Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] LIAN-LI 60-85 Stealthmod

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor een maat van me had hem besteld maar nu kon ik het niet laten om effe die case te modde >:) >:)

Hij is nog niet 1 dag in orginele staat gebleven >:) })
Dus wat doen we dan, een stealth mod omdat dat gewoon het mooiste is mee een Lian-LI _/-\o_

Pics Comming Right now :9
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/1.jpg
Lian-Li 6085 + Eizo 17" + Logitech internet Navigator + Logitech Dual Optical mouse
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/2.jpg
The Lian-LI PC6085 Himself
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/3.jpg
Samsung DvD Stealthmod
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/4.jpg
Plextor Burner Stealthmod
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/5.jpg
Stealth maarkt zich ken baar
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/6.jpg
OpenButtons aan beide kanten mooi weg gewerkt
Als je al op het klepje in de hoeke drukt gaan ze al open :9~
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/7.jpg
Hidden FLoppy Voor JAMESSS BIOS MOD (Promise,Nvidia)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/8.jpg
Exclussief LED mod Made Bij LIAN-LIA
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/9.jpg
Open Case
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/10.jpg
Passief VGA Memory Cooling (by Thermaltake)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/11.jpg
The Point Of View (275/552 Samsung 3.2)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hapjespan/Lian-li/12.jpg
DDr Passief Cooling (By Thermaltake)

Systeem Configuratie:

Asus P4B533-E (1010B TX2000 Mod Bios by JAMESSS)
Intel 2,4 @ 2,79 O-)
768 DDR Pc 2700 (Cas 2-3-3-6, 3:4 206mhz) :9~
Point Of View Ti4200 (275/552 Samsung 3.2) :9~
Samsung DVD 16x48x
Plextor 16x10x40x
2x 30gb Diamond Maxtor Plus 45 (Raid 0 16k) :9~
1x 20gb Diamond Maxtor Plus 45
Floppy Drive Samsung 8)7
SoundBlaster 5.1
3Com 905b-tx-m

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2002 19:21 . Reden: Update ]

Verwijderd

Zeer netjes!! :9~

Verwijderd

JAJA ik ben zeer tevreden met het resultaat.

En dit is dan na één dag in het bezit zijn van een Lian-Li 6085 we hebben er nog grote plannen voor maar die worden allemaal hier gepost.

Ik wil UnonUkle erg bedanken voor het harde werk aan de kast en voor het dremelen. Tomster voor de knopjes en deel van solderen. S!lverF!st voor zijn harde werk en gezaag.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 17:09 . Reden: Groet verwijderd ]

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51
Netjes :9~ :Y), hoe heb je die voorkanten vastgemaakt aan de CD-ROM spelers? En krijg je ze nu alleen nog open via Windhoos?

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59
Heel mooi gedaan. Echt stealth afgewerkt! :9

Mooi gedaan met die flop drive.

Verwijderd

Met dubbelzijdige tape is het vastgemaakt.

Nee krijg ze open door middel van de 2 zeer bescheiden knopjes achter het klepje. Voor de DVD zit de knop links van de USB en voor de brander rechts.

Mooiste van de mod is dat je ook op het klepje kan drukken en dat ze dan ook open gaan. 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 17:08 . Reden: Groet verwijderd ]

Verwijderd

Topicstarter
toch wel 1337 of niet :*)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:44

PnD

like in Pinda ^_^

niet groeten m8, lees faq

Verwijderd

zeer netjes gedaan!!! :9~ :9~ :9~
ga zo door1 :Y)

• PnD
  • Laatst online: 09:44

PnD

like in Pinda ^_^

Wel vette mod btw.

K koop em misschien ook wel, als ik de cm atc 210 v2 ofzo niet kan krijgen.
Die met het lichtgroene plexi deurtje :9~

Verwijderd

Netjes _/-\o_
Ziet er echt :9~ uit :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Wazig dat je maar 2 usb poorten hebt :? Kep er 4 :)

Maar mooi gedaan.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
netjes! nice hdd's btw :)

• CaMmY
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Heel vet, maar hoe zit dat met dat fd klepje ??

/me Een echte patomaan

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Leuk he dat stealthen? Mijn drives zijn ook gestealth. Ik heb wel een zilverkleurige floppy drive erin, maar jou oplossing is ook prima, zo vaak heb je 'm niet nodig.

