Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IA] Afhandeling lcd's 256*128 voor 7$ - deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 346 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Der_Rudy, jij kan ze compleet gesoldeert en al voor me fixen? of alleen het printje ? contact me anders ffies via mail / icq..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

waarom mis ik altijd dit soort inkoopacties |:(

als iemand het zat is dat zijn lcd niet werkt, en hem wil verkopen kan mij roepen.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 20:51:
waarom mis ik altijd dit soort inkoopacties |:(

als iemand het zat is dat zijn lcd niet werkt, en hem wil verkopen kan mij roepen.
deze inkoop actie is alweer bijna een half jaar oud :D

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-11 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik heb geroepen, maar er kwam geen antwoord 8)7

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Verwijderd

bij R1 van het max629 schema staat 2E bedoeld ie daarmee 2K ofzo?

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

2E is 2 Ohm....

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

ow, dan heb ik de goede weerstand :) , hoeveel mA trekt dat lcd eigenlijk!?

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

op die contrast aansluiting 2x niks en op de 5Volt aansluiting iets van 120mA

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

Der_Rudy schreef op 14 February 2003 @ 19:58:
op die contrast aansluiting 2x niks en op de 5Volt aansluiting iets van 120mA
hehe , hoe moet ik nou dan het aantal ohm voor een potmeter uitrekenen als contrast geen A trekt :P ( alles trekt A/mA dacht ik zo )

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
De Contrast aansluiting trekt ongeveer 7.5 - 10 mA
Het LCD zelf trok volgens mij een stuk minder dan 120 mA hoor, ik meende eerder iets in de buurt van de 25 mA.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 13:53
sorry dat ik het weer omhoog schop, maar heeft er nog niemand toevallig een displaytje over waar het scherm van kapot is?

Want ik heb een chip in de mijne opgeblazen (beetje verkeerd aangesloten)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

nu hij toch gekicked is..

SlinkingAnt, heb je me mailtje gehad met adres en opgestuurd ernaar?

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 18:07
Shit zooi waarom ben ik altijd te laat bij goede inkoop acties.. :|

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
blup schreef op 11 april 2003 @ 18:45:
Shit zooi waarom ben ik altijd te laat bij goede inkoop acties.. :|
Omdat deze al een paar maanden oud is :?

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Heeft iemand z'n schermpje aan een linuxbak kunnen hangen als beeldscherm ?
Ik heb wel wat sites gevonden van mensen die dat hebben gedaan, maar echt duidelijk zijn die niet.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ReseTTim schreef op 11 april 2003 @ 17:45:
nu hij toch gekicked is..

SlinkingAnt, heb je me mailtje gehad met adres en opgestuurd ernaar?
hmm, nee
kan je t nog 1x tje opsturen??
doe ik m maandag op de post
email -> profiel

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Wat moet een printje kosten ?

Verwijderd

Der_Rudy had volgens mij zijn schermpje verneukt door er op een of andere manier EL folie achter te maken ofzo, misschien heeft hij die kapotte nog.

Verwijderd

Ja, ik heb ook een schermpje daarmee opgeblazen. Kwam gewoon een barst in een van de chipjes toen ik em weer in elkaar had gezet. Het komt dus behoorlijk nauw hoe je je lcd scherm weer terug legt op de print

maar ik had er toch 3, dus nu 2 :)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 13:53
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:23:
Ja, ik heb ook een schermpje daarmee opgeblazen. Kwam gewoon een barst in een van de chipjes toen ik em weer in elkaar had gezet. Het komt dus behoorlijk nauw hoe je je lcd scherm weer terug legt op de print

maar ik had er toch 3, dus nu 2 :)
Ohh, heb je dat kapot schermpje nog? zou ik dat mogen hebben? Ik betaal wel vezendkosten enzo.

neem anders even contact via mail met me op. (kan jou email adres nergens vinden)

Verwijderd

Nou, ik heb alles weggegooid ;( sorry, ik dacht daar kan niemand meer wat mee...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 01:21 ]

Verwijderd

*schopt
nouem, ik heb 't stof 1 van m'n 3 schermpjes maar weer eens afgeklopt, en 'm aangesloten volgens 't schema van de 2e post...

maar...

krijg ik dus (afhankelijk van op welke computer ik 'm aansluit), of ruis, of niets, of alleenmaar zo'n scrollende balk :(
ik heb 't schema wel 3x gecontroleerd, voedingsspanningen zijn stabiel (iig zo stabiel als de compu ze leverd.) en of ik de voeding nu uit de compu haal of uit een externe voeding, maakt ook niets uit :(

ik heb ook alle paralelle poort instellingen geprobeerd..
ik weet 't dus niet meer :(
iemand help ? ajb :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Als je een scrollende balk krijgt heb je de voeding en het contrast in elk geval goed.
Dat doet 'ie als 'ie nog niet is geinitialiseerd. Die ruis kan komen door een niet volledige reset.
Zet je printerpoort anders eens op een andere instelling in de BIOS (ECP/EPP/etc.)
heb je DLportIO wel geinstalleerd onder windows?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• SlinkingAnt
  • Niet online
Welke software gebruik je? Pollin schijnt ook een goede initialisatie te hebben. Bij mij geeft het schermpje ook een scrollende balk totdat ik de software start (polling / powerlcd).

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

zowel pollin, als lcd studio geprobeerd ... alle met hetzelfde resultaat...
of niets (al1 scrollende balk, of scrollende ruis... (meer een scrollend patroon)

Verwijderd

offtopic:
Ik neem aan dat zo'n goedkope IA niet meer zo snel zal opdagen?want ik zit mezelf echt helemaal op te vreten :'(.anyway veel plezier met jullie lcd'tjes , als iemand er 1 weg wil doen hoor ik dat graag :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 15:53 ]

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

on-topic:
Ik krijg als het goed is binnenkort de spullen binnen om de boel aan m'n PC te hangen, dus dan kan ik eindelijk zelf een keer de boel aansluiten.

Verwijderd

dan hoop ik dat je meer succes hebt dan ik ...

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik ook, is een beetje lullig als ik er 4 niet aan de praat zou krijgen.
Maar als het is gelukt zal ik wel een keer een website ervan in elkaar fabrieken, dan heb ik tenminste alle info netjes bij elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door jvhaarst op 20-04-2003 17:54 ]

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-11 16:12
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:00:
Der_Rudy had volgens mij zijn schermpje verneukt door er op een of andere manier EL folie achter te maken ofzo, misschien heeft hij die kapotte nog.
Nope, it was me who did it >:)

Maar ik heb het printje zelf al weer gebruikt om een opgeblazen printje te vervangen... Had er eentje terug gekregen van iemand die hem schijnbaar verkeerd had aangesloten...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:53

NDF82

Doomed Space Marine

Zo, meer dan een half jaar na levering heb ik em eindelijk in elkaar gesoldeerd. (en hij werkt >:) )

Maar ik heb nog een vraagje over de voeding met de max724. Bij mij wordt dat IC namelijk wel heel warm. Hoort dit zo en kan ik em zonder koeling in een behuizing zetten? Mij lijkt namelijk van niet. Zijn er hier meer problemen mee geweest?

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Beetje vreemd dat ie zo warm wordt, zoveel stroom heeft dat schermpje toch niet nodig ?

• NDF82
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 20:53

NDF82

Doomed Space Marine

Dat dacht ik dus ook. Ik geloof dat ik hier ergens las dat ie 120 mA gebruikte. Ik heb trouwens dit schema gebruikt. De SB160 is anders want die had de electroboer niet liggen, dus gaf hij me een alternatief wat ie had opgezocht in de computer. Ook is dat spoeltje van 47 uH anders, want ik had em door een kennis laten controleren (omdat ie het niet deed) en die zei dat bij dit ic een high capacity spoel moest gebruiken. Die had ie vervolgens uit een oude video-recorder gesloopt en erop gesoldeerd.

Iemand anders mischien een idee?

Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Ik krijg binnenkort (eindelijk) ook m'n onderdelen, dus dan kan ik het ok bouwen.
Ik zal wel melden of ie warm wordt.

• miniK0bo
  • Laatst online: 11-05-2024
Het klopt wel dat hij warm wordt, heb ik ook. Ik heb gewoon alles op een koelblokje gesoldeerd.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.