illegaal? bij mij doet ie dat namelijk wel gewoonarmageddon_2k1 schreef op 11 november 2002 @ 15:40:
Het is al een voorbij gekomen, maar ik heb geen concrete antwoorden gevonden. Als ik CD 2 erin stop zou ie een Autorun moeten starten, maar er gebeurt gewoon niks! Ik vind dit erg jammer
weet iemand hoe dit komt?
Ik run XP Pro, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
kijk ff op http://www.marksnijders.com (legale site, dus neem aan dat link hier mag) daar zie je fifa2002 bij de nieuwe games staan, en dan de no-cd crackarmageddon_2k1 schreef op 11 November 2002 @ 15:40:
Het is al een voorbij gekomen, maar ik heb geen concrete antwoorden gevonden. Als ik CD 2 erin stop zou ie een Autorun moeten starten, maar er gebeurt gewoon niks! Ik vind dit erg jammer
HenkS schreef op 11 november 2002 @ 17:57:
[...]
kijk ff op http://www.marksnijders.com (legale site, dus neem aan dat link hier mag) daar zie je fifa2003 bij de nieuwe games staan, en dan de no-cd crack
nee, mag hier niet neem ik aan. aangezien er illegale dingen opstaan en no-cd cracks niet mogen hier. dus als je slim bent haal je hem wegHenkS schreef op 11 November 2002 @ 17:57:
[...]
kijk ff op *knip* (legale site, dus neem aan dat link hier mag) daar zie je fifa2002 bij de nieuwe games staan, en dan de no-cd crack
Verwijderd
Vollop gaar.. ik probeer over Direct IP te spelen .. zonder server enz. wel Norton Firewall aanstaan.... dus ik Host.. druk ik alt tab want hij doet nix... staat internet opeens uit..? dus ik restart compo zet eerst Firwall uit... doet het internet het WEER niet... dus als ik connect via Fifa gaat internet uit en als ik Firewall uitzet gaat internet uit...
ik weet het probleem niet

Heb je nog iets speciaals gedaan om dat voor elkaar te krijgen? Als ik online ga loopt het ontzettend brak als het uberhaupt al wilVerwijderd schreef op 10 November 2002 @ 22:39:
daarnet dus online gespeeld ... een official war van Clanbase.... werkt echt perfect gewoon.weer een 1337 online game...
sta nu 19e
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Daar was destijds [fifa99] wel een progje voor om de muziek om te zetten naar mp3 en andersom.GUBO schreef op 10 november 2002 @ 19:59:
Is het mogelijk om die .str bestand van de muziek om te zetten in mp3 of wav ?
Ze staan trouwens in de map audio\music
Ik heb laatst nog gezocht omdat de hd waarop hij stond compleet dood was.
http://downloads.soccergaming.com/download.php3?id=00000941

Gave patch, veel meer rook/bengaals vuur
http://www.fifa-mra.com/israel/english.asp
Only fools are enslaved by time and space.
Met die patch heb je het dus overal, de screens zijn iid Fenerbahce.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik zou die link maar gauw weghalenHenkS schreef op 11 November 2002 @ 17:57:
[...]
kijk ff op http://www.watbenjedan.com (legale site, dus neem aan dat link hier mag) daar zie je fifa2002 bij de nieuwe games staan, en dan de no-cd crack

Is het nou iemand al gelukt om via direct IP te spelen met een minder legale versie ?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ja allang.... gewoon ip invoeren...works like a charmeMAeRCe schreef op 11 November 2002 @ 22:08:
[...]
Ik zou die link maar gauw weghalen(en degene die m gequote hebben ook).
Is het nou iemand al gelukt om via direct IP te spelen met een minder legale versie ?
En nog snel ook
Voor mensen met een router/firewall moet je poort 2048 UDP forwarden. Na lang zoeken uiteindelijk achter gekomen welke poort het was.
ik had hem niet gequote, wel het berichtje maar de link had ik al als *knip* neergezeteMAeRCe schreef op 11 november 2002 @ 22:08:
[...]