Alleen 1 ding nog.... Silver kleurige rounded IDE kabels erin :) Dat zou het meer afmaken :)

Verwijderd

altijd mooi die kast >:)

Verwijderd

Mooi systeempje.. :9

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
waarom lijken die 2 drivez zo scheef als ze allebij naar buiten komen?

Verwijderd

Simpel maar zeker erg strak !! Nice job !!!

(wat is er speciaal aan die mod bios ??)

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

strakke lian!

Maar hoe zit die floppy nu :? Heb je de floppy gewoon iets naar achteren geplaatst en daarna het klepje er zimpelweg voorgezet, of zie ik dat verkeerd...

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Beun_de_Haas schreef op 24 oktober 2002 @ 19:25:
strakke lian!

Maar hoe zit die floppy nu :? Heb je de floppy gewoon iets naar achteren geplaatst en daarna het klepje er zimpelweg voorgezet, of zie ik dat verkeerd...
vraag ik me ook af, wat een gaaf systeem btw.

• Scarp
  • Niet online
Beun_de_Haas schreef op 24 oktober 2002 @ 19:25:
strakke lian!

Volgens mij wel jah... gewoon floppy verder naar achter zodat de bezel ervoor past. Is niet zo moeilijk. Voor die ene keer in het jaar dat je een floppy nodig hebt zit er tenminste in :)

• Miki
  • Nu online
Misschien een beetje uber-noob vraagje maar...die stealthed drives van je. Heb je gewoon zo'n bezel erop vastgelijmd of zo? Ik ben van plan om over een weekje of 3 ook zo'n lian-li kast te halen en was al op zoek gegaan naar de plakbare bezels (die van lian-li zelf, soort sticker), maar dit ziet er ook wel erg goed uit. Mooi werk overigens!

• Snowman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:19
wow, die is echt vet!
strak gedaan joh !

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Miki schreef op 24 oktober 2002 @ 19:41:
Misschien een beetje uber-noob vraagje maar...die stealthed drives van je. Heb je gewoon zo'n bezel erop vastgelijmd of zo? Ik ben van plan om over een weekje of 3 ook zo'n lian-li kast te halen en was al op zoek gegaan naar de plakbare bezels (die van lian-li zelf, soort sticker), maar dit ziet er ook wel erg goed uit. Mooi werk overigens!
ik denk dat hij ze met dubbelzijdig tape erop heeft gemaakt.(ikke wel, dan kan je niet meer bij het knopje, dus moet je zorgen dat je op de bezel een verdikking plakt (een punaise) en dan net zolang proberen tot hij bij het dichtgaan niet weer vanzelf opengaat. als dat wel gebeurt knip je er een stukje van de punaise af.
als ie dan dicht zit druk je gewoon op je frontje in de buurt van het knopje en voila... hij gaat open :*)
en je kan ook een snelkoppeling op je bureablad kwakken van de cd rom, en dan op "eject" (zo heb ik het)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nice kast en systeem _/-\o_ _/-\o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 20:20

_WgV_

It's a magical world!

HD led lijkt roze op eerste pic! :P

#StopBurningStuff

• Miki
  • Nu online
_ferry_ schreef op 24 oktober 2002 @ 20:21:
[...]

ik denk dat hij ze met dubbelzijdig tape erop heeft gemaakt.(ikke wel, dan kan je niet meer bij het knopje, dus moet je zorgen dat je op de bezel een verdikking plakt (een punaise) en dan net zolang proberen tot hij bij het dichtgaan niet weer vanzelf opengaat. als dat wel gebeurt knip je er een stukje van de punaise af.
als ie dan dicht zit druk je gewoon op je frontje in de buurt van het knopje en voila... hij gaat open :*)
en je kan ook een snelkoppeling op je bureablad kwakken van de cd rom, en dan op "eject" (zo heb ik het)
Hey, dit klinkt ook zeer goed. Beetje priegelen maar wel super strak als je op het frontje drukt en de cd-lade eruit rolt. Na me tentamenweek ga ik maar eens zo'n kast halen om mee te jongleren. Bedankt voor je idee!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

200 GB... :o :o :o :o :o :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Miki schreef op 24 oktober 2002 @ 20:40:
[...]

