Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
als iemand het zat is dat zijn lcd niet werkt, en hem wil verkopen kan mij roepen.
deze inkoop actie is alweer bijna een half jaar oudVerwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 20:51:
waarom mis ik altijd dit soort inkoopacties
als iemand het zat is dat zijn lcd niet werkt, en hem wil verkopen kan mij roepen.
If you don’t have enough time, stop watching TV.
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
ow, dan heb ik de goede weerstandDer_Rudy schreef op 14 February 2003 @ 19:40:
2E is 2 Ohm....
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Verwijderd
hehe , hoe moet ik nou dan het aantal ohm voor een potmeter uitrekenen als contrast geen A trektDer_Rudy schreef op 14 February 2003 @ 19:58:
op die contrast aansluiting 2x niks en op de 5Volt aansluiting iets van 120mA
Het LCD zelf trok volgens mij een stuk minder dan 120 mA hoor, ik meende eerder iets in de buurt van de 25 mA.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Want ik heb een chip in de mijne opgeblazen (beetje verkeerd aangesloten)
SlinkingAnt, heb je me mailtje gehad met adres en opgestuurd ernaar?
Omdat deze al een paar maanden oud isblup schreef op 11 april 2003 @ 18:45:
Shit zooi waarom ben ik altijd te laat bij goede inkoop acties..
Ik heb wel wat sites gevonden van mensen die dat hebben gedaan, maar echt duidelijk zijn die niet.
hmm, neeReseTTim schreef op 11 april 2003 @ 17:45:
nu hij toch gekicked is..
SlinkingAnt, heb je me mailtje gehad met adres en opgestuurd ernaar?
kan je t nog 1x tje opsturen??
doe ik m maandag op de post
email -> profiel
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Verwijderd
maar ik had er toch 3, dus nu 2
Ohh, heb je dat kapot schermpje nog? zou ik dat mogen hebben? Ik betaal wel vezendkosten enzo.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:23:
Ja, ik heb ook een schermpje daarmee opgeblazen. Kwam gewoon een barst in een van de chipjes toen ik em weer in elkaar had gezet. Het komt dus behoorlijk nauw hoe je je lcd scherm weer terug legt op de print
maar ik had er toch 3, dus nu 2
neem anders even contact via mail met me op. (kan jou email adres nergens vinden)
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 01:21 ]
Verwijderd
nouem, ik heb 't stof 1 van m'n 3 schermpjes maar weer eens afgeklopt, en 'm aangesloten volgens 't schema van de 2e post...
maar...
krijg ik dus (afhankelijk van op welke computer ik 'm aansluit), of ruis, of niets, of alleenmaar zo'n scrollende balk
ik heb 't schema wel 3x gecontroleerd, voedingsspanningen zijn stabiel (iig zo stabiel als de compu ze leverd.) en of ik de voeding nu uit de compu haal of uit een externe voeding, maakt ook niets uit
ik heb ook alle paralelle poort instellingen geprobeerd..
ik weet 't dus niet meer
iemand help ? ajb
Dat doet 'ie als 'ie nog niet is geinitialiseerd. Die ruis kan komen door een niet volledige reset.
Zet je printerpoort anders eens op een andere instelling in de BIOS (ECP/EPP/etc.)
heb je DLportIO wel geinstalleerd onder windows?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
of niets (al1 scrollende balk, of scrollende ruis... (meer een scrollend patroon)
Verwijderd
Ik neem aan dat zo'n goedkope IA niet meer zo snel zal opdagen?want ik zit mezelf echt helemaal op te vreten
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 15:53 ]
Ik krijg als het goed is binnenkort de spullen binnen om de boel aan m'n PC te hangen, dus dan kan ik eindelijk zelf een keer de boel aansluiten.
Maar als het is gelukt zal ik wel een keer een website ervan in elkaar fabrieken, dan heb ik tenminste alle info netjes bij elkaar.
[ Voor 3% gewijzigd door jvhaarst op 20-04-2003 17:54 ]
Nope, it was me who did itVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:00:
Der_Rudy had volgens mij zijn schermpje verneukt door er op een of andere manier EL folie achter te maken ofzo, misschien heeft hij die kapotte nog.
Maar ik heb het printje zelf al weer gebruikt om een opgeblazen printje te vervangen... Had er eentje terug gekregen van iemand die hem schijnbaar verkeerd had aangesloten...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Maar ik heb nog een vraagje over de voeding met de max724. Bij mij wordt dat IC namelijk wel heel warm. Hoort dit zo en kan ik em zonder koeling in een behuizing zetten? Mij lijkt namelijk van niet. Zijn er hier meer problemen mee geweest?
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
Iemand anders mischien een idee?
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
Ik zal wel melden of ie warm wordt.
Dit topic is gesloten.
![]()