Toon posts:

nieuwe Half Life mod - Natural Selection

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 994 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

ja gebruik je toch een download accelerator 5 mirrors van 20 kb/ps is al 100 kb/ps ik heb hem al lang binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm bet effe gespeeld en toen resette mijn comp :( . Ik snap er helmaal niks van :P . Ik heb wel met an alien iemand gedood :) . Is wel grappig zie je zo een mond als wapen (wanneer je iemand dood links boven in de hoek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een uur zitten spelen. Dit is een COOLE mod :)
Ik was een marine. Iemand van ons team zat in een soort stoel met een console ervoor, hij was de commander. Die ziet dus een soort top-down view van het hele speelveld en kan orders geven aan ons. Hij zei bv loop daar of daarheen. Ik zag dan in mijn first-person beeld een stip in beeld met zoveel meter nog erbij. Daar aangekomen (bv bij een resource plek die zichtbaar is aan witte rook die uit de grond komt) zet de commander een resource-building op die plek. Maar die moet dan wel nog geactiveerd worden door ons. Dat doe je door de USE knop een tijdje ingedrukt te houden terwijl je dicht bij dat ding staat. Vervolgens gooit de commander nog wat stellages daar neer, zoals een teleport-pad waarmee medespelers snel naar de plek kunnen teleporteren, een turret-factory waarmee hij vervolgens turrets kan neerzetten die wij dan weer moeten activeren. Ook kan hij armor en ammo en special item stellages neerzetten.
Op een gegeven moment gingen we een zone waar aliens zaten met hun (levende) turrets binnenhakken omdat we hun resources wilden hehe. Alles kapotgeschoten en daar een nieuwe basis gebouwd, was echt cool. De commander kan ook dikkere guns en health packs neergooien, was wel handig dus.
Ergens was ook de hive van de aliens maar die ben ik geloof ik niet tegengekomen. Wel een soort grote "zak" die aan het plafond hing..scary shit.
Echt een lache mod, nu nog ff die aliens proberen, sommige daarvan zijn SUPERsnel. Ze kunnen ook cloaken volgens mij maar de marines kunnen iets bouwen waarmee ze, mits in range, uncloaken.
gaaaaaaaaaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, vind deze mod erg cool, heb hem net even gespeeld :). Echt gaaf gewoon, alleen hoop ik dat de lag nog wat minder gaat worden, want 't is eigenlijk nog niet echt leuk op deze manier. En je hebt toch wel een gevoel van spanning als je in je eentje door zo'n gang loopt en ineens zo'n alien vage geluiden hoort maken. Echt eng gewoon. Maar goed, eerst dus goede servers en dan nog eens spelen :). Hopen dat het morgen wat beter gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

Kan iemand nog eventjes een mirror posten die blueyonder werkt niet meer en ik heb geen zin om 2 uur in de rij te staan bij fileplanet

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:35
Er moeten natuurlijk nog locale servers komen :) Ik heb m binnen ga m nu es checken :)

Ik heb m btw bij fileplanet vandaan, uurtje wachten en daarna dlen met 250kbs..niks mis met Fileplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Lag word vooral veroorzaakt doordat de servers het niet trekken.
Niet qua upload maar qua resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd niet lekker met een ping van 800+ spelen op een nederlandse server :( . MAaar het is wel lachen. Iedereen is nieuw enzo en het is best wel freaky met al die geluiden en slijm enzo. Maar dit belooft nog iets te worden. Hopelijk gaat dit goed. Want een groot deel hangt aan de commander af. Alien zijn is ook wel grappig. Dan heb je alleen een bek die je dicht kan klappen en je loopt ook laag op de grond (tenminste bij de alien die ik had). Vooral het begin schermpje is wel leuk wanneer je kan kiezen tussen de aliens of mariniers. Het is allemaal wel lekker futuristisch. Maar nog niet echt fatsoenlijk gespeeld om een oordeel erover uit te spreken. Moet nog meerdere maps zien enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Woei! :Y)
* M@NIC heeft z'n eerste potjes er ook alweer opzitten.
Errug leuk! Vooral dat je commander je opdrachten geeft, altijd netjes uitvoeren O-)
Overigens is het wel iets minder als hij je 10min geen order geeft.
Overigens zijn idd de servers een kleine ramp, ze laggen bijna allemaal, wie zet dan ook 16 speler server op op een 16kb/s up lijntje |:(
Heb zelf trouwens ook ff commander mogen zijn, best wel kicken als ze naar je luisteren 8-)

Morgen maar weer ff proberen, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waneer beginnen we GoT clan ??? :P

lijkt me wel vetje vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:55:
waneer beginnen we GoT clan ??? :P

lijkt me wel vetje vet
Geloof dat er wel animo voor is om iig een Nederlandse NS clan op te zetten. In ieder geval hou ik me aanbevolen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 20:51
lekker hoor net ff gespeeld.. maar irritant dat je steeds hoort dingus is under attack :s
ik was trouwens alien, best tof, maar ik moet het nog ff doorhebben hoe dat zit met het transformeren enzow, maar dat komt na een tijdje wel hoop ik :)
als alien kan je aan het plafond hangen enzow.. en best snel lopen :D
maar je kan bijna nix beginnen als je 2 van die piepels met wapens tegenkomt :P
morgen weer ff spelen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
nog even een miror : ftp://ftp.fragzone.se/pub/spel/halflife/ns/ns_install_v1.exe
Redelijk snel ik download nu met ongeveer 100 kb/s van die server *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er vet uit maar lullig als je als commander lag hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
of als je commander een lamer is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KOEELLLLL ik was net een Onos :P

