Hij is idd BRUUT !Crashman schreef op 02 november 2002 @ 23:36:
[...]
@@!$@#!$!#^!%#! MAN!
ik schrok me dood van die ED WebAd toen ik op die link klikte! ik zit hier met koptelefoon op, geluid best wel hard....shiiiit, zit nu nog te shaken! pffff....
Denk dat ik hem nu wel ga halen
Too bad I haven'tKramers schreef op 03 november 2002 @ 00:01:
[...]
Als jij nog nieuwtjes te melden hebt, dan weet ik zeker dat we dat hier graag horen!

Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
[Off-Topic]
En jij dacht dat je de enigste bent die zo vroeg/laat (het is maar hoe je het bekijkt) nog wakker is
[/Off-Topic]
En jij dacht dat je de enigste bent die zo vroeg/laat (het is maar hoe je het bekijkt) nog wakker is
[/Off-Topic]
Verwijderd
Ja wie had dat bedachtVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 04:11:
[Off-Topic]
[/Off-Topic]
Heeft iemand al doshin gekocht/gespeeld/gezien ?
Hoe is die game
Verwijderd
djeez ff een dagje niet kijken en 123 pagina's erbij ineens zal wel komen omdat iedereen het nu over ts2 en ED heeft (die ik niet heb omdat ik blut ben !! )
Die hard: Vendetta preview
wow dit klinkt gewoon errug goed.
Max payne elementen enz.
vooral dit stukje spreekt mij wel aan. 
klinkt ook goed. Het is in iedergeval een verbetering ten opzichte van de Xbox versie veel betere framerate. Maar als ik zo die plaatjes zie denk ik nou nou.
Blood omen 2 preview
gewoon hetzelfde spel als op de PS2 en Xbox dus. Jammer dat ze hier niet hun best doen om het spel te verbeteren.
wow dit klinkt gewoon errug goed.
Wreckless previewAnd there's a real good chance that the game will turn out to be one of the better first-person shooters released this year.
klinkt ook goed. Het is in iedergeval een verbetering ten opzichte van de Xbox versie veel betere framerate. Maar als ik zo die plaatjes zie denk ik nou nou.

Blood omen 2 preview
gewoon hetzelfde spel als op de PS2 en Xbox dus. Jammer dat ze hier niet hun best doen om het spel te verbeteren.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
woei... net op easy de story mode in TS2 gehaald... Nu nog normal en hard
Beetje jammer dat de story mode zo kort is. van mij mochten ze wel wat meer episodes per level ofzow erin gooien. Maar goed, misschien in TS3
D'r is natuurlijk ook de arcade (deathmatch enzo) en de challenge mode, maar de story mode is toch eignlijk waar het om draait.
Beetje jammer dat de story mode zo kort is. van mij mochten ze wel wat meer episodes per level ofzow erin gooien. Maar goed, misschien in TS3
D'r is natuurlijk ook de arcade (deathmatch enzo) en de challenge mode, maar de story mode is toch eignlijk waar het om draait.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
damn een nieuw spel in 2 dagen uitspelen, dat suckt echt
ik doe het lekker rustig aan met ED...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ti's maar wat je uitspelen noemt die arcarde opdrachten zijn echt moeilijk.Phusebox schreef op 03 november 2002 @ 12:21:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik zou het niet weten want mijn fucking leverancier heeft me voor de 2e keer bezeikt door niet op tijd te leveren... grrrrrrrrrrrrrrrrschnumi schreef op 03 november 2002 @ 12:23:
[...]
ti's maar wat je uitspelen noemt die arcarde opdrachten zijn echt moeilijk.
first thing 2morrow morning: andere leverancier zoeken, liefst niet in nederland, nederland zuigt
Vannacht voor de eerste keer Resident Evil uitgespeeld; met Chris. Voor alle mensen die nog twijfelen, dit spel is voor mij echt iedere €-cent waard geweest.
Wat een sfeer, wat een graphics, etc. Volgende missie: Jill
Wat een sfeer, wat een graphics, etc. Volgende missie: Jill
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Ja ik heb m al sinds de launch. Ik vind het zelf een best lachu spel. Je moet wel heel erg veel geduld hebben want het gaat allemaal niet zo snel. Maar het is echt cool dat je alles kan vervormen en dorpen opbouwen. Je kan echt doen wat je zelf wilt.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 06:47:
Heeft iemand al doshin gekocht/gespeeld/gezien ?
Hoe is die game
Maar hij had wel wat beter gekunt.
Dus al hou je van vage japanse spellen dan is dit een musthave
uitspelen... niet echt. zit op 22% in 4 uur spelenPhusebox schreef op 03 november 2002 @ 12:21:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
zo...
* G33rt heeft vrijdag sms pack gehaald
nu 22-11 ff star fox erbij kopen
* G33rt heeft vrijdag sms pack gehaald
nu 22-11 ff star fox erbij kopen
![]() Nintendo Power scans, klik voor de vergroting. Ongetwijfeld spoilers, dus kijken at your own risk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
hmm ben benieuwd...
ben met ED trouwens in chapter 4, ik vind alleen jammer dat het "exploration/puzzle" gehalte op zo'n laag niveau zit.
van mij hadden er meer puzzles in gemogen en minder vechten, dat vind ik niks toevoegen aan t spel
ben met ED trouwens in chapter 4, ik vind alleen jammer dat het "exploration/puzzle" gehalte op zo'n laag niveau zit.
van mij hadden er meer puzzles in gemogen en minder vechten, dat vind ik niks toevoegen aan t spel
nee daar gaat het juist NIET om in dit spel.. het gaat om de multiplayerPhydomir schreef op 03 november 2002 @ 11:13:
woei... net op easy de story mode in TS2 gehaald... Nu nog normal en hard![]()

This space is occupied
je moet eerst in de waterval.. dan alle tonnetjes kapot maken en dan pas die PC'sschnumi schreef op 02 november 2002 @ 12:58:
damm ik zit vast in TS2. Niet in de single player maar in de arcade leage.
