=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 15:33:
[...]

ja maar ik probeer een winkel te runnen, besteld bij de groothandel dus...
grrnmble
dan is het klote idd. Daar mag je toch minstens van verwachten dat ze hem gewoon voor de release leveren.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-04 17:14

JC

- minimalistic -

Mario Party, hehe, lachuu spel.

*JC vraagt zich soms af wie al die spelletjes bedacht heeft*

Laatst Mario Party van de N64 gespeeld. Dacht dat ik tweede zou worden, maar nee, eerst eff een aantal awards uitreiken (meeste muntjes, meeste spellen gewonnen, etc) -> werd ik laatste!! AAHHH |:(
Wat is er eigenlijk nieuw in Mario Party 4 ten opzicht van de N64 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:42
heej phuse, in je aanmeldingsveld van hi-score.nl is je style sheet niet over de hele tabel doorgevoerd...
JC schreef op 04 november 2002 @ 15:41:
http://www.marioparty4.com

check it out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JC schreef op 04 november 2002 @ 15:41:
[...]

Mario Party, hehe, lachuu spel.

*JC vraagt zich soms af wie al die spelletjes bedacht heeft*

Laatst Mario Party van de N64 gespeeld. Dacht dat ik tweede zou worden, maar nee, eerst eff een aantal awards uitreiken (meeste muntjes, meeste spellen gewonnen, etc) -> werd ik laatste!! AAHHH |:(
andere minigames, graphics enz. :) Je moet gewoon niet schokkende veranderingen verwachten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 09-04 00:26
Die mediamarkt in heerlen wordt trouwens 14 november geopend. Voor de geinteresseerden :).

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 11-04 17:14

JC

- minimalistic -

Cool, de minigames van MarioParty4 zien er leuk uit op het eerste gezicht. Misschien wel het kopen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

IK heb zonet ook Ts2 gehaald :D ... zo maar ff testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 40554 schreef op 04 november 2002 @ 15:49:
IK heb zonet ook Ts2 gehaald :D ... zo maar ff testen ;)
aaargh :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

NoTimeRemains

I know

en dan wat krijg je daar dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je hem nog steeds niet binnen ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 40554 schreef op 04 november 2002 @ 15:52:
[...]

heb je hem nog steeds niet binnen ? :/
neeej... gameworld.nl... de slechtste leverancier op aarde...
zo nu maar ff bellen naar de nieuwe leverancier, gameworld is out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 15:55:
[...]

wow :/ das balen :(
Ik wacht eerst ff op me broertje... en dan meteen Multiplayer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Damn wat gaat het topic hard als er nieuwe toppertje uit zijn.
* Anoniem: 2766 kan er helaas niet van genieten want ik ben helemaal blut.

* Anoniem: 2766 gaat alleen op 22 november uiteraard starfox :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 15:55:
[...]

lijkt mij logisch. Een goede leverancier levert het spel minstens op de dag van de release of ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Mag ik dan van degenen die TimeSplitters 2 hebben, weten waar ze 'm vandaan hebben?! Ik zoek al dagen naar TS2, maar geen enkele winkel schijnt 'm te hebben!!! GRRR!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 17526 schreef op 04 november 2002 @ 16:12:
Mag ik dan van degenen die TimeSplitters 2 hebben, weten waar ze 'm vandaan hebben?! Ik zoek al dagen naar TS2, maar geen enkele winkel schijnt 'm te hebben!!! GRRR!!! :(
Ik heb hem donderdag bij de Nedgame gehaalt. Dimensionplus heeft hem ook al. :)

nedgame
dimensionplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

schnumi schreef op 04 november 2002 @ 16:14:
[...]

Ik heb hem donderdag bij de Nedgame gehaalt. Dimensionplus heeft hem ook al. :)

nedgame
dimensionplus
Bij nedgame moet je 'm reserveren en bij dimensionplus is ie tijdelijk uitverkocht. Als ie echt niet in de winkel te verkijgen is, dan reserveer ik 'm maar online. Trouwens, volgens mij is 't gewoon een actie van Nintendo: zo weinig mogelijk TS2 in de winkels, zodat ED meer wordt verkocht! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

Anoniem: 17526 schreef op 04 november 2002 @ 16:21:
[...]

Bij nedgame moet je 'm reserveren en bij dimensionplus is ie tijdelijk uitverkocht. Als ie echt niet in de winkel te verkijgen is, dan reserveer ik 'm maar online. Trouwens, volgens mij is 't gewoon een actie van Nintendo: zo weinig mogelijk TS2 in de winkels, zodat ED meer wordt verkocht! })
hmm........denk t nie, denk dat ED goed genoeg is om zichzelf te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-04 21:55
Crashman schreef op 04 november 2002 @ 15:47:
Die mediamarkt in heerlen wordt trouwens 14 november geopend. Voor de geinteresseerden :).
Moooi, dat wordt dus op 14 november eens rondloeren wat ze allemaal in de aanbieding hebben voor de cube. Hopelijk ook de RGB kabel, want als ik mijn tv-handleiding goed begrijp ondersteunt die ook RGB.

ff een stukje uit mijn tv-handleiding:
SCART-aansluiting EURO-AV1 opname en weergave

Voor bijvoorbeeld videorecorders, beeldplatenspelers, videospelen, PAL-satellietontvangers, PAY-TV decoders, videocamera, computers en band-/casetterecorders, zowel voor video- als ook voor RGB-ingangssignalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Heb hem gewoon bij de plaatselijke FRS gehaald :) Was wel de laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
crap kom niet verder met ED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Ik heb ED inmiddels voor de eerste keer uitgespeeld.

Het spel heeft toch redelijk wat minpunten:

• Veel te makkelijk.
Nooit, maar ook echt NOOIT zit je echt vast. Alles is zo duidelijk wat je moet doen (belediging voor je intelligentie :P). Het enige waar ik vrij lang over deed was die spell met die trappers maar meer kan ik daar niet over vertellen ivm spoilers. Kom je een scroll tegen? Reken er maar op dat je die straks nodig hebt. Kom je een Item tegen? Reken er maar op dat je die straks nodig hebt. Hierdoor is ED veel te lineair geworden. Jammer.
• Te kort.
15 uur, 23 minuten en 33 seconder staat er op mijn teller. Tel daar ongeveer 2 uur bij op voor stukjes die ik overnieuw heb gedaan. Zeer jammer.
• De Sanity-meter die nooit leeg kan.
- Is je sanity meter bijna leeg? Geen probleem, ff met je magick je sanity meter bijvullen. Wat!? Je Magick meter is leeg? Geen probleem, even rondrennen en hij is weer vol. Waarom word je magick-meter bijgevuld door rond te rennen.. Aargh, It doesn't make any sense! Heel erg Jammer.
• Verhaal
- bleh.. Snap er nu nog steeds geen hol van :o. Mag ik tenminste toch nog ergens over nadenken ;)
• GamePlay
- 1 woord: Triest, Vanaf het moment dat je de Shield- en Recover spell krijgt is het ubersimpel. ff Shield casten en je bent onoverwinnelijk. Vervolgens hoef je alleen nog maar op 'A' te rammen en de vijanden zijn geschiedenis. Jammer.

Al met al heb ik mij wel uitstekend vermaakt met ED. De filmpjes (en met name de voice acting) zijn PERFECT gedaan. Er zit echt gevoel in de stemmen en klopt per situatie. Het verhaal is zeer complex dus ik ga zeker weten voor de tweede keer spelen. Kijken als alles dan wat duidelijker is. Insanity effects zijn uber maar nutteloos. Bovendien heb je een map die je nooit gebruikt (zelfs niet als je Roberte bent).

ED had een leuk concept maar het HAD 100x beter kunnen zijn. Aardige game maar geen topper imo. Daarentegen ben ik wel heel kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan ik instellen dat Ts engels wordt :?

(tis nu duits :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 40554 schreef op 04 november 2002 @ 17:39:
waar kan ik instellen dat Ts engels wordt :?

(tis nu duits :r )
duits?? :? euhh ergens in het menu moet dat wel kunnen denk ik.

Bij mij was het gewoon standaard engels. Misschien staat je GC hoofdmenu verkeerd ingesteld (duits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks... mijn gamecube stond nog duits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04 10:14

DouweGNL

Ik ben tof.

Kom je een scroll tegen? Reken er maar op dat je die straks nodig hebt. Kom je een Item tegen? Reken er maar op dat je die straks nodig hebt. Hierdoor is ED veel te lineair geworden. Jammer.
Heb je zeker gelijk in. Hoewel ik pas een uurtje of 5 heb gespeeld (tm Chapter 4) was me dit ook al opgevallen. Je loopt door een gang, pakt een item, loopt verder, dropt het item op de grond om een deur te openen, loopt weer verder, situatie herhaalt zich.
Aan de andere kant, het is op zich ook wel fijn. Ik ben op zich niet een persoon die urenlang wil dolen totdat ik het antwoord op een puzzel vind. Op deze manier kan ik gewoon lekker doorlopen.
Verhaal
- bleh.. Snap er nu nog steeds geen hol van . Mag ik tenminste toch nog ergens over nadenken
Da's wel k*t. Probeer mezelf alsmaar voor te houden dat ik het begrijp, maar dat doe ik dus niet. Beetje jammer weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
offtopic:
GolbeZeromus was jij nou een Metroid site begonnen? Je had toen vragen over hoe een leuk plaatje te maken maar heb er verder niets meer van vernomen voor zover ik weet. Is het nog wat geworden?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 31-03 09:28
Mmmm toch raar dat er veel mensen zijn die niks van het verhaal snappen.
De eerste 4 chapters is het misschien nog een beetje onduidelijk maar daarna moet het toch echt beginnen op te dagen :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
**tie du dummm* omroepmuziekje

ds, wil je als je weer eens een mening geeft niet zo spoileren? dank u.

**tie du dummm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik vind t verhaal niet echt onduidelijk... zit nu in chapter 4 of 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-04 00:28
Anoniem: 40554 schreef op 04 november 2002 @ 17:44:
Thanks... mijn gamecube stond nog duits :D
Wie gaat er nou in godsnaam.......

Nouja, laat maar...

Ook ik ben bezig met ED. Ik vind persoonlijk de levels errug saai. Niet echt mooi aangekleed. Ik moet wel zeggen dat sommige textures über zijn, maargoed.

Even een vraagje. Ik zit nu in chapter 2 en het is me eigenlijk niet zo duidelijk waar ik nou heen moet. Telkens al die gangen met die messen e.d. (Tomb Raiders look-alike). Dat level zuigt behoorlijk...

Maargoed, vanavond nog maar ff verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Warfare schreef op 04 november 2002 @ 18:24:
[...]