Ik zou die link maar gauw weghalen(en degene die m gequote hebben ook).
en ook hier werkt direct ip erg goed
zo mijn links maar veranderd
snap niet waarom het niet zou mogen... die site zelf is ook legaal... officieel puur bedoeld om te helpen bij het maken van een eigen kopie van de game, om een reserve te hebben
snap niet waarom het niet zou mogen... die site zelf is ook legaal... officieel puur bedoeld om te helpen bij het maken van een eigen kopie van de game, om een reserve te hebben
Verwijderd
Argh.. Ik heb Fifa 2003 maar het loopt voor geen meter ... Als ik op res 1024x768:32, details op medium speel draait het voor geen meter, heel erg schokkerig beeld. Ik draai Win XP pro, ik heb net een fresh instal achter de rug dus daaraan kannet niet liggen. Ik heb alle onnodige programmas uitgezet en nog looptet niet
Suggesties?
de knvb vroeg een beetje te veel geld voor de licentieVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 11:02:
ik zou wel een patch willen waarbij je ook de nl competitie kan spelen want die engelse komt me de strot uit en andere landen zuigen.
BTW. waarom wel belgie en korea maar geen nederland?
Verwijderd
----------- www.soccergamez.nl ------------- <<< Voor de NEDERLANDSE COMPETITIE PATCh... hijs alleen nog niet uit
maar binnekort wel!
Neejoh da's Galatasaray (zie vlag)LoneRanger schreef op 11 november 2002 @ 21:34:
Met die patch heb je het dus overal, de screens zijn iid Fenerbahce.
Nog tweakers die meedoen met de clanbase fifa 2003 ladder?
Neen
Welke drivers van je videokaart heb je ?armageddon_2k1 schreef op 11 november 2002 @ 15:40:
Als je de nieuwste hebt: De nieuwe verwijderen en de oude weer installeren
Als je oude nog hebt: Dan werkt waarschijnlijk nieuwe wel.
(klinkt een beetje vaag, maar ik ben fifa nogal aan het versprijden (

Verwijderd
Ja! ik dat weet je tog ik heb je net met 1-0 verslagenBoesjke schreef op 12 november 2002 @ 17:30:
GG!
ps. /me is HoppaTop in Fifa
Nee, waar kan ik me aanmelden ??Boesjke schreef op 12 november 2002 @ 17:30:
Lol, das toevallig dan, nou ja je schoot wel iets van 20x op het doel dus zo potdicht zat mijn verdediging ook weer nietVerwijderd schreef op 12 November 2002 @ 18:15:
[...]
Ja! ik dat weet je tog ik heb je net met 1-0 verslagenkwam amper door je verdediging maar dat maakt niet uit
GG!
ps. /me is HoppaTop in Fifa
Ennuh, je kan je op www.clanbase.com aanmelden voor de fifa 2003 ladder...
Neen
Ik heb een tooltje gevonden om de muziek te veranderen
. Het heet Music changer en is hier te downloaden
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet hoe ik met mijn gamepad moves kan maken.
Alles kan ik behalve de special moves.
Of ligt het misschien aan een instelling van fifa zelf ofzo?
Ik speel met de ea assis aan!
Alles kan ik behalve de special moves.
Of ligt het misschien aan een instelling van fifa zelf ofzo?
Ik speel met de ea assis aan!
Ik krijg een runtime error. ik heb dat visualbasic ding wat in de readme staat wel geinstalleerd.eMAeRCe schreef op 12 november 2002 @ 20:34:
Ik heb een tooltje gevonden om de muziek te veranderen. Het heet Music changer en is hier te downloaden
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Mooi spel goed verbeterd!
Alleen:
1) Geen NL competie
2) Mindere besturing
3) Verschil tussen semi- pro en pro toch iets te groot!
Alleen:
1) Geen NL competie
2) Mindere besturing
1 mee eensVerwijderd schreef op 13 november 2002 @ 11:46:
Mooi spel goed verbeterd!
Alleen:
1) Geen NL competie
2) Mindere besturing
2 niet mee eens, alleen koppen is niet zo handig gemaakt, verder gewoon ff wennen
3 niet mee eens, kwestie van oefenen wat het net leuk maakt.. ik ben nu net naar wereldklasse gegaan
Wereldklasse ???HenkS schreef op 13 november 2002 @ 15:28:
[...]
1 mee eens
2 niet mee eens, alleen koppen is niet zo handig gemaakt, verder gewoon ff wennen
3 niet mee eens, kwestie van oefenen wat het net leuk maakt.. ik ben nu net naar wereldklasse gegaan
Voor mij is prof net iets te moeilijk, semi-prof is een makkie
tja dat had ik ook een tijdje.. maar toch ff doorgezet op prof.. en opeens werd ik kampioen met barcelona in spanje en halve finale europacup dus vond ik wereldklasse wel tijd worden, en het is te doen (middenmoot)eMAeRCe schreef op 13 November 2002 @ 15:44:
[...]
Wereldklasse ???![]()
Voor mij is prof net iets te moeilijk, semi-prof is een makkie
Verwijderd
ph@ spel wel dat fifa2003, ik heb de demo in een ander topic helemaal afgezeken maar 't bevalt me toch wel
(op het af en toe 'domme' gedrag van de medespelers na dan) .. kSpeel op Professioneel en heb Real verslagen met 3-1
(eerste wedstrijd verloren met 5-3 van ze
)..
Ik vraag me trouwens af of je met de minder legale versie online kan spelen (zoals Clanbase enzo)? Weet iemand dat ?
Ik vraag me trouwens af of je met de minder legale versie online kan spelen (zoals Clanbase enzo)? Weet iemand dat ?
Verwijderd
De besturing heb ik al aardig onder de knie maar het is amper mogelijk om een kopbal te maken of een ouderweds doelpunt met een omhaal. Dat vond ik vroeger zo leukHenkS schreef op 13 November 2002 @ 15:28:
[...]
1 mee eens

Verwijderd
Via direct IP wel... Maar dit is al gezegt dacht ikVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 09:48:

Verwijderd
Ik heb idd ook een vraag over de gamepad, ik weet dat er 6 knoppen voorgedefineerd zijn,
A-voorzet/sliding
B- Overspelen/Mankeuze
C- Schieten/Rustig afpakken
x- Man in diepte laten rennen
y- Koppen/steekbal
z- Rennen
Geen van deze knoppen kan die speciale moves, ik weet niet wat het is, maar blijjkbaar heeft de keyboard meer functies dan mijn gamepad. Weet iemand hoe ik toch special moves kan doen, of die functie van shift op mijn gamepad, want ik kan absoluut geen effect geven bij een vrije trap, heel irritant. Ik speel overigens met een sidewinder gamepad
A-voorzet/sliding
B- Overspelen/Mankeuze
y- Koppen/steekbal
z- Rennen
Geen van deze knoppen kan die speciale moves, ik weet niet wat het is, maar blijjkbaar heeft de keyboard meer functies dan mijn gamepad. Weet iemand hoe ik toch special moves kan doen, of die functie van shift op mijn gamepad, want ik kan absoluut geen effect geven bij een vrije trap, heel irritant. Ik speel overigens met een sidewinder gamepad
welke gamepad heb je? dat zou erg helpen namelijk.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 18:43:
Ik heb idd ook een vraag over de gamepad, ik weet dat er 6 knoppen voorgedefineerd zijn,
A-voorzet/sliding
B- Overspelen/Mankeuze
y- Koppen/steekbal
z- Rennen
* rblommers schaamt zich diepVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 20:32:
dat staat onderaan, Microsoft Sidewinder gamepad pro

ik heb dat ding ook... en met Z maak ik de beweging, en met die knop rechtsonder (aan achterkant ren ik) en ik heb niks veranderd....Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 18:43:
A-voorzet/sliding
B- Overspelen/Mankeuze
y- Koppen/steekbal
z- Rennen
Verwijderd
Ik heb ook sidewinder gamepad en aan de achterkant waar je je wijsvinger plaats ook nog 2 knoppen.
Die rechterknop is rennen en z is bij mij special move zoals spatie op het toetsenbord.
Die rechterknop is rennen en z is bij mij special move zoals spatie op het toetsenbord.
je hebt zeker dezelfde als in het topic bovend de jouwe?Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 12:25:
Ik heb ook sidewinder gamepad en aan de achterkant waar je je wijsvinger plaats ook nog 2 knoppen.

Als ik een vrije trap of corner mag nemen, kan ik niet fatsoenlijk richten, zie het richtschermpje 2.5 keer. Heb ff geen server, hoop dat ik het pic ergens kwijt kan ?! Add dan kamphuisyori@hotmail.com maar ff, mail ik hem je....
Wie helpt mij of heeft hetzelfde probleem?
YouKnow schreef op 15 november 2002 @ 15:09:
Als ik een vrije trap of corner mag nemen, kan ik niet fatsoenlijk richten, zie het richtschermpje 2.5 keer. Heb ff geen server, hoop dat ik het pic ergens kwijt kan ?! Add dan kamphuisyori@hotmail.com maar ff, mail ik hem je....

Pic van YouKnow
Verwijderd
misschien kan je proberen op een andere resolutie te spelen. Ik kwam net nog een grappige bug tegen, ik kreeg een penalty tegen en mijn keeper stond 2 meter voor de doellijn. (voor degenen die niet zo bekend zijn met de spelregels, de keeper moet bij een penalty op de lijn blijven)
Verwijderd
Hey!
Jaja, zat altijd in het FS2002 topic maar ben fervent FIFA´er. Zag ik hier een jood(Saekerhet?) Grapje, ben een dikke Feyenoorder maar we zullen erlkaar moeten verdrageb
Jaja, zat altijd in het FS2002 topic maar ben fervent FIFA´er. Zag ik hier een jood(Saekerhet?) Grapje, ben een dikke Feyenoorder maar we zullen erlkaar moeten verdrageb
Verwijderd
Lol is dat zo das dan wel slecht van ea maken al 9 jaar voetbalspellen ofzo en nog kennen ze de regels nietVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 18:44:
misschien kan je proberen op een andere resolutie te spelen. Ik kwam net nog een grappige bug tegen, ik kreeg een penalty tegen en mijn keeper stond 2 meter voor de doellijn. (voor degenen die niet zo bekend zijn met de spelregels, de keeper moet bij een penalty op de lijn blijven)

Ik heb YouKnow op MSN gesproken en hij had al resolutie veranderd, wat niet hielp.Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 18:44:
Ik heb trouwens ook een 'bug' ontdekt, als de keeper de bal uischiet dan kijk je ff vanaf achter de keeper en dan zie je de keeper aan de andere kant van het veld een kwart slag gedraaid staan

Wie hebt dr ff zin in een potje online tegen mij ? Ik kan hosten, add me maar @ msn
Ik heb dat probeem nu ookGAEvakYD schreef op 03 November 2002 @ 22:00:
Klote man dat spel doet het niet bij mij. Als ik hem installeer gaat alles goed. Start ik het spel op flikkert het beeld een paar keer en keert dan terug naar het bureaublad. Ik heb een GF4 4400, met de nieuwste detonator drivers. Ook de nieuwste 4in1drivers, drirectX 8.1.
Iemand een Idee?
zijn er al nieuwe moves ofzo?? de standaard knoppen zijn wel bekend maar ik kan nog niet echt truuukjes ofzow behalve met spatie dan....als er iemand is die wel veel tipjes en truukjes weet zou je dat op een rijtje willen zetten..!? alvast bedankt!
Ben ik ook eens tegen gekomen...Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 18:44:

Moest wel 2 keer kijken voordat ik het echt door had, helaas was ik daardoor te laat om een redding te maken...
Ik heb resolutie al veranderd bij het probleem, verschillende instellingen geprobeerd, maar niets helpt... Bij de demo deed ie het wel goed.... Ik heb de DirectX 8.1, specs zie onderaan. Als iemand nog tips of ideeen heeft, graag...
Dat zou misschien kunnen, maar de drivers zijn uptodate, en als ik het goed heb gesupport door FIFA... iemand met zo'n (brakke) videokaart waar t wel werkt?
Verwijderd
argh, waar ik me nu mateloos aan begin te irriteren is dat je het geluid niet kan uitzetten (helemaal)..als ik vroeger fifa speelde zette ik het geluid van het spel zelf af en winamp op de 8tergrond en dat kan dus niet meer
je hoort altijd dat irritante commentaar erdoorheen en altijd muziek op de 8tergrond(als je in het menu zit) .. iemand een idee hoe je het helemaal uit kan zetten???
Verwijderd
Je kan het wel uitzetten, alleen zit een klein foutje in de sliders, dacht ik.
Ik neem dus aan dat je weet waar je het uit moet zetten, verplaats je dan de slider met de muis dan pakt ie het toch niet helemaal goed, als je dan op het pijltje naar links klikt en zo dus verplaatst, dan zie je dat ie iets naar rechts springt en je hem nog iets verder kan zetten.
Ik neem dus aan dat je weet waar je het uit moet zetten, verplaats je dan de slider met de muis dan pakt ie het toch niet helemaal goed, als je dan op het pijltje naar links klikt en zo dus verplaatst, dan zie je dat ie iets naar rechts springt en je hem nog iets verder kan zetten.
Verwijderd
Thxz! het werkt nu wel... eigenlijk stom dattet zo moetVerwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:06:
Je kan het wel uitzetten, alleen zit een klein foutje in de sliders, dacht ik.
Voor de mensen met problemen achter NAT/firewall. Volgens EA:
If you are behind a router/firewall, make sure the following ports are open:
TCP and UDP ports 80, 443, 21001-21100, and 32768-65535
En het werkt nog ook. Ik heb achter router gewoon kunnen hosten. Ondanks dat fifa 192 ip detect. De tegenstander hing wel direct op het net, ik weet niet of mensen die ook achter router hangen kunnen joinen.
En het werkt nog ook. Ik heb achter router gewoon kunnen hosten. Ondanks dat fifa 192 ip detect. De tegenstander hing wel direct op het net, ik weet niet of mensen die ook achter router hangen kunnen joinen.
ok, dank je... nu nog ff uitvogelen hoe ik porten openzet met mijn router... maar dat moet toch te doen zijnFakir schreef op 17 november 2002 @ 02:44:
Voor de mensen met problemen achter NAT/firewall. Volgens EA:
LOLrblommers schreef op 17 November 2002 @ 02:56:
[...]
ok, dank je... nu nog ff uitvogelen hoe ik porten openzet met mijn router... maar dat moet toch te doen zijn
iedereen wacht op de patch zo te zien...?! game-play is niet echt top..
wat zou je dan verbeterd willen zien in de patch?SC4RF4C3 schreef op 18 November 2002 @ 16:28:
iedereen wacht op de patch zo te zien...?! game-play is niet echt top..
Ik zou graag een patch willen hebben die voorkomt dat ik het spel af en toe opnieuw moet installeren omdat hij niet wil opstarten
Verwijderd
Wat dacht je van het onthouden van de toetsen bij je toetsenbord, dat is namelijk echt een slechte bug van EA. Tevens zou ik ook graag als ik schiet met een aanval een bepaald effect aan de bal willen geven en niet alleen rechtdoor te hoeven schieten.
Verwijderd
Heeft iemand een lijst waarin alle bewegingen en de daarbij horende toetsencombinaties staan. Heb Fifa2003 bij mijn broertje meegenomen, alleen kom ik als beginnner niet veel verder dan gewoon schieten. Beetje saai.
Verwijderd
Sjongejonge, lees dit topic door en je komt al achter een hoop controls hoor
Desnoods bel jeje broertje op die kannet je zo vertellen denkik
Zoniet heb je altijd google nog he
En nog iets waar ik me vreselijk aan het irriteren ben: De voordeelregel wordt haast nooit toegepast
Ook vervelend dat bij niet hinderlijk buitenspel (of hoe je het ook noemt als iemand theoretisch niet aan het spel deelneemt) gelijk gefloten wordt
klopt, irriteer ik me ook wel eens aan. in de demo werd dat veel beter gedaan (het leek in ieder geval zo)eMAeRCe schreef op 19 november 2002 @ 16:50:
En nog iets waar ik me vreselijk aan het irriteren ben: De voordeelregel wordt haast nooit toegepast
Wat denken jullie ervan om een online competitie te doen ?? [rml][ fifa 2k3] Online Competitie[/rml]
Hehehe eerst moet ik nog even flink oefenen
psst; eMAeRCe speelt nog op semi-prof nivo
Maar houd dit topic aub ontopic en ga voor de online comp. hier naartoe
zal eens kijken,
nadeel is dat ik sinds kort leuke vriendin heb (nou ja nadeel... meer voordeel) maar kan daardoor minder ballen
heb net competitie met Barcelona op wereldklasse eindelijk afgerond
ben 3e geworden en heb de europacup 1 gewonnen en dit alles op WERELDKLASSE niveau jaja.... (kan het spel eigenlijk dus de prullenbak in flikkeren.. geen zin meer in.. maar online lijkt me wel leuk.. is ook totaal anders..)
nadeel is dat ik sinds kort leuke vriendin heb (nou ja nadeel... meer voordeel) maar kan daardoor minder ballen
heb net competitie met Barcelona op wereldklasse eindelijk afgerond
ben 3e geworden en heb de europacup 1 gewonnen en dit alles op WERELDKLASSE niveau jaja.... (kan het spel eigenlijk dus de prullenbak in flikkeren.. geen zin meer in.. maar online lijkt me wel leuk.. is ook totaal anders..)
Verwijderd
Naar mijn idee kan je juist dan meer ballen
... Maar goed. Hoe krijg je het voor elkaar op wereldklasse is voor mij veel te moeilijk. Maar goed dan oefen ik nog wel ff door. Zit trouwens op proffesional, en dat gaat al soms met moeite.
misschien een stomme vraag, maar is er een mogelijkheid om spelers te editten. (prestatie nivo, namen e.d.)
Vincere Per Belli
WOEI emailtje van eagames over zaalvoetbal in fifa2003
Subject
---------------------------------------------------------------
I just have a question, will there be a patch for fifa2003, so that there wil...
Discussion Thread
Response (Box Robert A.) - 11/19/2002 04:33 PM
Unfortunatly here at Tech Support, we do not have any information as to what the next patch will address nor do we have an official release date. We are sorry for any inconvienience this has caused. We are aware of a few minor issues and hopefully it might be addressed in a future patch.
Thank you for your comments and suggestion about the game. They are what help us to shape our games to reflect what you want to see in them. Please send them to us at suggestions@ea.com so that we can get them reviewed by the production team. The more professionally written they are the easier they will be read. Thanks again for your on going support of Electronic Arts.
Auto-Response - 11/19/2002 03:02 AM
No matches were found.
Subject
I just have a question, will there be a patch for fifa2003, so that there wil...
Discussion Thread
Response (Box Robert A.) - 11/19/2002 04:33 PM
Unfortunatly here at Tech Support, we do not have any information as to what the next patch will address nor do we have an official release date. We are sorry for any inconvienience this has caused. We are aware of a few minor issues and hopefully it might be addressed in a future patch.
Thank you for your comments and suggestion about the game. They are what help us to shape our games to reflect what you want to see in them. Please send them to us at suggestions@ea.com so that we can get them reviewed by the production team. The more professionally written they are the easier they will be read. Thanks again for your on going support of Electronic Arts.