Ik zit dus bij de allerlaatste opdracht ( men in gray) in dat level met die waterval. Weet iemand hoe je dat moet oplossen??Ik ben helemaal tot aan de enemy basis en heb alle pc's verrot geschoten alleen wat dan
![]()
ps: schrijf het please in zo'n zwart blokje.
nee niet ineen zwart blokje want het is helemaal geen spoiler ofzo.. je moet gewoon die objectives lezen
ik heb hem dus ook en de singleplayer alweer uitgespeeld maarde multy.... WOW ik zit gewoon de heledag mijn eigen levels te maken in de mapmaker.. vooral Capture the BAG levels enzo
Ik zal nu niet meer zo vaak hier komen omdat mijn kabel opgezegd is. nu moet ik dus weer 56k'en mijn mijn modempje

This space is occupied
Ik heb mijn besluit genomen... ik ga de cube verkopen... sorry maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor.
Ik heb al 4 spellen gekoch en ik heb er nog geen langer als een paar uur gespeeld. http://www.vonk-ms.com/nintendo/toonbericht.php?id=17 Gaat weg tegen een redelijk bod. ik ben 27 jaar en er zit dus geen limonade tussen enzo, er is ook niet met controllers gesmeten, alles is echt als nieuw.
Ik zal af en toe nog wel eens jullie topic voorbij lezen maar ik denk dat ik hier niet meer zal posten... bedankt voor de lees ervaring
Yoh, Yohann!s, Het is de Sahara SpecialYohann!s schreef op 02 november 2002 @ 18:55:
WOW ik heb gister samen met RareGast Smugglers Run2 gespeeld
coole game hoor, Graphics ook erg goedmoek zeggen
en dan die verschillende speel modes erbij, nice workvooral in MP is is leuk
ej RareGAst, de Savanne desert ruleeeeeeeeerd![]()
Maar het is idd erg leuk.
Verwijderd
Iemand de N3 al grondig gelezen ? Logitech is bezig met een FF stuurtje wat weerstand bied in de bochten.
Nintendo License en all !!
Eind November leverbaar, prijs 79,95 pleuro's
Dat wordt een hele dure maand.
Nintendo License en all !!
Eind November leverbaar, prijs 79,95 pleuro's
Verwijderd
Hehe dat is dus echt geen uitspelen he? Alles op easy mode...dan heb je dus echt 70% van de story mode nog NIET gehad. Alleen al op de normal is het eerste level dan al 2x zo lang. (+ een eindbaas die er bij easy niet bijzit).Phusebox schreef op 03 november 2002 @ 12:21:
Verder heb ik gister CTF met bots gespeeld en dat was eigenlijk verassend leuk
Ben op 't gemakje Eternal Darkness aan het spelen en zit nu in de 3de chapter.. 't wordt steeds gaver.. je krijgt ook meer mogelijkheden, zoals spells en items mixen etc.. Alleen vind ik 't jammer dat ik nog nix ben tegen gekomen wat er bijv niet echt was of iets dergelijks.. ben nog niet echt gek aan 't worden zal ik maar zeggen..
M'n Sanity meter staat ook steeds ongeveer op drie kwart vol.. Hoe zit dat bij jullie?
En hoeveel chapters bedraagt ED eigenlijk? 'k Heb wel 't idee dat elke chapter langer wordt, dan de vorige... ah, heb 't al gevonden, 12 chapters.. kan ik nog wel ff vooruit..
'k Heb b.t.w. bij die drie kleuren waar je moet kiezen in de 1ste of 2ste chapter (weet 't ff nie meer) gekozen voor de blauwe kleur.. die in 't midden dus.. Wil dat dan zeggen dat ik 't spel nu op medium (normal) speel of heeft dat daar niets mee te maken?

En hoeveel chapters bedraagt ED eigenlijk? 'k Heb wel 't idee dat elke chapter langer wordt, dan de vorige... ah, heb 't al gevonden, 12 chapters.. kan ik nog wel ff vooruit..
'k Heb b.t.w. bij die drie kleuren waar je moet kiezen in de 1ste of 2ste chapter (weet 't ff nie meer) gekozen voor de blauwe kleur.. die in 't midden dus.. Wil dat dan zeggen dat ik 't spel nu op medium (normal) speel of heeft dat daar niets mee te maken?
Idd je bent echt wel een poosje zoet.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:27:
[...]
Hehe dat is dus echt geen uitspelen he? Alles op easy mode...dan heb je dus echt 70% van de story mode nog NIET gehad. Alleen al op de normal is het eerste level dan al 2x zo lang. (+ een eindbaas die er bij easy niet bijzit).
Verder heb ik gister CTF met bots gespeeld en dat was eigenlijk verassend leuk
btw: sommige bots zijn echt lachwekkend zoals dat Elvis figuur en een eend of die gingerbread man echt
Verwijderd
Is er echt dan helemaal niemand die zich interesseert voor een stuurtje voor N4S-HP2 en dadelijk Collin McRea 3
tuurlijk wel maarja eerst zien dan geloven het klinkt in iedergeval wel ok.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:01:
Is er echt dan helemaal niemand die zich interesseert voor een stuurtje voor N4S-HP2 en dadelijk Collin McRea 3
Maar ik ben nog nooit zo fan geweest van console stuurtjes.