Wie gaat er nou in godsnaam.......
zeg het maar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw lees net dit en vind het toch wel zeer grappig. :Y)
Lekker BMX'en en onder tussen ook nog een beetje naar half blote dames op je TV'tje kijken, het was een idee dat veel gamers aan stond. Helaas zal het bovenstaande scenario nooit werkelijkheid worden, er zal namelijk geen XXX in de Playstation 2 versie van BMX XXX zitten. Acclaim heeft alle sexistische scenes uit het spel gehaald, wat overigens niet geldt voor de andere 2 platformen waar de game op uitkomt (Xbox en GameCube).

The first action sports video game designed specifically for audiences over the age of 17, BMX XXX is one of the most talked about titles for this holiday season. Combining outrageous Hollywood humor and characters, beautiful women from New York's famous Scores club, incredible arcade action and a dynamic soundtrack from today's top recording artists, BMX XXX will deliver an unparalleled interactive entertainment experience.
haha en die PS2 gasten maar zeggen dat The big N kiddy is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Bij de FRS en Bart Smit moeten ze em hebben. Maar zoals ik al eerder heb vermeld, TS2 is heel moeilijk te verkrijgen. Ik ben er 7 winkels voor af geweest en heb em bij de FRS in Breda kunnen vinden, dat was wel de laatste. Sjies, SSX Tricky was ook al zo moeilijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Vandaag TimeSplitters 2 maar gehaald bij Bart Smit , vet spel maar takkemoeilijk . Doet me echt enorm terugdenken aan Goldeneye .

Kspeel BTW nu veel relekster als vroeger . Voorheen was het op een kniestoeltje , nu in een Lederen Kuipzetel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

D³ schreef op 04 november 2002 @ 17:58:
offtopic:
GolbeZeromus was jij nou een Metroid site begonnen? Je had toen vragen over hoe een leuk plaatje te maken maar heb er verder niets meer van vernomen voor zover ik weet. Is het nog wat geworden?
Ehm, ja. Het is wat geworden, maar hij is ook alweer uit de lucht zie ik net. Stelde qua opmaak niets voor hoor. Het was meer een fansite. Gemaakt met Frontpage dacht ik ... :X Maar ik ben dan ook geen HTML dude/goeroe/kenner. Het volgende logo heb ik nog wel, waar ik toch enige trots uit put :P :D

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/MetroidStation.jpg

Als je naar de eigenschappen kijkt kun je misschien ook wel de opmaak van de gehele site bekijken.

Met ED ben ik nu op het punt dat ik chapter 6 mag gaan aanbreken. Eerst die irri spin moeten verslaan. Jammer dat het nou niet echt een spectaculair gevecht is. Voor de rest vind ik het nog wel leuk. Jammer dat ik aanstaand weekend pas weer echt verder kan...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 04 november 2002 @ 19:09:
Ehm, ja. Het is wat geworden, maar hij is ook alweer uit de lucht zie ik net. Stelde qua opmaak niets voor hoor. Het was meer een fansite. Gemaakt met Frontpage dacht ik ... :X Maar ik ben dan ook geen HTML dude/goeroe/kenner. Het volgende logo heb ik nog wel, waar ik toch enige trots uit put :P :D
Ging mij ook niet zo zeer om hoe het er uitziet, maar of die site er nog was gekomen. Ja dus, maar ga je er niet mee verder? Nu staat er niet zo veel :P

Trouwens, LOL @ die Metroid op Kraid z'n hoofd :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Goddomme... kan weer helemaal overnieuw beginnen aan chapter 4 in ED.. was vanaf 't begin vergeten te saven en toen ik na anderhalf uur spelen dood ging kwam ik daar dus pas achter... |:( Maarja.. doe 't met veel plezier over.. 'k vind 't echt het tofste spel wat ik tot nu toe op de cube gespeeld heb.. :)

Time Splitters 2 ga ik denk ik eind van de week maar halen.. heb van de week toetsweek en dan ken ik 't weeral met al die nieuwe spellen in huis.. dan komt er weer helemaal nix van natuurlijk.. :) Eerst nog ff een paar daagjes volop leren en dan kan ik weer us wat spellen gaan uitspelen.. :+

offtopic:
Ik zag dat er trouwens nog een vet nummer op je webspace stond GolbeZeromus.. Moonlight shadow.. daar hou ik wel van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Godver :(

Dat eerste level van TS2 is al takkemoeilijk , zit je lekker op dat gunship te knallen , kan je natuurlijk niet zien dat er ook gewone hostiles op je zitten te raggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik las pas, dat er bij de MM de cubes verkocht werd voor 169 euro...

is dat altijd zo ?? (nog steeds cubes loos), want dan ga ik er daar eentje halen
en niet eentje bij de FRS voor 219 euro...

maar klopt dat ?? van de MM 169 euro ??

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja volgens mij van niet ... meer iig ....

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ging mij ook niet zo zeer om hoe het er uitziet, maar of die site er nog was gekomen. Ja dus, maar ga je er niet mee verder? Nu staat er niet zo veel

Trouwens, LOL @ die Metroid op Kraid z'n hoofd
Ik wil er nog wel wat mee doen, maar voorlopig nog niet. Eerst school maar eens afmaken. Daarna eens kijken of ik mijn HTML en Photoshop skills kan verbeteren.
offtopic:
Ik zag dat er trouwens nog een vet nummer op je webspace stond GolbeZeromus.. Moonlight shadow.. daar hou ik wel van...
Hardcore to the bone! Natuurlijk is dit niet echte hardcore, maar het is wel een lekker nummer.