al die marines schrokken zich helemaal wezenloos >:)
hijs wel vet gaaf (alliens kunnen wel degelijk beter zijn als Marines) maakte 6 marines tegelijk af als onos :)
echt een aanrader !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:34:
KOEELLLLL ik was net een Onos :P

al die marines schrokken zich helemaal wezenloos >:)
hijs wel vet gaaf (alliens kunnen wel degelijk beter zijn als Marines) maakte 6 marines tegelijk af als onos :)
echt een aanrader !!!!
Ik speelde vanmorgen ff met Kouwe_Arie, was wel gaaf, met voice enzo :)
Maar omdat we geen reet aan onze commanders hadden gingen we zelf maar op pad.
We zijn een paar keer een gigantisch beest tegen gekomen, ik weet niet wat het was maar hij was enorm :D
Vet schreeuwen >:)

Overigens is het wel belangrijk dat de commander je een beetje in de gaten houd.
Want we zat meestal aan het front te knallen enzo, en we zaten health en ammo als een gek te requesten maar die kerels gaven ons bijna nooit wat |:(
Nou ja, ik wacht eerst tot er een beetje meer servers zijn voor ik serieus ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, heb nog niet echt gespeeld vandaag, geen tijd voor gehad helaas. Maar straks als 'k gegeten heb ga'k weer spelen, desnoods even zelf een servertje opzetten, kijken of mijn comp het een beetje wil trekken. In ieder geval wat minder lag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan maar geen goede servers vinden met een ping van 100 of lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Hoe zit het eigenlijk, is het niet team vs team, maar team vs computer?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Preddie schreef op 01 november 2002 @ 19:10:
Hoe zit het eigenlijk, is het niet team vs team, maar team vs computer?
Gewoon team vs. team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Kan je ook Team vs Computer spelen? Zodat je Co-op kan spelen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ik ga het nu testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er geen hol van: ALLE servers waar ik op speel hebben gewoon MINIMAAL ping 500 en vaak zelfs 1200-1300. Iedereen heeft dan zo'n ping. Lijkt er toch op alsof er wat wazigs aan de hand is met die netcode. Want de servers konden het op zich makkelijk aan (blueyonder, gamesnet enzo)
Heel soms is de ping een tijdje goed en dan is het echt koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
ik was vandaag ook ff bezig, die commander was deze keer super.. ik was als enige van m'n squad over en hij begon me lekker te coachen, veel ammo droppen, health, guns.. dus ik ga natuurlijk meteen aanvallen :).

Helaas was ik meteen dood.. maar het was wel erg tof !!.. ook alien zijn is koel, al die marines zijn helemaal paranoide omdat je overal kan hangen :). Natuurlijk ben ik al meerdere malen op het hoofd van marines gesprongen... maar killen is nog best lastig, want mikken gaat niet zo lekker omdat je niks ziet als z'n bek dicht gaat.. [ik heb het nu alleen over de vliegende en standard alien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hoorde net iemand op een server zeggen dat er een server patch aan gaat komen die dat lag probleem zou moeten gaan oplossen. Laten we het hopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, op www.readyroom.org staat dat er zeer binnenkort een patch gaat uit komen voor 't ping probleem. Hoop dat het een beetje op schiet want het speelt echt niet fijn op deze manier.

Ik was net een hele tijd commander en ik deed het best goed volgens mij. Had een klein bassisje gebouwd en vervolgens bij verschillende resource nodes kleine extra bassisjes gebouwd. Het ging best lekker, maar op de één of andere manier hadden de aliens al heel snel een Onos waarmee ze m'n basis naar de kloten gingen helpen, vond ik niet echt leuk. Maar de meeste mensen gaan gewoon een beetje rondlopen en worden dan afgeschoten, dus teamplay is nog ver te zoeken. Gelukkig had ik een gozertje die wel naar me luisterde en die ook zelf goede ideeën had over wat we moesten gaan doen en zo en dat is heel erg fijn :).

Kortom, een erg leuke MOD dus, nu nog een fix voor het lag probleem en ik ben tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Damn, ziet er vet uit.. Speelt iemand btw nog dat Desert Crisis modje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik probeer een server op te starten, maar ik zit achter een router, en dan staat in het serverschermpje (dedicated) mijn locale IP. Mensen die willen inloggen krijgen: LAN servers are restricted to local clients..hoe zorg ik ervoor dat er geconnect kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 15:38

eviltweaker

DDPEEKIW

virtual server kiezen bij router en dan de juiste poort doorlinken naar je interne ip

DDPEEKIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
die optie zit niet op elke (mijn) router lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb het ook gespeeld (als player zijnde, de commander ben ik nog niet geweest), in een potje gaat best veel tijd zitten. En ik vind het best leuk als je echt orders krijgt enzo, ook als de commander ziet dat je het goed doet word je meestal sneller als eerste naar voren gestuurd voordat de andere komen enzo. Je werkt echt van basis tot basis en dat is opzich erg leuk. Er zijn ook soms commanders die het zelf verzieken, ze geven dan geen orders en dan gaat het vanzelf fout. Meestal verliest die partij het snelst (degene die de spelers maar een beetje laat rondlopen).