Rustig rustig..Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:01:
aha, daar is de eerste reply al..
Ik ben me van het weekend trouwens dood geschrokken over de beeld kwaliteit wanneer je gebruik maakt van de standaard scart kabel die meegeleverd zat, bij de gamecube.. 't zat dus zo, m'n vriendin was een heel weekend alleen thuis en ik zou daar dus blijven.. Natuurlijk kan ik geen heel weekend zonder m'n cube, dus heb ik dat ding maar meegenomen.. maarja die hebben geen rgb uitgang op hun tv, dus dan maar via de normale scart aansluiting... Maar wat een beeld zeg.. Om van te huilen
Verwijderd
Dat komt waarschijnlijk omdat ik overal tegelijk mee bezig ben, dan lijkt het alsof de tijd harder gaat.
Idd, maar een Logitech belooft veel goeds. Die andere dingen die ik heb zien staan in de shops boeien me niet zo. (te klein, cheap uiterlijk,etc..)schnumi schreef op 03 november 2002 @ 17:06:
[...]
tuurlijk wel maarja eerst zien dan geloven het klinkt in iedergeval wel ok.![]()
Maar ik ben nog nooit zo fan geweest van console stuurtjes.
nee het stuurt altijd zo kut.. meestal zijn ze veel te gevoelig of juist niet.. en ik heb nooit de ruimte om hem ergens op vast te zetten omdat mijn tv voor mijn bed staat dus ik heb geen plek.. en ze zijn dan ook nog zo duurVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:01:
doe mij maar die cube controller
This space is occupied
Verwijderd
Ik vond N4S-HP2 anders kut sturen met controller. Tevens voegt een stuur en een paar vette surround speakers toch flink wat reality toe aan dat soort spellen.
speakers+stuurtje= veel geld
veel geld= cube spelletjes
veel geld= cube spelletjes
This space is occupied
Probleem met die stuurtjes is vaak het vastzetten. Die Logitech voor de PS2 kan je op 2 manieren bevestigen.
1) Aan een hard oppervlak, zoals een tafel. Niet echt handig als je voor de TV zit.
2) Met beugels die je op de één of andere manier aan/onder je been bevestigd. Maar dat schijnt weer waardeloos te werken want dat blijft niet goed zitten.
Dus geef mij maar een gewone controller, werkt ook analoog en voldoet voor mij prima. En ik speel regelmatig racegames op consoles.
Tevens is het een grote investering als je meer dan 1 console hebt, want dan moet zo'n stuurtje wel op verschillende consoles werken. En dat laatste zal wel niet het geval zijn.
1) Aan een hard oppervlak, zoals een tafel. Niet echt handig als je voor de TV zit.
2) Met beugels die je op de één of andere manier aan/onder je been bevestigd. Maar dat schijnt weer waardeloos te werken want dat blijft niet goed zitten.
Dus geef mij maar een gewone controller, werkt ook analoog en voldoet voor mij prima. En ik speel regelmatig racegames op consoles.
Tevens is het een grote investering als je meer dan 1 console hebt, want dan moet zo'n stuurtje wel op verschillende consoles werken. En dat laatste zal wel niet het geval zijn.
Verwijderd
Ze zijn er wel, op de PSX heb ik een stuurtje die voor op een N64 geschikt is.Kramers schreef op 03 november 2002 @ 17:20:
Verwijderd
Zijn er mensen die Eternal Darkness al hebben uitgespeeld? En zoja, heb je het spel snel uitgespeeld? Ik hoor dat er 12 chapters zijn, en dat sommige mensen na 1 dag spelen al in chapter 3 zitten 
Ik hoop dat het spel lekker groot is, want tot nu toe vind ik de GameCube spellen allemaal wat klein. Luigi's Mansion & Super Mario Sunshine bijv. allebei binnen een paar dagen uitgespeeld of wel gezien.

Ik hoop dat het spel lekker groot is, want tot nu toe vind ik de GameCube spellen allemaal wat klein. Luigi's Mansion & Super Mario Sunshine bijv. allebei binnen een paar dagen uitgespeeld of wel gezien.
![]() Wat een aangename verrassing, IGN heeft een 6 pagina tellend artikel over Metroid Prime en het blijkt geeneens Insider te zijn, yay ![]() Wel leuk om te zien hoe het er 1 jaar terug uit zag ![]() Ben ik blij dat het geen launch titel was Quoteje mbt het geluid/de muziek En ze hebben een emmer vol met 'nieuwe' screenshots (wel nog steeds van de E³/Cube Club demo). ![]() ![]() ![]() ![]() De rest: http://cubemedia.ign.com/...metroidscans_103102_1.jpg tot en met http://cubemedia.ign.com/...etroidscans_103102_57.jpg Info over van alles en nog wat, aanrader voor de MP fans |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Weet iemand of die aanbieding van Wave Race voor 29,99 euro bij iedere Mediamarkt geldt of alleen bij sommige?
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
MediaMarkt heeft als naam de goedkoopste te zijn, dus als je bv in R'dam staat en je ziet dat hij 49,95 is, laat je ze gewoon naar hun filialen bellen.
Bij mij staat hij bijna altijd leegblakez schreef op 03 november 2002 @ 16:46:
.. ben nog niet echt gek aan 't worden zal ik maar zeggen..M'n Sanity meter staat ook steeds ongeveer op drie kwart vol.. Hoe zit dat bij jullie?
Ja ik vind het wel leuk om gek te worden en met DPlogic zijn die effecten echt vet
Zoals dat er op de deur geklopt wordt dan gaat het keihard door de sub-woofer heen
Ja ik heb hem al uitgespeeld (heb het spel al een paar maanden).Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:56:
Zijn er mensen die Eternal Darkness al hebben uitgespeeld? En zoja, heb je het spel snel uitgespeeld? Ik hoor dat er 12 chapters zijn, en dat sommige mensen na 1 dag spelen al in chapter 3 zitten
Ik deed er de eerste keer 18 a 19 uur over en de tweede keer rond de 10 uur.
Ik ben nu bezig met de derde artifact en het is toch leuk om te zien dat er weer andere effecten zijn die er eigenlijk niet zijn
En elke keer als je een ander artifact neem dan krijg je weer andere monster dus je kan met dit spel vooruit.
Verwijderd
En is Eternal Darkness makkelijk? In wat reviews hebben ze het erover dat het op een gegeven moment gewoon te makkelijk is, omdat je sanity door allerlei spreuken haast niet omlaag kan. Ook schijnen de monsters super easy te zijn. Klopt dit, of valt dat wel mee?
Verwijderd
Het is opzich geen moeilijk spel, dat is ook de bedoeling niet. Ik vind dat wel goed, ik heb er echt een onwijze hekel aan als je ergens vast komt te zitten omdat eeen monster te moelijk is.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:31:
En is Eternal Darkness makkelijk? In wat reviews hebben ze het erover dat het op een gegeven moment gewoon te makkelijk is, omdat je sanity door allerlei spreuken haast niet omlaag kan. Ook schijnen de monsters super easy te zijn. Klopt dit, of valt dat wel mee?
Nee dat is niet zo in het begin dan zijn de monster nog best wel makkelijk.
Dan heb je alleen maar zombies enzo.
Later krijg je monster die ook spreuken uit kunnen voeren enzo en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. En de tussen eindbazen zijn ook niet echt bepaald makkelijk. (3 eindbazen over 12 chapters verdeeld).
En dan heb je ook nog dat je de juiste artifact moet kiezen, want daar zit ook groot verschil in.
Dan heb je alleen maar zombies enzo.
Later krijg je monster die ook spreuken uit kunnen voeren enzo en dan wordt het opeens een stuk moeilijker. En de tussen eindbazen zijn ook niet echt bepaald makkelijk. (3 eindbazen over 12 chapters verdeeld).
En dan heb je ook nog dat je de juiste artifact moet kiezen, want daar zit ook groot verschil in.
Ha! ik dacht ook zo'n kabel te kopen stoppen die eikels van intertoys de verkeerde kabel in het doosjeblakez schreef op 03 november 2002 @ 17:08:
[...]
Rustig rustig..'t is amper een uur geleden wanneer je die post geplaatst hebt.. Dan kan dit topic nog zo vlug gaan, zo snel gaat 't nu ook weer niet.. en zeker niet op de zondag is me al opgevallen..
Ik heb btw niet echt veel interesse in een stuurtje, speel eigenlijk nooit racegames..
aha, daar is de eerste reply al..
Ik ben me van het weekend trouwens dood geschrokken over de beeld kwaliteit wanneer je gebruik maakt van de standaard scart kabel die meegeleverd zat, bij de gamecube.. 't zat dus zo, m'n vriendin was een heel weekend alleen thuis en ik zou daar dus blijven.. Natuurlijk kan ik geen heel weekend zonder m'n cube, dus heb ik dat ding maar meegenomen.. maarja die hebben geen rgb uitgang op hun tv, dus dan maar via de normale scart aansluiting... Maar wat een beeld zeg.. Om van te huilenIk heb al vanaf de eerste dag dat ik een gamecube heb gebruik gemaakt van die officiele RGB kabel van Nintendo en 't verschil is echt MEGA Groot te noemen... Dus voor degene die nu nog steeds niet zo'n kabel in huis hebben gehaald en waar hun tv wel een RGB scart aansluiting van heeft: Ga zo'n ding halen!! 't Is het echt waard!!
Ben je toch wel mee terug gegaan zeker?
Grab shell dude!
Moet er maandag ff mee terug. Heb de bon nog. Zal ik die verkoper gelijk ff het verschil uitleggenjOzh schreef op 03 november 2002 @ 21:21:
Ben je toch wel mee terug gegaan zeker?
Eindelijk RE uitgespeeld met Chris. Uiteraard leven Jill en Rebecca nog
Ik zal de tijd maar niet vermelden, omdat ik vergeten was op pauze te duwen en het spel zo de hele tijd heeft doorgelopen.
Maarre, wat vonden jullie van de end sequence? Ik vond hem matig. Vooral omdat het maar zo kort duurt. Maar over het algemeen geef ik dit spel toch een dikke 9.
Maarre, wat vonden jullie van de end sequence? Ik vond hem matig. Vooral omdat het maar zo kort duurt. Maar over het algemeen geef ik dit spel toch een dikke 9.
Ik heb 't spel zelf niet, maar ik ga 't wel binnekort aanschaffen.. én of 't een leuk spel is:Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:34:
Voor de mensen die TS2 al hebben....
is het wel een leuk spel? (Multiplayer enz)
eerste impressie TS2...
can you say Goldeneye 2?? Echt monsterlijk vet tnt. Die sfeer, die gfx, die muziek, dat russisch... vetjes hoor
Damn TS2 is gaaf. De muziek is echt supersfeervol. Gameplay is ook goed te doen, controls zijn lekker, enz. Lekker uitgebreid spel. Alleen jammer dat je geen 60Hz optie hebt. Ik word na te lang spelen misselijk.
Toch gisteren maar ff Timesplitters 2 gehaald, en hij valt me nou niet bepaald tegen. Lekker sfeertje, mooie graphics en een aardige besturing.
Hierboven enkele quotes van mensen hier die TS2 al aangeschaft hebben.. zoals je kunt lezen alleen maar lof over het spel.. 't schijnt echt vet te zijn, zowel single- als multiplayer!!Idd je bent echt wel een poosje zoet.
btw: sommige bots zijn echt lachwekkend zoals dat Elvis figuur en een eend of die gingerbread man echt
multiplayer is het zekers een top spel. Echt waar superveel modes en veel levels + zeer grappige bots van Elvis tot en met een koek poppetje echt leuk.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:34:
Voor de mensen die TS2 al hebben....
is het wel een leuk spel? (Multiplayer enz)
Singleplayer is ook gewoon Heel goed. Op easy misschien vrij kort maar als je naar medium gaat dan moet je steeds meer opdrachten voltooien + je gaat naar andere delen van het level.
Het is het geld gewoon 100% waard.
edit:
zie ook hierboven de quotes
zie ook hierboven de quotes
over stuurtje gesproken
denk dat een PC met stuurtje toch zeker te preferen valt boven het op de bank zitten met een stuurtje?
zeker voor mij omdat ik al een Logitech MOMO Force heb, en een beter stuurtje komt er toch niet, zeker niet voor de lachwekkende prijs van 80 euro, dat kan alleen maar goedkope troep zijn
denk dat een PC met stuurtje toch zeker te preferen valt boven het op de bank zitten met een stuurtje?
zeker voor mij omdat ik al een Logitech MOMO Force heb, en een beter stuurtje komt er toch niet, zeker niet voor de lachwekkende prijs van 80 euro, dat kan alleen maar goedkope troep zijn
Verwijderd
Whoooooot, TS2 is gewoon een mustbuy spel, alleen jammer dat ie nog niet zo heel erg goed beschikbaar is.
Idd.
Damm ik denk er nu toch aan om ook maar een RGB kabel te gaan halen.
Zeker omdat we nu zo'n nieuwe 100Hz ding hebben met RGB scart aansluitingen dan zal het beeld wel vooruit gaan.
Kan iemand aangeven met hoeveel % ong??
lees dit btw eens:
3G in GBA2?
lees dit btw eens:
3G in GBA2?
ehm met hoeveel % de beeldskwaliteit vooruit gaat?schnumi schreef op 03 november 2002 @ 22:15:
Idd.Damm ik denk er nu toch aan om ook maar een RGB kabel te gaan halen.
Zeker omdat we nu zo'n nieuwe 100Hz ding hebben met RGB scart aansluitingen dan zal het beeld wel vooruit gaan.
![]()
hehe da's niet echt te doen he
maar kijk; neem ISS2 of FIFA2003 ofzo, en kijk naar de teksten in de menu's en dergelijke
zijn een beetje wazig
met rgb kabel zijn ze superscherp, en de kleuren zijn mooier
en alle trillingen zijn uit het beeld
Klinkt goed.Phusebox schreef op 03 november 2002 @ 22:17:
[...]
ehm met hoeveel % de beeldskwaliteit vooruit gaat?
hehe da's niet echt te doen he
maar kijk; neem ISS2 of FIFA2003 ofzo, en kijk naar de teksten in de menu's en dergelijke
zijn een beetje wazig
met rgb kabel zijn ze superscherp, en de kleuren zijn mooier
en alle trillingen zijn uit het beeld
Ik kan je maar één ding in procenten aangeven en dat is dat je 300% tevreden zal zijn wanneer je zo'n kabel in huis hebt gehaald.. en zeker met zo'n nieuwe 100hz tv met RGB aansluiting is het eigenlijk gewoon een must have!!!schnumi schreef op 03 november 2002 @ 22:18:
[...]
Klinkt goed.maar je kunt ook geen grove schatting doen??
Inderdaad; een RGB kabel is het eerste wat je moet aanschaffen als je een cube koopt.blakez schreef op 03 november 2002 @ 22:27:
[...]
Ik kan je maar één ding in procenten aangeven en dat is dat je 300% tevreden zal zijn wanneer je zo'n kabel in huis hebt gehaald.. en zeker met zo'n nieuwe 100hz tv met RGB aansluiting is het eigenlijk gewoon een must have!!!
Ik kan je verzekeren dat je jezelf voor je hoofd slaat met de gedachte: "waarom heb ik dit niet veel eerder aangeschaft?" als je het verschil in graphics ziet.
Het is dat nog niet iedere TV een scart aansluiting heeft, en dat men de prijs van een console zo laag mogelijk wil maken. Maar wat mij betreft stoppen ze zo'n scart kabel dus standaard bij iedere console.
uhm er zit een scart kabel bij... alleen geen rgb
Verwijderd
Dat zou een beetje overkill zijn, want 9 van de 10 mensen hebben geen RGB scart aansluiting op de televisie. Het zou Nintendo behoorlijk wat kosten als ze bij iedere cube een RGB kabel zouden leveren, en dat terwijl er maar weinig mensen iets aan hebben.Maar wat mij betreft stoppen ze zo'n scart kabel dus standaard bij iedere console.
