http://www.twitch.tv/jannustitannus
Metal to the bone
Wat me trouwens opvalt... afgelopen dagen al tig keer een game gewonnen als alien (terwijl marines 2 hives hadden) omdat je zo de command chair kon opvreten... Commanders blijven vaak zitten wanneer je de cc aanvalt.
Always outnumbered, never outgunned!
redelijk domme tackiek om je base te moven naar een hive, kost je rete veel rp terwijl 1 marine die in base blijft makelijk de cc kan defenden.Keizer schreef op 31 december 2002 @ 18:18:
Marines kunnen best winnen, maar dan moet je wel een redelijk ervaren commander hebben... Je moet bijna nooit de base bij je start houden, meteen moven naar een hive room. Daar maak je dan spawn portals en al je shit. Zo snel mogelijk siege bij een 2e hive bouwen en hoppa, je wint makkelijk
Wat me trouwens opvalt... afgelopen dagen al tig keer een game gewonnen als alien (terwijl marines 2 hives hadden) omdat je zo de command chair kon opvreten... Commanders blijven vaak zitten wanneer je de cc aanvalt.
Verwijderd
speel het meest alien(omdat skulks enz nou eenmaal rulen)
wat ik wel jammer vind is dat er idd veel noobs zijn(ok, logisch)en dat de eerste cheat/bug door sommige mensen wel er graag wordt geexploid.
ik ga nu niet zeggen hoe die cheat gaat(ook niet over msn of ander medium) maar het komt er op neer dat je als skulk rond kan lopen met een marine skin zodat de marines je niet herkennen en je zelf(dacht ik) ook marine lmg hebt
voor de rest kan ik melden dat ik al weer proud clan leider van de zoveelste clan ben
en dat ik vind dat aliens idd te sterk zijn en ik uitkijk naar 1.04 en de volgende clientside patch
[ 12/23/02 ] :: NS v1.04 in testing
Here's the change list that is now entering testing for NS v1.04. The contents are subject to change further, but this will likely be very close to contents of the patch:
- Fixed exploit that allowed aliens to look like marines and fire marine weaponry
Kiek dat was die cheat
- Changed max machine gun ammo to 250 (used to be 300, though it would only display 250)
- Fixed commander weapon exploit (using lastinv). Weapon commands in general (drop, switch, last) won't work for commanders.
- 3rd party entities are never propagated to client (ie, adminmod_ entities). This could fix an occasional crash (thanks Alfred)
- Moved auto-concession on unfair teams into server variable (mp_autoconcede: if set to greater then 0, then if teams are ever different by this many players, that smaller team loses immediately)
- Dead players can now talk to their teammates in both casual and tourny mode (needed to prevent team from getting an advantage by using external voice program in CAL)
- Fixed problem where ammo could be picked up while holding mines
- Aliens without any hives no longer take damage when the server is in tournament mode
- Add more triggers (for Psychostats and 3rd party program support)
- Added "player built x" (for commander and aliens)
- Added "recycled x"
- Added "started research x"
- Added "cancelled research x"
- Fixed visual problem where advanced armory had weird build circle
- Reduced radius of acid rocket splash from 200 to 165
- Reduced shotgun cost from 20 to 17
- Reduced welder damage from 10 to 7
- Armory can now give out ammo while upgrading to advanced armory (more intuitive)
- Increased cost of infantry portal from 15 to 22
- Increased cost of phase gate from 20 to 25
- Decreased health of phase gate from 3500 to 2000
- Increased scan cost from 1 to 3
- Reduced siege cannon range from 1250 to 1100
NOTES:
- The green circle that appears when the siege cannon is selected by the commander is using the old range, but this will be fixed in v1.1.
- This is the value siege range was for most of our internal playtesting (hence the bast and hera issues that suddenly arrived with v1.0)
- Siege cannon targets now must be sighted to be hit (in view of friendly player or scanned by commander)
- Hives now spawn with full health instead of having to heal up to full health on spawn
- Fix bug where advanced turret factories don't have full health
- The advanced armory now has 2400 health instead of 1500 (same as regular armory, this is a fixed bug, not a balance change)
- Fixed bug where tournament mode caused some damage to be reduced more then it should be (acid rocket vs. any alien structures)
- Fixed bug where hive would sometimes play wound sound/animation when it got hit but didn't take damage
- Removed lingering "organic" damage type for acid rocket and spore cloud (fixes bug where acid rocket wasn't doing damage properly to organic structures)
- Aliens no longer donate their points back to their team resource pool when they leave the team (exploitable)
- Fixed non-visible motion sensor and proximity "blips" (linux only)
- Defense chambers no longer heal themselves
[ Voor 71% gewijzigd door Spruit_elf op 31-12-2002 21:20 . Reden: owja de changelog van 1.04 voor alle geintresseerden ]
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
Welke clan ben je leider? ik zoek nog een serieuse clan die ook wars gaat spelen, niet alleen maar op publics.
owja en met www. en .tk (zonderspaties) heb ie onze website
ik vind het wel irri dat juist op dit moment clanfission.com dicht is, das net zo iets als clanbase alleen dan voor ns
want dit is juist het moment dat mensen clans gaann oprichten en het is wel leuk als je die kan registreren.
iemand nog meer van dat soort sites ??
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
kheb nog wel ff gezocht maar nix interrusants gevonden.
maar verder ben ik imd op trail bij mrcactus en zijn clannetje. en heb er erg veel zin in. laat die compos maar komen rolf
Iemand zelfde probleem of wel een goeie mirror met installatie file die wel goed werkt
dank bij voorbaat
Verwijderd
is zowiezo al doodVerwijderd schreef op 14 January 2003 @ 09:02:
liquid je moet maar iemand anders zoeken (volgens mij wordt dit je zoveelste clan die naar de kut gaat) maar ik stap eruit, werk enz. heb ook eg geen tijd (en stiekem zin) om site te maken, ik denk btw ook dat Silenger en H0][D][DeR je gaan verlaten.
ik speel nu andere games
Maar ik zit met 't volgende, ik (samen met een team) zijn van plan om een mod voor UT2003 te gaan bouwen (genaamd Armed Forces).
Het consept komt aardig overeen met deze Natural Selection.
Maar zoals bij iedere mod ontbreken er een paar dingen, en werkt 't niet echt flex.
Hebben jullie misschien wat suggesties / tips voor mij (en 't team) zodat onze mod misschien een beetje een succes kan worden.
Dus welke dingen moeten we absoluut NIET doen, bij een mod als Natural Selection. (Zo als 't er nu uit ziet, moet de gameplay een beetje deze stijl hebben. Echter is 't zo dat 'onze' mod afspeeld tijdens de koude oorlog, want stel dat die wel was uitgebroken ....)
In iedergeval al vast bedankt
[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 17-03-2003 12:58 ]
Hup, van mijn hardeschijf af
TMAXTINT

ik vind het een gave mod ieg.
enige probleem wat ik heb is op 640*480 staat mn scherm vol met tekst altijd weet iemand een manier om de chatregels naar de onderkant van het scherm te verplaatsen ofzoiets ?
[ Voor 35% gewijzigd door Reefer op 17-03-2003 18:34 ]
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Reefer schreef op 17 March 2003 @ 16:49:
ik ben ook net begonnen en eerst snapte ik er ook weinig van, en als noob word je ook hard uitgescholden(misschien lag dat aan mij)
ik vind het een gave mod ieg.
enige probleem wat ik heb is op 640*480 staat mn scherm vol met tekst altijd weet iemand een manier om de chatregels naar de onderkant van het scherm te verplaatsen ofzoiets ?
Misschien een hogere resolutie
dat trekt mn wannabe computer niet
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Verwijderd
van onze clan
we zoeken nog members verwijderd
maar ik zal nu niet meer spammen :X/[offtopic]
Adminbreak:
Die link werd de eerste keer niet voor niets verwijderd, deze keer levert het je een officiële waarschuwing op.
