Toon posts:

nieuwe Half Life mod - Natural Selection

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 994 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
hehe, als je er niks van snapt is er idd niks aan

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel deze mod al een paar weken en hij roeleert de pan uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ik ben ook net begonnen en eerst snapte ik er ook weinig van, en als noob word je ook hard uitgescholden :X (misschien lag dat aan mij)

ik vind het een gave mod ieg.

enige probleem wat ik heb is op 640*480 staat mn scherm vol met tekst altijd weet iemand een manier om de chatregels naar de onderkant van het scherm te verplaatsen ofzoiets ?

[ Voor 35% gewijzigd door Reefer op 17-03-2003 18:34 ]

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Reefer schreef op 17 March 2003 @ 16:49:
ik ben ook net begonnen en eerst snapte ik er ook weinig van, en als noob word je ook hard uitgescholden :X (misschien lag dat aan mij)

ik vind het een gave mod ieg.

enige probleem wat ik heb is op 640*480 staat mn scherm vol met tekst altijd weet iemand een manier om de chatregels naar de onderkant van het scherm te verplaatsen ofzoiets ?

Misschien een hogere resolutie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

M@NIC schreef op 17 March 2003 @ 18:37:

[...]

Misschien een hogere resolutie :?
dat trekt mn wannabe computer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind 't een ingewikkeld spel om te leren (beetje zoals tribes 2, als je 't een maar kunt is 't vet kickuh :))

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

(jarig!)
Ik speel het nu ook vaak. Meestal op dezelfde server, die NSAdmin draaien. Dat is een aanpassing op ns, bijvoorbeeld kun je bij de armory health halen en aliens kunnen elkaar res geven. Best wel grappig.

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[offtopic]oke we zijn er eindelijk na zoveel maanden komt er vooruitgang in de site
van onze clan
we zoeken nog members verwijderd
maar ik zal nu niet meer spammen :X/[offtopic]

Adminbreak:
Die link werd de eerste keer niet voor niets verwijderd, deze keer levert het je een officiële waarschuwing op.

[ Voor 77% gewijzigd door Roelant op 22-03-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat zijn een bloel dead-links op je site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarecrow schreef op 21 maart 2003 @ 20:08:
dat zijn een bloel dead-links op je site
ik weet de site is pas 6 uur in de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 20:50:
ik weet de site is pas 6 uur in de lucht :D

Check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
word deze mod nog gespeelt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik wou het net vragen (wel wat daagjes later dan jij? :) ) nog mensen die dit spelen? ik ga het vanavond proberen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
#ns.nl @quakenet :D

het word erg weinig gespeelt door nederlanders erg jammer want we proberen een team van de beste nl spelers te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn genoeg volle en snelle servers. maar dit is echt een 'die hard' community. Binnenkort komt er een vernieuwde versie (client side and server side)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
mooi, want ik ga hem vanavond downen! een vriend van me speelde hem al een weekie, en raadde mij deze mod aan, had er nog nooit van gehoord, dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
bijt ff door wat hij is erg moeilijk om door te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Ik speel de mod soms ook nog wel, maar het is echt wachten op 1.1.

Want de lag die je soms krijgt als je even bezig bent in een level is niet mormaal meer :X

Iedereen een ping van 800 :o

Ik speel trouwens vaak op de nederlandse server van voogru. Met NSAdmin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke mod, maar de replay-value is niet zo hoog imo, het is niet zo dat ik deze mod net zo lang achter elkaar kan spelen als CS, dan word het eentonig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

lol, en CS niet ? :X niet dat ik deze mod al gespeelt heb ofzo, straks ff proberen.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

deze mod is heel anders dan cs, de aliens zijn totaal anders dan de marines, dus ook de wapens, als de aliens 2 hives hebben moeten de marines er erg hard aan gaan trekken om nog te overleven en als de aliens een 3e brouwen dan is t voorbij(nu nog)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
http://dvd-ripp.org/download/demo/TeamEU-vs-USA/

de bester spelers van europa vs usa :DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

wie heeft gewonnen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
Europa, 3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mod haxt wel btw... ben er niet zo heel erg bedreven in, maar het is wel vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.natural-selection.org/images/eye2.jpg
NS v2.0 Official Information

Overview

Natural Selection v2.0 represents a giant leap forward in the world of NS and is poised to take public and competitive play by storm.

