Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:41

t3q

Say yes to teq

IK snap er niks van man :'( Op et forum staat dat je 2 keuzes krijgt als je em aandoet door middel van de memoknop en de powerknop. eerst "card found" En dan "Press key bal bla" en nog 1 maar ik krijg er maar 1 :S. Dus als ik dat zie moet ik drukken? Als ik dat doe krijg ik gelijk die 3 strepen dus ik heb weinig opties.

[ Voor 12% gewijzigd door t3q op 27-05-2003 22:44 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 15:04
Ik heb nu ook deze SPV (dank je KPN met je tarieven ;)) , maar een vraagje tussendoor : Als je Share sites wil bereiken moet je je internetverbinding instellen als 'Share' , en als je naar buiten wil de "internet gprs" optie? Lijkt me op zich logisch maar wil graag weten van een medetweaker welke settings hij/zij gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

[quote]Rebels schreef op 27 May 2003 @ 22:35:
t3q schreef op 27 May 2003 @ 22:33:

[...]

hmm ik weet niet, lees maar ff terug, ik had dat vorige week ook, maar na een paar reboots en een nachtje rust ging het opeens wel :?
Ik zal er wel vanaf blijven en zaterdag :( effe naar breda gaan want daar heb ik em gekocht. Kunnen ze in de winkel moeilijk gaan doen omdat ie unlocked is? Want ik heb explorer en taskmanager erop staan.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

t3q schreef op 27 May 2003 @ 23:01:
Ik zal er wel vanaf blijven en zaterdag :( effe naar breda gaan want daar heb ik em gekocht. Kunnen ze in de winkel moeilijk gaan doen omdat ie unlocked is? Want ik heb explorer en taskmanager erop staan.
Unlocken is toegestaan, anders zou het niet via de Orange-site kunnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Ah das mooi, maar wat zou de kans zijn dat ik gewoon een nieuw toestel krijg. Ivm met garantie? Kheb em pas een sinds vorige week woensdag dus de verkoper zal me wel herkennen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Heb je 'm bij de Orange Shop gekocht? Dan wordt je toestel gratis omgeruild voor een nieuwe. Een extra service (SWAP service) want bij Belcompany bijvoorbeeld zal 'ie worden opgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

ja, bij de Orange shop in breda. Kijk is aan dat noem ik pas service. Kheb niks voor niks al 3 jaar "Orange (dutchtone). Die netwerkgarantie vind ik ook goed hoor. Kreeg vorige keer 1 euro terug gestort toch netjes.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 16:13
ik had er wav bestanden opgezet in de \\windows\ map zodat ik ze als belmelodie kon gebruiken, maar na een reboot zijn die weer weg, wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 10:08
Install a sound:

1) Find the WAV file you want.

2) When you've found a sound, right click and choose "Save as" - put it somewhere on your computer.

3) Copy them (using ActiveSync) into..

\IPSM\Application Data\Sounds

(if it doesn't exist, create it)

4) On the phone, click ..

Programs > Settings > Home > Sounds

5) Change email / sound etc etc.

6) Click done and away you go

Install a startup sound:

If you go to...

\IPSM\Windows\Startup\

Add a WAV file in here. Now switch the phone off and on - you should now have a start up sound!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Anoniem: 82206 schreef op 27 May 2003 @ 23:14:
Heb je 'm bij de Orange Shop gekocht? Dan wordt je toestel gratis omgeruild voor een nieuwe. Een extra service (SWAP service) want bij Belcompany bijvoorbeeld zal 'ie worden opgestuurd...
En waar heb jij deze informatie vandaan? Wil het namelijk even zelf lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door t3q op 27-05-2003 23:45 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb even 2 vraagjes:
1. Als ik naar snelkoppelingen ga en in de help kijk dan staat er Selecteer een contactpersoon of programma en kies in het menu snelkeuze toevoegen of spraakkode toevoegen. Ik kan echter wel een snelkeuze toevoegen, maar spraakkode komt nergens voor. Is dit een functie die men wilde implementeren, maar die er nog niet in zit?

2. Weet iemand of dat er programma's verkrijgbaar zijn om via de infraroodpoort te synchroniseren met outlook? Heb eigenlijk niet zoveel zin om constant die cradle naar al mijn klanten mee te moeten nemen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Xanion schreef op 27 May 2003 @ 23:58:

2. Weet iemand of dat er programma's verkrijgbaar zijn om via de infraroodpoort te synchroniseren met outlook? Heb eigenlijk niet zoveel zin om constant die cradle naar al mijn klanten mee te moeten nemen.
Kan je gewoon in Intellysync instellen. Maar dan moet je wel overal intellisync mee naar toenemen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t3q schreef op 27 May 2003 @ 23:44:
En waar heb jij deze informatie vandaan? Wil het namelijk even zelf lezen.
Ik ken iemand die er werkt en heb het zelf met een ander toestel gehad. Er wordt in de winkel een afspraak gemaakt en dan komt er een koerier het toestel bij je thuis omruilen. Staat verder nergens maar het is echt zo. Bel ze anders even. Het kan trouwens ook via de klantenservice (als je 'm maar de Orange Shop gekocht hebt).

Edit:
Ik weet dus niet zeker of dit ook voor de SPV geldt, maar daar ga ik wel van uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 28-05-2003 00:10 . Reden: Iets vergeten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Ja ik ben speciaal naar breda gereden omdat daar zo'n orange shop is en we hier in dordrecht er geen hebben. Dus das mooi ik bel vrijdag wel even naar ze over hoe en wat.

We will see, toch baal ik hier wel van. Blijkbaar vind de spv het dus niet leuk als je em AAN laat uitgaan. Hiermee bedoel ik : toestel aanlaten totdat de batt zo leeg is dat ie vanzelf uitgaat.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Anoniem: 82206 schreef op 28 May 2003 @ 00:08:
[...]

Ik ken iemand die er werkt en heb het zelf met een ander toestel gehad. Er wordt in de winkel een afspraak gemaakt en dan komt er een koerier het toestel bij je thuis omruilen. Staat verder nergens maar het is echt zo. Bel ze anders even. Het kan trouwens ook via de klantenservice (als je 'm maar de Orange Shop gekocht hebt).

Edit:
Ik weet dus niet zeker of dit ook voor de SPV geldt, maar daar ga ik wel van uit.
Ik heb ook veel problemen met de SPV. As. vrijdag komt er een koerier langs om het toestel om te ruilen. Klopt dus inderdaad.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
tspawn schreef op 28 mei 2003 @ 00:03:
[...]

Kan je gewoon in Intellysync instellen. Maar dan moet je wel overal intellisync mee naar toenemen ... :)
Ik heb een laptop met infraroodpoort. Dus meesjouwen valt wel mee. Ik heb helaas alleen geen intellisync. Maar in activesync is het dus niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18918

Xanion schreef op 28 May 2003 @ 11:09:
[...]

Ik heb een laptop met infraroodpoort. Dus meesjouwen valt wel mee. Ik heb helaas alleen geen intellisync. Maar in activesync is het dus niet mogelijk?
Met Smart Explorer EN kan je files zenden via IR.
Dat is dus niet de explorer die je erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18918

Rebels schreef op 27 mei 2003 @ 22:32:
[...]

nee, nog niet aan de praat, ik krijg vautmelding ik vraag me af of jullie die ook krijgen? :)

en verder: wordt een zooitje jah

ik denk toch dat de modjes erover moeten nadenken of dit geen apart forum moet worden met subgroepen

het zijn complete pcees :D
dit zal alleen maar uitgebreider worden
en steeds meer mensen krijgen 'm

maarjah dat zal wel pas gebeuren na: "het grote SPV topic deel 26" ;)
zal t proggie eerdaags ff installen kijken wat ie doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 00:34
Wanneer komt de SPVx hier in de winkels? En wat gaat de richtprijs daar ongeveer van worden? Want ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n telefoontje (SPV op SPVx) maar als de SPVx nu heel snel uitkomt koop ik die waarschijnlijk.. Hoe duur gaat de gewone SPV eigenlijk kosten na de actie die tot 31-5-2003 loopt bij belcompany i.c.m. een 2 jarig €30,- orange free abbonement? En wat zijn nu de grootste verschillen tussen de SPV en de SPVx ? That's all.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 28-05-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SPVx duurt nog wel even (zal op z'n vroegst eind dit jaar zijn). Daarnaast is alleen het design anders. Er zit andere software in, maar de Nederlandse SPV heeft die nieuwe software al. Daarnaast zal de SPV na 31 mei in ieder geval niet goedkoper worden. Orange stopt met de € 35 extra beltegoed actie en de gratis maand(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ff een vraagje voor bezitters van de SPV: hoe vaak laden jullie hem op en hoeveel gebruiken jullie hem dan ongeveer?

En ik neem aan dat er nog geen tekenen zijn van accu slijtage ;).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
ik las dat er iemand mp3 bestanden had gebruikt als beltoon, maar ik krijg dit niet voor mekaar, ik heb ze gewoon in de sounds directory geplaatst, maar hij ziet ze niet als beltoon. Wat doe ik fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Anoniem: 18918 schreef op 28 mei 2003 @ 18:04:
[...]

Met Smart Explorer EN kan je files zenden via IR.
Dat is dus niet de explorer die je erbij krijgt.
Ik hoef geen files over te sturen. Wil graag mijn contacts en kalender synchroniseren via de infrarood poort. Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37153

Ik vroeg het 50 posts terug ook al maar kreeg geen reactie :+ dus nog een keertje...
Welke progies hebben jullie er allemaal opstaan?
IK:
Pocket Slideshow
Caller2Picture (15 Dollar voor betaald, werkt niet eens lekker :( )
AI Album
Smart Explorer
TaskManager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Ik zal nog moeten w88 tot zaterdag dan heb ik pas tijd om naar die Orange shop te gaan om me frustaties over het toestel te laten horen. En ik wacht al sinds woensdag vorige week op me Sd card van 256mb besteld via de tweakers shop. Duurt mij beetje te lang.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-07 12:43

404error

Page Not Found

Anoniem: 37153 schreef op 28 May 2003 @ 23:23:
Ik vroeg het 50 posts terug ook al maar kreeg geen reactie :+ dus nog een keertje...
Welke progies hebben jullie er allemaal opstaan?
IK:
Pocket Slideshow
Caller2Picture (15 Dollar voor betaald, werkt niet eens lekker :( )
AI Album
Smart Explorer
TaskManager
Ik zou er gewoon de beta van Smartface op zetten, krijg je ook foto's in beeld als er iemand belt maar kun je de grote etc. ook aanpassen, werkt goed en is gratis!!! Voor meer info kijk op www.modaco.com

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:53

Smarron

The bend

404error schreef op 29 May 2003 @ 01:37:
Ik zou er gewoon de beta van Smartface op zetten, krijg je ook foto's in beeld als er iemand belt maar kun je de grote etc. ook aanpassen, werkt goed en is gratis!!! Voor meer info kijk op www.modaco.com
Ik kan Smartface niet vinden op de site. Heb je ook een directe link of kun je hem anders mailen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het was even zoeken, maar Smartface :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

die van mijn vriendin flipt als de nete
verminkt de sms-jes strart vaak niet op of duurd mega lang
geeft veel errors. en ze heeft hem vandaag een week.
nog geen software geinstaleerd.
moet ze er mee terug of niet af hebben jullie een enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

De Orange SPV lijkt me een hele leuke telefoon, maar als ik dit zo lees (zie url beneden), ga ik toch morgen maar voor een andere phone dan de SPV shoppen. Gadgets zijn kewl, maar dienend als telefoon, wint bij mij toch echt wel rationeel boven irrationeel :) Dan maar een paar feature minder, maar wel iets dat 100% werkt.

http://www.simonperry.org/dst/archives/000481.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is met de oude SW. In de UK, Frankrijk, Zwitserland en Denemarken is inmiddels een update beschikbaar en in Nederland hebben we de nieuwe SW er standaard al op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Anoniem: 69767 schreef op 29 mei 2003 @ 21:19:
De Orange SPV lijkt me een hele leuke telefoon, maar als ik dit zo lees (zie url beneden), ga ik toch morgen maar voor een andere phone dan de SPV shoppen. Gadgets zijn kewl, maar dienend als telefoon, wint bij mij toch echt wel rationeel boven irrationeel :) Dan maar een paar feature minder, maar wel iets dat 100% werkt.

http://www.simonperry.org/dst/archives/000481.html
Ik heb de review even doorgelezen. Maar kan me in deze review niet vinden. De problemen die hier naar voren gebracht worden zijn in de nederlandse versie allemaal al opgelost. Gewoon voor de phone gaan, is echt een mooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

die van mijn girl gaat morgen terug naar bel company en dat wordt een andere telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 34043 schreef op 29 mei 2003 @ 15:37:
die van mijn vriendin flipt als de nete
verminkt de sms-jes strart vaak niet op of duurd mega lang
geeft veel errors. en ze heeft hem vandaag een week.
nog geen software geinstaleerd.
moet ze er mee terug of niet af hebben jullie een enig idee
- verminkt smsjes?
hoe bedoel je? mijn smsjes komen bij iedereen normaal aan! toen ik wist hoe je naar T9 moest schakele, piece a cake...

- errors?
wat voor errors? bedoel je als je wap pagina's bezoekt? soms heb je wat minder bereik, maar dat ding doet het perfect hoor hier in Den Haag

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82233

Sorry guys, maar aangezien het topic al 34 pagina's lang was, heb ik niet alles gelezen. Dus, misschien dat ik een dubbele vraag stel, maar antwoord wordt natuurlijk zeeer op prijs gesteld... _/-\o_

1) Kan je met mail checken aangeven dat je GEEN attachments op wil halen?

2) Valt mail lezen onder "je data-overdracht"? Oftewel, alle mail die je leest/verstuurt neemt een hap uit je maandelijkse data-overdracht (en is dus belast tegen €3/Mb extra)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

hey people hebben jullie de laatste tijd ook moeite met aanmelden op msn? bij mij werkt ie niet meer en internet ken ik ook niet meer op. die G staat nog wel gewoon op mn scherm, erg vaag dus.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik ben nu ook de trotse eigenaar van de SPV, maar ik heb nog een paar vraagjes:

1. In de handleiding staat dat de accu de eerste keer minimaal drie uur moet opladen, maar ik stak net m'n SPV in de oplader en de eerste paar minuten is het lampje orange (dus aan het opladen) maar daarna wordt het groen (wil dus zeggen dat accu al vol is) en enkele seconden later gaat het uit.. Moet ik nu alsnog m'n SPV drie uur aan de oplader laten zitten of kan ik er nu al mee gaan spelen? :) (toestel komt trouwens van achter de vitrine bij belcompany, vandaar dat de batterij misschien al bijna direct vol is..)

2. Ik heb een orange free €30,- per maand genomen inclusief share, maar volgens die gast daar bij belcompany komt die €6,- voor share nog eens bij die €30,- abonnements kosten.. Maar die €6,- zit toch al inbegrepen bij die €30,-? En hou ik dus nog €24,- over om te bellen en te sms'en? Of had die kerel bij belcompany wel gelijk en betaal ik dus €36,- in de maand?

3. Die kerel had het ook nog over €35,- tegoed dat ik van orange terug kreeg ofzo, kan iemand me daar even wat meer duidelijkheid over geven?

Dat waren de vraagjes, alvast bedankt.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door blakez op 30-05-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Xanion schreef op 28 May 2003 @ 11:09:
[...]

DOH.. !

Ik bedoelde dus Active sync... activesync openen en in de options kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 30 May 2003 @ 14:53:
Ik ben nu ook de trotse eigenaar van de SPV, maar ik heb nog een paar vraagjes:

1. In de handleiding staat dat de accu de eerste keer minimaal drie uur moet opladen, maar ik stak net m'n SPV in de oplader en de eerste paar minuten is het lampje orange (dus aan het opladen) maar daarna wordt het groen (wil dus zeggen dat accu al vol is) en enkele seconden later gaat het uit.. Moet ik nu alsnog m'n SPV drie uur aan de oplader laten zitten of kan ik er nu al mee gaan spelen? :) (toestel komt trouwens van achter de vitrine bij belcompany, vandaar dat de batterij misschien al bijna direct vol is..)
Wel gewoon in de oplader laten zitten, maar je kan er ondertussen gewoon mee spelen.
2. Ik heb een orange free €30,- per maand genomen inclusief share, maar volgens die gast daar bij belcompany komt die €6,- voor share nog eens bij die €30,- abonnements kosten.. Maar die €6,- zit toch al inbegrepen bij die €30,-? En hou ik dus nog €24,- over om te bellen en te sms'en? Of had die kerel bij belcompany wel gelijk en betaal ik dus €36,- in de maand?
Jij hebt gelijk. Die 6 euro gaan van je bundel af.
3. Die kerel had het ook nog over €35,- tegoed dat ik van orange terug kreeg ofzo, kan iemand me daar even wat meer duidelijkheid over geven?
Je hebt een abonnement van € 30, dan krijg je op de eerste rekening naast de standaard € 15 nu ook nog eens € 35 tegoed. Dus in totaal € 80 terwijl je maar € 30 betaald! En je krijgt bij een 1-jarig contract ook nog eens 1 maand gratis bellen (13e maand) en bij een 2-jarig contract 3 maanden gratis bellen (24e, 25e en 26e maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

ok, weer zoiets raars. Ik heb met me spv hier aangeland >

9) Select "Erase IPSM" and wait for the screen to display "PASSED"

10) Then move to the left with the navigation button and select "END"

11) A screen with three colours will be displayed

De passed melding krijg ik, als ik dan naar links beweeg zoals beschreven kan ik niet END kiezen. IK kan dan nog steeds alleen Erase ispm kiezne en nergens END. :? Plz hilfe

[ Voor 15% gewijzigd door t3q op 30-05-2003 17:02 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Ben je aan het doen dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t3q schreef op 30 May 2003 @ 16:58:
De passed melding krijg ik, als ik dan naar links beweeg zoals beschreven kan ik niet END kiezen. IK kan dan nog steeds alleen Erase ispm kiezne en nergens END. :? Plz hilfe
De END melding kreeg ik ook niet. Maar als het goed is, is je reset wel gelukt. Bij mij tenminste wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Ja en wat deed jij toen? Je krijgt linksonderin in blauwe letters passed te zien. Wat heb je daarna gedaan? Prcies omschrijven plz

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

t3q schreef op 30 May 2003 @ 17:11:
Ja en wat deed jij toen? Je krijgt linksonderin in blauwe letters passed te zien. Wat heb je daarna gedaan? Prcies omschrijven plz
Batterij eruit halen en dan erin doen en gewoon weer aandoen. Zo werkte het bij mij wel. Die END-optie kon ik ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Ik haal dan de batterij eraf en doe hem weer terug erop. Dan doe ik hem aan en hallo daar is het orange scherm weer :'(

[ Voor 50% gewijzigd door t3q op 30-05-2003 19:17 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Hoe kan je nou mp3 bestanden als beltoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

t3q schreef op 30 May 2003 @ 18:16:
Ik haal dan de batterij eraf en doe hem weer terug erop. Dan doe ik hem aan en hallo daar is het orange scherm weer :'(
Dat Orange scherm blijft ook na een hardreset. Ik zag het ook, maar de reset was wel gewoon gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Weet iemand of er een tom tom navigator versie voor de SPV aan zit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48573

Ik wou vandaag dit telefoontje ook aanschaffen in Breda, maar ze hadden hem nergens meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
W00t! Ben een hele middag bezig geweest met m'n SPV en echt nix anders dan lof hoor over dit telefoontje.. Echt héééél iets anders dan m'n Siemens M35i.. :) Heb zojuist een keyboard update gedownload ofzo via Orange Update en dat gaat gewoon perfect.. Heb nu wel weer een paar vraagjes:

1. 't lijkt of er over de bovenkant van m'n SPV nog een soort plastic bescherming over die irda aansluiting zit.. hoort dat zo of hoor ik die er nog af te halen?

2. De tijd in m'n beginscherm staat nu op 8:15, maar hoort eigenlijk op 20:15 te staan, waar kan ik dat instellen?

3. Die update die ik nu gedaan heb via Orange Update (was 178kb) gaat die van m'n 2mb af of hoort dat onder share?

Ok, dat waren ze weer.. hoop dat jullie een antwoord hebben.. ondertussen ga ik weer verder prutsen hier.. echt geweldig deze telefoon! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

blakez schreef op 30 mei 2003 @ 20:16:
1. 't lijkt of er over de bovenkant van m'n SPV nog een soort plastic bescherming over die irda aansluiting zit.. hoort dat zo of hoor ik die er nog af te halen?
Ja die kun je er gewoon afhalen. Het is beschermfolie. Sommige mensen laten het er om een of andere reden op zitten, zelfs de folie over de display laten ze zitten.
2. De tijd in m'n beginscherm staat nu op 8:15, maar hoort eigenlijk op 20:15 te staan, waar kan ik dat instellen?
Dit ligt aan de skin 'Orange lay-out' voor je homescreen. Als je een andere skin gebruikt, bijvoorbeeld 'Schermindeling', 'Basisindeling', een van de andere aanwezige, of een gedownloade wordt de tijd wel in 24-uursnotatie weergegeven.
3. Die update die ik nu gedaan heb via Orange Update (was 178kb) gaat die van m'n 2mb af of hoort dat onder share?
Dit gaat van de 2 MB af voorzover ik weet. Er wordt verbinding gelegd via het toegangspunt 'Internet', zodra dat het geval is gaat het van de 2MB af. Je kunt op de Orange site je verbruik controleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 30-05-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Volgende probleem.. :) Ik had dus op de site www.coolsmartphone.com gelezen dat wanneer je een 'wav' bestandje in \IPSM\Windows\Startup\ zou zetten dat je dan dat muziekje hoort wanneer je je phone opstart.. dat werkt dus perfect, alleen iets té perfect.. Ik kan namelijk dat 'wav' bestandje niet meer wissen van die directory.. :( En nu krijg ik dus elke keer als ik opstart eerst "drop that beat" te horen.. 8)7 Herkent iemand dit probleem toevallig en hoe is het op te lossen? :?

[ Voor 23% gewijzigd door blakez op 30-05-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

haas schreef op 30 mei 2003 @ 19:53:
[...]

Dat Orange scherm blijft ook na een hardreset. Ik zag het ook, maar de reset was wel gewoon gelukt.
Ja dat zal best maar ik kan hem nog steeds niet gebruiken.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 30 May 2003 @ 23:26:
Volgende probleem.. :) Ik had dus op de site www.coolsmartphone.com gelezen dat wanneer je een 'wav' bestandje in \IPSM\Windows\Startup\ zou zetten dat je dan dat muziekje hoort wanneer je je phone opstart.. dat werkt dus perfect, alleen iets té perfect.. Ik kan namelijk dat 'wav' bestandje niet meer wissen van die directory.. :( En nu krijg ik dus elke keer als ik opstart eerst "drop that beat" te horen.. 8)7 Herkent iemand dit probleem toevallig en hoe is het op te lossen? :?
Denk dat een hard reset wel zal helpen, maar kan je het bestand niet gewoon verwijderen dan? Wat je natuurlijk ook kan proberen is een wav bestandje er in zetten van 1 seconde waar je niks hoort, dan is het ook opgelost. Wel niet de mooiste oplossing, maar je bent wel van je opstart geluid af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t3q schreef op 30 May 2003 @ 23:49:
[...]
Ja dat zal best maar ik kan hem nog steeds niet gebruiken.
Het duurt een aantal minuten voordat hij is bijgekomen van een hard reset. In de tussentijd zie je dat scherm. Heb je al een tijdje gewacht? Balen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Phoolie schreef op 30 May 2003 @ 23:53:
[...]

Denk dat een hard reset wel zal helpen, maar kan je het bestand niet gewoon verwijderen dan? Wat je natuurlijk ook kan proberen is een wav bestandje er in zetten van 1 seconde waar je niks hoort, dan is het ook opgelost. Wel niet de mooiste oplossing, maar je bent wel van je opstart geluid af.
Weinig zin om nu al direct een hard reset te gaan doen.. :) Maar zoals je zegt ga ik er maar een wav bestandje inzetten van 1 seconde waar je nix hoort of iets van 'welcome' ofzo.. Beter als 30 seconden muziek iig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 30 mei 2003 @ 23:26:
Bij mij lukte het nadat ik de SW lock er af had gehaald... Is die er al af bij jou? Zo niet, dan moet je dat misschien even doen via http://developers.orange.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 82206 schreef op 31 May 2003 @ 00:01:
[...]

Bij mij lukte het nadat ik de SW lock er af had gehaald... Is die er al af bij jou? Zo niet, dan moet je dat misschien even doen via http://developers.orange.co.uk.
Nee, de SW lock is er nog niet af.. Die site werkt trouwens niet.. Ik heb net geprobeerd om een ander wavje met dezelfde naam in die map te zetten, maar dat gaat ook niet.. Maar is dat nu veel werkt die SW lock er af halen en kan dat ook fout gaan met ernstige gevolgen van dien? :)

edit:
de site werkt nu wel (met www. ervoor) maar waar moet ik kijken hoe ik die SW lock er af kan halen?

[ Voor 10% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Anoniem: 82206 schreef op 30 May 2003 @ 23:56:
[...]

Het duurt een aantal minuten voordat hij is bijgekomen van een hard reset. In de tussentijd zie je dat scherm. Heb je al een tijdje gewacht? Balen zeg!
Had je dat niet eerder kunnen zeggen ;) iig thnx voor alle adviezen enzo van iedereen. Blijkt maar weer hoe master dit forum is :P

Hij doet et weer, echt beter. Scheeld me weer een hoop gedoe enzo.

Vraagje, alle progs die ik erop heb gezet zijn eraf. Is me phone nu ook weer locked of nog steeds unlocked? Ok tel is dus weer gelocked dan maar is al gefixed :P

[ Voor 26% gewijzigd door t3q op 31-05-2003 10:21 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 May 2003 @ 00:05:
[...]

Nee, de SW lock is er nog niet af.. Die site werkt trouwens niet.. Ik heb net geprobeerd om een ander wavje met dezelfde naam in die map te zetten, maar dat gaat ook niet.. Maar is dat nu veel werkt die SW lock er af halen en kan dat ook fout gaan met ernstige gevolgen van dien? :)

edit:
de site werkt nu wel (met www. ervoor) maar waar moet ik kijken hoe ik die SW lock er af kan halen?
Nee is niet veel moeite, je gaat gewoon naar die site, daar klik je op de link dat je je telefoon wil unlocken, dan vul je je gegevens in, als je dit bevestigd krijg je de melding dat ze je gegevens niet kennen, nogmaals bevestiggen. Nu wordt er automatisch een gprs verbinding opgestart op je telefoon, wachten tot je een bevestiging krijgt dat je SW lock er af is en klaar is kees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Phoolie schreef op 31 mei 2003 @ 00:21:
[...]

Nee is niet veel moeite, je gaat gewoon naar die site, daar klik je op de link dat je je telefoon wil unlocken, dan vul je je gegevens in, als je dit bevestigd krijg je de melding dat ze je gegevens niet kennen, nogmaals bevestiggen. Nu wordt er automatisch een gprs verbinding opgestart op je telefoon, wachten tot je een bevestiging krijgt dat je SW lock er af is en klaar is kees :D
Dat zal ik zo nog wel eens proberen dan, maar in de tussentijd heb ik toch die wav file uit de opstart directory gekregen.. Eerst ALL-Explorer geïnstalleerd, wat op de 8mb SD Card stond en van daaruit kon ik zo de file deleten.. :)

* blakez kan er gewoon niet over uit hoe vet ie deze gsm (of hoe je het ook
noemen wilt) vind!
:)

Waar op die site kan ik nu precies dat formulier invullen dat ik m'n gsm wil unlocken? Is dat bij "Application form" dat aan de linker kant staat? Dat is echt een hele lijst die je moet invullen, volgens mij is dat niet de goede of wel? :)
Phoolie schreef op 31 May 2003 @ 00:28:
ik heb ff voor je gezocht & de beschrijving die ik gaf is als je het via de volgende link doet, ik zou namelijk die lock er wel afhalen anders kan je zo weinig.

http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/
Tnx m8! Dat zocht ik! :)

[ Voor 33% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
ik heb ff voor je gezocht & de beschrijving die ik gaf is als je het via de volgende link doet, ik zou namelijk die lock er wel afhalen anders kan je zo weinig.

http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/

Het enige wat ik trouwens jammer vindt aan het toestel is de korte standby tijd & er mogen van mij wel snel accesoires komen, zoals hoesjes & carkits

[ Voor 25% gewijzigd door Phoolie op 31-05-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 mei 2003 @ 00:23:
[...]

Tnx m8! Dat zocht ik! :)
No problemo, was ff zoeken, maar is wel makkelijk als het eraf is.

Wat ik trouwens nog zoek is een site waar je spellen die je eigenlijk moet kopen gratis kan downloaden, die moet er vast zijn, want het zijn gewoon simpele cab bestanden die je eerst moet downloaden, dus lijkt me wel dat mensen die willen delen, toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb nu een tijdelijk nummer van Orange omdat ik voor nummer behoud heb gekozen.. Dus over 2 maanden vervalt m'n T-Mobile abonnement en ook m'n tijdelijk nummer wat ik heb op m'n SPV en komt m'n oude T-Mobile nummer weer op m'n SPV..

Maar is het nu erg als ik bepaalde dingen ga registreren met het tijdelijk nummer wat ik nu heb? Daar bedoel ik o.a. het unlocken van de sw lock etc.. Mocht dat zo zijn zal ik eerst nog ff 2 maandjes moeten wachten tot ik m'n SPV kan unlocken.. én daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Unlocken kan gewoon met je tijdelijke nummer. Registreren op www.orange.nl ook, daar kun je na de portering gewoon met je oude nummer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 May 2003 @ 00:38:
Ik heb nu een tijdelijk nummer van Orange omdat ik voor nummer behoud heb gekozen.. Dus over 2 maanden vervalt m'n T-Mobile abonnement en ook m'n tijdelijk nummer wat ik heb op m'n SPV en komt m'n oude T-Mobile nummer weer op m'n SPV..

Maar is het nu erg als ik bepaalde dingen ga registreren met het tijdelijk nummer wat ik nu heb? Daar bedoel ik o.a. het unlocken van de sw lock etc.. Mocht dat zo zijn zal ik eerst nog ff 2 maandjes moeten wachten tot ik m'n SPV kan unlocken.. én daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. :)
Dat nummer hebben ze bij het unlocken nodig om de gprs verbinding naartoe op te zetten zodat de sw lock verwijdert kan worden, dus je kan het gewoon nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Hoe lang duurt bestellen bij tweakers shop eigenlijk? Ik heb vorige week woensdag een sd card besteld, heb em nu nog niet :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
t3q schreef op 31 mei 2003 @ 00:51:
Hoe lang duurt bestellen bij tweakers shop eigenlijk? Ik heb vorige week woensdag een sd card besteld, heb em nu nog niet :(
Ik hoop dat het snel gaat, heb er gisteren namelijk eentje besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Hoe het er nu naar uitziet word het pas volgende week pffff.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
t3q schreef op 31 May 2003 @ 10:21:
Hoe het er nu naar uitziet word het pas volgende week pffff.
Tering, dan gaat het voor mij nog helemaal lang duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik ben nu ook bezig met het unlocken van m'n SPV alleen wil de melding maar niet op m'n SPV komen dat ie unlocked is, maar net ff het topic beetje doorgelezen en ik zie dat 't wel bij meerdere langer duurde dan 5 minuten.. :) Als ik nu trouwens die melding straks krijg en ik klik op 'ok', is m'n SPV dan sw unlocked en kan ik er alles op installeren wat ik wil? Ik ben nu zeg maar bij punt 12 hier, moet ik nu de rest ook nog allemaal doen als ik m'n SPV unlocked heb of hoeft dat niet?

Ben dus bij dit punt:
(12) If you are fortunate, you will be shown a screen that says that your SPV will be unlocked shortly, and a message will appear on the screen of your SPV to confirm this. This page also says that this message might take up to 5 minutes for your device to be unlocked.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie die msg op je telefoon kregen, dat ie unlocked was? En kan ik er nu wel gewoon andere dingen mee doen, totdat ik die msg krijg of moet ik 'm nu mee rust laten? :)

[ Voor 13% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 May 2003 @ 14:38:
[...]

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie die msg op je telefoon kregen, dat ie unlocked was? En kan ik er nu wel gewoon andere dingen mee doen, totdat ik die msg krijg of moet ik 'm nu mee rust laten? :)
Ik heb er niks mee gedaan tot die message kwam, ging bij mij trouwens best snel, was maar iets van 8 minuten ofzo. Best te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Phoolie schreef op 31 May 2003 @ 15:26:
[...]

Ik heb er niks mee gedaan tot die message kwam, ging bij mij trouwens best snel, was maar iets van 8 minuten ofzo. Best te doen dus.
Ik zit nu dus zeker al een uur te wachten op dat schermpje dat m'n SPV unlocked is, maar 't wil maar niet komen.. Ik kan 'm zeker ook niet opnieuw proberen te unlocken via die site of werkt dat wel?

Moet bij internet explorer pocket bij de opties onder verbindingen, netwerk selecteren op: 'internet' of 'wap-netwerk' staan??

[ Voor 15% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

blakez schreef op 31 mei 2003 @ 15:28:
Ik zit nu dus zeker al een uur te wachten op dat schermpje dat m'n SPV unlocked is, maar 't wil maar niet komen.. Ik kan 'm zeker ook niet opnieuw proberen te unlocken via die site of werkt dat wel?

Moet bij internet explorer pocket bij de opties onder verbindingen, netwerk selecteren op: 'internet' of 'wap-netwerk' staan??
Gewoon nog een keertje via de site proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Smarron schreef op 31 May 2003 @ 15:46:
[...]
Gewoon nog een keertje via de site proberen.
Ok, ik heb 't nog een keertje geprobeerd zoals op de developers site van orange beschreven staat en nu moet ik wachten tot ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://developer.orangews.com/orgspv/img/unlock2.bmp

op m'n SPV te zien krijg.. Ik heb daarvoor al een GPRS verbinding gemaakt.. kijken of 't nu wel werkt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 May 2003 @ 15:28:
[...]

Ik heb hem op internet staan, maar heb je trouwens wel zodra je probeert te unlocken dat die G naast je antennetje komt te staan & heb je je landcode ook voor je nummer ingevuld, dus +31648......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
is er nu al iemand die me kan vertellen hoe ik mp3 bestanden als ringtone gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Phoolie schreef op 31 mei 2003 @ 16:02:
[...]

Ik heb hem op internet staan, maar heb je trouwens wel zodra je probeert te unlocken dat die G naast je antennetje komt te staan & heb je je landcode ook voor je nummer ingevuld, dus +31648......
Ik zie geen 'g' naast m'n antenne, maar 2 pijltjes die elks de andere kant opwijzen.. ik heb wel +31 gebruikt en de 0 van 06xxxxxxxx weggelaten, dus dat moet goed zijn..

/edit

Mijn instellingen bij dataverbindingen stond bij internet op gsm-internet ipv
gprs-internet.. dat heb ik nu verandert en nu staat er wel een 'g' naast m'n antenne..

/edit 2

Bezig aan 3de poging nu.. als 't nu nog niet lukt kap ik ermee.. :P

/edit 3

"Your SPV has been unlocked" pronkt in m'n schermpje nu.. eindelijk gelukt.. :) Nu kunnen we aan het echte werk beginnen.. :7

[ Voor 51% gewijzigd door blakez op 31-05-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
blakez schreef op 31 May 2003 @ 16:07:
[...]

Ik zie geen 'g' naast m'n antenne, maar 2 pijltjes die elks de andere kant opwijzen.. ik heb wel +31 gebruikt en de 0 van 06xxxxxxxx weggelaten, dus dat moet goed zijn..

/edit

Mijn instellingen bij dataverbindingen stond bij internet op gsm-internet ipv
gprs-internet.. dat heb ik nu verandert en nu staat er wel een 'g' naast m'n antenne..

/edit 2

Bezig aan 3de poging nu.. als 't nu nog niet lukt kap ik ermee.. :P

/edit 3

"Your SPV has been unlocked" pronkt in m'n schermpje nu.. eindelijk gelukt.. :) Nu kunnen we aan het echte werk beginnen.. :7
Goed he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

hehe

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb net de SPV Update gedaan via de telefoon en er was 1 update Keyboard ofzo. Heb hem maar geinstalleerd.

Nu is hij de hele rom-versie aan het updaten enzo! Dikke shit! Duurt echt 5 minuten ofzo. Zometeen ff kijken of er iets veranderd is in het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb nu ook zo'n super cool apparaatje :*) 8).

Ik weet niet of het al bekend is, maar als je je verbindingstype instelt op passthrough connection o.i.d. kun je internetten via je internetverbinding op je pc als je de SPV in z'n cradle zet.

Scheelt weer op je databundel :). Is wel handig voor als je gaat updaten of ff testen hoe "handig" :+ het MSN'nen gaat bijvoorbeeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Phoolie schreef op 31 May 2003 @ 00:31:
[...]

No problemo, was ff zoeken, maar is wel makkelijk als het eraf is.

Wat ik trouwens nog zoek is een site waar je spellen die je eigenlijk moet kopen gratis kan downloaden, die moet er vast zijn, want het zijn gewoon simpele cab bestanden die je eerst moet downloaden, dus lijkt me wel dat mensen die willen delen, toch ;)
Euhm, lekker legaal he!!! Ook hier geld, als je wilt dat men software blijft ontwikkelen, KOPEN!!! En gezien de prijs van de meeste software (<10 dollar) moet dat toch niet een al te groot probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Smarron schreef op 31 May 2003 @ 17:43:
Ik heb net de SPV Update gedaan via de telefoon en er was 1 update Keyboard ofzo. Heb hem maar geinstalleerd.

Nu is hij de hele rom-versie aan het updaten enzo! Dikke shit! Duurt echt 5 minuten ofzo. Zometeen ff kijken of er iets veranderd is in het gebruik.
En... is er iets veranderd? En is het de moeite waard om up te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 15:04
AtHomer schreef op 31 mei 2003 @ 19:00:
[...]

Ik heb niets wezenlijks veranderd zien worden :z maar goed iedere update die te krijgen is is meegenomen toch? Misschien een idee voor Orange om de release notes bekend te maken bij het publiek.

Het enige probleem dat ik nu nog soms heb is bij het inpluggen van de lader. Het scherm gaat half uit, systeem crasht dus. Hetzelfde effect treedt op bij het verwijderen van de batterij bij een draaiende telefoon, dus echt gezond is het niet echt ;( Als remedie zet ik nu 's nachts de telefoon uit en laad ik de SPV overdag niet meer...meer mensen met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door LosserNL op 31-05-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

AtHomer schreef op 31 May 2003 @ 17:58:

Ik weet niet of het al bekend is, maar als je je verbindingstype instelt op passthrough connection o.i.d. kun je internetten via je internetverbinding op je pc als je de SPV in z'n cradle zet.

Scheelt weer op je databundel :). Is wel handig voor als je gaat updaten of ff testen hoe "handig" :+ het MSN'nen gaat bijvoorbeeld ;).
Keb 10mb per maand en die krijg ik toch never nooit op :7
AtHomer schreef op 31 May 2003 @ 19:00:
Ik heb inderdaad nog niks noemenswaardigs gezien. Het duurde echt ruim 10 minuten! Ik zou niet weten wat er precies is veranderd. Maar goed, toestelletje blijft het goed doen, dus ik vind het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Smarron schreef op 31 May 2003 @ 22:35:
[...]
Keb 10mb per maand en die krijg ik toch never nooit op :7

[...]
Ik heb inderdaad nog niks noemenswaardigs gezien. Het duurde echt ruim 10 minuten! Ik zou niet weten wat er precies is veranderd. Maar goed, toestelletje blijft het goed doen, dus ik vind het best.
Hoe kom je dan aan 10mb per maand als ik vragen mag? Ik dacht dat iedereen gewoon 2mb kreeg en nix meer? (of je moet er extra voor gaan betalen)..

Ben trouwens erg tevreden over m'n SPV.. Heel de avond programmaatjes aan het proberen geweest etc.. echt geweldig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb iets vaags met SMS'sen, als ik een SMS verstuur (en ik heb dan statusrapport aan) krijg ik onmiddelijk een bericht terug met de melding "Het bericht is niet bezorgd. Verzend het bericht opnieuw." of zoiets.

Dat is op zich logisch omdat de telefoon van de ontvanger waarschijnlijk niet aan staat op dit moment. Maar de SMS moet toch een bepaalde geldigheid hebben? (Dat ie pas 'afketst' na een bepaalde tijd zegmaar.) Dus zodat ie wordt afgeleverd zodra de ontvanger het toestel weer aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand of het op de een of andere manier mogelijk is om op de PC te internetten via de GPRS verbinding van de SPV? En dan vooral als deze via de infrarood poort verbonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Xanion schreef op 01 June 2003 @ 12:14:
Weet iemand of het op de een of andere manier mogelijk is om op de PC te internetten via de GPRS verbinding van de SPV? En dan vooral als deze via de infrarood poort verbonden is
Dit schreef AtHomer een paar reply's terug:
AtHomer schreef op 31 May 2003 @ 17:58:

..'k zou alleen niet weten of 't ook werkt wanneer je via die infrarood poort werkt..

[ Voor 19% gewijzigd door blakez op 01-06-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 17:47
blakez schreef op 31 mei 2003 @ 22:41:
[...]
Hoe kom je dan aan 10mb per maand als ik vragen mag? Ik dacht dat iedereen gewoon 2mb kreeg en nix meer? (of je moet er extra voor gaan betalen)..

Ben trouwens erg tevreden over m'n SPV.. Heel de avond programmaatjes aan het proberen geweest etc.. echt geweldig!! :)
Orange medewerker... + gratis bellen naar orange nummers :P

Overigens zit ik elke maand op 30-40 MB bij o2 (@ €1,50 p/MB), maar dat komt omdat ik veel mobiel bezig ben met mijn T|T. 10 MB zou dus nooit genoeg zijn voor mij ;)

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Smarron schreef op 31 May 2003 @ 17:43:

Hier ook, hij nu bezig :)

Update complete!

BTW mensen kijk is wat leuk : nieuws: "Pocket PC 2003 verschijnt 23 juni"

Nieuwe OS voor onze SPV :P

[ Voor 14% gewijzigd door t3q op 01-06-2003 13:14 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

LosserNL schreef op 31 mei 2003 @ 20:05:
[...]

Ik heb niets wezenlijks veranderd zien worden :z maar goed iedere update die te krijgen is is meegenomen toch? Misschien een idee voor Orange om de release notes bekend te maken bij het publiek.

Het enige probleem dat ik nu nog soms heb is bij het inpluggen van de lader. Het scherm gaat half uit, systeem crasht dus. Hetzelfde effect treedt op bij het verwijderen van de batterij bij een draaiende telefoon, dus echt gezond is het niet echt ;( Als remedie zet ik nu 's nachts de telefoon uit en laad ik de SPV overdag niet meer...meer mensen met dit probleem?
Dit had ik dus ook. Ik liet me phone aan snachts en dus crash :( Nu doe ik em gewoon uit. Ding vind het nie zo leuk als ie niet word afgesloten. Denk ook dat je em meer moet zien als pc ipv tel. Dus ook correct afsluiten die handel.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Kan iemand mij het progje IA capture mailen. IK heb per ongeluk alles eraf gegooid wat er standaard op die sd card stond. Hiermee kan je namelijk filmpjes opnemen :)

[ Voor 16% gewijzigd door t3q op 01-06-2003 13:37 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
t3q schreef op 01 June 2003 @ 13:27:
Kan iemand mij het progje IA capture mailen. IK heb per ongeluk alles eraf gegooid wat er standaard op die sd card stond.
http://www.iastyle.com/iacapture/login.asp

daar kan je hem legaal downloaden...

(mits je natuurlijk aan de eisen voldoet... dwz ook de andere software/keys hebt)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

K thnx maar heb dus geen key :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Hmm me spv is opeens weer gelocked? Hebben jullie daar ook wel is last van ?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
blakez schreef op 01 juni 2003 @ 12:21:
[...]

Dit schreef AtHomer een paar reply's terug:

[...]

..'k zou alleen niet weten of 't ook werkt wanneer je via die infrarood poort werkt..
IS ook niet wat ik bedoel. Hij bedoelt dat je kunt internetten op je SPV via de internetconnectie van je PC. Ik wil internetten op mijn laptop met de GPRS verbinding van mijn SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
t3q schreef op 01 June 2003 @ 16:48:
Hmm me spv is opeens weer gelocked? Hebben jullie daar ook wel is last van ?
Hoe heb je hem unlocked? Ook via de developers site van orange? Want ik heb al van meerdere gelezen dat hun SPV na een dag of 3 ineens weer gelocked is.. Ben je nu ook weer al je programmaatjes etc kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
AtHomer schreef op 01 June 2003 @ 12:08:
Ik heb iets vaags met SMS'sen, als ik een SMS verstuur (en ik heb dan statusrapport aan) krijg ik onmiddelijk een bericht terug met de melding "Het bericht is niet bezorgd. Verzend het bericht opnieuw." of zoiets.

Dat is op zich logisch omdat de telefoon van de ontvanger waarschijnlijk niet aan staat op dit moment. Maar de SMS moet toch een bepaalde geldigheid hebben? (Dat ie pas 'afketst' na een bepaalde tijd zegmaar.) Dus zodat ie wordt afgeleverd zodra de ontvanger het toestel weer aanzet.
Hmm... Het SMS bericht wat ik opnieuw zou moeten hebben verzonden is nu toch ineens wel aangekomen :P. Dat bericht slaat dus nergens op :+.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.