[ Voor 77% gewijzigd door Roelant op 22-03-2003 15:04 ]
Verwijderd
ik weet de site is pas 6 uur in de luchtScarecrow schreef op 21 maart 2003 @ 20:08:
dat zijn een bloel dead-links op je site
het word erg weinig gespeelt door nederlanders erg jammer want we proberen een team van de beste nl spelers te maken
Verwijderd
Want de lag die je soms krijgt als je even bezig bent in een level is niet mormaal meer

Iedereen een ping van 800
Ik speel trouwens vaak op de nederlandse server van voogru. Met NSAdmin
Verwijderd

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
*burp*
wie heeft gewonnen ?evilpin0 schreef op 09 June 2003 @ 12:07:
http://dvd-ripp.org/download/demo/TeamEU-vs-USA/
de bester spelers van europa vs usa :DD
Verwijderd

NS v2.0 Official Information
Overview
Natural Selection v2.0 represents a giant leap forward in the world of NS and is poised to take public and competitive play by storm.
Nearly every aspect of the game has been revisited and tweaked from feedback from hundreds of the top NS veterans and thousands of games played on public and private servers around the globe.
Features
- Simplified resource model and fundamental game re-balancing for faster, more varied and more intense gameplay.
- New alien upgrades allow aliens to detect human pheromones, be silenced while attacking, and build structures that cloak all nearby players and structures. New abilities allow the Onos to stun enemies with Stomp and Devour them whole.
- New visuals mean Skulks rotate to align to walls when running along them, sentries puff smoke when firing, and alien structures explode in a burst of slime when destroyed. Many new sounds lend a slicker sci-fi feel.
- Four new maps and tweaked and balanced existing maps for all new gameplay. Take a ride on a lost colony ship and get a view into space, or take the battle to the rock tunnels of a deserted and "re-colonized" mine shaft.
- New commander mode makes commanding easier then ever. Hotgroups, squad support, a "select all" button, the ability to locate marines in need of orders, ammo or health packs, and re-bindable hotkey support.
- Full support for competitive play through tournament mode, handicapping, VALVe's Anti-Cheat support (VAC) and large-scale match broadcasting through Half-life TV (HLTV). Big server improvements mean fuller servers with less CPU usage. First-person view is now supported while playing or spectating.
- The release date for NS v2.0 is July 31st, 2003. Watch this page for many releases before then, including interviews, previews, new manual, and a new gameplay trailer.

klik hier voor de complete changelog
Eindelijk na al die tijd
Nu is alleen wel de vraag als ze de mod ook voor halflife2 gaan maken, hoe de naam dan wordt
Verwijderd
Ze zeggen dat het enorm veel werk is om het op de HL2 engine te bouwen. ze moeten alle artwork, coding en modelling opnieuw gaan doen terwijl NS v1.0 zelfs veel mooiere gfx heeft dan CS bv.
Het is leuk om te zien hoe veel je nog kan doen op de oude HL1 engine
Verwijderd
Deze mod gaat idd rulen
En idd hij roeleert, alleen moet je dan wel met wat redelijke mensen spelen en niet van dat gajes wat clubjes gaat vormen, of juist ongeorganiseerd wat lopen te kloten.
Vooral met marines is het een ramp in de regel, maar als je een goede groep hebt kun je hier echt nachten mee vullen (en ik spreek uit ervaring).
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
euw volgens mij stamt dit topic ook al van october 2002.. tiz nie gister gemaakt ofzo.Nibble schreef op 04 juli 2003 @ 00:30:
Eh.. hallo ? die mod is er al een hele tijd hoor![]()
En idd hij roeleert, alleen moet je dan wel met wat redelijke mensen spelen en niet van dat gajes wat clubjes gaat vormen, of juist ongeorganiseerd wat lopen te kloten.
Vooral met marines is het een ramp in de regel, maar als je een goede groep hebt kun je hier echt nachten mee vullen (en ik spreek uit ervaring).
maar ik vin het maar een jammerlijke mod..
de levels lijken te veel op zichzelf
ik verdwaal iedere keer opnieuw. verder is alles pikke donker.. neit echt gezellig..
zijn er nog veel mensen die uhm spelen ??
jep
Vind het juist leuk dat het van die grote complexe levels zijn. Geeft je een beetje dat 'Alien' gevoel. Als je niet goed samenwerkt en denkt dat je het allemaal in je eentje wel aankan, dan wordt je wel zo genadeloos in je zak gebeten door die Hap-Hap aliensGIAS schreef op 04 July 2003 @ 03:36:
[...]
euw volgens mij stamt dit topic ook al van october 2002.. tiz nie gister gemaakt ofzo.
maar ik vin het maar een jammerlijke mod..
de levels lijken te veel op zichzelf
ik verdwaal iedere keer opnieuw. verder is alles pikke donker.. neit echt gezellig..
zijn er nog veel mensen die uhm spelen ??

En die levels die leer je snel genoeg.. (ik kon eerst ook niet alles vinden. En de commander maar zeiken dat we steeds verdwaalden
Betekend dit dat je eigen camera ook draait (net als in alien vs predator?)New visuals mean Skulks rotate to align to walls when running along them
Opzich hoeven die changes van 2.0 niet zo om mij, zolang ze er maar een paar zeer irritante bugs uithalen (zoals het soms niet kunnen upgraden, spore clouds die door muren gaan, het crashen van servers enz.) Het ergste aan 2.0 is dat de Babblers gaan verdwijnen
Ik krijg ook het idee dat de makers kortere rounds willen, dit zou erg jammer zijn. Games van meer dan een uur zijn gewoon het leukste
[ Voor 22% gewijzigd door Keizer op 04-07-2003 11:05 ]
Idd dat die langere rounds leuker zijn..
Ik ben ook bang dat bij 2.0 alles minder leuk wordt. Dat alles zo verandert is dat er nix meer aan is...
[/doemdenker]
Maar we blijven positief
Edit..
Ik had ook nog een startpost gemaakt, en een mail gestuurd naar de topicstarter , maar ik heb nix terug gekregen
klik
[ Voor 41% gewijzigd door WJP op 04-07-2003 13:30 ]
Nog helemaal niets over gelezen ... *browser pakt*
Het enigste probleem is dat de marines zo afhankelijk zijn van de comm, als je in het begin een slechte comm hebt hebben de aliens al gewonnen.
Ik vind het trouwens leuker om als marine te spelen dan als alien, ook al hebben de aliens leuke attacks enzo.
http://www.natural-selection.org/
Please excuse our appearance as we make changes to function during this time of exceptional site usage. The full site will be back as soon as our mirrors have been updated. The forums are currently down so this page can be seen by others.
Download NS v2.0 client 2.0 (119 megabytes, last updated 7/31/03)
NS 2.0 has been released! For any questions on NS, please visit #naturalselection on GamesNET.
This is an alert message to all travelers aboard NatSel. This is an alert message to all travelers aboard NatSel.
The Kharaa presence has been detected. Repeat: the Kharaa presence has been detected. Somewhere onboard the aliens have already begun to breed. We have just received notice that a Frontiersmen response craft will be docking in moments. They represent the height of small squad technology, and the peak of modern military training -- but even so, the outcome cannot be predicted. We expect the fighting to be intense, and the casualties high.
Luck and victory to us all.
Verwijderd
Ik was al snel gestopt met NS omdat je met een slechte commander gewoon echt geen schijn van kans had in het spel. Dat zal nog wel zo zijn, maar ik hoop erop dat het over het algemeen wel wat beter gebalanceerd is... en dus dat je zelfs met slechte commander het iets langer uithoudt
[ Voor 18% gewijzigd door Nibble op 01-08-2003 03:08 ]
Ik speel eigenlijk alleen maar hier:
213.189.19.115:27015 voogru.com, Natural Selection 1.04 #2/fox-hosting.nl
Nog niet ge-update naar 2.0, dus heb ik net hier ff gespeeld:
195.149.21.203:27015 Bry's Natural Selection 2.0
Er zijn flink wat dingen veranderd, teveel om op te noemen. Of alle veranderingen positief zijn is nu nog niet te zeggen, eerst is het te veel wennen
Wat echt irriteert bij alien is dat het commando "readyroom" te dichtbij het midden zit in het menu, was ik fade ga ik per ongeluk terug naar de rr
Op een gegeven moment heb je het wel gehad en ben toen weer gestopt met spelen.
Heb zonet even 2 uurtjes 2.0 gespeelt meer ik zie erg, heel erg weinig verandering ?
Sja nieuwe maps en iedereen zit te zeuren dat 2.0 zuigt, naja tis nog steeds leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 01-08-2003 16:32 ]
ik hoe meer van indivuele skill dan tackieken en dat was imo wel goed verdeelt in 1.04
Eerst had je als marine geen kans tegen fades en ornosses. Zodra de aliens 2 hives hadden was de strijd eigenlijk al gestreden. Dat is nu niet meer zo, dat hebben ze gelukkig gelijk getrokken. En dat was imho ook het enige punt wat er nog heel krom zat.
Het herladen is ook mooier geworden
Verwijderd
de aliens winnen elke keer

nou ja
Verwijderd
Had vandaag trouwens wel een game van bijna 2 uur
We werden constant bestookt door die poison dingen van de fade en regelmatig kwamen er onossen de boel slopen, maar wij zaten in de basis met welders constant de boel te repairen.
Toen het wat rustiger werd konden wij ons herstellen en kwam er een flinke tegenaanval, we kregen zelfs de kans om een nieuw basisje aan te leggen. Ondertussen was ik al een poosje spectator omdat ik mijn eten moest klaarmaken, tijdens het eten van een pizza zat ik lekker te kijken naar hoe mijn ex-team het deed, erg vermakelijk
Uiteindelijk wonnen ze ook nog
Half-Life - Natural Selection 3.0 Beta 1 |
De strijd tussen Aliens en Mariniers blijft doorgaan. Versie 3.0 Beta 1 is net uitgegeven en iedereen kan hem dus testen. versie 3.0 geeft een hele nieuwe extra gameplay mode namelijk Natural Selection: Combat. hieronder even wat algemene informatie over de nieuwe gameplay: van de website: Natural Selection: Combat is een nieuwe snelle en woeste gameplay mode is vooral is gericht op intensieve actie. De rondes duren gemiddelt minder dan 10 minuten en zijn niet zo moeilijk om te leren. Nieuwe Mappen: In deze nieuwe versie zijn 6 nieuwe mappen die speciaal voor Combat zijn. Geniet van een gevechtsimulatie op "daimos", vecht over steen en water op "Core", of beleef een non-stop actie op "faceoff". Nieuwe upgrades: Speciale Combat upgrades zoals "resupply" en "personal scanner sweep" moeten je helpen als je het nodig hebt. Verkrijg experience: Je krijgt experience als je een vijand dood, of als je hun basis aanvalt. Hoe meer experience, hoe hoger je level is. Voor elk level kun je een nieuwe upgrade of wapen krijgen. Ook als je dood bent dan blijf je deze upgrades houden. ![]() |
Hier nog wat algemene informatie
New NS gameplay
New look - Over 150 new textures and new NS maps give the game a whole new look. Fight in the claustrophic halls of ns_ayumi, catching a glimpse of snow falling outside a catwalk, or take control of the awe-inspiring and incredible ns_agora.
Catalyst-packs - New "catalyst-packs" allow Commander to speed rate of fire and movement of marines for a short duration.
New lerk - New flight model for the "Lerk", allowing smooth and precise flapping and gliding (he also has his bite back!).
New spectator interface - All-new spectator mode is easier to use and ideal for match commentators.
New manual - The manual has been totally re-written to include a "quick start" guide, and detailed information on every weapon, ability and structure.
Other features - New chat and font system, the ability for mappers to pre-place structures in maps, 'votemap' command, new scoreboard, new alien "focus" upgrade, and much more.
STEAM and VAC support
Full Steam support - Official Steam support, including a new NS desktop, friends list, and automatic updating. NS will be listed under the "My Games" section (not as a 3rd-party mod).
VALVe Anti-Cheat (VAC) - VAC means that NS and Half-life are updated automatically when new cheats are found. Any cheaters detected by the system are immediately temporarily or permanently banned across all NS servers.
Balanced and tested
Extensively tested - Extensive playtesting with over 100 NS clans and hundreds of Constellation members will mean the most balanced and fun NS yet.
Massive improvements - Over 200 bugs and exploits have been fixed in this version, along with dozens of other improvements. These include "sinking" structures, better hitboxes for players and structures (even for wall-walking skulks!), skulk prediction fixes, and hundreds more.
Screenshot's

later misschien meer
Hoe install ik het nu?
Beta Quick Start
1. Download and install Steam ("Half-life Steam Installer" recommended, 211 megabytes).
2. Run Half-life through Steam at least once, by loading up the training course. This is necessary to make sure NS will have the files it needs.
3. Download and install 3.0 beta 1 from a mirror below (150 megabytes).
4. Learn how to play. Join "Combat" games to start (maps start with "co_"). Join "NS" games when you're more experienced (maps start wtih "ns_").
Mirrors
Jarhedz.com
Fileplanet
Utwente
Jolt Online Gaming
Wireplay
Redphive.org
Surftown.dk
meer
Links
Natural-Selection.org
Steam
ReadyRoom.org
Voogru
als je nog wat weet zeg het dan maar... dan zet ik het er wel ff bij.
[ Voor 3% gewijzigd door WJP op 25-01-2004 12:46 ]
Het lijkt me dat de marines overpowered zijn in combat mode, wanneer een rine een kill maakt krijgen a z'n teammates in de buurt ook XP. Aliens hebben dit niet
Nieuwe Lerk-flight is ff wennen, ik zit echt 100x op spatie te rammen nu
Verwijderd
Verwijderd
aliens krijgen ook exp voor kills in de buurt. en voor de nieuwe lerk-flight moet je eerst ff omhoog kijken, een flap levert een grote force vooruit op.Keizer schreef op 25 januari 2004 @ 16:34:
NS 'classic' lijkt me niet echt veranderd, dus nog maar 1 potje gespeeld. Combat is helemaal geweldig, snelle games, leuke upgrades
Het lijkt me dat de marines overpowered zijn in combat mode, wanneer een rine een kill maakt krijgen a z'n teammates in de buurt ook XP. Aliens hebben dit niet
Nieuwe Lerk-flight is ff wennen, ik zit echt 100x op spatie te rammen nu
Woei, NS 3.0 final is uit. Speelt lekker moet ik zeggen.
Zijn hier nog NS spelers actief, wat vinden jullie er van?
Verwijderd
Heb je nog nooit gezien wat is je nick ?
Nieuwen sensory chambers zijn best grappig
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 15:10 ]
Woon je er vlak bij of heb je een aansluiting van de UT. Dat verschilt namelijk nogalVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2004 @ 15:53:
downloading, er is een server van de UT, en daar woon ik nou net vlakbij...
ja ik weet het een reactie van 2 maanden later

Ik heb eigenlijk geen vaste nick (nicklamerVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:10:
Hoi sjakie, ik ben een die Hard NS Speler en speel ook in Team-nederland.
Heb je nog nooit gezien wat is je nick ?
Nieuwen sensory chambers zijn best grappig
Wist trouwens niet dat er ook op internationaal niveau een NS competitie was.
Het blijft een topmod.
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ik vind de nieuwe sieges heel relaxed als ik lerk of fade ben in een hive gevecht. nadeel wel is dat de hive fight een stuk minder hectisch en intensief wordt omdat je daar dus niet zo druk om hoeft te maken.sjakietrekhakie schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:00:
After more than a year of development, countless fixes, one new game mode, five public betas, hundreds of tweaks and several new features, we are proud to finally present you the final version of Natural Selection 3.0.
Woei, NS 3.0 final is uit. Speelt lekker moet ik zeggen.
Zijn hier nog NS spelers actief, wat vinden jullie er van?
Reken daar maar 1 jaar bijexecutor schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:15:
[...]
Woon je er vlak bij of heb je een aansluiting van de UT. Dat verschilt namelijk nogal
ja ik weet het een reactie van 2 maanden later![]()
Maaruh, NS heb ik toen het uitkwam wel beetje gevolgd en wel eens gespeeld. Maar wordt het nu nog veel gespeeld online? Zijn er een beetje servers of is het bijna net zo dood als DMC ?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ook omdat ze nu in de Third party lijst op Steam staan enzo..
[ Voor 62% gewijzigd door hershel op 08-03-2005 16:53 ]
misschien dat de nieuwe versie me weer wat kan boeien.
(hoi sjaaktrekhaak)
Spelen er nog mensen NS? Ik heb besloten om weer eens wat oude HL1 mods te gaan spelen en moest eigenlijk meteen aan NS denken. Zijn er nog mensen (van GoT) die het spelen?
Verwijderd
NL server die nog goed bezocht wordt:
83.98.154.24:27015 [VH2]Public Wub Server
en een duitse die ook druk is:
213.202.211.193:27015 The Alien Breeder (fire-bursts.com)
Draaien ook veel custom maps, veel siege maps (die meestal door marines gewonne worde)
[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 18-01-2006 16:49 ]
er is nieuws!
Verder is de nieuwe site ook beschikbaar:Ontwikkelaar Unknown Worlds heeft vandaag Natural Selection 2 aangekondigd, het vervolg op de populaire Half-Life-mod die first-person shooter en RTS wist te vermengen. Eén speler nam in Natural Selection de rol van commander op zich en kon de andere spelers opdrachten en aanwijzingen geven. Later werd dit concept onder andere door spellen als Savage gekopieerd.
Waar het origineel nog Half-Life nodig had om gespeeld te kunnen worden, maar verder gratis was te downloaden, zal Natural Selection 2 een stand-alone commercieel product worden. Het spel zal via Steam beschikbaar worden gesteld. Hoewel er nog niets is bevestigd omtrent de gebruikt 3D-engine, lijkt ons de Source Engine een voor de hand liggende keuze. Wanneer Natural Selection 2 zal verschijnen is evenmin bekend.
www.naturalselection.com
Verwijderd
NS speelde ik 3 jaar geleden blaauw, kickass game. Nu speel ik het niet meer, mede om de achterhaalde gfx.
http://www.unknownworlds....ynamic_infestation_1.html
Ze zijn dus nu echt bezig met NS2, en dit ziet er zo goed uit! Ik hoop dat de uiteindelijke game voldoet aan mijn verwachtingen
En voor degenen die het er niet mooi uit vinden zien, ja, helemaal mee eens als je het vergelijkt met nieuwe spellen. Helaas kunnen echter jaren later die nieuwe mooie spellen qua gameplay nog steeds niet op tegen deze gratis mod.
Moet wel zeggen dat ik nog wel meer plezier van battlefield2 heb gehad, maar dat is appels met peren vergelijken natuurlijk want NS krijg je voor noppes. Moet er ook bij zeggen dat ik het toch teveel radicaal verandert vindt sinds 1.4, die versie was misschien niet balanced maar wel great fun en wat simpeler kwa opzet dan de 2.0 en hogere versies.
Maarja, was kwestie van wennen. Alhoewel ik niet zolang nadat 2.0 uit was gestopt ben had ik toch altijd het gevoel dat 1.4 spannender was.