Nearly every aspect of the game has been revisited and tweaked from feedback from hundreds of the top NS veterans and thousands of games played on public and private servers around the globe.

Features

- Simplified resource model and fundamental game re-balancing for faster, more varied and more intense gameplay.

- New alien upgrades allow aliens to detect human pheromones, be silenced while attacking, and build structures that cloak all nearby players and structures. New abilities allow the Onos to stun enemies with Stomp and Devour them whole.

- New visuals mean Skulks rotate to align to walls when running along them, sentries puff smoke when firing, and alien structures explode in a burst of slime when destroyed. Many new sounds lend a slicker sci-fi feel.

- Four new maps and tweaked and balanced existing maps for all new gameplay. Take a ride on a lost colony ship and get a view into space, or take the battle to the rock tunnels of a deserted and "re-colonized" mine shaft.

- New commander mode makes commanding easier then ever. Hotgroups, squad support, a "select all" button, the ability to locate marines in need of orders, ammo or health packs, and re-bindable hotkey support.

- Full support for competitive play through tournament mode, handicapping, VALVe's Anti-Cheat support (VAC) and large-scale match broadcasting through Half-life TV (HLTV). Big server improvements mean fuller servers with less CPU usage. First-person view is now supported while playing or spectating.

- The release date for NS v2.0 is July 31st, 2003. Watch this page for many releases before then, including interviews, previews, new manual, and a new gameplay trailer.

Afbeeldingslocatie: http://www.natural-selection.org/images/corridor.jpg

klik hier voor de complete changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Ja.. Ik had het gezien!
Eindelijk na al die tijd :)

Nu is alleen wel de vraag als ze de mod ook voor halflife2 gaan maken, hoe de naam dan wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 2.0 gaat ownen :P

Ze zeggen dat het enorm veel werk is om het op de HL2 engine te bouwen. ze moeten alle artwork, coding en modelling opnieuw gaan doen terwijl NS v1.0 zelfs veel mooiere gfx heeft dan CS bv.

Het is leuk om te zien hoe veel je nog kan doen op de oude HL1 engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Leuk spel, ben benieuwd naar die versie 2.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

joepie ik hoop dat dit meer fps voor mij betekent naast die server performance upgrade want aan het eind van elk spel zon beetje gaan die pings naar de 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat je specs zijn maar 100 fps op goede reso. moet makkelijk haalbaar zijn tegenwoordig :)

Deze mod gaat idd rulen :) ben wel bang dat deze prachtige mod niet voor HL2 beschikbaar zal zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 28-08 20:24
Eh.. hallo ? die mod is er al een hele tijd hoor :P
En idd hij roeleert, alleen moet je dan wel met wat redelijke mensen spelen en niet van dat gajes wat clubjes gaat vormen, of juist ongeorganiseerd wat lopen te kloten.
Vooral met marines is het een ramp in de regel, maar als je een goede groep hebt kun je hier echt nachten mee vullen (en ik spreek uit ervaring).

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Nibble schreef op 04 juli 2003 @ 00:30:
Eh.. hallo ? die mod is er al een hele tijd hoor :P
En idd hij roeleert, alleen moet je dan wel met wat redelijke mensen spelen en niet van dat gajes wat clubjes gaat vormen, of juist ongeorganiseerd wat lopen te kloten.
Vooral met marines is het een ramp in de regel, maar als je een goede groep hebt kun je hier echt nachten mee vullen (en ik spreek uit ervaring).
euw volgens mij stamt dit topic ook al van october 2002.. tiz nie gister gemaakt ofzo.
maar ik vin het maar een jammerlijke mod..
de levels lijken te veel op zichzelf
ik verdwaal iedere keer opnieuw. verder is alles pikke donker.. neit echt gezellig..
zijn er nog veel mensen die uhm spelen ??

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
GIAS schreef op 04 July 2003 @ 03:36:
[...]

euw volgens mij stamt dit topic ook al van october 2002.. tiz nie gister gemaakt ofzo.
maar ik vin het maar een jammerlijke mod..
de levels lijken te veel op zichzelf
ik verdwaal iedere keer opnieuw. verder is alles pikke donker.. neit echt gezellig..
zijn er nog veel mensen die uhm spelen ??
Vind het juist leuk dat het van die grote complexe levels zijn. Geeft je een beetje dat 'Alien' gevoel. Als je niet goed samenwerkt en denkt dat je het allemaal in je eentje wel aankan, dan wordt je wel zo genadeloos in je zak gebeten door die Hap-Hap aliens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Ik speel het nog bijna dagelijks :X

En die levels die leer je snel genoeg.. (ik kon eerst ook niet alles vinden. En de commander maar zeiken dat we steeds verdwaalden :P ) In sommige levels zijn er ook hele ventilatie schachten en veel verschillende routes. En dat het zo donker is is wel zo.. Maar de gamma kan altijd omhoog :Y)
New visuals mean Skulks rotate to align to walls when running along them
Betekend dit dat je eigen camera ook draait (net als in alien vs predator?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hey WJP jij ook hier? ;)
Opzich hoeven die changes van 2.0 niet zo om mij, zolang ze er maar een paar zeer irritante bugs uithalen (zoals het soms niet kunnen upgraden, spore clouds die door muren gaan, het crashen van servers enz.) Het ergste aan 2.0 is dat de Babblers gaan verdwijnen :( :'(
Ik krijg ook het idee dat de makers kortere rounds willen, dit zou erg jammer zijn. Games van meer dan een uur zijn gewoon het leukste :)

[ Voor 22% gewijzigd door Keizer op 04-07-2003 11:05 ]

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lol 2.0 is een heel ander spel niet een paar changes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Ja... ik ook hier ;)
Idd dat die langere rounds leuker zijn..
Ik ben ook bang dat bij 2.0 alles minder leuk wordt. Dat alles zo verandert is dat er nix meer aan is...
[/doemdenker]
Maar we blijven positief :)

Edit..
Ik had ook nog een startpost gemaakt, en een mail gestuurd naar de topicstarter , maar ik heb nix terug gekregen :( daarom post ik hem zo maar even, misschien dat we hem er kunnen neerplanten ofzo :)
klik

[ Voor 41% gewijzigd door WJP op 04-07-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
2.0 ?! is die er al ?
Nog helemaal niets over gelezen ... *browser pakt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Het is een geweldig spel, lekker donker en genoeg schrik effecten :).
Het enigste probleem is dat de marines zo afhankelijk zijn van de comm, als je in het begin een slechte comm hebt hebben de aliens al gewonnen.

Ik vind het trouwens leuker om als marine te spelen dan als alien, ook al hebben de aliens leuke attacks enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer

Reefer

madness

NS 2.0 !!

http://www.natural-selection.org/
Please excuse our appearance as we make changes to function during this time of exceptional site usage. The full site will be back as soon as our mirrors have been updated. The forums are currently down so this page can be seen by others.

Download NS v2.0 client 2.0 (119 megabytes, last updated 7/31/03)
NS 2.0 has been released! For any questions on NS, please visit #naturalselection on GamesNET.

This is an alert message to all travelers aboard NatSel. This is an alert message to all travelers aboard NatSel.

The Kharaa presence has been detected. Repeat: the Kharaa presence has been detected. Somewhere onboard the aliens have already begun to breed. We have just received notice that a Frontiersmen response craft will be docking in moments. They represent the height of small squad technology, and the peak of modern military training -- but even so, the outcome cannot be predicted. We expect the fighting to be intense, and the casualties high.