De lag word vooral veroorzaakt over de hoeveelheid spul die neergeplaatst word, ik denk dat ze daar nog fouten mee hebben gemaakt, want in het begin loopt het soepel, en naarmate de game vordert (en dus meer turrets staan etc. ) loopt het kutter. Maar verder is dit echt 1 van de vernieuwenste mods die ik sinds tijden heb gezien. Niet zo'n standaard zoveelste counterstrike mod in ieder geval.

Je kan hem minimaal proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 19:29:
Ik snap er geen hol van: ALLE servers waar ik op speel hebben gewoon MINIMAAL ping 500 en vaak zelfs 1200-1300. Iedereen heeft dan zo'n ping. Lijkt er toch op alsof er wat wazigs aan de hand is met die netcode. Want de servers konden het op zich makkelijk aan (blueyonder, gamesnet enzo)
Heel soms is de ping een tijdje goed en dan is het echt koel :)
Het ligt echt niet aan de netcode hoor, die is gewoon van HalfLife zelf.
Ik heb overigens nog helemaal nergens last van gehad hoogste ping was 200 op eoa wazige Amerikaanse server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je de enige..OF het is zoals Preddie zei dat het ligt aan de hoeveelheid spullen die er gebouwd worden (klinkt aannemelijk). Jij hebt dan ergens gespeeld waar amper gebouwen gebouwd werden ofzo. Het spel moet met al die turrets en gebouwtjes rekening gaan houden en krijgt dus steeds meer te verwerken. Maar dat zich dat dan uit in een ping van 1000 is wel zwaar bijstand.

Dit zie ik net op readyroom.org:
Een bericht voor de server draaiende mensjes:
"If you are experiencing high CPU utilization (which leads to a player perception of 'lag'), try dropping down your player slot count by 2 (so from 14 to 12, for example). This will hold people over until there is a server-side patch which will be available in the very near future to both Linux and Win32 server ops. We know about the issue and have a fix determined that just needs to be tested and rolled out - please try to bear with us. NS is inherently much more processing-intensive than most HL mods due to complexity of the resource system, non-hit scan weapons, and other factors. We will get you running faster ASAP."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Sommige servers draaien met de nieuwe patch al (de spelers zelf hoeven hier niks voor te downen), en je merkt duidelijk dat het speelbaarder is. Ping rond de 200 en het loopt perfect. Ook zijn de teams nu beter verdeelt.

Alleen jammer dat de Mariniers kwa wapens altijd nog sterker zijn, als alien moet je echt 3 halves bezet houden om te kunnen winnen (en zelfs dat heb ik nog nooit meegemaakt, de mariniers breken altijd door), maar dat zal nog wel met een patch veranderen. Voorlopig slaat deze game echt enorm aan, en je kan dat ook zien aan de hoeveelheid volle servers die er zijn. Echt geweldige gameplay, enorme levels en een andere manier van vechten met team vs team dan alleen maar terroristje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 14:02

ThaHandy

Discovery Channel

omg.. :( iemzn mirror dan trailer filmpie.. alles is dood :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

ThaHandy schreef op 03 november 2002 @ 18:53:
omg.. :( iemzn mirror dan trailer filmpie.. alles is dood :{
gewoon fileplanet/fileshack ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
Hmm, 90,7MB is nog net iets te groot voor mij...(heb een 56k modem).

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gespeeld en het is wel een leuke mod.

Als eerste de standaart aliens een paar keer upgraden dan zijn ze goed om aan te vallen. wel leuk dat die aliens overal kunnen aanhangen, lekker kogels ontwijken :p

De marines lijken iets teveel op cyborgs en zijn een beetje houterig. Helaas is het zo dat het meerendeel de marines joined. Heb 10 overwinningen gezien en 1 daarvan won de aliens maar

Het lijkt net dat de marines ietsjes in het voordeel zijn

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
de marines zijn nu ook in het voordeel, en dat schijnt te maken te hebben met de hoeveelheid resources die ze binnen krijgen [ze krijgen te snel veel resources dus kunnen ze meteen alles kopen.] Het grootste probleem vind ik de turrets, humans kunnen erg simpel en snel alien turrets wegvagen [zelfs met gewone machine guns.] maar voor aliens is het erg moeilijk. Zeker als er iets van 7 staan [wat erg vaak gebeurt..]

het is erg leuk, maar er moet wat tweaking bij komen om het spannend te houden.. maar daar is het ook een beta versie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
De belans tussen aliens en marines is inderdaad niet echt goed naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Weet iemand een andere downloadserver dan van Fileplanet? Ik kan het nergens vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Klopt de marines hebben een grenade launcher en knallen gewoon erg snel een hele kamer die gevuld is met vijhandig gespuis weg. En zelfs al hebben ze dat niet dan kunnen ze alsnog makkelijk op afstand die dingen kapot maken.

Pas als je je in een neushoorn kan morphen word het leuk, dan kan je echt zo 3 full-armor marines aan, maar tegen 7 turrets blijft het erg moeilijk inderdaad...

Maar dat word wel opgelost, over het algemeen zijn de aliens kwa wapens te slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel 0wned... Marines is wel een beetje te makkelijk..
De Teams moeten een 1.5:1 ratio hebben voor de Aliens... Anders werkt het nooit... De Alien defence turrets mogen ook sterker van mij.. Ze schieten nooit raak en ze doen ook bijna geen damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serial-X schreef op 03 november 2002 @ 19:29:
Hmm, 90,7MB is nog net iets te groot voor mij...(heb een 56k modem).
seem hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Waar proberen jullie het te downen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.natural-selection.org staan wel een paar goede mirrors booth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 03 november 2002 @ 18:38:
Sommige servers draaien met de nieuwe patch al (de spelers zelf hoeven hier niks voor te downen), en je merkt duidelijk dat het speelbaarder is. Ping rond de 200 en het loopt perfect. Ook zijn de teams nu beter verdeelt.

Alleen jammer dat de Mariniers kwa wapens altijd nog sterker zijn, als alien moet je echt 3 halves bezet houden om te kunnen winnen (en zelfs dat heb ik nog nooit meegemaakt, de mariniers breken altijd door), maar dat zal nog wel met een patch veranderen. Voorlopig slaat deze game echt enorm aan, en je kan dat ook zien aan de hoeveelheid volle servers die er zijn. Echt geweldige gameplay, enorme levels en een andere manier van vechten met team vs team dan alleen maar terroristje spelen.
Hmmz, die patch is nog niet uit dus het lijkt me sterk dat er al servers zijn die er mee draaien. De hoop was dat ze 't nog voor het einde van het weekend zouden fixen, maar dat is voor ons inmiddels al niet mogelijk. Moeten we maar even afwachten, maar zo lang zal het wel niet meer duren :).

Wat ik wel leuk vind is dat deze MOD nu al nummer 4 in het lijstje is. Dus het is erg populair en er zijn al best wel veel servers voor een MOD die koud een paar dagen beschikbaar is. Echt een toppertje dus. En je hoort ook veel mensen zeggen dat ze zich er over verbazen dat dit de Half-Life engine is. De graphics zijn echt verbeterd ten opzichte van de originele Half-Life engine. Jammer genoeg heb ik nog niet zo heel veel tijd gehad om het te spelen. Teveel gewerkt 't weekend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Aliens is het lastig omdat de team coordinatie meestal niet goed is.

Deze mod is misschien wel de beste mod die ik heb gezien.. Hier is Team belang Alles!!

Ik hoop wel dat de marines stuk minder resources krijgen met die patch.

Zo word bijvoorbeeld Heavy armor en HMG een luxe.. alleen bestemd als het ook echt nodig is. bijvoorbeeld een Hive aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
gisteren heb ik toch 2 games met de aliens kunnen winnen, natuurlijk waren de marines slecht, maar wij deden aan erg goed teamwork en wisten snel veel resources vast te zetten. En tja toen alle hive klaar waren kon ik mooi als cloaked fade ambushes maken :).. damn dat is echt super, je kan hele squads slachten met een goede 2-cloaked-fade ambush. [die klauw attack is echt lekker.]

Lerks kunnen ook heel erg handig zijn om naar moeilijk bereikbare plekken te vliegen en van daaruit defences rond resource spots te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met Aliens is dat je ze op een totaal andere manier moet spelen dan je gewend ben bij de meeste 3d-shooters waar je marine stijl gewend ben.

Gisteren hier op het netwerk een 2 tegen 2 spelletje gespeeld en toen ik eenmaal die Aliens goed kon bedienen ging het echt goed. Veel hit and run aanvallen, cloaking is een must bijna en veel afwachten tot dat die Marines maar langs komen. Ook is veel resourcetowers bouwen een must omdat je toch 2 van die 80 kostende hives moet maken.

Slim is het ook om meteen vanaf het begin 1 alien (om de beurt omdat je als Aliens apart resources krijgt) meteen te laten klooien bij de marines, resource towers aanvallen en die marines een beetje pesten zorgen dat ze teveel bij zich zelf bezig moeten zijn zodat ze maar niet bij jouw basissen gaan pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:38:
[...]

Hmmz, die patch is nog niet uit dus het lijkt me sterk dat er al servers zijn die er mee draaien. De hoop was dat ze 't nog voor het einde van het weekend zouden fixen, maar dat is voor ons inmiddels al niet mogelijk. Moeten we maar even afwachten, maar zo lang zal het wel niet meer duren :).

Wat ik wel leuk vind is dat deze MOD nu al nummer 4 in het lijstje is. Dus het is erg populair en er zijn al best wel veel servers voor een MOD die koud een paar dagen beschikbaar is. Echt een toppertje dus. En je hoort ook veel mensen zeggen dat ze zich er over verbazen dat dit de Half-Life engine is. De graphics zijn echt verbeterd ten opzichte van de originele Half-Life engine. Jammer genoeg heb ik nog niet zo heel veel tijd gehad om het te spelen. Teveel gewerkt 't weekend :).
Die server draaide echt een andere versie als de 1.0, je kon alleen een team joinen als die in de minderheid was bijvoorbeeld, plus dat het achter de server zelf stond, ik vroeg het ook nog en idereen zei dat het inderdaad de nieuwe patch was. Misschien was het wel niet waar....

Ik ga vanavond weer spelen :D. Wat ik wel superirritant vind is dat veel spelers erdoorheen zitten te praten, een meestal versta je er ook geen bal van, hoe kan je ze devoicen, (zodat je ze niet meer hoort)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 04 november 2002 @ 16:59:
[...]

Die server draaide echt een andere versie als de 1.0, je kon alleen een team joinen als die in de minderheid was bijvoorbeeld, plus dat het achter de server zelf stond, ik vroeg het ook nog en idereen zei dat het inderdaad de nieuwe patch was. Misschien was het wel niet waar....

Ik ga vanavond weer spelen :D. Wat ik wel superirritant vind is dat veel spelers erdoorheen zitten te praten, een meestal versta je er ook geen bal van, hoe kan je ze devoicen, (zodat je ze niet meer hoort)?
Kan ook zijn dat het een test server was van 't team zelf. In ieder geval heb ik nog nergens gelezen dat de patch uit is, dus ik neem aan dat er nog aan gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 04 november 2002 @ 16:59:
[...]

was waarschijnlijk een testserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben hem nu aan het downloaden, ik kan haast niet wachten om te spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 17:20:
[...]

was waarschijnlijk een testserver
Klopt inderdaad, er stond Beta bij (heb net weer effe gespeeld).
Ik vond in het begin vooral de Marines het leukst, doordat je commando's enzo krijgt, en leuke wapens krijgt, later ben ik met Aliens gaan spelen, en nu vind ik die het allercoolst. Het is erg spannend om alien te zijn, doordat ze gewoon veel zwakker zijn als Marines, en dus andere taktieken moeten toepassen om te winnen.

Maar wat ik jammer vind is dat als de marines superweapons heeft (van die grotere machine guns en grenade launchers), valt er haast niet meer tegenop te vechten als je maar 2 (of zelfs 3) halves heb als aliens. Ook de turrets voldoen haast niet meer om tegen die wapens te vechten.... De marines kunnen wel 8 alien turrets tegelijk aan (zelfs met heavy machine gun en dan telkens schuilen, of gewoon nog simpeler met een grenade launcher), maar voor de aliens word het al moeilijk als er 4 turrets staan....

De enigste manier om voor de aliens te winnen is dus zo snel mogelijk die halves in bezit krijgen + alle resources, zodat de Marines zich niet kunnen uitbreiden. Als ze eenmaal grotere wapens hebben, of nog erger armors, word je al snel uitgeroeid als alien en is het onmogelijk nog te winnen...

Maar ik weet haast zeker dat ze hier iets aan gaan doen, want het is gewoon heel erg cool als ze een mooie balans kunnen vinden tussen die 2 compleet verschillende rassen (wat echt heel erg moeilijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

wat heb ik nou nodig om te spele?

HL
1.1.0.8. patch
NS mod

hij zegt dat ik een nieuwere patch nodig heb... maar die ken ik nergens vinden... heeft iemand een mirror ofzow

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

HIValicious schreef op 04 november 2002 @ 22:18:
wat heb ik nou nodig om te spele?

HL
1.1.0.8. patch
NS mod

hij zegt dat ik een nieuwere patch nodig heb... maar die ken ik nergens vinden... heeft iemand een mirror ofzow
Je moet 1.1.1.0 hebben, die kan je gewoon downloaden, ik zal even zoeken...

http://www.planethalflife.com/half-life/files/
http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=halflife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Woei, ik heb eindelijk een potje gespeeld waarbij de Aliens gewonnen hebben :D , was echt stoer, alles behalve een Skulk is een goed wezen op lvl 3 (dus 3 halves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na paar dagen meer spelen kom ik tot conclusie dat het best wel een leuke mod is. Het is nogmaar in de vroege beta stage en hoop dat bij de volgende opkomende versies wel wat gata veranderen. De teamplay van team/commander moet heel goed verlopen om een hive aan te vallen. optijd ammo/med packs geven etc en waarschuwen dat er aliens die kant op zijn. De aliens hebben het in het begin wat makkelijker omdat de marines niet zo zwaar gearmord zijn etc. In de loop van de game beginnen marines sterker te worden. helaas zijn de turrets tegenover de aliensturrets veel sterker. Er zijn nog wel wat aanpassingen nodig om de game gebalanceerd te krijgen. Wel een voordeel is dat je met een paar votes de commander kan kicken uit de module en dat ie erniet weer in kan. Maar dat heeft ook weer nadelen als ze gewoon de comm eruit willen hebben. Kwa gfx is het niet om naar huis over te schrijfen omdat het nog op de oude HL engine wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:41:
Kwa gfx is het niet om naar huis over te schrijfen omdat het nog op de oude HL engine wordt gespeeld.
ben ik het niet mee eens , ik vind het er nog goed uit zien 8)7 voor zo'n oude engine 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Trancentral schreef op 05 november 2002 @ 13:11:
[...]

ben ik het niet mee eens , ik vind het er nog goed uit zien 8)7 voor zo'n oude engine 8)
Inderdaad, er is helemaal niks mis kwa graphics.... , de textures die ze gebruikt hebben zijn lekker creepy, hopelijk komen dezelfde mods uit voor bepaalde games zoals "alien vs Predator". maar die zijn niet zo Modable :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wordt leuk gevonden dus? :)

Heb game server over eigenlijk en ik weet niet wat ik er mee moet... ut2003 komt erop maar moet nog iets hebben misschien wel NS :) Is het vergelijkbaar met cs qua server specs of....

Als servertje draait post ik wel ip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17
Ik geloof dat het wat zwaarder is dan andere HL mods, dat veroorzaakt volgens mij ook de hoge pings...
Dan maar wat minder spelers, met 6 á 10 man kan je al hele aardige potjes spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 16:29
Uhm, bij downloads op de NS site kan ik alleen programma voor mappers vinden (33.8 Mb).
Waar kan ik de Mod file downloaden?!

Edit: Sorry laat maar! Heb even het hele topic doogelezen en dat linkje naar die ftp download gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
FallenAngel666 schreef op 05 november 2002 @ 22:05:
Uhm, bij downloads op de NS site kan ik alleen programma voor mappers vinden (33.8 Mb).
Waar kan ik de Mod file downloaden?!
Staat gewoon op de frontpage (nieuws) een hele rij mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

als ik quick doe dan ken ik spele maar als ik zelf een geem uitzoek dan zegt ie van je moet de custom game oook installen en dat iessie tog egt hoor :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
je moet via het startmenu natural selection opzoeken en dan op "launch natural selection" klikken
kijken of ie het dan wel doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 05 november 2002 @ 22:35:
als ik quick doe dan ken ik spele maar als ik zelf een geem uitzoek dan zegt ie van je moet de custom game oook installen en dat iessie tog egt hoor :)
Geloof dat er al een oplossing was gegeven. Maar wat ook werkt is even de werk directory van het linkje op je desktop instellen op je Half-Life directory (bijvoorbeeld: c:\Sierra\Half-Life). Dan werkt het bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
De 1.01 server patch is uit..
Ik heb nog niet op een gepatchte server gespeelt, maar aan het changelog te zien zou dit lagere pings en betere teambalance moeten opleveren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen zo naar die changelog kijkend dat dit toch wel zeer goede veranderingen zijn. Nou maar hopen dat het ook lekker speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The list of changes include:

- Improved server performance by 20-30% (should result in less lag, more changes still to come in this area)
- Moved all gameplay constants into server code, so economy and balance will be identical on all servers
- Added auto team-balance: you are not allowed to join a team if joining it would give that team more then 2 players more then the other team.
- Dropped health and ammo packs now expire after 30 seconds
- Sentry cost increased from 16 to 19
- Sentries and siege turrets now need a functioning factory to stay operational. They will power down and become inactive there are no factories nearby. If a new factory is built nearby, they will power back up.
- Offensive chamber health increased from 1100 to 1200
- Lessened siege damage from 350 to 330
- Acid rocket rate of fire increased from .66 to 1.0 (shots per second)
- Increased fade armor from to 90/125 to 125/150
- Increased acid rocket damage from 50 to 60
- Increased base speed of fade from 210 to 240
- Changed regeneration upgrade from fixed number to percentage of alien max health. Alien also emits regen sound when healing.
- Grenade damage reduced from 200 to 180 (still does blast damage), clip size reduced to 4, rate of fire decreased slightly
- Increased research time for heavy armor from 80 to 100
- Increased HMG cost from 23 to 25
- Increased grenade launcher cost from 27 to 33
- Increased cost of heavy armor from 20 to 25
- Lower cost for offensive chambers from 16 to 14, and build time from 40 to 30
- Friendly fire now does 33% damage instead of full damage (tournament mode only)
- Lessened HMG damage from 20 to 18
- Numeric indicator at resource towers now shows how many actual resources were contributed to your team (minimum 1)
Er is veel veranderd and bijna allemaal in het nadeel van de marines en voordeel van de aliens. Hopen dat dit voor fair gameplay zorgt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke servers spelen jullie nu allemaal zijn er al wat vaste (niet altijd vol) servers ??
soort van Demon of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit die patch. Heb nog niet geprobeerd (te druk met andere dingen helaas) maar ik neem aan dat de ping nu wel goed zal zijn. Daarnaast denk ik dat de balans wat beter is gemaakt, dus ik hoop dat dat ook wat beter gaat nu. Ze staan nu al nummer 4 in de MOD top 10 en ze kunnen nummer 2 worden als ze wat meer servers krijgen, maar dat gaat vast wel gebeuren nu het ping probleem is opgelost :). Ik ben benieuwd wat er zich de komende dagen gaat afspelen. Misschien wat grote bedrijven die servers op gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
>:) Mwahahahaha! >:)

De meeste NS potjes duren nogal lang,
maar vanmiddag heb ik m'n kortste ronde ooit gespeeld:

Het was 3 tegen 3.
Ik rende gelijk als skulk naar de marinebasis toe, daar zaten twee nietsvermoedende soldaatjes aan een armory te sleutelen... (3e zat in de Command Chair)
Die bijt ik allebei dood, vervolgens ren ik naar de (enige!) spawn point en rag die kapot!

Toen kwam er nog een nieuwsgierige gorge om het hoekje kijken en hebben we samen de CC om zeep geholpen. :)

(De volgende ronde hadden ze ineens opmerkelijk strakke verdediging in hun basis...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
ja servers zijn goed nu
als je spelers wilt zoeken, ga dan naar www.gametiger.net en zoek gewoon op spelersnaam :)
ja en die rondes duren idd lang. maar ik heb gister op 1 ronde na wel alle 5 gewonnen (de hele avond gespeeld :D )
die turrets schieten niet zo snel meer en die offence chamber is dus goedkoper (14 credits) en dat ding van de marines is duurder geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commander zijn is best leuk als je houd van een soort "strategie"

alleen het spel begint meteen te zeuren dat er marines onder vuur zijn et cetera :(

dat begint irri te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

hahaha, na de patch winnen de marines helemaal niet meer, :P , de marines zijn nu zo generved dat ze niet meer kunnen winnen (of je moet zo'n slecht alien team hebben). Best wel grappig opzich, maar het blijft leuk om marine te spelen, en te ratelen met die machine gun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net best wel lang gespeeld. Had nog steeds wel hoge ping (rond de 200), maar 't speelde toch lekkerder dan eerst. En het is gewoon een super spel. En nog best wel moeilijk ook. Maar het is wel waar dat het nu best wel moeilijk is om te winnen als Marine zijnde. Ik had toen ik commander was al meteen aliens in de basis terwijl 'k nog niet eens een turret factory had kunnen bouwen. Dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Dtaz kun je me ffe toevoegen op msn icq heb ik niet men adress is bjornpacher23@msn.com Als dit tegen de regels is delete men post dan maar

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 16:20 . Reden: foutje moet kunne ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
kan iemand anders ff screenies posten van dit spel zodat iedereen een beetje een beeld ervan kan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
In de openingspost staat een trailer..
Als je er dan nog geen beeld van hebt moet je 'm maar gewoon proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 2 potjes met de marines gespeeld, het was heel vet :)
Eerst bouwden beide partijen een grote base en daarna begonnen de aliens ons een beetje aan te vallen. Toen we eenmaal een beetje resources hadden vielen wij ook aan met armors en nade launchers. Maar uiteindelijk kregen we telkens de volle laag met die grote aliens op vier poten (lijken wel koeien ofzo :+ ) die onze hele basis met z'n vieren kwamen mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 20:16:
Heb net 2 potjes met de marines gespeeld, het was heel vet :)
Eerst bouwden beide partijen een grote base en daarna begonnen de aliens ons een beetje aan te vallen. Toen we eenmaal een beetje resources hadden vielen wij ook aan met armors en nade launchers. Maar uiteindelijk kregen we telkens de volle laag met die grote aliens op vier poten (lijken wel koeien ofzo :+ ) die onze hele basis met z'n vieren kwamen mollen.
Ja, de aliens winnen erg vaak tegenwoordig, opzich niet zo erg, maar er moet wel iets gedaan worden.... Ik vind het zowieso knap dat het aardig balanced is tussen 2 compleet verschillende manieren van spelen. Er komen erg veel taktieken bij kijken...

Er zijn kleine dingen die ik nog zou willen zien, is bijvoorbeeld nog een health-bay voor de marines, die langzaam opvult tot 200 ofzo (soort half-life ding maar dan voor ns zegmaar). Dus geen eeuwige health.

Aan beide kanten een soort van superwapen, dat je maar 1 keer kan gebruiken ofzo. Bij aliens dat een hele kamer zich met acid gas opvult, en dat de marines een kleine a-bom kunnen schieten ofzo met hetzelfde effect. Die dan wel 1000 kost :P Er zijn veel leuke dingen te verzinnen, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 07 november 2002 @ 23:45:
[...]

Ja, de aliens winnen erg vaak tegenwoordig, opzich niet zo erg, maar er moet wel iets gedaan worden.... Ik vind het zowieso knap dat het aardig balanced is tussen 2 compleet verschillende manieren van spelen. Er komen erg veel taktieken bij kijken...

Er zijn kleine dingen die ik nog zou willen zien, is bijvoorbeeld nog een health-bay voor de marines, die langzaam opvult tot 200 ofzo (soort half-life ding maar dan voor ns zegmaar). Dus geen eeuwige health.

Aan beide kanten een soort van superwapen, dat je maar 1 keer kan gebruiken ofzo. Bij aliens dat een hele kamer zich met acid gas opvult, en dat de marines een kleine a-bom kunnen schieten ofzo met hetzelfde effect. Die dan wel 1000 kost :P Er zijn veel leuke dingen te verzinnen, hehe
Denk er om dat het hier eigenlijk nog steeds om een beta gaat. Dit is de eerste release van deze nu al veelbelovende mod, en er wordt al druk gespeculeerd over een vervolg. En natuurlijk zijn er dingen die men nog graag wil zien, maar ja, een MOD is eigenlijk nooit uitontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah,de aliens zijn net nweer iets te krachtig maar in de meerderhijd duurt het langer voor de resources.En i nde minderheid willen de marines geen teams changen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 06:41:
jah,de aliens zijn net nweer iets te krachtig maar in de meerderhijd duurt het langer voor de resources.En i nde minderheid willen de marines geen teams changen
Inderdaad, ze zouden het zo moeten maken dat er maar 1 man verschil kan zijn in team, en als het kan 0. Wat ze dan moeten doen is heel simpel, verlaat er iemand uit een team de server (waardoor ze op 2 verschil komen bijvoorbeeld), changed degene die het laatst gejoined is automatisch van team naar de aliens. En zo kan je dat probleem oplossen...

Verder is dit gelukkig nog Beta , er komen vast veel coole opties bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
Preddie schreef op 07 November 2002 @ 23:45:
[...]

Ik denk dat één van de redenen dat marines het nu moeilijk hebben is dat ze niet gewend zijn zuinig met hun resources om te springen enzo.. voor de patch kon je hele kamers volbouwen met turrets, nu moeten ze nieuwe tactieken verzinnen...
De marines haden het gewoon te makkelijk en beginnen nu pas echt slimme aanpakken te verzinnen, terwijl kharaa players al de hele tijd slim moesten spelen (vooral omdat er vaak meer mensen als marine speelden)
Dat zijn geen kleine dingen hoor, de vraag of de skulk-bek die je gezichtsveld beperkt als je bijt mischien doorzichtig moet worden, of de kosten voor gebouwen aanpassen, dat zijn kleine dingen.
Waar jij het over hebt is een hele nieuwe building toevoegen, inclusief de hele balans weer vinden.. (wat kost ie? is er research voor nodig? wat kost dat? hoe snel healt ie? tot hoeveel? waar kan je 'm bouwen? etc.)

Bovendien is de gein van het spel juist dat je een commander nodig hebt om bepaalde dingen gedaan te krijgen. (research, wapens, armor, gebouwen, health packs)
Dat er maar één persoon is die dit kan doen draagt volgens mij veel bij aan de
kharaa - marine balans.
Dat lijkt me dus echt helemaal niks.
Het leuke van NS is dat er veel tactiek en teamwork bij komt kijken, vooral als je een goed verdedigde plek wilt aanvallen, daar blijft niks van over als je met één druk op de knop een hele hive inclusief verdediging kan wegvagen (alsof de siege cannon nog niet erg genoeg is.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah,jullie hebben voor een groot gedeelte gelijk.Maar ik vind toch dat er veel noobs zijn.Er is ook geen optie in om ze weg te stemmen.Ik was gisteren 4-tegen-8 aant spelen hoe wil je dan in gdsnaam winnen :( :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
Het spel is ook pas net uit, je moet zo'n beetje playtester zijn om niet n00b te zijn! ;)
En als je ze eruit schopt worden ze natuurlijk nooit L33T...

Wat je zou kunnen doen als je team zwaar in de minderheid is (4-8, 2-6, dat soort geintjes), is met je hele team terug naar de ready-room.
Dan begint er gewoon een nieuwe ronde, hopelijk met eerlijke teams...

[ Voor 0% gewijzigd door G1itch op 08-11-2002 15:32 . Reden: hopelijke :? |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G1itch schreef op 08 november 2002 @ 15:31:
Het spel is ook pas net uit, je moet zo'n beetje playtester zijn om niet n00b te zijn! ;)
En als je ze eruit schopt worden ze natuurlijk nooit L33T...

Wat je zou kunnen doen als je team zwaar in de minderheid is (4-8, 2-6, dat soort geintjes), is met je hele team terug naar de ready-room.
Dan begint er gewoon een nieuwe ronde, hopelijk met eerlijke teams...
Das een goed idee
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was er zo'n lamer die telkens liep te spammen dat er meer bij de Kharaa moesten komen... het was 6-4 ofzo, vind ik op zich helemaal niet zo erg als de aliens alleen maar met Onos' aanvallen. Daarna gingen er dus wat marines naar aliens en toen stond het 4-6, toen ik begon te zeuren over de teams was hij stil.

Ik vind het toch eerlijker als de marines er een paar meer hebben dan de aliens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah maar als je met 4 man meer bent ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.warbucket.com/comics/102.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word hier gek van eerst sluiten ze ons topic oke dat kan ik bergrijpen maar dan zeggen ze doe het maar in het ns topic ofzo dus doe i kdat Nu is dat weeer niet goed gdv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid-Lizard/iedereen:
- Clans worden niet via dit forum geregeld. In het verleden is overduidelijk gebleken dat men op GoT niet weet hoe op een correcte manier een Clan onder de aandacht te brengen: binnen de kortste keren is het topic alleen nog over de Clan en worden er op het forum oorlogen gevoerd tussen 2 clans als er ingame iets afgesproken is en volgens 1 of meerdere personen niet correct afgehandeld word.

- Je kunt je signature gebruiken om mensen naar een website of irc kanaal te krijgen.

- Dit topic is alleen en alleen om te discussieren over de game. niet meer niet minder. al het overige is overbodig :) Niettegenstaande dat die pix hierboven leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu begrijp ik het sorry:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 14:07:
Liquid-Lizard/iedereen:
- Clans worden niet via dit forum geregeld. In het verleden is overduidelijk gebleken dat men op GoT niet weet hoe op een correcte manier een Clan onder de aandacht te brengen: binnen de kortste keren is het topic alleen nog over de Clan en worden er op het forum oorlogen gevoerd tussen 2 clans als er ingame iets afgesproken is en volgens 1 of meerdere personen niet correct afgehandeld word.

- Je kunt je signature gebruiken om mensen naar een website of irc kanaal te krijgen.

- Dit topic is alleen en alleen om te discussieren over de game. niet meer niet minder. al het overige is overbodig :) Niettegenstaande dat die pix hierboven leuk is :)
je hebt ee nfoutje gemaakt half-life is da game en ns is een mod :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste