalken vind ikVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:07:
[...]
Huh, je houdt toch juist met 1 vinger de knop vast die 'spatie' voorstelt, en met de andere beweeg je de richting van links naar rechts bijvoorbeeld en je maakt een soort schaar, alleen dus met passen en direct terug moet je dus zeer behendige vingers hebben want daar moet je dus 2 toetsen tegelijk indrukken
Verwijderd
Dit al gelezen??? volgens mij nietVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 23:40:
Ik was trouwens wat aan het koekeloeren op wat verschillende sites, zoals www.fifa2003.com en daar las ik toch iets wat iedere nuchtere Nederlander wel aangaat die van plan is Fifa2003 te spelen. Je kan met dat Creation Centre, leagues toevoegen ZONDER dat je de bestaande of net ge-edite leagues overschrijft...je kan zelfs alles aan je league veranderen..
....ook de shirts van toegevoegde teams en spreekkoren..![]()
....en ik las op www.fifanederland.nl dat als je de Koreaanse versie van www.fifakorea.net download...je deze met een key in het register kunt changen in het Nederlands...maar daarvoor moeten jullie maar even op Fifa Nederland kijken....
Zo heb ik ook weer even wat zinvols gepost.