Hoe is het trouwens met Super Metroid blakez? En jij ds, heb je Super Metroid nog gekocht?
ik las pas, dat er bij de MM de cubes verkocht werd voor 169 euro...

is dat altijd zo ?? (nog steeds cubes loos), want dan ga ik er daar eentje halen
en niet eentje bij de FRS voor 219 euro...

maar klopt dat ?? van de MM 169 euro ??
Dat kan wel kloppen ja. In rotterdam had je die actie een tijdje geleden ook. Je moest er dan wel een spel bij kopen dacht. 18 Wheeler Truck of een ander bagger spel. Ik zal van de week eens kijken of deze actie nog steeds geldt om het even te confirmen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blakez schreef op 04 november 2002 @ 20:13:
Goddomme... kan weer helemaal overnieuw beginnen aan chapter 4 in ED.. was vanaf 't begin vergeten te saven en toen ik na anderhalf uur spelen dood ging kwam ik daar dus pas achter... |:( Maarja.. doe 't met veel plezier over.. 'k vind 't echt het tofste spel wat ik tot nu toe op de cube gespeeld heb.. :)

Time Splitters 2 ga ik denk ik eind van de week maar halen.. heb van de week toetsweek en dan ken ik 't weeral met al die nieuwe spellen in huis.. dan komt er weer helemaal nix van natuurlijk.. :) Eerst nog ff een paar daagjes volop leren en dan kan ik weer us wat spellen gaan uitspelen.. :+

offtopic:
Ik zag dat er trouwens nog een vet nummer op je webspace stond GolbeZeromus.. Moonlight shadow.. daar hou ik wel van... ;)
1,5 uur op 1 chapter?
heb nu bijna 5 uur gespeeld en zit ergens in chapter 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Lovende kritieken mbt Metroid Prime van Fran van IGN. Dat moet ik natuurlijk posten ;)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Fran-IGN
Title: Atrayu the Hunter
Registered: Aug 00
Arena: Crazy Science Partner lvl. 1
W/L/D: 29/8/2
Ranking: 1501
Date Posted: 10:26am Subject: Metroid Prime: "Amazing! My Game of the Year."

Hey Everyone,

Normally I wouldn't do this, but as most of you probably know, Metroid is my all-time favorite franchise. Super Metroid is always the game that I call my most favorite -- if I'm forced to choose.

Cue Metroid Prime. I've experienced pretty much all of it. Words such as "Wow," "Incredible," "Amazing," "Woah," and "Brilliant" were tossed around by myself and a few other editors like IGNPS2's Dave Smith and former editor Dave Z.

Retro Studios and Nintendo have created a true masterpiece, once again setting standards and defining a genre all over again.

It's a massive title, too. The 30-hour mark is definitely something most gamers will hit. There's so much to it. Most impressive to me is that Tallon IV's seperate worlds -- lava, ice, water, etc -- are all connected. It's just like the old Metroids, and load times are nearly nonexistent; a truly amazing feat.

It is Super Metroid brought into 3D. All the naysayers who said it couldn't be done right -- including myself -- are completely wrong. I need some time to absorb it, but it's absolutely as great a game as Super Metroid, and perhaps...better.

* Dyxtra 's brein gaat het waarschijnlijk begeven bij het spelen.

En nog wat Freeloader slecht nieuws :+
"Waited since August, Freeloader of Datel is not ready to arrive on your Gamecube. Continuations with the various rumours concerning the launch of the accessory miracle, the editor Bigben held has to communicate that to us:

"we do not have an official date as for the launch of Freeloader for GameCube. We know that this product one of is awaited and we will hope capacity to launch it for the end of the year. However, after discussion with Datel, we learned that the development of Freeloader was not completed yet. The launch of the Action Replay GameCube is also dependent on this product because Action Replay will contain Freeloader."

Alas - as you can see it - the exit of Freeloader and the Replay Action is not very close. In-effect, it would seem that Datel is not completed yet the design of the product. It will thus be necessary still to have patience so that the owners of Gamecube stake can finally taste with the plays imports!"
Translated by babelfish from Cube nation.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 22:20:
[...]

1,5 uur op 1 chapter?
heb nu bijna 5 uur gespeeld en zit ergens in chapter 6
In gametijd heb ik misschien nu 4 uur gedaan tot chapter 6. Maar ik heb wel hele stukken overnieuw gespeeld, zodat ik in realtime er zeker wel een uurtje of 2 bij kan optellen - als het niet meer is.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmm metroid klinkt met de dag vetter... het akelige daaraan is dat het dus met de dag meer kan tegenvallen...
let's hope not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 22:32:
hmmm metroid klinkt met de dag vetter... het akelige daaraan is dat het dus met de dag meer kan tegenvallen...
let's hope not
Inderdaad. Dit is iets wat ik heel persoonlijk ook echt vrees. Iedereen is er zo lovend over, niet te geloven.

En dan vooral het laatste stukje, dat beloofd al helemaal veel. Maar goed, ik ga weer aan Metroid-onthouding doen totdat MP ook hier eindelijk in de winkels ligt... :P
graag, want als ie bij de MM 169 euro is, ga ik er deze week nog om, dus PLZ, confurm het graag...

ik wacht met smart op mijn cubes je....
Je kan natuurlijk ook even bellen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd het lijkt wel een droomspel te worden. :) Maarja je moet je niet te veel gek laten maken want anders krijg je te hoge verwachtingen. :)

btw: 1 deel spreekt mij zeer aan namelijk: Almost no loading times. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

graag, want als ie bij de MM 169 euro is, ga ik er deze week nog om, dus PLZ, confurm het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22-04 21:55
offtopic:
@ g33rt, mail me ff over Super Monkey Ball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zie net dat we al bijna toe zijn aan een nieuwe topic...
deel 15 inmiddels... waar gaat het heen met de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Yohann!s schreef op 04 november 2002 @ 22:41:

idd ik ook dan rij ik wel op en neer naar r'dam

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

De tijd brengt ons weer bij deel 16. Het lijkt wel of het steeds sneller gaat, pas 14 dagen geleden geopend en nu al weer bijna 1000 post geplaatst.

Edit: Jajajaja.... Deel 15 bedoel ik natuurlijk D³. :P

[ Voor 0% gewijzigd door Kramers op 04-11-2002 23:12 . Reden: 15 / 16 WTF Cares :P ]

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kramers schreef op 04 november 2002 @ 22:59:
De tijd brengt ons weer bij deel 16. Het lijkt wel of het steeds sneller gaat, pas 14 dagen geleden geopend en nu al weer bijna 1000 post geplaatst.
16? Dat gaat inderdaad wel héél hard :P ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Zelda_101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Zelda_95.jpg

Meer: http://www.newtechnix.com...icle.php3?Id_Article=8092

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
GolbeZeromus schreef op 04 november 2002 @ 22:12:

Hardcore to the bone! Natuurlijk is dit niet echte hardcore, maar het is wel een lekker nummer.

Hoe is het trouwens met Super Metroid blakez? En jij ds, heb je Super Metroid nog gekocht?
't gaat best lekker moet ik zeggen.. heb net weer een uurtje gespeeld.. dit heb ik tot nu toe allemaal verzameld:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/inventory.JPG

Maar nu zit ik op een punt waar ik niet verder kan, namelijk bij een power up die in het midden van water ligt, ik kan wel het water in, maar aan de andere kant van het water staat een deur, maar daar kom ik niet op... dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/water.JPG

Moet ik daar nog een speciaal item voor vinden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 22:39
Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 22:51:
ik zie net dat we al bijna toe zijn aan een nieuwe topic...
deel 15 inmiddels... waar gaat het heen met de tijd
Lang leve de Topic. :*)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:59

Phydomir

Dennis

het is "het topic"... niet de 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021

Hoe vaak moet ik het nog zeggen. De Cube bij de MM in Rotterdam Alexandrium is 198 euro. Dus geen 168. Dat was zo de laatste keer dat ik er was. En dat was weer een week of 3 geleden, toen ik Smugglers Run wilde kopen, dat hadden ze nog niet, maar gelukkig wel bij de FRS.

offtopic:
Smugglers Run is al uitgespeeld, een zeer leuk spel ook in multiplayer

Nog even iets over MP. Misschien is het spel wel echt zo goed als iedereen zegt, en is het gewoon een erg goed spel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

sommige beweren dat ie 169 is :) vandaar, als dat zo is, ga ik er vandaag of morgen eentje halen.... misschien kom ik dan wel langs RareGast ;) kunne we weer gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik heb toch wel geluk, deze maand komt enkel star fox adventures uit die ik wil hebben, dus mijn portomonee blijft gespaard. Maar het is zo'n beetje traditie dat we met kerstmis hier een top spel krijgen, enkel ik weet niet welke rond kerstmis uitkomen die die status verdienen...

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
blakez schreef op 04 november 2002 @ 23:32:
[...]
Maar nu zit ik op een punt waar ik niet verder kan, namelijk bij een power up die in het midden van water ligt, ik kan wel het water in, maar aan de andere kant van het water staat een deur, maar daar kom ik niet op... dit bedoel ik:

[afbeelding]

Grappling Hook vereist! Best een kutitem, btw, je wil nl. nog weleens misgrijpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iig niet meer in Rotterdam C en Alex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nieuwe Nightfire movies

euhh op deze driving movies zie ik toch geen slowdown (misschien minimaal).

nieuwe MOH movies

Knockout Kings 2003 review

preview Def Jam Vendetta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13640

een vraagje:

Fifa2003 op de gamecube of op de pc????welke zou beter zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 13640 schreef op 05 november 2002 @ 10:56:
een vraagje:

Op IGN kreeg de GC versie een hoger cijfer als op de PC. :) (GC 8,4, PC 7.0 )

GC review
PC review

Ik persoonlijk vind zulke spellen ook veel fijner spelen op een gamepad als op een keyboard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Anoniem: 13640 schreef op 05 november 2002 @ 10:56:
een vraagje:

Ligt eraan wat voor pc je hebt. Als je voor de graphics gaat dan kun je het bete voor de pc kopen. Voor de gameplay dan natuurlijk voor de GC, met een gamepad spelen is veel fijner dan het toetstenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja... maar met een gamepag kun je het ook de pc doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Weet iemand wanneer Mortal Kombat: Deadly Alliance uit komt voor de NGC? Is het 6 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 19566 schreef op 05 november 2002 @ 11:01:
Weet iemand wanneer Mortal Kombat: Deadly Alliance uit komt voor de NGC? Is het 6 december?
kan wel zo ong. :) btw ik kijk net op dimensionplus en moet je kijken wat voor games er allemaal op dezelfde datum uitkomen. :P
Medal of Honor Frontline 28/11/2002
BMX XXX 29/11/2002
Die Hard: Vendetta 29/11/2002
Matt Hoffman's Pro BMX2 29/11/2002
Legends of Wrestling 2 29/11/2002
007 Nightfire 29/11/2002
Mario Party 4 29/11/2002
Bomberman Generation 29/11/2002
Barbarian 29/11/2002
Reign of Fire 29/11/2002
Minority Report 29/11/2002
Mystic Heroes 29/11/2002
Scooby Doo: Night of 100 29/11/2002
Jedi Outcast 29/11/2002
Scorpion King 29/11/2002
Spyro: Enter the Dragonfly 29/11/2002
Disney Sports Soccer 29/11/2002
Tony Hawk 4 29/11/2002
Alleen MOH een dag eerder maar wel indrukwekkend. :P

ps: je kunt nu al Metroid Prime reserveren bij dimensionplus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Wie gaat trouwens het volgende deel openen is daar al duidelijkheid over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BOmberman ... die ga ik ook wel halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BMX XXX 29/11/2002
Die Hard: Vendetta 29/11/2002
007 Nightfire 29/11/2002
Mario Party 4 29/11/2002
Barbarian 29/11/2002
Reign of Fire 29/11/2002
Mystic Heroes 29/11/2002
Jedi Outcast 29/11/2002
Scorpion King 29/11/2002
Tony Hawk 4 29/11/2002
whooo...

Wie zal het worden, Nightfire of Die Hard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 63989 schreef op 05 november 2002 @ 11:21:
[...]

whooo...

Wie zal het worden, Nightfire of Die Hard :?
Die hard schijnt toch wel erg goed te worden. :) hiero een preview:

Die hard vendetta preview

elementen van Max Payne erin enz. :) Ook dit klinkt heel lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 05 november 2002 @ 11:23:
[...]

Die hard schijnt toch wel erg goed te worden. :) hiero een preview:

Die Hard: Vendetta preview
Ik heb t idee dat ze allebei wel hoge ogen zullen gooien.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-04 22:15
Heeft iemand nog wat gehoord over dit spel :)? Ik heb de E3 filmpjes gezien en toen zag het er veel belovend uit mooie matrix/max payne achtige effecten, mooie vecht moves en glas spatte op een manier uit zoals ik nog nooit heb heb gezien zo mooi :D :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamegod
  • Laatst online: 11-06-2020

Gamegod

af en toe online

WTF :?
Nintendo helpt geruchten uit de wereld.
General - Stannol - 4/11/2002 - 10:56:00 PM

Nintendo heeft in een presentatie, welke gehouden werd op het GKM PlayTime Conference in New York, aangegeven dat de geruchten over het stoppen met consoles totaal niet waar zijn. MacDougell, executive van Sales en Marketing, geeft ook aan dat de markt van Consoles zich steeds meer uitbreidt en dat hierdoor de gamers veel meer keuze hebben gekregen, waardoor het voor de console fabrikanten steeds moeilijker wordt om gamers aan hun console te binden en dat Nintendo zich meer gaat richten op het steeds grotere worden groep "oudere" gamers.

Aan het einde van de presentatie zei MacDougall dan ook: "Nintendo zit in de software branche, en zal dit ook blijven. Nintendo zit in de handcomputers, en zal dit ook blijven en Nintendo zit vooral in de Console branche en zal dit ook zeker blijven.

In zijn uitleg geeft hij dan ook aan, dat er een duidelijke verbinding is tussen de groei van de handcomputers en de console gamers welke ouder worden. Een reden hiervoor is de prijs van de huidige generatie consoles enorm hoog ligt en dat games tegenwoordig steeds hogere leeftijdsgrenzen hebben, waardoor jongere gamers toch sneller overstappen op de GameBoy Advanced, welke op dit moment het meest verkocht wordt in Amerika. Ook de E-Reader en de laag geprijsde games voor de GameBoy Advanced zouden belangrijke factoren zijn.

Nintendo's grootste hit zal komende feestmaanden worden gereleased, Metroid Prime welke voor 12 jaar en ouder is. Nintendo zal voor deze game meer geld uit gaan geven aan de reclamecampagne dan ooit ervoor. Andere strategieen welke Nintendo wil gaan volgen, om meer aansluiting met de oudere gamers te krijgen zijn:

Meer limited editions van hardware,de zogenaamde platinum versies van de GameCube, wat het voor ouderen leuker maakt om het te hebben.

Exclusieve Nintendo Cube Clubs zullen opgericht worden in 25 verschillende steden. Hier zal live muziek en Lan-parties georganiseerd worden.

3.5 miljoen DVD's met meer dan 80 minuten aan gameplay van upcoming titels zullen worden gedistributeerd.

Het sponseren van grote sportevenementen, zoals U.S.S.A. Snowboarding Grand Prix.

Gezamelijke promoties met andere bedrijven, zoals Heineken.

Benaderen van het grote publiek door het publiceren van magazines, welke gedistributeerd zullen worden op scholen, winkelcentra's, campussen, vliegvelden en nacht clubs.

Meer duidelijkheid over Nintendo haar plannen voor de toekomst en deze info bekend maken aan het publiek zodra Nintendo inderdaad hier wat meer mee wil gaan doen.

Laten we hopen dat dit allemaal zal gaan helpen om de verkoopcijfers wat omhoog te krikken, want als iemand het verdient dan is dat zeker Nintendo.
http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=8233
Gaaf die nieuwe promotitie doelen
Vooral die demo's kunnen heel leuk uitvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie is hier de eigenaar van SSS en weet wat de concept art in de quest mode inhoudt? Althans wat je er precies mee kunt. Op sommige plaatjes zie ik onderaan nl een soort knoppencombo staan...heeft dat soms iets te betekenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops, laat maar heb t al gevonden. Tsja ben er ff tussenuit geweest zo te zien.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35451

Is fifa 2003 nou echt zo anders als fifa 2002??
De vraag is bedoeld voor de mensen die fifa 2003 gespeeld hebben natuurlijk..
Oftewel is die de moeite waard om te kopen voor de gamecube.....

Anders zit ik aan te denken om time splitters 2 te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

BMX XXX 29/11/2002
? Die Hard: Vendetta 29/11/2002
007 Nightfire 29/11/2002
Mario Party 4 29/11/2002
Barbarian 29/11/2002
Reign of Fire 29/11/2002
? Minority Report 29/11/2002
Mystic Heroes 29/11/2002
Jedi Outcast 29/11/2002
Scorpion King 29/11/2002
Tony Hawk 4 29/11/2002
Gvd, dat worden hele dure maanden. Ik ga een bijbaantje zoeken :( Iemand nog werk voor een Linuxfreak/webbuilder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Phydomir schreef op 05 november 2002 @ 07:28:
[...]

het is "het topic"... niet de 8)7
Jaja, ik was alleen een beetje :O

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
Anoniem: 19137 schreef op 05 november 2002 @ 14:09:
[...]

Gvd, dat worden hele dure maanden. Ik ga een bijbaantje zoeken :( Iemand nog werk voor een Linuxfreak/webbuilder ?
Spyro _/-\o_
Is het niet dure maand,ze komen allemaal in november uit?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Moh moh moh, loop ik gisteren hier nog te vertellen dat ik waarschijnlijk pas eind van de week Time Splitters 2 ga halen ivm met toetsweek.. kom ik daarnet de FRS uitgelopen met Beach spikers in m'n handen.. :) Ik was eigenlijk op zoek naar TS2, maar die stond er dus (weeral) niet.. Aangezien je een spel binnen 14 dagen mag ruilen heb ik maar Beach spikers mee genomen.. Dan speel ik eerst BS een weekje en dan ruil ik 'm voor TS2.. Maar misschien moet ik BS maar niet al te veel gaan spelen, want anders wil ik 'm misschien nog wel houden ook.. :) Op 't eerste gezicht vind ik 't best een cool spel en 't ziet er natuurlijk ook best mooi uit.. :P I'll keep you informed...

Die nieuwe Nightfire filmpjes zijn ook best wel te pruimen... Vooral 'Sniper city' en 'Bond video' zien er vet uit.. Echt een James Bond sfeertje... Dit is toch trouwens de eerste Bond die op de PC uit komt.. Dan wordt 't toch een moeilijke keus denk ik.. Of is één van de twee versies echt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
check out the big brain on blakez! you're a smart motherfucker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

blakez schreef op 05 november 2002 @ 15:46:

Die nieuwe Nightfire filmpjes zijn ook best wel te pruimen... Vooral 'Sniper city' en 'Bond video' zien er vet uit.. Echt een James Bond sfeertje... Dit is toch trouwens de eerste Bond die op de PC uit komt.. Dan wordt 't toch een moeilijke keus denk ik.. Of is één van de twee versies echt beter?
De pc versie zuigt IMHO...half life engine kom op zeg. Tis verdomme 2002... Check de demo maar, ik weet niet of je na het spelen nog zo enthousiast bent. Ik sla Nightfire in ieder geval over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 58392 schreef op 05 november 2002 @ 16:09:
[...]

De pc versie zuigt IMHO...half life engine kom op zeg. Tis verdomme 2002... Check de demo maar, ik weet niet of je na het spelen nog zo enthousiast bent. Ik sla Nightfire in ieder geval over :)
Is de Gamecube versie dan op een andere engine gemaakt? Of kan je dat niet met elkaar vergelijken? :) De filmpjes op IGN zien er iig wel vet uit...

Wie gaat er eigenlijk deel 15 openen? Nog maar 15 posts te gaan en we zitten weeral aan de 1000!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm net timesplitters gehaald....
vette shit...
dit spel ADEMT goldeneye

het alarm geluid, de controls, de feel, de looks...
dit is gewoon EINDELIJK een waardige opvolger voor GoldenEye

hurray!!

ps. wat lees ik daar over die nintendo geruchten, ik wil ook demo discs... phat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 05 november 2002 @ 16:14:
[...]

Is de Gamecube versie dan op een andere engine gemaakt? Of kan je dat niet met elkaar vergelijken? :) De filmpjes op IGN zien er iig wel vet uit...

Wie gaat er eigenlijk deel 15 openen? Nog maar 15 posts te gaan en we zitten weeral aan de 1000!!! 8)7
Volgens mij gebruiken de console versies een andere engine maar ik weet dit niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 05 november 2002 @ 16:26:
hmm net timesplitters gehaald....
vette shit...
dit spel ADEMT goldeneye

het alarm geluid, de controls, de feel, de looks...
dit is gewoon EINDELIJK een waardige opvolger voor GoldenEye

hurray!!

ps. wat lees ik daar over die nintendo geruchten, ik wil ook demo discs... phat
Ik kan er moeilijk bij phuse is over zijn laatste 2 aankopen zowaar zeer positief. :+ :)

(geintje phuse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
blakez schreef op 04 november 2002 @ 23:32:

[afbeelding]

Die blokken daarboven zijn inderdaad voor de grappling hook, maar om in het nieuwe gebied aan de overkant te komen (Maridia) heb je de hook nog niet nodig. Je kunt in Maridia komen door in Brinstar iets te doen met een glazen buis waar je doorheen loopt :P Wat? Ja dat mag je zelf uitvinden ;) (Die glazen buis vind je overigens op de route naar Norfair).

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Meer geblaat van Fran, oa over de lengte en de controls:
As for Metroid, you can wait for EGM or whoever, but I'm guarantee you the reception will be the same. Anyhow who can deny with a straight face that Metroid Prime exhibits amazingly polished gameplay design is most certainly not a very good critic.

And, a note about the controls, too. The idea that dual analog would have worked better is a comment based on the E3/store demo. I understand this. However, what many of those who don't believe it in fail to comprehend is that the game would not work that way. Platforming -- and there's a ton of vertical leaps to make -- is a huge aspect of Metroid Prime, and it simply would not have worked right in dual analog. The controls are set up so you can tweak your jumps simply with one stick in midair. Dual analog jumping with a first-person perspective would be a terrible idea, stripping the control mechanics of whatever intuitiveness they might have.

Lastly, about how long Metroid Prime takes to complete. I know what you're saying: "We've heard this hype before. ED was supposed to be 25+ hours. Star Fox was supposed to be near 40." Yes, but this is what the developer and embellishing testers relayed to the press.

When I quoted 30 hours yesterday, I was estimating. Having completed the game, I can tell you that was a good assumption. I've played three days worth: 10, 10, and six hours respectively. That's an estimate of about 26 hours, I suppose. That was rushing through it. So, trust me, there's a ton of gameplay time there, most of which is exploring.
Dat is wel erg lang voor een Metroid game zeg :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hiero dit komt van www.planet.nl/game :
De grafische engine op basis van Quake 3 is tot grote hoogte gedreven.
gewoon een opgefokte Quake3 engine lijkt mij dus beter als de Half Life engine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 05 november 2002 @ 16:27:
[...]

Meer geblaat van Fran, oa over de lengte en de controls:

[...]
Dat is wel erg lang voor een Metroid game zeg :D
wanneer komen er nou reviews ik wil cijfers zien. :Y)

edit:
sorry phuse had idd anders gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hee pssst schnumi...

edit knop... best handig... deze Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
schnumi schreef op 05 november 2002 @ 16:35:
wanneer komen er nou reviews ik wil cijfers zien. :Y)
Hier heb je vast de cijfers:

Willekeurige internet site A: 9.9/10 GOTY
Willekeurige internet site B: 10/10 Nintendo's Finest
Willekeurig games blad A: 9.6/10 Editor's Choice
Willekeurig games blad B: 10/10 Best. Game. Ever.
Phusebox: 4.1 ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

kan iemand mij ff telefoon nummers geven van MedaiMArkt rotterdam (alexander) of andere vestigen ?? op de site kun je alleen maar mailen :( en aan gezien, ze mij nooit terug mailen wil ik hun bellen...als ik telfoon nummer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt toch wel een telefoonboek ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 05 november 2002 @ 16:48:
[...]
Hier heb je vast de cijfers:

Willekeurige internet site A: 9.9/10 GOTY
Willekeurige internet site B: 10/10 Nintendo's Finest
Willekeurig games blad A: 9.6/10 Editor's Choice
Willekeurig games blad B: 10/10 Best. Game. Ever.
Phusebox: 4.1 ;)
die van phusebox is een grapje (duh :+) maar is de rest echt offeuhh?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohann!s schreef op 05 november 2002 @ 16:49:
kan iemand mij ff telefoon nummers geven van MedaiMArkt rotterdam (alexander) of andere vestigen ?? op de site kun je alleen maar mailen :( en aan gezien, ze mij nooit terug mailen wil ik hun bellen...als ik telfoon nummer heb.
Lang leve het internet.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Yohann!s schreef op 05 november 2002 @ 16:49:
http://www.telefoongids.nl/

De rest kan je zelf wel hoop ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 05 november 2002 @ 16:50:
[...]

die van phusebox is een grapje (duh :+) maar is de rest echt offeuhh?? :P
duh...
net of ik zo'n hoog cijfer ga geven...
ff kijken van de spellen die ik heb of heb gehad:

SSB:M: 4.6
F1 2002 : 5.8
Sega Soccer Slam: 6.5
SSX Tricky: 7.0
ISS 2: 7.1
Burnout: 7.5
Fifa 2003: 7.7
SMS: 7.8
TimeSplitters 2: 8.2 (voorlopig cijfer)
Eternal Darkness: 8.5 (voorlopig cijfer)
Animal Crossing: nog niet gespeeld

[ Voor 0% gewijzigd door Phusebox op 05-11-2002 16:57 . Reden: super crap brothers: melig vergeten ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.