Luck and victory to us all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaan we maar weer eens proberen :)

Ik was al snel gestopt met NS omdat je met een slechte commander gewoon echt geen schijn van kans had in het spel. Dat zal nog wel zo zijn, maar ik hoop erop dat het over het algemeen wel wat beter gebalanceerd is... en dus dat je zelfs met slechte commander het iets langer uithoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
Ben hem nu aan het downen (al de hele dag naar uitgekeken).. welke server (ip) joinen jullie? dan doe ik meer :D

[ Voor 18% gewijzigd door Nibble op 01-08-2003 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Nibble schreef op 01 August 2003 @ 03:07:
welke server (ip) joinen jullie? dan doe ik meer :D
Ik speel eigenlijk alleen maar hier:
213.189.19.115:27015 voogru.com, Natural Selection 1.04 #2/fox-hosting.nl
Nog niet ge-update naar 2.0, dus heb ik net hier ff gespeeld:
195.149.21.203:27015 Bry's Natural Selection 2.0

Er zijn flink wat dingen veranderd, teveel om op te noemen. Of alle veranderingen positief zijn is nu nog niet te zeggen, eerst is het te veel wennen :)
Wat echt irriteert bij alien is dat het commando "readyroom" te dichtbij het midden zit in het menu, was ik fade ga ik per ongeluk terug naar de rr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik heb vanaf de eerste dag van de release van de eerste versie erg veel NS gespeelt.
Op een gegeven moment heb je het wel gehad en ben toen weer gestopt met spelen.
Heb zonet even 2 uurtjes 2.0 gespeelt meer ik zie erg, heel erg weinig verandering ?
Sja nieuwe maps en iedereen zit te zeuren dat 2.0 zuigt, naja tis nog steeds leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
heel erg veel verandert zelfs....imo is ns verneukt, 1.04 waren de games veel meer op de skill van de spelers gericht dan op de tackieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:35
een spel als NS is veel meer gericht op tactieken dan op spelers, waarom denk je dat ze er een commandostructuur in hebben gebouwd |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 01-08-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
er staan IMO = in my oppinion ...
ik hoe meer van indivuele skill dan tackieken en dat was imo wel goed verdeelt in 1.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
Ik vind dat NS2.0 echt wel een verbetering is!
Eerst had je als marine geen kans tegen fades en ornosses. Zodra de aliens 2 hives hadden was de strijd eigenlijk al gestreden. Dat is nu niet meer zo, dat hebben ze gelukkig gelijk getrokken. En dat was imho ook het enige punt wat er nog heel krom zat.
Het herladen is ook mooier geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu vind ik de aliens nog steeds wat overpowered hoor? vooral die onossen
de aliens winnen elke keer :/

nou ja ;) dit spel roeled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.. de aliens komen nogal overpowered op me over, even snel met een paar gorges hives en resource towers bouwen en even later is het hele team al onos/fade, en dan maar de marine basissen om de minuut aanvallen...

Had vandaag trouwens wel een game van bijna 2 uur :) Ik was de eerste helft commander, het ging best goed, we hadden 2 complete basissen (extra command chair enz..).

We werden constant bestookt door die poison dingen van de fade en regelmatig kwamen er onossen de boel slopen, maar wij zaten in de basis met welders constant de boel te repairen.

Toen het wat rustiger werd konden wij ons herstellen en kwam er een flinke tegenaanval, we kregen zelfs de kans om een nieuw basisje aan te leggen. Ondertussen was ik al een poosje spectator omdat ik mijn eten moest klaarmaken, tijdens het eten van een pizza zat ik lekker te kijken naar hoe mijn ex-team het deed, erg vermakelijk :7

Uiteindelijk wonnen ze ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
megakick
Afbeeldingslocatie: http://www.natural-selection.org/images/nsc_logo-sm.jpg

Half-Life - Natural Selection 3.0 Beta 1
De strijd tussen Aliens en Mariniers blijft doorgaan. Versie 3.0 Beta 1 is net uitgegeven en iedereen kan hem dus testen.
versie 3.0 geeft een hele nieuwe extra gameplay mode namelijk Natural Selection: Combat.
hieronder even wat algemene informatie over de nieuwe gameplay:
van de website:
Natural Selection: Combat is een nieuwe snelle en woeste gameplay mode is vooral is gericht op intensieve actie. De rondes duren gemiddelt minder dan 10 minuten en zijn niet zo moeilijk om te leren.

Nieuwe Mappen:
In deze nieuwe versie zijn 6 nieuwe mappen die speciaal voor Combat zijn. Geniet van een gevechtsimulatie op "daimos", vecht over steen en water op "Core", of beleef een non-stop actie op "faceoff".

Nieuwe upgrades:
Speciale Combat upgrades zoals "resupply" en "personal scanner sweep" moeten je helpen als je het nodig hebt.

Verkrijg experience:
Je krijgt experience als je een vijand dood, of als je hun basis aanvalt. Hoe meer experience, hoe hoger je level is. Voor elk level kun je een nieuwe upgrade of wapen krijgen. Ook als je dood bent dan blijf je deze upgrades houden.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif

Hier nog wat algemene informatie
New NS gameplay

New look - Over 150 new textures and new NS maps give the game a whole new look. Fight in the claustrophic halls of ns_ayumi, catching a glimpse of snow falling outside a catwalk, or take control of the awe-inspiring and incredible ns_agora.

Catalyst-packs - New "catalyst-packs" allow Commander to speed rate of fire and movement of marines for a short duration.

New lerk - New flight model for the "Lerk", allowing smooth and precise flapping and gliding (he also has his bite back!).

New spectator interface - All-new spectator mode is easier to use and ideal for match commentators.

New manual - The manual has been totally re-written to include a "quick start" guide, and detailed information on every weapon, ability and structure.

Other features - New chat and font system, the ability for mappers to pre-place structures in maps, 'votemap' command, new scoreboard, new alien "focus" upgrade, and much more.

STEAM and VAC support

Full Steam support - Official Steam support, including a new NS desktop, friends list, and automatic updating. NS will be listed under the "My Games" section (not as a 3rd-party mod).

VALVe Anti-Cheat (VAC) - VAC means that NS and Half-life are updated automatically when new cheats are found. Any cheaters detected by the system are immediately temporarily or permanently banned across all NS servers.

Balanced and tested

Extensively tested - Extensive playtesting with over 100 NS clans and hundreds of Constellation members will mean the most balanced and fun NS yet.

Massive improvements - Over 200 bugs and exploits have been fixed in this version, along with dozens of other improvements. These include "sinking" structures, better hitboxes for players and structures (even for wall-walking skulks!), skulk prediction fixes, and hundreds more.

Screenshot's
Afbeeldingslocatie: http://www.natural-selection.org/images/NSCombat-092403-1.jpg
later misschien meer

Hoe install ik het nu? :?
Beta Quick Start
1. Download and install Steam ("Half-life Steam Installer" recommended, 211 megabytes).

2. Run Half-life through Steam at least once, by loading up the training course. This is necessary to make sure NS will have the files it needs.

3. Download and install 3.0 beta 1 from a mirror below (150 megabytes).

4. Learn how to play. Join "Combat" games to start (maps start with "co_"). Join "NS" games when you're more experienced (maps start wtih "ns_").

Mirrors

Jarhedz.com
Fileplanet
Utwente
Jolt Online Gaming
Wireplay
Redphive.org
Surftown.dk
meer

Links

Natural-Selection.org
Steam
ReadyRoom.org
Voogru

als je nog wat weet zeg het dan maar... dan zet ik het er wel ff bij.

[ Voor 3% gewijzigd door WJP op 25-01-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downloading, er is een server van de UT, en daar woon ik nou net vlakbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
NS 'classic' lijkt me niet echt veranderd, dus nog maar 1 potje gespeeld. Combat is helemaal geweldig, snelle games, leuke upgrades :)
Het lijkt me dat de marines overpowered zijn in combat mode, wanneer een rine een kill maakt krijgen a z'n teammates in de buurt ook XP. Aliens hebben dit niet :?
Nieuwe Lerk-flight is ff wennen, ik zit echt 100x op spatie te rammen nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu opeens STEAM nodig... en me broertje heeft al een account van onze CD-Key.... maar die kerel is natuurlijk weer offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keizer schreef op 25 januari 2004 @ 16:34:
NS 'classic' lijkt me niet echt veranderd, dus nog maar 1 potje gespeeld. Combat is helemaal geweldig, snelle games, leuke upgrades :)
Het lijkt me dat de marines overpowered zijn in combat mode, wanneer een rine een kill maakt krijgen a z'n teammates in de buurt ook XP. Aliens hebben dit niet :?
Nieuwe Lerk-flight is ff wennen, ik zit echt 100x op spatie te rammen nu :D
aliens krijgen ook exp voor kills in de buurt. en voor de nieuwe lerk-flight moet je eerst ff omhoog kijken, een flap levert een grote force vooruit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi sjakie, ik ben een die Hard NS Speler en speel ook in Team-nederland.
Heb je nog nooit gezien wat is je nick ?

Nieuwen sensory chambers zijn best grappig >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2004 @ 15:53:
downloading, er is een server van de UT, en daar woon ik nou net vlakbij...
Woon je er vlak bij of heb je een aansluiting van de UT. Dat verschilt namelijk nogal

ja ik weet het een reactie van 2 maanden later :w

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:10:
Hoi sjakie, ik ben een die Hard NS Speler en speel ook in Team-nederland.
Heb je nog nooit gezien wat is je nick ?

Nieuwen sensory chambers zijn best grappig >:)
Ik heb eigenlijk geen vaste nick (nicklamer ;) ) maar meestal heet ik likwit. Heb nog niet opgemerkt wat er aan de sensory chambers is veranderd... :P

Wist trouwens niet dat er ook op internationaal niveau een NS competitie was.
Het blijft een topmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie leuke mod maar ik zit persoonlijk meer te wachten op wat betere gfx en physics, hopelijk NS: Source. 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 07:45
idd... ik heb het eigenlijk wel gezien, laat ze eens gauw met Source gaan prutsen! :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

Er zijn volgens mij nog maar heel weinig mods af ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de nieuwe sieges heel relaxed als ik lerk of fade ben in een hive gevecht. nadeel wel is dat de hive fight een stuk minder hectisch en intensief wordt omdat je daar dus niet zo druk om hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Mja, volgens mij zijn die aliens nu iets meer in het voordeel, maar dat maakt niet uit. Houd het iig spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
executor schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:15:
[...]

Woon je er vlak bij of heb je een aansluiting van de UT. Dat verschilt namelijk nogal

ja ik weet het een reactie van 2 maanden later :w
Reken daar maar 1 jaar bij ;)

Maaruh, NS heb ik toen het uitkwam wel beetje gevolgd en wel eens gespeeld. Maar wordt het nu nog veel gespeeld online? Zijn er een beetje servers of is het bijna net zo dood als DMC ?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

ik moet zeggen de final 3.0 zitten paar leuke veranderingen in maar ja ook paar leuke nieuwe bugs :D. het is gewoon het meest gave online fps shooter. zit alles in teamplay dingen bouwen je char lvlen alien en guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Er zijn nog honderden servers voor NS. Volgens mij is het groter qua spelers, dan ooit tevoren.

Ook omdat ze nu in de Third party lijst op Steam staan enzo..

[ Voor 62% gewijzigd door hershel op 08-03-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Hmm moet de nieuwe versie maar eens proberen. Ik heb de laatste tijd niet zoveel gespeeld, mede omdat ik er een beetje op uitgekeken was.

misschien dat de nieuwe versie me weer wat kan boeien.

(hoi sjaaktrekhaak) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

SCHOP!

Spelen er nog mensen NS? Ik heb besloten om weer eens wat oude HL1 mods te gaan spelen en moest eigenlijk meteen aan NS denken. Zijn er nog mensen (van GoT) die het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb het er ook sinds een paar weken weer es opstaan (versie 3.1) en moet zeggen dat het toch een geweldige mod voor HL1 is. Ziet er voor zon mod echt nog super uit, heeft veel sfeer. En de gameplay is zeker in het begin wat wenne maar naderhand werkt het best verslavend.

NL server die nog goed bezocht wordt:
83.98.154.24:27015 [VH2]Public Wub Server

en een duitse die ook druk is:
213.202.211.193:27015 The Alien Breeder (fire-bursts.com)

Draaien ook veel custom maps, veel siege maps (die meestal door marines gewonne worde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:58

BaT

Ik heb hem er ook op staan ... maar vind het er werkelijk niet meer uit zien; ik wacht dus geduldig af op de hl2-source versie van deze mod (8>

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 18-01-2006 16:49 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
enorme schop!

er is nieuws!
Ontwikkelaar Unknown Worlds heeft vandaag Natural Selection 2 aangekondigd, het vervolg op de populaire Half-Life-mod die first-person shooter en RTS wist te vermengen. Eén speler nam in Natural Selection de rol van commander op zich en kon de andere spelers opdrachten en aanwijzingen geven. Later werd dit concept onder andere door spellen als Savage gekopieerd.

Waar het origineel nog Half-Life nodig had om gespeeld te kunnen worden, maar verder gratis was te downloaden, zal Natural Selection 2 een stand-alone commercieel product worden. Het spel zal via Steam beschikbaar worden gesteld. Hoewel er nog niets is bevestigd omtrent de gebruikt 3D-engine, lijkt ons de Source Engine een voor de hand liggende keuze. Wanneer Natural Selection 2 zal verschijnen is evenmin bekend.
Verder is de nieuwe site ook beschikbaar:
www.naturalselection.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NS 2 is dus de opvolger van NS voor de HL engine. Jammer want ik dacht dat er ook een NS: Source versie zou komen (de gratis versie).

NS speelde ik 3 jaar geleden blaauw, kickass game. Nu speel ik het niet meer, mede om de achterhaalde gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

(jarig!)
Voor de mensen die het interesseert, hier een leuk filmpje van de weblog:

http://www.unknownworlds....ynamic_infestation_1.html

Ze zijn dus nu echt bezig met NS2, en dit ziet er zo goed uit! Ik hoop dat de uiteindelijke game voldoet aan mijn verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ernstig mooi. Ik kijk er weer naar uit. Hoop dat ze snel een eerste release uitbrengen. NS3 begint nu wel erg outdated te worden. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonix666
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 16:55
En niet vergeten, van NS is nu de beta van versie 3.2 publiekelijk gemaakt een tijdje geleden. Op VH2 (www.vh2.nl) draait die versie ondertussen. Dus degenen die graag de beta spelen, kom zeker op bezoek.

En voor degenen die het er niet mooi uit vinden zien, ja, helemaal mee eens als je het vergelijkt met nieuwe spellen. Helaas kunnen echter jaren later die nieuwe mooie spellen qua gameplay nog steeds niet op tegen deze gratis mod. ;)

• evilpin0
Mee eens, de gameplay is echt top in NS. Heb het vroeger echt veel gespeelt maar dat is toch echt al wat jaartjes geleden. Ik zit echt te wachten op deel2, helaas vindt ik het gewoon zonde dit spel op mijn pc te draaien :) DIt speeld nog met mijn geforce2 toen de tijd :)

Moet wel zeggen dat ik nog wel meer plezier van battlefield2 heb gehad, maar dat is appels met peren vergelijken natuurlijk want NS krijg je voor noppes. Moet er ook bij zeggen dat ik het toch teveel radicaal verandert vindt sinds 1.4, die versie was misschien niet balanced maar wel great fun en wat simpeler kwa opzet dan de 2.0 en hogere versies.

Maarja, was kwestie van wennen. Alhoewel ik niet zolang nadat 2.0 uit was gestopt ben had ik toch altijd het gevoel dat 1.4 spannender was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Helaas sterft het een stille dood. Doordat de website een tijd lang niet meer bereikbaar was, het forum opgedoekt is en de developers het een jaar lang hebben laten liggen voor wat het is. Ik speel het nogsteeds, maar het aantal bevolkte servers is bedroevend. Met name de NS servers. Erg dom van de developers het had ze bakken met geld kunnen opleveren net als Counterstrike.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste