Zie nog niet veel verschil
Behalve dat msn messenger naast de oude wordt geinstalleerd
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
groeten
Dit is de eerste versie van MSN die NAT ondersteuning biedt, je kan nu bestanden verzenden en ontvangen achter een router. Je dient bij mijn weten wel de goede poorten te configen.bazzs2001 schreef op 24 oktober 2002 @ 15:31:
kan die nog wat extra's?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
The_Eagle schreef op 24 oktober 2002 @ 15:35:
Ik dacht toch echt dat alle Mickey$soft producten dat waren![]()
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Excuus, maar was beetje cynisch / satirisch bedoeld.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
The_Eagle schreef op 24 oktober 2002 @ 15:42:
[...]
Excuus, maar was beetje cynisch / satirisch bedoeld.
Je moet hem toch apart downloaden?Robinski schreef op 24 oktober 2002 @ 15:50:
de Windows Messenger voor XP
is nog niet bij versie 5.0 hoor is nog steeds bij 4.7
ja dat is de MSN Messenger voor windowsblackd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:52:
[...]
Oké
Maarre..
[...]
Je moet hem toch apart downloaden?
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
persoonlijk vind ik MSN handiger en compacter, hoewel ICQ wel wat geinige andere functies had (zoals zelf een naam geven, kiezen tussen naam en nickname in je lijst).Yavi schreef op 24 oktober 2002 @ 15:53:
MSN, waarom worden dingen van microsoft altijd de standaard interface?
Ik vond ICQ ook wel leuk tot dat er mega veel reclame bij kwam.
En msn mist gewoon veel functies die ICQ wel heeft. Eeuwig zonde....
groeten
Verwijderd
dat project is gestopt, het is overgenomen door (hernoemd naar) bazzs messenger client 2.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:31:
Ik heb ook iets gelezen over een BAIP MSN messenger. Die zou geheel in Java ontwikkeld zijn. Is wel tof voor op linux.. Maar of het werkt.. Java is zo verrekte traaaaaag
groeten
JaJullie verklaren me zeker voor gek?
groeten
jablackd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
• Mail checken, werkt alleen met Hotmail toch? Heb ik dus niets aan.
groeten
WindowsXP is natuurlijk geen Windows hèRobinski schreef op 24 oktober 2002 @ 15:57:
[...]
ja dat is de MSN Messenger voor windows
maar de Windows Messenger voor Windows XP is nog niet bij versie 5.0
Verwijderd
Verwijderd
Wrong.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:54:
Let wel... Je hebt 2 verschillende Messenger Clients.
Je hebt de MSN Messenger ( 5.0.0.537 ) Onderdeel van MSN 8 en
Je hebt de Windows Messenger ( 4.7.x ) Standaard geinstalleerd bij Windows XP en downloadbaar van de MSN Site.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
ik dacht dat je bij 8.0 alleen voor enkele features moest betalen?FL!PNEUS schreef op 24 oktober 2002 @ 16:56:
[...]
Wrong.
Je hebt MSN Messenger 5.0 (die vandaag dus is gereleased).
Je hebt MSN 8.0 waar een uitgebreidere versie van MSN Messenger 5.0 bij zit, maar waarvoor je wel moet betalen.
Je hebt Windows Messenger 4.7.
groeten
Verwijderd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Enigste wat ik kon vinden, wat een grote toevoeging is.* Ontmoet nieuwe vrienden via de MSN Ledenlijst
Zoek mensen met dezelfde interesses als jij of vind oude vrienden terug via de MSN Ledenlijst. Het is een prachtige manier om on line mensen te ontmoeten en met hen te praten via MSN Messenger.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Welk pop up scherm. Je bedoelt dat info scherm van msn vandaag. Kan je uitzettenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:59:
Wat ook erg irritant is (weet trouwens niet of 4.x) dat ook had: als je een contactpersoon uit de laatste groep waar hij instaat verwijderd wordt ie maar gelijk totaal verwijderd. Daarnaast vind ik het pop-up scherm bij aanmelden ook bijzonder storend.
Verwijderd
Je bent een held! Had d'r overheen gekeken. Dank u!We Are Borg schreef op 24 oktober 2002 @ 21:04:
[...]
Welk pop up scherm. Je bedoelt dat info scherm van msn vandaag. Kan je uitzetten
Verwijderd
#StopBurningStuff
Verwijderd
Verwijderd
Zonder Upnp gaat voice/video echt niet werken, dat is balen I know.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:42:
met de nieuwe 5.0 nog wat msn versie werkt filetransfer nu wel bij mij
(YESS YESS YESS..... eindelijk)![]()
maar voice en hulp op afstand weigert ie pertinent
(schelden en tierend loopt ze door het huis:@)
wie weet raad ik heb een (GEEN Upnp) Unex IS050e router dus misschien dat daar het probleem ligt en poorten 1863, 6891/6900, 3389 en 6901 staan open. (ik heb geen zin om die hele range aan poorten open te gooien want dan kan ik net zo goed de NAT uitzetten)
Multimonitor is relax :P
Ik vind het knap van MS dat ze een programma een heel klein beetje uitbreiden en dat ze daar meteen 3 mb voor nodig hebben.Rum schreef op 24 oktober 2002 @ 16:06:
nou, ik kan er nou ook niet dol enthousiast over worden! Ik ben mn Messenger+ ook weer kwijt... De functionaliteiten die nieuw zijn, zijn niet echt schokkend!!! Het ziet er weer iets gelikter uit, that's all!
Verwijderd
voice werkt wel maar niet langer als een minuut. hoe kan dat dan want op een of andere manier werkt het wel tijdelijk. dus houdt in dat ie toch de voice pakketjes deels doorstuurt waar gaat het dan mis.camiels schreef op 25 oktober 2002 @ 09:07:
[...]
Zonder Upnp gaat voice/video echt niet werken, dat is balen I know.
Verwijderd
tuurlijk wel..Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:04:
Dan moeten we die 4.6 ff verwijderen! Maar bij XP gaat dat niet??
Gisteren had ik msn+ werkend met MSN5.0! Maar nu doet ie het niet meerWe Are Borg schreef op 24 oktober 2002 @ 19:53:
Msn plus werkt niet meerOver max 4 weken zou de nieuwe msn plus erzijn die werkt met deze nieuwe versie.
Verwijderd
Ben het met je eens, het moet redelijk simpel zijn om voice en video achter NAT te laten werken, echter krijgt MS dat toch niet goed voor elkaar. Kijk maar hoe lang het heeft geduurt voordat file transfer fatsoenlijk werkt, we zijn inmiddels bij versie vijf! Ik werd er redelijk gek van allemaal en heb nu voor spraak en beeld een extra WinXp de lucht in getrapt die internet delen doet. Hiet zit standaard die Upnp in en dan werkt het zoals jezelf al aangeeft gelijk prima zonder enige instellingen. Echter zou ook ik liever hebben dat het geheel achter NAT fatsoenlijk werkt. TIP spraak, achter NAT gaat heel goed met Teamspeak (www.teamspeak.org), moet je wel even een servertje opzetten als je prive gesprekken wilt voeren. Verder hoef je niets in te stellen en werkt het perfect, je kan ook nog met meerdere mensen tegelijk ouwehoeren...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 09:32:
[...]
voice werkt wel maar niet langer als een minuut. hoe kan dat dan want op een of andere manier werkt het wel tijdelijk. dus houdt in dat ie toch de voice pakketjes deels doorstuurt waar gaat het dan mis.![]()
als ik het simpel bekijk... pakketje voice moet van a naar b. b hoort de voice van a maar andersom hoort a b niet. (dus wat eruit gaat komt er niet meer in terug) na een poosje hoort b, a ineens niet meer. houd dat in dat ie voor ieder pakketje geluid een andere poort gebruikt?? (vandaar dat je een hele grote poortrange open moet zetten misschien? ik las iets van 50004 tot en met 2????? nog wat?) ik snap het niet meer. moet toch simpel kunnen alles wat a stuurt moet bij b komen en andersom. bestanden werkt dus moet toch met voice ook kunnen. ook bij yahoo werkt het en zelfs pilmophone werkt achter mijn niet Upnp, nat router. dat is toch ook geluid en die kan het dus wel waarom msn dan niet???
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb broadband cablewanadoo premium. Dit komt binnen op een com21 modem. Dit modem is geen router en moet je aan een pc koppelen voor de internet verbinding. In principe heb ik hier een WINT4 server voor, deze fungeerde als router voor het netwerk. Achter deze server hangen 5 pc's, varierend van winxp tot winnt workstation. Wat ik nu heb gedaan is de internet verbinding van de NT4 server afgehaald en verplaatst naar een WinXP machine van mijn huisgenoot. Deze staat toch altijd aan zodat die ook prima als router kan fungeren.camiels schreef op 25 oktober 2002 @ 09:55:
[...]
hoe doe je dat??? mijn situatie is 3 pc's waarvan 2x xp pro en 1x me unex router tussen modem van quicknet (wisselend ipadres op de router, vaste ipadressen door router toegekend op de pc's ) waar zet jij die extra xp dan op??
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
Ik heb broadband cablewanadoo premium. Dit komt binnen op een com21 modem. Dit modem is geen router en moet je aan een pc koppelen voor de internet verbinding. In principe heb ik hier een WINT4 server voor, deze fungeerde als router voor het netwerk. Achter deze server hangen 5 pc's, varierend van winxp tot winnt workstation. Wat ik nu heb gedaan is de internet verbinding van de NT4 server afgehaald en verplaatst naar een WinXP machine van mijn huisgenoot. Deze staat toch altijd aan zodat die ook prima als router kan fungeren.
Check de FAQ: XP faqVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:04:
Dan moeten we die 4.6 ff verwijderen! Maar bij XP gaat dat niet??
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yep, heb er ook ff moeten op zoeken maar het kanEmilneM schreef op 25 oktober 2002 @ 13:03:
is die balk met 'tabs' links in het msn venster ook nog weg te krijgen???
een groter probleem vind ik die irritante zijbalk in het hoofdscherm met die tabs die ik niet gebruik...........in msn 4.x kon je die gewoon weghalen. heeft iemand dit al voor elkaar gekregen??Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 17:40:
Heeft er al iemand het voor elkaar gekregen om de reclame weg te halen?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 25-10-2002 23:44 . Reden: Ad removal ]

dMSN heeft dat wel ( www.dmsn.tk )We Are Borg schreef op 24 oktober 2002 @ 15:21:
Argh, en nog steeds bestaat de optie van offline aanmelding niet
Verwijderd
Heb je al geprobeerd de UPnP service op server en client op Automatic te zetten?EmilneM schreef op 25 oktober 2002 @ 19:29:
tab aan de linkerzijkant haal je weg door in de opties 'dit is een openbare computer dus geef mijn tabbladen niet weer' aan te vinken.
nu over file sending in een netwerk, heb gezocht maar kom er toch niet helemaal uit..........
heb hier thuisnetwerkje met 3 pc's waarvan bij mijn pc internet binnenkomt, msn 5.0 op clients en server geinstalleerd. bij geavanceerde instellingen van de internetverbinding in het xp venster 'netwerkverbindingen' poorten 6891 tot 6900 toegevoegd op deze manier:
[afbeelding]
bij ip heb ik MIJN netwerk-ip ingevuld...
op de clients werkt filesending nog steeds niet, ik draai geen firewall.
weet iemand de oplossing??
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq