Heeft iemand trouwens nog wat meegemaakt
.Ik wel heb gisteren 2 potjes gewonnen met marines wij hadden een hive helemaal dicht getimmerd :Dmet turrets
Niet echt, hoewel...
Gisteren voor het eerst met m'n welder een onos afgefikt, dat werkte wel aardig...
Gisteren voor het eerst met m'n welder een onos afgefikt, dat werkte wel aardig...
Verwijderd
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ROFL,LOL,LMFHAG1itch schreef op 10 november 2002 @ 14:27:
Niet echt, hoewel...
Verwijderd
Heb net ervaren dat bulten mines op de muurtjes plakken niet zo'n goed idee is als FF aanstaat.... een Fade begon die gang in te knallen en al die mines ontploften, en wij ook....
et is me wel opgevallen hoe ze altyd zitten te k**keren tegen die commander
(en ja ook tegen mij.... tja je moet et een keer leren
)

De meeste van m'n onos-kills zijn met mes of welder, vooral achter ze blijven en bij voorkeur aanvallen als ze druk met iets anders bezig zijn... 
De welder is sowieso reuze handig, de snelste manier om gebouwen weg te krijgen,
en je kan er ook webs mee affakkelen.
Mines doen altijd team-damage, dus waarschijnlijk stond FF gewoon uit. Dat staat volgens mij alleen bij clan-wars aan.
De veiligste manier is dus om een gang vol mines te plakken en zelf je teleport-pad te gebruiken...
De welder is sowieso reuze handig, de snelste manier om gebouwen weg te krijgen,
en je kan er ook webs mee affakkelen.
Mines doen altijd team-damage, dus waarschijnlijk stond FF gewoon uit. Dat staat volgens mij alleen bij clan-wars aan.
De veiligste manier is dus om een gang vol mines te plakken en zelf je teleport-pad te gebruiken...
Kan iemand nu ff screenies posten want die trailer is al te groot voor mij(56k
)
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Nu winnen de marines weer telkens, maar dat komt alleen omdat ze de turret hebben uitgevonden... Die blaast alles in een minuut weg in de kamer ernaast, als alien kan je hier niks tegen doen, want ze zitten gewoon met 3 man die turret te verdedigen. Elke commander heeft dit truukje ontdekt, en als alien ben je echt nergens meer... Hopelijk passen ze dit ook snel aan..., tis namelijk echt geen leuke manier om te verliezen
BF1: Don-Panio
Oooh, ik vroeg me al af waar die dingen voor waren.Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 18:06:
Ik ga altijd met die welders venstertjes dicht lassen.No sneak alien aanvallen dus
Ik wist dat je bepaalde ingangen open kon lassen, maar ook dicht
Verwijderd
Wist je dat nog nietM@NIC schreef op 12 November 2002 @ 12:52:
[...]
Oooh, ik vroeg me al af waar die dingen voor waren.
Ik wist dat je bepaalde ingangen open kon lassen, maar ook dicht![]()
Verwijderd
Ik wist alleen dat je met de welder kon repareren *schaam*
Je kunt er dus
-webs mee verwijderen
-openingen open/dicht 'lassen'
-alien structures en players doden
-armors en friendly structures repareren
Je kunt er dus
-webs mee verwijderen
-openingen open/dicht 'lassen'
-alien structures en players doden
-armors en friendly structures repareren
Verwijderd
Wat mij opvalt is dat veel marines niet letten op het balkje "resources" wat ze allemaal in beeld hebben. Ben 3 rondes commander geweest en dat ging heel goed vond ik zelf maar telkens als die ventjes dood waren geweest vroeg ze weer om wapens terwijl die toch duidelijk ziet dat ik helemaal geen resources daarvoor heb. Beetje meedenken wordt toch wel verwacht van een marine vind ik.ThaHandy schreef op 10 november 2002 @ 16:25:
et is me wel opgevallen hoe ze altyd zitten te k**keren tegen die commander(en ja ook tegen mij.... tja je moet et een keer leren
)
Verwijderd
Jah,ik let daar meestal op maar soms weet ik niet de preciese prijzen dus vraag ik het maar.
Verwijderd
Leer ze
Is altijd handig om te weten wat je team wel kan en niet kan + als je basis commander skills hebt is ook handig voor het geval dat
Normale dingen liggen rond de 25 prototype enzo rond de 45 is het enigste wat je hoeft te weten
is er al een GoT clan? wil graag joinen
Verwijderd
Yup, een clan is er. Genaamd McS wat staat voor Mortal Coil Squad. Kanaal is #McS @ QuakeNet.
denk ut wel jahCU2morO schreef op 12 november 2002 @ 23:48:
en... nog members nodig?
maar je mag er hier nie over ouwehoeren
kom gewoon naar mirc channel
Verwijderd
Jah,anders hebben we weer allemaal replys gedelete kom maar lekker oudehoeren bij ons mirc kanaal
Hebben jullie dit al eens opgemerkt?
http://www.avpnews.com/avpns/avpnsintro.html
simultaanprojectje?
simultaanprojectje?
Verwijderd
Heb er wel eens wat over gelezen, maar volgens mij is dat alweer gecanceled of zo. In ieder geval is de naam Natural Selection al in gebruik, dus volgens mij mag dit niet eens.
Van NS FAQ:stefijn schreef op 13 december 2002 @ 23:23:
Hebben jullie dit al eens opgemerkt?
simultaanprojectje?
"Isn't there an Aliens vs. Predator game called Natural Selection?
FOX Interactive made a quiet announcement about a new game with this name, but have sinced changed the name to "Aliens vs. Predator: Primal Hunt". We also have trademark, so it's here to stay."
Dus nee
Wat me vooral opvalt aan NS is dat je snel de tijd vergeet...
Vandaar dat ik dit om 6:30 post.
Vandaar dat ik dit om 6:30 post.
Verwijderd
Jah,en onze clan loopt nie lekker hebbben een webmaster nodig
Voor verdere info check men sig.
maar kwil nu echt bzrk spreken over de serv

als je genoeg man hebt kunnen we vanvond/morgen wel een friendly warretje houdenVerwijderd schreef op 14 december 2002 @ 12:47:
Jah,en onze clan loopt nie lekker hebbben een webmaster nodig
http://www.twitch.tv/jannustitannus
server is np wij hebben paar uber sneller serversVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 15:09:
Kheb genoeg man maar bzrk heeft de pass eraf gehaald en recon pass gechangt
Verwijderd
hey kdoe ffe een schopje met wat news
News
Welcome to the Natural Selection website. Check out the screenshots, gameplay footage and stop in the forums to see the latest news and chat with other players.
Thanks to our mirrors, NS v1.0 has been downloaded over 300,000 times.
Archived News
[ 12/18/02 ] :: NS v1.04 announced
Natural Selection v1.04 has now been announced. This will be a server-only patch and will improve balance, incorporate bug fixes and address some recent exploits. There is no firm release date at this time. This will be the last server-only patch as the next release will be the more substantial v1.1.
News
Welcome to the Natural Selection website. Check out the screenshots, gameplay footage and stop in the forums to see the latest news and chat with other players.
Thanks to our mirrors, NS v1.0 has been downloaded over 300,000 times.
Archived News
[ 12/18/02 ] :: NS v1.04 announced
Natural Selection v1.04 has now been announced. This will be a server-only patch and will improve balance, incorporate bug fixes and address some recent exploits. There is no firm release date at this time. This will be the last server-only patch as the next release will be the more substantial v1.1.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 17:50 ]
Dualleerend Spel !! , alleen moet je wel een goeie commander hebben als je bij de mariniers zit .....
lama, zat te replyen op iets wat op pag. 1 stond

[ Voor 85% gewijzigd door Glorificationer426 op 21-12-2002 23:53 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
je naam doet je de eer an leet prutserGlorificationer schreef op 21 December 2002 @ 23:52:
lama, zat te replyen op iets wat op pag. 1 stond
Verwijderd
w00t !!!!!!
dit lijkt me echt een gave mod.
ik ga um vanavond gelijk downloaden en spelen.
als ik um echt leuk vindt kom ik wel ff naar irc clan channel.
kben errug geinterresseerd.
dit lijkt me echt een gave mod.
ik ga um vanavond gelijk downloaden en spelen.
als ik um echt leuk vindt kom ik wel ff naar irc clan channel.
kben errug geinterresseerd.
Verwijderd
Kewl kzie je daar dan wel btw we hebben ook een forum ===>
http://members.lycos.nl/clanmcs/phpBB2/
Maar nu geen spam meer
http://members.lycos.nl/clanmcs/phpBB2/
Maar nu geen spam meer
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 16:58 ]
Waar geven jullie de voorkeur aan , de mariniers of de aliens ........., zijn natuurlijk wel 2 totaal verschillende stylen, met hun eigen manier
marines is wel leuk, helemaal leuk is skull met leap, carapace en celerity
Verwijderd
HmmZ marines is indeed wel gaaf ja, t verveeld lang niet zo snel als bij CS of TeamFortress, zelf in een aantal clans gezeten maar gaat vervelen...
Verwijderd
Ochja ik zelf streef ernaar om, in de pczone te komenVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 21:27:
HmmZ marines is indeed wel gaaf ja, t verveeld lang niet zo snel als bij CS of TeamFortress, zelf in een aantal clans gezeten maar gaat vervelen...
hmm waarom heb ik dit topic nooit gezien? 
naja ik speel het al vanaf het begin en het is echt een vet spel! Maar het is wel een echte team game, wat de meeste jammergenoeg niet snappen...
naja ik speel het al vanaf het begin en het is echt een vet spel! Maar het is wel een echte team game, wat de meeste jammergenoeg niet snappen...
Verwijderd
Jep je hebt gelijk,veel noobs rennen rond zitten zt zeuren ammo health packs terwijl we geen money hebbe:/Apocca schreef op 23 december 2002 @ 11:55:
hmm waarom heb ik dit topic nooit gezien?
Een ERG goede mod_/-\o_ alleen als je hem op het internet speelt en je team zuigt is het wel erg moeilijk om het blijven spelen je teammates kunnen de gameplay zwaat verneuken en mij in ieder geval erg irriteren
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Verwijderd
daar moet je nu iig nog niet te zwaar aan tillen. NS is nog maar pas uit. en iedereen heeft het recht om een game/mod te leren spelen.Mirwits schreef op 23 december 2002 @ 13:20:
Een ERG goede mod_/-\o_ alleen als je hem op het internet speelt en je team zuigt is het wel erg moeilijk om het blijven spelen je teammates kunnen de gameplay zwaat verneuken en mij in ieder geval erg irriteren
/me heeft NS nog maar 1x gespeeld maar begint de marines toch al aardig onder de knie te krijgen
/me kan niet w8en tot dat ik vanavond weer kan spelen !!! w00t !!!
Verwijderd
hehe, doe wat je niet laten kunt, ik gun het je van harteVerwijderd schreef op 22 december 2002 @ 21:39:
[...]
Ochja ik zelf streef ernaar om, in de pczone te komen
Verwijderd
ik geef toe. daar heb je ook gelijk in.Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 14:41:
ja maar wheel er zijn ook zat mensen die niet eens willen leren ook al zegt je het ze
maar tot die groep hoor ik zekers niet. ik ga dit echt vaak spelen. en er 1337 in worden
Verwijderd
Same here, count me in MCS als jullie me nodig hebbenVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 15:57:
[...]
ik geef toe. daar heb je ook gelijk in.
maar tot die groep hoor ik zekers niet. ik ga dit echt vaak spelen. en er 1337 in worden. ik moet nog wat oefen maar ik wil zeker in een clan mee spelen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 16:14:
[...]
Same here, count me in MCS als jullie me nodig hebbenForum van jullie ziet er ook wel leuk uit trouwens, dussuh als je me nodig hebt
Contact me...
Verwijderd
JE hebt het weer goed verwoordVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:03:
[...]
Hoe meer mensen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar. We hebben alleen hard een site nodig zodat we onze server kunnen krijgen. Iemand die zich vrijwillig aanbied
.
Verwijderd
HmmZ kan zelf dan wel goed GfXen maar ga geen site bouwen dat weet ik wel
wil best wel helpen voor de grafische art voor de site, maar knutsel m niet in elkaar...
Verwijderd
Bug Report @ Natural Selection:
Zodra je het spel op wilt starten met het Icoontje van Natural Selection wat automatisch op je desktop wordt geinstalleerd zul je waarschijnlijk zodra je wilt connecten naar een Server de volgende melding krijgen: Couldnt Connect to a Custom Game server with a custom game installed...
Hoe los je dit op? Simpel, door gewoon eerst Half-Life te starten en dan via Custom Game in je menu Natural Selection te activeren, dan zal het spel wel werken
Zodra je het spel op wilt starten met het Icoontje van Natural Selection wat automatisch op je desktop wordt geinstalleerd zul je waarschijnlijk zodra je wilt connecten naar een Server de volgende melding krijgen: Couldnt Connect to a Custom Game server with a custom game installed...
Hoe los je dit op? Simpel, door gewoon eerst Half-Life te starten en dan via Custom Game in je menu Natural Selection te activeren, dan zal het spel wel werken
Of gewoon ns opstarten via je start menuVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 08:52:
Bug Report @ Natural Selection:
Ik start het op door een server te kiezen in The All-seeing Eye.
Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar die Aliens lijken wel onsterfelijk
Ik heb dat zelfde probleem met opstarten via icoontje ........ werkt niet echt. Ik doe meestal gewoon HL opstarten, en dan zoeken met de filter, en gewoon connecten ....
Maar Aliens lijken soms idd onstervelijk [komt door defense pods] .... heb nu al een paar dagen mariniers gespeeld, en ben nu bezig met Aliens .... en om eerlijk te zeggen vind ik hun cooler, vooral de "Onos" .... vet in zo'n basis omrammen, en dan als je bijna dood bent, eruit naaien en jezelf weer healen
Maar Aliens lijken soms idd onstervelijk [komt door defense pods] .... heb nu al een paar dagen mariniers gespeeld, en ben nu bezig met Aliens .... en om eerlijk te zeggen vind ik hun cooler, vooral de "Onos" .... vet in zo'n basis omrammen, en dan als je bijna dood bent, eruit naaien en jezelf weer healen
ik had deze mode uitgeprobeerd vlak na de eerste officiële release. Ik had nog niet veel gespeeld maar ik irriteerde me vooral aan die hoge pings en dat je zo nu en dan vast bleeft steken aan de grond?
Is dat vaststeken aan de grond al opgelost? Anders wil ik nog wel een poging wagen.

Is dat vaststeken aan de grond al opgelost? Anders wil ik nog wel een poging wagen.
Verwijderd
/me heeft nog niet vastgezeten 
De pings zijn nu ook wel goed te doen, maar het is nog niet geweldig gebalanceerd. De Aliens zijn erg sterk nu... 1 zo'n klein beestje maakt makkelijk 2 - 3 marines af, later wordt het helemaal erg met de Fade's en Onos
En natuurlijk heb je het probleem dat je wel eens een klote commander hebt (160 resources + 4 Resource dingen, en nog vertikt ie het op wapens uit te delen)
De pings zijn nu ook wel goed te doen, maar het is nog niet geweldig gebalanceerd. De Aliens zijn erg sterk nu... 1 zo'n klein beestje maakt makkelijk 2 - 3 marines af, later wordt het helemaal erg met de Fade's en Onos
En natuurlijk heb je het probleem dat je wel eens een klote commander hebt (160 resources + 4 Resource dingen, en nog vertikt ie het op wapens uit te delen)
Vergelijk:
De Aliens zijn erg sterk nu... 1 zo'n klein beestje maakt makkelijk 2 - 3 marines af, later wordt het helemaal erg met de Fade's en Onos
De Marines zijn erg sterk nu... 1 zo'n klein mannetje maakt makkelijk 2 - 3 skulks af, later wordt het helemaal erg met de Grenade Launchers en Heavy Armor
Verwijderd
Dit is gewoon de vetste mod die ik ooit gespeeld heb.
Sinds ik dit op lan heb gespeeld doe ik niks anders meer!
Sinds ik dit op lan heb gespeeld doe ik niks anders meer!
mishien een got server?!
eh ns werd meer dan een jaar geleden gemaakt toen was die engine niet zo heel oud
ik heb nog nooit gezien dat de marines wonnen. nooit. elke keer worden ze vol geslacht. kan iemand mij een strat geven ofzo?
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Zo snel mogelijk een hive (liefst zelfs 2) innemen en houden, gebruik er desnoods een als basis (inclusief spawn pads, command chair etc.)
Aliens vinden altijd een manier om turrets uit te schakelen dus bouw op belangrijke plekken phase-gates zodat je er altijd snel marines naartoe kan sturen.
Dat is natuurlijk allemaal de taak van de commander, voor de marines is het vooral belangrijk dat ze goed kunnen schieten
, opletten en een beetje bij elkaar blijven.
Op het forum van www.natural-selection.org wordt veel en diepgaand op strategie voor zowel aliens als marines ingegaan, ik kan iedereen aanbevelen daar eens rond te kijken.
En nu ga ik naar bed...
Aliens vinden altijd een manier om turrets uit te schakelen dus bouw op belangrijke plekken phase-gates zodat je er altijd snel marines naartoe kan sturen.
Dat is natuurlijk allemaal de taak van de commander, voor de marines is het vooral belangrijk dat ze goed kunnen schieten
Op het forum van www.natural-selection.org wordt veel en diepgaand op strategie voor zowel aliens als marines ingegaan, ik kan iedereen aanbevelen daar eens rond te kijken.
En nu ga ik naar bed...

Meesterlijke mod dit. En dat zeg ik niet vaak als CS verslaafde. Deze MOET je op zijn minst een keer proberen. En schik niet van de hoge pings want een goede ping is bij ns minder belangrijk dan bij CS.
Ga als beginner altijd eerst een paar keer bij de marines. Dan kan je een beetje oefenen. In het begin zal je wel een paar keer op je toetsenbord rammen van ergenis, maar als je de maps een beetje onder de knie hebt is het echt de moeite waard.
Ga als beginner altijd eerst een paar keer bij de marines. Dan kan je een beetje oefenen. In het begin zal je wel een paar keer op je toetsenbord rammen van ergenis, maar als je de maps een beetje onder de knie hebt is het echt de moeite waard.
Verwijderd
Ik ben het ook mee eens dat Marines tegenwoordig vaak het onderspit delven of een bepaalde taktiek moeten gebruiken die door de tegenstander vaak als zwak en mietig wordt beschouwd (het langzaam oprukken met siege turrets naar de basissen van de Aliens)
Het probleem was in het begin zal de blance beter zijn geweest voor nu, met nu bedoel ik dat er nu mensen zijn die die Aliens heel goed beheersen en percies weten hoe ze er mee moeten spelen.
Het probleem was in het begin zal de blance beter zijn geweest voor nu, met nu bedoel ik dat er nu mensen zijn die die Aliens heel goed beheersen en percies weten hoe ze er mee moeten spelen.
ik speel zelf vaak comm en de meeste games win ik, ik verlies alleen als ik een ruk team hebt die waypoint nodig hebben om naar een hive te komen en in de eerte 5 min om shotties zeiken en vervolgens zeggen "im not leaving my positing untill you build an res tower" /quit
Verwijderd
waypoints heb ik zelf toch ook nog nodig, die levels van NS zijn toch best warig naar mijn mening. Maar ik zal bijna nooit om spullen gaan vragen of gaan zeiken tegen mijn commander, scheelt ook als je het zelf al bent geweest en weet hoe fijn het is als mensen gewoon hun werk doen
Het stomste vind ik nog marines die de hele tijd zanniken om spullen terwijl ze toch echt zelf zien dat de resources maar op 5 staat of zo.
Het stomste vind ik nog marines die de hele tijd zanniken om spullen terwijl ze toch echt zelf zien dat de resources maar op 5 staat of zo.
Ik heb het ook ff gespeeld en ik vind het echt een zwaar goed spel, maar teamplay komt er echt bij kijken, en je moet natuurlijk een goede commander hebben......
leeft mcs nog? anders kunnen we mishien een friendly warretje houden
ik vind die mod nou echt totaal nix! persoonlijk hou ik alleen van spellen als CS... NS is wat te langdradig en te omslachtig met een beetje sucky gameplay... maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening he
Metal to the bone
ik denk dat je het geweldig vind of helemaal niks, je moet er van houden ik vind em super en echt zonder meer de beste mod ooit
Marines kunnen best winnen, maar dan moet je wel een redelijk ervaren commander hebben... Je moet bijna nooit de base bij je start houden, meteen moven naar een hive room. Daar maak je dan spawn portals en al je shit. Zo snel mogelijk siege bij een 2e hive bouwen en hoppa, je wint makkelijk 
Wat me trouwens opvalt... afgelopen dagen al tig keer een game gewonnen als alien (terwijl marines 2 hives hadden) omdat je zo de command chair kon opvreten... Commanders blijven vaak zitten wanneer je de cc aanvalt.
Wat me trouwens opvalt... afgelopen dagen al tig keer een game gewonnen als alien (terwijl marines 2 hives hadden) omdat je zo de command chair kon opvreten... Commanders blijven vaak zitten wanneer je de cc aanvalt.
Always outnumbered, never outgunned!
redelijk domme tackiek om je base te moven naar een hive, kost je rete veel rp terwijl 1 marine die in base blijft makelijk de cc kan defenden.Keizer schreef op 31 december 2002 @ 18:18:
Marines kunnen best winnen, maar dan moet je wel een redelijk ervaren commander hebben... Je moet bijna nooit de base bij je start houden, meteen moven naar een hive room. Daar maak je dan spawn portals en al je shit. Zo snel mogelijk siege bij een 2e hive bouwen en hoppa, je wint makkelijk
Verwijderd
marines is leuk, als je een goede commander hebt win je makkelijk, als aliens ook als ze een slechte commander hebben, gewoon GELIJK met ze alleen aanvallen en ze dood bijten. daarna de spawn portals kapot maken en je hebt gewonnen
ik vind het idd een hele jofele mod
speel het meest alien(omdat skulks enz nou eenmaal rulen)
wat ik wel jammer vind is dat er idd veel noobs zijn(ok, logisch)en dat de eerste cheat/bug door sommige mensen wel er graag wordt geexploid.
ik ga nu niet zeggen hoe die cheat gaat(ook niet over msn of ander medium) maar het komt er op neer dat je als skulk rond kan lopen met een marine skin zodat de marines je niet herkennen en je zelf(dacht ik) ook marine lmg hebt
voor de rest kan ik melden dat ik al weer proud clan leider van de zoveelste clan ben
en dat ik vind dat aliens idd te sterk zijn en ik uitkijk naar 1.04 en de volgende clientside patch
[ 12/23/02 ] :: NS v1.04 in testing
Here's the change list that is now entering testing for NS v1.04. The contents are subject to change further, but this will likely be very close to contents of the patch:
- Fixed exploit that allowed aliens to look like marines and fire marine weaponry
Kiek dat was die cheat
- Changed max machine gun ammo to 250 (used to be 300, though it would only display 250)
- Fixed commander weapon exploit (using lastinv). Weapon commands in general (drop, switch, last) won't work for commanders.
- 3rd party entities are never propagated to client (ie, adminmod_ entities). This could fix an occasional crash (thanks Alfred)
- Moved auto-concession on unfair teams into server variable (mp_autoconcede: if set to greater then 0, then if teams are ever different by this many players, that smaller team loses immediately)
- Dead players can now talk to their teammates in both casual and tourny mode (needed to prevent team from getting an advantage by using external voice program in CAL)
- Fixed problem where ammo could be picked up while holding mines
- Aliens without any hives no longer take damage when the server is in tournament mode
- Add more triggers (for Psychostats and 3rd party program support)
- Added "player built x" (for commander and aliens)
- Added "recycled x"
- Added "started research x"
- Added "cancelled research x"
- Fixed visual problem where advanced armory had weird build circle
- Reduced radius of acid rocket splash from 200 to 165
- Reduced shotgun cost from 20 to 17
- Reduced welder damage from 10 to 7
- Armory can now give out ammo while upgrading to advanced armory (more intuitive)
- Increased cost of infantry portal from 15 to 22
- Increased cost of phase gate from 20 to 25
- Decreased health of phase gate from 3500 to 2000
- Increased scan cost from 1 to 3
- Reduced siege cannon range from 1250 to 1100
NOTES:
- The green circle that appears when the siege cannon is selected by the commander is using the old range, but this will be fixed in v1.1.
- This is the value siege range was for most of our internal playtesting (hence the bast and hera issues that suddenly arrived with v1.0)
- Siege cannon targets now must be sighted to be hit (in view of friendly player or scanned by commander)
- Hives now spawn with full health instead of having to heal up to full health on spawn
- Fix bug where advanced turret factories don't have full health
- The advanced armory now has 2400 health instead of 1500 (same as regular armory, this is a fixed bug, not a balance change)
- Fixed bug where tournament mode caused some damage to be reduced more then it should be (acid rocket vs. any alien structures)
- Fixed bug where hive would sometimes play wound sound/animation when it got hit but didn't take damage
- Removed lingering "organic" damage type for acid rocket and spore cloud (fixes bug where acid rocket wasn't doing damage properly to organic structures)
- Aliens no longer donate their points back to their team resource pool when they leave the team (exploitable)
- Fixed non-visible motion sensor and proximity "blips" (linux only)
- Defense chambers no longer heal themselves
speel het meest alien(omdat skulks enz nou eenmaal rulen)
wat ik wel jammer vind is dat er idd veel noobs zijn(ok, logisch)en dat de eerste cheat/bug door sommige mensen wel er graag wordt geexploid.
ik ga nu niet zeggen hoe die cheat gaat(ook niet over msn of ander medium) maar het komt er op neer dat je als skulk rond kan lopen met een marine skin zodat de marines je niet herkennen en je zelf(dacht ik) ook marine lmg hebt
voor de rest kan ik melden dat ik al weer proud clan leider van de zoveelste clan ben
en dat ik vind dat aliens idd te sterk zijn en ik uitkijk naar 1.04 en de volgende clientside patch
[ 12/23/02 ] :: NS v1.04 in testing
Here's the change list that is now entering testing for NS v1.04. The contents are subject to change further, but this will likely be very close to contents of the patch:
- Fixed exploit that allowed aliens to look like marines and fire marine weaponry
Kiek dat was die cheat
- Changed max machine gun ammo to 250 (used to be 300, though it would only display 250)
- Fixed commander weapon exploit (using lastinv). Weapon commands in general (drop, switch, last) won't work for commanders.
- 3rd party entities are never propagated to client (ie, adminmod_ entities). This could fix an occasional crash (thanks Alfred)
- Moved auto-concession on unfair teams into server variable (mp_autoconcede: if set to greater then 0, then if teams are ever different by this many players, that smaller team loses immediately)
- Dead players can now talk to their teammates in both casual and tourny mode (needed to prevent team from getting an advantage by using external voice program in CAL)
- Fixed problem where ammo could be picked up while holding mines
- Aliens without any hives no longer take damage when the server is in tournament mode
- Add more triggers (for Psychostats and 3rd party program support)
- Added "player built x" (for commander and aliens)
- Added "recycled x"
- Added "started research x"
- Added "cancelled research x"
- Fixed visual problem where advanced armory had weird build circle
- Reduced radius of acid rocket splash from 200 to 165
- Reduced shotgun cost from 20 to 17
- Reduced welder damage from 10 to 7
- Armory can now give out ammo while upgrading to advanced armory (more intuitive)
- Increased cost of infantry portal from 15 to 22
- Increased cost of phase gate from 20 to 25
- Decreased health of phase gate from 3500 to 2000
- Increased scan cost from 1 to 3
- Reduced siege cannon range from 1250 to 1100
NOTES:
- The green circle that appears when the siege cannon is selected by the commander is using the old range, but this will be fixed in v1.1.
- This is the value siege range was for most of our internal playtesting (hence the bast and hera issues that suddenly arrived with v1.0)
- Siege cannon targets now must be sighted to be hit (in view of friendly player or scanned by commander)
- Hives now spawn with full health instead of having to heal up to full health on spawn
- Fix bug where advanced turret factories don't have full health
- The advanced armory now has 2400 health instead of 1500 (same as regular armory, this is a fixed bug, not a balance change)
- Fixed bug where tournament mode caused some damage to be reduced more then it should be (acid rocket vs. any alien structures)
- Fixed bug where hive would sometimes play wound sound/animation when it got hit but didn't take damage
- Removed lingering "organic" damage type for acid rocket and spore cloud (fixes bug where acid rocket wasn't doing damage properly to organic structures)
- Aliens no longer donate their points back to their team resource pool when they leave the team (exploitable)
- Fixed non-visible motion sensor and proximity "blips" (linux only)
- Defense chambers no longer heal themselves
[ Voor 71% gewijzigd door Spruit_elf op 31-12-2002 21:20 . Reden: owja de changelog van 1.04 voor alle geintresseerden ]
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
die cheat is ERG irritant ja, loopt er ineens een teammate op je te schieten, is het gewoon zo'n alien die cheat. erg irritant
ook irritant als er van die n00bs de cc inpakken, gelukkig kan je ze eruit voten
Welke clan ben je leider? ik zoek nog een serieuse clan die ook wars gaat spelen, niet alleen maar op publics.
Welke clan ben je leider? ik zoek nog een serieuse clan die ook wars gaat spelen, niet alleen maar op publics.
ssssst zachtjes zodat de modjes het niet horen maar de naam is dutch marine squad
owja en met www. en .tk (zonderspaties) heb ie onze website
ik vind het wel irri dat juist op dit moment clanfission.com dicht is, das net zo iets als clanbase alleen dan voor ns
want dit is juist het moment dat mensen clans gaann oprichten en het is wel leuk als je die kan registreren.
iemand nog meer van dat soort sites ??
owja en met www. en .tk (zonderspaties) heb ie onze website
ik vind het wel irri dat juist op dit moment clanfission.com dicht is, das net zo iets als clanbase alleen dan voor ns
want dit is juist het moment dat mensen clans gaann oprichten en het is wel leuk als je die kan registreren.
iemand nog meer van dat soort sites ??
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
nee daar kan ik je niet mee helpen
kheb nog wel ff gezocht maar nix interrusants gevonden.
maar verder ben ik imd op trail bij mrcactus en zijn clannetje. en heb er erg veel zin in. laat die compos maar komen rolf
kheb nog wel ff gezocht maar nix interrusants gevonden.
maar verder ben ik imd op trail bij mrcactus en zijn clannetje. en heb er erg veel zin in. laat die compos maar komen rolf
keep this topic alive plz
liquid je moet maar iemand anders zoeken (volgens mij wordt dit je zoveelste clan die naar de kut gaat
) maar ik stap eruit, werk enz. heb ook eg geen tijd (en stiekem zin) om site te maken, ik denk btw ook dat Silenger en H0][D][DeR je gaan verlaten.
Damn ik dacht maar weer eens natural selection te instaleren maar telkens als ik hem gedownload beweerd hij dat een installatie I/0 file Corupt is, terwijl ik al 3 verschillende mirrors heb geprobeert 
Iemand zelfde probleem of wel een goeie mirror met installatie file die wel goed werkt
dank bij voorbaat
Iemand zelfde probleem of wel een goeie mirror met installatie file die wel goed werkt
dank bij voorbaat
Verwijderd
is zowiezo al doodVerwijderd schreef op 14 January 2003 @ 09:02:
liquid je moet maar iemand anders zoeken (volgens mij wordt dit je zoveelste clan die naar de kut gaat) maar ik stap eruit, werk enz. heb ook eg geen tijd (en stiekem zin) om site te maken, ik denk btw ook dat Silenger en H0][D][DeR je gaan verlaten.
ik speel nu andere games
rofl een reply op een bericht van 14 jan =)
misschien is 't niet helemaal fair om dit (oude) topic nog te gaan kicken.
Maar ik zit met 't volgende, ik (samen met een team) zijn van plan om een mod voor UT2003 te gaan bouwen (genaamd Armed Forces).
Het consept komt aardig overeen met deze Natural Selection.
Maar zoals bij iedere mod ontbreken er een paar dingen, en werkt 't niet echt flex.
Hebben jullie misschien wat suggesties / tips voor mij (en 't team) zodat onze mod misschien een beetje een succes kan worden.
Dus welke dingen moeten we absoluut NIET doen, bij een mod als Natural Selection. (Zo als 't er nu uit ziet, moet de gameplay een beetje deze stijl hebben. Echter is 't zo dat 'onze' mod afspeeld tijdens de koude oorlog, want stel dat die wel was uitgebroken ....)
In iedergeval al vast bedankt
Maar ik zit met 't volgende, ik (samen met een team) zijn van plan om een mod voor UT2003 te gaan bouwen (genaamd Armed Forces).
Het consept komt aardig overeen met deze Natural Selection.
Maar zoals bij iedere mod ontbreken er een paar dingen, en werkt 't niet echt flex.
Hebben jullie misschien wat suggesties / tips voor mij (en 't team) zodat onze mod misschien een beetje een succes kan worden.
Dus welke dingen moeten we absoluut NIET doen, bij een mod als Natural Selection. (Zo als 't er nu uit ziet, moet de gameplay een beetje deze stijl hebben. Echter is 't zo dat 'onze' mod afspeeld tijdens de koude oorlog, want stel dat die wel was uitgebroken ....)
In iedergeval al vast bedankt
niet ns...is perfect. je kan het proberen te kopiren maar zo goed als ns krijg het voorlopig niet. En ze zijn 2 jaar bezig geweest met ns...dus eh... have fun
[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 17-03-2003 12:58 ]
Ik vind dit een beetje een gare en nogal hectische mod. Overal zie je aliens of marines lopen en af en toe krijg je een order (als je marines bent) en als alien is het helemaal niets aan.
Hup, van mijn hardeschijf af
Hup, van mijn hardeschijf af
TMAXTINT