Hey, dit klinkt ook zeer goed. Beetje priegelen maar wel super strak als je op het frontje drukt en de cd-lade eruit rolt. Na me tentamenweek ga ik maar eens zo'n kast halen om mee te jongleren. Bedankt voor je idee!
Wat je ook kunt doen [als je een lijmpistool hebt] is wat lijm op de binnenkant van je frontje "stapelen" totdat het de goede hoogte heeft..

Werkt prima hier en - tegen mijn verwachtingen in :) - slijt niet :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Novah
  • Laatst online: 23-11 10:57
Tering, vooral al die maxtorretjes zien er zeer strak uit, de stealth mod vind ik iig zeer netjes gedaan. Ik zou zelf in het zijpaneel een klein raampje met een blue ccfl erachter maken, maar das natuurlijk verschillend per smaak. :)

• Miki
  • Nu online
Scatman_II schreef op 24 oktober 2002 @ 20:45:
[...]

Wat je ook kunt doen [als je een lijmpistool hebt] is wat lijm op de binnenkant van je frontje "stapelen" totdat het de goede hoogte heeft..

Werkt prima hier en - tegen mijn verwachtingen in :) - slijt niet :)
Huppa nog een tip, deze klinkt ook erg goed. Bij het aannemersbedrijf waar ik bij werk, heeft 1 van die lui vast wel een lijmpistool te leen als ik voor deze optie ga. Ik ga in iedergeval er even goed nakijken. Wie weet frees/dremel/ ik wel uit de orginele bezel wel de lade en de plaats waar het knopjes moet komen te zitten. Uiteraard wel een staal/alu kleurtje knopjes erop plakken. Meer tips zijn altijd welkom, in iedergeval een leuk "probleempje" om over te piekeren :9
Zal over een week of 3 mijn "mini" stealth mod oplossing posten.

Verwijderd

Topicstarter
Niet lijmen gewoon dubbelzijdige tape!!! (8>

waarom wij kopen regelmatig een andere DVD en of Brander (hint, hint) :*) :*)
je kunt dan makkelijker vervangen O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 21:29 . Reden: emotions :) ]

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Shibby! dies echt rete strak man :9~
en de specs zijn ook niet verkeerd ;)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
EEh ben net terug van werken maar echt tof die reacties ik heb die bezels gedremeld maar ALu gaat echt wel beter FE maar zoals ik al zei die LIAN - Li zijn het mooiste als Stealth zijnde er komt ook nog een dual temp bezel in en een window met CCFL
Rounded cables en een CCFL voor in bij de fans :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 21:51 . Reden: tijp fauten ]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Ik vind die floppydrive oplossing erg mooi :D

Verwijderd

Topicstarter
Triloxigen schreef op 24 oktober 2002 @ 22:14:
Ik vind die floppydrive oplossing erg mooi :D
Erg Mooi
Erg Simpel
Erg Kosten besparend (ITT silver FDD)
Erg 1337 :9

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mooiste Lian-Li die ik heb gezien _/-\o_ !!

En ehh........paas mij een paar van die hd'tjes die gozer heeft er toch te veel :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:42

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Kijk! Dit wil ik dus ook. Kben zo'n CM n00b die nu pas begrijpt wat een "stealth" mod is, wist ik veel dat dat precies is wat ik van plan ben ;)
Alleen gebruik ik mn LS120 flop toch wat vaker dan eens in het jaar. Iemand tips om die te stealthen? Daar zit wel een eject mechanisme in (maar geen tray), dun gleufje dremelen misschien? (moet ik eerst een dremel hebben alleen LOL) maar da's niet echt stealth...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 22:23:
[...]

Erg Mooi
Erg Simpel
Erg Kosten besparend (ITT silver FDD)
Erg 1337 :9
Je moet het niet gaan overdrijven. |:(
Hij is mooi maar niet 1337 (wat ook al lame begint te worden)

(ik weet nog steeds niet wat is speciaal is aan die gemodde bios)

Verwijderd

Topicstarter
PowerFlower schreef op 24 oktober 2002 @ 23:25:
Kijk! Dit wil ik dus ook. Kben zo'n CM n00b die nu pas begrijpt wat een "stealth" mod is, wist ik veel dat dat precies is wat ik van plan ben ;)
Alleen gebruik ik mn LS120 flop toch wat vaker dan eens in het jaar. Iemand tips om die te stealthen? Daar zit wel een eject mechanisme in (maar geen tray), dun gleufje dremelen misschien? (moet ik eerst een dremel hebben alleen LOL) maar da's niet echt stealth...
Ik heb al aardig wat mods gedaan 10 niks oefene gewoon doen
alleen wel ik heb wel een paar tips:

1.slijptolletjes voor Dremell of dremel cloon (aldi topcraft) altijd genoeg in huis hebben

2.neem de tijd teken eerst af en ga dan pas dremelen

3.Hoog toerental gaat snel, maar ook sneller in de fout als je geen vaste hand hebt laag toeren tal je komt er heus wel

Wat die LS120 heb je hem zo vaak nodig (burner is makkelijker) maar je kunt hem afteken en na meten en dan dremel (ervaring wel vereis echt prul werk ik heb het ook met een slot-in pioneer gedaan lang geduurt en 3 bezels later 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:30:
[...]

(ik weet nog steeds niet wat is speciaal is aan die gemodde bios)
Bios mod van GF4 ti4200 is gemod naar Ti4400 de core en memory lopen op nu standaard op speed van Ti4400

Bios mod promise (zoals je het aantal raid al ziet) is gemod naar een TX2000 i.p.v Lite

• AkroBatik
  • Nu online

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

HMZ Ik krijg ook ineen zin om mijn pioneer dvd speler te stealthen. Daar bij is het helemaal makkelijk. Daar moet je alleen een gat uit zo'n plaatje dremelen.

.

Verwijderd

damn errruugg netjes keeep modding
btw voor hoeveel had je die Lian-LI PC6085 gehaald wil hemzelf ook gaan halen ;)

Verwijderd

Voor de mensen die zich afvroegen wat de Bios mod was is dat heel simpel.

Het moederbord bevat standaard een Promise PC2076 Mb Fasttrak 133 Lite controller die laat maar 2 hdd's in 1 Raid array toe maar ik heb 2 array;s nodig dus heb met een guide op www.lumberjacker.de gelezen heo je een Promise TX2000 bios bij je normale bios kan editen en dan flashen en dan kan je 2 array's aan.
Tegenwoordig staan ze ook voor de P4B533-E ook standaard te downloaden.

En ik heb bij de VGA kaart een bios gedownload en die geedit met Nvidia Bios Editor (dacht ik) en heb hem toen geflashed als een Ti4400 snelheid en het bootschermpje beetje naar eigen wens aangepast met tekst.

Voor de persoon die het over rounded cables had. Daar heb ik al iets voor ik heb contact met Coolermaster gehad en heb 4x UTC-A24 besteld Rounded ATA133 kabels zwart met ground van 60cm of 50 (weet niet meer zeker) .Rounded floppy cable krijg ik gratis bij mijn bestelling van mijn Lian Li PC 6X kap met plexiglas en mijn Lian Li 4T Thermometertje.

Aan Setambre ik heb mijn kast voor 209 gehaald bij Dedicated Computers ze staan in de Pricewatch (weet niet of je winkels mag noemen zo niet dan edit ik hem er snel uit).

Super service kreeg kast binnen met ratelende fan en gekrast kapje effe gemaild en kreeg net mailtje terug en ik krijg vervangende opgestuurd zonder kosten. Dus zeker aan te raden daar te halen (mijn mening geen reclame werk zelf in een andere computerwinkel).

Wat neon erin doe ik ook nog wel maar wil eerst kijken hoe het er zo uitziet voor een kleur kies ben namelijk bang dat het een beetje te blauw word dus maybe paars of groen of rood erbij zetten.

Weet iemand trouwens waar je de Thermaltake Coolmod GF4 Cooler kan halen???

Verwijderd

ziet er echt zeer goed uit :D

• Scarp
  • Niet online
Rounded ide kabels zijn meestal 60cm of 45. 60cm is best lang voor in een Lian Li, vooral als je ze gebruikt voor je raid hd's (die onderin vlak bij het mobo liggen).
Die T4 thermometer heb ik ook, echter de batterijen waren na 3 maanden al leeg, je kan ook de T3 overwegen, die past in je 3.5" bay. :|

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Altijd mooi bij die Lian-Li's inderdaad, nice job d:)b

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:40:
[...]
Wat die LS120 heb je hem zo vaak nodig (burner is makkelijker) maar je kunt hem afteken en na meten en dan dremel (ervaring wel vereis echt prul werk ik heb het ook met een slot-in pioneer gedaan lang geduurt en 3 bezels later 8)7
UnonUkle, thx voor de dremel tips. Ziet er naar uit dat ik dus eerst maar eens ga oefenen op een ouwe kast met precies dremelen ;)
En ja, die LS120 gebruik ik vaak - kheb een oude Cpaq Deskpro zonder HD, die start op vanaf zo'n 120mb flop. De software daarvoor maak ik aan op mijn desktop. Oh, en mijn vriendin gebruikt mijn Compu ook, en die gebruikt toch vrij vaak floppies omdat ze niet weet hoe ze via het netwerk van de laptop naar de desktop en terug kan kopiëren :p denk niet dat zij zo blij zou zijn als ze dan eerst de kast open moet schroeven >:)

Verwijderd

Mijn 4T thermo en Plexiglas kap zijn vandaag binnen gekomen en heb ze er in gezet ziet er zeeer mooi uit snel wat fotos uppen.

Hadden andere mensen ook dat de plakband bij de thermo niet echt goed bleef plakken??
En helemaal klote vond ik dat mijn kap geen gaatje had voor dat uitsteekseltje van het slotje dus heb dat uitsteksel af moeten breken :(

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Netjes gedaan :)

Verwijderd

zeer kunstig :*)

• nero355

nero355

PowerFlower schreef op 24 oktober 2002 @ 23:25:
Alleen gebruik ik mn LS120 flop toch wat vaker dan eens in het jaar.
Kan jij effe een foto'tje van zo'n ding opsturen :?
Ik zit al jaren tegen het begrip LS120 in me BIOS aan te staren(ook bij andere mensen hoor....... ;) ) en ik vroeg me ook af wat het eigenlijk is ?????????

* nero355 dacht altijd een ZIP-Drive!!!!!! :+ Klopt dit :?

Uitleg......please!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

LS120 is eigenlijk gewoon een diskette station die behalve normale 1.44mb enz... diskettes ook 120mb diskettes aan kan. Als ik me niet vergis is ie ook gewoon 3.5"en ziet er neit echt veel anders uit.

• Scarp
  • Niet online
Net als een zipdrive is de ls120 ook niet echt populair geworden. Eigenlijk zitten we nog steeds met die klote floppy zonder algemeen alternatief (cdrw een beetje dan).

Verwijderd

zeer netjes :? hij heeft alleen een stealth mod gedaan???

• nero355

nero355

Cool.....weet ik dat ook weer nou nog een pic ervan en ik ben extra!! tevreden.
Nu al blij dat iemand het uilegt ;)

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik vind 'm wel geil gemod, alleen die overclock kan beter

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

die overclock kan ook wel beter maar heb persoonlijk ervaren dat als ik geheugen timing op 3:4 zet en hem dan op 155fsb zet dat vrijwel alle benches betere resulataten geven dan geheugen op 1:1 en dan op 3ghz.

Ik koop snel wat pc3200 of pc3500 geheugen en een ander koeler dan de intel stock en dan zullen we hem wel wat extra oc'n >:)

• PowerFlower

PowerFlower

nero355 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:03:
[...]
Kan jij effe een foto'tje van zo'n ding opsturen :?
Ziet er gewoon uit als elke andere 3,5" drive. Hij heeft alleen een electrische eject ipv een mechanische. Hij werkt met gewone floppies maar ook met speciale 120mb floppies; ook die zien er ongeveer uit als een normale floppie maar dan iets moderner. LS-120 werkt met laser en kan daardoor meer density kwijt; bovendien is hij ook sneller als gewone flopdrive-- en maakt veel minder lawaai dan normaal.
Op zich niet zo spannend, maar ik kon er ooit een krijgen voor $25 en tja, had toch een drive nodig dus... Van iemand anders nog een 2e gekregen en da's wel handig samen.
Groot nadeel btw: 120mb schrijven duurt wel een minuutje of tien :(
Pagina: 1