Auto-Response - 11/19/2002 03:02 AM
No matches were found.
Heb hem nu eindelijk ook, hij is echt vet op het feit na dat ik bij corners echt helemaal niets kan. Koppen, omhaals o.i.d. lukt allemaal niet. Lukt weer wel van een voorzet 
Verder natuurlijk jammer dat Nederland er niet in zit en ik hoop dat in die patch van PhantOm er zaalvoetbal in Fifa2k3 komt. Snap zijn post niet helemaal nl.
Verder natuurlijk jammer dat Nederland er niet in zit en ik hoop dat in die patch van PhantOm er zaalvoetbal in Fifa2k3 komt. Snap zijn post niet helemaal nl.
MacBook Pro 14" 2021
Verwijderd
Met een beetje zoeken had je wel kunnen vinden dat je de officiele creation center kan downloaden waarmee dit kan, waarschijnlijk wel op www.fifa2003.commisschien een stomme vraag, maar is er een mogelijkheid om spelers te editten. (prestatie nivo, namen e.d.)
Kleine update: met de eerdergenoemde poorten kan ik ook hosten tegen mensen die ook achter NAT zitten.
kewlFakir schreef op 21 november 2002 @ 21:01:
Kleine update: met de eerdergenoemde poorten kan ik ook hosten tegen mensen die ook achter NAT zitten.
moet ik alleen nog steeds uitvogelen hoe ik porten openzet. toch maar ff zoeken
hardware- of softwarematig? welk proggie/apparaat? Ehm eigenlijk is de vraag gaat het om een draytek router of om winroute? Anders: you're on your own 
On topic: Wat is het grote geheim om te scoren (of uberhaupt iets zinnigs te doen) bij een corner?
Ook heel irritant vind ik dat als de pc beslist heeft wie geselecteerd is (weet niet hoe ik het beter moet omschrijven) de andere spelers niks doen. Dan ligt er bijv. een bal stil met 2 verdedigers van jezelf en een aanvaller van de cpu. Iedereen staat stil en is het wachten op de te besturen speler (jij of cpu).
On the bright side: eindelijk met een mooie boog om het muurtje à la platini gescoord
On topic: Wat is het grote geheim om te scoren (of uberhaupt iets zinnigs te doen) bij een corner?
Ook heel irritant vind ik dat als de pc beslist heeft wie geselecteerd is (weet niet hoe ik het beter moet omschrijven) de andere spelers niks doen. Dan ligt er bijv. een bal stil met 2 verdedigers van jezelf en een aanvaller van de cpu. Iedereen staat stil en is het wachten op de te besturen speler (jij of cpu).
On the bright side: eindelijk met een mooie boog om het muurtje à la platini gescoord
[ Voor 63% gewijzigd door Fakir op 21-11-2002 22:15 ]
het gaat om een smc 4 ports router.Fakir schreef op 21 November 2002 @ 22:12:
hardware- of softwarematig? welk proggie/apparaat? Ehm eigenlijk is de vraag gaat het om een draytek router of om winroute? Anders: you're on your own
corner: passen -> schuin naar 16meter passen -> schieten voordat de bal is aangekomen -> 1uit5 gaat ongeveer tegen het netje
Verwijderd
Als je het voor winroute ook even wilt vertellen dan graag 
Ik heb pas 1 keer gescoord uit een corner, maar dat was tegen mijn maat die de keeper half liet uitkomen
Tegen de computer ben ik niet verder geomen dan een kopballetje net over de lat, maar meestal ben ik nog het gevaarlijkst als de computer de bal wegkopt naar mijn mannetjes.
Ik heb pas 1 keer gescoord uit een corner, maar dat was tegen mijn maat die de keeper half liet uitkomen
Tegen de computer ben ik niet verder geomen dan een kopballetje net over de lat, maar meestal ben ik nog het gevaarlijkst als de computer de bal wegkopt naar mijn mannetjes.
Word er gek van, vaak genoeg kans om te schiten, maar het richten gaat echt niet dus! Werk met de keyboard. Wel 1 prachtige blooper: hoog terug spelen op de keeper, welke met een prachtige omhaal in eigen doel schiet
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Tja, toch echt een kwestie van oefenen...toastingnow schreef op 22 November 2002 @ 14:47:
Word er gek van, vaak genoeg kans om te schiten, maar het richten gaat echt niet dus! Werk met de keyboard. Wel 1 prachtige blooper: hoog terug spelen op de keeper, welke met een prachtige omhaal in eigen doel schiet
Verwijderd
Wat ik vervelend vind is het volgende, stel je wil naar een medespeler schieten en er staat een computerspeler half tussen, hij loopt iets van de lijn af, dan heeft hij ALTIJD de bal, omgekeerd lukt het met niet, maakt niet uit op welke knop ik druk.
Ook het afpakken van achter is lastig, de computer lukt het altijd en mij schijnt het maar niet te lukken.
Laatste, het moment van spelen van de bal, de computer schiet altijd net voordat je verdediger de bal kan pakken, andersom lukt het niet, omdat mijn mannetje dan eerst zijn pas af moet maken en dan is het alweer te laat en heeft de computer de bal alweer. Erg frustrerend
Ook het afpakken van achter is lastig, de computer lukt het altijd en mij schijnt het maar niet te lukken.
Laatste, het moment van spelen van de bal, de computer schiet altijd net voordat je verdediger de bal kan pakken, andersom lukt het niet, omdat mijn mannetje dan eerst zijn pas af moet maken en dan is het alweer te laat en heeft de computer de bal alweer. Erg frustrerend
achterste icon in die knoppenbalk (portmapping staat er ook). daar moet staan unspecified (binnenkomende, bovenste), vervolgens de poort, dan protocol (ucp, tcp of allebei) en tot slot naar welk intern ip adres het moet en welke poort (die is in principe hetzelfde als daarboven ingevuldVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 14:35:
Als je het voor winroute ook even wilt vertellen dan graag
Voor die hardware router in principe hetzelfde verhaal, gewoon aangeven welke poort naar welk intern ip moet en op welke poort (zelfde poort dus).
Terugkomend op die corner erin schieten. Ik begrijp dus dat je met s de bal gewoon laag richting je aanvaller schiet? Ik wou het proberen, maar de pc werkte niet mee en gaf geen corners weg
Verwijderd
hoe kan jij eigenlijk koppen? ik heb vaak geprobeerd en het is nooit gelukt te koppen en omhaal om scoren..
De grap is dat degene die als laatste de toets gedrukt heeft het kopduel wint, dus je moet er gewoon op blijven rammen.
w is verdedigend koppen en d aanvallend geloof ik
Verwijderd
dat klopt dus echt niet, van dat erop blijven rammen, het gaat er om dat je gewoon op het juiste moment op w drukt, soms sta je er gewoon verkeerd voor dan kop je niet. Maar je moet het natuurlijke moment op zoeken waarop je normaal de lucht ingaat, dus vlak nadat de bal weer is gaan dalen.
Verdedigend koppen bij corners is mij nog niet gelukt, aanvallend koppend ook niet, behalve als je voorzet geeft, maar dan kopt die bijna automatisch
Verdedigend koppen bij corners is mij nog niet gelukt, aanvallend koppend ook niet, behalve als je voorzet geeft, maar dan kopt die bijna automatisch
op www.fifaonline.it staat een musicpatcher hiermee kan je je eigen muziek importeren. Ik heb het al uitgetest en het werk echt perfect, zonder fouten!!..
succcccces
succcccces
Verwijderd
Hebben jullie ook al van die dingetjes waar je je aan ergert?
Ik erger me groen en geel aan mn backs die vaak hun uiterste best doen om buitenspel van de tegenstander op te heffen
Ik erger me groen en geel aan mn backs die vaak hun uiterste best doen om buitenspel van de tegenstander op te heffen