Verwijderd
Das volgens mij niet waar. Echt bijna elke tv die de afgelopen 5 jaar is verkocht heeft wel rgb scart hoor. En als ze bij elke cube zo'n kabel leveren kost het echt niet veel meer hoor. Maar er iedereen €30 voor laten betalen is natuurlijk ook leuke bussinessVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 23:01:
[...]
Dat zou een beetje overkill zijn, want 9 van de 10 mensen hebben geen RGB scart aansluiting op de televisie. Het zou Nintendo behoorlijk wat kosten als ze bij iedere cube een RGB kabel zouden leveren, en dat terwijl er maar weinig mensen iets aan hebben.
Ik ben iig zeer tevreden met m'n rgb kabel.
My thoughts exactly!. Volgens mij hebben de meeste nieuwe TV's een RGB scart uitgang, en is het meer een manier van de console fabrikant om extra geld in het laatje te laten brengen.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 23:11:
[...]
Das volgens mij niet waar. Echt bijna elke tv die de afgelopen 5 jaar is verkocht heeft wel rgb scart hoor. En als ze bij elke cube zo'n kabel leveren kost het echt niet veel meer hoor. Maar er iedereen €30 voor laten betalen is natuurlijk ook leuke bussiness
Aha, die kabel is dus toch echt verplichte kost
D8 al, waarom is het beeld van mijn Cube zo verrot
(2 dagen geleden gekocht!)
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Je zegt het zelf eigenlijk al, de meeste nieuwe t.v's. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen gewoon nog een oude t.v. thuis hebben staan zonder RGB scart aansluiting. Misschien niet 9 van de 10 mensen, maar ik denk dat 70 à 80 procent toch wel in de buurt komt.Volgens mij hebben de meeste nieuwe TV's een RGB scart uitgang, en is het meer een manier van de console fabrikant om extra geld in het laatje te laten brengen.
Jullie vergeten wel dat je met de RGB kabel geen directe aansluiting meer hebt op een decorder voor DPL2. Dat zou ook een beetje raar zijn als ze de RGB kabel er standaard bij verkopen. De spellen hebben DPL2 maar je kan het niet aansluiten.
In uitzondering van nieuwe tv's dan die ook audio out hebben
Dolby Pro Logic II - vergelijkbaar met Dolby Digital (voor de leek
Je zou het ook via de koptelefoon kunnen aansluitenElroy schreef op 04 november 2002 @ 00:20:
Jullie vergeten wel dat je met de RGB kabel geen directe aansluiting meer hebt op een decorder voor DPL2. Dat zou ook een beetje raar zijn als ze de RGB kabel er standaard bij verkopen. De spellen hebben DPL2 maar je kan het niet aansluiten.
Nu we het er toch over hebben. Ik snap niet waarom er geen audio tulp bij de RGB kabel zit. Je krijgt dan namelijk nooit meer het "originele" geluid wat uit je Cube komt.
Trouwens, ik heb hier nog een 10 jaar oude Nokia staan met audio-out en het geluid klinkt ietsje gaarder dan dan wanneer je het gelijk op je versterker zou aansluiten.
En op mijn 15 jaar oude ITT (met audio out) was het ook al niet je van het.
Denk 't toch niet, rgb scart bestaat al jaren (denk inmiddels al zo'n 20 jaar) en daar waar het in het begin misschien nog alleen op duurdere tv's zat, zit volgens mij op de meeste tv's van 10 jaar of jonger wel een rgb scart. En dat er maar 20 a 30 % van de mensen een tv van minder dan 10 jaar hebben, geloof ik niet.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:05:
[...]
Je zegt het zelf eigenlijk al, de meeste nieuwe t.v's. Je zou eens moeten weten hoeveel mensen gewoon nog een oude t.v. thuis hebben staan zonder RGB scart aansluiting. Misschien niet 9 van de 10 mensen, maar ik denk dat 70 à 80 procent toch wel in de buurt komt.
Verwijderd
Ik heb geen exacte cijfers, maar er zijn in mijn omgeving maar weinig mensen met een RGB scart aansluiting op hun televisie. Wij hebben thuis 3 televisies staan, en daarvan heeft er maar 1 een RGB scart. Toen ik mijn televisie kocht (en dat is zo'n maand of 8 geleden), was een RGB scart aansluiting een vereiste, dus ik heb er een. Het viel me toen wel op dat er in de winkel toch behoorlijk wat televisies staan zonder RGB scart. Iedere moderne televisie heeft een normale scart aansluiting, maar RGB scart is zeker niet altijd aanwezig.
ik ga er toch maar eens ff mijn handleiding van de tv bijpakken. Ik herinner me net dat er bij 1 scart uitgang stond: spelcomputers en nog een paar dingen en bij de andere scart stond iest van VCR/Satelite.
Me=aan het zoeken...
Me=aan het zoeken...
Verwijderd
Voor de duidelijkheid, er zijn meerdere scart aansluitingen. Bij een RGB scart aansluiting staat er altijd dit bij: (...)
ik heb 2 rgb aansluitingen.. en 2 gewone scarts
Verwijderd
Hmm ik zal ook eens kijken of m'n TV het aankan (waar moet ik op letten
) want als ik die verhalen hoor dan kan je eigenlijk niet zonder.
Btw iedereen die over TS 2 twijfelt moet hem gewoon halen..trust me, het wordt zeker geen miskoop/teleurstelling.
Btw iedereen die over TS 2 twijfelt moet hem gewoon halen..trust me, het wordt zeker geen miskoop/teleurstelling.
