PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
nou hij blijft bij mij ongeveer op dezelfde hoogt. zelfs als ik de D-knop even toucheer dan gaat hij gewoon op midden hoogt. ik kan bijvoorbeeld nooit in de kruis schieten.eMAeRCe schreef op 12 januari 2003 @ 17:50:
[...]
Hoe harder je schiet (=langer inhouden) hoe hoger je schiet
Vroeger moest je dan links en omhoog tegelijk indrukken, heb het nooit geprobeerd. Schiet vaak door het middenmrVB schreef op 12 January 2003 @ 17:57:
[...]
nou hij blijft bij mij ongeveer op dezelfde hoogt. zelfs als ik de D-knop even toucheer dan gaat hij gewoon op midden hoogt. ik kan bijvoorbeeld nooit in de kruis schieten.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Logisch, hoe harder je knalt, hoe onnauwkeuriger... Da's met alles zoRoyz schreef op 12 januari 2003 @ 17:58:
[...]
Btw als je D heel erg lang indrukt gaat de bal zwaar naast
Wat is er onlogisch aan om hard te knallen op het doel zonder dat hij naast gaat? Dat onnauwkeurige is wel terecht, maar we praten hier op een doel schieten hoor, niet of ie net wel of net niet in de kruis gaat...YouKnow schreef op 12 januari 2003 @ 20:31:
[...]
Logisch, hoe harder je knalt, hoe onnauwkeuriger... Da's met alles zo
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Niemand?paulmadejong schreef op 05 January 2003 @ 23:56:
Kan iemand die Music Patcher 2003 mirroren? Alle links zijn nl. dood
MacBook Pro 14" 2021
3d is leuk gedaan, maar liever wat"minder" 3d, en een goed spel.
De scheidsrechter
- Is dom, geeft bij rooie kaart overtredingen geel, en als er werkelijk niets gebeurd een rooie, klopt weinig van.
- Is scheel, staat met z'n neus naar 't doel, achter hem gebeurd wat, hij weet precies wat er gebeurd is. Met de AI zit het dus wel goed
Spelers
- Sommige spelers trekken hier soms gele kaarten
- Bal over de achterlijn? Soms duurt het een minuut voordat er wat gebeurd, hebben ze niet door dat de bal over de achterlijn is, je kan niets meer doen, je moet gewoon een minuut wachten, dan gaat het spel pas door.
- Verdediging. Tja... Mijn partijtje verdedigt echt slecht, echt crusiaal op hogere niveaus, als ze doorbreken kun je alleen maar van achter tackelen, kost je weer een gele of rooie kaart (ja vaak ook geel, omdat de scheidsrechter een varken is).
Tot nu toe is de enige leuke factor de verslaafdheid, maar voor de rest is dit spelleke echt om van te huilen
Ik speel het meerdere keren per dag, maar ik heb nog nooit last gehad van een speler die een kaart trekt hoorRedHat schreef op 22 January 2003 @ 15:20:
Fifa2003 staat hier wel op de lijst "slechtste"-voetbalspel ooit.
3d is leuk gedaan, maar liever wat"minder" 3d, en een goed spel.
De scheidsrechter
- Is dom, geeft bij rooie kaart overtredingen geel, en als er werkelijk niets gebeurd een rooie, klopt weinig van.
- Is scheel, staat met z'n neus naar 't doel, achter hem gebeurd wat, hij weet precies wat er gebeurd is. Met de AI zit het dus wel goed
Spelers
- Sommige spelers trekken hier soms gele kaartenWTF een speler die een gele kaart trekt? aight?
- Bal over de achterlijn? Soms duurt het een minuut voordat er wat gebeurd, hebben ze niet door dat de bal over de achterlijn is, je kan niets meer doen, je moet gewoon een minuut wachten, dan gaat het spel pas door.
- Verdediging. Tja... Mijn partijtje verdedigt echt slecht, echt crusiaal op hogere niveaus, als ze doorbreken kun je alleen maar van achter tackelen, kost je weer een gele of rooie kaart (ja vaak ook geel, omdat de scheidsrechter een varken is).
Tot nu toe is de enige leuke factor de verslaafdheid, maar voor de rest is dit spelleke echt om van te huilenOp naar de budgetbak dus
*Klik
Ik heb weleens met een halve omhaal gescoordVerwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 22:51:
Er is een groot minpuntje aan deze versie t.o.v. 2001 en dat is het schieten met effect, dat was namelijk in 2001 nog wel mogelijk, dan kon je van afstand met effect op het doel schieten, en ook doorkoppen of een omhaal op doel maken is niet mogeljk. Je kan met een omhaal alleen een voorzet geven.
[ Voor 28% gewijzigd door Sport_Life op 24-01-2003 03:12 ]
Verwijderd
M'n keeper is ook een varken, echt zoo dom, terwijl m'n tegenpartij een keeper heeft die ze heel makkelijk uit de kruising houd (die ballen) en onmogelijke ballen ook wel houd.
Het spel slaat gewoon nergens op vind ik, de fouten die erin zitten zijn zulke grote fouten dat het de hele spel verziekt.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 24-01-2003 15:52 ]
Ik ben benieuwdRedHat schreef op 24 januari 2003 @ 15:38:
nee, clean install... Lijkt eerder een textuurprobleem, maar ze trekken echt gele kaarten soms... Als ik het weer zie zal ik wel screenshot maken (speel niet zoveel nml)
(ff dit topic terug in mn eigen lijstje zetten; zie Topic ineens weg uit 'find poster' ?)
Verwijderd
Warez request; ow + zie je mail
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 09:56 ]
Verwijderd
haha dat is een goeje maar weet je dat wel zeeker want als ie stuk is ik hep ney een nieuwe pcRobertJ schreef op 06 January 2003 @ 17:29:
[...]
beetje stom dit, maar werkt bij mij wel, bij het opstarten van het spel flink vaak op je muis rammen, klikken bedoel ik dus, en dan doet ie het wel, anders gaat ie idd terug naar het bureaublad
Verwijderd
(Ik hoop dat ze fifa 2003 op de UT2k3 engine bouwehh)
Die eerste regel kan ik nog wel volgen maar kun je de rest ook even uitleggenVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 14:57:
deze fifa is maar weer net iets beter als die 2002. en hij draait nu niet eens maar. geen enkel spel van ea doet het niet meer.
(Ik hoop dat ze fifa 2003 op de UT2k3 engine bouwehh)
Btw fifa op een UT2k3 engine

De bal in het goal "schieten"eMAeRCe schreef op 25 January 2003 @ 15:00:
[...]
Die eerste regel kan ik nog wel volgen maar kun je de rest ook even uitleggen![]()
Btw fifa op een UT2k3 engine
Hoe stel ik dit in bij mijn router?? Heb nl niet echt verstand van routers.eMAeRCe schreef op 04 January 2003 @ 19:26:
[...]
Volgens EA:
If you are behind a router/firewall, make sure the following ports are open:
TCP and UDP ports 80, 443, 21001-21100, and 32768-65535
Ik neem aan dat ik de poorten in dit scherm moet invoeren, maar hoe. De andere poorten die ingesteld staan werken nl ook niet

Excusus voor het formaat screenshot
MarcoZ20 schreef op 30 January 2003 @ 17:31:
[...]
Hoe stel ik dit in bij mijn router?? Heb nl niet echt verstand van routers.
Ik neem aan dat ik de poorten in dit scherm moet invoeren, maar hoe. De andere poorten die ingesteld staan werken nl ook niet![]()
[afbeelding]
Excusus voor het formaat screenshot

Je kunt beter even de search gebruiken, of een topic hierover openen op http://www.beginnersweb.nl (nee, niet @ GoT, want dat zal wel weer niet mogenMarcoZ20 schreef op 03 February 2003 @ 19:19:
hmmm, weinig activiteit in dit topic

ik heb nu dat het scherm zwart word (640x480) en er een zandloper in beeld komt.
vervolgens loopt ie vast en reboot ie
zowel met dx8.1 als dx9
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ga naar configuratie scherm, systeem, tabblad geavanceerd, opstart- en herstart instellingen, en dan onder systeemfouten de optie 'de computer opnieuw opstarten' uitvinkenAtgast schreef op 04 February 2003 @ 15:32:
weet iemand welke drivers ik onder winXP kan gebruiken zodat ik fifa kan spelen ?
ik heb nu dat het scherm zwart word (640x480) en er een zandloper in beeld komt.
vervolgens loopt ie vast en reboot ie
zowel met dx8.1 als dx9

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 04-02-2003 15:52 ]
ik heb er al een heleboel geprobeerd, maar ik weet opt moment gewoon niet welke XP drivers voor de voodoo fifa kunnen laten werken.
daarom mijn vraag aan jullie
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
jup, als je de laatste pagina's van dit topic had gelezen had je dit niet hoeven vragen...Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 23:03:
Is er nou al een update/patch/weet ik veel zodat je de Nederlandse competitie kan spelen in Fifa 2003...?
Iig hier is de link: http://soccer.gamez.nl/do...03/downloadsgz1.php?ID=47
Verwijderd
Bovendien dacht ik dat dat extra.exe ervoor zorgde dat alles in orde zou komen met de namen en zo. Maar ik heb bijvoorbeeld Aaron Winter op het doel staan bij Ajax... dus ik vraag me af of ik dat FIFA2003 file wel op de goede plek heb staan...
Ik heb alles op de goede volgorde geinstalleerd (zoals het in de readme staat).
ja hoor, staat helemaal goedVerwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 10:44:
De extra.exe van BFP 1.2 maakt een map aan die User heet met daarin een file genaamd FIFA2003. Moet die map gewoon in de hoofddirectory van Fifa 2003 komen te staan...? Er bestaat nog geen map user, dus 't is mij niet helemaal duidelijjk waar dat file moet komen.
Bovendien dacht ik dat dat extra.exe ervoor zorgde dat alles in orde zou komen met de namen en zo. Maar ik heb bijvoorbeeld Aaron Winter op het doel staan bij Ajax... dus ik vraag me af of ik dat FIFA2003 file wel op de goede plek heb staan...
Ik heb alles op de goede volgorde geinstalleerd (zoals het in de readme staat).
Verwijderd
Hm... da's dus niet goed. Keepers staan in de spits, voetballers op het doel: dat klopt dus niet... En ik heb echt alles gedaan zoals beschreven in de readme.rblommers schreef op 08 February 2003 @ 13:31:
[...]
ja hoor, staat helemaal goedgewoon draaien. als het goed is zorgt filetje er zelf voor dat het gaat kloppen
Moet ik soms nog iets anders installeren...?
Ik hoor het al; voor mij voorlopig geen DBFP iigVerwijderd schreef op 08 February 2003 @ 18:56:
[...]
Hm... da's dus niet goed. Keepers staan in de spits, voetballers op het doel: dat klopt dus niet... En ik heb echt alles gedaan zoals beschreven in de readme.
[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 08-02-2003 19:00 ]
Verwijderd
Hoe kan je dan ooit je mooiste doelpunten vastleggen? Dit was echt een beauty die ik nu dus nooit meer kan zien...
nee je moet de readme lezenVerwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 18:56:
[...]
Hm... da's dus niet goed. Keepers staan in de spits, voetballers op het doel: dat klopt dus niet... En ik heb echt alles gedaan zoals beschreven in de readme.

Misschien is het een idee om de herhaling naar het begin te schuiven ipv op het einde laten staanVerwijderd schreef op 08 February 2003 @ 23:45:
Ik probeerde net voor het eerst een herhaling te laden en te bekijken van een mooi doelpunt dat ik net had gemaakt. Wat ik te zien krijg is echter de start van de wedstrijd NA dat doelpunt (aftrap van de tegenpartij)... En er valt niets af te spelen: er gebeurt niets. Schijbaar is Fifa 2003 alles vergeten zodra de automatische replay voorbij is... Hoe bewaar je een doelpunt? Als ik ESC had gedaan tijdens de herhalingen had ik ook dit punt bereikt want het ingame menu krijg je pas te zien als je ESC drukt tijdens een gewoon spelmoment...
Hoe kan je dan ooit je mooiste doelpunten vastleggen? Dit was echt een beauty die ik nu dus nooit meer kan zien...
Verwijderd
Ja, zo achterlijk ben ik dus ook niet... Dat gaat dus niet: ik kan dat schuifje niet naar voren schuiven. Heel vreemd allemaal...Saekerhett schreef op 08 February 2003 @ 23:58:
[...]
Misschien is het een idee om de herhaling naar het begin te schuiven ipv op het einde laten staan
Verwijderd
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat dus gedaan heb... Heb jij dan NIET Winter op het doel...?
Maar het maakt niet uit. Ik ga zelf de opstellingen wel ff aanpassen. Voor zover mogelijk, want ik heb begrepen dat de voetballers die nu op doel staan sowieso alleen maar als reservekeeper opgesteld kunnen worden...
Als je het installeerd volgens de readme dan moet het werken, bij mij werkt het iig.Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 17:06:
[...]
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat dus gedaan heb... Heb jij dan NIET Winter op het doel...?
Maar het maakt niet uit. Ik ga zelf de opstellingen wel ff aanpassen. Voor zover mogelijk, want ik heb begrepen dat de voetballers die nu op doel staan sowieso alleen maar als reservekeeper opgesteld kunnen worden...
Winter ben ik nog niet tegen gekomen maar de rest van de opstellingen [pas 5 wedstrijden gespeeld] klopt wel aardig.
Mischien overheen gelezen maar hoe zit dat met hun moelijkheids graad?
Ik speelde altijd op pro maar die zit er niet meer in dus ik neem aan dat pro worldclass is in deze patch?
Grootste nadeel van fifa 2003 vind ik dat elk willekeurig team, als ze achter staan, heel hard opzoek gaan naar de gelijkmaker en deze vaak ook krijgen.
5-5 is wat ik best wel vaak tegenkom.
[ligt niet aan de patch]
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ooit eens een patch gehad die op een fanpage van NEC stond. Ik weet allen de site niet meer. nec1900 ofzo.