Ik ook, heb een sony TV, en die heeft 2 scarts. Ik heb de scart van de GC er in gepropt, waarbij in de handleiding playstation 2 stond.Fred_Perry schreef op 04 november 2002 @ 01:11:
ik ga er toch maar eens ff mijn handleiding van de tv bijpakken. Ik herinner me net dat er bij 1 scart uitgang stond: spelcomputers en nog een paar dingen en bij de andere scart stond iest van VCR/Satelite.
Me=aan het zoeken...
Idd hier percies hetzelfde.RareGast schreef op 04 november 2002 @ 10:11:
[...]
Ik ook, heb een sony TV, en die heeft 2 scarts. Ik heb de scart van de GC er in gepropt, waarbij in de handleiding playstation 2 stond.
Wat late reactie, eff een weekendje weg geweest. Uhm, of ik nog andere spellen ga kopen behalve SSB:M voordat Zelda uitkomt? Geen idee, ik doe het rustig aan. Moet ook eff geld sparen; volgend jaar komt er een kleine, de eersteblakez schreef op 01 november 2002 @ 15:21:
[...]
Dat je volgende game SSB:M is kan ik begrijpen, maar ga je in de tussentijd voordat Zelda uitkomt geen andere spellen meer kopen? Want Zelda komt pas volgend jaar ergens..
Cube is cool, maar niet m'n leven ofzo
Goede topic verder!
damn 22 en al aan de kids?JC schreef op 04 november 2002 @ 10:14:
[...]
Wat late reactie, eff een weekendje weg geweest. Uhm, of ik nog andere spellen ga kopen behalve SSB:M voordat Zelda uitkomt? Geen idee, ik doe het rustig aan. Moet ook eff geld sparen; volgend jaar komt er een kleine, de eerste
Cube is cool, maar niet m'n leven ofzo![]()
Goede topic verder!
da's wel erg vroeg... maar ja ieder zijn eigen ding
Hehe. Ik krijg wel meer van dat soort reactiesPhusebox schreef op 04 november 2002 @ 10:19:
[...]
damn 22 en al aan de kids?
da's wel erg vroeg... maar ja ieder zijn eigen ding
Ik ben er gelukkig mee
BTW, komt iemand wel eens op nintendovip.com? Ze hebben nu een actie dat je voor een golfvogel kan sparen door middel van sterren (4500), bijna onmogelijk maar kewl.
Verwijderd
Damm dat gaat me dus weer geld kostenVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 12:33:
[...]
Ja ik heb m al sinds de launch. Ik vind het zelf een best lachu spel. Je moet wel heel erg veel geduld hebben want het gaat allemaal niet zo snel. Maar het is echt cool dat je alles kan vervormen en dorpen opbouwen. Je kan echt doen wat je zelf wilt.
Maar hij had wel wat beter gekunt.
Dus al hou je van vage japanse spellen dan is dit een musthave
Al mijn vrienden lopen te zeuren dat ze geen geld voor nieuwe games hebben dus dan mag ik alles weer gaan kopen

Is het slim om eerst eens ff te kijken of ik hem kan huren of moet je het een hele tijd spelen voordat ie leuk word ?
Dan gok ik het er wel weer op.
Wat moet ik halen
Doshin of SMS
Als ik SMS niet koopt koopt hopelijk binnen nu en 3 maanden een vriend van mij hem wel en kan ik hem dan spelen
hmm wtf is het verschil tussen een rgb kabel en die 3 plugjes in dat scart convertor ding rammen? btw ik speel op een 15 jaar oude tv als ie hier staat met een RF switch.. en anders staat ie op een 8 jaar oude met een scart
Verwijderd
Hoezo onmogelijk?JC schreef op 04 november 2002 @ 10:46:
[...]
Hehe. Ik krijg wel meer van dat soort reactiesKan de humor er wel van inzien; sommige mensen zouden er nog niet aan moeten denken.
Ik ben er gelukkig mee
BTW, komt iemand wel eens op nintendovip.com? Ze hebben nu een actie dat je voor een golfvogel kan sparen door middel van sterren (4500), bijna onmogelijk maar kewl.
Ik zit nu net over de helft met punten
ik zie die actie nergens?JC schreef op 04 november 2002 @ 10:46:
[...]
Hehe. Ik krijg wel meer van dat soort reactiesKan de humor er wel van inzien; sommige mensen zouden er nog niet aan moeten denken.
Ik ben er gelukkig mee
Verwijderd
Bij die kabel met die drie plugjes worden de signalen gescheiden verstuurd (geluid 2x, en video1x), waardoor er verlies van het signaal optreed. Met die rgb kabel worden alle signalen gebundeld verzonden waardoor het signaal veel sterker blijft = beter beeldG33RT schreef op 04 november 2002 @ 11:16:
hmm wtf is het verschil tussen een rgb kabel en die 3 plugjes in dat scart convertor ding rammen? btw ik speel op een 15 jaar oude tv als ie hier staat met een RF switch.. en anders staat ie op een 8 jaar oude met een scart
Verwijderd
Actie gaat ook pas ergens eind November in.
Er staat ergens een notificatie dat die actie er gaat komen.
da's de pc versieVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 11:44:
Oei, das geen beste score..
http://pc.ign.com/articles/376/376152p1.html
de cube versie krijgt 8.4
duh!
OK, onmogelijk is misschien een wat groot woord. Makkelijk is anders, maar goed die dingen kosten ook wat. Ik heb net een voorstel gedaan een vriend (= ook buurman) om samen te sparen met die sterren. Gedeelde vreugd en dubble vreugdVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 11:21:
[...]
Hoezo onmogelijk?
Ik zit nu net over de helft met punten, en met de aankomende spellen zal ik de gewenste punten wel halen. Heb alleen al 4 controllers dus wat moet ik nog met een 5de.
PhuseBox, zoals EnygmA als schreef, is de Wavebird pas vanaf november beschikbaar om in te ruilen voor sterren. Wel een leuk actie vind ik, ook slimme marketing -> spelergegevens voor producten.
Verwijderd
Hehe leuk stukje.. die yanks letten toch wel opFollowing on from that, where did the Dutch go? Why doesn't the game have ALL the international teams? What the hell happened to Holland? European champs a decade or so ago and the original creators of 'Total Football', they now suffer the ignominy of not making into a video game because they didn't make it to the last World Cup???
ach ja... die wavebird zal ik wel niet bij elkaar gespaard krijgen. ik verwacht eind november op ruim 3000 te zitten... pff en dan nog eens 1500?
ik bedoel, moet je alle nintendo games dubbel kopen om het te halen ofzo?
ik vind t sowieso belachelijk dat niet nintendo games niet die punten hebben
maar ja ik heb dan toch al 1 purple controller, 1 spice controller en 2 wavebirds
ik bedoel, moet je alle nintendo games dubbel kopen om het te halen ofzo?
ik vind t sowieso belachelijk dat niet nintendo games niet die punten hebben
maar ja ik heb dan toch al 1 purple controller, 1 spice controller en 2 wavebirds
waar staat dat van die wavebird... zie we de discussie, maar niet de actie van nintendo zelf op de site.... ik heb 1200 punten btw..
wil iemand hier posten als ie robotech ziet bij de frs...
laat maar, heb het al gevonden...
wil iemand hier posten als ie robotech ziet bij de frs...
laat maar, heb het al gevonden...
Verwijderd
Yo yo, Patrick, jij ook hierVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 11:28:
[...]
Actie gaat ook pas ergens eind November in.
Er staat ergens een notificatie dat die actie er gaat komen.
Ik kreeg vanochtend bij mijn registratie een pop-up waarin dit nieuws stond. Ik heb nu niet zo snel een URL ofzo, 'k ga straks wel eff kijken.DarkChylde schreef op 04 november 2002 @ 13:24:
waar staat dat van die wavebird... zie we de discussie, maar niet de actie van nintendo zelf op de site.... ik heb 1200 punten btw..
http://www.cube-europe.com/newsphp/news.php?id=2933JC schreef op 04 november 2002 @ 14:14:
[...]
Ik kreeg vanochtend bij mijn registratie een pop-up waarin dit nieuws stond. Ik heb nu niet zo snel een URL ofzo, 'k ga straks wel eff kijken.
ik had 'm al gevonden, hij staat vermeld bij de pop-up van die actie dat je 750 pt. extra krijgt als je ed, sms en sfa koopt.
en het gaat weer superhard 892 reply's al
en het gaat weer superhard 892 reply's al
Verwijderd
Wat zijn de echt coole spellen voor de komende tijd?? (die komende tijd uitkomen) Overigens bij mediamarkt lag die cube een paar weken geleden voor 169. Was een paar weken een aanbieding dus die waren echt het goedkoopst.
overigens Heb een paar weken zo'n spelcubus en het is een GAAF ding. Heb super smash bros, en nfshp2. Errug gaaf beiden. Moet wel zeggen dat hp2 minder gaaf is dat smash bros maar goed welk spel is nou wel leuker dan smash bros.
oh en wie maakt een lijstje met spellen die de komende weken uitkomen die cool zijn??
mzzl
overigens Heb een paar weken zo'n spelcubus en het is een GAAF ding. Heb super smash bros, en nfshp2. Errug gaaf beiden. Moet wel zeggen dat hp2 minder gaaf is dat smash bros maar goed welk spel is nou wel leuker dan smash bros.
oh en wie maakt een lijstje met spellen die de komende weken uitkomen die cool zijn??
mzzl
nu uit en erg cool:
- eternal darkness
- time splitters 2
soon:
- mario party 4
- starfox adventures
- tony hawk 4
- eternal darkness
- time splitters 2
soon:
- mario party 4
- starfox adventures
- tony hawk 4
* Fubaruba wil niks meer horen over Eternal Darkness
opzouten met die spoilers!
opzouten met die spoilers!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
achterlijke *PIEP* leverancier...
ik bestel timesplitters ruim voordat het uitkomt en nu hebben ze ons niks gestuurd en zijn ze inmiddels uitverkocht... grrrrrrmble
wat is nederland toch een kutland... alles is hier zo slecht en achterlijk geregeld
ik bestel timesplitters ruim voordat het uitkomt en nu hebben ze ons niks gestuurd en zijn ze inmiddels uitverkocht... grrrrrrmble
wat is nederland toch een kutland... alles is hier zo slecht en achterlijk geregeld
Ik bestel ook niks je vind alles toch meestal eerder/goedkoper in de winkel.Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 15:30:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
btw: hoezo nl kut??
ja maar ik probeer een winkel te runnen, besteld bij de groothandel dus...schnumi schreef op 04 november 2002 @ 15:32:
[...]
Ik bestel ook niks je vind alles toch meestal eerder/goedkoper in de winkel.
btw: hoezo nl kut??Ik had mijn game gewoon 1 dag voor de release.
grrnmble
Dit topic is gesloten.